دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


اختصاصي "سينماي ما": متن مشتركِ حامد بهداد ، ماني حقيقي، رضا عطاران، حميد فرخ‌نژاد، نيكي كريمي، پيمان معادي براي زلزله آذربايجان
با هر چه در توان داريم، به انتظار دردآور اين چشم‌هاي نگران و منتظر پاسخ دهيم


سينماي ما- در پي وقوع زلزله در آذربايجان شرقي، اهالي سينما هم مانند باقي يرانيان در سوگ اين فاجعه و كمك‌رساني به آسيب‌ديدگان سهيم شدند. سايت "سينماي ما" متن پيام تسليت و امدادخواهي چند تن از بازيگران سينماي ايران را منتشر مي‌كند. در روزهاي آينده، نام‌هاي تازه و اخبار ديگري از كمك‌ها و اقدامات سينماگران به اين اخبار اضافه خواهند شد. متن را با هم بخوانيم:

«بار ديگر زمين لرزيد و جان و مال و كاشانه‌ي بخشي از هم‌وطنان‌مان را به كام خودش كشاند. همدردي و ابراز اندوه در برابر اين فاجعه‌ي طبيعي، تنها گوشه‌اي از وظيفه‌ي ملي و انساني تك تك ماست. بيش و پيش از تسليت‌‌گويي و شريك‌شدن در اين غم بزرگ، بايد دست ياري به سوي بازماندگاني دراز كنيم كه در بدترين شرايط ممكن گرفتارند و چشم اميدشان به همت هم‌وطنانشان دوخته شده است؛ با هر چه در توان داريم، از قطره‌ قطره‌ي خوني كه باعث نجات جاني شود تا هر آن‌چه تحمل اين شرايط وحشتناك را حتي اندكي ساده‌تر كند، به انتظار دردآور اين چشم‌هاي نگران و منتظر پاسخ دهيم.»

حامد بهداد – ماني حقيقي – رضا عطاران - حميد فرخ‌نژاد – نيكي كريمي – پيمان معادي

كاربران "سينماي ما" براي كمك به هم‌وطنان زلزله‌زده چه نظر و پيشنهادي دارند؟