سينماي ما- فرج‌الله سلحشور  20 تیرماه  با زهره سادات لاجوردی مدیر آموزش مرکز امور زنان و خانواده ریاست جمهوری دیدار کرد. وي در اين ديدار گفت: با کمی دقت در تلویزیون متوجه می‌شوید که در این حوزه نظارت وجود ندارد و هر کاری که بکنند، کسی نیست که چیزی بگوید.

لاجوردي چه گفت؟

در این دیدار لاجوردی در سخنانی گفت: با وجود اینکه حدود 33 سال از انقلاب اسلامی گذشته ما هنوز به موضوعاتی فکر می‌کنیم که در زمان استقرار نظام اسلامی در کشور برایمان دغدغه بود مانند حجاب و عفاف که امروز در جامعه شاهد آن نیستیم.

وی ادامه داد: به نظر من عدم هماهنگی نهادهای فرهنگی دلیل اصلی این موضوع است. درست است که همه در گفتار از این موضوع صحبت می‌کنند اما در عمل با سلیقه‌های مختلفی مواجه هستیم که گاهی از عدم اعتماد عمیق به دستورات اسلام ناشی می‌شود.

لاجوردی تصریح کرد: من معتقدم کارآیی که یک فیلم‌ می‌تواند درباره موضوع حجاب و عفاف داشته باشد، به مراتب بیشتر از ساعت‌ها سخنرانی است. به نظر می‌رسد بعضی وقت‌ها دست‌هایی وجود دارد که بازیگرانی را در بحث حجاب و عفاف معرفی کند که خیلی مناسب نیستند. می‌بینید که در صداوسیما خانمی حجاب را رعایت می‌کند اما همان بازیگر وقتی به جشنواره می‌آید به شکلی است که دوربین اصلا به سمتش نمی‌رود.

وی گفت: این بحث ظاهری است و در بحث باطنی هم ممکن است کسی با ظاهر اسلامی بازی کند اما پیامی که آن فرد به مخاطب می‌دهد، طوری نیست که حجاب و عفاف را ترویج کند.

گاهی برداشت می‌شود که حجاب و عفاف برای بانوان است اما عفاف در حرکت، گفتار، رفتار و ... هم برای مردان و هم برای زنان مطرح می‌شود و حتی در این بحث می‌شود به نحوه نشستن و برخورد دختر و پسر مجری یک برنامه تلویزیونی بحث کرد.

وی ادامه داد: در ماه رمضان نیز یکی از مصیبت‌های ما سریال‌هایی است که آسیب‌هایی دارند که به راحتی قابل جبران نیست. چند سال قبل شورای عالی اتقلاب فرهنگی مجموعه‌ای را درباره عفاف و حجاب در دستگاه‌های دولتی ابلاغ کرد اما عزم راسخی برای پیگیری آن وجود ندارد و فکر می‌کنم مجلس باید بخش نظارتی خود را فعال کند.

سلحشور چه گفت؟

در ادامه این مراسم سلحشور در سخنانی گفت: مشکل عفاف و حجاب عمیق‌تر از بحث‌هایی است که می‌شود و متاسفانه تلویزیون به نفاق در این موضوع دامن زده است. چون بازیگر از طرفی با حجاب جلوی دوربین می‌آید ولی در پشت دوربین بی‌حجاب است و همین موضوع خانم‌ها را به نفاق در حجاب ترغیب می‌کند.

وی ادامه داد: تلویزیون خط قرمزها را از بین برده است و همین موضوع تبدیل به الگو برای دختران و جوانان ما می‌شود. قبل از انقلاب مرزها در این زمینه مشخص بود اما چون حکومت اسلامی است، چنین مرزهایی مشخص نیست و همه ناخودآگاه فکر می‌کنند که چنین مواردی درست است. الان ارزش‌ها به هم ریخته و ضد ارزش‌ها حاکم شده است.

وی تصریح کرد: نکته دیگری که مطرح است، این است که درباره حجاب در سینما و تلویزیون نمی‌توانید کار کنید چون اصحاب رسانه خودشان بی‌حجاب هستند. مثلا سردار رادان در بحث حجاب و عفاف کار می‌کند اما کسی مثل فرزاد حسنی او را تخریب می‌کند. این امر هم به دلیل این است که به هنرمند مشتبه شده که او ملاک جامعه است و کسی هم نیست که به او بگوید تو به اندازه یک کارگر هستی.

کارگردان سریال یوسف پیامبر (ع) عنوان داشت: چه اتفاقی افتاده که روابط بین مرد و زن و دختر و پسر عادی شده است؟ امام خمینی(ره) با تداخل زن و مرد مخالف بودند. طبیعی است که زن و مرد در یک محیط کاری یا در دانشگاه وقتی در کنار هم باشند با هم ارتباط دارند و روابط‌شان کم‌کم عادی می‌شود و این موضوع اجتناب‌ناپذیر است. تا زمانی که روابط در اجتماع بین زن و مرد عادی باشد، نمی‌توانیم توقع درست شدن حجاب و عفاف را داشته باشیم.

وی اظهار داشت: امام و رهبری با این تداخل زن و مرد موافق نبودند اما دشمن زیرک بود و همان اوایل انقلاب در دانشکده‌ای با شکلی بسیار مسخره دیوار کشید. طوری که بعد از آن هیچ کس دیگر جرات نمی‌کند بگوید دختر و پسر را جدا کنید. در واقع موضوع لوث شد تا جایی که الان اگر جداسازی در جامعه پیگیری شود، شاید شورش شود.

سلحشور ادامه داد: واقعیت این است که چه بپذیریم و چه نپذیریم، سینما و تلویزیون ما برای جمهوری اسلامی نیست. الان هنرمندان سینما و تلویزیون تعیین‌کننده هستند نه مسئولان. چون تنها نقش مسئولان سرویس‌دهی به هنرمندان است. ما در 32 سال گذشته 32 مسئول فرهنگی داشته‌ایم که عوض شده‌اند. اما آیا می‌شود گفت همه بی‌لیاقت بوده‌اند؟ خیر. پس چرا هیچ‌کدام موفق نشده‌اند؟

کارگردان سریال «مردان آنجلس» گفت: معتقدم سینما هم مثل بانک ربا یا دانشگاه مبانی غربی دارد، ما می‌خواهیم آن‌ها را به زور با اسلام و انقلاب تطبیق بدهیم، در حالی که تا اصول تغییر نکند، وضعیت همین است. فیلمساز ما چون در جایگاه هدایت جامعه است، باید مجتهد باشد نه مطرب و شهرت‌طلب. آقای رئیس جمهور شکم‌های گرسنه، پاهای ترک خورده، رنگ‌های زرد و ... را متوجه می‌شود اما شیطان‌پرست‌ها، خانواده‌های گسسته؛ اعتیاد و ... را خیر. چون در این حوزه نمی‌توان آمار ارائه کرد و پز داد.

وی افزود: به همین دلیل وارد حوزه فرهنگ و هنر نمی‌شوند اما می‌بینیم که دشمن این حوزه را به خوبی فهمیده و می‌گوید اگر یک روز هالیود نباشد، آمریکا هم نخواهد بود. من به آقای دارابی معاون سیما هم گفته‌ام که اگر می‌خواهید وضعیت درست شود، ابتدا سناریوها را زیر نظر اصحاب فرهنگ و علما تصویب کنید و سپس آن‌ها را نقد کنید و بعد جلوی دوربین ببرید. اما مهم این است که نمی‌گذارند چون برای خیلی‌ها گلوگاه است. اما اگر چنین بشود، با همین هنرمندانی که سالم نیستند هم می‌توان درست حرکت کرد.

سلحشور در بخش دیگری از سخنانش گفت: با کمی دقت در تلویزیون متوجه می‌شوید که در این حوزه نظارت وجود ندارد و هر کاری که بکنند، کسی نیست که چیزی بگوید. سینماگر خود را تافته جدابافته می‌داند و کسی هم نمی‌تواند چیزی بگوید. مردم به خاطر کار اشتباه و خلاف، مجازات می‌شوند اما هنرمندان این‌گونه نیستند. پس از تجمع جلوی وزارت ارشاد و پایین کشیدن فیلم‌های گشت ارشاد و زندگی خصوصی، فیلمسازان ما دیگر جرات نمی‌کنند فیلم بسازند. قانون در سینما حاکم نیست و مسئول به جای هدایت، حامی است.

وی ادامه داد: دولت در حوزه حجاب و عفا وارد نمی‌شود و می‌خواهد با شامورتی بازی و ورد همه چیز درشت شود. در حالی که ما از قرآن مبانی تعریف کرده‌ایم، برای فیلمسازی و از میان هزاران قصه قرآنی، 100 قصه را انتخاب و 40 سناریو را نوشته‌ایم که از این میان 9 فیلم به عنوان کار اولیه داشته‌ایم. هرجای این مملکت مراجعه کردیم؛ حاضرند برای تونل و فاضلاب فلان جا میلیاردها تومان خرج کنند اما برای طرح تلویزیون که 13 میلیارد تومان پیشنهاد دادیم، قبول نکردند.

وی عنوان داشت: این طرح را مقام معظم رهبری قبول کردند و گفتند 100 میلیون تومان کمک هم به ما می‌کنند اما هیچ کس کمک نکرد. چون خود ما در کشور اسلامی هستیم نسبت به اسلام بی‌توجه هستیم و هرکس کار قرآنی انجام بدهد برایش ارزش قائل نیستیم اما اگر یک هنرپییشه طاغوتی کاری نظیر یوسف را بسازد، در بوق و کرنا می‌کنند.

من خبر دارم که در پشت صحنه تولید یکی از سریال‌های تلویزیون که چند سال هم طول کشید، هزار کیلو معادل یک تن تریاک مصرف شده است. ما یوسف را در شرایطی کاملا اسلامی ساختیم و اهل شمال و ویلا و آنتالیا هم نیستیم.

مهران مدیری در تولید سریال قهوه تلخ هفته‌ای 2 میلیارد تومان درآمد کسب می‌کند اما هنرمندان انقلاب ما به دلیل نداشتن بودجه باید از ساخت کار صرف نظر کنند.


منبع : قدس آنلاین

به روز شده در : چهارشنبه 21 تير 1391 - 14:39

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

مریم
چهارشنبه 21 تير 1391 - 16:49
8
موافقم مخالفم
 

باز آقای سلحشور شروع کردی آقای مدیری هفته ای 2 میلیارد در میاره نوش جونش مزد زحمتش رو میگیره

آخه به منو شما شما چه ربطی داره بس کن آقا حرفات دیگه داره همه رو خسته میکنه ای بابا


چهارشنبه 21 تير 1391 - 20:30
6
موافقم مخالفم
 

با سلام

فقط می گویم اقای سلحشور با این طرز تفکرتان به عنوان یک فیلمساز می گویم متاسفم......بنده هنوز فیلمنامه وکارگردانی خوبی از شما درسینما وتلویزیون ندیدم.. ولی حرفهای تکراری وبی ثمرو وقت تلف کن از شما زیاد شنیدم

پاپ
پنجشنبه 22 تير 1391 - 0:27
3
موافقم مخالفم
 

دیگر چه می توان گفت؟!!!

فرهاد رادمان
پنجشنبه 22 تير 1391 - 6:43
1
موافقم مخالفم
 

احسسسسسسسسسسسسسنت !!!!!!!!

الهه
پنجشنبه 22 تير 1391 - 11:24
4
موافقم مخالفم
 

اگه مهران مدیری هفته ای دو میلیارد درمیاره نوش جونش! دعا می کنیم بشه دویست میلیارد!

الهه
پنجشنبه 22 تير 1391 - 11:27
6
موافقم مخالفم
 

اگه مهران مدیری هفته ای دو میلیارد در میاره نوش جونش!دعا می کنیم بشه هفته ای دویست میلیارد!

vahidd
پنجشنبه 22 تير 1391 - 12:20
9
موافقم مخالفم
 

ولی بعضی ئقتا حرفای سلحشور برای خنده بد نیست مخصوصا اون قضیه هراذ کیلو تریاک که من هر وقت یادم میافته خنده ام میگیره! یعنی اگه عوامل 100 نفرشون معتاد باشن نفری 10 کیلو بهشون میرسه یعنی توی 5 سال سالی دو کیلو! وای خدا مردم از خنده! فقط دلم برای بازیگرایی میسوزه که از ترس ممنوع الکار شدن جرات حرف زدن ندارن.

محمدرضا
جمعه 23 تير 1391 - 16:25
-1
موافقم مخالفم
 

این سلحشوره توی فیلمسازی و فیلمنامه نویسی به جایی نرسیده و می خواد با این حاشیه هایی که ایجاد می کنه یکم معروف بشه و سر زبونا بیوفته ...

اگه غیر از اینه به ما هم بگید ...

رویا
جمعه 23 تير 1391 - 18:43
0
موافقم مخالفم
 

آقای سلحشور من کاری به هنرمندای دیگه و حرفای شما اصلا ندارم اما موندم این وسط برای چی به استاد فرزاد حسنی گیر دادی؟؟؟ شما اصلا برنامه استاد فرزاد حسنی دیدی؟؟؟

اصلا منظورشو از انتقادی که از رادان کرد فهمیدی ؟؟؟ نه که نفهمیدی رو هوا داری حرف میزنی

کجا فرزاد حسنی رادان تخریب کرد چرا حرف الکی برای خودت میزنی به همه عالم وآدم داری گیری میدی خب بده ولی با فرزاد حسنی بنده خدا این وسط چی کاری داری ؟

آقای سلحشور اگه خوب به برنامه فرزاد حسنی دقت میکردی متوجه میشدی که از نحوه عملکرد نیروی انتظامی انتقاد کرد به هرحال هر سیستمی یه اشکالات داره به خود سردار رادان نه توهینی کرد نه بی ادبی نه تخریب بلکه مودبانه و جدی از رفتار نبروی انتظامی انتقاد کرد یه انتقاد سالم وسازنده وبه جا حرف ل مردم زد

کجا بنده خدا گفت مخالف حجابه گفت کی که پوشش غیر اسلامی تایید کنه هیچکس تایید نمیکنه ولی .... دختر مردم چه معنی میده ؟؟؟بنده خدا گفت هر کی حجابش بده با هاش برخورد بشه ولی مثه یه انسان...

شما هنوز نمیتونی فرق بین انتقاد وتخریب تمیز بدی برات بسیار متاسفم

استاد فرزاد حسنی حرف حق زد

آقای سلحشور فرزاد حسنی خیلی از اون چیزی که تو فکرشو کنی آدم مقیدیه در عملش هم مقید بودنش کاملا پیداست

فرزاد حسنی در برنامه کوله پشتی همیشه خانم ها رو تشویق به حجاب میکرد و خیلیا بودن که از کلام ایشون تاثیر گرفتند و با حجاب شدن نماز خون شدن این چیز کمی نیست

اونوقت شما میای به راحتی تهمت میزنی به ایشون که تخریب میکنه

شما اگر از تاثیرات مثبت و بازخورد ای مفید برنامه و عملکرد ایشون در بین مردم با خبر بودی این حرف نمیزدی

شما اول فرزاد حسنی بشناس برنامه هاشو دنبال کن بعد در بارش اظهار نظر ک

رویا
جمعه 23 تير 1391 - 18:47
3
موافقم مخالفم
 

این سلحشور فکر کرده کیه به فرزاد حسنی عزیز تهمت میزنه

اصلا هم مشتبه نشده واقعا هم الگو هست نمیدونستی بدون سلحشور

فرزاد حسنی یه آدم بی نظیر با جسارت و با سواد اما تو چی هستی هیچی هیچی هچی نیستی به خدا

بهزاد
جمعه 23 تير 1391 - 21:58
5
موافقم مخالفم
 

شما صد سال دیگه هم به پای مهران مدیری نمیرسی.پس در مورد مهران درست صحبت کن.

فرزاد
شنبه 24 تير 1391 - 9:10
11
موافقم مخالفم
 

امیدوارم هفته ای 5 میلیارد درامد داشته باشی ولی دیگه ادعای مسلمانی نکنی..

پرستو
يکشنبه 25 تير 1391 - 10:12
0
موافقم مخالفم
 

ای وااااااای سلحشووور توووووویییییی بااااااز ؟؟!!!( ش: بابا شاه )

بابا سلحشور جون هر کی دوس داری هر چرت و پرتی خواستی بوگو ولی تورو خدا چرتو پرتتات دامن فرزاد ما رو نگیره !!!

بابا ملت خسته شدن شما بیانیه بدین ملت بخونن !!چه کاریه !!!؟؟

( تایید شه لطفا ) باتشکر

رویا
يکشنبه 25 تير 1391 - 13:13
-2
موافقم مخالفم
 

آقای سلحشور من کاری به هنرمندای دیگه و حرفای شما اصلا ندارم اما موندم این وسط برای چی به استاد فرزاد حسنی گیر دادی؟؟؟ شما اصلا برنامه استاد فرزاد حسنی دیدی؟؟؟

اصلا منظورشو از انتقادی که از رادان کرد فهمیدی ؟؟؟ نه که نفهمیدی رو هوا داری حرف میزنی

کجا فرزاد حسنی رادان تخریب کرد چرا حرف الکی برای خودت میزنی به همه عالم وآدم داری گیری میدی خب بده ولی با فرزاد حسنی بنده خدا این وسط چی کاری داری ؟

آقای سلحشور اگه خوب به برنامه فرزاد حسنی دقت میکردی متوجه میشدی که از نحوه عملکرد نیروی انتظامی انتقاد کرد به هرحال هر سیستمی یه اشکالات داره به خود سردار رادان نه توهینی کرد نه بی ادبی نه تخریب بلکه مودبانه و جدی از رفتار نبروی انتظامی انتقاد کرد یه انتقاد سالم وسازنده وبه جا حرف ل مردم زد

کجا بنده خدا گفت مخالف حجابه گفت کی که پوشش غیر اسلامی تایید کنه هیچکس تایید نمیکنه ولی .... دختر مردم چه معنی میده ؟؟؟بنده خدا گفت هر کی حجابش بده با هاش برخورد بشه ولی مثه یه انسان...

شما هنوز نمیتونی فرق بین انتقاد وتخریب تمیز بدی برات بسیار متاسفم

استاد فرزاد حسنی حرف حق زد

آقای سلحشور فرزاد حسنی خیلی از اون چیزی که تو فکرشو کنی آدم مقیدیه در عملش هم مقید بودنش کاملا پیداست

فرزاد حسنی در برنامه کوله پشتی همیشه خانم ها رو تشویق به حجاب میکرد و خیلیا بودن که از کلام ایشون تاثیر گرفتند و با حجاب شدن نماز خون شدن این چیز کمی نیست

اونوقت شما میای به راحتی تهمت میزنی به ایشون که تخریب میکنه

شما اگر از تاثیرات مثبت و بازخورد ای مفید برنامه و عملکرد ایشون در بین مردم با خبر بودی این حرف نمیزدی

شما اول فرزاد حسنی بشناس برنامه هاشو دنبال کن بعد در بارش اظهار نظر کن

امیدوارم این بار نظرم تایید شه

ممنون

تكين
يکشنبه 25 تير 1391 - 14:6
11
موافقم مخالفم
 

واقعاً متاسفم براى يه همچين كارگردانى كه انقدر حرفهاى بچگانه و بى منطق ميزنه . فرزاد حسنى تو برنامش چيز ديگه اى گفت و تو چيزه ديگه اى فهميدى. فرزاد حسنى از چيزايى گفت كه حرفه دله مردمه و هيچكس جرئت زدنشو تو تلويزيون نداره واقعا افتخار ميكنم به فرزاد حسنى حيف كه جاش خيلى وقته تو تلويزيون خاليه !

نقی
دوشنبه 26 تير 1391 - 14:9
-1
موافقم مخالفم
 

بنده پیشنهاد میدم برای حل مشکل تفکیک جنسیتی زنان و مردان و در پی اون حل مشکل عفاف و حجاب بیایم زنان رو ببریم غرب کشور مردا رو بیاریم شرق دیگه اینجوری تداخل نداره. هههههه


دوشنبه 26 تير 1391 - 14:41
-3
موافقم مخالفم
 

باید فاطه این سینما خورد که سلحشور کارگردان است

مخاطب
دوشنبه 26 تير 1391 - 16:38
9
موافقم مخالفم
 
چـــــــــــرا؟

فــــــرزاد حسنی کــــــــی با رادان مخالفت کرد؟؟؟؟؟ پیشنهاد میکنم اون برنامه رو دوباره ببینید................................

چـــــــــــــــرا؟ واقعا چرا آقای سلحشور روی این زخم کهنه دوباره نمک می پاشن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟از اون ماجرا الان 5 ســــــــــــــاله که میگذره........

متاسفم.......

بهار
سه‌شنبه 27 تير 1391 - 5:53
-2
موافقم مخالفم
 

می بخور منبر بسوزان مردم آزاری مکن ...

رضا
سه‌شنبه 27 تير 1391 - 7:0
-3
موافقم مخالفم
 

اگه مهران مدیری روزی دو میلیاردم در بیاره حقشه چون لبخند رو لب مردم میشونه حتی برا یک دقیقه بزن کف قشنگرو به افتخار آقا مهران گل که محبوب ترین ادم روی زمین...

یشقغش
سه‌شنبه 27 تير 1391 - 20:5
-1
موافقم مخالفم
 

بهتر نیست بجای تخریب بیجا عادلانه قضاوت کنیم.

کسی مثل اقای حسنی که مادر خودش الگوی عفاف و حجابه و خودش هم بارها در برنامه های مختلفش از مخاطب خواسته کتاب حجاب شهید مطهری رو بخونه درست نیست اینجوری قضاوت بشن.

نگار
سه‌شنبه 27 تير 1391 - 21:20
-4
موافقم مخالفم
 

آفرین!خیلی خوشحالم که می بینم آدم پاکدامن و معتقدی هم مثل جناب سلحشور پیدا میشود.امثال فرزادحسنی ومهران مدیری ورادان....لیاقت اینو ندارن که اسمی ازشون برده میشه !من به کارگردان حضرت یوسف افتخار میکنم.

فاطمه
پنجشنبه 29 تير 1391 - 22:48
3
موافقم مخالفم
 

سلام

واقعا يكي نيست بياد ازاين آقا بپرسه شما چيكاره اين مملكت هستيد كه در مورد همه چي و همه كس نظر ميديد؟؟؟شما اندك اعتباري هم كه باساخت آثارقرآني به دست آورده بوديد داديد به باد. با اين حرفاي بي سروته هم دارين شخصيت خودتونو به باد ميديد.من واقعا متاسفم براي اون دسته بازيگراني كه درآثار شما نقش آفريني كردند و با اين طرزفكر وشخصيت تا به امروز

مخفي شما همكاري داشتند.مگه شما از كره ي ماه به زمين اومديد كه تازه درمورداين

مسائل اظهار نظر ميكنيد؟؟تا الان كجا بوديد كه دايه ي دلسوزترازمادر شديد؟؟اين مسائل ودغدغه ها كه به ظاهر شما رانگران كرده تازه وارد جامعه نشده!اين قبيل مسائل كه اخيرا

سوژه ي داغي براي شما شده مسئولين و ارگانهاي خاص خود را داردو نيازي به دلسوزي هاي محترمانه ي شما ندارد!!!فكركنم يك بچه ي خردسال هم ميداند كه بي احترامي كار بدي ست وهرچيزي راه مخصوص به خود را دارد!!من حتم دارم كه شما حتي يك ربع ازوقت گرانبهايتان راهم صرف ديدن يا شنيدن برنامه هاي آقاي فرزاد حسني نكرده ايد چون اگراين كار راكرده بوديد قطعا

به اين موضوع پي مي برديد كه ايشون بسيارانسان شريفي هستند و هميشه موافق احترام گذاشتن هاي متقابل هستندو فكر ميكنم اين همون چيزي هست كه شما رو دچار سوتفاهم يا كژ فهمي كرده!!و بي دليل هم نيست كه اين همه طرفدار وهمراه دارند.مطمئن باشيد كه ايشون هيچ وقت به هيچ قشري از جامعه بي احترامي نكرده اند كه شما كرده ايد!!ما همه افتخار ميكنيم كه كارگراين خاك و آب هستيم وفكر نميكنم اين چيز بدي باشه كه شما از اين كلمه به عنوان پايين آوردن شخصيت يك فرداستفاده كرديد! من اعتقاد

دارم هر كسي كه زحمت ميكشه وتلاش شبانه روزي داره حقشه كه مزدشو بگيره واين چيز بدي نيست كه يك نفر پول تلاش ، هوش وتجربه ي خودش رو بخوره.قطعا همه ي مردم با رضايت خودشون آثارآقاي مديري رو خريداري ميكنند و كسي اونا رو مجبور به اين كار نميكنه.آقاي مديري محبوب مردم هستند وفكر نميكنم بشه يه عده رو مجبور به انتخاب وتماشاي افراد ديگه اي كرد!اميدوارم

احترام گذاشتن به همديگرو كه احترام

مياره حتي اگه دير هم شده ياد بگيريم چون هيچ ضرري نداره!.

اميدوارم اين بار كامنتم تاييد شه ممنون.

فاطمه
شنبه 31 تير 1391 - 1:38
1
موافقم مخالفم
 

سلام

واقعا يكي نيست بياد ازاين آقا بپرسه شما چيكاره اين مملكت هستيد كه در مورد همه چي و همه كس نظر ميديد؟؟؟شما اندك اعتباري هم كه باساخت آثارقرآني به دست آورده بوديد داديد به باد. با اين حرفاي بي سروته هم دارين شخصيت خودتونو به باد ميديد.من واقعا متاسفم براي اون دسته بازيگراني كه درآثار شما نقش آفريني كردند و با اين طرزفكر وشخصيت تا به امروز

مخفي شما همكاري داشتند.مگه شما از كره ي ماه به زمين اومديد كه تازه درمورداين

مسائل اظهار نظر ميكنيد؟؟تا الان كجا بوديد كه دايه ي دلسوزترازمادر شديد؟؟اين مسائل ودغدغه ها كه به ظاهر شما رانگران كرده تازه وارد جامعه نشده!اين قبيل مسائل كه اخيرا

سوژه ي داغي براي شما شده مسئولين و ارگانهاي خاص خود را داردو نيازي به دلسوزي هاي محترمانه ي شما ندارد!!!فكركنم يك بچه ي خردسال هم ميداند كه بي احترامي كار بدي ست وهرچيزي راه مخصوص به خود را دارد!!من حتم دارم كه شما حتي يك ربع ازوقت گرانبهايتان راهم صرف ديدن يا شنيدن برنامه هاي آقاي فرزاد حسني نكرده ايد چون اگراين كار راكرده بوديد قطعا

به اين موضوع پي مي برديد كه ايشون بسيارانسان شريفي هستند و هميشه موافق احترام گذاشتن هاي متقابل هستندو فكر ميكنم اين همون چيزي هست كه شما رو دچار سوتفاهم يا كژ فهمي كرده!!و بي دليل هم نيست كه اين همه طرفدار وهمراه دارند.مطمئن باشيد كه ايشون هيچ وقت به هيچ قشري از جامعه بي احترامي نكرده اند كه شما كرده ايد!!ما همه افتخار ميكنيم كه كارگراين خاك و آب هستيم وفكر نميكنم اين چيز بدي باشه كه شما از اين كلمه به عنوان پايين آوردن شخصيت يك فرداستفاده كرديد! من اعتقاد

دارم هر كسي كه زحمت ميكشه وتلاش شبانه روزي داره حقشه كه مزدشو بگيره واين چيز بدي نيست كه يك نفر پول تلاش ، هوش وتجربه ي خودش رو بخوره.قطعا همه ي مردم با رضايت خودشون آثارآقاي مديري رو خريداري ميكنند و كسي اونا رو مجبور به اين كار نميكنه.آقاي مديري محبوب مردم هستند وفكر نميكنم بشه يه عده رو مجبور به انتخاب وتماشاي افراد ديگه اي كرد!اميدوارم

احترام گذاشتن به همديگرو كه احترام

مياره حتي اگه دير هم شده ياد بگيريم چون هيچ ضرري نداره! كامنتمو تاييد كنيد لطفا!! ممنون.

فاطمه
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 3:54
0
موافقم مخالفم
 

با تمام وجودم برات متاسفم نگار

تاحالا دلم واسه هيچكس اينجوري نسوخته بود

فاطمه
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 4:3
7
موافقم مخالفم
 

با تمام وجودم برات متاسفم نگار

تا حالا دلم واسه هيچكس اينجوري نسوخته بود

مصطفی
جمعه 6 مرداد 1391 - 13:51
-1
موافقم مخالفم
 
کامنت گذار قبلی که تاییدش نمی کنید!!

شما (دست اندرکاران سایت) که ادعای روشنفکریتون گوش فلک رو کرده حاضرید در جواب نگار که دو خط حرف حساب نوشته و نظر خودش رو گفته، 100 تا کامنت از امثال فاطمه تایید کنید که در اون به افکار یکی دیگر از مخاطبان شما به بدترین شکل حمله کرده... یعنی واقعا اینقدر کم ظرفیت هستید؟؟!! من که حیرت کردم!!!

زهرا
يکشنبه 8 مرداد 1391 - 15:12
-5
موافقم مخالفم
 

نگار جان این کارگردانشه خود حضرت یوسف که نیس این هم تعصب نشون میدی همین آقا با سریال حضرت یوسف داد خیلی هارو در مورد حجاب دراورد تو این سریال ضعیف در مورد حضرت یوسف(ع) بی حجابی خانم ها مورد انتقا خیلی از صاحب نظران بود . هرکس که سریال مذهبی ساخت که مقدس نیس وقتی صا و سیمای ما در دست افراد خاصی باشه واونا بی توجه باشن به سلیقه های مختلف اقشار جامعه اوضاع این جوری میشه که تلویزیون برنامه جذابی نداره همه میرن طرف برنامه های مبتذل و تباه کننده که فرهنگ و ارزش های مارو هدف گرفته

نگار
چهارشنبه 18 مرداد 1391 - 22:29
4
موافقم مخالفم
 

خانوم نگار شما حتی ارزش تاسف خوردن هم نداری

شما لازم نیست در باره قدر و قیمت و ارزش استاد فرزاد حسنی صحبت کنی

خیلی کوچک تر از اونی هستی که بخوای در باره بزرگی مثه استاد فرزاد حسنی اظهار نظر کنی

شما ذره ای شناخت از سجایای اخلاقی استاد فرزاد حسنی نداری

پس لطفا سکوت کن !

رویا
جمعه 20 مرداد 1391 - 18:0
-7
موافقم مخالفم
 

کامنت بالا خطاب به نگار خانوم من یعنی رویا گذاشتم اما نمیدونم چرا با اسم نگار نوشتم

اشتباه کردم

ببخشید

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���