دانلود

هیچ :: سينمای ما ::
  

   



  خلاصه داستان:

مردی که به لحاظ ژنتیکی مشکل دارد سرپرستی خانواده پرجمعیتی را بر عهده می گیرد و ...



      هیچ     

کارگردان:   عبدالرضا کاهانی
...
نویسنده:   عبدالرضا کاهاني و حسين مهکام
...
سال توليد:   1388
...
بازیگران:   مهدي هاشمي، مرضيه برومند، پانته آ بهرام، باران کوثري، صابر ابر، احمد مهران فر، نگار جواهريان، مهران احمدي و نيره فراهاني
...
سایر عوامل:   تهيه کننده: سلیمان عليمحمد و عبدالر ضا کاهاني مدير فيلمبرداري: مسعود سلامي طراح صحنه و لباس: عبدالرضا کاهاني مدير صدابرداري: جهانگير ميرشکاري طراح چهره پردازي: نويد فرح مرزي مدير توليد: طهورا ابوالقاسمي سرمايه گذار: سليمان عليمحمد مدير برنامه‌ريز: مهران احمدي دستيار اول کارگردان: دانش اقباشاوي عکاس: سينا خاکساري شروع فیلمبرداری: 13 شهریور
...
     
سینما ها:  
...
     
     


اخبار مرتبط
       

نظرات

مهر/مهرداد
چهارشنبه 26 اسفند 1388 - 7:49
-1
موافقم مخالفم
 

سیمرغ بازیگری مرد امسال از آن مهدی هاشمی بود و بس.حیف که هیچ در بخش مسابقه نبود...

nice
چهارشنبه 26 اسفند 1388 - 18:0
-1
موافقم مخالفم
 

بی نظیره هیچ= همه چی

آرین
پنجشنبه 27 اسفند 1388 - 13:39
-11
موافقم مخالفم
 

نسخه ای که توی جشنواره دیدم خیلی بهتراز این بود.ولی در کل فیلم خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خوبیه!


جمعه 28 اسفند 1388 - 10:40
-4
موافقم مخالفم
 

آقای آرین خود آقای کاهانی گفته که فقط دو سه تا دیالگو پلان از فیلم حذف شده چرا الکی میای میگی خیلی بهتر بود

erfan
جمعه 28 اسفند 1388 - 13:37
-2
موافقم مخالفم
 

kheili filme khubie ,vali filma tazegi kheili tahte tasire darbareye elian filmayi mesle hich va 7 daghighe ta paeiz .vali hich kheili ali boud baziye bazigara kheili fogholadas ,hame ali bazi kardan .

علی
يکشنبه 1 فروردين 1389 - 14:18
8
موافقم مخالفم
 

هیچ و دیگر هیچ فوق العاده بود

marjan
يکشنبه 1 فروردين 1389 - 15:43
-1
موافقم مخالفم
 

واقعا فیلم زیبایی . مهدی هاشمی موقعیت فیلم خیلی خوب نشون داده.خیلی خیلی خیلی خوب...............................

هیچ
سه‌شنبه 3 فروردين 1389 - 13:8
2
موافقم مخالفم
 

من تا امروز 2 بار این فیلمو دیدم.

Ebi-s
چهارشنبه 4 فروردين 1389 - 11:6
-2
موافقم مخالفم
 

اونقدر هم قشنگ نبود میشه گفت میتونست بهتر باشه چون یه کم ایده رو هدر داده بود(کاری که تو سینمای ایران زیاد اتفاق میفته).نیمه اول فیلم زیادی کشدارو خسته کننده بود و معلوم نبود چرا یه نقطه عطف ساده رو تبدیل کرده بود به نگاه اول و دوم، شاید چون مده. کلاً ریتم فیلمای کاهانی خیلی نرمه، چیزی تو مایه های سکون و حرکته. شخصیت پردازی هم با این همه بازیگر سخته ولی کاش به مهدی هاشمی بیشتر می پرداخت.حیف بود

سهيل
چهارشنبه 4 فروردين 1389 - 19:28
3
موافقم مخالفم
 

من اين فيلم رو متاسفانه تو جشنواره نشد كه ببينم ولي تعريف زيادي از آن شنيده ام و در اولين فرصت به تماشاي آن خواهم رفت. اميدوارم كه فيلم زيبايي باشد و از ديدن آن پشيمان نشوم. راستش را بخواهيد بعد از ديدن به رنگ ارغوان ابراهيم حاتمي كيا بعيد ميدونم فيلمي بتونه تا مدتها انتظارات مرا برآورده كند.

به رنگ ارغوان يك فيلم فوق العاده بود. ولي نمي دانم چرا از اكران مناسبي برخوردار نبود. اين فيلم در بد ترين زمان ممكن اكران شد. در حالي كه قرار بود اين فيلم تا ارديبهشت ماه در سينماها در حال اكران باشد ولي با اكران فيلم هاي جديد نورزوي تعداد سينماهاي نمايش دهنده اين فيلم به طور قابل ملاحظه اي كاهش يافته است و علي رغم جاي گرفتن اين فيلم در ليست فيلم هاي نوروزي ولي متاسفانه اكران اين فيلم با مشكل مواجه شده است و تعدادي محدود از سينماها در حال اكران آن هستند.

به نظر ميرسد كه يك سري مسائل بيرون از سينما و حواشي كه باعث شد اين فيلم 6 سال در محاق قرار گرفته و از اكران آن جلوگيري شود. هنوز به اين فيلم لطمه وارد مي كند و باعث شده است كه اين فيلم علي رغم توانايي بالا در جلب مخاطب با فروش خوبي مواجه نشود.

به نظر مي رسد كه جرياني خاص برعليه فيلم فعاليت مي كندو سعي در اكران نامناسب اين فيلم دارد

به هر حال به رنگ ارغوان با وجود همه نابساماني ها و جفاهايي كه در حقش در اكران عمومي شد جايزه ويژه را از مردم و در حين برگزاري جشنواره دريافت كرد.

راستي چرا نام اين فيلم در بخش فيلم هاي روي پرده وجود ندارد و براي نظر سنجي گذاشته نشده است

محسن(علاقمند سینما)
جمعه 6 فروردين 1389 - 0:27
9
موافقم مخالفم
 

امروز هیچ را دیدم واقعا نمی دانم چه بگوییم ،هنوز گیج هستم و سردرد شدیدی دارم ،مطلب کوتاهی می نویسم

فیلم هیچ اثری سرشار از صحنه های چندش آور است

فیلم فضایی بسیار سرد و کسل کننده دارد ،گویی دوربین می خواهد یک فیلم کوتاه یا مستند باشد

40 دقیقه ابتدایی فیلم بسیار کم دیالوگ است انگار به دیدن پانتومیم آمده اییم ،فضای سینما بسیار سرد بود مخاطب نمی دانست به دیدن چه فیلمی آمده است ،عده معدود تماشاگر داخل سالن به امید دیدن طنز اجتماعی و استاندارد بودنند ولی حاصل کار (فیلم هیچ) زمین تا آسمان با تفکر ما فاصله داشت،من با ذوق و شوق به دیدن فیلم رفتم ولی حیف شد ..........

تکلیف فیلمساز مشخص نیست آیا فیلم کمدی است آیا طنز است ؟آیا فیلم اجتماعی است؟آیا فیلم گیشه ایی است؟آیا متعلق به سینما استاندارد و بدنه ایی است ؟؟؟

هنوز نمی دانم چطور چنین فیلمی ساخته شده است ،الان به هیئت داوران حق می دهم که فیلم را به مسابقه جشنواره ندادند ،الان می فهمم که چرا آقای سجادپور مخالف این فیلم بود

سکانسهای زشت و چندش آور فیلم

1-در یکی از سکانسها زنی در حمام است و یک زن دیگر به عنوان دلاک (کیسه کش )وارد حمام می شود

2-در یک سکانس دیگر (مهران احمدی)در حمام برهنه است و دو فرزند خود را شسته شو می دهد قرار دادن این صحنه در فیلم چه دلیلی دارد و چه مفهومی دارد؟؟؟

3-حداقل سه سکانس وجود دارد بازیگران کنار دستشویی هستند و 10 دقیقه از فیلم به این صحنه ها اختصاص دارد .هنوز گیج هستم و نمی دانم این سکانس برای خنده ایجاد شده یا دلیل دیگری دارد؟؟

4-در یک سکانس دیگرلاک زدن انگشتان دست ،تاکید دوربین بر روی گوسفند در حیاط برای سه مرتبه ،،یا بالا کشیدن زیب شلواربچه،،یا خوابیدن یک زن باردار روی زمین و دست کشیدن یک زن دیگر بر روی شکم او و دهها سکانس زشت و بی معنی دیگر چه دلیلی دارد؟؟؟ ،اگر قرار است فیلمساز تلخی و فقر را نشان دهد چه لزومی دارد که به این طریق انجام شود در سالهای گذشته فیلمهای زیادی دارم که در نمایش فقر و بدبختی طبقات پائین موفق بودند برای نمونه فیلم بوتیک ، زیر پوست شهرو ... می توان اشاره کرد

متاسفانه فیلم هیچ اعصاب تماشاگر را خرد می کند و واقعا فیلم پوچ و بی ارزش است و در هیچ ژانر نمی توان طبقه بندی کرد ،و ساخته شدن چنین فیلمهایی فقط فقط مخاطبان را از سینما دورو دلزده می کند

آیا بهتر نیست که مسئولین سینما در سر در سینما با یک برگه و نوشته تعیین کنند که این فیلم برای مخاطب خاص و منتقدین و نویسندگان است ،تا تماشاگران عادی سینما دچار اشتباه نشونند...........

تنها نکته مثبت فیلم بازی بسیارخوب و تاثیر گذار خانم پانته آبهرام و سکانس پایانی فیلم که خودکشی می کند صحنه تکان دهنده ایی است

آرش
شنبه 7 فروردين 1389 - 12:33
-1
موافقم مخالفم
 

مردم نظر خودشونو می گن ولی به قول فرزاد حسنی هیچ و همه چیز !

محمد
يکشنبه 8 فروردين 1389 - 8:45
0
موافقم مخالفم
 
هیچ

من تا امروز میخواستم تا امروز این فیلمو ببینم ام حالا پشیمان شدم

عرفان
يکشنبه 8 فروردين 1389 - 12:31
5
موافقم مخالفم
 

من امروز فیلمو دیدم.با نظر محسن کاملا موافقم.خیلی فیلم آشغالی بود.تورو خدا گول حاشیه های این فیلمه مزخرفو نخورید و به دیدنش نرید.واقعا پشیمون میشید.فیلم به غیر از بازی فوق العاده مرضیه برومند و پانته آ بهرام هیچی ندارهوحتی غیر قابل تحمله...

محسن(علاقمند سینما)
دوشنبه 9 فروردين 1389 - 13:22
7
موافقم مخالفم
 

آقا عرفان خوشحالم که موافق نظر من بودی

هر چقدر فکر می کنم فیلم هیچ بسیار بی ارزش و بی سر و ته بود

من بقدری عصبانی بودم که می خواستم پول بلیط سینما را پس بگیرم............

فیلمی
دوشنبه 9 فروردين 1389 - 21:11
4
موافقم مخالفم
 

برای دیدن یک فیلم متفاوت به سینما بروید.

اشکان
دوشنبه 9 فروردين 1389 - 21:40
1
موافقم مخالفم
 
تاسف

برای اقا محسن که علاقه مند سینماست متاسفم که این قدر بد سلیقه است

فیلم بسیار خوش ساخت

البته برای کسی که سینما را میفهمه

اشکان
دوشنبه 9 فروردين 1389 - 21:41
5
موافقم مخالفم
 
تاسف

برای اقا محسن که علاقه مند سینماست متاسفم که این قدر بد سلیقه است

فیلم بسیار خوش ساخت

البته برای کسی که سینما را میفهمه


سه‌شنبه 10 فروردين 1389 - 16:23
-2
موافقم مخالفم
 

واقعا فیلم قشنگی بود. اونقدر باران کوثری قشنگ بازی کرده بود که شخصیت یکتا از اون روز که دیدم تا حالا دیوونم کرده. حتی اون سکانسی که گریه می کرد و فقط صداش شنیده می شد از با تصویرش هم بهتر بود... سکانس بچه گفتنش هم که دیگه کولاک کولاک بود...

صاد
سه‌شنبه 10 فروردين 1389 - 17:20
-6
موافقم مخالفم
 

هیچ از معدود فیلم های سینمای ایران که با پرداختی واقع گرایانه فقر را نشان میدهد.

به عرفان و محسن هم توصیه می کنم بروند فیلم های فانتزی "مجید مجیدی" را که فقر را نشان می دهد(!) نگاه کنند.

معین
سه‌شنبه 10 فروردين 1389 - 22:42
0
موافقم مخالفم
 

اونجوری که فکر میکردم خوب نبود یه فیلم کاملا معمولی با یه ایده خوب که کاملا شکست خورد

با سکانس های زشتی که محسن گفته کاملا موافقم هیچ دلیلی بر وجودش نمیبینم

واقعا بیست کاهانی یه چیز دیگه بود


سه‌شنبه 10 فروردين 1389 - 23:49
7
موافقم مخالفم
 

هیچ فیلم خوبی بود

حداقل به یک بار دیدنش که می ارزد

سام
چهارشنبه 11 فروردين 1389 - 11:40
-5
موافقم مخالفم
 
نه بابــــــــــــــــــــــــــــــــا

با درود

آقای محسن، چی میگی؟ مطمئنی که فیلم هیچ رو دیدی؟

آخه من فکر می کنم آخر فیلم باران کوثری رو تو نسخه ای که من دیدم، کارگردان کشت!

انتقاداتی هم که کردی،.. نمیدونم با چه دیدی به سینما رفتی، ولی قبول کن بی منطقن.

شاید کل یه فیلم تو زباله دونی و حاشیه توالت بگذره، دلیل بر بد و ... بودن فیلم که نمی شه.

دست رو شکم کشیدن، حموم رفتن، لاک زدن و ... دیگه وقتش نرسیده که اثر هنری رو با ملاک های مسخره و متحجر اینطوری نسنجیم؟! شرایط روز جامعه و زندگی اجتماعی مردم ایران واقعا چطوری؟ همون که صدا و سیمای میلی! نشون میده؟ روسری ها تا روی چشم، همه ملت پاستوریزه صحبت می کنن، مملکت در امن و امانه، همه شاد و شور و نشاط و ... هستن؟

sanaz
چهارشنبه 11 فروردين 1389 - 18:50
1
موافقم مخالفم
 

salha bood film be in tamizi khoobi nadide boodam. ali bood.

احسان11
جمعه 13 فروردين 1389 - 1:0
0
موافقم مخالفم
 

هیچ بعداز درباره الی بهترین فیلم سینمای ایران تو یک سال اخیره

امشب کلکسیونی از بازیهای خوب رو دیدم که فقط دلیلش میتونه یه کارگردانی عالی باشه

مرسی آقای کاهانی

فرهود
جمعه 13 فروردين 1389 - 11:7
1
موافقم مخالفم
 

من بانظردوستان مخالف فیلم موافقم.جزبازی مهران احمدی وپانته آوکارگردانیمتوسط کاهانی چیزدیگری نداشت.فیلم فقط طهران تهران

شیرین
شنبه 14 فروردين 1389 - 13:50
0
موافقم مخالفم
 

فیلم بسیار پر محتوایی بود،بازی ها بسیار روان و زیباست مخصوصا استاد مهدی هاشمی(سکانسی که دنبال شیشه عسل میگرده یا سکانسی که بیک دنبالش میکنه و نادر به دستشویی پناه میبره!)در ضمن به محسن پیشنهاد میدم فقط برای دیدن اخراجی ها و زندگی شیرین و ... به سینما بره و پولش رو برای دیدن این جور فیلمها هدر نده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

محسن(علاقمند سینما)
شنبه 14 فروردين 1389 - 20:59
5
موافقم مخالفم
 

شیرین خانم کاملا اشتباه کرده ایی،( زندگی شیرین و اخراجی ها )برای من بدترین فیلم هستند البته در کنار فیلم هیچ

نکته دوم :نمی دانم شما تحت تاثیر منتقدین قرار گرفته ایی یا خودت فیلم رو دوست داری

نکته سوم گفتی فیلم خیلی با محتوا است :حرف خیلی خنده داری گفتی ،نمی دانم این محتوا کجای فیلم وجود داشت که من متوجه نشدم ،شاید شما در سالن نمایش عینک سه بعدی و یا ذره بین در چشمهایت داشتی و توانستی این محتوا را کشف کنی

نکته چهارم :شیرین خانم من بی صبرانه منتظر هستم تا کسی پیدا شود و به صورت منطقی و تحلیلی جواب مرا بدهد ولی فعلا هر کسی نوشته من را می خواند خیلی زود تهمت می زند که من علاقمند زندگی شیرین هستم

محمد کمالی
يکشنبه 15 فروردين 1389 - 10:31
-12
موافقم مخالفم
 

اقا محسن نمی خوام ادعا کنم ولی به نظر من یه چندتا کتاب درباره ی چنین فیلمهایی بخونی بعد چنین بگویی بهتر چون واقعا فیلمی که هم مخاطبش رو راضی می کنه هم منتقدا رو

چند لحظه پیش خودت فکر کن اقای هاشمی و خانم بهرام بازیگرانی نیستند که بخاطر پول یا چیز دیگه ای بازی کنند مطمئن باش همچین فیلمی باید هم داستان خوب هم کارگردان مطمئنی داشته باشه تا چنین بازیگران بزرگی در این فیلم بازی کنند

marjan
دوشنبه 16 فروردين 1389 - 11:31
0
موافقم مخالفم
 

حرف من اینه .چرا اینقدر در سینما سطحی نگریم. که هیچ روفاجعه میدونیم............................................................................................................................................./

Ebi-s
دوشنبه 16 فروردين 1389 - 13:9
1
موافقم مخالفم
 

آقای کاهانی از اون وقتی که اومده فقط میخواد فیلم متفاوت بسازه اما باید بدونه که با تغییر در اجرا و ساختارهای فرمی نمیتونه فیلمهای متفاوت و مدرن بسازه. اگه برای خندوندن مردم کار به توالت و صدای گ.. و نشون دادن حمام و غیره بیفته فاتحه سینمای ایران رو باید خوند.هیچکس اینجا نه از اخراجی ها و امثالهم خوشش میاد نه از واقع گرایی اجتماعی بدش میاد، موضوع شکل به تصویر کشیدن وگرنه مگه دارا و ندار واقع گرایی اجتماعی نبود. آقای کاهانی طنز رو باید از بی پولی یاد بگیره نه از کمدی های سخیف این روزها. در ضمن بیست، افسردگی پرویز پرستویی رو بهونه ریتم کندش داشت اینجا چرا اینقدر ریتم کشندس.

یک فیلمساز جوان
دوشنبه 16 فروردين 1389 - 21:46
-1
موافقم مخالفم
 

فیلم هیچ همونجوری پیش رفت که باید میرفت

دکوپاژ = عالی

بازی ها=عالی

کارگردانی= عالی

شخصیت پردازی= بسیار عالی

همه چی عالی

و باید به دوستایی که میگن فیلم کند پیش میرفت بگم: فیلم کند پیش می رفت چون باید کند پیش می رفت

________________-

البته ه سرسی مشکلاتی هم داره که فیلم انقدر خوبه پرداخته شده که پوشونده شده

با تشکر

فیلمساز
دوشنبه 16 فروردين 1389 - 21:59
-1
موافقم مخالفم
 

بسیار عالی

فیلم پایان بازی بود

بسیار عالی

Ebi-s
سه‌شنبه 17 فروردين 1389 - 9:31
-3
موافقم مخالفم
 
هیچ هیچ است

قدرت قدرت است...اراده اراده است...بی کران بی کران است...هیچ هیچ است.(تولستوی).

با نظر محسن موافقم صحنه های زیادی تو فیلم اضافی هستن که هیچ دلیل و منطقی ندارن.

وقتی برای بیان یه نقطه عطف ساده چهل دقیقه فیلم رو کش میاری انتظار میره که بعد از این روند فیلمنامه جون بگیره ولی هیچ تغییری در ریتم فیلم بوجود نمیاد.

ebrahim ghahramani
سه‌شنبه 17 فروردين 1389 - 10:36
-3
موافقم مخالفم
 

fogholade bood alllllllllllllllllllllllllllllllllllllliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

bood bayad be aghaye kahani babate in filme khobeshon ye afarin hesabi goft v be hameye bazigarane film ye khaste nabashid janane vagheavn filme tooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiibood

صاد
سه‌شنبه 17 فروردين 1389 - 12:17
2
موافقم مخالفم
 

یه سوال از آقا محسن!

به نظر شما فیلم های "مجید مجیدی" فقر را نشان میدهند یا فیلم هیچ؟

astm1834
سه‌شنبه 17 فروردين 1389 - 13:28
-2
موافقم مخالفم
 

جناب محسن(علاقمند سینما) من پیشنهاد میکنم در اولین فرصت به یه مشاور یا روان پزشک مراجعه کنید تا از مفهوم کلمه زشت برداشت درست تری بهتون بدن.

Ebi-s
سه‌شنبه 17 فروردين 1389 - 18:34
1
موافقم مخالفم
 

یعنی چی که باید کند پیش میرفت وقتی نمیدونی چرا تز میدی آقای فیلمساز جوان. کاهانی میخواد خودش رو فیلمساز غیر متعارف نشون بده برای همین از راهی برای رسیدن به این کار استفاده میکنه همین

محسن(علاقمند سینما)
سه‌شنبه 17 فروردين 1389 - 20:40
-3
موافقم مخالفم
 

دوستان محترم (اشکان ساد و صام و..)که مخالف عقاید بنده بودید من بیش از 10 سال سینما را می شناسم و کاملا می دانم که کدام فیلم خوب و کدام فیلم آدم را عصبانی می کند

فیلم هیچ رواج تفکر نهیلیسم (پوچی گرایی)است ،گویی نقطه روشنی وجود ندارد و همه ما باید نیست و نابود شوییم ،اسم فیلم گویای این مطلب است

نگاه کنید به سکانس پایانی بوتیک:محمد رضا گلزار به عنوان نماد مثبت دخترک معصوم را از این فضای تیره و تار نجات می دهد .فیلمساز تاکید می کند درست که جامعه آلوده شده ولی باز آدمهایی وجود دارنند خوب و درستکار باشنند

باور کنید فیلم اهانتی آشکار به تماشاگران می کند و بسیاری از کسانی که از سالن خارج می شدنند گویی یک نفر خبر بدی داده باشد

دوستان موافق : آیا دلیلی بر جذابیت فیلم دارنند؟؟؟ اگر کسی فکر می کند فیلم خوبی هست توضیح دهد ؟؟؟

آیا فیلمی که مورد پسند منتقدین در جشنواره باشد ،دلیلی بر خوب بودن فیلم است ،منتقدین چه کسانی هستند ؟؟؟در این چند سال ثابت شده است که حرف منتقدین اعتباری ندارد و منتقدین سلیقه متفاوتی دانند و بس

حکایت این فیلم مثل حاکم ایی شده است که لخت وارد شهر می شود و مردم از ترس زندانی شدن جرات ندارنند بگویید که حاکم شهر لباس ندارد در این هنگام کودکی فریاد می زند و همگان با او همصدا می شونند

من فیلمهایی را دوست دارم در عین حال که استاندارد و آبرومند باشند بتوانند تماشاگران را راضی کرده و آنان را به لذت برسانند

فیلمهای زیر نمونه چنین فیلمهایی هستند برای کسانی که مرا متهم به بد سلیقه بودن کرد

این فیلمها در سینمای ایران می توانند اثر بسیار خوب و شاهکار باشنند بدون ترتیب

1-مارمولک

2-دوئل

3-نان عشق و موتور هزار

4-زندان زنان

5-ارتفاع پست

6-کاغذ بی خط

7-من ترانه 15 سال دارم

8-مهمان مامان

9-سنتوری

10-سگ کشی

11-آواز قو

12-خانه ای روی آب

13-آفساید

14-سربازهای جمعه

15-حکم

16-بوتیک

17-ماهی ها عاشق می شونند

18-دایره زنگی

19-آواز گنجشکها

20-میم مثل مادر

21-ننه گیلانه

22-درباره الی

آقا یا خانم بی ادب (astm1834

نام کامنت شما نشان می دهد از لحاظ روحی و روانی تعادل خوبی نداریید

من فیلم را نقد کردم اگه شما روانی نیستید شما هم نقد بکنید

فعلا که حق با من است و هر روز طرفداران من بیشتر می شود


سه‌شنبه 17 فروردين 1389 - 22:17
-3
موافقم مخالفم
 

فقط "صدسال به این سالها".........

reza
چهارشنبه 18 فروردين 1389 - 11:1
-1
موافقم مخالفم
 

كسي ميدونه آقاي كاهاني چرا ريتم فيلم هاش اينقدر كنده؟؟؟؟؟؟

رضا
چهارشنبه 18 فروردين 1389 - 22:38
7
موافقم مخالفم
 

دوبار فیلم رو دیدم و هر بار بعد از پایان فیلم بیشتر احساس پوچی بهم دست داده.

اصلا پایه و اساس رئالیسم جادویی روی همین پوچ انگاری بنا شده.

واقعا که اسم هیچ برازنده ی این اثره.البته ریتم نسبتا کنده فیلم هم به همین هیچ انگاری بر می گرده

Ebi-s
پنجشنبه 19 فروردين 1389 - 18:13
1
موافقم مخالفم
 

کسی میدونه مهدی هاشمی چجوری سر از بیمارستان در آورده. نقطه عطف فیلم انقدر عجیبه که همه رو غافل میکنه.

صاد
پنجشنبه 19 فروردين 1389 - 20:19
-1
موافقم مخالفم
 

آواز گنجشکها شاهکاره؟!!!!!!!!

به نظر من کسی که به این فیلم شاهکار میگه نباید هم از فیلم واقع گرایی مثل هیچ خوشش بیاد!

shahab
پنجشنبه 19 فروردين 1389 - 23:18
4
موافقم مخالفم
 

بدون شک هیچ اگر برای جشنواره دچار مشکل نمی شد می تونست بهترین فیلم باشه.......واقعا به کاهانی تبریک می گم...فوق العاده بود....مهدی هاشمی 100% سیمرغ رو میگرفت....مهران احمدی عالی بود.....پانته آ بهرام هم که مثل همیشه......همه خوب بودن....موسیقی خوب کارن همایونفر و در نهایت کارگردانی و فیلمنامه خوب

واسه اقا محسن هم خیلی متاسفم....اولا کی از شما خواست بهترین فیلم هایی که دیدی رو رده بندی کنی؟..در این سطح هستی؟ باید هامون شاهکار داریوش مهرجویی و خون بازی و شب یلدا و حتی ازانس شیشه ای تو این لیست نباشه؟...این نشون میده که مخاطب سطحی سینما هستی و کمدی های سخیفی مثل چارچنگولی و اخراجی ها وووووووو.....رو می پسندی و روت نشده اینجا بگی

ثانیا من هنوز مشکلت رو با هیچ نفهمیدم...فقط می گی پوچ گرایی....شما سعی کن ضعف های فیلم رو بگی توی اجرا نه این که بدون دلیل هیچ رو فیلم ضعیفی خطاب کنی

فهیمه
پنجشنبه 19 فروردين 1389 - 23:46
2
موافقم مخالفم
 

قبول کنیم فیلم بسیار بیخودی بود

محسن(علاقمند سینما)
جمعه 20 فروردين 1389 - 17:48
6
موافقم مخالفم
 

شهاب خان

اگه یک ذره آی کیو داشته باشی متوجه می شدی انتخابهایی که من کردم برای دهه 80 هستن ..... فیلم آژانس شیشه ای برای سال 76 و هامون برای سال 69 هستند کاملا معلوم است که این دو فیلم در صدر بهترینهای تاریخ قرار می گیرنند

فعلا که نقد من بر فیلم هیچ بعضی از دوستان سطحی بین و ضد سینما را عصبانی کرده است ،من می دانستم عده ایی را پریشان خواهم کرد

بهنام
جمعه 20 فروردين 1389 - 18:48
-3
موافقم مخالفم
 

به درد مردم و نماشاگران عادی نمی خورد. مخصوصا آنهایی که آواز قو را شاهکار میدانند. درسته که علاقه به فیلمی سلیقه ای است ولی وقتی بین آواز قو و هیچ، اولی را بپسندی ، اشکال از چیز دیگری است.

morera
شنبه 21 فروردين 1389 - 10:40
-1
موافقم مخالفم
 

نكته مثبت:

- بازيهاي خوب (تقريباً همه مخصوصاً مهدي هاشمي)

نكته‌هاي منفي:

- ريتم خسته كننده

- برخي صحنه‌هاي اضافي (حمام، دستشويي)

- كمتر از حد انتظار (در مقايسه با فيلم بسيار خوب "بيست"، اثر قبلي كارگردان)

بهش 6 از 10 مي‌دم.

سامان
شنبه 21 فروردين 1389 - 12:43
-2
موافقم مخالفم
 

یه خورده دقت بیشتری کنیم هیچ فیلم خوبی نبود ،

چرا بعضی ها اصرار می کنند که فیلم خوبی هست

اشکان
يکشنبه 22 فروردين 1389 - 11:37
-2
موافقم مخالفم
 
سکوت

محسن علاقه مند سینما

10 سال تو این کاری اما هنوز بلد نیستی یه نقد منصفانه بگی

اسم فیلم هایی را از کارگردان های بزرگ البته نه همه میگی که چی بشه هنر کردی؟

با نظرات بی منطق طرفدار پیدا می کنی خوشحال میشی هنر کردی؟

پس فقط سکوت


دوشنبه 23 فروردين 1389 - 12:56
-1
موافقم مخالفم
 

اشکان خان.... باز هم بی ادبی دیگر از یک کاربر سایت

اشکان خان نقاب از چهره بردار و سنگ منتقدان را به سینه نزن

چرا شما عصبانی شدید ؟؟؟؟ به شما چه ربطی دارد من فیلمهای محبوبم رو نوشتم

،این فیلم حتی ارزش نقد ندارد ،شاید فیلم ایده و موضوع خوبی داشته باشد ولی فیلمساز همه چیز رو نابود کرد ،این فیلم به درد هیچ کس نمی خورد و فقط شماها هستید که بی دلیل عاشق این فیلم شدید

فیلم هیچ فیلم محبوب آقای کاهانی و یک عده خیلی کوچک به اندازه انگشتان دست

می تونم بپرسم این فیلم چی داشت که عاشقش شدی؟؟؟؟

شماها (اشکان و شیرین،شهاب و...) چشمهاتون رو به روی واقعیات بستید و هر آشغال که به خوردتون میدن میگید خوب بود،عالی بود یا حرفهای پوچ دیگه

فیلم هیچ سرشار از ابتذال کلام و تصویر

abcd
دوشنبه 23 فروردين 1389 - 14:51
2
موافقم مخالفم
 
Empty

محسن علاقه مند سینما

زیاد حرف می زنی ، بارت نیست .

عابر
سه‌شنبه 24 فروردين 1389 - 10:35
-4
موافقم مخالفم
 

"هيچ" قصه ما آدمهاست. آدمهايي كه با ناآگاهيشان خود را به فلاكت مي‌كشند.

"هيچ" قصه آدمهايي است كه نمي‌دانند از زندگي چه مي‌خواهند.

"هيچ" سيلي محكمي است به جانهاي خواب آلوده ما تا باور داريم دنيا همان است كه گفته‌اند هچ هيچ هيچ.....

در دنياي هزار رنگ امروز چقدر به اين گوشزد كردن‌ها نيازمنديم. از عبدالرضا كاهاني سپاسگذارم به خاطر اثرش و از "پانته‌آ بهرام" به خاطر درخشش بي‌نظيرش، هر چند كه مي‌توانست اثري بي‌نقصتر هم باشد.

سهيل
سه‌شنبه 24 فروردين 1389 - 11:19
-8
موافقم مخالفم
 

من اين فيلم رو يك بار ديدم راستش را بخواهيد توقعم بيشتر از اين بود. با تعريف‌هايي كه از فيلم شنيده بودم انتظار بيشتري از اين فيلم داشتم.

روي هم رفته من از به رنگ ارغوان خيلي بيشتر خوشم آمد. شايد من اين فيلم را بادقت نديدم و در صورت ديدن مجدد بتوانم بهتر و بيشتر با اين فيلم ارتباط برقرار كنم.

امید
سه‌شنبه 24 فروردين 1389 - 19:21
1
موافقم مخالفم
 

این فیلم که همه چی داشت چرا اسمش شده هیچ

حميد
سه‌شنبه 24 فروردين 1389 - 23:25
6
موافقم مخالفم
 
هيچ و كاهاني اثر گذار در سينما

من امروز فيلم هيچ رو در سينماي پرديس ملت ديدم بعد به اين سايت سر زدم كه نظرات شخصي به نام محسن (علاقه مند سينما) برخوردم. براي من جالبه كه اين اقا در جايي در جواب شيرين ميگه:تحت تاثير منتقدين قرار گرفتي! و خودش در جاي ديگر ميگه كه فعلا نقد من طرفدار داره و من منتظر تحليلي منطقي هستم و در جايي در جواب شهاب ميگه: اگه يه ذره آي كيو داشتي! شايد يكي دوتا صحنه بد توي فيلم باشه ولي همه فيلم كه بد نيست اين مثل همون كسيه كه تو يه دهات به ادم بد بويي برميخوره ميگه كل مردم اين ده بو ميدند. نقد علاقه مند سينما محترمه اما بالاتر ازاون نقد منتقد سينماست كه از اين راه نون در مياره و كار حرفه ايش حساب ميشه اگه منتقد نباشه سينما معني نداره.در انتها جواب يكسري از منتقدين رو اوردم كه درباره جشنواره فجر در نظر سنجي مجله 24 چاپ اسفند ماه شركت كردند صفحات 16 تا 32.

در اين نظر سنجي 21 نفرشركت كردند كه اقاي خسرو دهقان بخاطر خوردن نون ونمك جشنواره جوابي به سوالات ندادند و اين اطلاعات جمع اوري شده از بين 20 نفر از منتقدينه.

فيلمي كه بالاترازحدانتظاربود: 5 راي به هيچ

فيلمي كه جايش در بخش مسابقه خالي بود:12 راي به هيچ

بازيگري كه بالاتر از حد انتظار بود:6 راي(2 راي به نگارجواهريان 3 راي به مهدي هاشمي 1 راي به پانته آبهرام)

بازيگري كه پايين تر از حد انتظار بود:1راي به مهدي هاشمي

جذاب ترين شخصيت داستاني:6 راي (5 راي به نادر سياه دره (مهدي هاشمي) 1 راي به پانته آبهرام)

غافلگير كننده ترين سينماگر جشنواره: 4 راي (2راي به عبدالرضاكاهاني 1راي به مسعود سلامي (فيلم بردار) 1راي به كارن همايون فر(اهنگساز))

شگفتي جشنواره:2 راي به هيچ

فيلمسازي كه از حالا مشتاق تماشاي فيلم بعدي اش هستيم:5 راي به كاهاني

فيلمي كه دليل توقيف شدنش قابل درك نيست:6 راي به هيچ(يحيي نطنزي گفته كه اين فيلم به دلايل غير سينمايي توقيف شده)

فيلمي كه دليل توقيف شدنش قابل درك است:1 راي به هيچ

البته يكي از اين منتقدين به نام خسرو نقيبي گفته كه كاهاني ثلبت كرد كه ميشود فيلمي بدتر از بيست ساخت و من مشتاق فيلم بعديش هستم چون كاهاني توانايي اش در ارائه ابتذال به شكل يك بسته شيك و روشنفكرانه قابل تحسين است.

من منتظر نظر ديگر دوستانم مخصوصا محسن درباره اين مطلب هستم.

حميد عاشق سينما

farhad rdaman
جمعه 27 فروردين 1389 - 23:13
-5
موافقم مخالفم
 

baba rast mige MOHSEN dige....aslan filme khaily khubo kameli nabood....eshkale ziadi dasht, kojash faghro kamle o dorost neshun dad??l

وود
شنبه 28 فروردين 1389 - 2:21
-2
موافقم مخالفم
 

وااااای خدای من!!!

عالی بود!!!

کاهانی این قشر از جامعه رو بدجور میشناسه!!!

و همیشه گفتم ک کاهانی نبوغ عجیبی داره!!!

همه خوب بودم و سرجاشون خوب درخشیدن ولی ایکاش باران هم میتونس همپای بقیه پیش بره و با تیم هماهنگ باشه!!

مرسی پانته آ و آقای هاشمی.

حنا
شنبه 28 فروردين 1389 - 2:38
10
موافقم مخالفم
 
هیچ یا همه؟

اونهایی که معتقدند ریتم فیلم کنده باید گفت: ریتم فیلم باید کند باشه، چون میخواد تغییر و ب زوال رسیدن یه خانواده رو نشون بده، و قطعا این عمل با ریتم بالا غیر طبیعی دیده میشه.

هیچ تونس همه چیزو به وضوح بگه! حد اقل خوبیه فیلم اینه که آخر فیلم هر کاراکتریو به حال خودش رها نکرد و به اسم فیلم هنری پایان اوپنی و براش رقم نزد و با جسارت تمام تکلیف مشخص کرد.

پیروز
شنبه 28 فروردين 1389 - 11:52
7
موافقم مخالفم
 

مشکل ما محدود کردن خودمون به یه سری چارچوبهاست که خودمون تعیین کردیم و هیچ فایده ای نداره...یعنی وقتی کارگردان بزرگی مثل اقای کاهانی خارج از این چهار چوبها میان اینقدر خلاقیت به خرج میدن و فیلمی با این همه ابعاد که خودشو محدود نمیکنه میسازه یه سری چون درک درستی ندارن و ذهن های بسته ای دارن همچین نقد هایی میکنن...وقتشه خودمون و از کلیشه جدا کنیم! فیلم بی نظیر بود

حميد
شنبه 28 فروردين 1389 - 14:50
-7
موافقم مخالفم
 
نامردها

نميدونم چرا نظر من رو درباره هيچ و پوپك مش ماشاا... نميزاريد يعني بررسي نظر اينقدر طول ميكشه.

حميدرضا
يکشنبه 29 فروردين 1389 - 1:25
2
موافقم مخالفم
 
هيچ

من در عرض دو هفته سه بار هيچ رو ديدم و هر بار از بار قبلي بيشتر لذت بردم آقاي پرويز نوري چند ماه پيش تو مجله فيلم نوشته بودن كه امروز مردم فيلم ميبينن واسه نقد كردن نه واسه لذت بردن ميخواستم به آقا محسن كه مثل ما علاقه مند به سينما هستن بگم واسه لذت بردن فيلم ببينه نه نقد كردن

اشکان
يکشنبه 29 فروردين 1389 - 18:5
1
موافقم مخالفم
 

محسن چی داری میگی فیلم ارزش نقد نداره پس چرا داری خودتو می کشی

هر کارگردانی فیلمی که می سازه علاقه داره بهش این دلیل بر خوب بودنش نمی شه علاقه مند سینما

فیلم هیچ به درد کسایی مثل تو نمی خوره تو برو اثر های شاخصی مثل آواز قو را نگاه کن

راستی کلام تو ابتذال بیشتری نداره؟

كامران دانش
يکشنبه 29 فروردين 1389 - 23:51
-2
موافقم مخالفم
 

آقاي محسن شما بهتره بري فيلم چارچنگوليتو ببيني و به به و چه چه كني . هيچ كس شما را مجبور نكرده بري سينما و فيلم هيچ را ببيني .

تو مطمئني 10 سال هست كه توي كار سينمايي ؟!؟؟؟؟!!!؟!؟

مهدی
دوشنبه 30 فروردين 1389 - 16:4
-1
موافقم مخالفم
 

خیلی راحت نذارارو حذف میکنیدا !!!! بعضی موقع ها هم که اصلا تایید نمیکنید ! این چه وضعشه !؟

مهدی
دوشنبه 30 فروردين 1389 - 16:5
6
موافقم مخالفم
 

برای اونایی که میگن ریتم فیلم کند بود ...کاهانی : ریتم فیلم کند نیست ...ریتم زندگی هست !

که خیلی حرف قشنگیه و کاملا میشه همه چی رو باهاش فهمید !


دوشنبه 30 فروردين 1389 - 21:3
5
موافقم مخالفم
 

آقای کاهانی دست درد نکنه ... پول تو مملکت باشه یا نباشه ما همینجوری بدبختیم ... ولی کیه که گوش بده ؟؟؟

Ebi-s
سه‌شنبه 31 فروردين 1389 - 10:7
-3
موافقم مخالفم
 

خیلی از آدمهایی که اینجا نظر میدن توی سینما چیزی از خودشون ندارن برای همین منتظر نظر منتقدا و جایزه ها میمونن اگه منتقدا خوششون بیاد اونها هم خوششون میاد و بی دلیل از فیلم تعریف میکنن ولی هیچ کس نمیتونه با جزییات از فیلم دفاع کنه چون نظر خودشون نیست نظر منتقداست. فیلم شاهکاره ولی نمیدونن چرا فیلم افتضاحه ولی نمیدونن چرا. برای پیشرفت کردن باید از پیرو بودن دست برداریم.

کاهانی با نگاه خودش زندگی این آدمها رو کند میبینه وگرنه توی خونه های با این جمعیت اتفاقاً ریتم زندگی خیلی هم بالاست. اگه قرار بر نشون دادن زوال این آدمهاست که باید از ریتم بالا شروع بشه و به ریتم کند برسه.

به نظر من تنها نکته مثبت فیلم بازی پانته آ بهرام همین.

sh
سه‌شنبه 31 فروردين 1389 - 13:40
-10
موافقم مخالفم
 

باران جون تو هیچم مثل همیشه بیستی

توسن
سه‌شنبه 31 فروردين 1389 - 20:35
-4
موافقم مخالفم
 
شفاف سازي

دوستان عزيز من فكر كنم كه محسن توي اين سايت كار ميكنه يا يه اشنايي كسي توي اين سايت داره چون من دوبار نقد كاملي از فيلم به همراه نظر يكسري از منتقدين درباره فيلم هيچ نوشتم كه اصلا در اين صفحه قرار نگرفت . بعد ميان نظرهايي مثل نظر مهدي و حميد كه اعتراض كردند رو ميزارن اينجا كه بگن ما نظرت رو قرارداديم. اين اصلا حرفه اي نيست براي همچين سايت پر بيننده اي متاسفم كه كاملا جهت دهي كار ميكنه.

عاطفه
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1389 - 3:5
3
موافقم مخالفم
 

به آقا محسن علاقمند سینما(حتماً بخون):

آقا محسن من می خوام بدونم چطور می شه صحنه های چشم گیر این فیلم, بازیها, کارگردانی, میزانسنها و دکوپاژ فوق العاده ش رو دید و به همین راحتی به دلایلی کاملاً اخلاقی حاصل کار یه عده هنرمند رو اینطوری زیر سوال برد.

چطور می تونی صحنه ای که دوربین با نردبان همراه می شه به شیشه ی دستشویی می خوره و اون مونولاگ دیوانه کننده ی مهدی هاشمی رو که می گه من خودم هم از دست خودم خسته م می خوام بمیرم... ببینی و بگی این فیلم مبتذله. فکر میکنی اگه مثلاً همین مونولوگ رو تو اتاق پذیرایی مثلاً در حالت نشسته می گفت می تونست این تاثیر ی که الان تو ی صحنه ی دستشویی داره رو داشته باشه؟؟؟ اینجاس که می بینی آدم باهوشی مث کاهانی چطور با چیدن یه میزانسن فوق العاده از دستشویی در جهت تاثیر روی مخاطب استفاده می کنه, اینجا نباید کت رو ول کرد و به دکمه چسبید.

اگه صحنه ی حموم کردن بچه ها تو ی حموم که همون دستشوییه نشون داده میشه چون بخشی از زندگی این آدمهاس و ما اگه به عنوان تماشاگر وارد این خونه و زندگی آدمهاش شدیم قراره به همه جای این خونه سرک بکشیم. این ذات همه ی آثار رئالیستی و ناتورالیستی دنیاس.

صحنه ای که عفت دستش رو می ذاره رو شکم خواهرشوهرش و نیت می کنه و قراره امیدی هر چند واهی به این دختر بده: عمق فاجعه وقتی معلوم میشه که می فهمیم نیت دختر احتمالاً فرار از خونه بوده و حالا نه تنها اون بچه که مادرش و احتمالاً خود عفت نابود شده ن و به هیچ رسیدن.

شخصاً پیشنهاد می کنم نگاهی به تئوری ناتورالیسم و نمودش در ادبیات (آثار امیل زولا) و سینما بندازی تا شاید بیشتر بتونی به درک درستی از ایده ی به شدت ناتورالیستی این فیلم برسی.

یه نفل معروفی هست در باره ی ناتورالیستها که میگن اگه یه سیب زمینی رو از توی زمین بکنی و بدی دست یه رئالیست می گه این یه سیب زمینیه و همونطور که هست توصیفش می کنه اما اگه همون سیب زمینی رو بدی به یه ناتورالیست می گه این هیچی نیس چز یه کپه گل و خاک. این یه نگاهه توی هنر در همه جای دنیا و سبک خودش رو هم داره.

اگر جاهایی سیاه نمایی در این اثر دیده می شه به این دلیله که کاهانی پا رو فراتر از رئالیسم گذاشته و به سمت ناتورالیسم رفته که این اصلاً یه عیب نیس. هر هنرمندی این حق رو داره که از طریق یه فرق و مدیوم خاص هنرش رو منتقل کنه و اصلاً همین باعث تنوع در آثار هنری می شه.

در ضمن من چند تا نقد خوندم درباره ی این فیلم که بر خلاف شما فکر می کنم ایده های جدیدتری بهم داد که قبلاً فکرش رو نکرده بودم. اینکه این آدمها چطور می تونن سمبلی از آدمهای یه کشور باشن که صنعت تولیدی ش چطور بیماره طوری که به جای اینکه به مصرف کننده هاش سود برسونه و در خدمتشون باشه اونا می شن برده ش و در آخر زندگیشون به نابودی کشیده می شه. پدیده ای که در کشور ما غریب نیس.

بیشتر راجع به این ایده فکر کن دوست من و یه بار دیگه سعی کن بدون عصبانیت و این بار به خاطر خود سینما این فیلم رو ببینی شاید نظرت عوض شد.

(لطفاً نظرم رو تایید کنین...ممنون می شم)

مونا
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1389 - 15:58
-6
موافقم مخالفم
 

فیلم هیچ خوب توانسته قوانین سینمای پوچ گرا رعایت کند...به نظر فیلم عالیه و سطح بالاییه...کاهانی فیلم ساز موفقیه و از همه مهم تر اینکه خوب می تون از بازیگراش بازی بگیره..به کاهانی تنریک می گم...در ضمن ابتذال در فیلم یعنی اخراجی ها و امثال این فیلم ها....

حميد نوري
چهارشنبه 1 ارديبهشت 1389 - 18:23
1
موافقم مخالفم
 

با قرار ندادن فيلم هيچ در بخش مسابقه جشنواره يه سيمرغ حتمي رو از پانته آبهرام گرفتن . حتي براي بار دوم هم كه اين فيلم و ديدم مجذوب بازي تماشايي آبهرام در نقش محترم بودم . اين بازي نشان از قدرت بالاي ايشون در ايفاي نقش و بيان كلام بود . اگه ايشون بازيگر حرفه اي تاتر نبودند از پس اين نقش بر نمي امدند.

علی
پنجشنبه 2 ارديبهشت 1389 - 15:32
2
موافقم مخالفم
 
هیچ

فیلم زیبایی بود .

نوید دهنده تداوم حضور کارگردان های فهیم در عرصه سینمای ایران می باشد.

آقای کاهانی .الزاما نیازی به کشتن یا مردن بازیگر ها در انتهای فیلم جهت تاثیر گذار تر شدن آن نیست .

بگذریم .خسته نباشید.

احمد
پنجشنبه 2 ارديبهشت 1389 - 23:40
2
موافقم مخالفم
 

این محسن(علاقه مند به سینما) رو ول کنید بزارید هر چی میخاد بگه اینجورییی جوابشو میدین فکر کرده واقعاً خبریه

مهدي
جمعه 3 ارديبهشت 1389 - 0:36
14
موافقم مخالفم
 

به همه ي اونايي كه سينما رو از نزديك دنبال ميكنند توصيه ميكنم برن و اين فيلم ببينن .

خود من با ذهنيتي كه از فيلم ضعيف قبلي كارگردانش (20) داشتم نميخواستم ببينم ولي با اصرار يكي از دوستان اين فيلم ديدم و واقعا خوشحالم كه ديدنش از دست ندادم . كمتر فيلمي رو ميشه تو ايران پيدا كردن كه اينچنين پايان فوق العاده اي داشته باشه

پيشرفت فيلم جديد كاهاني نسبت به فيلم قبليش باورنكردنيه

اميد.ع
شنبه 4 ارديبهشت 1389 - 18:57
4
موافقم مخالفم
 

دوست خوبم محسن(علاقمند سينما) دلايل بسياري بر اهميت فيلم هيچ وجود دارد.1-مجموعه بازيگران فيلم بي نظيرند از مهدي هاشمي در شاه نقشش تا مهران احمدي و باران كوثري در يكي از بهترين آثارشان 2-فضاسازي "هيچ" داراي حس درستي از فضايي است كه داستان در آن رخ ميدهد و كار فوق العاده ايست 3-"هيچ" برخي از خط قرمزهاي سينماي ايران را به خوبي رد ميكند و همين سكانسها از نقاط عطف فيلم هستندو ...

در ضمن فقط داشتن ده سال سابقه فيلم ديدن دليلي بر شناخت يك اثر نيست.فيلمي را درك كردن نيمي مربوط به دل و نيمي مرتبط با عقل است...بهتر است به فيلمهاي فاخرمان بيشتر ارج بنهيم.

سیا
يکشنبه 5 ارديبهشت 1389 - 16:28
-1
موافقم مخالفم
 

آقا محسن شما مخاطب عام هم محسوب نمیشی

abcd
سه‌شنبه 7 ارديبهشت 1389 - 14:9
-1
موافقم مخالفم
 
abcd

هر کی میگه هیچ فیلم خوبی نیست از فیلم و سینما هیچی بارش نیست ،

khatoon
چهارشنبه 8 ارديبهشت 1389 - 19:3
0
موافقم مخالفم
 

واقعا معركه بود/به جناب كاهاني تبريك ميگم/مهدي هاشمي ومهران احمدي فوق العاده بودن/

محسن(علاقمند سینما)
پنجشنبه 9 ارديبهشت 1389 - 20:39
-4
موافقم مخالفم
 

عاطفه خانم از اظهارات شما سپاسگزارم

شما تنها کاربر سایت بودی که منطقی و با احترام جواب مرا دادی

قبول دارم یه مقدار تند روی کردم،ولی باور کن ریتم کند فیلم و عدم کشش و حرارت تو فیلم و کم دیالوگ بودن شخصیتها منو ناراحت کرد

به حرفهاتون فکر می کنم

غریبه
شنبه 11 ارديبهشت 1389 - 15:28
5
موافقم مخالفم
 
غریبی

تا حالا فیلم هیچ رو ندیدم به نظرم باید فیلم خوبی باشه

Ebi-s
يکشنبه 12 ارديبهشت 1389 - 22:3
-1
موافقم مخالفم
 

بازهم میگویم هیچ فیلم ضعیف و دروغگویی است.

ادای مدرن بودن را درمیاورد

با ریتم بازی میکند

شکل روایتش را عوض میکند

فیلم را کش میاورد تا جور درام را بکشد و با این همه بازیگر فرصت آن را هم ندارد.

بین شخصیت پردازی و درام ، شخصیت پردازی را انتخاب میکند و از درام غافل میشود اما موتور محرک فیلم همان درام است که کاهانی به سادگی آن را فراموش میکند.

این که فیلم بخشی از زندگی روزمره را نشان میدهد هم از آن حرفهاست که در کشور ما چندان اعتبار ندارد چرا که در زندگی روزمره خیلی اتفاقها می افتد که نمی توان آن را نشان داد(و می دانید چرا) و آیا فکر نمیکنید بعضی از صحنه های این فیلم هم از آن صحنه هاست که نمی توان آنرا نشان داد و در صورت عبور از وزارت ارشاد خود را با ابتذال نشان می دهد؟

HANOOZ
پنجشنبه 23 ارديبهشت 1389 - 19:45
-2
موافقم مخالفم
 

تو این اوضاع خراب سینمای ایران فیلم هیچ نه تنها فیلم خوبی بود بلکه جور فیلمهای دیگه ی رو پرده رو کشید. همین که ایده اش نو بود جای تحسین داره.

حامد
پنجشنبه 30 ارديبهشت 1389 - 12:28
-1
موافقم مخالفم
 

توی سینما همه وسط فیلم بلند شدن رفتن بیرون / حیف از پولی که بابت این فیلم دادیم

لوتوس
جمعه 31 ارديبهشت 1389 - 19:8
-2
موافقم مخالفم
 
فیلم هیچ

فوقوالعاده.کاهانی هر روز بهتر از دیروز.

اميد
شنبه 1 خرداد 1389 - 19:23
5
موافقم مخالفم
 

بازيها عالي بودند. مهدي هاشمي يه آيكون بود تو اين فيلم براي سينماي ايران.

اين آقاي حامد هم احتمالا تو سينما لاله زار فيلم رو ديده كه همه وسطش رفتن بيرون. فكر كنم عاشق فيلمهاي جمشيد آريا و افسانه بايگان باشه.

مرسي از عاطفه به خاطر درك درستش از فيلم.

سارا
يکشنبه 2 خرداد 1389 - 21:24
-5
موافقم مخالفم
 

جدا فیلم مذخرفی بود......

اون صحنه های اضافی تهوع آوربود......

بامحسن کاملا موافقم......

بهار
چهارشنبه 5 خرداد 1389 - 17:15
1
موافقم مخالفم
 

من نه تنهل موافق نیستم بلکه واقعا شرمم اومد از دیدن فیلم

آقای کاهانی شما در بازی گرفتن همیشه خوب بودید حتی در این سالها جزو بهترینها بودید

اگر هم مد تظر شما نشان دادن دردهای جامعه و فرهنگ آن بوده فکر نمیکنم به این اغراق نیازی بود این که شخصیت های زن فیلم راه به راه به هم فحش بدن یا ...جزء رسالت سینمای ایرانه؟

lpsk
چهارشنبه 5 خرداد 1389 - 18:58
-5
موافقم مخالفم
 

کاهانی عزیز

کارگردان با اخلاق سینمای ایران

هم خودت را دوست دارم

و

هم فیلمهایت را

( هیچ فوق العاده بود)

شبنم
يکشنبه 9 خرداد 1389 - 9:40
-7
موافقم مخالفم
 
فیلم هیچ

خدا رو شکر می کنم که به تماشای یک فیلم متفاوت رفتم . به آقای کاهانی تبریک می گم .

شبنم
يکشنبه 9 خرداد 1389 - 9:45
10
موافقم مخالفم
 
فیلم هیچ

خدا رو شکر میکنم که این فیلم زیبا و متفاوت رو دیدم . از آقای کاهانی ممنونم که برای افراد سخت پسند در وادی سینما ارزش قائل هستند

محمد.ف
سه‌شنبه 11 خرداد 1389 - 13:44
1
موافقم مخالفم
 

فیلم خیلی خوبی بود و نشان داد که چگونه یک خانواده از هیچی به هیچ دیگر میرسند.

رها
شنبه 15 خرداد 1389 - 17:32
13
موافقم مخالفم
 

چرا فیلم های جدید رو جایگزین این 5 فیلم(هیچ-به رنگ ارغوان-تسویه حساب-تهران طهران-پوپک ومش ماشاالله) نمیکنین؟؟

فیلم های جدید و جذابتری روی پرده سینماهاست.

اگه میشه فیلم دموکراسی توروز روشن رو بزارین

محمد
شنبه 22 خرداد 1389 - 17:39
-6
موافقم مخالفم
 
هیچ همه چی

به نظر من این فیلم یک کار متفاوت از اقای کاهانی بود البته تواین کار به ر بازی مهدی هاشمی توجه داشته باشید کم نظیربود ، نظر دوم اینکه یکی از نقاط قوت فیلم ، تغییر مسیر(نقطه عطف ) بود .

همیشه نباید انتقاد کرد...

علی
شنبه 22 خرداد 1389 - 18:7
6
موافقم مخالفم
 

بـــــــــــــــــــــــر هيــــــــــچ مپيــــــــــــــــــــــچ

saeedeh
يکشنبه 3 مرداد 1389 - 14:1
1
موافقم مخالفم
 

به نظر من عبدالرضا کاهانی یکی از بهترین هاست فیلم هیچ و بیست هم بی نظیر بود

betathome
شنبه 19 شهريور 1390 - 14:13
0
موافقم مخالفم
 
I love www.cinemaema.com
www.cinemaema.com is my TOP1 site! <a href=http://www.youtube.com/watch?v=cBryUm0Nf8s>betat home
اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       






خبرهای سینمای ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
پست الکترونيکی (Email):

mobile view
...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید
بازديد امروز: 301957
بازديد ديروز: 304222
متوسط بازديد هفته گذشته: 242571
بیشترین بازدید در روز ‌یکشنبه 23 بهمن 1390 : 1490465
مجموع بازديدها: 464267107



cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات