دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


اختصاصي "سينماي ما": علاقمندان در چه سانس‌هايي می‌توانند به دیدن فیلم بروند؟
«کلاه قرمزی و بچه ننه» بعدازظهر چهارشنبه در سینماقدس اکران شد


سينماي ما- زهرا نجفي: فیلم سينمايي «کلاه قرمزی و بچه ننه» به کارگردانی ایرج طهماسب که قرار بود امروز صبح در گروه سینمایی قدس روی پرده برود، بعد از جدال های زیادی که بر سر اکران این فیلم صورت گرفت‌  بعد از ظهر در گروه سینمایی قدس اکران شد.

این فیلم که پروانه نمایش آن صادر شده، ابتدا قرار بود در جشنواره فیلم فجر نیز به نمایش در بیاید اما طولانی شدن مراحل فنی آن باعث شد فیلم طهماسب برای نمایش در این فستیوال آماده نشود.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» به تهیه‌کنندگی حمیدمدرسی داستان شیطنت‌های پسر عمه‌زاست که کلاه قرمزی و آقای مجری را به دردسر می‌اندازد و ماجرای جدیدی پیش می‌آید که منجر به ورود مهمان ناخوانده‌ای می‌شود.

حمید جبلی،‌ ایرج طهماسب،‌ خسرو احمدی، مهدی باطبی،‌ عیسی یوسفی‌پور، بهادر مالکی،‌ بنفشه صمدی و پوپک مظفری بازیگران اصلی این فیلم هستند.

«کلاه قرمزی و بچه ننه» مانند دو سری قبلی موزیکال است و ترانه‌های فیلم توسط ایرج طهماسب گفته شده و حمید جبلی و محمدرضا هدایتی به عنوان خواننده با طهماسب همکاری کرده‌اند.

به نقل از مسولان پذيرش سینما قدس، علاقمندان می توانند برای دیدن این فیلم در سانس های 16:30, 24:30,22:30,20:30,18:30 به سینما قدس مراجعه کنند.