دوشنبه 29 شهريور 1389 - 23:36


















-

I تبلیغات متنی I
موسسه سینمایی پاسارگاد
به تعدادی آقا و خانم جهت بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال نیازمندیم
09121468447
----------------------------
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------

موسسه سینمایی پاسارگاد
ارائه هنرور و بازیگر به پروژه‌ها
09121468447




 


 



                       



حرف‌های اهداکنندگان و برندگان جوایز چهاردهمین جشن سینمای ایران
سینماگران ایران روی صحنه جشن بزرگ سینما چه گفتند؟

سینمای ما- مراسم چهاردهمين جشن خانه سينما شامگاه گذشته ـ 25 شهريور ماه ـ در تالار همايش‌هاي «برج ميلاد» برگزار شد.اين مراسم كه بيش از 4 ساعت طول كشيد با سخنراني‌هاي پيرامون بحث امنيت شغلي، وضعيت بودجه‌ي خانه سينما و دغدغه‌هاي هنرمندان سپري شد. اجراي برنامه‌ ـ كه دكور آن ماكت ساختمان خانه سينما (در خيابان بهار) بود ـ را فرهاد آييش و مائده طهماسبي برعهده داشتند و مهران رجبي نيز در طول برنامه‌ در قالب شخصيتهاي مختلف به روي صحنه مي‌آمد و تك پرده‌هاي نمايشي را با همراهي آييش و مائده طهماسبي پيرامون مسايل و دغدغه‌هاي سينماگران اجرا مي‌كرد.

گلايه‌هاي گلمكاني:سينماي اكران تناسبي با كيفيت واقعي سينماي ايران ندارد

هوشنگ گلمكاني با همراهي حامد بهداد كه براي اهداي ديپلم افتخار بهترين كارگرداني اول به مجيد برزگر براي فيلم «فصل‌ باران‌هاي موسمي» به‌ روي صحنه آمده بودند در سخناني روز ملي سينما را تبريك گفت.
گلمكاني در ادامه يادآور شد:چند روز پيش يادداشتي با محوريت به استقبال روز ملي سينما مي‌رويم نوشتم و در آن يادداشت مطرح كردم كه سينماي ايران با سينماي اكران متفاوت شده است. اينجا از اهل سينما و خانه سينما تقاضا دارم كه در حد توانشان فكري به حال سينماي اكران كه دارد آبروي سينماي ايران را از بين مي‌برد بكنند. سينماي اكران تناسبي با كيفيت واقعي سينماي ايران ندارد. وی ادامه داد:در آن مطلب هم اشاره كردم بيش از 200 فيلم در ده سال گذشته امكان نمايش پيدا نكردند. مي‌دانم خانه سينما گرفتاري‌هاي زيادي دارد، اما مطمئن هستم كه در خطر بودن آبرو و اعتبار سينماي ايران مشكل كوچكي نيست.

بهداد: هنرمند راه خودش را پيدا مي‌كند

حامد بهداد نيز با اظهار خرسندي براي حضور در مراسم چهاردهمين جشن خانه سينما گفت:خوب است كه براي يكديگر كف مي‌زنيم. عرصه اگر تنگ‌تر هم شود، هنرمند ايراني راه خودش را پيدا مي‌كند.

دلپاك از اصغر شاهوردي ياد كرد

محمدرضا دلپاك كه براي اهداي جايزه‌ي بهترين صداگذاري براي فيلم «كودك و فرشته» به محسن روشن به روي صحنه آمده بود از اصغر شاهوردي صدابردار حادثه ديده‌ي سينما (كه در مراسم حاضر بود) اشاره كرد و گفت: او در سكوت به سر مي‌برد و در ادامه‌ از زنده‌ياد فريدون خوشابافرد نيز سخن گفت. دلپاك همچنين گفت: اين جشن رقابت هم هست اما بيشتر رفاقت است.

ترانه عليدوستي هم كه محمدرضا دلپاك را همراهي مي‌كرد،در سخنان كوتاهي گفت: گلايه دارم، ما فقط وقتي به اين مراسم دعوت مي‌شويم كه مي‌خواهيم جايزه بگيريم يا كانديدا شويم. لطفا ما را هميشه دعوت كنيد.

نظام‌الدين‌ كيايي نيز در سخناني از سابقه بحث صدا در ايران گفت و اين‌كه اولين صدابرداري متعلق به ابوالقاسم فردوسي است.

جهانگير كوثري نيز كه براي اهداي جايزه به روي سن آمده بود به هوشنگ گلمكاني درود فرستاد كه درباره‌ي وضعيت اكران سينماها صحبت كرده است.

در ادامه فرهاد توحيدي دبير چهاردهمين جشن سينما گزارشي را قرائت كرد و عبدالحمید قديريان هتك حرمت به قرآن كريم را محكوم كرد عبدالحميد قديريان كه دو بار براي دريافت دو تنديس شايستگي براي طراحي‌صحنه و لباس «ملك سليمان» به روي صحنه آمده بود، در سخناني گفت:اين جايزه براي من با تمام جوايز ديگر فرق مي‌كند. اين حس دانشجويي كه دارم در شروع كارم و انشاء‌الله پيشرفت كنم و من خودم را پا به پاي سينما برسانم. وي همچنين در بخش ديگري از سخنانش هتك حرمت به قرآن كريم را محكوم كرد و گفت: باورم اين است كه ما بچه‌هاي فرهنگ و هنر اين بي‌حرمتي را بايد با فرهنگ و هنر پاسخ بدهيم. من از ملت ايران و امام زمان(عج )‌ عذرخواهي مي‌كنم بابت اين كم‌كاري‌ها.

جمشيد گرگين كه براي اهداي جايزه‌ي قديريان به روي سن آمده بود روز ملي سينما را تبريك گفت و ادامه داد: اين مراسم براي مشتاقان سينماي ايران خوب است. جا دارد از فرهاد توحيدي و بيژن ميرباقري كارگردان اين مراسم تشكر كنم و از حاضران بخواهم براي آنها كف بزنند.

عليرضا خمسه هم كه براي اهداي جايزه‌ي طراحي صحنه به روي سن آمده بود با تبريك روز ملي سينما در سخناني گفت: ماجراهاي خانه سينما را مي‌توان به گاو مش‌حسن تشبيه كرد. از مش حسن پرسيدند گاوت شير مي‌دهد گفت: گاوم شير نمي‌دهد اما ماشاء‌الله توليدات و عوارض جانبي‌ زيادي دارد.

در ادامه دكتر محمد سرير كه براي اهداي جايزه‌ي بخش موسيقي حاضر شد در سخناني گفت:موسيقي فيلم مثل خون در بدن سينماست و هرجا كه حضور دارد حيات مي‌بخشد. اميدوارم به جايگاه موسيقي توجه خاصي شود. موسيقي فيلم بايد به جايگاه مناسبش برسد.

محمدرضا موئيني كه براي اهداي جايزه‌ي تدوين به روي صحنه آمده بود نيز در سخناني كوتاه گفت: فقدان امنيت شغلي و كوشش عليه ايجاد امنيت سينماگران سوگند چه كساني است.؟!

صفي‌ياري: مفتخرم كه در «درباره الي» همكاري كردم

هايده‌صفي‌ياري نيز كه تنديس بهترين تدوين را براي «درباره‌ي الي» دريافت كرد،گفت: خيلي افتخار مي‌كنم كه با گروه «درباره‌ي الي» همكاري داشتم و تلاش فوق‌العاده‌ي اين گروه باعث شد كه كار من هم ديده شود.

وي در ادامه از تدوين‌گران زني كه آغازگر حضور جدي زنان تدوينگر در عرصه‌ي سينما بودند همچون ژيلا اپكيچي، معصومه شاه‌نظري و... ياد كرد و به جواناني كه پا به عرصه گذاشته‌اند،خوش‌آمد گفت.

ميركريمي: متشكرم كه علي‌رغم محاصره اقتصادي جشن پابرجاست

رضا مير‌كريمي كارگردان سينما هم كه براي اهداي جايزه‌ي بهترين فيلمبرداري حاضر شد، گفت: تشكر مي‌كنم از فرهاد توحيدي و محمدمهدي عسگر‌پور و هيات مديره خانه سينما كه چراغ اين جشن را روشن نگه داشتند كه علي رغم محاصره اقتصادي پابرجاست.

وي كه تنديس بهترين فيلمبرداري را به خضوعي‌ابيانه اهدا كرد، ادامه داد:خيلي خوشحالم كه جايزه كسي را مي‌دهم كه سالها قبل با هم فيلمسازي را شروع كرديم. رفيق خيلي خوبي است اما هيچ وقتي را براي رفاقت نمي‌گذارد.

محمدرضا سكوت فيلمبردار سينماي ايران كه ميركريمي را همراهي مي‌كرد،گفت: من عضو خانه سينما هستم مثل فرهاد توحيدي راست‌قامت، كه توانسته اين جشن را به خوبي برگزار كند.

 سيد‌غلامرضا موسوي تهيه‌كننده كه براي تنديس نقش مكمل مرد به صابر ابر حاضر شده بود به سخنان هوشنگ گلمكاني اشاره كرد و ادامه داد: ما به دوهزار سالن نياز داريم كه بتوانيم به اكران مناسب برسيم نه خانه سينما و نه هيچ كارشناسي نمي‌تواند در زمينه‌ي اكران كاري بكند تا اين شرايط فراهم نشود.

اميرشهاب رضويان هم به اجراي گروه موسيقي «رستاك» در اين برنامه اشاره كرد و افزود: اين گروه با اقوام و مليت‌هاي مختلف ايراني موسيقي‌هاي محلي را اجرا كردند، سينما هم شكل همين قوميت‌ها را دارد و يك دشمن بزرگ داريم همان چيزي كه آقاي گلمكاني اشاره داشتند.

صابر ابر هم كه تنديس‌اش را دريافت كرد از اصغر فرهادي كارگردان «درباره الي» و از تك‌تك كساني كه در آن فيلم در كنارش بودند تشكر كرد و گفت:خواهش مي‌كنم از هر مادر ايراني كه براي تمام جوانان ايران از ته دلش دعا بكند.

مليكا زارعي (خاله شادونه ) كه به نمايندگي از خواهرش مريلا زارعي تنديس بهترين بازيگر مكمل زن را دريافت كرد، از طرف مريلا زارعي كه به دليل اجراي تئاتر نتوانسته بود خودش را به برنامه برساند، متني را قرائت كرد و به عنوان سفير «مهرآفرين» خواست كه از نيازمندان و كودكان كار حمايت شود.

طائرپور: سينماي ايران ارزان و آسان بدست نيامده است

فرشته طائرپور تهيه‌كننده سينما كه براي اهداي جايزه‌ي مريلا زارعي به روي صحنه آمده بود،در سخناني گفت: سينماي ايران ارزان و آسان به دست نيامده كه آن را ارزان و آسان از دست بدهيم. همت مديران بسياري، عزت فيلم‌ها و غيرت فيلمسازان بسياري ما را امروز به اين دستاورد رسانده است.

ما وحدت داريم از دل برخواسته و بي‌نياز از فرمايش‌ها و اگر از دل خانه سينما برنخيزد به اتمام نمي‌رسد. به حرمت عدد 14 و چهاردهمين جشن به هم تبريك مي‌گوييم و براي بقاي سينماي ايران مي‌خوانيم فاللهُ خير حافظاً وهو أرحمُ الراحمين طائرپور در پايان گفت: ما هميشه همه سينماگران و همت بلندشان ـ نه قد بلندشان ـ را ارج مي‌نهيم.

اسعديان: ما قطعا به روز سينما معنا خواهيم داد

همايون اسعديان كارگردان كه براي اهداي جايزه نگار جواهريان براي بازيگري نقش اول حاضر شد،گفت: داوران خانه سينما انتخاب هيچ مقام دولتي نيستند. منتخب صنوف هستند من به آنها احترام مي‌گذارم. ممكن است هر قضاوتي مورد پسند نباشد، اما من به شما و خودم با احترام به قضاوت آنها احترام مي‌گذارم. وي ادامه داد:يكي از دوستان در مصاحبه‌اي گفته بود بي‌معني‌ترين روز در تقويم روز سينماست، اما ما نمي‌دانيم چه بگوييم همه از غير مي‌نالند، ما از دوست. من و شما قطعا به اين روز معنا خواهيم داد.
اسعديان گفت: به دبير كوچك جشن اما بزرگوار احترام مي‌گذارم و با اين كار به شما و خودم احترام مي‌گذارم. چرا كه من عضو خانه سينما هستم.

نگار جواهريان نيز پس از دريافت جايزه‌ي بهترين بازيگر اول زن جايزه‌اش را به پدر و مادرش تقديم كرد.

باران كوثري هم كه براي اهداي جايزه‌ي نگار جواهريان به روي صحنه آمده بود،گفت: نگار بهترين دوست دنياست.

در ادامه حسين ترابي تنديس بهترين فيلم‌نامه را به جليل سامان اهدا ‌كرد و به بازتاب سخنانش طي چند روز گذشته اشاره كرد و افزود: اين‌بار مي‌خواهم بدون مشورت با آقاي توحيدي بگويم،هركس به چيزي نازد ما فيلمنامه‌نويسان هم به قلم و دوات‌مان.

صدرعاملي: سينماي ايران به چيزي جزء همدلي نياز ندارد

رسول صدر عاملي هم كه حسين ترابي را همراهي مي‌كرد به هيات مديره، مديرعامل خانه سينما و فرهاد توحيدي خسته نباشيد،گفت و ادامه داد:جشن چهاردهم نقطه عطفي درجهت بقا و هميشه ماندگاري سينما است. از اين پس با هم بودن و در كنار هم بودن و خوبي‌هاي يكديگر را ديدن، ما را از هر نوع حمايت كلاني بي‌نياز مي‌كند و ما ياد مي‌گيريم سينماي ايران به چيزي جز همدلي نياز ندارد.

جليل سامان كارگردان «وقت بودن» (زندگي) نيز از موضوع فيلم‌اش كه ماجراي زن طلاق در سيستان‌وبلوچستان است ياد كرد و جايزه‌اش را به همسرش كه 20 سال همراهش بوده است، تقديم كرد.

بني‌اعتماد: مهم اين است كه ما خانواده سينما اينجا هستيم

در ادامه رخشان بني‌اعتماد كه براي اهداي تنديس بهترين كارگرداني به اصغر فرهادي حاضر شد، در سخناني مطرح كرد:بي مقدمه من عضو خانه خود خانه سينما هستم. ما عضو خانه خود، خانه سينما هستيم.
وي ادامه داد: از هيات مديره خانه سينما كه پس از روزهاي ابري، باران طراوتي با اين جشن بوجود آورند تشكر مي‌كنم و همچنين از تلاش‌هايشان و مقاومت‌هايشان كه پيرامون بحث امنيت شغلي انجام دادند.تاريخ شاهد و ناظر است كه هيات مديره‌ي خانه سينما در وانفساي شرايط حاضر چقدر در رابطه با امنيت شغلي تلاش كرد و چقدر سد و مانع وجود دارد اما مهم اين است كه ما خانواده سينما اينجا هستيم.

سيروس الوند هم كه براي اهداي جايزه‌ي اصغر فرهادي به روي صحنه آمده بود،گفت: وقتي «درباره الي» را ديدم به شدت دلم مي‌خواست فيلم بسازم و هميشه آرزو داشتم اين افتخار را در جايي داشته باشم كه جايزه‌اي به كارگردانش بدهم.

فرهادي: اميدوارم به زودي وضع،وضع بهتري باشد

اصغر فرهادي هم كه براي تنديس بهترين كارگرداني به روي صحنه آمده بود از گروه همكارانش در فيلم «درباره‌ي الي» تشكر كرد و افزود: اميدوارم وضع مملكت طوري شود كه گلشيفته بتواند برگردد، اميدوارم بهرام بيضايي برگردد. امير نادري بتواند در ايران فيلم بسازد و اميدوارم جعفر پناهي هم بتوان در ايران فيلم بسازد و اميدوارم سال‌هاي آينده مجبور نباشيم اعلام كنيم كه ما عضوي از خانه سينما هستيم و به زودي وضع، وضع بهتري باشد.

عسگرپور: كم كم داريم ياد مي‌گيريم كه بدون حمايت زندگي كنيم

محمد مهدي عسگر‌پور مدير عامل خانه سينما كه براي اهداي تنديس شايستگي بهترين فيلم «درباره الي» به روي صحنه آمده بود، در ابتدا گفت: دعوت مي‌كنم از فرد بلند قد و بسيار دوست‌داشتني كه زحمت زيادي براي اين جشن كشيدند آقاي فرهاد توحيدي.
وي ادامه داد:زحماتي كه ايشان كشيدند خيلي روشن است. او از هيچ جا دستور نگرفته بود و نه به قيافه ما مي‌خورد كه برانداز باشيم. آقاي توحيدي در ماه‌هاي اخير به دليل اينكه من درگير ساخت سريال بودم زحمت‌هاي زيادي كشيدند و تلاش مضاعفي كردند.
عسگرپور تصريح كرد: مديران فرهنگي لطف كردند كه ما را در محاصره‌ي اقتصادي قرار دادند، چون كم‌كم داريم ياد مي‌گيريم كه بدون حمايت دولت زندگي كنيم و حسن بزرگ ديگرش اين بود كه در تاريخ خانه سينما اتحاد بين صنوف اينقدر نبود و تقريبا همه صنوف فعال، پشتيباني خوبي از مجموعه سينما داشتند.

مدير عامل خانه سينما تاكيد كرد:اگر هيات مديره تنها بود، اتفاقات ناگواري براي سينما مي‌افتاد. تشكر مي‌كنم از تمام صنوف حاضر در خانه سينما. انصافا در دوره‌اي كه كار صنفي كردن خيلي سخت شده است و برآوردن توقعات سخت‌تر، از اينكه اصناف و مردم در اين روزها ما را تشويق مي‌كنند و با دست خالي كارمان را پيش برديم، تشكر مي‌كنم.




گزیده حرف‌های اهدا کنندگان تندیس‌ها و برگزیدگان روی صحنه‌ی چهاردهمین جشن بزرگ سینمای ایران را این‌جا بخوانید:

- هوشنگ گلمكاني: من از اين فرصت مي‌خواهم استفاده كنم و يك نكته‌اي را به اهالي سينما بگويم. چند روز قبل يادداشتي را نوشتم كه به استقبال سينماي ملي ايران مي‌رويم و دليل آن اين است كه سينماي ملي ايران با سينماي اكران خيلي متفاوت است و مي‌خواهم از خانه سينما در حد توان‌شان يك فكري براي حل اين موضوع بكنند. سينماي اكران دارد آبروي سينماي ايران را از بين مي‌برد و تناسبي با سينماي واقعي ايران ندارد در 10 سال اخير نزديك به 200 فيلم فرصت اكران را پيدا نكردند كه اين رقم با تعداد فيلم‌هاي مستند، كوتاه و انيميشن بيشتر مي‌شود و تقاضا دارم در كنار فيل هوا كردن جشن بزرگ سينماي ايران، خانه سينما و اهل سينما به فكر آبرو و اعتبار سينماي ايران هم باشند. من مي‌دانم كه خانه سينما در حال حاضر مشكلات زيادي دارد، اما خطر از بين رفتن آبروي سينماي ايران هم مشكل كوچكي نيست.

- حامد بهداد:  در جشن سينما در كنار همديگر هستيم و براي همديگر دست مي‌زنيم و هورا مي‌كشيم و چه چيزي از اين زيباتر. عرصه اگر تنگ است، هنرمند ايراني با هوش خود راه خودش را پيدا مي‌كند.

- ترانه عليدوستي: از جشن یک انتقادي دارم.  چرا ما وقتي فقط كانديدا هستيم، دعوت‌مان مي‌كنند و بدون مشكل وارد مي‌شويم اما امروز خيلي معطل شديم! خواهش مي‌كنم ما را در سال‌هاي آينده حتي اگر كانديدا هم نبوديم، باز هم دعوت كنيد.

- عليرضا خمسه: من يك دختر 3 ساله دارم كه اتفاقاً اولين حضورش در همين جشن سينما، 3 سال قبل بود. او نكاتي را در خصوص خانه سينما و مشكلات سينما گفت كه با واكنش‌هاي مختلفي مواجه شد اما ماجراي سينما و خانه سينما مثل ماجراي گاو مش حسن است چون از مش حسن پرسيدند گاوت چقدر شير مي‌دهد و او گفت شير نمي‌دهد، ولي ماشاالله به توليداتش!

- عبدالحمید قديريان: با تمام شادي‌اي دارم و آن را با دوستان تقسيم مي‌كنم، اما ته دلم يك غصه‌اي دارم و آن، فاجعه بزرگي است كه رخ داده و دل همه مسلمانان را به درد آورده است. باورم اين است كه كار ما اهالي فرهنگ و هنر اين است كه جواب اين بي‌حرمتي را با هنر بدهيم و فكر مي‌كنم ما در خانه سينما و همه اهالي سينما كه همه به دنبال تعالي بيشتر هستند وظيفه داريم دست به دست هم بدهيم و بتوانيم اين فاجعه را كه شايد ثمره كم‌كاري ما است، در قالب كار خود، جبران كنيم. من به نيابت از همكاران، بابت اين همكاري در عرصه فرهنگ و هنر كه منجر به اين توهين از طريق كار فرهنگي شد از همه شما عذرخواهي مي‌كنم.

- رسول صدرعاملي : من به ناگه اينجا هستم. قرار بود جاي ديگري قرار بگيرم و مثل هميشه دير رسيدم. يك فرصتي دست داد تا كنار حسين ترابي قرار گيرم. هيئت مديره عسگرپور و فرهاد توحيدي خسته نباشند و همه بايد بدانيم كه جشن چهارده، نقطه عطفي در جشن‌هاي خانه سينما خواهد بود و به ما مي‌آموزد كه در كنار هم بودن و خوب بودن، ما را بي‌نياز از كمك‌هاي پرطمطراق مي‌كند و ما ياد مي‌گيريم به كمك هيچ‌كس جز خودمان، نياز نداريم.

- جليل سامان : من سال‌ها پيش، دستياري يك فيلم سينمايي را در سيستان و بلوچستان داشتم و همانجا با موضوعي به نام «زن ‌طلاق» مواجه شدم كه مردان بلوچ بر روي يك موضوعي شرط مي‌بندند و اگر آن موضوع نشد همه زن خود را به خود حرام اعلام مي‌كنند. سال‌ها طول كشيد تا اين عقده‌اي را كه در من وجود داشت بيرون ريخته شود و تبديل شود به اين فيلم و فيلمنامه. به خودم رجوع مي‌كنم مي‌بينم 20 سال است كه همراهي دارم كه هيچ‌وقت مرا تنها نگذاشته است و من او را تنها گذاشته‌ام و به همين دليل جايزه‌ام را به همسرم تقديم مي‌كنم.

- رخشان بني‌اعتماد: من عضو خانه خود «خانه سينما» هستم. ما عضو خانه خود خانه سينما هستيم. تشكر مي‌كنم از هيئت مديره براي همه تلاش‌ها و مقاومت‌هاي‌شان. براي به كرسي نشاندن منطق صحبت‌هايشان درباره عدم امنيت شغلي ما خانواده سينما و اميدوارم تاريخ، شاهد باشد تلاش‌هايي كه اين هيئت مديره كردند و هرآنچه در مقابل‌شان بود، سد بود و مانع...

- سيروس الوند : يك روز مرحوم علي حاتمي به من گفت اگر فيلمي ديدي و خواستي پس از آن فيلم بسازي، آن فيلم خوب بوده است و من وقتي «درباره الي...» را ديدم دو چيز در من شكل گرفت؛ اول اين كه فيلم خوبي بود و دوم اينكه اي كاش هرجايي كه سازنده آن جايزه مي‌گيرد من جاي او باشم؛ او در ادامه نام اصغر فرهادي را به عنوان كارگردان برگزيده خواند.

- اصغر فرهادي‌: جا دارد تشكر كنم از گروه خودم و مي‌خواستم بگوييم جاي گلشيفته خالي است كه قبل از من گفتند و اميدوارم وضع مملكت طوري شود كه گلشيفته بتواند برگردد، اميدوارم وضع مملكت طوري شود كه بهرام بيضايي برگردد، اميدوارم وضع مملكت طوري شود كه امير نادري برگردد، اميدوارم وضع مملكت طوري شود كه محسن مخملباف برگردد و اميدوارم وضع مملكت طوري شود كه جعفر پناهي فيلم بسازد. اميدوارم وضع به اين گونه نماند و به‌زودي وضع بهتري را شاهد باشيم.



منبع : ایسنا - فارس - خبر - سینمای ما

به روز شده در : جمعه 26 شهريور 1389 - 15:30

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




  • مدیر تولید سریال مهران مدیری از رکورد دست‌نیافتنی فروش خبر داد / نیم میلیون نسخه «قهوه تلخ» فقط در روز اول عرضه فروخته شده است
  • ابتکاری از مهران مدیری در شروع مجموعه «قهموه تلخ» / جان من، جان من، «قهوه تلخ» را کپی نکنید!
  • جهت حضور در جشنواره فیلم‌های ایرانی در تورنتو / سفارت کانادا در ایران برای علیرضا امینی روادید صادر نکرد
  • در گروه سینمایی آزادی از 14 مهر / «لطفا مزاحم نشوید» روی پرده می‌رود
  • فیلمی درباره مبارزات مردم سیستان و بلوچستان در سال 1316 / میترا حجار به جمع بازیگران فیلم "خاک و آتش" پیوست
  • حمله روزنامه کیهان به جشن خانه سینما / حمایت از مخالفان نظام و تقدیر از پیاده نظام شناخته شده آمریکا و اسرائیل!
  • برگزیدگان چهاردهمین جشن خانه سینما / «درباره الی...» شش تندیس جشن بزرگ سینمای ایران را دریافت کرد
  • پرستار ویژه می‌گوید آقای کمدی در شرايط روحي مناسبي به سر نمي‌برد / افسردگی مشکل اصلی اکبر عبدی است
  • تیتراژ سریال «قهوه تلخ»؛ / «امشب شب مهتابه» را با صدای مهران مدیری دانلود کنید
  • با سرپرستی نویسندگان پیمان قاسم‌خانی / سروش صحت سریال «ساختمان پزشکان» را کلید می‌زند
  • «24» ایرانی در 8 قسمت از شبکه اول / مجموعه تلویزیونی «یک روز قبل» در هفته دفاع مقدس پخش می‌شود
  • پنج فیلم با بازی الناز شاکردوست همزمان روی پرده سینماهاست! / "باد در علفزار می پیچد" در 9 سالن سینما اکران شد
  • مدیر گروه اجتماعی شبکه سه اعلام کرد / فرزاد حسنی برنامه هفته دفاع مقدس را اجرا می‌کند
  • در قالب يك بيانيه اعلام شد / هيئت مديره خانه سينما اقدام موهن قرآن‌سوزي را در آمريكا محكوم كرد
  • روزهاي جمعه ساعت 22 از شبکه یک سیما / سریال «مختارنامه» از نهم مهر پخش می‌شود
  • به خاطر تاخیر در پخش سریال «قهوه تلخ» / مهران مدیری از مردم عذرخواهی کرد
  • با بازي زماني،فرخ‌نژاد،آئيش، طناز طباطبايي‌ و... / بهرام بهراميان هفته آينده «سبب من» را كليد مي‌زند
  • تهمینه میلانی خبر داد / نام فیلم «پرنسيپ» به «اصولگرا» تغيير کرد
  • نمایشگاه عکس لیلا اوتادی درباره هنر معماری و ادیان / بعد از هدیه تهرانی، لیلا اوتادی هم نمایشگاه برگزار می‌کند
  • برای بازی در فیلم "هر شب تنهایی" / لیلا حاتمی جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حراره را دریافت کرد











  •   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

    استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

    كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

    مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

     سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
    Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
    Page created in 0.0742897987366 seconds.