دانلود

بسته خبری "سینمای ما" درباره جنجال توهین فرج‌الله سلحشور به ساحت بازیگری زن در سینمای ایران و تکذیب و اصلاحیه این اظهارات؛ کدام جمله متعلق به سلحشور است؟ : پانا: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلیانا جولی هستند و سینمایی که «فاحشه‌خانه» است باید برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد/ فارس: چرا با وجود این همه بازیگر خوب ایرانی، باید یک بازیگر هرزه بین‌المللی بیاورید؟ :: سينمای ما ::

   






بسته خبری "سینمای ما" درباره جنجال توهین فرج‌الله سلحشور به ساحت بازیگری زن در سینمای ایران و تکذیب و اصلاحیه این اظهارات؛ کدام جمله متعلق به سلحشور است؟
پانا: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلیانا جولی هستند و سینمایی که «فاحشه‌خانه» است باید برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد/ فارس: چرا با وجود این همه بازیگر خوب ایرانی، باید یک بازیگر هرزه بین‌المللی بیاورید؟

سینمای ما- پس از انتشار اخبار متفاوتی درباره مذاکره با مدیر برنامه‌های آنجلینا جولی برای بازی در یک فیلم از سینمای ایران، اخبار و حواشی مختلفی به راه افتاد. اول صحبت از فیلم «لطفاً بدون گناه» و بازی جولی در آن بود و بعد حرف از مسعود ده‌نمکی و فیلم «رسوایی» پیش آمد و همه هم بی‌نتیجه ماند یا تکذیب شد. این وسط اما حرف‌های تند و توهین‌آمیز فرج‌الله سلحشور در واکنش به این خبر نه چندان دقیق و موثق، جنجال و حواشی تازه‌ای ایجاد کرد و کار به تکذیب و اعتراض کشید. ابتدا خبرگزاری پانا در خبری در 23 مهر از قول سلحشور حرف‌هایی نوشت که تندترین اظهار نظر یک سینماگر به همکاران سینماگرش محسوب می‌شود. متن خبر به این شرح است:

" فرج الله سلحشور با اشاره به برخی صحبت‌ها درباره حضور آنجلینا جولی در ایران و بازی در یک فیلم سینمایی گفت: هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلیانا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین المللی بیاورد. فرج الله سلحشور با اشاره به حضور آنجلینا جولی بازیگر شناخته شده سینمای هالیوود به ایران به خبرنگار فرهنگی پانا گفت : باید دید چه شخصی اجازه می‌دهد آنجلینا جولی به ایران بیاید، آمدن آنجلینا جولی به ایران اتفاق خوبی است، برای سینمایی که فاحشه خانه است. این سینما باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین المللی بیاورد.
وی خاطر نشان کرد : سینمای ایران فاحشه خانه است، مگر صبح تا شب عکس های هنرمندان چاپ نمی شود. وقتی زنهای ما افتخارشان این است که عکس های خود را به صورت نیمه عریان در اینترنت بگذارند، یعنی خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند.

کارگردان فیلم سینمایی حضرت یوسف(ع) در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه سینمای ایران جزوی از مملکت و خانواده ایران نیست اظهار کرد : به دلیل اینکه همه در سینما از یک قماش هستند، باید از آنجلینا جولی نیز دعوت کنند. خانواده سینما صهیونیستی و هالیوودی است و باید اذعان کرد که سینمای ایران برای ایران نیست، سینمای ایران عضوی از سینمای دنیا است و اگر علاقه نشان دهد که یک بازیگر بین المللی به ایران بیاید طبیعی است چون خود سینمای ایران عضوی از جامعه بین المللی هالیوود است.

وی تاکید کرد: سینمای ایران هالیوودی است و بازیگران آن نیز هالیوودی هستند البته ذائقه انسان‌ها و سلیقه آنها قابل تغییر است به نظر من اگر یک جامعه را به سمت رستگاری بردی آن جامعه به سمت ارزش‌ها تمایل پیدا خواهد کرد. اگر به سمت زشتی‌ها متمایلش کردی آن جامعه به سمت زشتی‌ها خواهد رفت.

سلحشور یادآور شد: وقتی آثار مستهجن در سینمای ایران ملاک، معیار و فراگیر می‌شود تماشاگر خاص خود را نیز خواهد داشت، سینما مال ما نیست و ما دچار اشتباه هستیم و فیلم هایی مثل توبه نصوح، یوسف(ع) و حضرت محمد(ص) اندکی از فیلم های سینمای دنیا و ایران را شامل می شودکه به مقوله اسلام و جامعه دینی می پردازد. وی تاکید کرد : سینما مال جمهوری اسلامی نیست و جزئی از جامعه جهانی صهیونیستی است و توسط کمپانی‌های صهیونیستی اداره می‌شود.

کارگردان سریال اصحاب کهف در ادامه به اوضاع سینمای ایران اشاره کرد و گفت: اگر در این سینما آثار مستهجن ساخته شود جای تعجب ندارد، از سینمایی که هدایت آن را بنگاه‌های صهیونیسیت در اختیار دارد و خط و ربط آن توسط آنها داده می‌شود بیش از این نیز انتظار نمی‌رود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سینمای هالیوود برای ما تصمیم گیری می کند و ما بازیگران آن هستیم که در زمین صهیونیستی بازی می کنیم و نباید نسبت به شرایط موجود اعتراضی داشته باشیم.

این کارگردان در ادامه سخنان خود با اشاره به وضعیت سینمای ایران و نگاه مسئولان به آن گفت : جمهوری اسلامی و مسوولان آن این سینمای مبتذل را پذیرفته‌اند، علما نیز این سینما را پذیرفته اند و حرفی و اعتراضی ندارند و این امر نشان‌دهنده آن است که به این ابتذال رأی داده اند ،یعنی این فیلم ها مورد قبول مسوولان است و اعتراض ما بی فایده است و داد زدن ما مانند ضد انقلاب‌ها و اپوزیون ها است .

وی با اشاره به مدیریت سینمای کشور در دولت دهم گفت : شمقدری و سجادپورها تنها تصمیم گرفتند چشم و ابروی این سینما را درست کنند و سعی کردند اشکالات سینمایی موجود را درست کنند، در حالی که این سینما درست نمی شود باید مبانی آن درست شود و مبانی جدیدی را برای آن به نگارش در آورد .

سلحشور ادامه داد : آدمی که دین و خدا و پیغمبر را قبول ندارد. اگر ریش حزب اللهی برای او بگذاریم و جای مهر را بر پیشانی او قرار دهیم آیا او مسلمان می‌شود سینمای فعلی ما نیز اینگونه است که تنها یک روسری سر هنرپیشه ها کردند و برادر برادر گفتند و چند صحنه نماز و گلدسته مساجد را گذاشتند آیا ،اینگونه سینمای ایران اسلامی می شود؟ حال معاون سینمایی آن شمقدری ،ضرغامی یا من سلحشور باشد فرقی نمی کند ماهیت سینما باید درست شود و آن کافر باید شهادتینش را بگوید..

وی خاطر نشان کرد : سینمای ما ماهیتی غربی، صهیونیستی و اومانیستی دارد. این ماهیت با اینکه بگوییم اسلام اسلام درست نمی شود، باید ماهیت تغییر کند حال شمقدری باشد یا حتی ضرغامی و سیف الله داد باشد.هر کسی را در این پست گذاشتند نتوانست سینمای ایران را درست کند.

وی در پایان با اشاره به این مطلب که باید علما و دانشمندان اسلامی به مقوله سینما ورود پیدا کنند تاکید کرد : باید علما و بزرگان دین ،اسلام شناسان بنشینند و اوضاع سینمای ایران را ببینند و تعریفی از سینمای درست اسلامی بدهند، این سینما با این ویژگی‌ها، دارای اصولی است که با اسلام در تضاد است.

سلحشور خاطر نشان کرد: سینمای ایران اگر بخواهد اسلامی شود باید تغییراتی داشته باشد. باید با آن مبانی فیلم نامه بنویسند و آزمایشگاهی درست کنند و قدم به قدم نیرو تربیت کنند تا سینمای ایران اسلامی شود."


این سخنان توهین‌آمیز و اتهاماتی که به بازیگری زن در سینمای ایران در آن مطرح شد، واکنش‌هایی برانگیخت. یکی از این واکنش‌ها از سوی رویا تیموریان ابراز شد. تیموریان در پی اظهارنظرهای  سلحشور در مورد سینمای ایران، گفت: سینمای ایران به دلیل نداشتن سیاست گذاری های مناسب دچار شرایطی شده است که فردی به خودش اجازه می دهد به حرمت سینمای ایران توهین کند. این بازیگر باتجربه و توانا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری سینمای ایران چنین گفت:

آقای سلحشور در واقع با این صحبت ها به فیلم های خودش و بازیگرانی که در فیلم هایش بازی کرده اند، توهین کرده است.این جنجال ها برای آمدن خانم آنجلینا جولی تبلیغاتی بی معنی برای منحرف کردن فضای بیمار سینما است. بیمار در حال کمایی که می خواهند اعضایش را دفن کنند.

تیموریان با اشاره به افرادی که می خواهند با تبیلغاتی این چنینی وضعیت وخیم سینما را منحرف کنند، خاطرنشان کرد: این در حالی است که برنامه ریزان این بازیگر خارجی هم اگر جواب دهند به دلیل تبلیغات شخصی این بازیگر در ادامه کمک به کودکان سومالی و فعالیت های دیگر، حضور در فیلمی ایرانی را می پذیرند.چرا باید شرایط سینما به قدری بد باشد و به انحراف کشیده شود که اینگونه تبلیغات مسموم شود تا جریان سینما را منحط کنند.
سینمای خلاق در ایران منقرض شده است. وقتی ما در میان بازیگران جوان سینما گزینه های خوبی داریم، چرا باید به سراغ یک بازیگر خارجی برویم. در گذشته هم افراد خارجی به ایران آمده اند اما گام مثبتی برای سینمای ایران برنداشته اند. به عنوان نمونه پیش از آمدن «شان پن» چقدر تبلیغات در ایران صورت گرفت اما حضور این فرد کمکی به سینمای ایران نکرد.


صحبت‌هاي سلحشور واكنش رييس انجمن بازيگران را در پي داشت: داود رشيدي در این باره چنین گفت:
اظهارات اخير فرج ا... سلحشور، در جلسه آينده انجمن بازيگران بررسي خواهد شد. به گزارش پانا ،داوود رشيدي بازيگر و رئيس انجمن بازيگران خانه سينما بااشاره به سخنان فرج ا... سلحشور گفت: اظهارات اخير فرج ا... سلحشور و بي احترامي وي به بازيگران زن سينماي ايران، در جلسه آينده انجمن بازيگران خانه سينما مورد بررسي قرار خواهد گرفت.

گفت‌وگوی من بد منعکس شد/ به بازیگران ایرانی توهین نکرده‌ام

فرج‌الله سلحشور پس از این واکنش‌ها در خبرگزاری فارس حرفش را پس گرفت یا نقل حرفش را تکذیب کرد. وی با اعلام این مطلب که گفت‌وگویش با یکی از سایت‌ها بد منعکس شده، اظهار داشت: من گفته‌ام که آوردن بازیگری مثل «آنجلینا جولی» اهانت به خود بازیگران سینمای ایران است. متن خبر به این شرح است:

فرج‌الله سلحشور تهیه‌کننده و کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس درخصوص انتشار گفت‌وگو وی با یکی از سایت‌ها مبنی بر اینکه «هنرپیشه‌های زن ایران خودشان یک پا آنجلینا جولی هستند و سینمای ایران باید هم برای ادامه فعالیت خود فاحشه بین‌المللی بیاورد»، با بیان این که این مطلب بد منعکس شده است، گفت: در میان بازیگران ایران، انسان‌های پاک، هنرمند و فرهیخته وجود دارد. من در آن گفت‌وگو گفتم چرا با وجود این همه بازیگر خوب ایرانی، باید یک بازیگر هرزه بین‌المللی بیاورید.

وی افزود: منظور من این بود که آوردن یک بازیگر هرزه خارجی، پایین آوردن شأن سینمای ایران و بازیگران زن است.

سلحشور ادامه داد: ممکن است در بازیگران زن ایران، افراد نابابی هم وجود داشته باشد ولی بسیاری از آن‌ها انسان‌های سالم و درستی هستند که به نظرم این اقدام اهانت به خود بازیگران سینمای ایران است.

به گزارش فارس، در گفت‌وگویی که از قول «فرج‌الله سلحشور» با یکی از سایت‌ها تنظیم شده بود، آمده بود: «آمدن آنجلینا جولی به ایران اتفاق خوبی است، برای سینمایی که «فاحشه‌خانه» است. باید برای ادامه فعالیت خود نیز فاحشه بین‌المللی بیاورد.» این در حالی است که «سلحشور» در گفت‌وگو با فارس این اظهارات را تکذیب کرد.




  • به روز شده در : يکشنبه 24 مهر 1390 - 2:52

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

    اخبار مرتبط

    نظرات

    مجید
    يکشنبه 24 مهر 1390 - 18:12
    -3
    موافقم مخالفم
     

    واقعا برات متاسفم ...

    nilo
    يکشنبه 24 مهر 1390 - 19:3
    1
    موافقم مخالفم
     

    کسی که توهم میزنه اسپیلبرگ با اون همه عظمت سعی داره ضایعش کنه ازش بر میاد به یه ستاره ی بین المللی با دو تا اسکار(زندگی خصوصیش هم ب خودش مربوطه البببببته)بگه هرزه .وقتی وضعیت سینما اینه عجیب نیست یکی مثه این آقا هم این وسط بشه کارگردان.هر کی هرکیه دیگه.

    مومنی
    دوشنبه 25 مهر 1390 - 1:29
    6
    موافقم مخالفم
     

    راست گفته دیگه ما هم انگار میخوایم خودمونو گول بزنیم به جای اینکه به خودمون بیاییم!!!


    دوشنبه 25 مهر 1390 - 5:23
    -21
    موافقم مخالفم
     

    دمت گرم آقای سلحشور

    مهسا
    دوشنبه 25 مهر 1390 - 8:58
    -2
    موافقم مخالفم
     

    امیدوارم واقعا بد منعکس شده باشه.اگه راست باشه ،آقای سلحشور خیلی بد حرف زدن!!!

    صبا
    دوشنبه 25 مهر 1390 - 11:26
    -28
    موافقم مخالفم
     

    سلام .

    من نظر داده بودم كه حق با آقاي سلحشور است . مثل اين كه از نظر شما اينطور نيست نه؟

    متاسفم

    مهداد اديب زاده
    دوشنبه 25 مهر 1390 - 11:39
    -4
    موافقم مخالفم
     
    اظهارات آقاي سلحشور

    ترسم به كعبه نرسي اي اعرابي

    ...
    دوشنبه 25 مهر 1390 - 12:41
    6
    موافقم مخالفم
     

    این سلحشورم کشته خودشووووو.......اه اه اه


    دوشنبه 25 مهر 1390 - 17:44
    2
    موافقم مخالفم
     

    انتخاب عکس مال کدوم زبلی بوده ؟


    دوشنبه 25 مهر 1390 - 19:54
    -2
    موافقم مخالفم
     

    حالمو بهم زدی. حیف اونهمه وقتی که گذاشتم و سریال یوسف پیامبرتو دیدم.


    دوشنبه 25 مهر 1390 - 19:58
    -9
    موافقم مخالفم
     

    واقعا آقای رشید پور حضور این کارگردان باید از سینمای ایران حذف بشود و به خاطر توهینهاش باید مجرم شناخته بشود.

    ...
    دوشنبه 25 مهر 1390 - 21:35
    -3
    موافقم مخالفم
     

    آقای سلحشور این حرفا رو ول کن ... برو دنبال اسپیلبرگ یه سیلی در گوشش بزن ...

    shirin
    سه‌شنبه 26 مهر 1390 - 8:30
    5
    موافقم مخالفم
     

    آقاي سلحشور بهتره قبل از حرف زدن كمي فكر كنيد البته اگه تواناييش رو داشته باشيد.

    آنجلينا جولي يك بازيگر مطرح و موفق در سينماي جهان است.اگر با دين و اعتقادات شما تطابق ندارد دليل بر فاحشه بودن اين زن نيست.

    ياد بگيريد به ارزش هاي انشانها احترام بگذاريد

    و بدتر از ان بي احترامي شما را به بازيگران زن ايران ناديده نمي گيريم... منتظر عذرخواهي شما هستيم

    خودم
    چهارشنبه 27 مهر 1390 - 20:53
    -4
    موافقم مخالفم
     

    وای خدای من

    چطور روش شده این حرفا رو بزنه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چنین تهمتهایی؟؟؟

    آخه عکسهای با آرایش بازیگرای ما کجا، این لفظ زشتی که ایشون به کار برده کجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    واقعا خاطرم از حرفاشون مکدر شد............

    hadichitgar
    پنجشنبه 28 مهر 1390 - 6:27
    3
    موافقم مخالفم
     
    درموردهانیه نوسلی

    واقعان تاسف باراست کسی که محبوبیت وشخصیت یک هنرمندخارجی

    رانشناخته ونمیداندکه اوسفیر سازمان ملل است برای بچه های بی

    سرپرست وپناهندگان از12بچه بیسرچرست نگهداری ویکی ازانها مسلمان نامش زهرااست چندجایزه اسکارودیگرگرفته اخرین سفرش ماه

    قبل بترکیه بود برای بازدیدازپناهندگان سوری بچه اولش رادرافریقابدنیا

    آورده دریکی ازشهرهای فقیر برای آنکه باانهاهمدردی کندهزارمحسنات

    دیگرداردشوهرش هنرمندی مشهورشهرت جهانی داردآنوقت بچنین شخصی باداشتن شوهر نسبت فاحشه دادن چقدرناسزاوزشت است

    نمیدانم چگونه میتوانی زندگی کنی درمملکتی که خانمهای هنرمندش

    راببدنامی اسم بردی زنده پاینده باشدخانم هانیه توسلی و4نفرخانم دیگرکه باشجاعت پوزه شمارابخاک مالیدندامیداست خانم زلیخا بازیگرشما

    وسایرهنرمندان جواب شمارابدهند ( مدیرمحتذم سایت نمیدانم چرا نظراب

    مراهروقت مینویسم درصفحه نظرات نمیگذازیذ)

    میلاد
    پنجشنبه 28 مهر 1390 - 6:35
    -3
    موافقم مخالفم
     

    خاک تو سرتون با این سینماتون یه بار بهترین بازیگر زن جهان میخواد بیاد همه بردپیت شدن

    سلحشور
    پنجشنبه 28 مهر 1390 - 20:47
    10
    موافقم مخالفم
     
    ii

    خجالت بكش اقاي سلحشور.

    حمید
    پنجشنبه 28 مهر 1390 - 21:22
    1
    موافقم مخالفم
     

    واقعاواقعا برای اقای سلحشورمتاسفم ماباید افتخارکنیم انجلینامی خواهددرفیلمی ایرانی ایفای نقش کند

    جمعی از هواداران جولی

    ...
    پنجشنبه 28 مهر 1390 - 21:31
    -2
    موافقم مخالفم
     

    متاسفم اقای سلحشور که بویی از انسانیت نبردی .... فقط بدون دنیا همینجوری نمی مونه

    x
    پنجشنبه 28 مهر 1390 - 23:7
    8
    موافقم مخالفم
     
    واقعا که...

    متاسفانه اگه حرف زشت بزنم تائید نمیشه.

    آقای سلحشور لطف کنید یک معذرت خواهی رسمی بنویسید. این توهین یکی از زشت ترین حرکتهایی بود که در طی بیش از20 سال زندگیم شنیدم.


    پنجشنبه 5 آبان 1390 - 15:53
    5
    موافقم مخالفم
     

    فاحشه یا فحاش؟! مسئله این است!

    مريم
    شنبه 7 آبان 1390 - 7:50
    9
    موافقم مخالفم
     

    پر بيراه هم نگفته واقعا انگار سينماي ايران جدا از جامعه ايراني است. البته خداييش همه را نبايد با يك چوب راند. در مورد انتخاب بدجنسانه عكس هم با دوستان موافقم!


    يکشنبه 8 آبان 1390 - 14:28
    0
    موافقم مخالفم
     

    حیف از پیامبر خدا که این مثلا کارگردان فیلم زندگیشو بسازه اونم با فیلمنامه دزدی و کلی اراچیف من در آوردی

    از سوئد
    يکشنبه 8 آبان 1390 - 21:0
    -7
    موافقم مخالفم
     
    آفرین به سلحشور

    سلام

    کامنت هایی که در بالا آمده فاکت های خوبی در اثبات حرفهای استاد سلحشور هستند در اثبات اینکه سینمای ایران زیر مجموعه ای از لاشخورهای هالیوودی است. مطابق اکثر کامنت های بالا این سینما واقعآ روی جامعهء ما تاثیرات منفی زیادی گذاشته است و طرفداران خود را نسبت به سینمای پول پرست و سکس و خشونت پراکن آمریکایی آنقدر خود کم بین ساخته که طرفداران آن در حمایت از یک بدکارهء هالیوودی زود عصبی می شوند، جیغ بنفش می کشند، پرخاشگری می نمایند و به هنرمند بزرگ سرزمین خودشان توهین می کنند . با آرزوی اینکه این فرهنگ خشومنت طلبی که البته ریشه های سیاسی ناشی از برنامه ریزی های حکومتی دارد از سرزمین ما برود برود برود به هالیود گاوبازها.

    رسول
    دوشنبه 9 آبان 1390 - 22:0
    1
    موافقم مخالفم
     

    یعنی مردم درازگوش هستن و فساد سینما رو نمی بینن ؟؟؟

    فقط یک نفر جرات کرد بگه پادشاه برهنه است تا یخ همه وا بشه و ترس بریزه و زبان تمسخر همه باز بشه

    مهرناز داورنیا
    يکشنبه 29 آبان 1390 - 11:14
    -9
    موافقم مخالفم
     

    من اصلا از آقای سلحشور این انتظارو نداشتم زندگی شخصی هنرمندان هیچ ربطی به سینما نداره توی هرصنفی از همه جور آدم وجود داره چطور می شه انتظارداشت که توی سنما همه پوشش کامل داشته باشن یا همه خوب باشن نه در هر باغی هم بید مشک هست هم چوب خشک هم آدم خاکستری هست ای کاش زندگی خصوصی از کار جدا بشه


    شنبه 5 آذر 1390 - 12:28
    5
    موافقم مخالفم
     

    جناب سلحشور كارگردان خوبي است و در حق ايشان بي انصافي

    مي شود.


    شنبه 5 آذر 1390 - 12:47
    0
    موافقم مخالفم
     

    جناب سلحشور كارگردان قابلي است و اميدوارم كما في السابق با ساخت آثار ارزنده تاريخي به اعتلاي دانش جامعه كمك كنند.


    يکشنبه 20 آذر 1390 - 10:25
    1
    موافقم مخالفم
     

    اکثر نظرات نشان میدهد که واقعا همه تحت تاثیر سینمای هالیوود که در دست شیطان پرست هاست قرار گرفته اند حال چه از نوع مثبت یا منفی...من با اقای سلحشور در مورد هالیوود و صهیونیست ها تا حدودی موافقم .اما با سخنان توهین امیز ایشان کاملا مخالفم از ایشان همچین رفتاری بعید است.درست است درسینمای ایران نقص هایی وجود دارد اما کیست که ادعا می کند بی نقص است وهمه اینها دلیل چنین رفتاری نیس که ایشان داشتند سینمای ایران اصلاحاتی لازم دارد اما مقدس است و مقدس تر هم خواهد شد و اقای سلحشور با این توهین ها نه تنها درمقدس تر شدن ان کاری نکردند بلکه به ان ضربه زدند .امیدوارم این مشکلات با اصلاح خودمان حل شود ...

    دل نگرون
    دوشنبه 5 دي 1390 - 17:46
    -5
    موافقم مخالفم
     
    دل نگرونیه مودبانه

    آقای ادیب زاده!!!!!!!  

    «ترسم نرسی به کعبه، ای اعرابی» 

    من دل نگرون ادبیاتم فعلا!! 

    فک کنم «فعلا» واجب تر از سینماست!

    من
    شنبه 17 دي 1390 - 13:22
    7
    موافقم مخالفم
     

    دروغم نگفته


    شنبه 17 دي 1390 - 13:23
    -2
    موافقم مخالفم
     

    خوب بد گفته ولی در کل بی ربطم نگفته


    سه‌شنبه 20 دي 1390 - 20:6
    -1
    موافقم مخالفم
     

    راست گفته بنده خدا

    somi
    شنبه 15 بهمن 1390 - 6:24
    5
    موافقم مخالفم
     

    من معتقدم حق با اقای سلحشوره البته این مساله تمامیت نداره ولی تر و خشک با هم در این جمع بندی سوخته اند اون عده کم اسم زنان سینمای ایران را خراب کردند

    hamid
    پنجشنبه 20 بهمن 1390 - 11:29
    0
    موافقم مخالفم
     
    سینمای ایران از ان چ

    درست است که می گویند در اخر زمان طرفدارهای باطل بیشتر از طرفدارهای حق هستند

    اقای سلحشور فقط واقعیت ها را گفت ولی متاسفانه چون دوران

    اخر زمان است حرف حق هیچ طرفداری ندارد وهمه سعی دارند

    از باطل حمایت کنند

    واقعا برای

    چنین جامعه ای متاسفم

    سرباز گمنام
    سه‌شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 14:12
    11
    موافقم مخالفم
     

    دوستان رجوع کنند به اخبار سال پیش آقایی که میگی آنجلینا جولی برای کمک به مردم اینکارارو کرده باید بدونه که این خانم جاسوس cia هستن و هنوز هم فعالیت دارن

    آقای سلحشور اگرم گفته خوب گفته مگه غیر اینه ؟


    يکشنبه 4 تير 1391 - 11:42
    -9
    موافقم مخالفم
     

    والا اگه آنجلينا جولي فاحشه هم باشه به خودش مربوطه تازه ادعاي ايمانو خداپرستي نكرده تو كه ادعاي دين و ايمان ميكني چرا فيلمنامه يوسف پيامبرو دزديدي؟ كار تو زير سواله نه هاليووديا چيه حسوديت ميشه كارگردان موفقي نبودي كسي دوستت نداره آدم رياكار كلاه خودتو بگير باد نبره نميخواد كسيو به راه راست هداين كني سينماي ايران اگر كثيفه دليلي نداره همه رو با يه چوب بروني

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       




    mobile view
    ...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���