دانلود


صفحه مناسب براي چاپگر


پيشنهاد بامزه اصلاحيه سازمان سينمايي درباره «آمین خواهیم گفت»: 15 دقيقه مستند اضافه كنيد!
براي اكران باید ۲۲ دقیقه از این فیلم ۸۲ دقیقه‌ای حذف شود!


سینمای ما- سید امیر سیدزاده گفت: اکران فیلم سینمایی «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور بستگی به حذف ۲۲ دقیقه از فیلم دارد. این تهیه کننده سینما، با بیان این مطلب اظهار داشت: سازمان سینمایی کشور، اعلام کرده برای صدور پروانه نمایش «آمین خواهیم گفت» به کارگردانی سامان سالور باید ۲۲ دقیقه از این فیلم ۸۲ دقیقه‌ای حذف شود. اگر این کار صورت گیرد، این فیلم سینمایی تبدیل به یک فیلم داستانی می‌شود.

وی تصریح کرد: این نهاد در پی اعتراض ما برای عدم امکان حذف ۲۲ دقیقه از فیلم، پیشنهاد داده تا ۱۵ دقیقه از یک فیلم مستند را به آن اضافه کنیم. البته از جواد شمقدری رئیس سازمان سینمایی خواسته‌ام تا برای رفع مشکل فیلم جلسه‌ای را با هم داشته باشیم، که هنوز جوابی از وی ابراز نشده است.

وی ادامه داد: متاسفانه تا امروز سازمان سینمایی هیچ جواب قانع کننده‌ای برای عدم صدور پروانه نمایش این فیلم نداده است. این در حالی است که پلان به پلان فیلم بر طبق فیلمنامه‌ای که اداره نظارت و ارزشیابی تایید کرده گرفته شده و هیچ چیز اضافه نشده است.

محمود نظرعلیان، علیرضا مهران، آزاده زارعی، ساناز اسدی، حمید حبیبی فر، محمد فصیحی، حسن سکوند، می‌سا مولوی و فرزاد حسنی از جمله بازیگران این فیلم هستند.