مدیر شبکه سه به نقدهای سریال ماه رمضان، دلیل تغییر مجری «ماه عسل»، کیفیت «خنده بازار» و ...
«خداحافظ بچه» با اختلاف زیادی پرمخاطب‌ترین سریال سیما بود/ «ماه عسل» امسال با اجرای علی ضیاء مخاطب از دست نداد و بسیار بهتر از قبل بود

سینمای ما- مدیر شبکه سوم سیما به منتقدان سریال «خداحافظ بچه» واکش نشان داد و مدعی شد که این سریال مخاطب را راضی کرد و پربیننده ترین سریال سیما بوده است.

علی‌اصغر پورمحمدی در حاشیه برگزاری مراسم اختتامیه آئین ترتیل‌خوانی قرآن کریم در قم با اشاره به اینکه ماه مبارک رمضان سال جاری، پنجمین سالی بود که شبکه سوم سیما آئین تلاوت قرآن کریم را به صورت مستقیم پخش کرد، اظهار کرد: این مراسم باشکوه‌ترین و عظیم‌ترین مجلس قرآنی جهان اسلام بوده و برای دیگر نقاط کشور و دنیا الگو شده است.   

وی با تاکید بر اینکه مسلمانان خارج از کشور از طریق ماهواره و اینترنت آئین ترتیل‌خوانی قرآن کریم را به طور مستقیم مشاهده می‌کردند تصریح کرد: با پخش اینگونه مراسم‌های قرآنی در کشور، جوانان در مجالس قرآنی حضور یافته‌اند و این موجب گسترش فرهنگ قرآنی شده است.

مدیر شبکه سوم سیما با بیان اینکه شبکه برنامه‌های معارفی خوبی همچون «سمت خدا»، سخنرانی و احکام را پخش می‌کند اضافه کرد: مجموعه مدیریت شبکه جوان علاقه‌مند است برنامه‌های قرآنی خود را گسترش داده و برنامه‌های شبکه، فضای قرآنی داشته باشند.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه حدود 10 برنامه ویژه ماه مبارک رمضان از شبکه سوم سیما روی آنتن رفته است خاطر نشان کرد: طبق نظرسنجی‌ها، برنامه‌های شبکه در جذب مخاطب موفق بوده و مخاطبان بالایی داشته است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه عده‌ای از پخش سریال «خداحافظ بچه» انتقاد می‌کنند گفت: منتقدان، سریال «خداحافظ بچه» را تا پایان مشاهده نکرده‌اند در حالیکه این سریال مخاطب راضی می‌کند.

مدیر شبکه سوم سیما با تاکید بر اینکه طبق آمار مرکز تحقیقات صداوسیما میزان بینندگان سریال «خداحافظ بچه» با اختلاف زیادی از دیگر سریال‌ها بالا بوده است، اضافه کرد: این سریال پرمخاطب‌ترین سریال سیما بوده است.

پورمحمدی در مورد اینکه بهزیستی به پخش سریال «خداحافظ بچه» انتقاد کرده است اظهار کرد: شبکه سه سیما با پخش این سریال قصد تخریب نهاد یا ارگانی را نداشت و قصه خانواده‌ای را نشان داد که برای بچه‌دار شدن به بن‌بست می‌رسند و پایان داستان به خوبی تمام خواهد شد.  

وی تصریح کرد: سریال «خداحافظ بچه» در مجموع سریال شیرین و جذابی بود که در راستای تبلیغ علاقه‌مندی به بچه‌دار شدن در خانواده‌ها ساخته شد و افزایش و قدر دانستن فرزندان را تبلیغ کرد.

مدیر شبکه سوم سیما خاطر نشان کرد: قرار بود سریال «خداحافظ بچه» شب گذشته به پایان برسد که به دلایل فنی این امکان میسر نشد و امشب یا فردا به پایان خواهد رسید.

پورمحمدی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چرا اجرای برنامه «ماه عسل» امسال به احسان علیخانی سپرده نشد اظهار کرد: به دلایلی این امر میسر نشد با این وجود برنامه «ماه عسل» امسال میزان مخاطب بالایی را جذب کرد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه «ماه عسل» با اجرای علی ضیاء مخاطب را از دست نداد تصریح کرد: برنامه امسال از نظر قوت و خاص بودن مهمانان بسیار بهتر بود و تهیه‌کنندگان خوبی داشت.

مدیر شبکه سوم سیما خاطر نشان کرد: برنامه «ماه عسل» امسال دارای تنوع سوژه، پیام‌های اخلاقی مناسب و مهمانان جدیدی بود. 

پورمحمدی با اشاره به اینکه شبکه سوم سیما امسال دو سریال را برای پخش در ماه مبارک رمضان در نظر گرفته بود اظهار کرد: سریال طنز «دزد و پلیس» به کارگردانی سعید آقاخانی دیگر سریال آماده پخش شبکه بود.

وی دلیل عدم پخش سریال «دزد و پلیس» در ماه مبارک رمضان را پخش برنامه «خنده بازار» دانست و افزود: به دلیل اینکه برنامه «خنده بازار» رویکرد طنز داشت تصمیم گرفتیم، «سریال دزد و پلیس» را که رویکرد طنز داشت در زمان دیگری از شبکه پخش شود.  

مدیر شبکه سوم سیما زمان احتمالی پخش سریال «دزد و پلیس» را مهر ماه عنوان و خاطر نشان کرد: برنامه طنز «خنده بازار» نسبت به سال گذشته بهتر شده است و این برنامه در ایام دهه فجر و ایام نوروز به روی آنتن شبکه سوم سیما خواهد رفت.

کاربران "سینمای ما" می توانند این نظرات را به بحث بگذارند



منبع : فارس

به روز شده در : يکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:3

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات


يکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:11
-30
موافقم مخالفم
 

به نظر من که ماه عسل امسال فقط یک تقلید ضعیف از ماه عسل پارسال بود و در بهترین حالت یک برنامه معمولی بود.

سامان
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:24
-1
موافقم مخالفم
 

وقتی روابط عمومی درست نداریم و نةزسنجی واقعی و رای گیری دقیق وجود نداره هر شبکه ای میگه سریال ما با اختلاف بهترین شد

همین دو روز قبل خبر زدیم مدیر شیکه یک گفته سزیال شیکه یک اول شدحالام که سه قردا هم مدیر شیکه دو کیاد بعد هم لابد شبکه هایی که سریال نداشتن هم مدعی میشن اگه سریال داشتیم ما اول بودیم

عجب اوضاعی شده

sama هنری 22
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:30
19
موافقم مخالفم
 

من نمیدونم این صدا و سیما با خودش چی فکر میکنه که احسان علیخانی رو از اجرای ماه عسل محروم میکنه در حالیکه ماه عسل فقط با علیخانی ماه عسل میشه نه هر مجری با ربط و بی ربط دیگه ای !

علی ضیا خوبه ولی نه برای برنامه ای با موضوع و کیفیت ماه عسل

امسال که بر خلاف نظر اشتباه صداو سیما برنامه با افت شدیدی مواجه شد شاید عبرتی باشه برای سال بعد

البته عملکرد صداو سیما نشون داده به نظر و علاقه مخاطب اهمیت نمیده و کار خودشو میکنه حالا چه درست چه غلط

راضیه
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:30
5
موافقم مخالفم
 

ما این وسط انگار باید حرف همه رو باور کنیم چون راه دیگه ای نداریم بفهمیم اما نه ماجرا چیز دیکه ایه و با بررسی کامنتهای سایتها و فیس بوک میشه فهمید امسال چی به چی بود کدوم برنامه موفق شد

دریانی
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:33
3
موافقم مخالفم
 

کدوم بقالی میگه ماست من ترشه؟

دریانی
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:33
7
موافقم مخالفم
 

کدوم بقالی میگه ماست من ترشه؟

دریانی
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:33
2
موافقم مخالفم
 

کدوم بقالی میگه ماست من ترشه؟

رضا
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 18:38
-1
موافقم مخالفم
 

ایشون مدیر شبکه سه بود گفت شبکه سه بهتر بود

بعدی میگه دو

بعدی یک

بعد چهار

بعدش شش

بعد کانال آموزش

بعد فارسی وان

یعد جم

بعد شبکه شما

طفلک مااااااااااااااا

سارا
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 19:12
7
موافقم مخالفم
 
نظرسنجي

احتمالا اين اقا با خودش نظرسنجي انجام داده.

سينماي ما: ممكنه يه نظرش سنجي توسط خود شما هم انجام بشه؟ درسته كه سايت سينمايي هستيد..

m
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 19:42
1
موافقم مخالفم
 

کاربر این زیاد اهل حرافی هستند


يکشنبه 29 مرداد 1391 - 22:54
8
موافقم مخالفم
 

این نتیجه نظرسنجی مردم نیست نظر خود صدا وسیماست!!!کیفیت برنامه ها سال به سال داره بدتر میشه . ماه عسل و جشن رمضان که افتضاح و ض

مس مس
يکشنبه 29 مرداد 1391 - 23:53
-2
موافقم مخالفم
 

کل صدا سیما رو بذاری رو هم یه برنامه خوب از توش میاد بیرون اونم کلاه قرمزیه که امروزم پخش شد.والا به غرعان


دوشنبه 30 مرداد 1391 - 2:38
-1
موافقم مخالفم
 

خدایا در دایره واژگان اینان دروغ و خجالت تعریف شده است؟

ترنم
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 9:18
14
موافقم مخالفم
 

اخه چرا اینقدر دروغ میگین بابا جان مامان بزرگ منم فهمید ماه عسل افتضاح بود حداقل اگه حتما باید حرف بزنین بگین خودمونو کشتیم اما نتونستیم.در ضمن ماه عسل یعنی احسان علیخانی و تیمش


دوشنبه 30 مرداد 1391 - 9:41
-1
موافقم مخالفم
 

کی گفته ماه عسل مخاطب داشت یک دونه مخاطب هم نداشت همش مهمون های قاری قرآن حافظ قرآن میاورند اصلا جالب نبود متاسفم برای آقای محمدپور

علی
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 10:41
0
موافقم مخالفم
 

آقای پور محمدی حرفتون در مورد ماه عسل بیشتر شبیه جوک بود

هومن
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 11:24
0
موافقم مخالفم
 

مثل اين كه نديدن واقعيات جامعه و احترام نگذاشتن به فهم و شعور مردم در بين مسئولان به صورت يك اپيدمي درآمده است. من نمي‌دانم اين چه اصراری است كه مدام مي‌خواهند واقعيات را وارونه جلوه بدهند. آقاي پورمحمدي! اين نظراتي كه ذكر كرديد، البته نظر شخص شماست و ما مردم نظري كاملا برعكس عقيده شما داريم. ما مجبور و محكوم به ديدن برنامه‌ها هستيم وگرنه مطمئن باشيد برنامه ماه عسل آقاي ضيا را هيچ كس نگاه نمي‌كرد، البته علي ضيا بسيار مجري خوبي است ولي نه براي اين برنامه. در مورد سريال‌هاي طنز هم به نظر من خنده‌بازار جز هجو و مسخره‌بازي و لودگي، چيز ديگري ندارد و اتفاقا بسيار بي‌كيفيت شده و اصلا قابل ديدن نيست. پس همان بهتر كه سريال آقاخاني را نمايش مي‌داديد. آقاي پورمحمدي! اگر خيلي به خود و شبكه‌تان و برنامه‌هاي شبكه اعتقاد و اعتماد داريد، پيشنهاد مي‌كنم در يك برنامه بي‌طرف و به صورت كاملا صادقانه، برنامه‌هاي اين شبكه را به چالش بكشيد و از مردم بخواهيد كه نظر خود را درباره اين برنامه‌ها بدهند. آن وقت خواهيد ديد كه مردم درست برعكس شما، اصلا از برنامه‌هاي اين شبكه و كلا صدا و سيما رضايت ندارند و فقط و فقط اجبارا آنها را تحمل مي كنند. * يك مسئله ديگر؛ ما مردم بازي نمي‌خوريم و بخوبي مي‌دانيم كه دليل پخش نشدن سريال در روز يكشنبه، صرفا به خاطر اين بود كه پايان اين سريال را طور ديگري رقم بزنيد تا بلكه بتوانيد اين سريال را موجه جلوه داده و تلافي انتقادها را بكند. {...}....

girl
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 11:28
0
موافقم مخالفم
 

دیگه شورش رو درآوردن... ماه عسل امسال اصلا قابل مقایسه با ماه عسل فوق العاده ی آقای علیخانی نبود..از هر لحاظ؛ چه از لحاظ تهیه کنندگی، چه از لحاظ مجری و چه از لحاظ مهمونا (که به هیچ وجه قابل مقایسه با مهمونای آقای علیخانی نبودن)...

این آقا هم مثل اینکه مردم رو به مسخره گرفته...واقعا براشون..برای همشون متاسفم....

girl
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 11:29
1
موافقم مخالفم
 

دیگه شورش رو درآوردن... ماه عسل امسال اصلا قابل مقایسه با ماه عسل فوق العاده ی آقای علیخانی نبود..از هر لحاظ؛ چه از لحاظ تهیه کنندگی، چه از لحاظ مجری و چه از لحاظ مهمونا (که به هیچ وجه قابل مقایسه با مهمونای آقای علیخانی نبودن)...

این آقا هم مثل اینکه مردم رو به مسخره گرفته...واقعا براشون..برای همشون متاسفم....

سبحان
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 15:34
10
موافقم مخالفم
 

می خوام برم یه جایی بشینم گریه کنم به خاطر بلایی که این صداوسیما داره بر سر فرهنگ و سواد و اخلاق جماعت ایرانی نازل می کنه، که از زلزله ی صد ریشتری بدتره.

آخه ما چه گناهی کردیم که برامون "خداحافظ بچه" پخش می کنید. (چقدر شنیدن و نوشتن این اسم برام چندش آوره) حیف از گوهر ذهن تازه کار بچه های ایرانی که شب ها پای این سریال ذره ذره به همان باتلاقی فرو رفت که ذهن پدر مادرای جوونشون...

یکی نیست به اینا بگه آخه فهمیدن اینکه سریال های چند سال اخیر این تلوزیون مثلا ملی تو ماه رمضان، سال به سال مزخرف تر شده کار سختی نیست و هر بی سواد و باسوادی اینقدر می تونه بفهمه. ناله ی آدم اونجا بلند می شه که میان چشم میندازن تو چشم مون و می گن اینا پر مخاطب بوده. گیریم که شما راست میگید، اونوقت، وقت عزا گرفتنه. به خدا باید برای استقبال حتی یک ایرانی از این خزعبلات امسال عزا گرفت. می دونید چه به سر سواد عمومی اون یک نفر اومده که از این چرندیات خوشش اومده ؟. همون بلائی که از زلزله ی صد ریشتری بدتره...!

سارا
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 16:14
2
موافقم مخالفم
 

موندم شما جناب آقای پور محمدی چطور به خودت اجازه میدی انقد راحت به شعور ماها توهین کنی متاسفم براتون

الینا
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 18:12
-4
موافقم مخالفم
 
ماه عسل

لطفا احسان علیخانی بهترین بود و ما فقط به خاطر اون ما، ماه عسل رو میدیدیم اون وقت اقا امده میگه بیننده های ماه عسل کم نشده وای وای وای اخه چی بگم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!


دوشنبه 30 مرداد 1391 - 20:57
3
موافقم مخالفم
 

یاد موج نظرات منفی افتادم که در زمان جایگزینی علیخانی به جای حسنی راه افتاد....

امان از این ملت جوگیر و فراموشکار و هوچی امان...!

aref
دوشنبه 30 مرداد 1391 - 22:6
4
موافقم مخالفم
 

ما که نظرسنجی واسه ماه عسل ندیدیم(یه احتمال زیاد از عوامل ماه عسل نظرسنجی کردن که برنامه چجوریه)


سه‌شنبه 31 مرداد 1391 - 0:45
0
موافقم مخالفم
 

من فقط یک سوال دارم :آقای پورمحمدی این همه درصد رضایتمندی رو از کدوم جامعه آماری در میارین؟

زهرا
سه‌شنبه 31 مرداد 1391 - 8:34
4
موافقم مخالفم
 

ماه عسل امسال خیلی معمولی و کلیشه بود و فقط دو سه تا از مهموناشون آموزنده و تاثیر گذار بودن در واقع بهتر که نبود هیچ بدترم بود

ماه عسل سالای پیش آدم ازش درس زندگی یاد می گرفت

خداحافظ بچه
سه‌شنبه 31 مرداد 1391 - 9:43
-3
موافقم مخالفم
 
خداحافظ بچه

من خودم سال به سال تلوزیون ایران رو نگاه نمیکنم ولی از حق نگذریم خداحافظ بچه خوب بود البته نه به خاطر فیلمنامه و سوژه عجیبشون!!

به خاطر بازی های زیبایی که بازیگران این سریال ارائه دادن.

امير
سه‌شنبه 31 مرداد 1391 - 10:13
1
موافقم مخالفم
 
عدم رضايت

ماه عسل امسال بسيار ضعيف و كم بيننده بود به دليل اينكه مجري كم تجربه و بي نمك كه از قسمت اول تا اخر تقليد ميكرد از مجري هاي خوب مثل احسان عليخاني و فرزاد حسني عزيز و محبوب و متاسفم براي مديريت خيلي ضعيف اقاي ضرغامي با اين برنامه هاي ابدوخياري .نميدانم تا كي بايد 70 ميليون بيننده بايد با سليقه اقاي ضرغامي تلويزيون ببينند بعد ميگن چرا ماهواره نگاه ميكنيد

امیر
سه‌شنبه 31 مرداد 1391 - 12:7
6
موافقم مخالفم
 

ماه عسل امسال افتضاح یود

ناصر
سه‌شنبه 31 مرداد 1391 - 16:10
-3
موافقم مخالفم
 

مدیر شبکه سه میگه خوشبختانه امسال با عدم اجرای علی خانی مخاطب ریزش نداشت!!! منظورتون از مخاطب خانواده خودتون که نیست؟؟!!!

Arman
سه‌شنبه 31 مرداد 1391 - 22:8
5
موافقم مخالفم
 

ماه عسل امسال که اصلا برنامه جالبی نبود...این اقا فکر کنم از یک نفر نظرسنجی گرفته اونم علیضیا بوده...اخه چقد دروغ....

به نظر من سریال راز پنهان هم قشنگ تر از خداحافظ بچه بود ...

رضا
چهارشنبه 1 شهريور 1391 - 5:1
2
موافقم مخالفم
 

دوستان توجه کنید در چند سال اخیر مدیران محترم رسانه ملی از افعال معکوس استفاده می کنند...از همین تریبون به کلیه عزیزان خسته نباشید میگم!

مــــــــــــــــــــــــــن
چهارشنبه 1 شهريور 1391 - 6:55
-2
موافقم مخالفم
 

پرمخاطب؟ ماه عسل امسال؟ شوخیه!!!

نیما
چهارشنبه 1 شهريور 1391 - 9:50
-4
موافقم مخالفم
 

ماه عسل امسال نمره منفی زیاد داشت.... مثلا مهمان دعوت می کنند بعدش تا بنده خدا میخواست حرف بزنه مجری مسلط! میگفت 1 دقیقه وقت داریم...شما باشین چه حالی بهتون دست میده خدایی؟

چند بار این اتفاق افتاد

مهسا
پنجشنبه 2 شهريور 1391 - 12:0
-4
موافقم مخالفم
 

خوش به حال ما كه اصلا تلوزيون نمي‌بينيم

نسترن
جمعه 3 شهريور 1391 - 13:29
8
موافقم مخالفم
 

خداییش ماه عسل امسال اصلا خوب نبود !

اصلا آدم رغبت نمی کرد نگاه کنه!


شنبه 4 شهريور 1391 - 23:17
-6
موافقم مخالفم
 

آقای پورمحمدی ! شما رو به یاد سفر آخرت می ندازم...بسه دیگه!

اعظم
يکشنبه 5 شهريور 1391 - 18:10
8
موافقم مخالفم
 

برو حاجی - ما خودمون رنگ کاریم .شما دیگه نمیخواد واسه ما سوسه بیای. آره باشه 99.9%از برنامه هاتون راضین به خص.ص ماه عسلتون با اون همه نوآوری!

نرگسی
دوشنبه 6 شهريور 1391 - 0:10
4
موافقم مخالفم
 

ماه عسل امسال؟ افت کیفیت نداشته؟!!!! حاج آقا پورمحمدی این آمارها رو از توی کدوم جیبتون در میارین؟

مهربانو
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 4:25
-5
موافقم مخالفم
 

وای بحال ما که شما مدیر شبکه رسانه ملی مون هستی! وای بر ما که شما برامون انتخاب می کنی!

سارا
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 7:51
1
موافقم مخالفم
 

یه نکته خیلی برام جالب و البته سوال برانگیزه ماه عسل پارسال که تموم شد با اینکه اکثریت مردم ازش کاملا راضی بودن و خیلی برام نقد نوشتیت و ایراد گرفتید مخصوصا از آقای علیخانی حتی برنامه عید ایشونو دقیق نقد کردید چه طور شده که امسال که برنامه و مجریش واقعا حرفی برای گفتن نداشتن حتی یه نقد کوتاه ازش ننوشتین؟؟؟؟؟؟

لاله
يکشنبه 26 شهريور 1391 - 16:37
5
موافقم مخالفم
 

دقت کردین هر برنامه ای که موفق میشه بهد از یه مدت گند میزنند توش!!!!!!!!!!!!!!

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���