صفحه مناسب براي چاپگر


بدا به حال سينماي ما يا خوشا به حال اين نماينده مجلس افغان؟!
شباهت محمدرضا گلزار و نماينده مجلس خبر داغ سينمايي رسانه‌ها و شبكه‌هاي اجتماعي‌ست


سينماي ما- در روزهاي ركود و بي‌خبري و كمبود توليدات خبرساز در سينماي ايران، يك شباهت عجيب به خبرسازترين موضوع رسانه‌هاي مجازي و شبكه‌هاي اجتماعي تبديل شده است: شباهت محمدرضا گلزار با نماینده مجلس افغانستان !
در شرايط عادي و رونق سينما مي‌شود به‌راحتي از كنار اين موضوع ساده و بي‌اهميت گذشت، ولي در سينماي اين روزهاي ما كه بازيگر سوپراستارش در يك سريال شبكه نمايش خانگي نه چندان پر سروصدا و كم‌رونق بازي مي‌كند و فروش فيلم‌هايش در سال گذشته به نيمه‌هاي جدول فروش هم نرسيد، اين شباهت بامزه شده خبر اول و پربحث‌ترين و پر حرف و حديث‌ترين موضوع روز سينماي ما... بدا به حال سينماي ما يا خوشا به حال اين نماينده مجلس افغان؟

توضيح سايت "سينماي ما"‌:

  +
در كامنت‌هاي كاربران نسبت به روتيتر اين بخش انتقاداتي شده كه به نظر مي‌رسد دوستان تصور كرده‌اند قصد توهين يا تحقيري نسبت به هم‌زبانان عزيز افغان داشتيم. آن‌هم در حالي‌كه اين تيتر صرفاً به قصد مطايبه و نيت‌مان توصيفي بود از شرايط فعلي سينماي ايران و شوخي و مقايسه‌اي طنزآميز با وضعيت همسايه كشورمان.

  +
از سوي ديگر، اين روتيتر كنايه‌اي بود به برخي رسانه‌ها و سايت‌ها كه اين شباهت نه‌چندان زياد و غيرجدي (!) را مهم كردند و به بحث گذاشتند يا متاسفانه براي اين نماينده اهل سياست ابراز خوشحالي كردند، انگار اين شباهتِ گُنگ برايش موهبت يا اعتبار و افتخاري همراه دارد...

  +
با اين‌ حال، باز هم اگر سهواً يا با سوتفاهم، به هر دليل و با هر تصوري، شائبه‌ي توهين به كسي، مليتي يا قوميتي از اين روتيتر و خبر منتقل شده، از صميم قلب پوزش مي‌خواهيم و متاسفيم، ولي ترجيح مي‌دهيم عوضش نكنيم و به‌جاي پاك‌كردن صورت‌مساله، آن را بهانه و سوژه‌اي براي توضيح و بحث و تبادل نظر با شما كاربران عزيز و فرصتي براي گفت‌وگو بدانيم.