مجری جدید «ماه عسل» ۱۵ شب فرصت می‌خواهد تا خودش را در اجراي برنامه ثابت کند؛ 180 هزار تماس تلفنی و پیامک در شب اول
احسان علیخانی برای اثبات برنامه «ماه عسل» زحمت زیادی کشیده است/ حتی کسانی که با حضور من مخالف بوده‌اند، «ماه‌عسل» را دیدند

سينماي ما- بهناز شیربانی: این شب‌ها ویژه‌برنامه افطار «ماه عسل» با اجرای سیدعلی ضیا از آنتن شبکه سه پخش می‌شود، برنامه‌ای که تا پیش از این حضور مجریانی چون فرزاد حسنی، احسان علیخانی، حسن جوهرچی و محسن افشانی را تجربه کرده است. امسال قرعه اجرای این برنامه به نام سیدعلی ضیا افتاد، مجری که اجرای برنامه‌های موفق چون «نیمروز» را در کارنامه دارد حالا سکان اجرای یکی از برنامه‌های محبوب ماه رمضان در چند سال اخیر را به دست گرفته است. در ادامه گفت‌و‌گویي با ضیا را می‌خوانید:

تا یک ماه قبل وقتی هنوز زمزمه‌های حضورتان در برنامه «ماه عسل» بود. کمی در پذیرفتن اجرای برنامه تردید داشتید. دلیلش چه بود؟
البته برای من باعث افتخار است که سازمان صدا‌و‌سیما به من اعتماد کرد و اجرای برنامه «ماه عسل» را به من سپرد. به هر حال وقتی اجرای این برنامه به من پیشنهاد شد پذیرفتن آن سختی‌های خاص خود‌ش را داشت، چرا که «ماه عسل» طی سال‌های متوالی از برنامه‌های پرمخاطب شبکه سه بوده و قطعا همین موضوع کمی کار من را سخت‌تر می‌کرد. پیشنهاد اجرای این برنامه از طرف سازمان صدا‌و‌سیما برای من باعث افتخار است. به نظر من «ماه عسل» برنامه‌ای است که سازمان کاملا با هوشیاری برای آن تصمیم می‌گیرد.

نگران این موضوع نبودید که با مجری سابق این برنامه مقایسه شوید؟
ما مجریان فورواردهای سازمان صدا و سیما هستیم. فوروارد‌ها هیچ وقت دغدغه گل زدن ندارند و تنها نگران این هستند که پاس خوب دریافت کنند. دغدغه‌های من برای اجرای این برنامه بیشتر به خاطر تهیه‌کننده برنامه بود تا اجرا که خدا را شکر برطرف شد و در ‌‌نهایت کاری ارائه شد که قابل دفاع است.

آیا از ابتدا به این موضوع هم فکر کردید که این برنامه در طرح مسائل یا محتوا هم باید تفاوت‌هایی با سال‌های قبل داشته باشد؟
«ماه عسل» امسال در طرح مسائل تفاوت‌هایی با سال‌های قبل دارد. البته خیلی هم اصرار نداشتیم که این تفاوت‌ها خیلی زیاد باشد، چرا که مردم شش یا هفت سال به دیدن یک برنامه با یک روند ثابت عادت می‌کنند. شاید تغییرات بسیار زیاد در برنامه نتیجه عکس داشته باشد و آن‌ها را از دیدن برنامه دلزده کند. زیاد خودمان را درگیر این ماجرا‌ها نکردیم که شبیه سری‌های قبل «ماه عسل» باشیم یا خیر و مطمئن بودیم مردم هم مقایسه نمی‌کنند.

همیشه این موضوع را در صحبت‌هایتان لحاظ می‌کنید که نسبت به مجریانی که سابقه حضورشان از شما بیشتر است ادای احترام می‌کنید. تشکر از احسان علیخانی در برنامه اول «ماه عسل» هم به همین خاطر بود؟
به هر حال احسان علیخانی برای اعتبار برنامه «ماه عسل» زحمت زیادی کشید. من در برنامه اول از احسان یاد کردم و از او تشکر کردم و علاقه‌مند بودم بیشتر درباره او حرف بزنم چرا که همیشه اعتقاد دارم کسانی مثل احسان علیخانی و تمام مجریان نسبت به من سمت استادی دارند. تشکر من از احسان بابت این بود که در چند سال زحمت زیادی برای «ماه عسل» کشید. خواستم ادبم را نسبت به زحمت‌های او نشان دهم.

پاسخی هم از سمت احسان علیخانی داشتید؟
خیر، پاسخی نداشنم

محتوای برنامه «ماه عسل» امسال بر چه مبنای پایه‌گذاری شد؟
به شخصه بیشتر به این فکر کردم که حال روحی مردم را نزدیک افطار به یک سرور و حال خوب نزدیک کنیم و کمتر فضای برنامه را یه سمت اشک و آه ببریم و لبخند را به مردم هدیه کنیم، اما همه چیز دست من نیست. قطعا من خیلی نمی‌توانم در نحوه هدایت برنامه تاثیر گذار باشم. من بیشتر به حس صمیمیت میان برنامه با مخاطب فکر می‌کردم و دوست دارم مردم با این برنامه احساس نزدیکی کنند.


تا چه حد در انتخاب مهمانان برنامه دخیل هستید؟
انتخاب مهمان‌های برنامه بیشتر به عهده تهیه‌کننده است. طی این سال‌ها یاد گرفته‌ام اگر مهمان برنامه خیلی اهل گفت‌و‌گو نبود چطور با او رفتار کنم و شان و شعور حضور مهمان را در برنامه رعایت کنم و سطح برنامه را در حدی نگاه دارم که از حد متوسط بالا‌تر باشد.

در ابتدا قرار بود این برنامه با نام «با اجازه خدا» روی آنتن برود و بعد دوباره به «ماه عسل» تغییر نام داد. دلیل این اتفاق چه بود؟
انتخاب نام برنامه در حوزه اختیار من نیست و این کار به عهده مدیران سازمان صدا‌و‌سیما است. به نظر من این تغییر نام تصمیم بسیار خوبی بود، چرا که نام این برنامه «ماه عسل» بوده و هست و قرار نیست اگر مجری عوض شد نام برنامه هم تغییر کند. این نام برای خود سازمان صدا و سیما است.

واقیعت این است که عده‌ای از مردم تا حدی درباره حضور شما در برنامه «ماه عسل» نقد داشتند. فکر می‌کنید تا چه حد می‌توانید ذهنیت این دسته از افراد را برطرف کنید؟
 خدا را شکر می‌کنم که از ابتدای شروع برنامه محبت‌ها و لطف مردم شامل حال من و گروه «ماه عسل» شده است. ما هر روز تعداد بسیار زیادی تماس تلفنی از مردم داریم که بسیاری از آن‌ها نسبت به گروه «ماه عسل» ابراز لطف و محبت می‌کنند و برخی دیگر البته انتقاداتی دارند. من فقط 15 شب فرصت می‌خواهم که خودم را در اجرای این برنامه ثابت کنم. شب اول اجرای «ماه عسل» هم نسبت به کسانی که من را دوست دارند و یا دوست ندارند و یا به مرور از من خوششان می‌آید عرض ارادت کردم و فکر می‌کنم اگر مردم به من در این برنامه فرصت دهند، بتوانم تا حدی نظر کسانی که با اجرای من مخالف هستند را هم جلب کنم.
من کارم را با صداقت انجام می‌دهم و این صداقت را در نوع اجرایم هم لحاظ می‌کنم. اگر از امام حسین (ع) حرف می‌زنم‌‌ همان لحظه واقعا حسم را از امام حسین (ع) می‌گیرم. هیچ وقت در اجرایم ریا نکرده‌ام و سعی می‌کنم صداقتم را به مردم نشان دهم. برنامه «ماه عسل» در شب اول پخش 180 هزار تماس تلفنی و پیامک داشت و این نشان می‌دهد در این میان حتی کسانی که با حضور من مخالف بوده‌اند، این برنامه را دیدند و امیدوارم بتوانم خاطره خوبی از این ماه برای مردم به یادگار بگذارم.


منبع : خبر آنلاین

به روز شده در : سه‌شنبه 3 مرداد 1391 - 17:58

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

sheida
سه‌شنبه 3 مرداد 1391 - 21:44
11
موافقم مخالفم
 

boro baba

ali
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 5:27
11
موافقم مخالفم
 

مجری ماه عسل فقط احسان علیخانی هست

میترا
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 5:32
1
موافقم مخالفم
 

واقعا فکر کردی میتونی جای احسان رو پر کنی؟

محمد
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 6:52
-15
موافقم مخالفم
 

خیلی سعی می کنه ادای علیخانی رو در بیاره ولی....

علی رضا
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 8:38
-17
موافقم مخالفم
 

قای ضیا شما فقط 15 روز وقت میخوای؟؟با این برنامه امسالتون و این اجرا ببین تا ان موقعه دیگه بیننده ای هم میمونه؟ بعد خودتون را اثبات کنید!!!!!!! من که تا امروز نفهمیدم رویکرد جدید و موضوع برنامه امسال چی چی هست؟ نقد اجتماعیه؟ معنویه؟ علمیه؟ طنز و فکاهی؟ شاید هم به قول اقای ضیاهمین طوری می خواهیم دور هم جمع بشیم!! کی به کیه؟؟ تلوزیونه ایرانه دیگه!!!!!!

تسكين
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 8:39
-5
موافقم مخالفم
 

خيلي جالب شد ,اقاي ضيا تا جند روز قبل ما هر جي برنامه و سريال مي ديديم با يد يه دستمال مي كرفتيم دستمون هاي هاي كريه ميكرديم حالا جي شده كه به فكر ما مردم افتادن كه شاد و مسرور باشيم أقاي ضيا اكه من جاي شما بودم هيج و قت قبول نيمكردم ك اجراي برنامه رو به عهده بكيرم شما تو برنامه هاي ديكتون به دل مردم نشسته بوديد بهتر اين بود اين و ظيفه رو به عهده نمي كرفتين.

احسان عليخاني از درداي كه تو جامعمون هست مي كفت و اقعا بذيرش اينكه اين موضوعات به تصوير كشيده بشه انقد سخت بو د كه اقاي عليخاني رو ...

یه طرفدار ناامید
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 9:37
1
موافقم مخالفم
 

بسه دیگه بابا!خودشو داره میکشه واسه این که اثبات کنه!آره دیدن که بهت بگن اشتباه کردی ولی انقدر شهرت و رسیدن به بالاترین درجه اش کورت کرده که فقط حرفهای قشنگی که هوادارات میزنند و میبینی!میای آمار و ارقام میدی انقدرتا اس ام اس داشتیم ولی کاش میگفتی محتواش چی بود؟چرا نمیگی چه نقدهایی بهت شده؟ آره احسان علیخانی زحمت زیاد واسه ماه عسل کشید ولی شما توی این چند شبه هرچی ریسیده بود اون بنده ی خدا پنبه کردیش! نمیدونم تو این مملکت چرا واسه محکم کردن جای پای خودشون مردم دیگران رو زیر پاشون له می کنند

آقا ضیا ی محترم زندگی کردن رو از کلاغ یاد بگیر هیچ وقت روی لانه ی پرنده ی دیگه ای لانه نمیسازه چون خوب میدونه که پایه ی استواری براش نیست!!!!

مطمئن باش اگر یه برنامه از خودت به جای همین ماه عسل توی همین ساعت و توی همین ماه ارائه میدادی حتی اونایی هم که طرفدارت نبودند شاید دوستدارت میشدند ولی با این کارت کار سالهای قبل خودت رو که انجام داده بودی بی ارزش کردی منی که یه روز طرفدارت بودم رو الان دلزده کردی و ناامید کسب تجربه و کسب شهرت به چه قیمت؟ هیچ کس حتی طرفدارای احسان به مجری گری شما هیچ شکی ندارند و نداشتند ولی ازین که اومدی یه برنامه که مردم اون رو به نام کسی دیگه میشناسنش کردی زمین خاکی خودت و برای رسیدن به تیم ملی داری توش تمرین میکنی ناراحت و عصبانی اند، فقط میتونم بگم خودت رو خراب کردی همین%

خودم
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 10:42
-19
موافقم مخالفم
 

اجراش خوب بود امیدوارم در ادامه هم موفق باشه

عطیه
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 13:25
-3
موافقم مخالفم
 

ماه عسل بدون احسان علیخانی معنی نداره

علی
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 14:49
0
موافقم مخالفم
 

مرسی ضیا

ارزو
چهارشنبه 4 مرداد 1391 - 18:40
1
موافقم مخالفم
 

به نظر من اجرای علی ضیا حرف نداره.بهتر ه فرصت داده بشه همونطوری که اولین باری که علیخانی را در تلوزیون به جای حسنی دیدیم فرصت دادیم.

به نظرم با انصاف
پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 3:28
5
موافقم مخالفم
 

من از این جوان های خامی که تا چششون به یکی میفته سری هل میشن و یا ابراز احساسات میکنند و یا تخریب میکنند نیستم.

من اجراهای فرزادو کلا دوست ندارم چون بنظرم کمی گستاخانه بود . اجراهای احسان رو هم به غیر اجرای پارسالش دوست ندارم چون تقلید فرزاد بود ولی بنظرم این آقا کارش خوبه و میشه ماه عسل جدیدی دید.

این قیاس مع الفارقه ولی یادتون نره معلم توی مدرسه استخدام میشه و سعی میکنه با روش جدیدی آموزش بده و ارتباط برقرار کنه نه اینکه مدرسه استخدام معلم بشه. پس احسان فقط یه مجری بود و صاحب برنامه صدا و سیما نبود ولی راست میگه براش زحمات زیادی کشید و زحماتش قابل تقدیره و بی انصافی بود زحمات یه ساله ی از پارسال تا حالا که صرف تهیه و مصاحبه با سو÷ه های جدید کرده بود هدر بره و از این منظر به صدا و سیما اشکال و نقد وارده اما این دلیلی نمیشه که شاهد نظرهای افراطی باشیم.

شمیم
پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 9:8
5
موافقم مخالفم
 

ضیا به یه تاک شوی جدی و رسمی عادت نداره،همه برنامه هایی رو هم ک اجرا کرده به لوده بازی و شوخی های دفرمه گذرونده=>مناسب ماه عسل نیست

اشک و آه ؟؟؟hین چیپ ترین برداشتی هست که از ماه عسل های گذشته میشه داشت که البته از ضیا فرای این انتظار نمیره

مردم نزدیکای غروب رمضان میخوان که دریچه های روحشون آماس کنه

بر بار معنوی وجودیشون افزوده بشه،یادشون بیفته میتونن بعضیارو ببخشن.اونا میخوان بخشنده تر و بخشاینده تر بشن

سخت درک اینا برای شما ضیا جان سخت

ya3r
پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 12:4
0
موافقم مخالفم
 

یادمه ماه عسل با اجرای احسان بغضم رو میگرفت و اشکم در میومد و سبک میشدم ولی الان فقط دارم حرص میخورم و انگار الن کینه و نفرتم داره زیاد میشه

واقعا براتون متاسفم اقای علی ضیا

احسان دوست داریم

نسرین
پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 13:57
2
موافقم مخالفم
 

به نظره ما باید بهش فرصت بدیم تا بتونه خودشو ثابت کنه احسان علیخنی هم حتما کارایی کرده که مردمو ناراحت کرده که تقاضای مجری غیر از علیخانی کردن.همه ما از شکم مادر مجری یا حرفه دیگه ای به دنیا نیومدیم بعضی چیزا رو تجربه کردیم تا یاد گرفتیم.علیخانی هم برین اجرا های اولشو ببینید بعد نظر بدید


پنجشنبه 5 مرداد 1391 - 16:47
-1
موافقم مخالفم
 

اونقدر فرهنگ و شخصیت داره که صادقانه اعتراف میکنه که شاید واسه اجرای این برنامه مناسب نباشه خوششم میاد ازش

درضمن یادتون رفته اجرای علی خانی بجز توهین به مهمونا چیز دیگه ای نبود؟؟؟؟

یه دوست
جمعه 6 مرداد 1391 - 9:1
-5
موافقم مخالفم
 

من طرفداره هیچ مجری یا شخصه خاصی نیستم کسی که اجراش خوب باشه برنامشو نگاه میکنم احسان علیخانی واقعا اجراش عالیه و خیلی خوب حرف میزنه ماه عسل و برنامه سال تحویل مخصوصا سال تحویل 89 عالی بودن و بهترین مجریه و ماهه عسل و سال تحویل با حضور احسانه که رنگ و بوی خاصه خودشو داره و بدون اون هیچ بیننده ای نخواهید داشت نمیدونم چرا ادمهای خوب در حقشون بد میشه ................... لطفا لطفا تایید کنید

فرشته
جمعه 6 مرداد 1391 - 10:11
-10
موافقم مخالفم
 

آقای ضیا اگر یکم فکر می کردی میدیدی مدیران سیما تو رو سپر بلای خودشون کردن الان بیشتر مردم فکر میکنن این شما بودید که جای علیخانی رو گرفتین ولی در واقع مدیرای سیما اگه شما هم نمی پذیرفتید یکی دیگه مثله جوهرچی میوردن چون با علیخانی مشکل دارن مردم حتی از کلیشه ای بودن برنامه ماه عسل لذت میبردن.اونایی که نیمروز رو دیدن تمی از شما تو ذهنوشون دارن که در غالب ماه عسل نمیتونن بگنجونن

نگار
جمعه 6 مرداد 1391 - 23:36
-4
موافقم مخالفم
 

حالم ازتمامي طرفداران احسان عليخاني به هم ميخوره چه قدرلوس وننر هستيد.قراربود تاكي اون برنامه كه شبيه به مجلس ختم بود ادامه داشته باشه؟؟شماها واقعا خودتون رو زدين به اون راه كسي كه برنامه و ايده هاي فرزاد حسني رو بدزده نبايد يه حركت جديدي از خودش نشون بده؟؟واقعا كه! اصلا هم علي ضيا نميخواد اداي احسانو در بياره اوني كه ادا در مياورد احسان بود يه جاهايي مثلا ميخواست ازفرزاد تقليد كنه و بامهمونا صميمي بشه ميومد به مهموناش توهين ميكردوگند ميزد به همه چي! خيلي خيلي هم مغرور وخود شيفته هست هيچ وقت اون برنامش كه مربوط به سال تحويل چندسال پيش بود رو يادم نميره ازجومونگ دعوت كرده بود اون بيچاره هم اومده بود همچين باغرور و بي ادبي باهاش حرف ميزد كه انگار ببخشيدا داره با نوكرش حرف ميزنه انگار خودش از وسط آسمون افتاده بود رو زمين!!! احترام نگه نميداره هيچ وقت.

واسه علي ضيا هم بسيار بسيار آرزوي موفقيت ميكنم دمش گرم كه اومد وباعث شد آنتن شبكه سه دم افطار يه تنوعي پيدا كنه.

عجب
شنبه 7 مرداد 1391 - 10:6
-7
موافقم مخالفم
 

من نمیدونم مگه ماه عسل ارث بابای احسان علیخانیه! همین احسان علیخانی خودش اومد جای فرزاد حسنی که خیلی ازش بهتر بود رو گرفت. چیزی که عوض داره گله نداره حالا یکی دیگه همین کارو با خودش کرد. علی ضیا خیلی هم کار خوبی کرد که این پیشنهاد رو قبول کرد. همه حق دارن پیشرفت کنن این برنامه هم مال شبکه3 هست نه احسان علیخانی. من نمیفهمم چرا مردم انقدر جوگیر شدن هی میگن ماه عسل مال احسان علیخانیه !!؟ انقدر این آقآرو که یه مجری معمولی مثل بقیه است رو بزرگش نکنید.


شنبه 7 مرداد 1391 - 11:46
-14
موافقم مخالفم
 

خوشم اومد احسان علیخانی ی آدم خودخواه و مغروره

محمد
شنبه 7 مرداد 1391 - 14:6
10
موافقم مخالفم
 

ضیا عالی هستی به فکرهای منفی گوش نکن.فقط برای تضعیف روحیه توست عزیز.

مونيكا
شنبه 7 مرداد 1391 - 21:28
4
موافقم مخالفم
 

سلام

اقاي ضيا اين حرف ها فايده نداره شما براي رسيدن به شهرت بيشتر قبول كرديد اين برنامه رو اجرا كنيد ..... اين حرف هاتون هم هيچ فايده اي نداره ..... ببخشيد ولي دروغ مي گيد .... واسه تبرئه خودتون مي گيد .... دنيا دنيا هم واسه تبرئه خودتون حرف بزنيد اونم حرف هاي قشنگ و خوب و مثبت فايده نداره ..... مردم اينقدر ساده نيستند .... والله متوجه قصد اصلي شما كه فقط تثثبيت خودتون بود مي شن .....

تو چشما و حرف هاي شما تو برنامه ماه عسل پر از تصنع ... پر از حس تثبيت خودتون .... واسه همين باورتون نمي كنيم .... بعد مي گيد اين برنامه نه براي من نه براي او نه براي ايشان .... شمايي كه فقط براي خودتون اين برنامه رو اجرا مي كنيد ....

مردم رو اينقدر ساده فرض نكنيد اقا

مینا
شنبه 7 مرداد 1391 - 21:36
5
موافقم مخالفم
 

نه جناب ضیا این کار از عهده شما خارجه .

نبایذ پاتو تو کفش بزرگان میکردی حالا حالا ها کار داری تا احسان علیخانی و فرذاد حسنی و.............. بشی الان حتی انگشت کوچیکه اونام نیستی .

ادم همیشه باید قدر دهنش لقمه برداره

مرضیه
يکشنبه 8 مرداد 1391 - 7:38
2
موافقم مخالفم
 
برنامه ماه عسل

من خودم هرسال پایه ثابت ماه عسل بودم ولی امسال زیاد تمایلی به دیدنش ندارم .نه اینکه علی ضیا بد باشه ها نه. احسان علیخانی خیلی خوب بود

محمدرضا
يکشنبه 8 مرداد 1391 - 19:51
5
موافقم مخالفم
 

علی ضیا اجراش خیلی خوبه نمیدونم از چیه علیخانی خوشتون میاد؟

علییییییییییییییییییییی ضیییییییییییییا

عاطفه
يکشنبه 8 مرداد 1391 - 20:53
6
موافقم مخالفم
 

اره من اومدم 5 دیقه برنامه تو دیدم، حالم بد شد کانال رو عوض کردم!

من یکی از همونهایی هستم که هم زنگ زدم هم إس دادم!

حالا پز تعداد پیامک و این چیزا رو بده!

hojjat
يکشنبه 8 مرداد 1391 - 21:59
8
موافقم مخالفم
 
...

baba jamesh kon halam be ham khord age ehsan nabashe in barname mana nadare ke

ali
دوشنبه 9 مرداد 1391 - 0:30
-3
موافقم مخالفم
 

به نطرم اجراش خوبه ولی خوب معلومه علیخانی سابقش بیشتره با تجربشون ولی علیخانی که شما مثل طرفداری اقای چاوشی بیشتر ل از حد تعصب دارین اصلا خدتون می تونید مثل اقای ضیا اجرا کنید

yas
دوشنبه 9 مرداد 1391 - 0:38
16
موافقم مخالفم
 

اره عزیزان شهامتش خوبه یکم برنامه رو خش نمکنه مثل علیخانی ککل دارند هیچی ه انگار مجلس ترحیمه خوب علیخانی جای استادش فرزاد فرزینو گرفت هالا این اتفاق واسه خودش افتاد بعدم تازه علیخانی دستش باز بود ولی علی ضیا مجریه نه مثل علیخانی تهیه کننده باشه اخه ماه عسل از اولی که اومد چقدر کمک کرد اینه همه به مردم ونشون دادهیچکی کمکش نکرد ضیا استعداد داره


دوشنبه 9 مرداد 1391 - 8:14
-6
موافقم مخالفم
 

چقدر خوب شذ كه قيافه عليخاني رو دمع افطار ديگه نمي بينيم

ندا
دوشنبه 9 مرداد 1391 - 22:29
5
موافقم مخالفم
 

اونايي كه ميگن ماه عسل مجلس ترحيمه پس چراماه عسل احسان اينقدربيننده داشت؟!يكم انصاف داشته باشين.اگه برنامه تلخ بودبعضي قسمت هاشم خيلي شادبودفقط بااجراي احسان مثل بي بي عصمت وپنج قلوها...درضمن اگرم تلخ بود واسه اين بودكه به قول احسان عميق ترين اتفاقاي دنياتلخن...پس ماه عسل آقاي عليخاني فوق العاده بود.دراين شكي نيست.


چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 13:57
-7
موافقم مخالفم
 

خیلی سخته جای احسان علیخانی اجرا کردن چون اون نه تنها فقط یه مجری خوب نبود بلکه یاد داشت که تیمش رو رهبری کنه پارسال دیده شد چون ایده داشت خلاقیت داشت و حرفی واسه گفتن!!حالا آقای ضیا شما چه قدر فکر گذاشتی واسه ماه عسل امسال؟؟؟؟؟؟!!!!!!!اصلا فکر نمی کنم که فکر کردن واسه خلاقیت و ایده نو داشتن تو برنامه رو مهم بدونی!!!احسان این قدر مرد بود که پارسال برداشت گفت اگه سال آینده کار نو و خلاقیتی داشتم میام وگرنه هرگز وقتتون رو تلف نمی کنم !!!این یعنی احترام به مخاطب بعدشم کی از علیخانی تشکر کردی که ما نفهمیدیم حتی زورت اومد که اسمش رو تو برنامش بیاری تشکرت پیش کش !!!!این قدر هم با حس گرفتن های مصنوعی و تصنعیت و دکلمه های کودکانت به شعور این مردم توهین نکن!!!!

آتنا
چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 13:59
-2
موافقم مخالفم
 

با اجرای تصنعی و حس گرفتن های الکی آفای ضیا واقعا دم افطار حالم گرفته می شه ماه عسل دست رنج احسان علیخانی و تیمش هست و فقط اونا می تونن از پس این بار سنگین بربیان نه هیچ کس دیگه ای!!!

فاطمه.م
چهارشنبه 11 مرداد 1391 - 23:12
-8
موافقم مخالفم
 

آقای ضیا که اینقدر به 180 هزار پیامک افتخار میکنن کسی نیس بپرسه تو این پیامکا چی نوشته؟چرا چشمشونو روی اینهمه انتقاد در سایتها بستند و دل خوش کردن به پیامکهایی که هیچ کس نمیدونه توشون چی نوشته .چرا نمیگن چندتاش نقد و اعتراضه.وقتی تو هر سایتی میری از اجراشون نقد شده توی پیامکها معجزه میشه؟

در ضمن فک نمیکنن 15 شب برای اجرای برنامه 30شبی یکم زیاده؟

ماه عسل یه برنامه پرمخاطب بود ولی حالا....!

بخدا لباسهای رنگارنگ پوشیدن در برنامه جذب مخاطب نمیکنه.مردم برنامه معنوی میخوان دم افطار .برنامه پر محتواو دلنشین.آقای علیخانی همه زحمتها رو کشید تا ماه عسل بشه ماه عسل ولی متاسفانه خیلی دیر بعضیها که انتقادهای سختو غیر منصفانه از ایشون میکردن متوجه شدن که جای ایشون در برنامه خالی است.

با حدف آقای علیخانی از برنامه نه فقط مجری بلکه تهیه کننده و صاحب فکر و دلسوز برنامه کنار گذاشته شد و شیرازه ماه عسل از هم پاشید.حیف واقعا حیف...دیگه نمیدونم چی بگم.

1
شنبه 14 مرداد 1391 - 11:26
1
موافقم مخالفم
 

فرصتت تموم شد علی ضیا ...خب؟

فاطی
شنبه 14 مرداد 1391 - 23:24
-4
موافقم مخالفم
 

هر دوشون عزیزند

هدیه
شنبه 14 مرداد 1391 - 23:37
-6
موافقم مخالفم
 

سید ضیا عشقه چرا زود قضاوت میکنین مگه احسان هم که اولش اومد اجراش خوب بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟احسان اجراش عالییه ولی باید فرصتی به بقیه داد دیگه؟!ضیا واسه این یه ذره ادای احسان رو درمیاره که طرفدارای احسان جای خالیشو احساس نکنن بی انصاف نباشین

اعظم
يکشنبه 15 مرداد 1391 - 22:11
-1
موافقم مخالفم
 

امروز 16 مرداده....از 15 روز فرصت هم بیشتر شد .آقای ضیا شما میخواید از زیر بار مسئولیتتون شونه خالی کنید بخاطر همینم هی میگید این دست من نیست ..اون دست تهیه کننده است. پس نقش و سهم شما توی این برنامه درب و داغون دم افطار چیه؟

مسئولیت پذیر باشید و تو رو به همون امیرالمومنینی که مدام ازش دم می زنید بفهمید این برنامه رو نمی تونید اداره کنید.

برید از ماه عسل.خاطرات قشنگمو با این همه ضعف خراب نکنید

حسین
يکشنبه 15 مرداد 1391 - 22:20
1
موافقم مخالفم
 

ماه عسل امسال خیلی خسته کننده اس.ما که هیچ کدوممون نمیبینیم.برعکس پارسال از پای تلویزیون جوم نمیخوردیم.اجرای آقای علیخانی محشر بود.

سامان
دوشنبه 16 مرداد 1391 - 2:21
-1
موافقم مخالفم
 

اقای مجری ماه عسل شما هرگز نه تسلط اجرای احسان را خواهی داشت و نه فرزاد حسنی و نمیتونی از پس مهمانهات بر بیای و گاهی در برنامت مهمان هات بر تو غالب هستند وتسلط بر تو پیدا میکنند مانند همان مهمانت در برنامه که نوحه خوان و روضه خوان مشهوری هم بود که اسمش رو الان یادم نیست وگاهی احساس میکنم هیچ حرفی برای گفتن در موقع لازم نداری وخیلی سطحی و گذرا از موضاعات و مشکلات میگذری در حالیکه دو مجری قبل کاملا یک جوری با اختلاف نظر ها و مشکلات بحث و با مهمان کشتی میگرفتن که همین باعث جذابیت برنامه میشد و میشد نتیجه گیری کرد

علیرضا
دوشنبه 16 مرداد 1391 - 2:30
-6
موافقم مخالفم
 

هنوز برای اجرای چنین برنامه ای خیلی بچه ای و حالا حالا ها کار داری تا مخاطب رو جذب کنی من که با دیدن امسال برنامه ماه عسل از نوع اجرای این مجری خسته و کسل شدم وفقط اجباری اونم بخاطر وقت اذان برای افطار 5 دقیقه اخر رو میزنم شبکه3

طاها
سه‌شنبه 17 مرداد 1391 - 5:11
1
موافقم مخالفم
 

متاسفانه امسال در مجموع صدا وسیما در خصوص برنامه ها و سریال های ماه مبارک رمضان کارنامه بسیار ضعیفی داشت و نه سریال های چنان جذاب وماه رمضانی مثل سال های قبل داشت ونه در انتخاب مجری برنامه ای مثل ماه عسل موفق بود که انشا الله با برنامه ریزی دقیق و سنجیده تر حداقل امیدوارم ماه رمضان سال اینده را جبران کند و ماه عسل هم همان ماه عسل جذاب قبلی شود واشتباهات امسال را تکرار نکند

ثمین
شنبه 21 مرداد 1391 - 11:3
0
موافقم مخالفم
 
مجری ماه عسل

از اینکه ما ایرانی ها راحت قضاوت میکنیم متاسفم. آقای ضیا ثابت کردند توانا هستند و به نظر من بی ریا اجرا میکنند.همون آدمایی که الان از نبودن احسان ناراحت هستند از بودنشم در برنامه های گذشته معترض بودن.ما یاد نگرفتیم از پیشرفت همدیگه خوشحال بشیم.من از صمیم قلب به علی تبریک میگم.و به خاطر صداقتش بهش می بالم.

شکوفه
شنبه 21 مرداد 1391 - 20:49
8
موافقم مخالفم
 

علی اقا خیلی مصنوعی اجرا میکنی < یعنی داغونیا لهه له>

فاطمه
شنبه 21 مرداد 1391 - 22:45
1
موافقم مخالفم
 

ماه رمضونمون همینجوری گذشتو دریغ از یک جمله معنوی دلنشین تو برنامه دم افطار آقای ضیا که اصلا دلم نمیخواد بگم ماه عسل چون هیچ شباهتی به ماه عسل نداره.

آقای علیخانی برگرد توروخدا برگرد.دلمون واسه برنامت تنگ شده.خسته شدم از بس گفتم و کسی نشنید.یعنی شنیدند ولی اهمیتی ندادند.حیف ...خیلی حیف .چه ماه عسل خوبی میشد داشته باشیم و نشد.

محسن
چهارشنبه 25 مرداد 1391 - 22:28
13
موافقم مخالفم
 

اون از سریال های مزخرف و فوق ضعیف صدا وسیما اینم از برنامه ماه عسل که مجریش خیلی مسخره ادای معنوی بودن و اکساسی بودن میکنه !

"""""""""""بچه ها موافقید این ضیا خیلی تابلو ادا و اطوار در میاره """""""

.....
جمعه 27 مرداد 1391 - 22:59
7
موافقم مخالفم
 

شما کاری جز گلایه کردن و نق زدن هم بلدی؟

حالا که فهمیدی خراب کردی هم می خوای خیلی زیرکانه از زیر اشتباهاتت و اجرای فوق العاده ضعیفت در بری.

نه آقا !

مردم شعور دارن. هم شما اشتباه کردی هم بقیه تیم. فک کردی چون 1 سال نیمروزو روی آنتن یزردی و دو سه تا برنامه خیلی خیلی معمولی از عهده برنامه ای مثل "ماه عسل" هم برمیای؟

اقلا مرد باش و بگو اشتباه کردی و دیگه هم اجرای یه همچین برنامه هایی که به گروه خونیت نمی خوره رو قبول نکن. اگه اندازه ادعاهات مردمتو دوس داری.

برای صدا و سیما واقعا متاسفم.

مهربان
يکشنبه 5 شهريور 1391 - 18:12
-1
موافقم مخالفم
 

ببخشین از 180000 تا تماس فک کنم 179000تاش بدوبیراه بوده .آخه چه فکری راجع به مردم می کنید؟

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���