دانلود

«سونامی» مسعود کیمیایی دارد راه می‌افتد؛ گمانه‌زنی‌ها شروع شد : محمدرضا گلزار به‌ جای فریبرز عرب‌نیا بازیگر اول کیمیایی خواهد بود؟ :: سينمای ما ::

   






«سونامی» مسعود کیمیایی دارد راه می‌افتد؛ گمانه‌زنی‌ها شروع شد
محمدرضا گلزار به‌ جای فریبرز عرب‌نیا بازیگر اول کیمیایی خواهد بود؟

سینمای ما- خبر اين است: " محمدرضا گلزار به فيلم مسعود كيميايي پيوست. " از شنيدن اين خبر مي‌توان فهميد كه مسعود كيميايي مي‌خواهد براي فيلم جديدش سنگ سونامي  تمام بگذارد و حالا بعد از ستاره‌هايي مثل بهروز وثوقي ، فريبرز عرب‌نيا ، محمدرضا فروتن و حتي پولاد كيميايي پسرش ، به سوپراستار سينما يعني محمدرضا گلزار روي بیاورد.

دنیا خمامی در روزنامه تماشا نوشت : شنيده‌ها حاكي از آن است كه پيش از اين قرار بود كه فريبرز عرب‌نيا در نقش اصلي اين فيلم نقش‌آفريني كند كه گويا به خاطر تلخي چهره عرب‌نيا و شايد محبوب بودن گلزار، مسعود كيميايي اين‌بار رضايت داده كه چهره فيلمش را تجاري‌تر انتخاب كند.

 اگر در كارنامه كاري گلزار نيم نگاهي بيندازيد مي‌بينيد كه جاي خالي نام كارگردانان بزرگ سينما در آن خودنمايي مي‌كند ؛ نام‌هايي مثل داريوش مهرجويي ، بهمن فرمان‌آرا ، ابراهيم حاتمي‌كيا و... كه شايد با برخي از آنها حتي تا پاي قرارداد هم رفت اما همكاري‌اش با آنها ميسر نشد. او در برخي از مصاحبه‌هايش عنوان كرده كه چرا همكاري‌اش با اين كارگردانان اتفاق نيفتاده است. طبق گفته محمدرضا شرفی نیا در یک گفت و گو، گلزار براي نقش معتاد «ميهمان مامان» داريوش مهرجويي انتخاب شده بود. اما در نهایت ته‌ريشش دردسرساز مي‌شود. او به خاطر بازي در «كما» ته‌ريشش را مي‌زند و همين باعث ناراحتي عوامل مي‌شود و در نهايت پارسا پيروزفر را جايگزين او مي‌كنند. او در فيلم "دعوت "حاتمي‌كيا هم بنا بود بازي كند و حتي قراردادش را هم سفيد امضا كرد. اما آن هم به دلايلي كه هيچ‌وقت فاش نشد، رخ نداد. اما مهم‌ترين بدشانسي عمر كاري گلزار وقتي اتفاق مي‌افتد كه نمي تواند با بهرام بيضايي كار كند. براي «لبه پرتگاه» گلزار با حميد اعتباريان تهيه‌كننده اين فيلم هم قرارداد بسته بود تا جاي سه نقش در اين فيلم بازي كند و رودروي مهران مديري قرار بگيرد. او حتي متن را هم واو به واو حفظ كرده بود. اما اين بار به دلايل دعواها و اختلافاتي كه بين اعتباريان و بيضايي رخ مي‌دهد گلزار نمي‌تواند در لبه پرتگاه بازي كند. اگر خيال كرديد كه بدشانسي‌هاي محمدرضا گلزار به همين 3 فيلم خلاصه مي‌شود، سخت در اشتباهيد. او قرار بود در نقصه پريا» ، «آتشكار» و «سن‌پطرزبورگ» هم بازي كند ولي نشد كه نشد. همين موضوع است كه باعث مي‌شود كه منتظر بمانيم و ببينيم كه حالا مسعود كيميايي هم اين شانس را از گلزار مي‌گيرد يا باعث اتفاقي بزرگ از تغيير مسير دادن او از سينماي تجاري به سمت سينمايي مهم‌تر و البته قابل تامل‌تر مي‌شود؟

شايد برايتان جالب باشد كه بدانيد كه از اطرافيان كيميايي شنيديم كه «سونامي‌»احتمالاً به خاطر موضوع حساس و تند اجتماعي كه دارد مهم‌ترين ساخته مسعود كيميايي بعد از انقلاب لقب خواهد گرفت ، البته آن طور كه ما خبر داريم، اين فيلم موضوعش كمي مطبوعاتي است و دليل آن هم نقشي است كه دختر قصه دارد كه گفته مي‌شود خبرنگار است. در پايان درباره سونامي بايد گفت كه كيميايي در حال حاضر مشغول بازنويسي اين فيلمنامه است تا آن را به سليقه خودش نزديك كند و اگر اتفاق خاصي نيفتد او فيلمنامه را طي دو هفته آينده به ارشاد براي در يافت پروانه ساخت تحويل مي‌دهد.




  • منبع : پارس توریسم

    به روز شده در : شنبه 28 آبان 1390 - 23:40

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

    اخبار مرتبط

    نظرات

    مريم
    يکشنبه 29 آبان 1390 - 8:51
    14
    موافقم مخالفم
     

    به نظرم آقاي كيميايي با انتخاب رضا گلزار ، مي تونه سنگ تموم بزاره، واقعا سينماي كيميايي به اين انتخابها نياز داره تا از كليشه شدن دور بمونه...

    دزیره
    يکشنبه 29 آبان 1390 - 18:51
    15
    موافقم مخالفم
     

    خبر خوشحال کننده ای نیست،امیدوارم شایعه باشه

    سيد جواد ارشيا
    يکشنبه 29 آبان 1390 - 21:22
    3
    موافقم مخالفم
     
    انتخاب بازيگر

    سلام..بازم شاهكاري از استاد ولي با يك بازيگر متفاوت..آرزوي موفقيت براي هر دو هنرمند

    محمد
    يکشنبه 29 آبان 1390 - 22:22
    1
    موافقم مخالفم
     

    بزرگترین خوش شانسی کارگردانهای بزرگ هم این بود که با گلزار کا نکردن.

    یه طوری در موردش حف می زنین که انگار دی کاپریوی کبیره!

    مسعود فراستی با اینکه 99% حرفاش رو قبول ندارم یه چیزی رو درست گفت: "توی شیش و بش دو تا بازیگر اصلی داریم.یکی اش که بازی نمی کنه ، فقط راه میره"

    سیاوش
    دوشنبه 30 آبان 1390 - 6:59
    18
    موافقم مخالفم
     

    نام مسعود کیمیایی همیشه نوید یک فیلم خوب رو میده اما فکر نکنم گلزار بتونه از پس نقشهای فیلمهای کیمیایی بر بیاد گلزار بیشتر به درد سینمای تجاری میخوره بهتر بود از حامد بهداد یا همون فریبرز عرب نیا که همیشه نشون دادن از پس هر نقشی بر میان استفاده کنه فروش فیلم نباید باعث افت کیفیت فیلم بشه .البته حامد بهداد یا عرب نیا طرفدارای زیادی دارند که میتونه فروش فیلم رو در کنار نام کیمیایی تضمین کنه .

    samira
    دوشنبه 30 آبان 1390 - 15:22
    26
    موافقم مخالفم
     

    کاش این فیلم زودتر ساخته و اکران بشه خیلی دوست دارم گلزار و تو این فیلم ببینم

    p
    دوشنبه 30 آبان 1390 - 19:44
    12
    موافقم مخالفم
     

    امیدوارم این فیلم بهترین فیلم آقای کیمیایی بشه و هم ایشون وهم آقای گلزار از همیشه موفق تر باشن

    soniah
    دوشنبه 30 آبان 1390 - 23:11
    -8
    موافقم مخالفم
     

    سلام

    اایول اگه بشه چی میشه

    رهگذر -ف
    سه‌شنبه 1 آذر 1390 - 6:31
    -6
    موافقم مخالفم
     

    آقاي گلزار هيچ حسي را با بازيش ارائه نمي كند

    پرنیان
    سه‌شنبه 1 آذر 1390 - 8:44
    -4
    موافقم مخالفم
     

    گلزار هنوز به درجه ای نرسیده که بخواد تو فیلم اقای کیمیایی بازی کنه... خدا کنه این دفعه هم شانس نیاره!!!!!

    کوروش
    سه‌شنبه 1 آذر 1390 - 14:30
    -3
    موافقم مخالفم
     
    گلزاروکیمیایی

    فکرکنم حنای اینجورحرفهاکه آخرین کارکیمیایی بهترین کاربعداز انقلابه دیگه رنگی نداره.همکاری باگلزارهم یه بمب خبریه برای کشوندن طرفدارهایی که ازدست رفتن(مثل من).کیمیایی دیگه به تماشاچیهاش اهمیت نمیده چون دغدغه مالی نداره.اما تادلتون بخواد منتقدهای سینه چاک داره که آدرسهای غلط به استاد میدن.البته امیدوارم استادفیلمی بسازه مثل قبل که بادیدنش جلوی اشکامونو نتونیم بگیریم.


    چهارشنبه 2 آذر 1390 - 10:15
    12
    موافقم مخالفم
     

    اگه با این همکاری اتفاق خاصی افتاد من اسممو می گذارم مسعود گلزار!!!!!!!!!!!!

    bahram
    چهارشنبه 2 آذر 1390 - 10:51
    3
    موافقم مخالفم
     
    kheili bad shod.......

    cheghadr bad mishe.....golzar be donyaye KIMIAII nemikhorad

    mrmani11
    چهارشنبه 2 آذر 1390 - 12:10
    11
    موافقم مخالفم
     

    بهتره از فریبرز عرب نیا که همیشه نشون دادن از پس هر نقشی بر میان استفاده کنه ...عرب نیا وقتی از طرف مسعود کیمیایی برای بازی در فیلم ضیافت از او دعوت شد، همگان بر این عقیده بودند که کیمیایی قهرمان خود را یافته‌است. بازی او در فیلم ضیافت یکی از بهترین بازیهای جشنواره چهاردهم فیلم فجر بود....اوج هنرنمایی فریبرز عرب نیا در فیلم سلطان بود.... این نقش‌آفرینی تا حدی خوب و پذیرفتنی بود که منتقدان بازی او را بهترین بازی جشنواره پانزدهم فیلم فجر خواندند.... گلزاروکیمیایی .....خبر خوشحال کننده ای نیست

    ali
    پنجشنبه 3 آذر 1390 - 11:50
    4
    موافقم مخالفم
     

    امیدوارم این همکاری اتفاق بیافتد

    ali
    پنجشنبه 3 آذر 1390 - 11:51
    0
    موافقم مخالفم
     

    امیدوارم این همکاری اتفاق بیافتد

    کوروش شیردل
    پنجشنبه 3 آذر 1390 - 17:32
    10
    موافقم مخالفم
     
    بازهم کیمیایی

    عزیزان اینکه چه کسی بازی کنه ال ÷اچینویاگلزار!فرقی نمیکنه دقت کنیم:مشکل این سالهای سینمای کیمیایی بازیگرنبود بلکه نبود یک قصه منسجمه یادمون نره ما همیشه بازیه خوب دیدیم که درقصه بدون منطق وسانتی مانتال گمشده.اقای کیمیایی درفرم وساختار بینظیرن فقط امیدوارم ایندفعه به نوشته های دیگرانه با استعداد اهمیت بدن وتمام وقتشونو صرف کارگردانی کنن.

    داوود
    پنجشنبه 3 آذر 1390 - 20:32
    5
    موافقم مخالفم
     

    ..آقای کیمیایی ما با رویاهامان چه کنیم؟ قسم به مردانگیه رضاهای فیلمهای نازنینت این تصمیم درستی نیست...گلزار کجا و اون دیالوگهای ناب شما کجا....عرب نیا و فروتن برای فیلمهای شما عین الماسی میمونن که قثط تو فیلمهای شما خوب تراش میخورند.

    انا
    جمعه 4 آذر 1390 - 20:13
    1
    موافقم مخالفم
     

    امکان نداره...از کیمیایی بعیده.کیمیایی دهه ی 70 کجا و کیمیایی دهی 80 90 کجا...باورم نمیشه کارگردان به این بزرگی و با تجربه گی کجاست...دلم تنگ شده برای ضیافت و سلطان//

    ساسان
    يکشنبه 6 آذر 1390 - 11:43
    7
    موافقم مخالفم
     

    این فیلم قطعا تیر خلاص به کیمیایی و سینمای دور افتاده اش خواهد بود . آقای کیمیایی شما با این نامگذاری ها و استفاده از چهره ها نمی توانید قصه های بی محتوای خودتون رو به مردم غالب کنید . شما مشکلت از جای دیگست . شما مشکل فیلمنامه داری . تو این سالها ثابت کردی که تو زمان خودت و با مردم خودت زندگی نمی کنی . برو با اون سینمای گانگستریت خوش باش ...


    يکشنبه 6 آذر 1390 - 14:34
    -7
    موافقم مخالفم
     
    کیمیایی+گلزار= هاها... هاها...

    شایعه.... شایعه... شایعه...

    ساسان
    دوشنبه 7 آذر 1390 - 16:6
    -11
    موافقم مخالفم
     
    جیبتان را پر کنید بیش تر از این!

    آقای سنمای ما

    چرا از تایپ نظرات مخالف هراس داری؟اگر قرارست فقط نظرات موافق سیاست های بی هویت خودتون رو تایید کنید ، جسارتا بی جا می کنید بخش نظرات را در سایت فعال می کنید . البته از سایتی که طرح احمقانه و مجعول فرش قرمز را در میهن عزیزمان راه انداخت بیش از این انتظاری نیست . شما هیچی نیستید ! حیف وقت که صرف باز کردن پیج های پیش پا افتاده شما میشه . دلتون رو خوش کردین به این جایزه ای که معلوم نیست رو چه حسابی به شما میدن . واقعا سایت شما چی داره؟جز یه مشت اخبار کپک زده! جز یه مشت تحلیل های اغلب سطحی و ظاهر بینانه؟ بزرگترین خیانت رو در حق سینمای ما سایت ها و مجلاتی مثل شما می کنند! به جای اینکه جلوی این مزخرفاتی که امثال کیمیایی می سازند و امثال گلزار اونو بازی می کنند بگیرید بدتر با حساس کردن کشکی و هوچی بازی رسانه ای به رواج هر چه بیشتر آنها کمک می کنید . دریغ از یک حرف تامل برانگیز! یک نقد عالمانه و بدور از غرض!اگر دوزار دلتون واسه سینمای این مملکت می سوخت حداقل این مراسم خفت بار رو راه نمی نداختین! مراسمی که من ایرانی از دیدن تصاویر اون عرق شرم می ریزم! شما هم فقط به فکر پر کردن جیب خودتون هستین! نه دلتون واسه این مردم سوخته نه فرهنگش!

    شاهین
    جمعه 11 آذر 1390 - 15:30
    -4
    موافقم مخالفم
     
    وای

    اگه کسی تونست بگه جرم تو چه سالی اتفاق می افته؟راستی 206وپراید و هندا چه قدر تو فیلم زیاد بود،مگه نه؟وجدانا رئیس فیلم خوبیه؟اسم دندان مار چه ربطی به فیلمش داره؟آقای کیمیایی قیصر،داش آکل و گوزنها داره و شاید یکی 2 تا نصفه فیلم.یه جوری حرف می زنید فکر کردم دارید راجبه جان فورد حرف می زنید.

    گلرزار.فیلم.باریگر.شوخی می کنید.تورو قرآن برید فیلم خوب ببینید.

    ehsan
    يکشنبه 11 دي 1390 - 16:37
    -3
    موافقم مخالفم
     

    hoselam sar raft


    چهارشنبه 14 دي 1390 - 14:59
    -1
    موافقم مخالفم
     

    به نظرم کیمیایی باعرب نیامشکل داره اونازابراز نظرش درباره عرب نیا توبرنامه هفت این هم از انتخابش*****

    ---Hossein---
    جمعه 5 اسفند 1390 - 7:35
    1
    موافقم مخالفم
     

    از ترکیب کیمیایی و گلزار, فقط خدا میدونه چی در میاد......

    وا ویلا.....

    مهرسا
    يکشنبه 8 مرداد 1391 - 21:10
    0
    موافقم مخالفم
     
    محمدرضاکیمیایی!!!!!!!!!!

    گلزار از پس کیمیایی بر میاد ولی کیمیایی از پس طرفدارهای گلزار برنمیاد!

    کیمیایی برای موفقیت فقط یه دونه گلزار رو کم داشت که اونم حل شد!

    اییییییییییییول!

    گلزار.....تو میتونی.....


    جمعه 7 مهر 1391 - 8:32
    -3
    موافقم مخالفم
     

    بابا خوشتیپ

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       




    mobile view
    ...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���