صفحه مناسب براي چاپگر


اختصاصي سايت "سينماي ما": نامه تبريك حامد بهداد به ليلا حاتمي، به‌خاطر دريافت نشان شواليه هنر و ادب
درست به‌سان پدربزرگ‌شان


سينماي ما- حامد بهداد كه در چهار فيلم با ليلا حاتمي هم‌بازي بوده، در نامه‌اي نشان شواليه هنر و ادب را به اين بازيگر سينماي ايران تبريك گفت. بهداد و حاتمي در فيلم‌ةاي «هر شب تنهايي»، «سعادت‌آباد»، «نارنجي‌پوش» و «پله آخر» در كنار هم ايفاي نقش كردند. متن نامه تبريك بهداد كه اختصاصاً براي سايت "سينماي ما" ارسال شده، به اين قرار است:

سركار خانم لیلا حاتمی، سلام

در اين روزهاي سينما جاي پدر فقيدتان استاد را بسيار خالي مي‌بينم؛ هم به اين خاطر كه كاش مي‌ديد فرزندي چون شما به سينماي ما افزوده و هم بدين سبب كه حضور امثال ايشان است كه هنر و هنرمند را مشروع و معتبر مي‌داشت و مي‌دارد.

دريغ همكاري با ايشان حسرتي خواهد بود بر دل هنرجوياني كه سعادت حضور در آثارش را از دست داده‌اند. من نيز اگر اين دولتم از كف رفته، در ازايش خوشحالم كه در چند فيلم فرصت بازي و دوستي كنار شما و علي جان مصفا دست داد.

از طرف همه سوته‌دلان و دلشدگان اين سينما، دريافت نشان شواليه هنر و ادب را به شما و خانواده هنرمندتان تبريك مي‌گويم و از يكتا خالق زيبايي‌ها مي‌خواهم رشد و كمال‌تان را افزون كند.

حالا كه نشان شواليه را به خانه آورديد، تقاضا دارم براي دو دلبندتان - ماني و عسل - زين و برگ و زره و نيزه و مركب و كلاه‌خودي فراهم كنيد تا اين دو نيز شواليه‌هايي براي گسترش امپراتوري فرهنگ و هنرمان باشند؛ درست به‌سان پدربزرگ‌شان علي حاتمي.