دانلود

مجری «ماه عسل» در حال صحبت با بينندگان بود كه برنامه يكباره و بدون پخش تيتراژ پاياني قطع شد/ حاشیه های «ماه عسل» در گفتگو با مجری و تهیه کننده برنامه : احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم» :: سينمای ما ::

   






مجری «ماه عسل» در حال صحبت با بينندگان بود كه برنامه يكباره و بدون پخش تيتراژ پاياني قطع شد/ حاشیه های «ماه عسل» در گفتگو با مجری و تهیه کننده برنامه
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

سینمای ما- آخرين قسمت از برنامه «ماه عسل» در حالي به روي آنتن رفت كه پخش زنده آن متوقف و به جاي آن پيام‌هاي بازرگاني به روي آنتن رفت.  آخرين قسمت از برنامه «ماه عسل» كه در ايام ماه مبارك رمضان به طور زنده روي آنتن مي رفت، روز عید فطر پخش شد.
بنابراين گزارش، در دقايق پاياني اين برنامه عليخاني اعلام كرد كه اين آخرين اجراي من در برنامه «ماه عسل» است و ديگر مجري اين برنامه نخواهد بود. وي در بخشي از اظهارات خود گفت: ما مي‌رويم تا كساني كه از ما بهتر هستند به اجراي اين برنامه بپردازند. بسياري نسبت به اين برنامه لطف داشتند اما برخي هم نسبت به لحن و نوع كلام من در اين برنامه اعتراض داشتند.همچنين او در ادامه سخنان خود به كم تحملي برخي از مسئولان اشاره كرد كه نمي‌توانند حتي نقدهاي بسيار معمولي را تحمل كنند. اين برنامه بخش‌هاي معنوي نيز داشت كه ما از آنها بهره برديم كه برخي متوجه اين بخش معنوي نشدند.
عليخاني در حال صحبت با بينندگان بود كه اين برنامه يكباره و حتي بدون پخش شدن تيتراژ پاياني قطع و به جاي آن پيام بازرگاني به روي آنتن رفت. پس از پايان پيام‌هاي بازرگاني نيز پخش تكرار قسمت پاياني مجموعه تلويزيوني «پنجمين خورشيد» به كارگرداني عليرضا افخمي آغاز شد و اين در حالي بود كه احسان عليخاني از اين برنامه به عنوان آخرين اجراي خود ياد مي‌كرد و خود را از اين پس «يك بيننده تلويزيون» مي‌ناميد.
اين مجري و يكي از تهيه‌كنندگان ويژه برنامه «ماه عسل» پيش از آخرين برنامه گفت: داشتن جسارت يكي از ويژگي‌هاي مهم يك مجري است و گوينده‌اي كه جسارت نداشته باشد فرقي با يك بازيگر ندارد.
احسان عليخاني درباره بازخوردهاي اين برنامه در ميان مردم و اين‌كه آيا آمار مشخصي از سوي روابط عمومي سازمان در اين‌باره به آن‌ها ارايه شده است يا خير؟ گفت: واكنش‌هايي كه نسبت به برنامه نشان داده شد، چه از طريق تلفن و اس‌ام‌اس، و چه از طريق مطبوعات و مردم، حاكي از اين است كه برنامه ديده شده است؛ روابط عمومي سازمان هم آماري به ما نداده است، ولي از حجم بالاي تماس‌ها و واكنش‌هاي مردم خبر داده است كه در ميان آن‌ها و بد هم وجود دارد.
وي درباره ميزان واكنش‌هاي منفي و انتقادهاي مردم نسبت به اين برنامه اظهار كرد: آن‌چه اهميت دارد اين است كه برنامه ديده مي‌شود، حال ممكن است برخي نوع اجرا را دوست نداشته باشند، يا اين‌كه از فلان مهمان برنامه خوششان نيايد.
عليخاني در پاسخ به اين پرسش كه به نظر مي‌رسد معيار شما براي انتخاب مهمان‌هايتان استثنابودن آن‌ها در حوزه خاصي بوده است، آيا مبناي مشخص و تحقيق و پژوهش خاصي براي انتخاب مهمان‌ها و و تعيين اين استثنا بودن آن‌ها وجود داشته است؟ گفت: مهمان‌هايي كه دعوت كرديم لزوما استثنايي نبودند، ولي كساني را آورديم كه از بطن مردم‌اند، قصه و غصه‌هاي زيادي دارند، ولي در طول سال ديده نشده‌اند.
وي ادامه داد: چند روز قبل از آغاز برنامه دور هم جمع شديم و از طريق مطبوعات، اينترنت و دوستان مختلفي كه در شهرستان‌ها داشتيم يك ليست 70، 80 نفره جمع‌آوري و آن‌ها را اولويت‌بندي كرديم و سپس به سراغ آن‌ها رفتيم.
مجري برنامه‌ي «ماه عسل» اظهار كرد: برخي از مهمان‌ها را نيز مردم از طريق اس‌ام‌اس به ما معرفي كردند كه البته از ليستي كه فراهم كرده بوديم تعدادي علي‌رغم اين‌كه قصه‌هاي جذابي داشتند راضي نشدند كه در برنامه ما شركت كنند، چون دوست نداشتند قصه‌هايشان رسانه‌يي شود.
وي با بيان اين‌كه امسال مهمان‌هاي شهرستاني ما نسبت به سال‌هاي گذشته بيشتر بود، در پاسخ به اين پرسش كه آيا به دنبال اين بوديد كه از افراد برجسته و سرشناس كشور در حوزه‌هاي مختلف دعوت كنيد ولي به دليل محدوديت‌هاي رسانه‌اي و يا احتمالا ممنوع‌التصوير بودن آن اشخاص موفق به اين كار نشديد گفت: ما به هيچ وجه به دنبال دعوت از افراد و شخصيت‌هاي برجسته نبوديم، ولي در موارد معدودي به دليل برخي مسؤوليت‌ها نتوانستيم از افرادي براي شركت در برنامه دعوت كنيم.
عليخاني درباره‌ي اهميت جسارت داشتن مجري در اجراي زنده و اين‌كه اين جسارت به گونه‌اي باشد كه از عرف و آن‌چه رسانه، مخاطب و مسوولان برمي‌تابند خارج نشده و به پررويي تعبير نشود، گفت: بدون شك داشتن جسارت يكي از ويژگي‌هاي مهم يك مجري است و گوينده‌اي كه جسارت نداشته باشد، فرقي با بازيگر ندارد. البته جسارتي كه مثبت و مورد قبول مردم باشد.
وي ادامه داد: من به عنوان گوينده ملزم هستم مثل مردم فكر كنم، چون نماينده مردم در رسانه و شاهدي از واكنش‌هاي آن‌ها هستم، اصلا وظيفه من به عنوان گوينده اين است كه مثل مردم تعجب كنم، گريه كنم، سوال كنم، بخندم و ...
مجري و تهيه‌كننده ويژه برنامه «ماه عسل» در پاسخ به اين پرسش كه به اعتقاد برخي از بينندگان برنامه جسارت شما گاهي به سمت پررويي مي‌رود نظر شما در اين‌باره چيست؟ اظهار كرد: من اعتقاد ندارم كه اين اتفاق افتاده باشد به هرحال هركسي سليقه‌اي دارد اما كاري كه من امسال شايد به اشتباه انجام دادم اين بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم.
وي توضيح داد: برخي از مهمان‌ها اولين‌بار بود كه پشت دوربين قرار مي‌گرفتند، استرس داشتند يا ظرفيت صحبت‌كردن را نداشتند، من خودم را در مواقعي ظالم نشان دادم تا مظلوميت مهمان برنامه نشان داده شود و اين فرق برنامه ما با برنامه‌هاي ديگر است.
عليخاني درباره هماهنگ‌شدن خود و مهمان‌ها قبل از آغاز برنامه نيز اظهار كرد: من هرگز قبل از برنامه با مهمان‌ها حرف نمي‌زنم چون مي‌خواهم گفت‌وگو بكر و مستند باشد.
وي در پاسخ به اين پرسش كه اين عدم هماهنگي قبل از برنامه شايد اين شبهه را در بينندگان به وجود بياورد كه شما آماده نيستيد يا مطالعه نداشته‌ايد گفت: اين‌كار سخت و به نوعي ريسك است، اما من دوست دارم مهمانم را اولين‌بار روي آنتن ببينم و به او سلام كنم. البته درباره موضوع گفت‌وگو و كليات آن از قبل فكر مي‌كنم.
وي ادامه داد: مطمئن باشيد من از همه كساني كه برنامه را مي‌بينند مهمان‌هاي دعوت‌شده را بيشتر دوست دارم و برايم مهم است كه آن‌ها محبوب از استوديو بيرون بروند.


منبع : فارس-ایسنا

به روز شده در : دوشنبه 30 شهريور 1388 - 14:45

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

در هنگام باركردن آيتمها خطايي رخ داد
بى صدا
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 15:19
7
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

متاسفم براي کساني که تحمل رک گويي هاي احسان عليخاني را ندارند. اين افراد فقط عاشق چاپلوسي هاي امثال رشيدپور هستند.

عليخاني از مجريان باجسارت و تواناي صدا و سيماست به جاي اينکه قدر اين افراد را بدانيم طوري با ان ها برخورد مى کنيم که باعث شود از کار خود خسته و دلزده شوند.

البته اين اولين بار نيست که شاهد اين بي احترامي ها هستيم و نمونه اش در سينماي ما نيز کم نيست.

کاش چشم هايمان را بيشتر باز کنيم و بدون حسادت تصميم هاى درست تري را بگيريم.

آقاي عليخاني همان بهتر که استعداد و تواناييتان را صرف اين بى لياقت ها نکنيد.

اميدوارم در ديگر مراحل زندگيتان موفق و پيروز باشيد.

فکر مى کنم بتونيد خبرنگار خوبي بشيد!

ArghavaN
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 15:39
2
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

البته من فكر مي كنم كه خيلي قطعي نگفت يعني خيلي مطمئن نگفت كه ديگه نميام.

ولي خدا كنه سال بعد هم بياد من اجراش رو خيلي دوست دارم خيلي خيلي خيلي دوست دارم . و از نظر من راحت صحبت كردنش اصلا ربطي به پررويي نداره . مجري واقعا تواناييه و واقعا مهارت داره توي اجرا.

من همون موقع كه احسان داشت خداحافظي مي كرد يه هو آنتن رفت رو پيام بازرگاني سريع زنگ زدم به روابط عمومي شبكه ي 3 گفتم :

من فقط زنگ زدم يه چيز بگم يعني شما قد 5 دقيقه براي اين برنامه براي مجري اين برنامه براي زحمتكشان اين برنامه ارزش قائل نبودين كه پيام بازرگاني پخش نكنيد ؟ گفتم:

واقعا هيچي براتون ارزش نداشت كه 30 روز مردم رو پاي شبكه ي شما كشوند باعث شد كه شبكتون محبوب تر بشه ولي شما در عوض 5 دقيقه اندازه ي يه پيام بازگاني نمي تونستيد صبر كنيد؟

و البته چيزاي ديگه گفتم كه مي دونم اگه الآن بنويسم شما كامنتم رو تاييد نمي كنيد ولي واقعا من كه يه بيننده ام ناراحت شدم چه برسه به اون كه هم مجري هم تهييه كننده ي برنامه هست .

نمي دونم يعني پخش مجدد پنجمين خورشيد انقدر مهم بود؟

واقعا ناراحت شدم واقعا ناراحت شدم .

ولي از همين جا از احسان عليخاني به خاطر اجراي زيباش تشكر مي كنم و اميدوارم كه به اين سايت سربزنه و بخونه حرف منو :

آقاي عليخاني خواهش مي كنم واسه سال ديگه هم خودت بيا خواهش مي كنم . يادت نيست پارسال سر ماه محبوب محسن افشاني اومد؟ ولي مردم شما رو خواستن پس خواهشا سال بعد هم خودت بيا .

آقاي عليخاني شما پيش مردم خيلي محبوبي .

اميدوارم بقيه كاربران با من شديدا مخالفت نكن .

مرسي


دوشنبه 30 شهريور 1388 - 15:55
-2
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

ماه عسل درکل برنامه ی خوبی بود هرچندکه اکثرا غمگین وناراحت کننده بود ،درمورد قسمت آخر که ...!!!!نمی دونم مسئول انجام این کارا(پخش پیام بازرگانی وقطع برنامه بدون خداحافظی اونم آخرین قسمت کی بود)ولی واقعا برای این شخص یااشخاص خیلی خیلی متاسفم حالانمی دونم باعلیخانی خصومت دارین یاچی اونجا می گذره ولی شما نهایت بی احترامی به شعورمخاطبان رانجام دادین وحدفهمتون رکاملا درمعرض نمایش گذاشتین بازهم براتون متاسفم

shahab
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 17:28
15
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

ehsan joon ye dooneyi

مجید
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 17:45
6
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

احسان خیلی دوست دارم .تو به درد این صدا وسیما نمیخوری.اینا هیچ چیزی حالیشون نیست.دلم برات تنگ میشه.دوست دارم از نزدیک ببینمت


دوشنبه 30 شهريور 1388 - 18:29
-9
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

لازم نیست کسی خودش را هزینه کند

لطف کنید با مهمانان خارجی محترم تر و بهتر گفتگو کنید

آرش
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 18:44
0
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

خیلی ها از دست صدا و سیما گله مندند . احسان علیخانی آخرین برنامش رو اجرا می کرد کاش حداقل یه کم احترام به این مجری و مخاطبان می گذاشتند و اجازه می دادند که 1 دقیقه آخر رو احسان خداحافظیش رو تمام و کمال با طرفداراش بکنه . واقعا متاسفم . . .

س.ق
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 20:45
-8
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

سلام.عیدتون مبارک

بچه ها اون قسمتی که ثمره اومده بود رو دیدی؟

واقعا که محشر بود.

رویا
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 20:47
11
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

منتقدها هیچ نقدی به اینکه هر روز برنامه احسان رو متوقف و پیام بازرگانی های با ارزشی... پخش میکردند ندارید؟

کیانا
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 20:59
11
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

احسان خیلی دلم برات تنگ میشه از دیروز تا حالا خیلی دلم گرفته خیلی دلم برات میسوزه بازم بگم از دلم؟؟؟

چرا باهات اینطور کردن؟؟؟ چی میخواستن؟؟؟

احسان بیا باز هم بیا بخاطر ما بیا

negin
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 21:4
6
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

ehsan jan kheili doset daram


دوشنبه 30 شهريور 1388 - 21:35
1
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

رک گویی و برنامه داغ خیلی فرق داره با مسخره کردن و بی ادبی

افسانه
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 22:2
-3
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

گاهی وقتا بعضی از برخوردا توی صداو سیما و پخش واقعا خنده داره!!!

یعنی واقعا تکرار یک مجموعه از پخش زنده و مستقیم یک ویژه برنامه به عنوان آخرین قسمت/ مهمتر بود؟؟؟

شاید اگه اجازه میداند تا حرفهای مجری تمام بشه در کمتر از 1 دقیقه برنامه طبق روال عادی تمام میشد!!!

در ضمن قرار بود که قسمت دوم مصاحبه با آقای سونگ ایل گوک رو هم پخش کنند که بازهم ظاهرا پنجمین خورشید مهمتر بود!!!!!

متاسفم////

سارا
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 22:8
-1
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

وااای با جومونگ بدبخت چطوری حرف زد ابروی ما رو برد چی کار به قدش داره یا ...واقعا که

فرهاد
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 23:36
13
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

برنامه خوبي بود و اجراي احسان عليخاني هم خيلي خوب بود

بعضي ها عادت كردند فقط تعارفات را تماشا كنند و كسي كه يه كمي راحت حرف ميزنه را پررو ميدانن و تحمل نميكنن چون 4كلام حرف حساب ميزنه...

پيمان
دوشنبه 30 شهريور 1388 - 23:58
3
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

اتفاقا عليخاني جز معدود مجريان خوب تلويزيونه و برنامه ماه عسل هم خوب بود

ما كه زياد تلويزيون نمي بينيم اين برنامه را تماشا ميكرديم

گندمک
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 5:7
-3
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

سلام به همه ماه عسلیها یا به قول احسان هم قبیله ایها

ماه عسل برنامه خیلی خوبی بود خیلی پر مخاطب بود و این پر مخاطب بودن رو بیشتر مدیون مجری خوبش بود به خاطر تفاوت کلامی مجری این برنامه متاسفانه صدا و سیمای ما ظرفیت شفاف صحبت کردن و صداقت در کلام رو نداره.

من واقعا از کاری که احسان کرد خیلی خوشحالم چون گاهی حرف دل مردم و زد با ظرافت و زیبایی اما حیف که صدا و سیما قدر مجری های خوب رو نداره و ملاک خوب بودن مجری احتمالاً داشتن یه قیافه عبوس و داشتن کلامی پر از تملق و چاپلوسی باشه ...

امیدوارم احسان علیخانی و بقیه همکارای خوبش همیشه موفق باشند و ما باز هم بتونیم ماه رمضان رو در کنار اونها سپری کنیم چون این برنامه باعث میشد که گاهی آدم به خیلی چیزها فکر کنه و حتی شاید گاهی مسیر راه آدمو تغییر می داد حیف که هیچ کس به اصل موضوع برنامه فکر نکرد و فقط همه انگشتها مجری رو نشونه گرفت.

اشکان
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 5:11
-18
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

احسان عليخاني: تلاش براي متفاوت بودن بدون داشتن حداقل ابزار آن

نیکان
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 5:34
-4
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

سلام

من یکی ازطرفدارای احسان علیخانی هستم واقعا متاسفم واسه ی کسایی که حسادت تا این اندازه گلوشونو فشارمیده ودارن

می ترکن ولی نبایدبه حسودا میدون داد اصلا باید یه برنامه ی طولانی بسازه تاچشمشونم دربیاداینم تقدیم به خودش:

خورشیداگرمحوتماشای تونیست دلگیرنشو ازپشت کوه آمده است

به توچه
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 8:3
9
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

غلط میکنن که نخوان احسان مجری ماه عسل باشه اصلا ازخداشونم باشه ...................

soheila
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 8:41
-1
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

با سلام و عرض خسته نباشید اینکه آقای علیخانی گله دارند از برخوردها بجا است ولی یک کم به رفتار خودشان در مصاحبه با آقای سونگ دقت فرمایند که ایشان چقدر سئوالهای مسخره ای از آقای سونگ کردند و با آن لحنی که همیشه فکر میکتتد خیلی تافته جدا بافته هستند. ایشان نماینده ما در آن مصاحبه بودند و اصلا رفتارشان پسندیده نبوده .

كامران
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 9:23
-14
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

اتفاقا خوب شد همش تو اجرا اداي فرزاد حسني رو در مي اورد از خودش هي چي نداشت

اين قد اين كار و تكرار كرد تا به شرنوشت اون بيچاره دچار شد


سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 12:3
1
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

به نظرم اجراي احسان عالي بود!...نمي دونم كيا و چرا باهاش مسكل داشتن!

لابد قراره از اين به بعد همه ي برنامه ها رو استاد مدرس(!) اجرا كنه!!!!


سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 13:44
16
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

چاکرتیم اقا احسان

مهسا
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 14:47
7
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

همین یه دونه مجری تو این تلویزیون قابل تحمل بود که اونم مجبور شد به فرزاد حسنی بپیونده! به نظر منم اصلا بی ادب نبود. خیلی این تلیوزیون بیننده داره هی اینجوری میکنه همین 4 نفری هم که به هوای این مجری ها برنامه ها رو میدیدن میپرن!

پرستو
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 14:49
18
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

راستشو بخواین تا پارسال احسان به نظرم یه کپی ضعیفی از فرزاد حسنی بود و اصلا خوب اجرا نمی کرد ولی امسال خداوکیلی برنامه شون فوق العاده بود برنامه ثمره که سر همه شون بود

آقای علیخانی نمی دونم چرا من تا از یکی خوشم میاد اینجوری می شه !! اما برات آرزوی موفقیت می کنم

اقلیما
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 15:14
-8
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

احسان مجری خوبیه....پخش پشام بازرگانی اونم درست تو لحظه های اخر بزرگترین بی احترامی به مجری بود که 30 شب برای ماه عسل زحمت کشید..

نمیدونم واقعا نمیدونم صدا و سینما با این حرکتش قصد اثبات چه چیزی رو داشت.

میخواست بگه ما هر کاری رو که بخوایم میتونیم بکینم ولی به ایسن فکر نمیکرد کهع با این کار آبروی خودشون رو ببرن.

ما قبیله ماه عسلی ماه عسل رو بدون احسان علیخانی نمیخوایم.

ایکاش قسمت اخر رو مسئولین شبکه 3 میدیدن که مادر مرتضی داشت چه طور از خوب شدن مرتضی حرف میزد.

بازم میگم

قبیله ماه عسل با احسان علیخانی که معنا پیدا میکنه

شادن
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 15:34
-7
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

خیلی از اجرای احسان علیخانی خوشم میاد . اهل پاچه خواری نیست

اقلیما
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 15:46
7
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

سلام به قبیله ماه عسل

سلام ....سلام به همه شما با همه عشق و صداقتتون.....باهاتون حرف دارم با شمایی که با همه خصلت هاتون 30 روز اومدید و تو قبیله ماه عسل عضو شدید....شمایی که دلتون انقدر مهربونه که طاقت بی احترامی رو ندارید.....

عید فطر بزرگ ترین بی احترامی به کسی شد که ما رو تو این قبیله جمع کرد...ما قبیله ماه عسلی، هم قسم شدیم که نزاریم به یکی از افراد گروهمون بی احترامی بشه....

هم قسم شدیم اگه یکی از ما حالش خوب نبود همه تلاشمون رو بکنیم که حالش خوب باشه...

هم قسم شدیم دروغ نگیم....تهمت نزنیم.....

ما همین طوری دور هم جمع نشدیم هر کدوممون یه امتحان ورودی دادیم که همین طوری نیایم تو قبیله ماه عسل...

مرتضی رو یادتونه....همونی که 7 سال بوداز زندگی قهر کرده بود ما قبیله ماه عسلی قول دادیم نزاریم تویه این تنهاییش بمونه.....

الان مرتضی داره تو تیم والیبال نشسته بازی میکنه.....

ثمره رو یادتونه....

خانم حسینی....

و....

هم قبیله ای ها این بار میخوان احسان علیخانی رو بفرستن تو غار تنهایی...میخوان نباشه...میخوان دیگه ماه عسل رو اجرا نکنه...

بیاین نزاریم...تا اونجایی که میتونیم ازش حمایت میکنیم و عمل یک عده بیننده ای رو که از سر دشمنی با احسان علیخانی دوست نداشتن حرفاش رو بشنون و فقط عادت به محکوم کردن دارن رو زیر سوال میبریم.

وقیح به کسی میگن که حرمتها رو نمیشناسه نه به کسی که یک ماه یه عده رو جمع کرد تا بهشون بگه که حفظ حرمت عین سربلندیه

صدا و سیما وقیح ترین کار ممکن رو کرد و بدون هماهنگی با مجری صحبتهاش رو قطع کرد و بهش اجازه خداحافظی نداد.....

بهش اجازه ندادن که با مردم خداحافظی کنه...

ما قبیله ماه عسل اجازه بی احترامی به هیچ کدوم از اعضامون رو نمیدیم.اجازه نمیدیم که کسی به ما بی احترامی کنه ما پشت هم دیگه هستیم....

ما قبیله ماه عسلی عادت به حرمت شکنی نداریم....عادت به دل شکستن نداریم.....انقدر دلامون با همه صافه که وقتی داریم با یکی حرف میزنیم با همه عشق و صداقتمون میریم جلو.....

خیلی راحت دل ما رو میشکنن...خیلی راحت باعث بغض و گریمون میشن......

احسان علیخانی ازت ممنونم به خاطر این که ما رو دور هم جمع کردی.....

و مطمئن باش همیشه از تو حمایت میکنیم....

مجید
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 17:36
-15
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

داش احسان مخلصیم. راستی شب احیا تو امامزاده صالح دیدمت.دوست دارم دوباره از نزدیک ببینمت

خیلی گلی .تو یکی از بهترین مجری های جهانی.یا علی

jk
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 17:44
1
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

اصولا صدا وسیما از رک گویی ها و واقعیت گویی ها میترسه

من نمیدونم پایان مزخرف پنجمین خورشید را چرا باید به شعور میلیونها ادم ماه عسلی ترجیح بدن


سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 19:57
2
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

متاسفانه این سایت فقط نظرات یکسری جوونک عاشق مجری رو تایید میکنه که تحلیل و نظرشون فقط تکیه داره به چشم و ابروی مجری

مجری باید اطلاعات کافی متانت تیپ مناسب و احترام داشته باشد

متاسفم برای کسی که چنین مجریهای بی ادبی را انتخاب میکند

نگارین
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 20:0
-1
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

مصاحبه ای که با جومونگ داشت افتضاح بود

م.ه
سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 20:3
24
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

احسان دوست دارم.......................

وامیدوارام همیشه موفق باشی

و حرس این حسودا رو هم نخور چون به نظر من و خیلی از دوستام تو بهترین مجری جوان ما هستی.........................


سه‌شنبه 31 شهريور 1388 - 22:13
-9
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

na be del nemishine

geladyator
چهارشنبه 1 مهر 1388 - 0:55
2
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

vaghti adam ejrahaye eh3ano mibine mitune hadeaghal az in motmaen beshe ke are in mojri ba savade o ketab mikhune vase binandash arzesh ghaele.ali bud barnamash

vagheiyatiye dg har kas ke be dele mardom mishine be zaegheye ... khosh nemiyad

هما
چهارشنبه 1 مهر 1388 - 3:32
-10
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

ما که فقط از ایشون مسخره کردن و چشم و ابرو نازک کردن دیدیم ... شخصا بیش از 10 دقیقه نمی تونم برنامه های ایشون رو تحمل کنم

مریم
چهارشنبه 1 مهر 1388 - 5:28
7
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

در مورد برنامه ماه عسل با شما هم عقیده هستم ، این برنامه رو خیلی دوست داشتم و از نحوه پایان این برنامه متاسف شدم .از طرف ما هم بگویید که آقا احسان ما دوست داریم و اجرای خیلی خوبی داشتی .سال دیگه هم باش .

علیرضا
چهارشنبه 1 مهر 1388 - 6:10
-2
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

این مدل صحبت کردن از زمان فرزاد حسنی باب شد. منتها فرق حسنی با علیخانی اینه که حسنی ذاتا جسوره. وقتی حسنی اینو باب کرد ادا در نمی آورد. این خیلی فرق می کنه با اینکه آدم ادای آدمهای با جسارت و پررو رو در بیاره.

سارا
چهارشنبه 1 مهر 1388 - 6:37
26
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

احسان جون ناراحت نباش . ما باز منتظر اجراهاى خوبت تو سازمان هستيم .

نبايد به همين راحتى بچه هاى قبيله ى ماه عسل رو تنها بزارى ... حتى اگه باهات خوب برخورد نمى کنن به خاطر طرفدارات تحمل کن.


چهارشنبه 1 مهر 1388 - 8:53
13
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

درود بر برادر جومونگ

م
چهارشنبه 1 مهر 1388 - 9:26
4
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

متاسفم برای همه احسان علیخانی فرزاد حسنی و همه اوایی که آزاد اندیش هستند

سیما
چهارشنبه 1 مهر 1388 - 9:42
-14
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

خیلی برنامه کلیشه ای و تکراری ای بود. دوره این نوع برنامه ها مال 10 سال قبل بود که همون موقع هم مخاطب درست و حسابی ای نداشت. آقای علیخانی هم اصلا مجری خوبی نیست و از همون ابتدای کارش همش ادای این و اون رو در می آورد و از خودش چیزی نداشت. با مهمون هاش هم همیشه توهین آمیز و بی ادب صحبت می کنه. بهتر که اصلا نیاد.


چهارشنبه 1 مهر 1388 - 9:43
-6
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

lبه نظر من یک مجری باید از قوانین و مقرراتی تبعیت کند اما یک کسی مثل او انگار خیلی برایش کار راحتی هست که این کار را انجام میدهد به نظر من خودمختاری و غرور در رفتارش مشهود بود با بعضی از مهمانها هم شوخیهای بدی میکرد برای مثال یک بار که از یک پیر زن دهاتی دعوت کرده بودند در برخورد با پسر خوانده اش خیلی بد برخورد کرد و مانع از صحبتهای او شد خیلی خوب است مجری راحت باشد اما نباید یله باشد

حدیث
چهارشنبه 1 مهر 1388 - 10:44
3
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

کاش یه روزی برسه که دنیای ما قدر آدمایی مثل تو رو بدونه و درک کنه که تو چه قدر خوبی .... کاش حالا که هستیم قدر هم رو بدونیم ....

دوستت داریم حاج احسان حتی اگه جلوی دوربین نباشی


چهارشنبه 1 مهر 1388 - 12:29
-5
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

سلام -------با تشکر از بچه پرو (احسان علیخانی)-تشکر ویژه دارم

از بچه کم رو (پیام ابراهیم پور)-اول به نظرم پیام زیاد جالب نیومد----

-ولی بعدش فهمیدم از طرف سازمان به عنوان تهیه کننده انتخاب

شده-------یعنی بیشتر از اینها میتو نست خودش رو مطرح

کنه!!!!! --------خلاصه الان خیلیها فکر میکنند او فقط گزارشگربوده

در حالیکه او و احسان با هم تهیه کننده بودند .

ستاره
چهارشنبه 1 مهر 1388 - 16:30
2
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

اتفاقا به نظر من هم خوب شد

از اول از اجراش خوشم نمي اومد!اصلا با مهموناش خوب صحبت نمي كرد؟براي اثبات حرفم نمي دونم اون برنامه اي كه يه پيرزني به نام ملا زهرا آمده بود رو يادتونه يا نه؟يه آقائي كه كاشف وجود اين خانوم بودند و ظاهرا تهيه كننده بودند اواخر برنامه دعوت شدند و در حين سلام و احوالپرسي و تشكر از برنامه و حتي اجراي آقاي عليخاني! ايشون وسط حرف اين آقا پريدند و گفتند:خوب حالا همه ي اينا رو گفتي ولي نگفتي ايشونو از كجا پيدا كردي؟؟؟؟؟؟بعد وسط توضيحات اون آقا در مورد چگونگي كشف اين خانوم گفتند:ببينيد الان شما مهمون مائي يا ايشون؟

-ايشون

وآقاي عليخاني گفتند پس ساكت باشيد بزاريد ايشون صحبت كنند!!!!!!!!!!!!!!

تازه اين يه نمونه بود !؟ اولين چيزي كه يه مجري بايد بلد باشه اينه كه وسط حرف مهموناش نپره؟!متاسفم كه بعدش اينجوري ؟ توجيه ميشه:

وي توضيح داد: برخي از مهمان‌ها اولين‌بار بود كه پشت دوربين قرار مي‌گرفتند، استرس داشتند يا ظرفيت صحبت‌كردن را نداشتند، من خودم را در مواقعي ظالم نشان دادم تا مظلوميت مهمان برنامه نشان داده شود و اين فرق برنامه ما با برنامه‌هاي ديگر است.

در ضمن آقاي رشيدپور هم خودش و هم اجراش فوق العده است

اي كاش ياد بگيريم براي تعريف و تمجيد از يه نفر ديگري رو تخريب نكنيم!؟!؟!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سپیده
پنجشنبه 2 مهر 1388 - 5:49
9
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

اجرای احسان بی نظیر بود.مصاحبه اش با جومونگ هم جذاب و متفاوت بود.خود جومونگ هم ماه عسا را دوست داشت.چرا کاسه داغ تر از اش میشوید در حالی که اگه مهمان ها از لحن احسان علیخانی ناراحت میشدند به این برنامه نمی امدند.در حالی که مهمان ها از احسان برای تحول در زندگی شون متشکرند این همه حسادت برای چیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نسترن
پنجشنبه 2 مهر 1388 - 11:43
-9
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

اجرای احسان عالی بود بر نامه ای جذاب داشت با ثمره چرا حسود هستینحسود هستید واقعا چرا.......................................................

بى صدا
پنجشنبه 2 مهر 1388 - 16:31
12
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

قبل از هر چيز مى خوام از صميم قلب از آقاى رشيد پور عذرخواهى کنم که اون طور راجع به ايشون قضاوت کردم، من واقعا متاسفم .

ستاره جان در مورد جمله ى آخرى که گفتى کاملا حق با شماست من نبايد براى توضيح حرفام اسمى از کسى مى بردم.

کاش مى شد اون قسمت از نظرم رو کات مى کردن.

آقاى رشيدپور يکى از مجريان خوب صدا و سيماست . وقتى بيشتر فکر کردم و برنامه مثلث شيشه اى ايشون رو به ياد اوردم متوجه اشتباهم شدم . مثلث شيشه اى سال گذشته به دليل انتقاد هاى صريح و بى پرده ى ايشون از طرف عده اى توقيف شده بود و به همين دليل مدتى برنامه اى در سازمان نداشتن.

من باز هم از آقاى رشيدپور عزيز و طرفدارانشون پوزش مى خوام.

و خدمت دوستان عزيزى که احسان عليخانى رو بى ادب و ... خطاب مى کنن بايد عرض کنم که او تمام تلاشش رو مى کرد تا در مدت زمان کوتاهى که به برنامه اختصاص داده بودن بهترين حرف ها رو از مهمانان دريافت کنه و دوست نداشت که بحث به حاشيه کشيده بشه و خسته کننده و طولانى و بى ثمر پيش بره به همين دليل گاهى مجبور مى شد وسط حرف مهمان برنامه بپره تا در کوتاه ترين زمان بهترين نتيجه رو بگيره.

و در مورد اجراى غلو شده ى عليخانى که مطرح کرديد بايد بگم ايشون جزو معدود مجريانى هستن که با صداقت و جسارت واقعى برنامه رو پيش مى برن و هيچ گاه سعى بر خودنمايى ندارن. البته اين رو قبول دارم که اعتماد به نفس فوق العاده بالايى داره و عاشق دوربينه!! ولى پررو و يا مغرور نميتونه صفت مناسبى براشون باشه.

به نظر من احسان عليخانى ، فرزاد حسنى و رضا رشيد پور از جهاتى تيپ اجراشون به هم شباهت داره ولى هر کدوم روش خاص خودشون رو تو اجرا به کار مى برن و از ديگرى تقليد نمى کنن و خلاقيت و ابتکارى که تو اين زمينه دارند باعث محبوبيت و مشهور بودنشون شده نه ظاهر ، قيافه و ... !!

به قول احسان عليخانى : " ما دنبال نگاه هاى قشنگيم نه چشم هاى قشنگ ! "

در پايان چيزى که روشنه اينه که صدا و سيما تحمل نقدهاى راست و درست رو نداره ، من نميدونم تا کى مى خوان جلوى ابراز عقيده ها رو بگيرن ؟؟؟؟ تا کى مى خوان ...

خيلى حرف دارم که اينجا جاش نيست و مى ترسم از اينکه اگه بخوام موضوع رو باز کنم نظرم قابل تاييد نباشه...

و مشکلات همچنان پابرجاست...............

در پناه حق. ياعلى

زهرا
پنجشنبه 2 مهر 1388 - 19:25
0
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

خوب بود ولی بعضی وقتها خیلی بی ادبانه حرف می زد...با جومونگ مثل عمله سر ساختمون حرف زد...

PARISA
پنجشنبه 2 مهر 1388 - 20:34
5
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

احسان عزیز حرف نداری اصلا رو دست نداری کور بشه هر کی نتونه ببینه

پریسا
پنجشنبه 2 مهر 1388 - 20:38
21
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

لیاقت شما همون مجری های خشک و بی روحه احسان زندگی منو با حرفاش تغییر داد تا اخر عمر مدیونشم

پريسا
جمعه 3 مهر 1388 - 8:1
-4
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

احسان جان صدا و سيماي ايران لياقت تو رو نداره!

با جومونگ هم خيلي خوب صحبت كردي اصلا جومونگ كي هست كه بخواي باهاش بهتر صحبت كني!؟

اميدوارم سال ديگه تو باشي اما صدا و سيما نباشه!

سارا
جمعه 3 مهر 1388 - 8:12
19
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

به نطرمن مجري خوبيه وطبيعيه كه ازش نقد بشه ودوست ودشمن داشته باشه كاش به كارهاي بزركي كه دربرنامه شد هم توجه ميشد

hooman
جمعه 3 مهر 1388 - 19:15
-11
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

شما که از رک گویی این یارو چشم و ابرو اینقدر استقبال میکنید چرا تحمل شنیدن چهار تا نظر و کامنت رک درباره ایشون رو ندارید.

خلایق هرچه لایق.

نازنین
جمعه 3 مهر 1388 - 19:28
5
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

متا سفم برای صداو سیما که به ضاهرخودشو مردمی معرفی میکنه اما حاضرنیست به خاطر حتی به مخاطبش احترام بذاره یا حتی نسبت به همکار خدشونم بی احترامی میکنه-واقعا متاسفم

نازنین
جمعه 3 مهر 1388 - 19:50
-1
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

برای این صداوسیمای به اصطلاح مردمی متاسفم که حتی یذزه برای همکارای خودشون هم احترام قائل نیستن چه برسه به مردم.واقعا تاسف باره

صبا
جمعه 3 مهر 1388 - 20:1
13
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

احسان عالی بودو بهترین مجری دنیا است

sadaf
شنبه 4 مهر 1388 - 14:34
-3
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

salam ahsan jan khubi bedon ba mahe asal bedone mahe asal bazam mardom dosted daran khealat rahat ba enkara mardom bishtar dosted daran

زهرا
شنبه 4 مهر 1388 - 15:25
0
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

به نظر من احسان عاليه بعضيها حسادت ميكنند احسان جون عاشقتممممممم

green
شنبه 4 مهر 1388 - 20:14
1
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

آقای علیخانی خوشم اومد اونقدر خوب حالشونو گرفتی با حرفای قشنگت که نتونستن تحملت کنن و برنامتو قطع کردن اگه سال دیگه نیای برنامه اجرا کنی دیگه ماه رمضون اطفی نداره الهی کور شه هرکی چشم دیدن تو و گوش شنیدن حرفاتو نداره...

حسینی
چهارشنبه 8 مهر 1388 - 12:10
3
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

سلام من نه طرفدارم نه بی طرف من فردی از دنیای غربت که برنامه را از بیرون نگاه کردم گاهی اوقات برنامه شگفت انگیز بوده و گاهی اوقات زیاد زیبا و در خور توجه نبود اما این شاید در فراخور میهمانان بود اما اجرای علیخانی به عنوان کسی که بر صحنه واز طرف قبیله ماه عسل - عالی بود همه ی ادما نمیگم که جونم غرور دارم نه همه ادما جائز خطا هستند نمیدونم کسی به این حرفا توجه داره یا نه اما دوباره میگم اقای علیخانی خسته نباشی واقعا خوش به حالت به که واسطه مولا علی و قران دل پدری را نرم مادر ی را شاد و جوانی را اسوده و به بقیه هم کمک شایانی کردی هم به شما و هم به همکارانتون تبریک میگم اما کاش در حرفاتون کمتر رک بودید هر چند لازم بود و باشه

انیتا
چهارشنبه 8 مهر 1388 - 15:12
-4
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

احسان جون به قول خودت ما چیکار حرف مردم داریم.ازت خواهش میکنم به خاطر بروبچه های قبیله ی خودمونم شده مارو تنها نگذاری.ما تا رمضان دیگه چشم انتظارتیم!یه دفع دلمونو نشکونی. دوست داریم شیر دل


پنجشنبه 9 مهر 1388 - 15:8
-32
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

به نظرم صداوسیمای ما تحمل مجری صادق و رکی مثل اقای علیخانی راندارد چون عادت کردن به دروغ گفتن احسان بی ادب نیست فقط رکه


پنجشنبه 9 مهر 1388 - 17:49
2
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

kheili khoshgele rok porroo vali dar majmoo bacheye khubiye va kheili khoshgele age ye kam vazn kam kone hichkas be pash nemirese

مرتضي
جمعه 10 مهر 1388 - 12:41
-2
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:«اشتباهم این بود كه خودم را به خاطر مهمان‌هاي برنامه هزينه كردم»

ضمن عرض تشكر از زحمات دوست عزيزمون احسان عليخاني گل.

اميد وارم به خاطر اين همه زحمت كه خستگيش به تنش موند وبجاي تقدير باهاش رفتار زشتي داشتند خدا بهش اجر بده وازش راضي باشه .من در اين جا به احسان عزيز ميگم كه احسان جان شما اشتباه نكردي كه به خاطر ميهمانانت هزينه كردي بلكه تو شعور وغيرت وتعصب ايرانيت رو به نمايش گزاشتي كه هر ايراني ازاده اي هم جاي شما بود همينكار رو انجام ميداد .احسان جان اگه شما برا مهمونات هزينه كردي مردم هم هميشه برات هزينه ميكنند چراكه مردم ايران از شعور بالائي برخوردارند ويقين بدونيد تو خاطرشون ميمونه كه كي چيكار كرده براشون وبه وقتش چنان ازش قدرداني ميكنند كه طرف باورش نشه.احسان جان منم از بيننده هاي برنامه ات بودم اگرچه صد در صد با اجراتون موافق نبودم اما شما انصافا توانائي هاي بالائي داريددر امر مجري گري .وهركسي نقاط منفي ومثبتي داره ديگه كه بمرور وبا مشورت سعي در بهبود اون ميكنه .انصافا دوست دارم وخدا ميدونه كه كسانيكه گام هاشون رو براي رضاي خدا برميدارند هيچ وقت نا اميد از اين مسائل نميشن بلكه بخاطر هدف ولايش تلاش در بهتر شدن وضعيت بوجود اومده ميكنند .احسان جان نميدانم چشم چقدر ايراني مظلوم وبي پناه به اينه كه يه روزي برسه تا از طريق برنامه ات ديده بشه ..كساني مثل دوست عزيزمون اقامرتضي از چالوس وبرادر عزيزمون غفور سليماني روشن دل عزيزي كه باون سختي تونسته بود از پله هاي ترقي بسرعت بالا بره .احسان جان ماكه كسي نيستيم تا بتونيم تشكر كنيم ازت .ازخداميخوام بخاطر قلب مهربونت قلب دشمنات رو هم مهربون كنه انشالله.به اميد ديدار شما در برنامه هاي زيباي شما همچون ماه عسل

شقایق
يکشنبه 12 مهر 1388 - 16:11
1
موافقم مخالفم
 

تشکر به خاطر برنامه خوبتون آقای علیخانی شما را هم فرزاد حسنی که انسان با جسارتی بود کنار گذاشتن ...براشون متاسفم که

saye
يکشنبه 12 مهر 1388 - 19:22
13
موافقم مخالفم
 

اول از همه باید از احسان علیخانی به خاطر برنامه خوب ماه عسل تشکر کنم نه به خاطر اجرا تنها به خاطر سمت تهیه کننده.

من جزو آن دسته از کسانی هستم که به هیچ وجه من الوجوه از این شخص خوشم نمیاد.چون فکر می کنم مغرور،کمی بی ادب و با اعتماد به نفس کاذبه

احساس می کنم همه حرکاتش ادا هست، چیزی از خودش برای ارائه نداره،میخواد نشون بده که منتقد خوبیه اما از فرزاد حسنی تقلید میکنه.

مصاحبش با جومونگ گواه این ادعاست.در تمام طول مصاحبه با حالت توهینی با جومونگ حرف میزد .چون جومونگ (سان ایل گوک)

زبان او را نمی فهمید به خودش اجازه میدادبا هر لحنی با او حرف بزنه.این درست مثل پشت سر کسی حرف زدنه.

ولی این طرز پایان دادن به مجموعه بسیار بی ادبانه و زشت بود.اینجا حق با احسان بود.

maede
جمعه 17 مهر 1388 - 12:6
-9
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی:اشتباهم این بود که خودم را به خاطر مهمان های برنامه هزینه کردم

سلام اقا احسان خیلی دوست دارم

اونها هم که به تو تو حین کردند غلت کردند

مجید
پنجشنبه 23 مهر 1388 - 8:0
-8
موافقم مخالفم
 

انشاالله که دیگر ایشان را زیارت نکنیم و با دوستدارانشان دور هم بگویند و کیف کنند.

مهدی
يکشنبه 26 مهر 1388 - 16:43
-4
موافقم مخالفم
 

از همه ی آقایون و خانم ها درخواست میکنم فوری جو زده نشید و شروع کنید به این حرفها که ( صدا و سیما اله صدا و سیما بله و ... )

این کارها همش برنامه ریزی شده است یک نمونه فرزاد حسنی بود نمونه بعد نود بود و الان این آقا .

این سناریو ها برای این اجرا میشه تا اعتماد مردم به چهره های داخلی و در نتیجه در بلند مدت به صدا و سیما افزایش پیدا کنه این آقا بازم میاد تلویزیون غصه نخورید همونجور که عادل اومد و همونجوری که فرزاد حسنی.

متاسفانه اکثر نظرات برخورد احساسی می کنن...

مونا
يکشنبه 26 مهر 1388 - 20:21
4
موافقم مخالفم
 

فقط می تونم بگم اجرای آقای علیخانی عالی بود. ایشون فوق العاده بودند و هستند. واقعا متاسفم که هستند انسان هایی که خوب نیستند و حتی نمی تونند بد هم نباشند. خیلی ناراحتم از این همه اعتراض! ولی اینو می تونم بگم که هیچ برنامه و هیچ مجری به اندازهی ایشون نتونستند کار خوب و انسان دوستانه انجام بدند. خیلی دوستشون دارم و براشون آرزوی آرامش ، شادی ، سلامتی و پیروزی دارم.

نفس
سه‌شنبه 19 آبان 1388 - 4:26
0
موافقم مخالفم
 

احسان عليخاني يه انسان واقعيه و صادقانه صحبت مي كنه انسان هايي مثل احسان خيلي كم پيدا مي شن يه نمنونه اش برنامه ي مرتضي مهرزاد بود كه احسان بعد از برنامه با تمام خستگي كار ارزوي مرتضي مهرزادو براورده كرد اميدوارم كه احسان بازم برگرده ما منتظرش مي مونيم

کوثر
جمعه 13 فروردين 1389 - 16:27
-1
موافقم مخالفم
 

سلام احسان جون اجرات خییییییییییییییلی عالی بود برنامه هات تکن

ترانه
يکشنبه 15 فروردين 1389 - 15:11
3
موافقم مخالفم
 

اجراي احسان واقعا حرف نىاره عااااااااااااااااااااااااااليه

مهسا
چهارشنبه 18 فروردين 1389 - 4:57
-7
موافقم مخالفم
 
احسان

احسان عالیه ماه عسل بدون اون معنی نداره بهتر از احسان نیست ما ماه عسلیا تا اخرش با احسانیم.. شب عید برنامش خیلی خوب بود چون احسان بود خوب بودا !! میشه ببینمت

HGII
چهارشنبه 25 فروردين 1389 - 12:56
4
موافقم مخالفم
 

مجری گریت حرف نداره ILOYE UOY

کم
چهارشنبه 25 فروردين 1389 - 12:59
0
موافقم مخالفم
 

عالیه

عاطفه
پنجشنبه 23 ارديبهشت 1389 - 18:36
1
موافقم مخالفم
 

يادمه وقتي نفرات اول كنكور و نخبه ها رو آوردن و احسان باهاشون حرف زد، باباي من كه اصلا از اهل تلويزيون نيست گفت كه اين مجري خودش يه نخبست. چون ميتونه با همه جور آدمي مثل خودش حرف بزنه و دلش رو به دست بياره. احسان بدون كه آدم هاي موفق هميشه منتقدهاي زيادي دارن. تو كم نيار. نذار اين حرفا جلوي پيشرفتتو بگيرن. خيلي ها دوست دارن. به خاطر ما بيا.

rahele
جمعه 31 ارديبهشت 1389 - 15:37
-6
موافقم مخالفم
 

be khatire ma bargard


سه‌شنبه 18 خرداد 1389 - 7:41
2
موافقم مخالفم
 

من ماه عسلو بدون احسان نمی خوااااااااااااااااااام.احسان به خاط طرفدارات برگرد خواهشا

مادر
سه‌شنبه 25 خرداد 1389 - 19:5
3
موافقم مخالفم
 

احسان جان امیدوارم امسال هم در این برنامه شما را ببینیم چون با وجود شماست که این برنامه طرفدار داره نه کس دیگه امسال هم منتظرت هستم

نیکو
يکشنبه 27 تير 1389 - 13:12
-4
موافقم مخالفم
 

تنها به امید دیدن برنامه ی ماه عسل روزه می گرفتم چون از اجرا یک مجری امروزی خوشم مییومد

زهرا
جمعه 8 مرداد 1389 - 18:31
5
موافقم مخالفم
 

برنامه امسال را بدون احسان علیخانی نخواهیم دید و بدانید ماه عسل پارسال فقط به خاطر مجریش جذاب بود

فاطمه
سه‌شنبه 12 مرداد 1389 - 9:12
9
موافقم مخالفم
 

دنيا دو روز است:

يك روز با تو،يك روز عليه تو.

روزي كه با توست مغرور مباش،روزي كه عليه توست صبور باش.

هردو پايان پذير است.

آقا احسان اين همه طرفدار دارين به خاطر طرفدارا بيان

ما همه ماه رمضان امسال منتظريم كه سلام شما رو از اين برنامه بشنويم.

روي هوادارانتون و زمين نندازين

منتظرتون هستيم

wonderful
پنجشنبه 21 مرداد 1389 - 15:20
-3
موافقم مخالفم
 

من مجری به بی ادبیه علی خانی ندیدم واقعا افتضاحه

انگار نه انگار 4 تا آدم باسوادم دارن این برنامه رو میبینن.

خیلی خوب شد که امسال نیست.

کاش تو این مدتی که نیست حداقل یاد بگیره چه جوری باید حرف بزنه.

دلارام
پنجشنبه 21 مرداد 1389 - 22:48
-2
موافقم مخالفم
 
ماه عسل

ماه عسل بدونه شما هيچ لطفي نداره.

منتظر هستيم تا شما بياين خواهشا طرفدارانتونو چشم انتظار نذارين.

امين
پنجشنبه 21 مرداد 1389 - 23:50
-12
موافقم مخالفم
 

امسال نبودن احسان شوكم كرد. اگه قرار بود احسان مجريش نباشه بهتر بود اسم برنامشونم عوض ميكردن.چون ماه عسل فقط با احسان ماه عسل.

majid
جمعه 22 مرداد 1389 - 18:10
-6
موافقم مخالفم
 
احسان علیخانی رو به ماه عسل برگردونید!!!!!!

این کسانی که برای مردم تصمیم می گیرند فکر می کنند که کی هستند !‌ این همه دارند داد می زنند که ایهاالناس احسان علیخانی کسی بود که مثل اون رو نمی تونید پیداکنید برای اینکه مردم بعد از یک روز روزه گرفتن با یه امیدی روزشون رو نگه میدارند که ساعت بشه 7 غروب و بشینن پای سفره افطار و بابرنامه ماه عسل لحظات قشنگ اذان مغرب رو سپری کنند .

آخه اون آدمی که گذاشتین جای احسان چی داره که احسان نداشت با اون قیافه مضحکش .

آدمهای خود خواه هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

نرگس
شنبه 23 مرداد 1389 - 8:34
-3
موافقم مخالفم
 

ماه عسل بدون احسان یعنی باید تلویزیون رو خاموش کرد. به جای احسان یه بازیگر گذاشتن .واقعا که ز

سمیرا
شنبه 23 مرداد 1389 - 9:56
-1
موافقم مخالفم
 

اقای علی خانی در مجری گری واقعا و انصافا تکه و دومی نداره سطح اجراش واقعا بالاست.اومدن اقای جوهرچی به جای ایشون یه نوع تحمیل به بیننده هست و دیگه هیچ کس پای برنامه ی ماه عسل نمیشینه بدون احسان علی خانی

نازی
شنبه 23 مرداد 1389 - 11:24
-5
موافقم مخالفم
 

سلام اقای علی خانی بهترین مجری بود .لطفا به برنامه دعوتش کنید

آذر
سه‌شنبه 26 مرداد 1389 - 8:47
5
موافقم مخالفم
 

بهترين مجري جواني و خوش تيپ كه تونست اين برنامه معنوي رابا اشراف كامل اجرا كنه آقاي عليخاني بود.

حتي مادرم ميگفت كه امسال ماه عسل رو پخش نميكنه گفتم چرا پخش ميكنه فقط مجريش عوض شده اين يعني كه همه ماه عسل روبا مجريش ميشناختن نه با اسمش.

لااقل اسم اين برنامه رو عوض كنن كه بيشتر ازاين حرصمون ندن

نميدونم تا كي اين صدا وسيما بدنبال اين ريش هاست.

هر كي مجري باشه بايدريش داشته باشه ويه مشت آدم موفق رو بياره وبه رخ همه بكشه .اينو كه هر برنامه اي در طول سال انجام ميده.

برنامه هاي اقاي عليخاني ومهموناش واقعا متفاوت بودن ومارو به پاي تلوزيون ميكشوندند

الان با اين مجري من كه تلويزيونوخاموش ميكنم شمارو نميدونم.

سپیده
سه‌شنبه 26 مرداد 1389 - 15:9
3
موافقم مخالفم
 

امسال از روز اول ماه رمضون مثه سالای قبل منتظر بودمو چشم میکشیدم تا ساعت هفت بیاد و احسان علیخانی با ماه عسل و نفس گرمش دوباره حال و هوای مارو عوض کنه وقتی برنامه شروع شد و به جای احسان یه بازیگرو دیدم شوکه شدم گفتم شاید امسال رسمه که اول مهمون بیاد بعد احسان ولی وقتی گفت منو تا آخر ماه رمضون تحمل کنین انگار یه پارچ آب سرد ریختن رو سرم تو اون لحظه تنها چیزی که به ذهنم میرسید این بود که تلویزیونو خاموش کنم.اخه کی یه بازیگر میتونه مثه یه مجری حسشو به مخاطب منتقل کنه اصلا یه بازیگر حق نداره پاشو تو کفشه مجری کنه .احسان ماه عسل بدون تو ماه تلخه تورو خدااااااااااااااااااااااا برگرد ما دیگه ماه عسلو بدون تو نگاه نمیکنیم ماه عسل فقط کناره توئه که معنی پیدا میکنه

بنفشه
سه‌شنبه 26 مرداد 1389 - 15:26
0
موافقم مخالفم
 

علیخانی عزیز کجایی که بی تو ماه عسل اون شور و حال ماه عسل گذشته رو نداره ،همیشه خوشحال بودیم و اون لحظات پایانی رو به شوق دیدن تو و برنامه ی قشنگت تحمل می کردیم و از اینکه هر روز مهمون خونمون احسان پر انرژی باشه یه جورایی در پوست خودمون نمی گنجیدیم،احسان عزیز هندونه ها رو زیاد نمی کنم ولی باید به عرضت برسونم که واقعا با رفتنت ماه عسلو به کام همه ی ما تلخ کردی ،دوست دارم ولی به خاطر این کارت دیگه دوست ندارم ، البته اگه سال دیگه بیای و به سر همه ی ما منت بذاری و ماه عسل و قبیلشو شاد کنی،خیلی خیلی خیلی دوست دارم .....""بنفشه""


جمعه 29 مرداد 1389 - 9:48
9
موافقم مخالفم
 

فقط احسان باعث میشد ماه عسل رو ببینیم.....

دوست
جمعه 5 شهريور 1389 - 0:47
-2
موافقم مخالفم
 

با نيومدنت بهم شوك وارد كردي حلا امسال ساعت 7 هر روز ميزنم كانال 3 منتظرم بياي وقتي ميبينم بازم نيومدي خاموشش ميكنم.تو رو خدا برگرد

mery
چهارشنبه 17 شهريور 1389 - 13:0
6
موافقم مخالفم
 

ماه عسل فقط وفقط با اجرای احسان دیدنی بود .عاشقتم احسان تو بهترینی ما هم قبیله ای ها دیگه ماه عسل رو نمی بینیم.


جمعه 19 شهريور 1389 - 14:49
3
موافقم مخالفم
 

احسان جون تو رو خدا برگرد

برنامه ی ماه عسل بدون تو نه معنی داره نه بیننده

همیشه مهمونای تو عالی بودن اما مهمونای حسن جوهرچی چی؟

تازهاگه مهموناشم خوب باشن اون اول باید بره حرف زدنشو یاد بگیره بعد بیاد مجری بشه

حالا هر دفعه سر افطار میزنم کانال 3 داغ دلم تازه میشه

الهه
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 8:7
-6
موافقم مخالفم
 
مردم

آخه چرا این همه جنگ و دعوا؟سر کی؟ برین دنبال زندگیتون احسان اینقدرا هم ارزش نداره

گلناز صالح
دوشنبه 13 دي 1389 - 8:46
2
موافقم مخالفم
 

با سلام

براي دعوت از آقاي عليخاني در جشن ها و سمينارها به چه شكل اقدام كنيم؟

نازنین
يکشنبه 22 خرداد 1390 - 10:39
2
موافقم مخالفم
 

اگراحسان نباشه ماه رمضون صفایی نداره

مهسا
سه‌شنبه 31 خرداد 1390 - 16:20
-4
موافقم مخالفم
 
احسان

احسان خیلی دوست دارم خیلی دوست داشتم ببینمت تا اینکه اومدی اصفهان و دیدمت احسان جون تکی یه دونه ای

نازنین
دوشنبه 13 تير 1390 - 6:19
1
موافقم مخالفم
 

خیلی متاسفم که ماه عسل 89 رو اونطوری خراب کردن و در عوض خوشحالم ز اینکه امسال دوباره آقای علیخانی میان تا باز از اون برنامه های جانانه شون کلی استفاده ببریم...

یادم نمیره ماه عسل 88 رو که چقدر من و مادرم با مهموناشون اشک ریختیم و بعضا با حرفای ناب آقای علیخانی توی شبای قدر...

براشون آرزوی توفیقات زیاد دارم.

angel
يکشنبه 23 مرداد 1390 - 10:33
-1
موافقم مخالفم
 

خوبش کرد این جومونگا

آقا احسان دمت گرم

حداقل خوبه یکی پیدا شد که خودشه و حرف دل منا به جومونگ گفت

خیلی از بازیگرای ما خوشتیپ ترن نسبت به جومونگ

یکیش همین آقا احسان که همیشه هوادار پروپا قرصشم


يکشنبه 23 مرداد 1390 - 11:11
-5
موافقم مخالفم
 

چرا؟

واقعا چرا...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نه بابا

منظورم اينه كه چرا نظرا مال سالهاي قبله!!!!

بیننده ی برنامه ی ماه عسل رمضان 90
دوشنبه 24 مرداد 1390 - 10:31
-8
موافقم مخالفم
 

بر خلاف تمام کسانی که اینجور نظر دادن فکر میکنم که اقای احسان علیخانی بر خلاف اجرای عالی اش خیلی مغروره یه جورایی خودش رو دست بالا میگره!

نازنین
دوشنبه 24 مرداد 1390 - 10:34
9
موافقم مخالفم
 

اجراش رو دوست دارم اما غرورش رو نه

محبوبه
چهارشنبه 26 مرداد 1390 - 11:16
0
موافقم مخالفم
 

زندگی حکایت مرد یخ فروشی است که از او پرسیدند فروختی گفت نخریدند تمام شد سلام ممنون از برنامه ی خوبتون لطفا به مناسبت روز پزشک یک پزشک خوب رو به برنامتون دعوت کنید

ناهید
دوشنبه 21 شهريور 1390 - 10:5
3
موافقم مخالفم
 
تقدیم به احسان علیخانی

من واقعا جای ..............از مجری توانا و متعهد برنامه ماه عسل عذر خواهی میکنم و تشکر میکنم به خاطر لحظات قشنگی که قبل از افطار در یادهای ما ساخت ولی واقعا چرا باید همیشه از دیدن این همه توانایی و مزیت ها چشم ببندیم و فقط کاستی ها رو ببینیم این برنامه با اجرای خوب علیخانی به این محبوبیت رسید و به جرات بگم ساعت شروعش ماهواره ها خاموش و متوجه برنامه جذاب ماه عسل میشد واقعا با این ساخت این برنامه ها و اجراها میشه با تهاجم فرهنگی مقابله کرد تا خود مردم با میل و رغبت به برنامه های غربی پشت کنند نه با زور و ...... میخوام این رو بگم به مسئولان ذی ربط ایجوری میخواین با تهاجم فرهنگی مقابله کنید؟ با خرد کردن یه مجری توانا و محبوب ؟؟؟؟ متاسفانه همیشه ما راه رو اشتباه میریم همیشه..........

شیدا
جمعه 9 تير 1391 - 18:27
3
موافقم مخالفم
 

واقعا براتون تاسف میخورم ماه عسل با احسان ماه عسله ضیا به درد ماه عسل نمیخوره چون لوس و بی مزس یعنی جز احسان هیچکس به درد ماه عسل نمیخوره رفاه ما براتون مهم نیست فقط میخواین حرف خودتون رو به کرسی بنشونید وگر نه مردم خر کی باشن

روژان
شنبه 24 تير 1391 - 9:49
-4
موافقم مخالفم
 
متن

واقعا متاسفم براشون ما برنامه بدون احسان علیخانی نمیبینیم ماه رمضون به ماه عسل و به مجری توانمند مثله ایشون قشنگه .

فهیمه
يکشنبه 25 تير 1391 - 7:53
-2
موافقم مخالفم
 
نظر

زندگی را دور بزن و آنگاه که بر تارک بلندترین قله ها رسیدی لبخند خود را نثار سنگ ریزه ها کن که پایت را خراشیدند

دریا
سه‌شنبه 27 تير 1391 - 15:1
0
موافقم مخالفم
 
klfkfjngk

احسان جان خواهش میکنم خودت بیا برنامه خودت رو اجرا کن بدون تو معنی نداره .نذار به پات بیتم دوباره برگرد .

احمدی
پنجشنبه 29 تير 1391 - 15:41
-2
موافقم مخالفم
 

سلام من وقتی شنیدم مجری برنامه امسا ل احسان نیست ناراحت شدم میخواستم بگم احسان با اجرای خوبش و این همه طرفدار چرا باید مجری ماه عسل یه کس دیگه باشه مگه نظر مردم براتون اهمیت نداره واقعا که

نسرین
جمعه 30 تير 1391 - 14:44
1
موافقم مخالفم
 

احسا ن جون دوست دارم برگرد

تارا
شنبه 31 تير 1391 - 18:47
-1
موافقم مخالفم
 

اجرا فقط اجرای احسان

م.م
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 11:26
-2
موافقم مخالفم
 

کور شود هرانکه نتواند اجرای باحال آقا احسان را ببینه. ماه عسل وقتی خوبه که مرذم پاش بشینن و گریه کنن که این کار بدون توانایی مجریه ماهمون یعنی آقا احسان غیر ممکنه

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���