دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


پوسترهاي فيلم تازه گلزار را ببينيد و قضاوت كنيد/سه عكس گلزار با سه مدل موي كاملاً متفاوت!
تلقي سازندگان «تو و من» از سينما و گرافيك و هنرهاي بصري تا اين حد نازل است؟


سينماي ما- در شرايطي كه سينماي جهان و در كنارش سينماي ايران در حد بضاعتش مي‌كوشد تازه‌ترين امكانات و ابتكارات خلاقه را براي تبليغ فيلم‌ها به كار بگيرد، تماشاي پوسترهاي فيلم تازه محمدرضا گلزار و ساخته محمد بانكي از عجيب‌ترين اتفاق‌هاي ممكن است. كيفيت به‌شدت ضعيف، بدويت و ابتدايي‌بودن ايده و اجراي اين طرح‌ها هر بيننده‌اي را ياد آثار نيم قرن پيش و نرم‌افزارهاي دوران داس و ويندوز 3.1 مي‌اندازد! عكس‌ها، رنگ‌بندي، چيدمان و گرافيك نازل و سخيف پوسترها ظاهراً حكايت از تلقي سازندگان فيلم از مقوله سينما و هنرهاي تصويري و تبليغات امروز جهاني مي‌دهد، آن‌هم در دوراني كه پديده‌ي اينترنت در هر اتاقكي در كشور امكان دسترسي به نمونه‌ها و حتي امكان ساخت و اجراي هر تبليغ روزآمدي را فراهم مي‌كند.

اکران تازه‌ترین فیلم محمدرضا گلزار با عنوان «تو و من» اين هفته در سینماهای تهران و تعدادی از شهرستانها آغاز و پوسترهايش در سايت‌هاي مختلف رونمايي شده است. کارگردانی فیلم برعهده محمد بانکی است که پیش از این «دو خواهر» را هم با حضور گلزار و شاكردوست ساخته بود. الناز شاکردوست در این فیلم نقش مقابل گلزار را ایفا می‌کند و شیرین بینا و بهنوش بختیاری دیگر بازیگران فیلم هستند.

آزادی، پردیس زندگی، پردیس کیان، پردیس ملت،کارون، ماندانا، ایران، اریکه، پارس، بهمن و فرهنگ از جمله سینماهای نمایش دهنده «تو و من» هستند.