دانلود

اظهارات جنجالی علی سرتیپی درباره ستارگان سینمای ایران : حامد بهداد فکر می کند تافته جدا بافته است/ مصطفی زمانی هم مثل گلزار اشتباه کرد :: سينمای ما ::


   






اظهارات جنجالی علی سرتیپی درباره ستارگان سینمای ایران
حامد بهداد فکر می کند تافته جدا بافته است/ مصطفی زمانی هم مثل گلزار اشتباه کرد

سینمای ما- بخش اول این خبر به دستمزد بازیگران سینمای ایران اختصاص داشت و در بخش دوم، علی سرتیپی تهیه کننده و پخش کننده سینما در گفت وگویی به اعلام رقم دستمزدهای بازیگران و نکات دیگری در مورد خلق وخو و روحیات خصوصی و سینمایی آن ها پرداخته است. این اظهارنظرهای سرتیپی، حرف و حدیث هایی در سینمای ایران ایجاد کرده است. به نظر می رسد این تهیه کننده و پخش کننده سینمای ایران درباره برخی از بازیگران تحلیل های اشتباه داده، بی انصافی کرده یا به دلایل شخصی یا فرامتنی درباره شان غیرمنصفانه و غرض ورزانه حرف زده است. بخش دوم حرف های سرتیپی را بخوانید و شما هم نظر بدهید:

حامد بهداد
خیلی از کارگردان ها و تهیه کننده ها ترجیح می دهند با حامد بهداد کار نکنند، چون بدقلقی ها و بدخلقی های خاصی دارد و احساس می کند تافته جدا بافته است.

پرویز پرستویی
مردم پرستویی را دوست دارند. او فیلم های پرفروشی بازی کرده  و بار فیلم را به دوش کشیده است. فیلم تلخ "بیست" به خاطر پرستویی فروش خوبی کرد و "کتاب قانون" هم به خاطر او این قدر فروخت.

پارسا پیروزفر
عطاران بامزه است, امین حیایی حالت هایی دارد که مردم او را دوست دارند... اما با بهرام رادان چنین ارتباطی برقرار نمی کنند! پیروزفر هم خودش این مدل را انتخاب کرده است. او بازیگر کم کاری ست. شرایط ین روزهای سینما خورند این بازیگران نیست. آن ها نه می توانند و نه می خواهند که این جوری بازی کنند.

مصطفی زمانی

زمانی در تلویزیون شهرت اساسی بهم زد و بعد رفت سراغ یکسری فیلم خاص. او می توانست یک بازیگر خوب و پولساز باشد، اما کاری که بعد از شهرت ککرد زیاد خوب نبود.. می گویند در "کیفر" خوب بازی کرده اما پشتوانه ای که داشت با "آل" خراب شد... او باید در یک فیلم رئال تر با صورت شیک و تمیز بازی می کرد تا از صورت او استفاده بهتری بشود. یک فیلم شیک رئال برایش خیلی بهتر از یک فیلم ترسناک بود... او همان اشتباهی را کرد که گلزار در فیلم "زمانه" کرد.

مهدی سلوکی
او خمیره لازم برای ستاره شدن را نداشت و در سریال "نرگس" هم نقشش استثنایی بود که دیده شد... اگر آدم ها قابلیت و شرایط خودشان را بفهمند خیلی خوب است.


منبع : زندگی ایرانی

به روز شده در : دوشنبه 7 تير 1389 - 15:47

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات


دوشنبه 7 تير 1389 - 16:23
5
موافقم مخالفم
 

به جز پرستویی نظرات دیگش واقعا بی ربط بودند،حامد بهداد بازیگر خیلی خوبیه و خیلی ها به خاطر حضور اون در فیلم دیدن فیلمی را انتخاب میکنن و اتفاقا چیزی که ما درفیلمهای پشت صحنه دیدیم کاملا برعکس نظر آقای سرتیپیه که گفته اون بدقلقه درصورتی که به همه بازیگرا کمک میکنه و حس خوبی داره.

درمورد پیروزفر هم باید بگم بازیگر خوب و باکلاسیه یا مثلا مطظفی زمانی خوب کرد در آل و کیفر بازی کرد وگرنه تبدیل به کلیشه میشد و فقط باید نقش یه جوون خوش تیپ عاشق را بازی میکرد که دیگه خیلی تکراری شده

مینا
دوشنبه 7 تير 1389 - 16:23
-4
موافقم مخالفم
 

لابد اینایی که در حقشون اینقدر بی انصافی کرده جواب رد به پیشنهادش دادن !

سونیا
دوشنبه 7 تير 1389 - 17:32
3
موافقم مخالفم
 

در مورد پرویز پرستویی با نظرشون موافقم ولی در مورد بقیه بخصوص حامد بهداد و بهرام رادان کاملا بی انصافی کردند حامد با کارگردانهای بزرگ کار می کنه که همه هم دوسش دارند و رادان هم بازیگر قابل احترامیه و بازی خوبی داره

negin
دوشنبه 7 تير 1389 - 18:46
-7
موافقم مخالفم
 

baz ina ba tamam eshtebahati ke migin be ye jai residan shoma chi aghaye sar tipi?

سینا
دوشنبه 7 تير 1389 - 20:40
-4
موافقم مخالفم
 

هرچند که این اظهارنظرات راجع به همه بازیگران فوق صدق نمی کنه ولی در مورد بهداد صدق میکنه بازی بهداد بد نیست اما خیلی احساس میکنه فوق العاده است.مشک آن است که خود ببویدنه آنکه عطار بگوید.

علی
دوشنبه 7 تير 1389 - 21:23
5
موافقم مخالفم
 

سلام

چی بگم؟! این بیشتر شبیه به اظهار نظر های کسی است بدون دانش لازم سینمایی در مورد دیگران تا یک نقد.به نظر من آقای زمانی بهترین انتخاب ها را کرد .او حداقل غمخوار هنری برای مردم است تا گیشه.هنر امروزه, یوسفی است که در این زمانه زیاد خریدار ندارد.یا شایدهم تهییه کننده!

پریسا
دوشنبه 7 تير 1389 - 23:18
-6
موافقم مخالفم
 

بهداد تافته جدا بافته هست که هیچ از این همه فیلم و قرارداد هم معلومه که کارگردانان چه قدر دوست دارند بهداد در فیلماشون باشه


دوشنبه 7 تير 1389 - 23:21
2
موافقم مخالفم
 

چرا نظری که در مورد گلزار داده رو ننوشتید؟

leila
سه‌شنبه 8 تير 1389 - 0:53
5
موافقم مخالفم
 
enteghade aghaye sartipi

salam......be nazare man aghaye sartipi nazarati dadeand ke dar bazi mavared ghabele tafakore faghat behtar bood ba lahne dg va ba estefade az kalamate behtari in nazarato elam mikardan.chon agar ertebate khoobi ba bazigar haye ma nadashtan hargez hamchin enteghadi nemikardan.mamnoon babate site khoobetoo.


سه‌شنبه 8 تير 1389 - 0:53
2
موافقم مخالفم
 

این آقای سرتیپی محترم یا به گفته ای همون گرداننده ی شرکت فیلمیران همونی هستند که سال پیش به عنوان پخش کننده با گرفتن اکرانها ی نامناسب با عث سوختن فیلمهای با ارزش سینمای ایران شدند .اکران نامناسب درباره الی که نتونستند اکران عید رو برای این فیلم بگیرن بعدش اکران ماه رمضون برای پستچی سه بار در نمی زنه گرفتن طوری که توی اوج فروش فیلم 5 روز تعطیلات به مناسبت شهادت حضرت علی(ع) کف فروش را پایین آورد وفیلم اکرانش رااز دست داد .همین اتفاق برای فیلم محاکمه در خیابان افتاد که هفته ی هفتم فروشش مصادف با ایام سوگواری محرم شد ودسته گل پایانی ایشون اکران عیار 14در اسفند ماه بود .حا لا چطور این آقا همه کاره ی سینما شده الله اعلم .از برکت وجود این آقایونه که وضع اکران سینما اینه . حالا ایشون به خودشون اجازه میدن که در مورد بقیه نظر بدهند اون هم چه نظراتی!! نمی دونم اگه بهداد رو کسی نمی خواد چرا داره دو تا فیلم با هم بازی میکنه (جرم و پرتقال خونی ) کلی فیلمم تو صف اکران داره؟؟ آقا ی سرتیپی عزیز برو کار خودت رو درست انجام بده پخش درست و حسابی برای فیلمها بگیر تا تو اکران نسوزن نمی خواد در مورد دیگران اظهار نظر کنی.


سه‌شنبه 8 تير 1389 - 1:21
5
موافقم مخالفم
 

هیچی تو سینمای ما حرفه ای نیست از جمله همین قضیه ی دستمزد بازیگرا و اظهار نظر در مورد اونها.اگه قراره دستمزدها اعلام بشه پس از پایان فیلم ریز هزینه ها از جمله دستمزد بازیگرا اعلام بشه تا سندیت داشته باشه مثل همه ی سینما های حرفه ای دنیا نه اینکه هر چند وقت یکبار یکی به اسم تهیه کننده یا...یه قیمتهایی را اعلام کنه که هیچ پشتوانه وسندیتی نداره .امروز این آقای تهیه کننده با یه بازیگر قرار داد دارند ازش کلی تعریف میکنن فردا با هم اختلافشون می شه ازش کلی بد میگن .خیلی از صحبتهاشون غیر قابل قبوله مثلا تو همین مصاحبه شون گفته بودن حاضرند به خانم تهرانی 100میلیون بدهند چون بازگشت سرمایه را تضمین می کنه و ایشون از همه ی خانمها ی بازیگربهتره . در حالی که الان حضور بسیار خوب ایشون در یه فیلم بسیار خوب گیشه رو نترکو نده .

ziba
سه‌شنبه 8 تير 1389 - 8:54
2
موافقم مخالفم
 

چرا زمانه را با آل و کیفر مقایسه می کنید؟؟

مصطفی زمانی روند درستی را طی کرده.

بازیگر منتظر می شود برای پیشنهاد خوب؛ شما که تهیه کننده هستید باید به فکر بازیگر و استفاده درست باشید.

تا حالا شده یک فیلمنامه با توجه به قابلیت های فوق العاده شهاب حسینی نوشته شود؟(یا حتی برای گلزار؟)

درباره حامد بهداد هم خیلی تند صحبت کردید. او سبک خاص خودش را دارد.

sana
سه‌شنبه 8 تير 1389 - 12:29
-6
موافقم مخالفم
 

whatttttt????????/// hameddd??? yekiamm keee alliii bazi mikoneee shomaa....

حسین رضافر
سه‌شنبه 8 تير 1389 - 14:11
3
موافقم مخالفم
 

کاش این آقای سرتیژی روز فرش قرمز سینمای ما بود و میدید که مردم برای حامد بهداد چهعکار می‌کنن! محبوبیت او روز به روز زیاد میشه و لیست فیلمهای در حال بازی و ساخته شدش هم زیاده. لطفا کمی با شناخت حرف بزنینم آقای تهیه‌کننده

فرهاد
سه‌شنبه 8 تير 1389 - 14:25
-13
موافقم مخالفم
 

حامد بهداد اصلا بد قلق و بد خلق نیست . خیلیم خوب بازی میکنه .

جمشیدیان
سه‌شنبه 8 تير 1389 - 16:8
-4
موافقم مخالفم
 

آقای سرتیپی فکر نمیکنید تمام نظراتتون (غیر از پرستویی) غرض ورزانه ست؟ واقعا فکر میکنین که اگر مصطفی زمانی تو فیلمای تجاری و محض چهره بازی میکرد خوب بود و موفق تر بود؟؟؟اینه ارزش قائل شدن یه تهیه کننده و پخش کننده ی سینما برای هنر یه بازیگر با استعداد و خوش فکر؟؟؟واقعا افسوس که شما یکی از عوامل سینما هستین و اینده ی سینما با امثال شما کاملا معلومه که چی میشه....با چه رویی بازیگرای خوبمونو به بازیگر تجاری شدن و سخیف شدن تشویق میکنین؟؟؟

برای امین حیایی هم متاسفم که استعداد های فوق العادش رو صرف یکسری فیلمای بی محتوا کرده و تاسف بیشتر برای این که یکی چون شما ازش تعریف میکنه...

امیدوارم شما به فکر این باشید که کار و مسئولیت خودتونو درست انجام بدین و دیگه به فکر منتقد شدن نیفتید.......

شبنم
سه‌شنبه 8 تير 1389 - 16:48
-8
موافقم مخالفم
 

من عاشق حامد بهداد بودم ولي وقتي مصاحبشو توي مجله ي اتفاق نو خوندم كه مي گفت من خداي بازيگريم همي كارگردان ها ارزو دارنئ با من كار كنن من فقط ستاره ام من نابغه ام من فلانم و...... اخه اين همه تعريف از خود چه معني داره اقاي بهداد همه ميدونن شما بازيگر فوق العاده اي هستيد ولي بزا همكاراتون از شما تعريف كنن نه خودتون.

ترانه
سه‌شنبه 8 تير 1389 - 18:8
2
موافقم مخالفم
 

منم در مورد حامد بهداد همین نظر رو دارم! هر چند خوب بازی می کنه. به نظرم اون اندازه که گلزار گیشه رو تضمین می کنه هیچکس تو ایران این کارکرد رو نداره فعلا" هم کسی بهش نمی رسه چون محبوبه!

ArghavaN
سه‌شنبه 8 تير 1389 - 20:22
-3
موافقم مخالفم
 

این آقا گفتن که مصطفی زمانی اشتباه گلزار توی زمانه رو کرده.

اصلا آقای گلزار کدوم انتخابش به غیر از بوتیک درست بوده ؟؟؟؟

ولی اتفاقا مصطفی زمانی اشتباه گلراز رو نکرد که سریع توی یه فیلم شیک مثل کما بازی کنه و صبر کرد تا یه کار درست حسابی دستش بیاد.

من از آل خوشم اومد ترسناک نبود خیلی رو اعصاب بود ولی در کل خوب بود.

و البته از نظر من پارسا پیروزفر کار خوبی می کنه که فیلم نامه هارو دست چین می کنه.

مثلا با اون بازی فوق العاده اش توی نقاب آقای راست گفتار ،یکی مثل گلزار اگه صد فیلم دیگه ام مثل دو خواهر و تله بازی کنه جای یه بار بازی توی یه همچین فیلمی رو نمی گیره.

ولی مرسی

بهار
سه‌شنبه 8 تير 1389 - 20:33
-4
موافقم مخالفم
 
در جواب حرفهاي آقاي سرتيپي

جناب سرتيپي چطور به خودشون اجازه ميدهند كه اين حرفها رو درمورد بازيگرها به خصوص حامد بهداد بزنند؟ آقاي بهداد در حال حاضر از بهترين هاي سينماي ايران هستند و عوامل پشت صحنه هم از همكاري با ايشون راضي بوده و هميشه اين نكته را ذكر ميكنند كه حامد بهداد در يك فيلم فقط براي ديده شدن خودش تلاش نميكند بلكه ايشون به- از بازيگر مقابل گرفته تا ديگر عوامل فيلم-كمك ميكنند تا همه خوب ديده شوند و كار در نهايت عالي از آب درآيد.بد نيست آقاي سرتيپي به عنوان مثال پشت صحنه روز سوم و يا مصاحبه خاطره اسدي در همشهري جوان را ببينند و بعد اينطور بيرحمانه درباره بازيگرها نظر بدهند!

مازیار
چهارشنبه 9 تير 1389 - 8:9
2
موافقم مخالفم
 

"به نظر می رسد این تهیه کننده و پخش کننده سینمای ایران درباره برخی از بازیگران تحلیل های اشتباه داده، بی انصافی کرده یا به دلایل شخصی یا فرامتنی درباره شان غیرمنصفانه و غرض ورزانه حرف زده است"

جالبه که شما خودتون خبر رو میذارید خودتون هم جهت فکری به خوانندگان سایت میدید؟این سایت که خدا رو شکر منتقد خوب زیاد داره،نیازی به این جمله های بچه گانه نیست،بردارید تو چند تا مقاله جدا گانه علی سرتیپی رو بکوبید

کاری که همیشه میکنید

مهدي
چهارشنبه 9 تير 1389 - 14:0
4
موافقم مخالفم
 

نظر ايشون رو در قبال رادان و زماني قبول ندارم . ايشون با نگاه كاملا تجاري در مورد ايندو نفر نظر داده كه با انتخاب هاي هنري و غيرتجاريشون خودشون نابود كردن در حالي كه الان به رادان به عنوان يك بازيگري كه گلچين شده كار ميكنه نگاه ميكنن در حالي كه اين نگاه اصلا در مورد حيايي و گلزار وجود نداره و اينها دارن از سينماي بدنه طرد ميشوند .

در مورد بهداد من از پشت صحنه فيلماش اطلاعي ندارم شايد درست باشه ولي اونچيزي كه واضحه اينه كه كليشه ترين بازيگر سينماي ايران بهداده و اگه واقعيت باري بهداده كسي بخواد بدونه بايد بازي افتضاحس رو روي صحنه تاتر ببينه

ساحره
چهارشنبه 9 تير 1389 - 19:59
1
موافقم مخالفم
 

واقعابرای سنمای که چنین تهیه کننئه هایی دارد متاسفم.این اظهارنظرها خیلی سطحی است .حامد بهدادبه نظرمن یکی ازکسانی است که میتواند منجی سینمای ایران باشد.بایدقدرحامد وبهرام رادان رابدتنیم.


پنجشنبه 10 تير 1389 - 14:20
3
موافقم مخالفم
 

واقعا" که چی؟!

ایشون فقط می خواستن بگن که می فهمن.

همه ی این یازیگرا خوبن.

من فقط شخصیت سلوکیو حیایی رو اون جوری که میدونم نمی پسندم.

عماد نصرابادی
جمعه 11 تير 1389 - 16:49
6
موافقم مخالفم
 
حامد بهداد

اینکه حامد بهداد بازیگر خوبیه شکی نیست اما تازگی ها حرف هایی به گوش می رسه که واقعا درست نیست آقای بهدادو با مارلون براندو مقایسه می کنند که واقعا مسخرس .

نمی دونم دقیقا چی بگم اما فقط اینو دارم بگم با اسم بازیگری چون مارلون براندو بازی نکنید.


شنبه 12 تير 1389 - 18:11
-8
موافقم مخالفم
 

خطاب به آقاي علي سرتيپي،

-اولا كه خيلي از كارگردان ها و تهيه كننده ها نه تنها ترجيح ميدن بلكه از خداشون و آرزوشون كه "حامد بهداد با اونها كار كنه"

-ثانيا،حامد بهداد ويژگي اخلاقي خاص خودشو داره،بد قلقي هاش ناشي از هراسه نشدن،نتوونستن و يا بد شدن كار(البته يه كوچولو هم تنبله)

-در ضمن حامد بهداد هيچ وقت احساس نكرده تافته جدا بافته اس،اون به بازي كه انجام داده،اعتقاد و ايمان داره و اعتقادشو صادقانه بيان ميكنه.اينو هم بگم كه به نظرم تافته جدا بافته نيست،اما آسمون سوراخ شده و يه حامد بهداد افتاده پايين

سهیلا
دوشنبه 21 تير 1389 - 17:47
-2
موافقم مخالفم
 
حامد بهداد

من عاشق حامد بهداد هستم یکی از بهترین بازیگران سینمایی ما حامد بهداد است نظر آقای سرتیپی درباره او کاملا اشتباه است او واقعا خدای بازیگری است

shila
دوشنبه 21 تير 1389 - 18:42
-4
موافقم مخالفم
 
...

با نفر بالايي كاملا موافقم...

من وتو
دوشنبه 28 تير 1389 - 2:55
9
موافقم مخالفم
 

مصطفی زمانی.تا حالا که انتخاباش خوب بوده و داره خوب هم جلو میره.اما درباره ی گلزار یه کارگردان و نویسنده ی با جراتی نیازه تا با یه نقش خیلی خاص اونو از کلیشه بودن خلاص کنن چون استعدادش رو داره .بهرام رادان .تاحالا کسی فیلم بدی ازش ندیده این دیگه کم لطفی شمارو نشون میده.حامد بهداد.درسته اخلاق و خلق و خوی خودشو داره اما بد بازی نمی کنه استعداد کشی تو سینمای ما بیداد میکنه ایرادای بنی اسراییلی نگیرید لطفا

مژگان
سه‌شنبه 5 مرداد 1389 - 3:23
1
موافقم مخالفم
 

واقعا این حرفا ارزش مطرح شدن داشت؟

بله درسته بعضی ازکارگردانا دوست ندارن باحامدبهداد کارکنن؛چون اون حاضرنیست مثل خیلی های دیگه عروسک خیمه شب بازی باشه!واسه همینه که نقشای ساده و آبکی رو تبدیل میکنه به یک نقش ایده آل!

من از یوزارسیف ومصطفی زمانی متنفربودم اما وقتی تو کیفر و آۀ دیدمش واقعا تحسینش کردم!

حالا یه نفرکه راه درست رو انتخاب کرده ،میگین بده؟


سه‌شنبه 5 مرداد 1389 - 21:28
-1
موافقم مخالفم
 

در اینکه حامد بهداد از بهترین بازیگرای سینمای ایرانه شکی نیست. من که به شخصه خیلی قبولش دارم مخصوصا بازیش توی حس پنهانو فوق العاده است. من نمی دونم ایشون توی اقای گلزار و بازیشون چی دیدن ولی من با اون دوستی که گفت گلزار به جز بوتیک چه انتخاب درستی کرده به شدت موافقم. در مورد اقای رادان هم باید بگم که من بازی هیچ کس رو در سینمای ایران و بین جوونا به اندازه ایشون قبول ندارم فیلمهاش هم (به جز چند تا کوچولو) اینو تایید می کنه که ایشون واقعا قشنگ انتخاب میکنه و قشنگتر از اون بازی.

زهرا
شنبه 10 مهر 1389 - 18:56
-7
موافقم مخالفم
 

من نظری ندارم هه هه هو هو هو یو هههههه


يکشنبه 5 دي 1389 - 16:46
-2
موافقم مخالفم
 

فقط حامد بهداد و امین حیایی کارگردانم فقط استاد مسعود کمیایی تو پیشکسوتاهم پرویز پرستویی و داریوش خان ارجمند

فرناز
سه‌شنبه 30 فروردين 1390 - 12:25
2
موافقم مخالفم
 
حامد بهداد

حامد بهداد بازیگر توانایی

هرکس که سواد کافی داره همینو میگه_حامد بهدادو با بازیهای فوق العادش تو فیلمهای بوتیک_هفت دقیقه تا پاییز_کسی از گربه های ایرانی خبر نداره_جرم و.......به یاد بیاریم_من یکی از طرفدارای پرو پاقرصشم از نزدیکم دیدمش اصلا بداخلاق نیست_نمیخوام شعار بدم ولی منحصر به فرده

الهه
دوشنبه 9 خرداد 1390 - 14:26
1
موافقم مخالفم
 
حامد بهداد

من ثقریبا تمام فیلم های سینمای داخل و خارج کشور و دنبال میکنم حامد بهداد خیلی خوب بازی میکنه ومهارت وعلاقش به کارش گویای همه چیز هست سریال سایه ی آفثاب آخر بازی بوتیک دایره ی زنگی روز سوم واقا خیلی بد که ما از روی غرض ورزی به کسی که بهترین بازیگر فعلی سینمای ماست توهین کنیم دربارهی مصاحبه ی حامد در اتفاق نو حامدمیگه من خدای بازیگری ام چون به خودش وبازیش ایمان داره حامد تو مصاحبه میخواد بگه هر کس در هر جایگاهی باید به خودش وتوانایی هاش ایمان داشته باشه من شخصیت وبازی فوقلعاده ی حامد ودوست دارم و میدونم حامد چهره ی تکرار نشدنی سینمای ماست

روشا
يکشنبه 15 خرداد 1390 - 14:53
2
موافقم مخالفم
 

از این جا به این نتیجه می رسیم که طرفدارای بهداد بیشتر از گلزارن ( می گین نه یه نگاهی به نظرات بندازین بیشتر در مورد بهداده تا گلزار )

پردیس
چهارشنبه 5 مرداد 1390 - 14:3
2
موافقم مخالفم
 

اگه قرار باشه کارگردانها برای راحتیشون بازیگرارو انتخاب کنن کی فیلماشونو میبنه؟


شنبه 16 مهر 1390 - 10:53
-1
موافقم مخالفم
 

امسال تهیه کننده هایی مثل شما شرایط را ناخورند بازیگرایی مثل پیروزفر کردند

الهه .ن
شنبه 16 مهر 1390 - 19:11
2
موافقم مخالفم
 

واقعا که همش درست بود اگه مصاحبه های حامد بهداد روشنیده یا خونده باشید میفهمید که چقدر از خودش تعریف میکنه

neda
پنجشنبه 28 مهر 1390 - 22:20
1
موافقم مخالفم
 

واقعا نظرش درباره حامدبهداد بی معنیه.اینودیگه همه میدونن حامدبهدادبهترینه.آخه چرا اینقدر به بهدادحسودی میکنند.بابابذارید راحت باشه این بازیگر مردمی

سحر
يکشنبه 29 آبان 1390 - 9:3
-1
موافقم مخالفم
 

حامد بهداد یه دونه است...................

غزل
پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 15:30
-3
موافقم مخالفم
 

حامد بهداد خدای بازیگریه واقعا عاشقشم و قبولش دارم. هرچیم میگه حقیقته. مگه ستاره نابغه نیس؟/؟ مگه خدای بازیگری نیس؟ مگه بهترین نیس؟هااااااا؟ ای بابا . اعصای نمیذارن که

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���