سینمای ما- حامد بهداد تمام جذابیت های یک «بچه تخس» را دارد. چیزهایی که ظاهرا در این دوره زمانه خیلی پرطرفدار است. دکتر علیرضا شیری می گوید مردم دنبال کسی می گردند که قسمت های بازی نکرده زندگی شان، یا آرزوهای ناکامشان را در او ببینند. برای همین هم همیشه بدنبال یک آدم معروف هستند. کسی که همه این جنبه ها را داشته باشد. بعضی جنبه های شخیصتی نقش های حامد بهداد را با این مدرس مهارت های ارتباطی بررسی کردیم.


مارلون براندو؟

یکی از خصوصیات حامد بهداد، نارسیسیسم یا خودشیفتگی است. کسی که خودش را مارلون براندوی ایران می داند نارسیسیسم دارد. آدرسی که او از قابلیتش به مخاطب می دهد یک آدرس غریبه است. خیلی دوست دارم بدانم اینکه می گوید شبیه براندو است را از کجا آورده؟

در یک مقایسه سطحی، براندو در بازی برای خودش یک سبک و استایل خاص داردکه اصلا قابل قیاس با بهداد نیست. در نگاه کلان تر، اصلا هالیوود قابل مقایسه با سینمای ایران نیست تازه چنین شخصیتی معمولا نسبت به بقیه خودشیفته ها هم عکس العمل نشان می دهد. یادم می آید بنیامین جایی مصاحبه ای کرده بود و خیلی خودش را تحویل گرفته بود. سر همان مصاحبه، صدای بهداد درآمد و گفت تو بهتر است بروی همان آفتابه لگن و دیوارت را بخوانی!

بچه تخس

او پسر تخس سینمای ایران است ، مثل برد پیت که پسر موطلایی سینمای آمریکاست. این زاییده صنعت سینماست. مردم دوست دارند کاراکتر محبوبی برایشان وجود داشته باشد. کلا سینما به چنین شخصیت هایی نیاز دارد؛ مثلا سینمای ایران به افرادی مثل عزت الله انتظامی، محمدعلی کشاورز و علی نصیریان نیازمند است. اگر هرکدام اینها حذف شوند، سینمای ایران حتما درصدد جایگزین کردن برمی آید.

ما در سینما 8-7 تیپ داریم که هرازگاهی باید آنها را تجدید کرد. حامد بهداد هم یکی از این تیپ هاست. یک پسر تخس، کله شق و حامی طبقه محروم. بهداد جدی و ریسک پذیر است، ضمن اینکه قابل پیش بینی هم نیست همه این خصوصیات در کنار هم آدم را جذاب می کند. خیلی ها از بهداد خوششان می آید چون پسر شری است. درواقع شبیه تصویری است که آنها از مرد ایده آل دارند. یک پسر شر و شور با قابلیت ریسک پذیری بالا. البته این خصلت را بهرام رادان هم دارد اما در ورژن باکلاسش!

فیزیک خوب

بهداد آدمی است که علاوه بر هوش خوب، فیزیک خوبی هم دارد؛ البته از جذابیت فیزیکی گلزار خیلی پایین تر است. اصلا گلزار به عنوان یک ستاره بیش از اینکه بازیگر باشد یک مدل یا شومن است. مخاطب هم می داند که گلزار بیش از قابلیت های بازیگری، از چهره اش استفاده می کند.

چیزی که درمورد بهداد خیلی مشخص است شخصیت آرکیتایپی اوست. آرکیتایپ مردانی در حوزه جسمانیت و وفاداری های جسمانی، مردانی ورزشکار و بزن بهادر. او از آن دست مردانی است که اگر در خیابان دعوایش شود اصلا نگاه نمی کند چه کسی در مقابلش ایستاده؛ فقط طرف را می زند!

قانون شکن

آدم ها از کله شقی در رابطه هایشان استقبال می کنند. بهداد کله شق و قانون شکن است. به طرز عجیبی عصبی می شود. افراد عصبی جذابیت بیشتری در برقراری ارتباط دارند. از آن جهت که وقتی کسی عصبی است، خیلی نمی توانی در مقابلش ناز کنی و همین گاهی برایت جذاب می شود.

این شخصیت حتی در ارتباط با دیگران هم خیلی اهل حسابگری نیست. بهداد قابل پیش بینی نیست. هر آن باید انتظار کار جدیدی را از او داشته باشی. افراد قابل پیش بینی، دلزدگی ایجاد می کنند. جنس جذابیت حامد بهداد از روی لطافت هایش نیست، از روی کارهای پسرانه ای است که انجام می دهد؛ همان کارهای خشن.

تنهای جذاب

حامد بهداد نقش افراد تنها را خوب بازی می کند. مردهای تنهایی که در پشتشان، تاریخی از اتفاقات خاص را به دوش می کشند. این یا می تواند عشق شکست خورده باشد یا خاطره ای از جنگ. مردهای تنها برای مخاطب سینما خیلی جذاب هستند. کمی عصبی بودن هم بر این جذابیت می افزاید. بهداد شخصیت نوجوان ابدی دارد یعنی هیچ وقت پیر نمی شود. تغییر رفتارهای الانش را نباید به حساب بالارفتن سن و این جور چیزها گذاشت. شاید این تغییرها تاثیر فیلمنامه باشد ولاغیر!



منبع : همشهری جوان - برترینها

به روز شده در : يکشنبه 20 آذر 1390 - 6:29

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

نيلوفر ﺁريا
يکشنبه 20 آذر 1390 - 8:31
-19
موافقم مخالفم
 
+ بي ظرفيت, بي جنبه , انتقادناپذير و البته با استعداد

هيچ وقت توهين ها و بي ادبي هايي كه در واكنش به نقد به جا و درست استاد گلمكاني و جلالي فخر كرده بود رو يادم نمي ره و همچنين نامه ي وحشتناكش به عرب نيا و...

به قول صدرالدين حجازي طوري رفتار مي كنه كه انگار رابرت دنيرو و ال پاچينو از مكتب ايشون اومدن بازيگري ياد گرفتن! اينم به خاطر شوخي هايي كه دور و برياش باهش مي كنن, "مثلث بازيگري جهان دنيرو , پاچينو , بهداد" و از اين دست پرت وبلاها كه اين بي جنبه جديشون گرفته.

همين طور پيش بره اين امر بهش متشبه ميشه كه خوده براندوه

من يه نفر كه احساس مي كنم هر دفعه بهداد اسم براندو رو مياره تن اون بيچاره تو گور مي لرزه! خدا بيامرزتت براندو.

اگه اين رفتارهاش رو بذاره كنار به جايگاه "واقعيش"(نه خياليش) مي رسه چون مشخصه كه با استعداده .بهتره زودتر به خودش بياد. حناي اين جذابيت ها هم يه روز مي شه كه ديگه رنگي نداشته باشه.

نيلوفر ﺁريا

***مريم***
يکشنبه 20 آذر 1390 - 8:55
1
موافقم مخالفم
 

جالب بود! 100 در 100 موافقم!

سمر
يکشنبه 20 آذر 1390 - 10:2
-42
موافقم مخالفم
 

مزخرفه

ترانه
يکشنبه 20 آذر 1390 - 10:15
-15
موافقم مخالفم
 

وای که

معلوم نیست از کجا آورده این شخصیت جدید را من که اصلا نه از شخصیتش و نه از بازی و نه از قیافه اش خوشم نمی آید

وایییییییییییییییییییییییییییییی چقدر آدم خودشیفته و مغروریییییییییییییییییییییییییی

;;;;

;;;;;

;;;

;;

خوشمان آمد راست میگویند تخس است ها و بی نمک

مــــــــهرسا
يکشنبه 20 آذر 1390 - 10:54
6
موافقم مخالفم
 
کلا کــــــــارش درستـــــــه

واقعا کارت درسته حـــــامـــــد (بیــــــــــــــــــداد) بــــــــهداد....

اشکان افشار
يکشنبه 20 آذر 1390 - 14:59
9
موافقم مخالفم
 
حامد بهداد، بازیگر خوب و بااستعدادی‌ست

کاری به شخصیت این بازیگر ندارم. تنها چیزی که میشه دید این هست که این بازیگر توانایی بالایی در ایفای نقش‌هایش دارد؛ البته کمی تکراری و کلیشه‌ای شده است و باید کمی در مسیر کاری و اجرایش تغییراتی ایجاد کند. هیچ‌گاه بازی‌اش را در «کسی از گربههای ایرانی...» فراموش نخواهم کرد.

امیر
يکشنبه 20 آذر 1390 - 16:3
21
موافقم مخالفم
 

مارلون براندو! خود گویی و خود خندی!باید قبول کرد که نسل جدید بازیگران سینما هیچ چیز جز حاشیه ندارند! سینما ما حالا حالاها باید افسوس نسل پر بار گذشته خود مثل انتظامی ها و شکیبایی ها را بخورد.

افتخاری
يکشنبه 20 آذر 1390 - 16:27
-3
موافقم مخالفم
 

دکتر!!!!!!!!!!!!!!!!!! متن رو خوندم .............در تمام نقدت حامد رو از دید یک فرد مونث بررسی کرده بودی ............وفاداری های جسمانی!!!!!!!!!!! خیلی نمی توانی در مقابلش ناز کنی.!! و................. سعی کن با دید بازتری طرف مقابلت رو ببینی.......از نظر شما که یک مردی ،اون چه شخصیتی داره ویا کلی تر و بهتر باید موضوع رو نقد میکردی.........ضمن اینکه به طرز ماهرانه ای در بعضی جاها ایشون رو تحقیر کرده بودید که اصلا از این کار خوشم نیومد .

water lily
يکشنبه 20 آذر 1390 - 16:35
-4
موافقم مخالفم
 

taeed nemikonid?

شقایق
يکشنبه 20 آذر 1390 - 18:2
9
موافقم مخالفم
 

نقد خیلی خوبی بود من که با همه ی چیزهایی که راجع به بهداد گفته بود موافقم.

فاطمه
يکشنبه 20 آذر 1390 - 19:58
18
موافقم مخالفم
 

حامد بهداد جذابه... به خاطره صداقتش به خاطره جسارتش به خاطره چاپلوس نبودنش به خاطره زیر بار ظلم نرفتنش به خاطره صداش...

عزیزی آقای بهداد... موفق باشه ایشالا

سیما
يکشنبه 20 آذر 1390 - 20:21
-5
موافقم مخالفم
 

کم خودشیفته اس...بدترش کردید که با این متن


يکشنبه 20 آذر 1390 - 20:25
1
موافقم مخالفم
 

خوب که چی بشه؟خواسته چی بگه؟من که اصلا از بازی حامد بهداد خوشم نمی اد.


يکشنبه 20 آذر 1390 - 22:41
-29
موافقم مخالفم
 

بیش از 90% نقش هاش رو یجور بازی کرده و این یعنی تیپ شدن و یکنواخت شدن و بازیگر خوبی نبودن

مهدی کامرانی راد

محمد
يکشنبه 20 آذر 1390 - 22:53
9
موافقم مخالفم
 
کمی تا قسمتی اشتباه...

اگه حامدو از نزدیک بشناسید متن بالا کاملا تغییر می کنه...

مریم
يکشنبه 20 آذر 1390 - 23:4
-21
موافقم مخالفم
 

تو رو خدا بی ادبی را با جسارت اشتباه نگیر دکتر جون.این بچه تخس شما بی ادبه.آره دکتر

حالا این دکتر روانشناس خانم بودن یا آقا اگه خانم بودن که هیچ خب حالا عاشق این تیپ آدم شده اشکال نداره اما اگه آقا هستند دکتر جووون دیگه اینا را جایی نگی برات حرف در میارنااا.

بعدشم عصبی بازیهای بی مورد یعنی بازیگری خوب؟؟؟؟//

rahgozar
دوشنبه 21 آذر 1390 - 5:54
10
موافقم مخالفم
 

دکتر روانشناس؟؟!!

اینا الان روانشناسانه بود!؟

حامد بهداد با استعداده، فقط یه کم داره تکراری میشه مدل بازیش...! در کل در حال حاضر از خیلی ها بهتر حس بازیش رو منتقل میکنه! امیدوارم به از این هم بشه!

رعنا
دوشنبه 21 آذر 1390 - 7:30
-5
موافقم مخالفم
 

من نمیدونم اون حامد بهدادی که قبلا تو سایه افتاب و بوتیک دیده بودم و فکر میکردم تبدیل میشه به یکی از بهترین بازیگران تاریخ سینمای ایران کجا رفت که حالا با حرفا و عکس العملاش اصلا نمی شناسمش کاملا تصویر خودشو بین مردم خراب کرد که حالا اینجوری درموردش نقدای عجیب مینویسن

حامد بهداد در ستایش از احترام و رعابت ادب مقابل بزرگتر دم میزنه بعد اونجوری میاد حرمت کوچکتر بزرگتری رو میشکنه میدونم که حتما دلش از بابت خیلی حرفا شکسته بوده که این حرفا رو زده اما نمیتونست صبر کنه تحمل کنه با هنرش جواب بده و خودشو به مخالفینش ثابت کنه؟

حیف شد فکر میکردم میتونی بشی یه خسرو شکیبایی با مدل خودت اما وقتی دیدم تو نشست سعادت آباد چیجوری با اخم برای مردم امضا میکردی برای طرفدارت که انقدر دوست دارن واقعا متاسف شدم

حق
دوشنبه 21 آذر 1390 - 10:3
-10
موافقم مخالفم
 

تمام کامنت ها رو خودنم بله سوپراستار شدن کار هر کسی نیست وقتی مبی بینم چظوری تو نشست سعادت آباد با اخم به مردم که دوست دارن امضا میدی

حرفیه که کسانی که اونجا بودن دیدن

آقای دکتر شما چرا هر جا کمآوردی اسمگلزار نوشتی

تاین آقا بازیش عالی جداب ولی سوپراستار نیست وقتی می بینم همین گلزار که خیلی ها مخالفشن داره از خستگی میمیره ولی لبخندی نثار مردم میکنه که مخالفشم میره یه امضا ازش میگره همینی که هفت داره میکوبه اما بی احترامی نکرده خیلی مونده که بهداد تو اخلاق سوپراستار بشه

روشنک
دوشنبه 21 آذر 1390 - 10:30
2
موافقم مخالفم
 

نمی دونم چرا همه به این متن حساسیت نشون میدن؟ عادت کردیم وقتی حس می کنیم از یکی تعریف شده فورا حسادتمون گل کنه؟

اولا که حامد بهداد بازیگر خوبیه.. یکی از بهترینهاست و با استعداده.

ثانیا آدم جذابیه و جلب توجه میکنه..به دلایل مختلف که بعضی هاش توی این متن بهش اشاره شده..

ثالثا تا کسی رو از نزدیک نشناختیم بهتره در موردش نظر قطعی ندهیم..

کمال محمدی
دوشنبه 21 آذر 1390 - 16:37
2
موافقم مخالفم
 

جز مغرضانه حرف زدن کار دیگه ای هم بلدی خانم نیلوفر آریا

saye
دوشنبه 21 آذر 1390 - 17:36
6
موافقم مخالفم
 

از تحقیر کردن یک هنرمند به کجا می خواهید برسید نمی دونم

گیریم اون بی فرهنگ شما با فرهنگ ! با این مقاله فرق شما با

اون چیه ؟! نقد سالم خالی از غرض ورزیه ! سراسر این مطلب

توهین و تحقیره ! براتون متاسفم !


دوشنبه 21 آذر 1390 - 18:43
13
موافقم مخالفم
 

حامد بهداد استعداد بازیگری رو داره ولی با وجود علاقه اش به حاشیه ها وهمین رفتارهای عجیب وغریب نمیتونه به خوبی استعدادش رو در کار بروز بده.اصولا هر جا که حاشیه وارد بشه انسان از کار حرفه ای دور میشه.

lمحسن
دوشنبه 21 آذر 1390 - 20:21
16
موافقم مخالفم
 

بنده این آنالیز شخصیتی،رفتاری و حرفه ای روانشناس عزیز رو در مجله همشهری جوان مطالعه کردم البته با بسیاری از نظرات ایشون موافقم اما دوست دارم بعنوان مخاطب حرفه ای سینما و فردی که تقریبا همه فیلمهای بهداد رو دیده نکته ظریفی رو خدمت شما عرض کنم.

حامد بهداد پتانسیل زیادی برای انجام هر کاری دارد که که شاید اگر در حرفه دیگری هم بود انسان موفقی میشد اما بزرگترین آفت انسانهایی (پوزیدون )مثل بهداد دوستان واطرافیان او هستند که وی باید در مراودت وهمنشینی با آنها تجدید نظر نماید.

در پایان لازم بذکر است از دیدگاه نگارنده قویترین بازی بهداد در فیلم بوتیک و لحظاتی از فیلم کافه ستاره می باشد و متاسفانه سایر نقش های پرونده کوچک هنری او سراسر اغراق و غلو بوده است

نادیا
دوشنبه 21 آذر 1390 - 21:17
-7
موافقم مخالفم
 

نقد آبکی!

Mehran
دوشنبه 21 آذر 1390 - 23:8
8
موافقم مخالفم
 

اساسساااا............

yashar
سه‌شنبه 22 آذر 1390 - 8:46
-5
موافقم مخالفم
 

حامد بهداد بازیگر خیلی خوبیه. در این که شکی نیست.

اما شخصیت خاصی داره که هر کسی واسه خودش یکجور تعبیر میکنه.

"هر کسی از ظن خود شد یار من از درون من نجست اسرار من"

بهداد آدم متفاوت، جذاب و پر طرفداریه که در کنار بازیگریش اخلاق و رفتار خاصش هم جلب توجه میکنه..بهمین دلیله که گاهی مطالب عجیبی از این دست در موردش نوشته میشه

رعنا
سه‌شنبه 22 آذر 1390 - 10:56
6
موافقم مخالفم
 

محسن عزیز منم همین نظرو دارم و باهات موافقم خب منم دلم از همین میسوزه حامد بهداد این همه استعداد داره از طرفی درد کشیدست و خیلی خوب میتونه مردمو بفهمه و مطمئنن سختی هایی که کشیده فراموش نمیکنه اینو از مصاحبه هاش فهمیدم اما معتقدم این شرایط میتونست برای هرکسی مثل حامد بهداد با این استعداد پیش بیاد و کسی دیگه معروف بشه و بهداد مسیر دیگه ای رو میرفت و ... حالا که ما تو سینما بازیگری از جنس خودمون داریم که از بچگی تو ناز و نعمت نبوده چرا قدر نمیدونه؟چرا اخلاق رو رعایت نمیکنه؟همین مردم حمایتش کردن اما این رفتار درسته؟

ثریا
سه‌شنبه 22 آذر 1390 - 11:22
3
موافقم مخالفم
 

ایولللللللللل

منم موافقم

حامد بهدا د بعضی وقتها واقعا بی ادبه

معلوم نیست اخلاق کجای فیلمها و اطوارهای او قرار داره

برای خودنمایی بعضیا چه کارا نمی کنند که جذاب بشند

شما با این روانشناسیتون او را بیشتر مطرح میکنید

ولش کنید ..... فکر میکنه خیلی با بقیه فرق میکنه

... تحفه است مگه

واقعا هم تحفه است؟؟؟؟؟؟؟؟

ازش بدم میاااااااااااااااااااددددددددددددد

هیوا
سه‌شنبه 22 آذر 1390 - 11:33
-7
موافقم مخالفم
 

واقعا متاسفم......من این مطلب رو در مجله همشهری جوان تحت عنوان اینکه " چرا حامد بهداد جذاب است؟" خوندم....

با قسمتهایی از اون موافقم. تیپ شخصیتی حامد بهداد به شکلی هست که برای هر نسلی و با هر سلیقه ای میتونه بسیار جذاب باشه..

اما تاسف من بابت دو چیزه: اول اینکه چرا بجای پرداختن به استعداد این بازیگر جوون اینقدر به مسایل شخصیتی اون میپردازیم؟ چرا ما بلد نیستیم که چطور باید با یک پدیده متفاوت و شاید اندکی نامانوس برخورد کنیم؟ مگه حامد بهداد شاخ داره یا روی سه تا پا راه میره؟

برفرض اینکه شخصیتش شبیه من و شما نیست آیا این حق رو داریم که مثل موش آزمایشگاهی با او رفتار کنیم؟ هر کی از راه میرسه میخواد شخصیت این آدمو تحلیل کنه .. این اپیدمی حتی به روانشناس و متخصص هم سرایت کرده !!!

چرا حامد بهداد جذابه!! خوب هست که هست!!!!! اینم دیگه احتیاج به تحلیل داره؟/؟!

دوم اینکه متاسفانه بعضیا حس میکنن انتقاد از حامد بهداد ( یا اصغر فرهادی، کیمیایی، مهرجویی ، شکیبایی و....) = روشنفکری و سواد سینمایی بالا داشتن !!!

این هم این روزا مد شده.. چیزی رو که همه میگن خوبه انکار کنیم که بگن وای چقدر فلانی باسواد و مشکل پسنده.. چقدر ذوق هنری اش بالاست!!!

بعضیا که با دیدن دو سه تا فیلم اینقدر سواد سینماییشون بالا رفته که دیگه حتی خود مارلون براندو و استنلی کوبریک و آل پاچینو و غیره رو هم قبول ندارن !!!!!!! چه برسه به طفلی حامد بهداد !

...
سه‌شنبه 22 آذر 1390 - 14:3
11
موافقم مخالفم
 

اخه ادم عاقل

اسم خودتو گذاشتی روانشناس؟؟؟؟؟؟؟؟

اینم حرف بود راجع به حامد بهداد نزدی

کاش میشد ماها یاد بگیریم به همدیگه احترام بذاریم نه اینکه فقط به فکر خراب کردن هم باشیم

من که خودم واقعا از بازیه بهداد خوشم میاد

مولوی
سه‌شنبه 22 آذر 1390 - 15:30
-7
موافقم مخالفم
 

حامد بهداد شیفته خودش است و تصور میکند بازیگر فوق العاده ای است. هنوز بزرگ نشده و فکر نمی کنم به این زودی با واقعیات روبرو شود. شرایط سینمای ایران نیز به این توهم ایشان دامن میزند. سینمای ما سینمای کلیشه هاست. آقای بهداد خیلی خوب ادا در می آورد.برای همین تیپ می سازد و چون آن را نمی شناسد یک شتر گاو پلنگی از کار در می آید شبیه کار در دایره زنگی. به نظر من بازیگران جوانی مانند صابر ابر , شهاب حسینی , بهرام رادان و حتی امین حیائی نقش خود را راحت تر و بهتر از آقای حامد بهداد ایفا میکنند و بهتر از ایشان بازیگری را می شناسند.


سه‌شنبه 22 آذر 1390 - 18:6
1
موافقم مخالفم
 

خیلی ها دوست ندارن بهدادها محبوب بمونن به همین دلیل از ابزارشون یعنی رسانه ها استفاده میکنن

*
چهارشنبه 23 آذر 1390 - 7:20
-3
موافقم مخالفم
 

حامد بهداد ادم صادق و روراستیه به خاطر همین همیشه خود واقعیشو در لحظه نشون میده و مثلا وقتی با او مصاحبه میشه هر چی اون لحظه تو فکر و قلبشه به زبون میاره و به فکر جوابهای کلیشه ای و از پیش تعیین شده نیست در مورد رفتارش با هواداران که باید بگم عالیه من خودم از نزدیک دیدمش و واقعا برای همه وقت میذاره و ذره ای غرور در رفتارش نیست و اتفاقا خیلی صمیمی برخورد میکنه این را مطمءنا سایر دوستانی که از نزدیک باهاش روبه رو شدن هم تصدیق میکنند اصولا هر کس که حامد بهداد را بیشتر میشناسه متوجه میشه اتفقا حامد بهداد علاوه بر اینکه بازیگر مستعدیه بلکه انسان خوبی هم هست ولی افرادی که از بیرون به حامد بهداد نگاه میکنند ممکنه دچار تحلیلهای غلطی چون مغرور بودن و بد اخلاق بودن و...بشوند کلا حامد بهداد کمی شخصیت پیچیده و چند بعدی داره که نمیشه همینطوری اون را نقد و قضاوت کرد


چهارشنبه 23 آذر 1390 - 7:43
1
موافقم مخالفم
 

من نمی دونم چرا این سایت با حامد بهداد مشکل داره نا سلامتی سایت سینمایی باید بی طرف باشه تواین سایت یا علیه حامد بهداد نوشته شده یا کامنت هایی که در تایید حامد بهداد بالای 10تا منفی داده شده من گلزار رو استا رسینما می دونم ولی خداییش با بهداد یکیه درسته اون خوشگل و خوش هیکله ولی استعداد و هنر بازی بهداد رو نداره مثل امین حیایی که قشنگ نیست ولی با استعداده عصبانیت و حس تعصب به زن بهداد توفیلماش با گلزار یکیه مثل فیلم اتش بس همش یه ته خنده رو صورتش بود منظورم این که نمی تونه اخم کنه یا عصبی بشه که نکنه خطی رو چهرش بیفته ولی بهدادبا جون و دل مایه می ذاره مثل فیلم به فاصله یک نفس به خدا چندین بار فیلم و دیم سیر نمی شن از بازیش ولی فیلم گلزار رو برای لباساش و برنزه بودنو قشنگیش می بینم ولی ای کاش ما در جهت اشاعه بی ادبی همت نکنیم بخصوص سایت شما حالا می خواد یه روانشناس این حرفو بزنه مطمئنا از روی غرض ورزی بوده والا چرا باید یه انسان انسان دیگری رو به خودشیفتگی و بی ادبی متهم کنه حتی اگه بی ادب باشه باید ابروش رو برد ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

الهام
چهارشنبه 23 آذر 1390 - 9:49
5
موافقم مخالفم
 

خانم ثریا جذابیت حامد بهداد جذابیت ذاتیه .. دلیلی نداره کار خاصی بکنه تا جذاب باشه.

همین پنج دلیلی رو که این آقای دکتر روانشناس بعنوان دلایل جذابیت حامد بهداد برشمرده رو روی دیگران پیاده کنید ببینم اونها هم جذاب میشن؟ مسلما نه !

جذابیت باید توی ذات آدم باشه

امیر
چهارشنبه 23 آذر 1390 - 10:32
-3
موافقم مخالفم
 

بعضی ها دوست ندارند بهدادها محبوب بمونن!!! یعنی همون تءوری توتءه کشورهای عقب مونده!

میلاد
پنجشنبه 24 آذر 1390 - 7:47
18
موافقم مخالفم
 

متاسفم برای کسانی که بدون اینکه کسی رو بشناسن میان و در موردش نظر میدن... نمی دونم تو اون دنیا با چه رویی می خوان جواب خدا رو بدن!!!!!!!

اگر اعتقادی به خدا و روز جزا دارین به فکر لحظه ای باشین که دستتون از دنیا کوتاه میشه و زیر دین آدمهایی هستید که در موردشون با بی رحمی و به اشتباه قضاوت کردین !

من حامد بهداد رو شخصا میشناسم. علیرغم زودرنجی و عصبی بودنش با اطمینان میگم که یکی از پاک ترین و خوش قلب ترین آدمهاییه که در عمرم دیدم

صداقت بیش از حد حامد باعث شده که برداشت های غلطی از شخصیتش انجام بشه. امیدوارم اونایی که درموردشون اشتباه قضاوت میکنن یک روز متوجه اشتباهشون بشن

محسن
پنجشنبه 24 آذر 1390 - 8:45
-28
موافقم مخالفم
 
حامد بهداد بازیگر کوچیکیه و هیچ وقت بزرگ نمیشه

حامد بهداد بازیگر کوچیکیه و هیچ وقت بزرگ نمیشه همیشه دارای ادای خاص بودن رو در میاره همیشه نقش هاش با ادا اطوار و مخصوصا چت بازی های تو فیلمش تکراریه همیشه نقش رو به شخصیتش نزدیک میکنه بجا اینکه شخصیت خودشو به نقش نزدیک کنه! از بی ادبی و بی نزاکتی این مردک هرچی بگم کم گفتم!! دیگه خودتون خوب میدونین

نارسیسم رو هم خوب اومد ولقعا خود شیفته ایه!!!

کجاش فیزیکش خوبه خیلی هم معمولیه!

بهرام رادان از نسل همینه ولی خیلی خوشتیپ تر خوش فیزیک تر و با صدای بسیار دلنشین تریه خصوصا اخلاق حرفه ایش هم واقعا بالاتره

مژده
پنجشنبه 24 آذر 1390 - 19:43
-11
موافقم مخالفم
 

پسر تُخسِ تنهای جذابِ قانون شکنِ خودشیفته....... ..حس می کنم عاشق شدمممممم!

رعنا
جمعه 25 آذر 1390 - 12:48
16
موافقم مخالفم
 

خطاب به آقای میلاد

من فکر نمی کنم چیز بدی نوشتم که خدایی نکرده زیر دین اقای بهداد باشم اگر هم وقعا اینطوره و ایشون 1% هم از کامنت من دلگیر شدن من همینجا ازشون از ته قلبم معذرت میخوام چون نمیخوام ناراحتشون کنم چون خودم با اینکه از نزدیک ندیدمشون اما میدونم که قلب پاکی دارن و خیلی انسانن

من فقط چیزایی که فکر کردم درسته گفتم چون هنوز هم میگم ایشون هنرمندی از جنس مردم هستن که با مسائل و مشکلات آدمای عادی نه نازپرورده دست و پنجه نرم کردن و مردمو بهتر میشناسن

مصطفی
جمعه 25 آذر 1390 - 20:44
9
موافقم مخالفم
 

رادان کجا این بابا کجا!

بهداد همه اش داره ادا درمیاره! ادای خارجی هارو!

این دکتر هم یه خانم بیکار تو کف بهداده...

نگار
شنبه 26 آذر 1390 - 5:22
1
موافقم مخالفم
 

حامد بهداد بی نظره از هر نظر..من واقعا" دوسش دارم نمیدونم شاید عاشقشم هم خودش هم بازیگریش..حالا هر کی هر لقبی که میخواد بهش بده ..من که ندیدیم نه شنیدم خودش جای بگه که شبیه مارلون براندو .. حالا شاید بعضی ها بازیش و تشبیه کردن به برندو!

زهره
شنبه 26 آذر 1390 - 6:55
4
موافقم مخالفم
 

من پسر بچه های تخس رو دوست دارم.ولی به این یکی تخس گفت.باید گفته بشه بی ادب و بی نزاکت و زیادی خودشیفته!!!!!!!!!

چهارشنبه 23اذر
شنبه 26 آذر 1390 - 7:43
7
موافقم مخالفم
 

چرانظری که دروردبهداد از زبان روناک یونسی دادم چاپ نشد گفته بودم سایتتون کلا مخالف بهداد است ثابت شدبرام

سمانه
شنبه 26 آذر 1390 - 21:1
-6
موافقم مخالفم
 

از اولش هم این پسر منو یادِ پسر تخس تنهای جذاب قانون شکن خودشیفته ی ضدقهرمان کارتون «بچه های مدرسه والت»

یعنی «فرانچی» مینداخت.

وای که من چقدر عاشق این فرانچی بودم توی دهه شصت و خوشحالم که دهه هشتاد یکی شبیهش رو دارم می بینم.

عربپور
يکشنبه 27 آذر 1390 - 7:42
-21
موافقم مخالفم
 

تاکورشود هرآنکه نتواندديد!

رعنا
دوشنبه 28 آذر 1390 - 8:51
13
موافقم مخالفم
 

تعجب میکنم سنمای ما که کامنتی که برام خیلی خیلی مهم بود و هفته پیش نوشتم رو حذف کردین؟

من دوباره میگم که اقای میلاد خطابم با شماست شما فکر کردی من از حامد بهداد بدم میاد که ازش انتقاد کردم اتفاقا برعکس .فکر نمیکنم توهین کردم یا حرف زشتی زدم اما شما هم داری در مورد ما اشتباه قضاوت میکنید حواستون هست که همرو با یه چوب نزنی؟

بنده گفتم که حامد بهداد استعداد بینظیری داره و از جنس مردمه و به خاطر اتفاقات و حاشیه های اخیر تصویرشو حداقل برای شخص من عوض کرده تو ذهنم و باعث تعجبم شده اما همینجا هم میگم با شهامت که اگه یه درصد هم اقای بهداد از کامنت من دلگیر شدن من ازشون معذرت میخوام چون نه قصد بدی داشتم و نه به هیچ وجه دوست دارم که ایشونو که هنوز هم برام محترمه دلگیر کنم منتها موضوع اصلی که من متوجه شدم اینه که خیلی از ما وقتی به کسی محبت داریم در موردش متعصب میشیم و خیلی چیزا در تحمل ما نمیگنجه حتی انتقادهای منطقی و در کمال رعایت ادب .و همه چیزو با چشم بد و غرض ورزی و حساب شخصی میبینیم که اصلا حتی تو عمرمون هم طرفو ندیدیم اما متهم میشیم به خیلی چیزای زشت نتیجه هم این میشه که قضیمون میشه مثل دوستی خاله خرسه .

فربد
سه‌شنبه 29 آذر 1390 - 8:13
9
موافقم مخالفم
 

نظر روناک یونسی در مورد حامد بهداد:

"در «سقوط آزاد» نخستین تجربه همکاری‌ام با حامد بهداد رقم خورد؛ به‌نظرم حامد بهداد بازیگری دوست‌داشتنی، خاص، همراه با خصوصیات اخلاقی بسیار دلنشینی است. قبل از شروع کار، از همکار شدن با حامد بهداد می‌ترسیدم، به‌دلیل حرف‌هایی که از این‌ور و آن‌ور درباره‌شان شنیده بودم. البته این موضوع را هم به‌خودش گفته‌ام هم به آقای امینی اما یک ماه که از شروع کار گذشت، فهمیدم تمام چیزهایی که درباره او شنیده بودم اشتباه بود و دوست دارم اگر امکانش باشد، باز هم در کنارشان بازی کنم."

"اما بهداد... خیلی از او و اخلاقش بد شنیده بودم و از همکاری با او می ترسیدم.

حتی به علیرضا امینی گفتم من نگرانم که با بهداد درگیر شوم و به او هشدار دادم. آقای امینی گفت اصلا این طوری نیست. باید با حامد کار کنی تا ببینی اخلاقش چطور است. با هم کار کردیم و الان به جرات می گویم حامد بهداد بسیار بی عقده است و من کارش را خیلی دوست دارم. با من ارتباط خوبی داشت و هوای من را داشت»."

پردیس
سه‌شنبه 29 آذر 1390 - 12:36
11
موافقم مخالفم
 

ای دکتر عاشق مارلون براندو که از قضا از بهداد خوشت نمیاد اصول اولیه نقد شخصیتی که احترام هست رو نمیدونی.......دوست عزیز اون چیزی رو که میگه درسته که بیشتر از حد بقیه بازیگرا تعرف میکنه اما آیا واقعا در حد اوناست... نه .....................................درمورد نارسیسیم باید بگم اونفقط یه کم شیداست در حد همه ما اما بیشتر ازشما حتما چون شما از ناراحتی مجبور به گفتن این حرفایید واون با شادی و راحتی حرف میزنه

melika
پنجشنبه 1 دي 1390 - 11:24
-151
موافقم مخالفم
 

علیرضا شیری روانشناس قابلی هست. بخش روانشناسی اون توی مجله موفقیت همیشه پررونق بوده.آدمی نیست که الکی واز روی بدذاتی بخواد کسی رو بکوبه.اینجا هم از بهداد هم تعریف کرده هم انتقاد.

در مورد بهداد هم راست گفته .بهداد خودشیفته است.اینو هرکس انکار کنه،داره خودشو گول میزنه.بهداد قبلا خوب بازی میکرد ولی الان نه.خیلی وقته که تکراری شده.

اخلاقش هم هیچوقت خوب نبوده.از روز اول که وارد این سینما شده تا حالا،به بزرگ و کوچک توهین کرده.

بازیگر بودن یه چیزه،انسان بودن یه چیز دیگه.نمیدونم این آقا کی میخواد اینو یاد بگیره.

از قدیم گفتن درخت هرچه بارش بیشتر باشه افتاده تره.

کسی با اخلاق بهداد تو عرش نمی مونه.با سر میخوره زمین.دیر و زود داره،ولی سوخت وسوز نداره.

Mahsa
جمعه 2 دي 1390 - 3:9
3
موافقم مخالفم
 

in doktor ravanshenas khodesho be ye ravanshenas neshon bede, ishon bishtar shabih montaghedin sinama hastand ta pezeshk.

محمدرضا
جمعه 2 دي 1390 - 13:1
-5
موافقم مخالفم
 

چیزی رو که خیلی ها هنوز نفهمیدن ، مثل همین خانم ملیکا که اینجا نظر دادن، اینه که بهداد هیچوقت حتی یکبار هم ادعا نکرده که "انسان" خوبیه. همیشه فقط گفته من "بازیگر" خوبی هستم..

بهداد از استعداد بازیگری خودش تعریف میکنه نه از اخلاق و شخصیتش...اتفاقا صحبت اخلاق و رفتار که میشه همیشه خودشو می کوبه و حتی تحقیر می کنه..

ولی متاسفانه اکثر مردم ما سطحی نگر هستن و مسائل رو با هم قاطی می کنن.

در خصوص رو عرش موندن بهداد زمان بهترین تصمیم گیرنده هست.. ممکنه حامد بهداد توی تاریخ سینما موندگار بشه وجایگاهش از این هم بالاتر بره و ممکنه اصلا از صفحه سینمای ما محو بشه.. این به خودش و فیلمهایی که انتخاب میکنه بستگی داره.

نرجس
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 15:17
-1
موافقم مخالفم
 

از وقتی که دیدمش نوروز91 کیش فهمیدم چقدر دوسش دارم

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���