صفحه مناسب براي چاپگر


از طريق لينك متن ارسالي براي سايت "سينماي ما" اعلام شد
محمدرضا گلزار شايعه تاييد حكم مجازات شلاق را تكذيب كرد


سينماي ما- پيش از هر چيز بايد گفت كه از صميم قلب خوشحاليم كه خبر ناگوار درباره بازيگر سينماي ما صحت نداشت. ماجرا از اين قرار است كه امروز خبري در سايت "بولتن نيوز" و بازتابش در "سينماي ما" و رسانه‌هاي ديگر درباره حكم دادگاه سوپراستار سينماي ايران و تاييد 90 ضربه شلاق تعليقي او منتشر شد. ساعتي قبل لينكي از طرف يكي از رسانه‌هاي مجازي هواداران محمدرضا گلزار براي سايت "سينماي ما" ارسال شد كه خبر را به نقل از گلزار تكذيب كرده است. ضمن ابراز خوشحالي مجدد از رفع اين مشكل و دردسر رسانه‌اي تازه براي ستاره محبوب سينماي ايران، متن كامل اين لينك را از سايتي به نام" رسانه‌‌اي نو براي محمدرضا گلزار" نقل مي‌كنيم:

«امروز عصر بود که با اطلاع‌رسانی به موقع [...] متوجه شروع یک شایعه جدید و البته خطرناک درباره محمدرضا گلزار شدیم. خبری که به سرعت در سایت‌های خبری مختلف در حال پخش‌شدن هست.این خبر که در وهله اول بسیار نگران‌کننده بود را در طی ارتباطی با شخص محمدرضا گلزار فوراَ درمیان گذاشتیم و ایشان که از شنیدن خبر بسیار متعجب بودند، تاکید کردند که چنین خبری صحت ندارد و آن را تکذیب کنید.
ما هم تصمیم گرفتیم که این خبر در ساعات اولیه شکل گیری فوراً تکذیب کنیم، از شما هم به عنوان طرفداران محمدرضا گلزار انتظار داریم از انتشار این شایعه جلوگیری کنید و هر جا لینک این خبر دیدید فورا کامنت بذارید و خبر تکذیب کنید.
من به شخص برای رسانه‌هایی که فورا، بدون تحقیق و پرسش، اقدام به پخش خبری کذب می‌کنند و به حاشیه‌ها و شایعات دامن می زنند، متاسفم.»