دانلود

چرا فرزاد حسني، احسان عليخاني، محمد صالح‌علا، رضا رشيدپور، محمدرضا شهيدي‌فر،محمود شهرياري و ... از آنتن‌ حذف شدند؟ : سرنوشت مجری‌های محبوب و حاشیه‌ساز تلويزيون در سال‌هاي اخير چه شد؟ :: سينمای ما ::

   






چرا فرزاد حسني، احسان عليخاني، محمد صالح‌علا، رضا رشيدپور، محمدرضا شهيدي‌فر،محمود شهرياري و ... از آنتن‌ حذف شدند؟
سرنوشت مجری‌های محبوب و حاشیه‌ساز تلويزيون در سال‌هاي اخير چه شد؟

سينماي ما- «قربانی شدن کیفیت برنامه‌های تلویزیونی و سیاست کمیت گرای صدا و سیما، تک صدایی و یک جانبه گرایی این رسانه و عدم توجه به انعکاس واقعی خواسته‌های مردم و...» این جمله را می‌توانید با انتقادهای تندتری ادامه بدهید تا کمی به متن انصراف محمود شهریاری از اجرای «جشن رمضان» نزدیک شوید!

شهریاری آخرین نمونه از لیست مجری‌هایی است که دومینوی حذف اجباری و اختیاری آن‌ها از تلویزیون از چند سال پیش شروع شده و هنوز ادامه دارد. اینجا مروری کرده‌ایم بر مجری‌هایی که با اتفاقات و دلایل عجیب و غریب و حواشی قید اجرا را در تلویزیون زده‌اند.

آن‌ها را یا دیگر به تلویزیون راه نداده‌اند یا اگر هم رفته‌اند، یک حضور کوتاه مدت و در برنامه‌های خاص بوده مثل ویژه برنامه‌های نوروزی، وقتی که کلا همه فتیله‌ها در صدا و سیما را کمی پایین‌تر می‌کشند...

محمدرضا شهیدی فرد

سن: ۴۲
سال حذف: ۹۰

شهیدی فرد در سال ۱۳۶۸ پس از قبولی در دانشکده سینما و تئا‌تر دانشگاه هنر به تهران آمد و در گروه‌های ادب و هنر و اجتماعی رادیو همکاری کرد. فعالیتش در تلویزیون را در سال ۱۳۷۰ و با برنامه «تا هشت و نیم» شروع کرد. «مردم ایران سلام» از دیگر برنامه‌های تلویزیون بود که تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای زنده آن هم برعهده خودش بود. این برنامه که از سال ۱۳۸۵ به مدت ۲۰ ماه پخش شد، حسابی گل کرد.

برنامه بعدی او در تلویزیون که پخش آن در تابستان ۱۳۹۰ از شبکه یک شروع شد با نام «پارک ملت» بود که تهیه کنندگی و اجرای زنده آن را هم باز خودش برعهده داشت. برنامه شهیدی فرد هم در روزهای انتخابات مجلس و بعد از دعوت چند چهره سیاسی مثل عماد افروغ و بازتاب اظهارات آن‌ها تعطیل شد. هر چند وقت یک بار خبرهایی درباره شروع این برنامه منتشر می‌شود اما خبری از خود شهیدی فر نیست.

فرزاد حسنی


سن: ۳۵
سال حذف: ۸۶

پخش یک گفت‌و‌گوی زنده تلویزیونی میان مجری برنامه «کوله پشتی» با احمدرضا رادان، رئیس وقت پلیس تهران درباره طرح ارتقای امنیت اجتماعی نیروی انتظامی واکنش‌های گسترده‌ای داشت.

 این برنامه واکنش هر دو گروه طرفداران طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مخالفان این طرح را در پی داشت. در آخرین واکنش‌ها، مدیر اجتماعی شبکه سوم سیما، فضل الله شریعت پناهی در گفت‌و‌گو با رسانه‌های داخلی گفته است: «از سوی مسئولان صدا و سیما به فرزاد حسنی تذکر داده شد و خودش هم فهمید که پا روی خط قرمزهایی گذاشته است.»

سر و کله فرزاد حسنی بعد از آن ماجرا فقط در شب سال تحویل پیدا شد. او این روز‌ها بیشتر در دنیای بازیگری پرسه می‌زند و البته هنوز در رادیو اجرا دارد.

احسان علیخانی

سن: ۳۳
سال حذف: ۹۱

برنامه پرمخاطب «ماه عسل» که از چند سال پیش پای ثابت برنامه‌های ماه مبارک رمضان شبکه سوم شد، در سال ۹۰ علیخانی اجرا و همزمان تهیه کنندگی برنامه را برعهده گرفت و ماه عسلی روانه آنتن کرد که پختگی او در طراحی برنامه و اجرا، آن را جزو موفق‌ترین آثار رمضانی تلویزیون در سال گذشته قرار داد اما برنامه او در نوروز امسال که با پوشش‌های کمتر دیده شده مهمانان زن همراه بود از یک طرف و بخشنامه اخیر سینما مبنی بر جدایی مجری زن و مرد در برنامه‌ها و الزام گفت‌و‌گوی مهمانان و مجریان هم جنس با هم عملا وجود برنامه‌ای چون «ماه عسل» را نقض می‌کند. علیخانی این روز‌ها مشغول تهیه کنندگی است و دیگر در رادیو جوان هم برنامه‌ای ندارد.

داریوش فرضیایی

سن: ۳۶
سال حذف: ۹۰

سال ۷۸ با مجموعه «تورنگ و پورنگ» بین بچه‌ها چهره شد و پس از آن با اجرای برنامه کودک و نوجوان و با نام «عمو پورنگ» بین مخاطبان کودک و بزرگسال محبوب شد. از دیگر کارهای فرضیایی می‌توان به «شبکه بی‌طرف»، «یکی و تکی»، «باز باران با طراوت» و... اشاره کرد.

پیوستن «امیرمحمد» به او حسابی او را معروف کرد و مدت‌ها برنامه‌اش انتخاب اول کودکان و نوجوانان بود. حالا او دیگر در شبکه یک برنامه‌ای اجرا نمی‌کند. خودش گفته بود نمی‌خواهد تکراری شود اما درباره عمو پورنگ هم شایعاتی منتشر شد. هر چه بود حالا مجموعه تصویری کار‌هایش را می‌توان در بقالی‌ها پیدا کرد.

محمود شهریاری

سن: ۵۴
سال حذف: ۹۱

نزدیک به یک هفته پس از انتشار واکنش مدیر شبکه تهران به سوال نامتعارف محمود شهریاری در یک برنامه زنده و «غیرقابل دفاع» خواندن آن، این مجری از انصراف از اجرای «جشن رمضان» در ماه مبارک رمضان امسال خبر داد.

شهریاری در این یادداشت دلایل انصراف خود را «قربانی شدن کیفیت برنامه‌های تلویزیونی و سیاست کمیت گرای صدا و سیما، تک صدایی و یک جانبه گرایی این رسانه و عدم توجه به انعکاس واقعی خواسته‌های مردم و همینطور نبود صداقت برنامه‌ها با مخاطبان و سردرگمی اصول نظارت و خطوط قرمز و ضعف برنامه‌ها اعلام کرده است.

شهریاری که در سال‌های دور حاشیه‌هایی هم داشت انگار در همه این سال‌ها از سوی مسئولان صدا و سیما حمایت شده اما این بار ورق برگشته و با این اظهارات تند و تیز، دیدن محمود شهریاری در سیما چیزی شبیه دیدن پشت گوش بدون استفاده از آینه است!

محمد صالح علا

سن: ۶۰
سال حذف: ۸۹

 «دو قدم مانده به صبح» برنامه‌ای شبانه بود که از شبکه چهار پخش می‌شد. محمد صالح اعلا مجری و مشاور کارگردان این برنامه بود که هر شب به جز پنجشنبه و جمعه شب‌ها پخش می‌شد.

در این برنامه شخصیت‌های فرهنگی و هنری و علمی مثل «فریدون جیرانی، رشید کاکاوند و عیسی جلالی» در رشته‌ای تخصصی مجری- کار‌شناس بودند. از ۱۷ آبان ۱۳۸۹ دیگر بنرامه‌ای با نام «دو قدم مانده به صبح» وجود نداشت و «دور میز شب» روی آنتن می‌رفت. همزمان با پخش این برنامه‌ها، روزنامه کیهان علیه او مطالبی به اصطلاح افشاگرایانه نوشت و بعد از آن کسی سر و کله صالح علاء را در تلویزیون ندید.

رضا رشیدپور

سن: ۳۷
سال حذف: ۸۹

 «مثلث شیشه‌ای»، «شب شیشه‌ای»، «عبور شیشه‌ای» و «مثلث» از موفق‌ترین برنامه‌هایی بودند که او در شبکه تهران اجرا کرد. آخرین برنامه او در اولین قسمت‌هایی که روی آنتن رفت توقیف شد و سر و کله رشید‌پور هم بعد از آن دیگر در تلویزیون پیدا نشد.

 رشیدپور که قبلش در چند فیلم سینمایی مثل بی‌پولی و سوپراستار بازی کرده بود، بیشتر در سینما ظاهر شد و در فیلم‌های شیش و بش و در امتداد شهر بازی کرد. با راه افتادن شبکه ماهواره‌ای ایرانیان که اولین شبکه مجاز ماهواره‌ای ایران لقب گرفته بود، اصلیترین مجری‌اش شد اما یکی دو ماه پیش فعالیت‌های این شبکه هم تمام شد و رشیدپور فعلا جایی آفتابی نشده.


منبع : يكشنبه

به روز شده در : پنجشنبه 22 تير 1391 - 0:12

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات


پنجشنبه 22 تير 1391 - 9:35
-5
موافقم مخالفم
 

متاسفم واقعا


پنجشنبه 22 تير 1391 - 10:16
-13
موافقم مخالفم
 

دقت کردین بعضی وقتها به صورت غیرقابل تحملی خبرهاتون فقط حاشیه است؟؟این شهریاری چه ربطی به سینماداره که هی ازش خبرمیذارین؟اگه میخواین فقط هرجوری شده خبربذارین حداقل اسم سایتتونوعوض کنید.آدم بدونه توی چه سایتی اومده!

پریسا
پنجشنبه 22 تير 1391 - 10:21
3
موافقم مخالفم
 

واقعا" واسه صدا وسیما متاسفم هرچی مجری خوبه ومیتونه مخطب جذب کنه حذف میکنه هرجی مجری خشک و سرد واخمو هست نگه میداره... فقط خودشونو میبینن به ما مردم کاری ندارند

مریم
پنجشنبه 22 تير 1391 - 12:42
-6
موافقم مخالفم
 

شنیدین میگن خلایق هر چه لایق!!!!!!

این حال و روز صدا و سیمای ما هستش

مریم
جمعه 23 تير 1391 - 15:38
-1
موافقم مخالفم
 

ممنون از مطلبتون ولی در مورد فرزاد حسنی باید بگم که شما خبر ندارین ولی الان 2ماهه که اجرای رادیوییشم ازش گرفتن و هیچ دلیلی هم واسه این موضوع نیاوردن و مثل همیشه هیچ توجهی به اعتراضات طرفداراش ندارن!!!

farzaneh
جمعه 23 تير 1391 - 23:29
10
موافقم مخالفم
 

کــــــــــــاااااااااااش مسولیـــــــــن چششونو باز کنن ببیننن چه مجریای خوبی رو از دست دادن !!!

کـــــــــــــااااااش یکم هم به نظر مخاطب و ببیننده توجــــــه بشه !!

مخاطبی که 4 سال با یه برنامه هست دنبال میکنه سر ساعت میشینه که برنامه اشو ببینه بعد یهو بدون دلیل یا شایدم یه دلیل الکی که اصلن دلیل نیست برنامه رو از مجری می گیرن میدن دست نابلد و ناشی در حالی که اون برنامه فقط به مجریش بوده که گرفته و مخاطبو نشونده جلو تی وی .

ممنون از مطلبتون خاطراتم زنده شد.

همه مجریای بی نظیری هستن برای خودشون کــــــاش نظر مسولین برگرده و قدر مجریای خوبشو بدونه و لجو لجبازی با مخاطبو رو بذاره کنار !!

فرشته
شنبه 24 تير 1391 - 16:8
13
موافقم مخالفم
 

اینا نیمیخوان کسی زیاد محبوب بشه

رویا
دوشنبه 26 تير 1391 - 9:10
-5
موافقم مخالفم
 

فقط استاد فرزاد حسنی کارش قابل ستایش بود

ازهمه این آقایون به اصطلاح مجری هم بالاتره هم به لحاظ اجرا هم به لحاظ سواد و خیلی چیزای دیگه

بقیه این آقایون نه برنامه خاصی داشتن نه اجرای آنچنانی

بود ونبودشون فرقی به حال تی وی نمیکنه

فقط جای استاد فرزاد حسنی عزیز خیلی خالیه ایشون نخبه است

بنده خدا الان دو ماه بیشتر در رادیو هم که نیست

براشون متاسفم که قدر ایشون نمیدونن

بقیه این مجریا هم که همشون تقلید استاد فرزاد حسنی میکنن

مخصوصا علیخانی همون بهتر که نیست

شبا
دوشنبه 26 تير 1391 - 19:4
-6
موافقم مخالفم
 

جالبه!!!! حذف !!!! خانم خامنه هم یه 10 ، 15 سالی می شه دیگه اجرا نداره. فکر کنم اون رو هم حذف کردن. یه بیوگرافی هم از ایشون بنویسید

فاطمه
سه‌شنبه 27 تير 1391 - 4:13
11
موافقم مخالفم
 

كلا باخوشي هاي مردم مخالفن.بعد از رفتن فرزاد از تلويزيون دلمون خوش بود به برنامش تو راديو اونم رفت رو هوا...

برنامه احسان علي خاني سال تحويل مگه چه مشكلي داشت بابا!چه قدر بي جنبن به خدا حالا خيلي اتفاق مهمي افتاده بود مگه؟پوشش خانوما هم كه مشكلي نداشت!اصن دنبال سوژن.بعد فرزاد ديدن علي خاني يه خورده به واسطه ماه عسلش محبوب شده اونم قيدشو زدن.پس اين ماه عسلي كه جديدا تي وي واسه ماه رمضون تبليغ ميكنه مجريش كيه؟؟

فقط مونده علي ضياء رو اوت كنن!بعيدم نيست!!

hh
پنجشنبه 29 تير 1391 - 19:22
3
موافقم مخالفم
 
مجریان سیما

قضاوت ها ونظرات کسانی که این خبرهاراگذاشتند اصلا کارشناسانه نیست,به نظرمیرسه فقط می خواهیدزورکی حاشیه سازی کنید. بعضی ازاین خبرها یجوریه که انگار یه نفرهرچی که خودش به زهنش رسیده نوشته البته قصدتوهین به کسی روندارم ولی این آقایونی که نام بردیدهم بایدببدونن هرچی دارن ازصدقه سرمردم (بینندگان) دارن واحترام به مردم دراولویته بعضی هاشون وقتی مجری برنامه ای میشن فکرمیکنن همه کارن ومیتونن هرجوری دلشون می خوادحرف بزنن ودرموردهرمسئله ای اظهارنظرکنن گاهی هم مهمانی راکه دعوت شده به بهانه ی صمیمیت مسخره می کنندویا به ایشان توهین می کنند مثلا آقای حسنی نمونه ی بارز این نوع مجری هاست,ایشون بجای مجری گری مثل خانم هاعشوه گری می کنه واقعاازاین که رفتن خوشحالم ...برعکس ایشون آقای شهیدی فر بسیارمحترم هستن

واحترام مهموناروخوب نگه میدارن.

درضمن مجری خانم وآقابرای مهمونای همجنس اصلاکاربدی نیست اتفاقاخیلی مزیت هاهم داره دلیلی برای قهرکردن مجری نبایدباشه...


شنبه 31 تير 1391 - 11:19
4
موافقم مخالفم
 

واقعا مسخره نیست؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!

مجری های مرد نمیتونن تو برنامه زنده دقت کنید زنده با یه خانم صحبت کنن

یا برعکس

خیلی نسخره است

اینا دیگه شورشو در اوردن

اگه این اسلام و مسلمونیه

که دیگه.....

محمد
شنبه 31 تير 1391 - 16:4
14
موافقم مخالفم
 

خانم رویا شما بهتره بشینی پای اجرای امثال حسن جوهرچی! گمون نکنم شما کمترین درکی از ویژگی های بی نظیر اجرای مجری محبوبتون هم داشته باشین!

فاطمه
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 3:32
-1
موافقم مخالفم
 

سلام

اينجا هركسي مطابق با شخصيتش حرف ميزنه مگه نه آقا يا خانوم hh؟؟فرزاد اونقدر باسواد هست كه بدونه يه مجري بايد چه ويژگي هايي داشته باشه.فك نكنم شما اجراهاي ايشونو واقعا ديده باشيد !درضمن من كاملا بانظرات رويا جون موافقم چون عين حقيقتو گفتن.وآقاي محمد من فكر نميكنم اينجا جاي گفتن هر چيزي باشه!

رویا
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 12:46
-5
موافقم مخالفم
 

آقا یا خانم hh عزیز

میشه یک نمونه از این مسخره کردن آقای حسنی بگید

من تمام برنامه های ایشونو تا جایی که تونسنم دنبال کردم وانصافا مسخره کردن در کار ایشون ندیدم

آقای فرزاد حسنی بسیار آدم مودبی هستید شوخی های دوستانه و به حایی دارند که باعث میشه برنامه از یکنواختی دربیاد

ایشون همیشه به همه مهمان ها در کمال ادب و احترام رفتار میکنن

گاهی اوقات با کسایی که از خودشون کوچکترن و سابقه دوستی دارند شوخی میکنن که این کارشون هم دوستانه است و جر سبک فرزاد حسنی ست همه اینو میدونن و هیچ مهمونی هم دلخور از ایشون نمشه بلکه افتخار میدونن در برنامه استاد فرزاد حسنی حضور پیدا کنن

حتی دو سه نفر از مهمونای امسال ایشون در عید سال گذشته هم در برنامه ایشون حضور داشتند وامسال هم دعوت ایشونو قبول کردند و اومدند این نشون میده از برنامه و اجرای آقای حسنی کمال رضایت دارند

اتفاقا آقای حسنی بسیار آدم مهربون هستند و مراعا ت همه چیز میکنن

مظمئن باشید رفتاری نمیکنن دل کسیو بشکونن

اصلا مسخره کردن در شان ایشون نیست این رفتارهای ناپسند با شخصیت وارسته فرزاد حسنی بسیار بیگانه است

ایشون همیشه ار کسی که باید تعریف کنن حتما میکنن انقادی به کار کسی هم باشه دوستانه مطرح میکنه

دوست عزیز اگه مورد خاصی از ایشون دیدی که باعث شده یه همچین برداشتی داشته باشی خوشخال میشم مطرح کنی

تا براتون رفع ابهام کنم

مطمئنم که شما انتقادای به جا ی ایشون با مسخره کردن اشتباه گرفتی دوست عزیز

در ضمن من نمیدونم شما ایشون از نزدیک دیدید یا نه ولی من دور را دور شاهدر برخورد ایشون بودم بسیار مردمی هستند فروتن اصلا ذره ای غرور ندارن همین رفتار سنجیده ایشون نشون میده که به مردم احترام میزارند

حتی در سال جدید یه پیام از طرف ایشون در یکی از مجلات خوندم که از مردم حتی کسایی که در این مشغله های امروزی فقط اسم فرزاد حسنی حفظند تشکر کردند همه اینا نشون میده که فرزاد حسنی چقدر مردم دوست داره واحترام براشون قائله

آقا محمد من نمیدونم چه چیری باعث شده شما همچین قضاوتی در مود من داشته باشید فقط میتونم بگم زود قضاوت

نکن دوست عزیز !!!!

اگه شما کامنتی منو در سایتای دیگه دیده باشی متوجه میشید من همیشه با استدلال و منطق از فرزاد حسنی عزیز دفاع کردم مگه غیر از اینه که استدلال از شناخت ناشی میشه من از ویژگیای هنری و سبک اجرای ایشو ن آگاهی دارم مظمئن باشید اگه آکاهی ندشتم به خودم اجازه کامنت گذاشتن در باره ایشون نمیدادم

فاطمه عزیزم ممنون دوست خوبم سپاسگزارم

مائده
دوشنبه 2 مرداد 1391 - 13:58
1
موافقم مخالفم
 

زنونه مردونه کردن برنامه ها یه توهین بزرگه به جمعیت مجری های ایران. مگه تلویزیون حمومه که غیر هم جنس ها رو جدا میکنن؟؟

اگه من مجری بودم، بعد از این قانون اجرا رو میبوسیدم میذاشتم کنار!

هیچ مزیتی هم نداره، هیچی! فقط درک پایین مسئولین رو نشون میده و مایه ی تاسفه...............همین!!!

رویا
سه‌شنبه 3 مرداد 1391 - 8:13
12
موافقم مخالفم
 

hh من یه خط کامنت شمارو ندید ه بودم الان دیدم و بسیار از قضاوت شما ناراحت شدم

عشوه گری !!!!دیگه بی انصافی نکنید خواهشا ایشون دلبری در اجرا دارند نه عشوه گری

از رفتن ایشون خوشحالید متاسفم فرزاد حسنی یه نخبه است

یه ستاره بی بدیل اجراست یه آدم خوش فکر باسواد و با نفوذ مگه ما چند تا آدم کاربلد و با سواد در صدا وسیما مثه ایشون داریم

آقای شهیدی فر و علیخانی و ... از تی وی حذف شن جایگرین دارند اما یکی مثه فرزاد حسنی تکه و جایگرین نداره سبک اجراش منحصر بفرد و همه اینو خوب میدونیم که همه سعی دارند در اجرا تقلید ایشون داشته باشن

به همین زودی جسارتی که بخاطر مردم در کوله پشتی به خرج داد از یاد بردید عوض حمایت تشکرتونه دیگه

من قصد توهین ندارم اما آقای شهیدی فر یه مجری محافظه کار هستش و اجرای فوق العاد ه ضعیفی داره

مخصوصا اجرای جشنواره سال گذشته با اون مکثای بیجاش حوصله همه رو سر برد بود

اونی که به مهمونان بی احترامی میکرد آقای علیخانی بودند

نه جناب حسنی عزیز

زهرا
يکشنبه 8 مرداد 1391 - 14:36
5
موافقم مخالفم
 

سلام به نظر منم جدایی جنسیتی عین انحطاط فکریه و خیلی مسخره ست

ما سلیقه های مختلفی داریم وظیفه رسانه ملی در نظر گرفتن همه سلیقه ها در تمام سنینه مجری باید جسور باشه بتونه مصاحبه رو به چالش بکشه نه فقط تایید کنه. باید زبون مجری هارو ببرن تا فقط با سر بگن بله ،حق با شماست. شوخی کردنم اصلن بد نیست ریتم برنامه های تلویزیون و عوض میکنه برنامه رو از خشکی درمیاره البته شوخی درست که به نظرم همشون رعایت میکنن حالا مونده ما از این پوسته خشک و بی روح بیرون بیایم.

اماده باشید برای ممنوع التصویر شدن علی ضیا د رسال های اینده

ندا
دوشنبه 9 مرداد 1391 - 14:2
-5
موافقم مخالفم
 

خانم رويا.كسي كه باتمام احترام بامهموناش ومخاطباش برخوردميكنه آقاي عليخانيه وبس!كسي كه جانشين ند اره وازنبودنش همه به تلوزيون اعتراض كردن آقاي عليخانيه.آقاي عليخاني بابرنامه عاليشون يعني ماه عسل خودشونوبه مردم ثابت كردن.پس حق ندارين درموردايشون اينجوري قضاوت كنين.ميتونين به همه سايت هاسربزنين وببينين كدوم مجري ازهمه بيشتر محبوبه.ايشاا...باپيگيري هايي كه طرفداراي آقاي عليخاني دارن بلۀخره ايشون روبه تلوزيون برميگردونيم.براي آقاي عليخاني بااين همه حسودآرزوي موفقيت دارم.چون تومجري گري بهترينن...

رویا
سه‌شنبه 10 مرداد 1391 - 10:37
2
موافقم مخالفم
 

ندا خانوم مثه روز روشنه علیخانی چه توهینای و بی احترامی به مهمون میکرد با اون غروز کاذبش

ببخشید و لی علیخانی چی داره که کسی بخواد باهاش حسادت کنه

نه اجرا بلد نه سواد بالایی داره نه تیپ و قیافه ی داره

به گرد اجرای استاد فرزاد حسنی و تبپ و قیافه استاد فرزاد حسنی هم نمیرسه

خیلی دست بالا گرفتیش ندا خانوم

بیننده
پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 14:17
-6
موافقم مخالفم
 

رویا خانم!خدا استادت رو واست حفظ کنه.

لازم نیست در مورد چشم و ابروی دیگران نظر بدی!

farshid
شنبه 21 مرداد 1391 - 10:53
-2
موافقم مخالفم
 
تاسف

اینم رسانه ی ملی ایران ...

جای سال ها تاسف خوردن داره ... بهترین مجری های تلوزیون رو بی دلیل از دست دادن ...

...
چهارشنبه 1 شهريور 1391 - 17:20
5
موافقم مخالفم
 

همچین میگه استاد استاد انگار60 سالشه حسنی!

شهیدی فرد هم که تا چند روز پیش اجرای مستند منظومه حسن رو برعهده داشت،پس حذف نشده...خودشم گفته میاد.بالاخره آدمیزاد استراحت میخواد.یه برنامه هم بخواد بسازه طول میکشه.

این از ایشون(که ارادت خاصی بهش دارم)

دوما که این پورنگ عصرا برنامه زنده داره که!

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���