جمعه 10 مهر 1388 - 13:18
-12 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
چرا ترديد انقدر كم!؟! واقعا" متاسفم كه مردم وقت و هزينه رو واسه يه فيلمي مثل دوخواهر صرف مي كنن!
|
tina
جمعه 10 مهر 1388 - 13:43
2 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
faghat dokhahar
|
matin
جمعه 10 مهر 1388 - 14:18
-4 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
مطمعنن دوخواهر پر فروش میشه.چون دقیقا خوراک مردم ایرانه
|
sany
جمعه 10 مهر 1388 - 15:33
6 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
بي پولي و ترديد فيلمهاي خوبين كه اميدوارم فروش خوبي داشته باشن اما بي پولي قابليتهاي بيشتري براي جذب مخاطب داره و با هرسليقه اي جور ميشه و در كل طنز خوبي داره
|
جمعه 10 مهر 1388 - 16:2
4 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
بابا تردید فوق العاده است , از دستش ندید. فیلمهایی مثل دوخواهر رامیشود بعد ها روی تلویزون دید ولی تردید فقط روی پرده است که تا آخر آدمو می کشونه ودرگیر می کنه .
|
sanaz
جمعه 10 مهر 1388 - 16:4
2 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
فقط "بی پولی " و "تردید"
|
افشین
جمعه 10 مهر 1388 - 16:27
8 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
واقعا چرا مردم بیشتر به سمت فیلم های میروند که مایه ی طنز دارد و اکثرا هم لوده گری و هجویات است تا تماشاگر را بیرون از دنیای خویش برای ساعتی هم شده با متوسل شدن به هر چیزی بخنداند ؟ البته اگر در سالن سینما به همراهان خود نگاهی بیندازیم با نسل جوانی رو به رو میشویم که غالبا سینما را یک تفریح خالص(گاهی این هم نه) میداند و برای گذراندن وقت(نه برطرف کردن نیاز)به سینما آمده ،خواسته اش این است که با دلی درد گرفته ناشی از خندیدن زیاد از سالن خارج شود اما اگر واقعا همان فیلم را در خانه ببیند آنقدر لذت می برد یا اساسا نیازهای تعریف شده اش برطرف میشود یا...
|
فری
جمعه 10 مهر 1388 - 17:32
2 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
فوتبال با سیاست نمخوایم نمیخوایم
|
علی
جمعه 10 مهر 1388 - 18:55
-3 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
دو خواهرا اولــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه
|
سام
جمعه 10 مهر 1388 - 19:27
2 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
معلومه دیگه ! بی پولی . چون فیلم بهتریه و مردم ما لایق فیلم های بهتر هستند و خودشون هم فیلم های بهتر رو می پسندن .
|
محمد یک هوادار
جمعه 10 مهر 1388 - 20:44
2 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
باسلام من فقط آمده ام که این رابگویم که فقط تردید را تماشاکنید که اگر فیلمی زیبا عالی که همه عنوان های خوب را در خود جا کرده است با تشکر محمد یک هوادار http://www.taranehalidoosti.ir/
|
جمعه 10 مهر 1388 - 21:0
2 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
واقعا جای تاسف داره که فیلم ضعیفی مثل دو خواهر باید کمی هم از بی پولی بیشتر بفروشه سلسقه مردم ایران فاجعه شده دلیل اصلیش هم صدا و سیماست با این سریال ها ضعیف و تله فیلم های فوق العاده ضعیفش
|
جمعه 10 مهر 1388 - 21:32
0 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
فقط بی پولی
|
h@mid
جمعه 10 مهر 1388 - 21:51
1 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
حیف تردید که در سینمای ایران اکران می شود. واقعا متاسفم. چرا سلیقه ها اینجوری شده؟؟
|
م
جمعه 10 مهر 1388 - 23:45
0 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
بی پولی بهرام رادان و لیلا حاتمی
|
شنبه 11 مهر 1388 - 0:8
1 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
دو خواهرو دیدم واقعا حالم بهم خورد ولی بی پولی یادگاریه . عالیه . آدم بعدا هم که یاد تیکه های بی پولی می افته حال می کنه . دو خواهر چیه بابا . اااااااااااااووووووووققق فقط بی پولی
|
ArghavaN
شنبه 11 مهر 1388 - 0:14
2 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
من از بي پولي خيلي خوشم اومد و از نظر من فيلم خيلي خوبي بود. ترديد هم همينطور بسيار جذاب بود. ولي دوخواهر با اينكه جالب نبود اما از نظر من چون ما ايراني ها بازي گلزار را قبول كرديم و پذيرفتيم و چون بيشتر مخاطبان وقتي مي خوان درباره ي الي و اخراجي ها رو ببينن دومي رو ترجيح مي دن و چون مردم ايران كلا با پايان خوش و عاقبت بخيري مانوس شدن (كه اين مسئله رو توي وقتي همه خوابيم هم ما مي بينيم) پس قطعا دوخواهر بيشتر مي فروشه . البته بي پولي هم آخرش خوب شد ولي چون ما ايراني ها وقتي از سالني ميايم بيرون كه درباره ي الي رو توش ديديم بعد اكثرمون مي گيم : حالا الي خود كشي كرد يا نه؟ پس مطمئنا آخر بي پولي هم خيلي به دردمون نمي خوره!!!!! البته من اصلا طرفدار اينطور فيلما (اخراجي ها و دوخواهر و ...) نيستما ولي خوب توي نوشته هام كلي گفتم كه به كسي برنخوره. و در آخر آرزو دارم كه بي پولي و يا حتي ترديد بيشتر بفروشن ولي... به هر حال مرسي
|
شنبه 11 مهر 1388 - 0:25
0 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
اه اه تردید مزخرف بود حالم بهم خورد
|
راضیه
شنبه 11 مهر 1388 - 0:31
3 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
من که نرفتم دو خواهر رو ببینم،هیچ وقتم نمیرم.اما حدس میزنم ماجراش چی باشه. میدونید چرا بیشتر فروش کرده؟ چون در ایران سلیقه های ابتدایی فوران میکنه. کسانی میرن امثال افرادی که عاشق کتابهای ایرانی هستن که پر از عشق و عاشقی و پول و خوش بختیه. مردم ما دنبال حقیقت نیستن. دوست ندارن، فیلم هایی رو ببینن ،که حقیقت من و ما رو میگه.دوست ندارن فیلمایی رو ببینن که توش لحظه ای به یاد مشکلاتی شبیه اون که خودشون هم ممکنه دچارش باشن بیفتن. بیشتر فروش کرده چون آقای گلزار بازیگر گیشه هست.چون در تمام فیلم هاش بیشتر نقش مانکن رو داره تا بازیگر. بیشتر فروش کرده چون تهران پره از دختر هایی که میمیرن فیلم رو میبینن فقط واسه گلزار ،چون خوشگله،چون خوش تیپه، چون پولداره.....فیلم به خاطر مستحکم بودن،متفاوت بودن یا فیلم نامه زیبا داشتن و یا هر چیزه دیگه،فروش نمیکنه....بلکه فقط و فقط به خاطر بازیگرش فروش میکنه. یکبار برید جلوی سینما و به حرف افرادی که بعد از دیدن فیلم بیرون میان گوش کنید. از هر ده نفر 8 نفر میگن((عجب فیلمی بود،چقدر گلزار خوشگل شده بود،آره دیدی اون لباسش چقدر بهش میومد؟چقدر موی بلند بهش میادا؟چه جیگری شده بود.و.....)) هیچکس نمیگه چه فیلم نامه مستحکمی داشت،چه قدر بازیگرا با نقششون مچ بودن.چقدر فلان بازیگر طبیعی اشک ریخت.چه قدر تهیه کننده یا اسپانسر هزینه کرده بودن.کارگردانی فیلم بی نقص بود.چه نکات ظریفی و آموزنده ای در بتن فیلم بود.و.... پس دلیل نمیشه چون یه فیلم فروش بهتر و آنچنانی داشته یعنی فوق الاده بوده،یا بهترین فیلم روی پرده بوده. مهم این نیست که در ایران چه فیلمی بهتر فروش میکنه مهم اینه که واقعا چه فیلمی بهتره. مثلا اخراجی ها میلیاردی شد اما من به شخصه اصلا اخراجی ها رو فیلم نمیدونم. تردید و بی پولی بهترین بودن. ارادت دارم،آقای رادان.....
|
شنبه 11 مهر 1388 - 10:44
-1 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
دو خواهر
|
شنبه 11 مهر 1388 - 10:59
0 |
|
|
|
تهمينه میلانی فيلمنامه "تنهایی پرهیاهو" را بر اساس کتاب "دا" نوشت و ثبت كرد
بی پولی
|
پاتریک
شنبه 11 مهر 1388 - 11:49
0 |
|
|
|
100% دوخواهر دیگه. من تمامیه فیلم های روی پرده رو دیدم اما هیچ کدوم مثل 2خواهر نبوده و نخواهدم بود. تردید که منفی صفر. بی پولی مزخرف و چرت. فقط و فقط 2خواهر. 2خواهرررررررررررررررررررررررررر اوله.
|
شنبه 11 مهر 1388 - 14:3
0 |
|
|
|
دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر دوخواهــــــر
|
ریحانه
شنبه 11 مهر 1388 - 14:4
0 |
|
|
|
فقط فقط فقط دو خواهر اول میشه
|
شنبه 11 مهر 1388 - 15:41
0 |
|
|
|
من در اولین فرصت می روم و فقط فیلم دو خواهر را تماشا می کنم اونهم فقط به خاطر مهندس محمد رضا گلزار ، چون از خودمونه از مردم ایرانه . اونهایی هم که اینجا برای بی پولی و تردید تبلیغ می کنند و پرت و پلا می گویند که ما به خاطر خوشگلی گلزار می رویم تماشای فیلم بدونند که به همان دلیلی که گفتم فیلم گلزار را می بینیم . اگر به خاطر خوشگلی بخواهیم کسی را ببینیم عکسش را تماشا می کنیم ، نمی رویم سینما ، چون اصلا" نمی خواهیم که پولمان به جیب سینمای ایران برود و دقیقا" به همین علت هرگز فیلم ایرانی دیگری را تماشا نمی کنیم .
|
shiva
شنبه 11 مهر 1388 - 22:40
0 |
|
|
|
تازمانی که ما فرهنگ سینما و فیلم دیدن نداشته باشیم و مردممان از یک درد درونی رنج نبرند که منتظر تنها خوشی لحظه ای یا الکی باشند و یا فقط خوشگلی و مد.وضع ما از این بتر نمیشود. و تا این گونه است بی ÷ولی و تردید کمتر از دوخواهر میفروشد
|
مينا
شنبه 11 مهر 1388 - 23:39
0 |
|
|
|
فقط دوخواهههههههههههههههههههر فقط دوخواههههههههههههههههههر فقط گلزاااااااااااااااااااااااااااار فقط گلزاااااااااااااااااااااااااااااار بتركه چشم حسود و بخيل
|
مينا
شنبه 11 مهر 1388 - 23:43
0 |
|
|
|
فقط دوخواهههههههههههههههههههر فقط دوخواههههههههههههههههههر فقط گلزاااااااااااااااااااااااااااار فقط گلزاااااااااااااااااااااااااااااار بتركه چشم حسود و بخيل
|
يکشنبه 12 مهر 1388 - 0:0
0 |
|
|
|
به کوری چشم عشاق گلزار و رادان "تردید"
|
يکشنبه 12 مهر 1388 - 1:14
0 |
|
|
|
من در اولین فرصت می روم و فقط فیلم دو خواهر را تماشا می کنم اونهم فقط به خاطر گلزار، چون از خودمونه از مردم ایرانه . اونهایی هم که اینجا برای دو خواهر تبلیغ می کنند و راست می گویند که طرفداران به خاطر خوشگلی گلزار می روند تماشای فیلم . همه باید بدونند که به همان دلیلی که گفتم فیلم گلزار را می بینیم چون خوشگل است و ما که خودش را از نزدیک نمی توانیم ببینیم آرزوی تماشای تصویر متحرک گلزار و شنیدن صدای او را داریم وگرنه می رفتیم عکسش را تماشا می کنیم ، نمی رفتیم سینما ، چون اصلا" نمی خواهیم که پولمان به جیب سینمای ایران برود و دقیقا" به همین علت هرگز فیلم ایرانی دیگری را تماشا نمی کنیم.
|
يکشنبه 12 مهر 1388 - 1:15
0 |
|
|
|
بی پولی فعلا که داره میره بالا .
|
يکشنبه 12 مهر 1388 - 1:27
0 |
|
|
|
آقای بانکی سابقا تهیه کننده چند فیلم برای قدرت الله صلح میرزایی بوده و حالا این دو در رقابتی سخت دربرابر هم قرار گرفته اند . به نظرم فاصله کلاس بی پولی با دوخواهر اینقدر زیاده که برای بی پولی افت داره که بخواد با دوخواهر مقایسه شه . به نظرم بحث هیجان انگیز جدال بین دو فیلم از آقای بانکی و آقای صلح میرزایی است . به راستی آیا این دو یار قدیمی که حالا از هم جدا شده اند در این نبرد پشت هم را به خاک خواهند مالید ؟ ؟؟؟
|
يکشنبه 12 مهر 1388 - 22:45
0 |
|
|
|
بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی بی پولی
|