دانلود

 واکنش به ادعای لیلا اوتادی و ماجرای بالاترین دستمزد بازیگر زن سینمای ایران : از تقلید کارهای بازیگران زن دیگر تا اعلام 75 میلیون به جای 17 میلیون دستمزد! :: سينمای ما ::

   






واکنش به ادعای لیلا اوتادی و ماجرای بالاترین دستمزد بازیگر زن سینمای ایران
از تقلید کارهای بازیگران زن دیگر تا اعلام 75 میلیون به جای 17 میلیون دستمزد!

سینمای ما- ملیکا عوض​بیگی: لیلا اوتادی در این بازار شلوغ و ترافیک بازیگرهایی که برای یدک کشیدن لقب سوپراستاری هرکاری می​کنند، روش عجیب و فرانکنشتین‌واری برای خود برگزیده است.  تب قدرت و شهرت از دیرباز تا امروز بلاهای مختلفی را سر انسان​ها آورده است. در این شرایط آشوب و بلاتکلیفی سینمای ایران، این تب حال خیلی ها را بد کرده است.

یکی از بانمک​ترین نمونه​هایش، گرانترین بازیگر زن سینمای ایران ( البته به روایت خودش) لیلا اوتادی است. او در پی آن است تا به شیوه فرانکنشتینیسم از خود سوپراستاری آنچنانی بسازد. مخلوق فرانکنشتین که در خاطرتان هست؟ همان آدم چهل تکه​ایی که هر قسمت از بدنش توسط یک پرفسور دیوانه از مرده​ها دزدید می​شد و بهم دوخته می​شد که در نهایت انسانی غول​پیکر و بی​محتوا به نام فرانکنشتین از آن ساخته شد.

در این بازار شلوغ و ترافیک بازیگرهایی که برای یدک کشیدن لقب سوپراستاری هرکاری می​کنند، این بازیگر جوان روش عجیب و فرانکنشتین‌واری برای خود برگزیده است. او تصمیم گرفته از هرکدام از ویژگی​های استارهای سینما تکه​ایی را بردارد به خودش بدوزد و تا در نهایت یک جامه سوپراستاری بر تن داشته باشد.

اوتادی، وقتی به دیدار نمایشگاه طلا و جواهرات دست​ساز مهناز افشار رفت تیتر زد که تنها بازیگری در ایران است که صاحب برند طلا و جواهرات است. (حرفی زد که طلافروشان بزرگ بازار مثل زمردیان و گوهربین سال‌هاست جرات گفتنش را ندارند.)

وقتی دید گلشیفته فراهانی با دی کاپریو همبازی شده خبر داد که قرار است با جود لاو در یک پروژه همبازی باشد. (پروژه‌ای که هیچ​کس اسم کارگردان و تهیه کننده​اش را نمی​داند و هیچ اثری از ساخته شدنش در اینترنت و هیچ رسانه خبری دیگری نمی​توان یافت.) چند روز بعد هم خودش خبر را تکذیب و کرد و منتی آنچنانی بر سر ارشاد گذاشت که به خاطر وفاداری خود به اصول ارشاد نوین از بازی از آن پروژه انصراف داده است.

وقتی دید نمایشگاه عکس هدیه تهرانی چه جنجالی برپا کرد و بار دیگر اسم او را سر زبان ها انداخت خبر داد که قرار است بزرگترین نمایشگاه عکس خاورمیانه را از عکس​های شاخص خود از سفرهایش به دور دنیا برگزار کند. (که همه سینمای ایران بی صبرانه در انتظار افتتاحیه این نمایشگاه می​سوزند.)

وقتی دید نیوشا ضیغمی می​خواهد تهیه‌کننده شود و پروانه ساخت اولین فیلمش را گرفته بلافاصله او هم دست به کار شد و بر حسب اتفاق سراغ پیمان عباسی همان نویسنده​ای رفت که نیوشا ضیغمی با او قرارداد همکاری پیوسته دارد و می​خواهد فیلم «شیطان شلوار لی می​پوشد» را با فیلمنامه او جلوی دوربین ببرد. (که شاید تنها خبر نزدیک به واقعیت درباره او باشد. کافیست بتواند 300 میلیون پول حلال فراهم کند.)

اوتادی در تازه​ترین شاهکارش هم اعلام کرده که گران​ترین بازیگر زن سینمای ایران است و 75 میلیون برای بازی در فیلم «پیتزا مخلوط» دستمزد گرفته است. در صورتی که تهیه​کننده کار رسماً اعلام کرده که دستمزد ایشان 17 میلیون تومان است. (کارشناسان بر این باور بودند که اگر این تهیه کننده آنقدر ناشی است که 75 میلیون تومان به ... دستمزد داده حتما 100 میلیون به یوسف تیموری، 140 میلیون به علی صادقی و 200 میلیون به مجید صالحی و برای پروژه بعدی هم 2 و نیم میلیارد دستمزد را برای محمدرضا گلراز کنار گذاشته است.)

اینها چند نمونه از اخباری است که اوتادی این روزها از خودش منتشر می​کند و چند روز بعد هم آنها را تکذیب می​کند و بر این باور است که یکبار در انتشار خبر مطرح می​شود و یکبار هم موقع تکذیب آن. شاید بر اساس همین روند بتوان پیش‌بینی کرد که اخبار بعدی او تا پایان سال 89 به چه شرحی است:

- ترجمه کتاب خاطرات ژولیت بینوش از زبان فرانسوی و ترجمه خاطرات اوریانا فالاچی از زبان ایتالیایی (چون نیکی کریمی خاطرات مارلون براندو را ترجمه کرده است.)

- طبق دعوت رسمی سازمان ملل قرار است به عنوان سفیر صلح فعالیت کند و در یونیسف هم به عنوان یکی از اعضای اصلی کابینه از او دعوت به همکاری شده است. (چون مهتاب کرامتی پایش به یونیسف باز شده.)

- مربی افتخاری بدنسازی تیم والیبال بارسلونا است. (چون محمدرضا گلزار مربی بدنساز تیم والیبال ارتعاشات صنعتی شده.)

- برگزاری وتهیه بزرگترین کنسرت آسیا با حضور خوانندگانی چون آندره بوچیلی، کریس دی برگ و ساسی مانکن. (چون محمدرضا گلزار کنسرت موسیقی برگزار است.)

- قرار است به زودی کمپانی پرفیوم فرانسه عطری به نام اوتادی وارد بازار کند. (چون شبیه این قرارداد را با خانوم بیانسه بسته است.)

- بلیت فرست کلاس افتخاری برای او صادر شده تا با اولین اتوبوس فضایی در کنار دیوید بکهام و همسرش سفری به کره ماه داشته باشد!

خلاصه اگر این روزها شنیدید که کهکشان تازه کشف شده​ای به نام اوتادی نامگذاری شد خیلی تعجب نکنید...!

شهر شلوغ است و در این دنیای بی​حساب و کتاب هرچیزی امکان پذیر است. شاید همین روش جنجالی​اش کارساز شد، نمونه​اش اینکه همین الان با همین مطلب او ناخواسته یک دگمه دیگر به لباس فرانکنشتینی‌اش اضافه کرده و برای یقه لباسش هم کافیست جوابیه​ای برای این یادداشت صادر کند.


منبع : خبر آنلاین

به روز شده در : چهارشنبه 25 فروردين 1389 - 14:16

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

سجاد
چهارشنبه 25 فروردين 1389 - 17:18
-688
موافقم مخالفم
 

دمتون گرم - عجب نخریب شخصیتی !!!!!!!!

علیرضا
چهارشنبه 25 فروردين 1389 - 20:1
0
موافقم مخالفم
 

بیچاره لیلا اوتادی رو که شما له کردین با این مطلبتون، گناه داره


چهارشنبه 25 فروردين 1389 - 20:12
3
موافقم مخالفم
 

مچ گیری خوبی بود.

آزاده
چهارشنبه 25 فروردين 1389 - 23:49
0
موافقم مخالفم
 

جالب بود

موافقم

آفتاب
پنجشنبه 26 فروردين 1389 - 7:15
-3
موافقم مخالفم
 

وای چه خنده دار ... !!!


پنجشنبه 26 فروردين 1389 - 8:1
4
موافقم مخالفم
 

خیلی خوب بود. شورش را دراورده. همین دروغ همبازی شدن با جودلاو تا مدت ها عکسش را تیتر مجلات زرد کرده بود. خب، دنیای بعضی از بازیگران در همین حد است متاسفانه. بهتر است به دانش خودش اضافه کند، همین!

نگار
پنجشنبه 26 فروردين 1389 - 8:22
5
موافقم مخالفم
 

خیلی جالبه!!


پنجشنبه 26 فروردين 1389 - 15:33
9
موافقم مخالفم
 

این نکته را فراموش کردید بنویسید، این خانوم اوایل در نشریات زرد مدام می گفت من نیکی کریمی نیستم!! خب، معلومه که نیست!! باز نیکی کریمی در سن و سال ایشان در سارا و پری بازی می کرد حالا همه زن ها فرشته اند را بازی می کند، لیلا اوتادی از همین حالا بهترین فیلمش همه زن ها فرشته اند هست!!!!!!!


پنجشنبه 26 فروردين 1389 - 15:35
16
موافقم مخالفم
 

از اولش هم معلوم بود دروغه. مثل این که این خانم کمبود داره. با این شایع پراکنی ها هم بدتر خودشو خراب می کنه. یادمه یک زمانی هم در یک مصاحبه که در یکی از مجلات چاپ شده بود گفت من از یکی از بزرگ ترین برندهای خارجی پیشنهاد کار تبلیغاتی داشتم اما قبول نکردم حالا چرا قبول نکرده را خودتان بهتر جوابش را دادید

ابوالفضل
پنجشنبه 26 فروردين 1389 - 15:49
-7
موافقم مخالفم
 

خیلی جالب بود

آخه کی واسه این خانم به سینما می رود که توهم ورش داشته

رامين
پنجشنبه 26 فروردين 1389 - 20:15
-22
موافقم مخالفم
 

بياييد در مورد اينگونه مسائل صبور تر باشيم. وشان هنرمندان را با بعضي از مطالب از خود در اورده زير سوال نبريم..

بارون
پنجشنبه 26 فروردين 1389 - 21:39
-4
موافقم مخالفم
 

کاملا با حرفاتون موافقم این بازیگر فکر می کنه خیلی بازیگره. باید ببینید چقدر پشت صحنه کارها همش با خانم در حسادت و رقابته. این خانوم رسما از این طریق اسمش رو سر زبان ها می اندازه. نباید بهش بها داد. دختره فکر کرد خیلی این کارس

maria
جمعه 27 فروردين 1389 - 3:50
-9
موافقم مخالفم
 

chera inghadr dorogh migan ina in che be bazigari

khily dige ro khodesh hesab mikoneh

shirin
جمعه 27 فروردين 1389 - 8:50
5
موافقم مخالفم
 

با اين كار اندكي اعتبار خودشو از بين مي بره

آسنه و پيوسته پيش برو خانوم

من
جمعه 27 فروردين 1389 - 8:58
0
موافقم مخالفم
 

؟؟؟؟؟

سعید
جمعه 27 فروردين 1389 - 9:9
-21
موافقم مخالفم
 

لازم به توضیح است که ایشان در آخرین حرکت های فرانکنشتین‌واری خود خبری منتشر کرد که در یک فیم کوتاه به کارگردانی ذستیار یکی از کارگردانان مطرح سینمای ایران بازی و تهیه کنندگی آنرا نیز برعهده گرفته است اما آنطور که از نقل قول هایی که در بین اهلی فیلم کوتاه دهان به دهان میچرخد ایشان روز دوم فیلمبرداری از حضور در صحنه های فیلم که زیر باران و بخشی نیز زیر آب بوده در ابوده امتناء کرده و چند روز دیگر از تهیه کنندگی کار انصراف داده است و گروه مجبور شده اند از مجموع 7 دقیقه بارزی ایشان در این فیلم 15 دقیقه ای 4 دقیق را از بدل به جای ایشان استفاده کرده و مسیر قصه را تغییر دهند.... حالا خودتان قضاوت کنید


جمعه 27 فروردين 1389 - 9:53
-6
موافقم مخالفم
 

ولله یک میلیون هم واسه بازی ضعیف این بازیگر بسه، چه برسه به 75 میلیون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! شوخی

بی مزه ای بود.

سحر
جمعه 27 فروردين 1389 - 15:21
11
موافقم مخالفم
 

عالی بودالبته ازهمون اولشم یه پای قضیه می لنگیدچون خانم اوتادی چندان هم بازیگرخوبی نیست که یک کارگردانی بخوادبرای بازی کردن توی فیلمش ریسک کنه ویه همچین مبلغی روبه ایشون بده

توحید دهقان
جمعه 27 فروردين 1389 - 17:42
-22
موافقم مخالفم
 
دمتوووون گرررم عجب خبر باحالی

بابا دمتون گررررررررررم این یکی از زیباترین، شجاعانه ترین، جنجالی ترین و ژورنالیستی ترین اخباری بود که تا حالا خوندم.

مرسیییییییییییییییییی موفق و پیروز باشد من همیشه به سایتتون سر میزنم


جمعه 27 فروردين 1389 - 18:3
0
موافقم مخالفم
 

jaleb bud!manam kolli ta'ajjob kardam vaghti dastmozde 75 millionisho shenidam!

sana
جمعه 27 فروردين 1389 - 18:8
-3
موافقم مخالفم
 

basss konid torokhodaaa

arezoo
جمعه 27 فروردين 1389 - 20:18
-7
موافقم مخالفم
 

خوبه مثل بهرام رادان قرارداد 300میلیونی تبلیغاتی نبسته!!!

بهرام
جمعه 27 فروردين 1389 - 22:13
25
موافقم مخالفم
 

من نمیدونم این خانم رو کی بازیگر کرده.لابد میخواد در اینده ازذواج خودشو با لیونل مسی هم اعلام کنه.دلت خیلی شاد میزنه


شنبه 28 فروردين 1389 - 5:40
-24
موافقم مخالفم
 

به نظر من خانم اوتادي بازيگري تواناست . ايشان فوق العاده بازي جذابي در كارهايشان دارند.

شما هم براي معروف شدن خودتان خانم مليكا عوض بيگي مي توانيد با انتقاد از خانم اوتادي دست به كار بشيد.

همونطور كه شديد.

ايشان خيلي دوست داشتني و ناز هستند.

h
شنبه 28 فروردين 1389 - 6:21
-5
موافقم مخالفم
 

hahahahah bichare cheghadr shohrat dost dare

كورش
شنبه 28 فروردين 1389 - 6:22
-5
موافقم مخالفم
 

اينهايي كه نام برديد اصلا" كارهاي خوب و شايسته اي نيست ...

اما

شايد خود ليلا اوتادي در انتشار اين اخبار قلمبه سلمبه نقشي نداشته !!

شايد بازهم چنين اخباري از طريق نشريات زرد منتشر شده اند ...

مسعود
شنبه 28 فروردين 1389 - 7:27
-8
موافقم مخالفم
 

کل سینمای ایران و بازیگرانش به مفت هم نمی ارزد. یک عده بازیگر مقلد که از خلاقیت هنری بی بهره اند. بهتر است ما ایرانی ها و هندی ها و چینی ها دور سینما را خط بکشیم. کار ما نیست. ما بیشتر مقلدیم.


شنبه 28 فروردين 1389 - 7:38
9
موافقم مخالفم
 

shayad vaghean barash misazand in khabara ro.. shayad khodesh nemige vaghean


شنبه 28 فروردين 1389 - 8:36
8
موافقم مخالفم
 

چه دل خوشی دارند این بازگرای متولد 60 !!!!!!!!!!

ابطحی
شنبه 28 فروردين 1389 - 9:20
13
موافقم مخالفم
 

منم از لیلا اوتادی خوشم نمی آد ولی دلیل نمی شه این جور بی ادبانه بهش توهین بشه

کرهرودي
شنبه 28 فروردين 1389 - 9:38
19
موافقم مخالفم
 
ART

در مملکتي که به هنر پيشه هنرمند گويند....خاک عالم به سر

مردم و اهل هنرش...........

saeid
شنبه 28 فروردين 1389 - 19:36
-13
موافقم مخالفم
 

فكر مي كنم كسي كه اين مطلب را نوشته با اوتادي يه مشكل شخصي داره ،‌تا جايي كه من مي دونم 99 درصد مطالب بالا يا كذب و يا جوري نوشته شده كه با آبروي اين خانم بازي كنه

الاهه
شنبه 28 فروردين 1389 - 21:28
9
موافقم مخالفم
 
لیلا اوتادی

سعید

جمعه 27 فروردين 1389 - 12:39

لطفآ بگو اسم این فیلم کوتاه چیه؟ و کارگردانش کیه؟ از کجا معلوم که خبرت درسته؟

Babak
يکشنبه 29 فروردين 1389 - 3:15
-1
موافقم مخالفم
 

من از طرفداران خانم اوتادى نيستم ولى چنين مطلب توهين اميز و پر از كينه اى در شأن سايت محبوب ما نيست. از خواندن بعضى كامنت ها واقعاً متاسف شدم. سايت را به محل فحش دادن و عقده گشايى

امثال اين Art ها تبديل نكنيد.

arghavan
يکشنبه 29 فروردين 1389 - 5:57
-4
موافقم مخالفم
 

bahal bod

افشين
يکشنبه 29 فروردين 1389 - 16:56
4
موافقم مخالفم
 

و البته از كجا معلوم كه اين بازيگر خودش شخصاً همچين دروغ هايي رو ساخته و رداخته باشه؟

بنظر من كه حق شكايت براي ليلا اوتادي از نويسنده اين مطلب وجود داره و بايد شكايت كنه تا اينكه خانم "عوض بيگي" دلايل خودشون رو در خصوص گفته هاشون ارائه كنن.

صفرزاده
يکشنبه 29 فروردين 1389 - 17:8
-12
موافقم مخالفم
 

سینمای ما به این زردی ندیده بودم

ونوس
دوشنبه 30 فروردين 1389 - 14:39
1
موافقم مخالفم
 

بعد از مدت ها یه مطلب باحال تو سایتتون دیدم...خیلی باحال بود مرسی....ما که زبونمون بند اومده بود در برابر این همه اتفاقات برای این خانم بازیگر...

مهدی
شنبه 4 ارديبهشت 1389 - 13:29
9
موافقم مخالفم
 

دوست عزیز فرانکشتاین اسم اون دکتری بود که موجودی را با دوختن تکه های بدن مردگان ساخت نه اسم آن به قول شما انسان غول پیکر

وقتی شما اطلاعاتت اینقدر ضعیفه پس به بقیه چیزهایی که گفتی هم نمیشه اعتماد کرد.

ساينا
شنبه 11 ارديبهشت 1389 - 13:13
-12
موافقم مخالفم
 

دمتون گرم

واقعا اين عشق شهرت آدم و به چه كارهايي كه مجبور نميكنه البته ليلا اوتادي بيشتر به چوپان دروغگو شبيه تا بازيگر....

سينماي ايران فقط يه سوپر استار داره اونم هديه تهراني هست

حدیثا
يکشنبه 12 ارديبهشت 1389 - 13:23
2
موافقم مخالفم
 

واقعا ممنون از سایتتون که بر مبنای تملق گفتن از بازیگراییکه هنرمند نیستن پایه گذاری نشده.(با احترام به همه بازیگرای هنرمند)این خانوم دیگه شورشو در آورده.تو آمریکا شارلیز ترون هم اینطوری صحبت نمیکنه.یه بازی خیلی خوب تو کارنامه ی ایشون نیست.فقط همین حرفاست.

یوسف
دوشنبه 13 ارديبهشت 1389 - 7:52
-11
موافقم مخالفم
 

از شما بعید بود این نقد بی پایه و اساس که واقعا توهین آمیز بود !

از خانم اوتادی دعوت کنید ! روبروی هم بنشینید و این حرفها رو بزنید ! اگر جوابی نداشتند و تائید کردند ! شما هم اعلام کنید ، این کار شما خیلی غیر حرفه ای بود

مهسا
دوشنبه 13 ارديبهشت 1389 - 10:31
-29
موافقم مخالفم
 

كار بچگانه اي كرده بودين...درست مثل خود اوتادي.

متاسفم.

محمد (mr.peach&ms.lemon)
سه‌شنبه 14 ارديبهشت 1389 - 20:32
3
موافقم مخالفم
 

اصولا ما ایرانی ها نمی تونیم موفقیت دیگران رو تحمل کنیم

لیلا اوتادی تو سینمای ایران یک استثناست

بازیگری که بر خلاف خیلی ها!! یه شبه با نقش اول شروع نکرد پله پله به این جایی که هست رسیده .

کافیه فیلم چشمان سیاه ایرج قادری رو که اولین فیلم خانوم اوتادی رو ببینید اونوقت می فهمید که چطور می شه از حضور یک دقیقه ای شروع کرد.

بر فرض که این مطالب درست باشه!!!!!! خوب اگه ما هم میتونیم انجام بدیم

قبلش بهتره یه تحقیق بکنیم بعد راجع به این مسائل نظر بدیم

محمد (mr.peach&ms.lemon)
سه‌شنبه 14 ارديبهشت 1389 - 20:37
5
موافقم مخالفم
 

اصولا ما ایرانی ها نمی تونیم موفقیت دیگران رو تحمل کنیم

لیلا اوتادی تو سینمای ایران یک استثناست

بازیگری که بر خلاف خیلی ها!! یه شبه با نقش اول شروع نکرد پله پله به این جایی که هست رسیده .

کافیه فیلم چشمان سیاه ایرج قادری رو که اولین فیلم خانوم اوتادی رو ببینید اونوقت می فهمید که چطور می شه از حضور یک دقیقه ای شروع کرد.

بر فرض که این مطالب درست باشه!!!!!! خوب اگه ما هم میتونیم انجام بدیم

قبلش بهتره یه تحقیق بکنیم بعد راجع به این مسائل نظر بدیم

محمد (mr.peach&ms.lemon)
چهارشنبه 15 ارديبهشت 1389 - 19:49
-4
موافقم مخالفم
 

اصولا ما ایرانی ها نمی تونیم موفقیت دیگران رو تحمل کنیم

لیلا اوتادی تو سینمای ایران یک استثناست

بازیگری که بر خلاف خیلی ها!! یه شبه با نقش اول شروع نکرد پله پله به این جایی که هست رسیده .

کافیه فیلم چشمان سیاه ایرج قادری رو که اولین فیلم خانوم اوتادی رو ببینید اونوقت می فهمید که چطور می شه از حضور یک دقیقه ای شروع کرد.

بر فرض که این مطالب درست باشه!!!!!! خوب اگه ما هم میتونیم انجام بدیم

قبلش بهتره یه تحقیق بکنیم بعد راجع به این مسائل نظر بدیم

من
جمعه 21 آبان 1389 - 16:1
4
موافقم مخالفم
 

البته فرانکشتاین اسم دکتری بود که اون موجود عجیب و ترسناک رو ساخت. به اون موجود می گن هیولای فرانکنشتاین

ایرانی
سه‌شنبه 25 آبان 1389 - 6:38
7
موافقم مخالفم
 

مطالب رو خواندم وبه شخصیت سخیف نویسنده پی بردم که احتمالا از موفقیتهای اوتادی دل خوشی ندارد واین افراد برای بالا بردن خودشان امتیازی ندارند وفقط با پایین کشیدن دیگران میخواهند کرسی بگیرند.

؟؟؟؟؟
چهارشنبه 3 آذر 1389 - 6:15
-1
موافقم مخالفم
 

وقتی برای پول دراوردن هرکاری میکنه شماره حساب می داد

برای بازی نکردن این نقش 10برابر گیرش میومد

مهدی
يکشنبه 14 آذر 1389 - 22:26
1
موافقم مخالفم
 

پهلوانان نمیمیرند ولی هنرمندان زیاد میمیرند.

خدایش بیامرزد.

جمشيد
سه‌شنبه 23 فروردين 1390 - 9:4
4
موافقم مخالفم
 

خيلي چرت بود اين اخبار رو هر كسي ميتونه در آورده باشه.خوب نيست تو يه سايت سينمايي راجع به يك بازيگر چنين مطالبي نوشته شود

حامد
سه‌شنبه 30 فروردين 1390 - 21:25
1
موافقم مخالفم
 

هرچي ميخواين بگين خودم دربست مخلصشم وازراه دور ميبوسمش

حديث
پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 9:1
0
موافقم مخالفم
 

اخه به تو چي ميرسه كه گه خوري ميكني احمق خيلي وقتت اضافه است كه ميشيني در مورد اين چيز هايي كه به تو هيچ ربطي نداره بحث ميكني بذار بهت بگم كه نه وقت ليلا اوتادي دياده كه به اراجيف تو فكر كنه و نه بقيه مثل تو بيكارن كه به گوشش برسونن يك لحظه جو گير شدي بعد هم ببين چه مظخرفاتي نوشتي

حسین
سه‌شنبه 30 خرداد 1391 - 9:56
-2
موافقم مخالفم
 

با نظر های حدیث و جمشید موافقم اصلا من که این چرت و پرت هارو تا حالا نشنیدم این خانمی که این ها رو گفته اصلا منبعی هم واسه حرفهاش داره چرا بیخودی میخواهید اوتادی رو خراب کنید؟

بابا عباس
چهارشنبه 1 شهريور 1391 - 9:13
4
موافقم مخالفم
 

بوروبابا بااين مطلبت از كجا معلوم تو دروغ نگفته باشي.

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���