دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


موافقت اصولي براي ساخت فيلم‌نامه پيمان معادي به كارگرداني رامبد جوان صادر شد
فكر مي‌كني براي اين‌كه فردا صبح كه از خواب بلند مي‌شوي روي لب همه مردم اين شهر خنده ببيني جادو لازم است؟


سينماي ما- رامبد جوان فيلم سينمايي «خندنده» را به عنوان كار جديدش جلوي دوربين مي‌برد.در حاليكه اين كارگردان قرار بود به تهيه‌كنندگي جواد فرحاني فيلمنامه «مرد يك چشم» را بسازد به تازگي مجوز ساخت «خندنده» را دريافت كرده است. جوان چند ماهي در انتظار پروانه ساخت «مرد يك چشم» بود اما به دليل طولاني شدن پروسه دريافت مجوز و به توصيه وزارت ارشاد فيلمنامه ديگري را جايگزين كرد. فيلمنامه‌اي كمدي با عنوان «خندنده» كه به گفته فرحاني قرار است براي نمايش در جشنواره فيلم فجر آماده شود. در خلاصه داستان اين فيلم آمده است: فكر مي‌كني براي اينكه فردا صبح كه از خواب بلند مي شوي روي لب همه مردم اين شهر خنده ببيني جادو لازم است؟
فيلمنامه اين فيلم را پيمان معادي نوشته است. معادي فيلمنامه نويس فيلم‌هايي چون «كافه ستاره»، «كما» و «شام عروسي» بعد از بازي در دو فيلم آخر اصغر فرهادي تنها نگارش اولين فيلم بلندش را بر عهده داشت و براي كارگردان و تهيه كننده ديگري فيلمنامه ننوشته بود.
به گفته تهيه كننده اين پروژه، حضور هيچ بازيگري تاكنون در اين فيلم قطعي نشده اما قرار است نقش اصلي آن را يكي از چهره‌هاي سرشناس سينما بازي كند. اين چهارمين فيلم بلند رامبد جوان بعد از «اسپاگتي در هشت دقيقه»، «پسر آدم،دختر حوا» و «ورود آقايان ممنوع» است كه مراحل پيش توليد آن به تازگي آغاز شده است. اين فيلم البته از سوي اداره نظارت و ارزشيابي وزارت ارشاد موافقت اصولي براي ساخت دريافت كرده است.