دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


نمايش فيلم تازه داريوش مهرجويي به نفع موسسه خیریه بنیاد کودک
«نارنجی‌پوش» دوشنبه هشتم خرداد با حضور عوامل و بازيگران روی پرده می‌رود


سينماي ما- فیلم سینمایی «نارنجی پوش» تازه ترین اثر داریوش مهرجویی با حضور بازیگران و دست اندرکاران این فیلم در تالار ایوان شمس به نفع کودکان نیازمند روی پرده می‌رود. این نمایش خصوصی با هدف حمایت از دانش آموزان با استعداد نیازمند تحت حمایت بنیاد کودک برگزار خواهد شد و عواید حاصل از این اکران به این دانش آموزان اهدا می‌شود.

این مراسم روز دوشنبه هشتم خردادماه ، از ساعت 20 الی 22 در تالار ایوان شمس ( تالار حرکت سابق) واقع در ابتدای بزرگراه کردستان ، برگزار خواهد شد.
علاقمندان برای تهیه بلیط می توانند با موسسه خیریه رفاه کودک و شماره تماس های 88768969 و 09126087618 تماس حاصل فرمایند.

موسسه خیریه بنیاد کودک اولین موسسه خیریه دریافت کننده مجوز ملی از وزارت کشور و دارای مقام مشورتی ویژه از اکوسوک سازمان ملل متحد و دارای گواهینامه استاندارد جهانی موسسات غیر دولتی SGS سوئیس است.
«نارنجی پوش» تازه ترین فیلم داریوش مهرجویی داستان حامد آبان عکاس حرفه ای مجلات و روزنامه ها است که با خواندن کتابی چنان تحت تاثیر پالایش محیط زیست و مبارزه با آشغال زایی می شود که با لباس نارنجی مخصوص رفتگران به شهرداری می پیوندد و با عنوان «نارنجی پوش لیسانسه» به شهرت می رسد اما اعتبار و محبوبیت حامد زندگی خصوصی و خانوادگی او را با سیلی از فراز و نشیب های عاطفی تند و ناگهانی به سمت و سویی دیگر می برد...

این فیلم در سی امین جشنواره بین المللی فیلم فجر برنده چهار سیمرغ بلورین (بهترین فیلم سینمای آسیا، جایزه بین المذاهب ، جایزه ویژه هیات داوران و بهترین تدوین) شده بود. همچنین در شش رشته دیگر ، بهترین بازیگر نقش اول زن: لیلا حاتمی ـ بهترین بازیگر نقش دوم زن: میترا حجار، بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم نامه و بهترین صدابرداری کاندیدای دریافت جایزه شده بود.

حامد بهداد ، لیلا حاتمی، میترا حجار، طناز طباطبایی، همایون ارشادی، فردوس کاویانی، اردشیر رستمی، امید روحانی، محمدجوادجعفرپور، مهیار پورحسابی، کیانوش گرامی و... بازیگران اصلی نارنجی پوش هستند.