جمعه 7 خرداد 1389 - 22:9















-

I تبلیغات متنی I
موسسه سینمایی پاسارگاد
به تعدادی آقا و خانم جهت بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال نیازمندیم
09121468447
----------------------------
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------

موسسه سینمایی پاسارگاد
ارائه هنرور و بازیگر به پروژه‌ها
09121468447


                       



با اهدا جايزه به نگار جواهريان بازیگر برگزیده جشنواره فجر
انجمن ام اس ايران از فيلم «طلا و مس» تقدير مي‌كند

سینمای ما- در مراسم روز جهاني ام اس، از فيلم «طلا و مس» به کارگرداني همايون اسعديان و تهيه کنندگي منوچهر محمدي، به دليل پرداختن به موضوع بيماري ام اس و مقابله با تفکر ناتواني و تقويت اعتماد ، به ويژه تلاش براي بهبود كيفيت زندگي بيمار مبتلا به ام اس ، به عنوان فيلم منتخب تقدير مي‌شود. در اين مراسم لوح تقدير و جايزه انجمن ام اس ايران به سازندگان فيلم و نگار جواهريان بازيگر زن اين فيلم اهدا خواهد شد.

مراسم روز جهاني « ام اس» با حضور شهردار تهران در تالار ايوان شمس تهران برگزار مي شود. در اين مراسم كه پنجم خرداد به همت انجمن ام اس ايران برگزار مي‌شود، جمعي از مبتلايان به ام اس، متخصصان و محققان و همچنين خيرين حضور خواهند يافت.

ارائه آخرين دستاوردها و تحقيقات داخلي و بين المللي در زمينه درمان بيماري ام اس، معرفي و تقدير از بيماران موفق ايراني در راستاي پيام سال سازمان جهاني ام اس مبني بر آيجاد شغل براي بيماران ام اس و همچنين تقدير از خانواده‌هاي نمونه پرستار بيماران از برنامه‌هاي اصلي اين مراسم است.

هم‌چنين انجمن ام اس ايران از فيلم‌سازاني که سوژه‌هاي مربوط به بيماري ام اس را دستمايه ‌فيلم خويش قرار مي‌دهند، تقدير به عمل مي‌آورد.

به گزارش ايسنا، در فيلم طلا و مس نگارجواهريان در نقش زهرا سادات، با نقش آفريني درخشانش در قامت زني مبتلا به ام اس و در عين حال پايبند به وظايف زن در خانواده، ظاهر شده است. سال گذشته «نگار جواهريان» براي بازي در «طلا و مس» سيمرغ بلورين بهترين بازيگر زن را به دست آورد.

در اين فيلم زهرا سادات،همسر سيد رضا دچار بيماري ام اس مي‌شود. رضا مجبور به مراقبت از همسر و فرزندانش مي‌شود اما پس از مدتي سيد رضا به حكمت اين كار پي مي‌برد،اينكه مس وجود براي اينكه حكم طلا يابد، نياز به عبادت دارد، خدمت به اهل خانه كه خود اماناتي از جانب خداوند هستند ، عبادتي مهم است و اينكه نگريستن در سيرت پيران،تنها به پيران و ريش سفيدان مربوط نيست، بلكه تلمذ نزد استاد، مي‌تواند در خانه و در كنار همسري باشد كه روزگاري خدمت شوهر كرده و اكنون نوبت تلمذ اوست در خدمت همسر بيمارش .

در اين فيلم سيد رضا براي اميد بخشي به همسرش، حتي با چشمان ضعيف و كم سوي خود،آياتي سرشار از اميد را تلاوت مي‌كند كه خبر از همراهي سختي با آساني و اميد و بازگشت به خداوند را دارد و همين موجب مي‌شود زني كه تا ديروز آرزوي مرگ مي‌كرد، اين‌گونه زنده بماند.



منبع : ایسنا

به روز شده در : سه‌شنبه 4 خرداد 1389 - 16:2

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       
















  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 2.5618789196 seconds.