صفحه مناسب براي چاپگر


پزشکان در حال تلاش برای باقی نگه داشتن علائم حیاتی ايرج قادر هستند
گلايه‌هاي تهمينه همسر ايرج قادري از كسي كه به نام او از علاقمندان بازيگري پول مي‌گرفت و حالا كاسه گدايي دست گرفته است


سينماي ما- حال ایرج قادری بازیگر و کارگردان قدیمی سینمای ایران وخیم گزارش شده و پزشکان در حال تلاش برای باقی نگه داشتن علائم حیاتی وی هستند. مهدی احمدی تهیه‌کننده با سابقه سینمای ایران درباره وضعیت قادری گفت: ایرج قادری از شب گذشته وضع مناسبی ندارد و با استفاده از دستگاه برای باقی ماندن علائم حیاتی در وی تلاش می‌شود. وي همچنان در حالت نيمه بيهوش در بيمارستان به سر مي‌برد.

حبيب اسماعيلي تهيه كننده «شبكه» آخرين فيلم اين كارگردان گفت: «وضعيت ايرج قادري مثل گذشته است و تغيير خاصي نكرده و بايد برايش دعا كرد. او مدت‌ها است كه از اين بيماري رنج مي‌برد و بعد از عيد ديگر از پا افتاد.»خانواده آقای قادری در کنار وی و با استفاده از شرایط بیمه‌ای و درمانی  در حال مراقبت از این سینماگر قدیمی هستند.

حرف‌هاي تهمینه اطمینان مقدم همسر ایرج قادری


حرف‌هاي تهمینه اطمینان مقدم همسر ایرج قادری و صراحتی که او در بیان مشکلاتش دارد، نه تنها بازتاب بسیاری در میان رسانه ها داشت بلکه سبب ساز آن گردید یک تدارکاتچی سالهای دور سینما یعنی محمد حمزه ای که به واسطه اتصال خود به قادری تا توانسته از نام و شهرت او سوء استفاده کرده به سبب اظهارات دروغینی که در مورد نباز مالی قادری مطرح نموده در سیبل اتهامات قرار گیرد.

 به تازگی فرج حیدری فیلمبردار باسابقه سینمای ایران که سابقه همکاری با قادری را هم داشته، با اشاره به محمد حمزه ای گفت:«بعضی از اطرافیان ایرج قادری هنگامی که ایشان در پیش‌تولید برای ساخت فیلم بود از علاقه‌مندان به بازیگری پول می‌گرفت و به آنها وعده نقش می‌داد. در حالیکه ایرج قادری هیچ‌وقت از سوءاستفاده‌های این افراد آگاه نبود و با شرافت تمام کار خودش را می‌کرد. حال همین آقا که خودش را مدیرتولید در سینما معرفی می‌کند هنگام بیماری ایرج قادری کاسه گدایی دست گرفته و باز هم به اسم ایشان مشغول کلاهبرداری و مصاحبه‌های دروغ است.»

فرج حیدری با اشاره به ناراحتی همسر قادری از این شخص گفت:«خانم تهمینه از این وضعیت بسیار ناراحت است و حتی این آقا را چند روز قبل از بیمارستان بیرون کرد. ایشان از سوءاستفاده او از بیماری ایرج‌خان ناراحت بود و اعتقاد داشت تاکنون حدود 500 میلیون تومان خرج بیماری همسرش شده اما هیچ‌گاه به خودش اجازه نداده کاسه گدایی دست بگیرد و از مردم و اطرافیان پول جمع کند چون اصلاً نیازی به این پول‌ها ندارد.»

حیدری در پایان گفت: «ایرج قادری نه به شخصی محتاج است و نه احتیاج به پول دارد. ایشان فقط محتاج دعای مردم ایران و دوستدارانش در سرتاسر جهان است.»