دانلود

شکسته‌شدن حریم خصوصی بازیگران سینما باز هم جنجال آفرید! مقصر اصلی کیست؟ : انتشار مجازی تصاویر تاییدنشده از چند بازیگر زن در قطعه شهدا حاشیه‌ساز شد/ نیوشا ضیغمی: نمی‌دانم چه بگویم درباره عکسی که از وجود آن هیچ خبری نداشته‌ام :: سينمای ما ::

   







سینمای ما- افکار نیوز خبر داده که تعدادی از خانواده های شهدا از صبح پنجشنبه در اعتراض به حرمت شکنی چند بازیگر زن سینما در بهشت زهرا(س) متحصن شده اند. باشگاه خبرنگاران نوشت پس از انتشار تصاویری نامناسب از تعدادی از بازیگران زن سینما که در میان قطعه های شهدا با ژست های خاص و توهین آمیز عکس یادگاری انداخته بودند، فرزند شهید شاکری از اذان صبح (پنج شنبه) در قطعه ۵۳ بهشت زهرا(س) و بر سر مزار پدر شهیدش تحصنی اعتراض آمیز را آغاز کرده است.

از حوالی ظهر امروز تعدادی دیگر از خانواده های شهدا و جوانان نیز به این فرزند شهید پیوسته اند. متحصنین که از این اقدام توهین آمیز چند بازیگر زن سینما خشمگین به نظر می رسند، می گویند از مسئولین مربوطه خواستار رسیدگی به اقدام موهن هستند و هرگز در مقابل چنین توهینی آرام نخواهند نشست.

گفته می‌شود این عکس‌ها چند بازیگر فیلم "زمهریر" از جمله (ن - ض) و (ب - ب) را پشت صحنه فیلم در قطعه شهدا نشان می‌دهد و اخیراً به شکل وسیعی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر و تکثیر شده است.

نمی دانم چه بگویم درباره عکسی که خودم هم از وجود آن هیچ خبری نداشته‌ام

نیوشا ضیغمی بازیگر سینمای ایران در یادداشتی گلایه‌های خود را درمورد حواشی ایجاد‌شده برای او در روزهای اخیر بیان کرده است. متن کامل این یادداشت به شرح زیر است:

«نمی‌دانم باید این نوشته را از کجا شروع کنم. همین چند ماه پیش بود که سی‌دی‌های فیلمی قاچاق‌شده از کارهای آقای مهران مدیری را با عکس اینجانب که هیچگونه حضوری در آن نداشتم به طور وسیعی در سطح شهر پخش کردند و شکوائیه‌ای نسبت به این ماجرا برای مطبوعات فرستادم. از نداشتن حریم خصوصی و امنیت در زندگی شخصی هنرمندان گفتم و حالا امروز ماجرایی بدتر از آن برای اینجانب به وجود آمده که دارد برایم دردسرساز می‌شود.

عکسی که به نام اینجانب به همراه یکی دیگر از بازیگران کشورمان در دنیای مجازی منتشر شده و بر اساس آن اتهاماتی را به اینجانب نسبت داده‌اند که اصلا با فضای روحی و کاری‌ام جور در نمی‌آید. نمی دانم چه بگویم درباره عکسی که خودم هم از وجود آن هیچ خبری نداشته‌ام.

باورم نمی شد تا وقتی که عکس را دیدم. انگار خودم بودم اما من که در چنین عکسی حضور نداشته‌ام؟ فکر می‌کنم این هم از معجزه‌های فتوشاپ باشد که می‌تواند هر بلایی سر آدم‌ها بیاورد. می‌گویم بلا چون واقعا بلاست برای منی که همیشه سعی کرده‌ام به دور از حواشی باشم و زندگی کنم.

بارها و بارها روی این ماجرا صحه گذاشته‌ام که کسی که به عنوان الگوی دیگران به حساب می‌آید باید مراقب رفتارهایش باشد. این حرف امروز نیست ماجرایی است که در تمام گفت‌وگوهایی که داشته‌ام به آن اشاره کرده‌ام. همیشه مراقب محترم شمردن همه آدم‌ها بوده‌ام و به دنبال حفظ ارزش‌ها و چه ارزشی بالاتر از احترام به ساحت مقدس شهدا. کسانی که برای بودن ما و مملکتمان جانشان را از دست دادند. کسانی که همه چیز ما و کشورمان بوده و هستند. آن وقت با چه دیدگاهی می‌توان بی‌احترامی یا نه حتی بی توجهی به آن‌ها را توجیه کرد.

خدای من نمی‌دانم باید چه بگویم در‌این‌باره که واقعا زبانم از گفتن قاصر است. قاصرم از حرف زدن در‌این‌باره و جز آه و ناله چیزی نمی‌توانم بگویم. از ماجرایی که سوای بحث‌های دیدگاهی و وجه‌ای که برای اینجانب در میان مردم دارد از نظر روحی به من ضربه می‌زند. اتفاقی که هیچ چیزی جز این نمی‌توانم در موردش بگویم. تنها استمدادی از خداوند منان و طلب یاری از ساحت مقدسش برای اتفاقی که کاملا مشخص است در جهت تخریب اینجانب پیش کشیده شده و چیز دیگری را پی نمی‌گیرد. اتفاقی از پیش برنامه‌ریزی‌شده در جهت تشویش اذهان عمومی.

نمی‌دانم تا کی ما باید جور این ماجراها بکشیم. نمی‌توانم این ماجرا را هضم کنم. برای منی که سینما و مردم تمام عشقم هستند و حتی از سرمایه شخص‌ام برای به حرکت انداختن چرخ‌هایش هزینه کرده‌ام. برای منی که... نمی‌دانم چه بگویم بدجوری بغض کرده‌ام. این قدر که قادر به ادامه گفتن و حتی فکر کردن نیستم. نمی‌دانم. فقط می توانم بگویم مسئولان محترم خواهش می‌کنم فریادم را بشنوید و برای یک بار هم که شده با عوامل راه‌اندازی چنین ماجرایی برخورد کنید تا برای دیگران درس عبرتی باشد که با آبروی مردم اینگونه بازی نکنند. کسانی که هیچ چیز جز نفع خودشان برایشان مهم نیست و برای همین هم دست به هر کاری می‌زنند. کسانی که قطعا خودم هم از مجاری حقوقی برای محاکمه کردنشان اقدام خواهم کرد.»






  • منبع : افکار نیوز - فردا نیوز

    به روز شده در : شنبه 26 شهريور 1390 - 7:14

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

    نظرات


    شنبه 26 شهريور 1390 - 9:29
    9
    موافقم مخالفم
     

    هيچكس در بهشت زهرا چنين كاري نمي كند

    آنقدر واضح است كه اين عكس ساختگي است

    زمينه پشت آن دست كاري شده است

    مهران
    شنبه 26 شهريور 1390 - 10:46
    21
    موافقم مخالفم
     
    comment

    از عکس های خوبتون ممنونم نه به اون همه بی خبری نه یهو به این همه به روز شدن !

    بی انصافی بود این همه عکس زیبا رو از جشن بزرگ سینما ببینم و نظر ندم ...

    حامد
    شنبه 26 شهريور 1390 - 17:50
    1
    موافقم مخالفم
     

    به جای این همه آسمون ریسمون...بگو معذرت می خوام.

    آخه تو که بازیگر نیستی پس آبروی بازیگرا هم نبر

    بازیگری شعور می خواد که شما اگه به بیوگرافی فیلم هات نگه کنی از می فهمی که فتو شاپ جواب نیست

    کاتب
    شنبه 26 شهريور 1390 - 18:42
    -9
    موافقم مخالفم
     

    نحوه ی انتشار این خبر خود سوال برانگیز است:

    از افکار نیوز نقل قول کرده اید که "گفته می‌شود این عکس‌ها چند بازیگر فیلم "زمهریر" از جمله (ن - ض) و (ب - ب) را پشت صحنه فیلم در قطعه شهدا نشان می‌دهد و اخیراً به شکل وسیعی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی منتشر و تکثیر شده است"

    اما با یک جستجو در فضای مجازی متوجه میشوید که با کیفیت ترین عکس منتشر شده در اینترنت در وب سایت نسیم آنلاین، با نقل قولی از نیوشا ضیغمی که شنیده نشده انتشار یافته که "نباید این عکس‌های پیش‌پاافتاده را به موضوع مهم شهدا مربوط کرد" و منبع خبر را نیز "نسیم" یعنی خود وب سایت معرفی کرده. و همچنین با رزولوشن مشابه در وبسایت قاصدنیوز موجود است که با عنوان "ما شرمنده توهین این بازیگران هستیم" منتشر شده. تمام انتشاردهندگان این عکس ها هم وبسایت هایی نظیر افکار نیوز، فردانیوز، مفیدنیوز، پایگاه خبری فائزون، پاتوق٩٨ و ... هستند.

    باید از این به اصطلاح خبرگزاری ها، که دربدر بدنبال مچ گیری از این و آن هستند پرسید چرا منبع منتشرکننده ی این خبرها را معرفی نکرده اند، و چرا این "توهین" تنها در وبسایت های هم مسلک شان انتشار یافته؟

    آیا ناراضیان دوآتشه از فیلم زمهریر با زیر پا گذاشتن اخلاقیات و شکستن حریم خصوصی این بازیگران، حالا به قصد انتقام گیری اقدام به انتشار این عکسها کرده اند؟

    sa......
    شنبه 26 شهريور 1390 - 19:12
    5
    موافقم مخالفم
     

    واقعا که.....................


    يکشنبه 27 شهريور 1390 - 6:45
    11
    موافقم مخالفم
     
    مقایسه

    لطفا عکس فیلم را با عکسها مقایسه کنید مبینید کی بوده کی نبوده این خانم بقیه را گاگول فرض کرده

    آشنا
    يکشنبه 27 شهريور 1390 - 7:20
    1
    موافقم مخالفم
     
    خدا بیامرزد...

    خدا بیامرزد پدر فتوشاپ را!بهانه ای درست کرد که این عکسها از من نیست! از فتوشاپ است! حریم خصوصی؟! در کجا؟ در محل عمومی؟!

    دوست
    يکشنبه 27 شهريور 1390 - 12:12
    17
    موافقم مخالفم
     

    اي بابا!اين بنده خداها سر ضبط فيلم بودن،چهارتا دونه هم عكس انداختن،حالا چه گناهي كردن كه لوكيشن مزار شهدا بوده!عجبا

    مهدی
    دوشنبه 28 شهريور 1390 - 8:22
    15
    موافقم مخالفم
     

    خانم محترم چه فتوشاپی !

    شیوه جالبی این روزها توسط سیاسیون و هنرمندان و ورزشکاران نسبت به اشتاباهاتشان در پیش گرفته می شود آن هم اینکه به جای عذرخواهی مدعی شویم و دست به قلم ببریم و مرثیه سرایی کنیم

    از وجو عکس بی خبر بودم یعنی چه؟

    مخاطب
    دوشنبه 28 شهريور 1390 - 12:51
    4
    موافقم مخالفم
     
    تاسف

    مظلوم نمایی خانم بازیگر مثل این است که روز باشد ولی وی اصرار دارد که شب است بعضی از واقعیت هایی اتفاق افتاده را نمی توان با دروغ های شاخ دار لا پوشانی کرد به این خانم بازیگر توصیه می کنم اگر در مورد گافی که داده اظهار نظر نمی کرد پذیرفته بود تا اینکه برای جبران آن تکذیبیه ای صادر کند.

    خانم بازیگر تاسف تاسف

    حمید
    دوشنبه 28 شهريور 1390 - 20:51
    3
    موافقم مخالفم
     

    ادما ازادن هر کجا دوست دارن عکس بندازن

    م.ش
    دوشنبه 28 شهريور 1390 - 23:47
    3
    موافقم مخالفم
     

    ایشون میگن از عکس ها بی خبرند . پس احتمالا ایشون در حالت عادی بدون حضور دوربین در حین راه رفتن یدفعه با دوستاشون شروع میکنن به فیگور گرفتن !!!

    فکر میکنن مردم ... !

    دم خروس رو باور کنیم یا اشک تمساح رو ؟

    خجالت هم خوب چیزیه

    (لطفا نظرات بنده رو تائید کنید . برای دومین بار است که سانسور میشم)


    چهارشنبه 30 شهريور 1390 - 5:36
    -1
    موافقم مخالفم
     

    من نمی دونم عکس یا فتو شاپ فقط می دونم اگر اشتباه باشه ریختن آبروی مردم گناهی است که با هیچ چیزی پاک نمی شه

    مریم
    چهارشنبه 30 شهريور 1390 - 10:9
    -7
    موافقم مخالفم
     

    آخه یعنی چی!!!!

    چه فتوشاپ چه واقعی

    زندگیه خصوصیشونه

    به ما چه ربطی داره......

    مریم
    چهارشنبه 30 شهريور 1390 - 10:34
    -1
    موافقم مخالفم
     

    به ما چه ربطی داره که بازیگر کجا عکس میندازه کجا نمیندازه ای بابا بازیگرها هم مثل ما هستن آدم هستن تو همه چی شون دخالت کردن کار صحیحی نیست مردم اهل فرهنگ و هنر !!!!!!


    چهارشنبه 30 شهريور 1390 - 13:5
    3
    موافقم مخالفم
     

    بابا خیلی پر روی اگر فتوشاپ اخترع نشده نبود حتما میگفتی کار یک نقاش حرفه ای بوده !!!!!!!!11

    الناز
    پنجشنبه 31 شهريور 1390 - 9:14
    -4
    موافقم مخالفم
     

    این اقای حامد که بالا نظر دادن اقای حامد بهداد نیستند جون خودم خودشه !!!!

    به هر حال من با نیوشا ض موافقم

    امين
    پنجشنبه 31 شهريور 1390 - 11:1
    -7
    موافقم مخالفم
     

    بابا مگه چيكار كردن عكس انداختن ديگه . چه توهيني به شهدا شده آخه؟


    پنجشنبه 31 شهريور 1390 - 12:30
    -4
    موافقم مخالفم
     

    پشت صحنه فیلم زمهریر... واقعیه

    رها
    پنجشنبه 31 شهريور 1390 - 21:11
    -11
    موافقم مخالفم
     

    کی گفته تو قطعه شهدا نمیشه خندید؟

    خوبه تو همه ی فیلمها شهدا رو آدمهای شوخ طبعی نشون میدن

    امين
    جمعه 1 مهر 1390 - 11:10
    1
    موافقم مخالفم
     

    اگر بد حجابي بده، همه جا بده نه فقط سر مزار شهدا. مشكل ما اينه كه همه چيز رو از روي ظاهرش قضاوت مي كنيم. فكر مي كنيم مثلا شهدا فقط سر مزار خودشون نشستن و ما رو هيچ جاي ديگه نمي تونن ببينن و از دستمون ناراحت بشن. البته فقط به شهدا ختم نميشه. مثلا چرا توي خونه ي خدا گناهي اتفاق نمي افته يا چرا توي شب قدر و كلا توي ماه رمضون آمار جرم و جنايت پايين مياد؟؟؟ فقط به خاطر اين كه ما آدما از هر چيزي يه سمبل مي سازيم و به اون سمبل اداي احترام مي كنيم. هيچ ارزشي براي چيزي كه نمي بينيم قائل نيستسم. حالا چه خدا باشه، چه شهدا و يا هر چيز ديگه اي. شهدا رفتن تا بد حجابي نباشه. چه سر مزارشون چه تو فرحزاد و جردن و بلوار كشاورز ...

    بابک
    جمعه 1 مهر 1390 - 14:1
    -5
    موافقم مخالفم
     

    تابلوئه که عکس ساختگیه. اصلا نیوشا میره مرقد شهدا که اونم این کارو بکنه

    سینا
    شنبه 2 مهر 1390 - 12:56
    -1
    موافقم مخالفم
     
    تاسف برای بی فرهنگی فرهنگ سینما

    این عکس ها دقیقا عکس صاحبانش است و شکی نیست که خانوم بادران و ضیغمی هستند.و فضای عکس همان لوکشن زمهریر است.کاش این بازیگران مخصوصا خانوم بادران کمی ملاحضه میکردن.ابتذال در سینمای ایران هر رو بیشتر و ناراحت کننده تر می شود.متاسفم.


    شنبه 2 مهر 1390 - 20:23
    2
    موافقم مخالفم
     

    بی تا بادران که فرم موهاشم عین توی فیلمه پس این چه ادعاییه ... شاید یه توهین بزرگ تر به کل مردم ... واقعا شرم آوره یعنی یه عذرخواهی ساده اینقدر سخته؟!!!!

    شایان
    شنبه 2 مهر 1390 - 21:15
    -4
    موافقم مخالفم
     

    چه توهمی

    واقعا فکر کرده الگوست؟؟؟؟؟

    ((کسی که به عنوان الگوی دیگران به حساب می‌آید باید مراقب رفتارهایش باشد))!!!

    hoseyn
    يکشنبه 3 مهر 1390 - 11:33
    -2
    موافقم مخالفم
     

    vala chi begam


    سه‌شنبه 12 مهر 1390 - 7:16
    -3
    موافقم مخالفم
     

    من فکر میکنم کسی که این قدر موز توجه مردم هیچ وقت اجازه انداختن چنین عکس بچه گانه ای رو نمیده

    ساربون
    سه‌شنبه 12 مهر 1390 - 15:39
    2
    موافقم مخالفم
     

    هرکس که توایران معروف میشه بالاخره یکی بایدیه جایی خرابش کنه وازبالابه پایین سقوط کنه اخه این که رسمش نیست این همه محدودیت کافی نیست که بایدبه عکس شخصیتهای معروف هم گیربدیم.که چی بشه هان.

    آشنا
    پنجشنبه 21 مهر 1390 - 12:17
    -10
    موافقم مخالفم
     

    سلام.ما اگر احترام خودمون و نگه نميداريم احترام شهدا و جانبازان و... رو بايد نگهداريم.ما بعد از سيدالشهدا (ع) مديون شهدا مونيم.اگر بوده خدا هدايتشون كنه و تكرار نكنن كه بد عاقبتي داره و بايد اين دنيا يا اون دنيا جواب بدن،كسي كه اين عكسارو پخش كرده اشتباه و نفهمي كرده.اگرم نبوده كه مراقب باشيم خودمون سوتي و آتو به ديگران نديم و بي حرمتي نكنيم.(خلاصه اينم يه نوع جنگ نرمه،نميشه ساكت نشست.)

    نازی
    يکشنبه 8 آبان 1390 - 8:21
    3
    موافقم مخالفم
     
    وقیحانه

    هر بار که این مسائل حاشیه ای و دخالت تو زندگی ادما و هر چیزی رو ربط دادن به سست شدن پایه های نظام میبینم از ایران و ایرانی و 8سال دفاع مقدس بیزار میشم,کاش میشد اروم زندگی کرد و حرمت اسلام و شهدا رو نگه داشت کاش......

    شاهد
    جمعه 13 آبان 1390 - 23:35
    -1
    موافقم مخالفم
     
    بسم رب الشهدا والصدیقین

    اگر این خانم ها چنین عکسی واقعا داشته باشن دیگه بحث دخالت تو زندگی شخصی نیست .خوب خانم ن-ب تو که مثلا الگوی مردمی ومیدونی میخوان برات حاشیه درست کنن مواظب رفتارت باش اونم توی این جای مقدس. خلاصه که داریم بی احترامی میکنیم به خون جوونایی که برای ما جونشونو دادن .با هر دوطرفم چه اونی که فوتوشاپ کرده که بعیده چه این خانمایی که این عکسو گرفتن

    فرشاد
    جمعه 18 آذر 1390 - 13:53
    8
    موافقم مخالفم
     

    منظور از این کارا چیست واقعا؟

    اینا فقط سعی دارن خانوم ضیغمی و بقیه بازیگرایی که دارن روز های خوبی رو سپری میکنن رو زیر سوال ببرن

    که من بازم براشو متاسفام

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       




    mobile view
    ...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���