دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


اختصاصي سايت "سينماي ما"؛ فيلم‌برداري فيلم ابراهيم حاتمي‌كيا متوقف شد
فريبرز عرب‌نيا از بازي در نقش شهيد چمران كنار رفت/ تلاش براي انتخاب بازيگر جايگزين آغاز شده است


سينماي ما- طبق شنيده‌هايي كه هنوز رسماً از جانب گروه توليد فيلم تاييد نشده، اختلاف شديد ميان كارگردان و بازيگر نقش اول فيلم «چ» باعث تعطيلي موقت فيلمبرداري شد. بنا به خبرهاي رسيده، ظاهراً فريبرز عرب‌نيا پس از بروز مشكلات و اختلافاتي با كارگردان و گروه توليد و برنامه‌ريزي درباره جنس كار و اجرايش از شخصيت شهيد چمران و مسائلي پيرامون زمان‌بندي كار در غرب كشور، سرانجام از سر صحنه فيلم به تهران بازگشته است.

به نظر مي‌رسد كه اين اختلاف چنان بالا گرفته كه امكان ادامه همكاري براي حاتمي‌كيا و عرب‌نيا ميسر نيست و گروه اين روزها دنبال بازيگري براي جايگزيني با عرب‌نيا هستند. در اين‌صورت راش‌هايي كه در پنج يا شش روز فيلم‌برداري شده، كنار گذاشته خواهد شد و ساخت فيلم «چ» با بازيگر جديدي از نو آغاز خواهد شد.

اين موضوع باعث حاشيه‌ها و حرف و حديث‌هاي زيادي براي فيلم تازه حاتمي‌كيا خواهد شد. عبارت‌هايي مانند "اخراج بازيگر توسط كارگردان" يا "رها كردن فيلمبرداري توسط بازيگر" و تيترهايي از اين دست در روزهاي اخير بسيار شنيده خواهد شد و پذيرش و قطعيت هر كدام از اين احتمالات محل بحث‌هاي مختلف و گمانه‌زني‌هاي گوناگون پيرامون دلايل اين قطع همكاري است.

ابراهيم حاتمي‌كيا پيش از اين هم به دليل اختلافات جدي با عليرضا زرين‌دست مدير فيلمبرداري «بوي پيرهن يوسف» در روزهاي اول كار با او قطع همكاري كرده بود و كار با فيلمبردار ديگري از ابتدا آغاز شد. هنوز معلوم نيست كه قطع همكاري تازه - اين بار با بازيگر نقش اول فيلم - را بايد به حساب حساسيت و توجه زياد فيلمساز به اين نقش خاص فيلمش گذاشت تا حواشي و ماجراهاي فرامتني و تفاوت روحيات و رفتارهاي حاتمي‌كيا و عرب‌نيا باعث اين اتفاق دردسرساز شده است.

واكنش‌هاي كاربران "سينماي ما" به اين خبر غيرمنتظره را در بخش كامنت‌ها پي‌گيري كنيد؛ نظر شما چيست؟