News
  • گزارش توليد و تصاوير پشت‌صحنه «رسوايي»؛ فيلم تازه مسعود ده‌نمكي سوژه‌اي ممنوعه دارد؟
    ادعاي عجيب بازيگر «رسوايي»: وقتی قیصر در هیأت یک زن به سینما می‌آید
  •  
  • براي احترام به حقوق معنوي، تيزر فيلم را سايت اختصاصي «بوسيدن روي ماه» ببينيد + نشاني دسترسی به تیزر
    پیشکش سینمای ایران به مادران ایرانی از 5 مهر به سینماها مي‌آيد
  •  
  • سانس‌های ویژه سینما‌ها برای ماه رمضان آغاز شد
    چه فيلم‌هايي در طرح اذان تا اذان نمايش داده مي‌شود؟
  •  
  • اخبار و عکس‌های تست گریم فيلم سينمايي «فرزند چهارم»
    مهدی هاشمی، حامد بهداد و مهتاب کرامتی در سفری به آن سوی آفریقا
  •  
  • گزارش و فهرست تولیدات سینمایی ايران تا اول مرداد را مرور كنيد
    چه فيلم‌هايي آماده نمايش است، چه فيلم‌هاي در حال توليد؟
  •  
  • پرويز پرستويي هم شايعه كناره‌گيري از بازيگري و روي آوردن به كشاورزي را تكذيب كرد، هم پيشنهاد دستمزد 600 ميليوني حاتمي‌كيا را
    روی بازیگری تعصب دارم/ چرا به این‌جا رسیدیم که برای جذب تماشاگر آش رشته بدهیم و بازیگر در گیشه سینما بلیت‌فروشی کند؟
  •  
  • پيمان قاسم‌خاني مي‌گويد من فقط چیزهاى سرگرم‌کننده مى‌نویسم که مردم بخندند و کمى خوشحال‌تر باشند. همین
    در اینجا انواع خل و چل‌ها را داریم كه یک‌سری‌‌شان بی‌خطرند و یک‌سری هم می‌توانند باعث دردسر ‌بشوند/ سرگرم‌شدن در سینمای امروز ما فراموش شده است/ فقط روزنامه‌های ورزشی می‌خرم و دوتا مجله سینمایی/ آقاى سلحشور به‌نظرم جزو معدود آدم‌هاى سرگرم‌کننده سینماست
  •  
  • گلايه‌هاي دختر خسرو شکیبایی‌ و ماجراي خانه‌نشين شدن او پس از فوت همسرش
    جوری با من برخورد شد که انگار هیچ نسبت خونی با خسرو شکیبایی نداشتم
  •  
  • تکذیب خبر روابط عمومی شبکه دو سیما
    احسان علیخانی قصد ندارد برای تلویزیون سریال تهیه کند
  •  
  • حبیب کاوش جزییات اکران ماه رمضان را اعلام کرد
    قیمت بلیت سینما از ساعت 9 شب به بعد نیم بها خواهد بود
  •  
  • واكنش تند كارگردان و سرمايه‌گذار فيلم «همه چي آرومه» به ‌اعتراض خواننده «همه چي آرومه»: دو سال صبوری کردم ولي ...
    اگر ممنوع‌الکار هستم صدای من روی این فیلم‌ها چه می‌کند؟!/ در فیلم اثری از شعر و موسیقی و ترانه ایشان وجود ندارد!
  •  
  • فيلم همايون اسعديان پنجم مهر اكران مي‌شود
    «بوسیدن روی ماه» برای نمايش عمومی كوتاه شد
  •  
  • 48 ساعت محاصره و آزاد‌سازی پاوه در «چ»
    اولین تصاویر از فیلم جدید حاتمی‌کیا رونمايي شد
  •  
  • «راه بهشت» با مضمون دینی‌اش در روزهای قدر به نمایش درخواهد آمد
    اکران «کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه» از ابتدای ماه رمضان
  •  
  • آغاز پذیرش فیلم در جشنواره دبی
    جایزه 100 هزار دلاری جشنواره دبی برای تولید فیلم بلند در خلیج فارس
  •  
  • حميد نعمت‌الله پرسيد: تغییراتی که روی فیلمنامه ما اعمال شده، همان بازنویسی فیلمنامه نيست؟!
    «خوابم مياد» تمیز و پاکیزه ساخته شده و بازی‌ها هم تماشایی بود/ الان دارم اعتراض می‌کنم
  •  
  • بازيگران نسل طلايي از حمید سمندریان می‌گویند: حرف‌هايي از عزت‌الله انتظامی، جمشید مشایخی، علي نصيريان، محمدعلي كشاورز، داود رشيدي
    رضا كيانيان در سوگ سمندريان نوشت: «هم می‌دانست دارد می‌میرد و هم به مرگ لبخند می‌زد»
  •  
  • نام‌هاي بزرگ تاريخ تئاتر؛ ايبسن، برشت، دورنمات، سارتر، يونسكو، چخوف و ديگران
    فهرست كامل آثار هنري حميد سمندريان؛ از اجراي صحنه تا نمايش در راديو و تلويزيون (1340 تا 1386)
  •  
  • زندگي و آثار بزرگ‌مرد تئاتر ايران؛ از تأسیس هنرستان هنرهای دراماتیک و دانشکدهٔ تئاتر دانشگاه تهران تا ترجمه و اجراي متون كلاسيك دنياي نمايش
    نگاهي به فهرست پرشمار شاگردان حميد سمندريان كه همه سرمايه بازيگري ايران است: سياهه نام‌ها مبهوت‌كننده است
  •  
  • عكس‌هاي پيام نيكفرد را در "سينماي ما" ببينيد: اشك‌ها و تشويق‌هاي بلند شاگردان براي استادشان كه جز تئاتر زير هيچ پرچمي نرفت
    سمندريان مي‌گفت اگر گاليله را اجرا نكنم دستم از قبر بيرون مي‌‌ماند؛حالا همه دست‌هايمان را بالا ببريم/ دو روز ديگر پشت اين تريبون‌ها نگوييد حيف كه بهرام بيضايي و دكتر رفيعي ....
  •  



     



       




    گزارش توليد و تصاوير پشت‌صحنه «رسوايي»؛ فيلم تازه مسعود ده‌نمكي سوژه‌اي ممنوعه دارد؟
    ادعاي عجيب بازيگر «رسوايي»: وقتی قیصر در هیأت یک زن به سینما می‌آید

    سينماي ما- بیتا موسوی: مسعود ده‌نمکیدرباره چهارمین فیلم خود می‌گوید: "رسوایی" یک فیلم خاص است و قضاوت‌ها و حاشیه‌های به وجود آمده برای فیلم اشتباه است.  سکانس‌های پایانی فیلم "رسوایی" چهارمین کار بلند سینمایی مسعود ده‌نمکی، حوالی امامزده صالح فیلمبرداری شد. فیلمی از کارگردان "اخراجی‌ها" که با توجه به اخباری که تاکنون پیرامون آن تاکنون شنیده شده‌است، می‌تواند یک اثر متفاوت در کارنامه کاری او باشد. به گفته ده‌نمکی "رسوایی" با سه گانه "اخراجی‌ها" کاملا متفاوت و داستان آن اجتماعی و در جامعه امروز می‌گذرد. گزارشي از پشت‌صحنه فيلم را به مناسبت پايان فيلم‌برداري مي‌خوانيد:

    ملاقات در ابری‌ترین روز تابستان

    یکی از روزهای پایانی فیلمبرداری که برخلاف روزهای گذشته در میانه تابستان هوای تهران کاملا ابری و بارانی بود به دعوت روابط عمومی پروژه به پشت صحنه فیلم "رسوایی" رفتیم. لوکیشن فیلم در تکیه پایین تجریش قرار دارد که حجره آقاشریف با بازی محمدرضا شریفی‌نیا نیز در آنجا است. اما گروه برای استقرار در منزلی پشت امامزده صالح قرار داشتند که پیش از این به گفته شریفی‌نیا لوکیشن فیلم "خانه پدری" کیانوش عیاری بوده که این روزها کسی نمی‌داند قرار است چه اتفاقی برای اکران آن بیافتد.

    وارد خانه که می‌شویم با یک منزل قدیمی در یک باغ روبرو می‌شویم که در این روز بارانی بسیار زیبا است و دلت می‌خواهد وقتی در بالکن آن می‌نشینی فقط صدای باران و آب رودخانه کنار آن را بشنوی. انگار از تهران کیلومترها فاصله داری.

    امروز الناز شاکردوست یکی از نقش‌های اصلی این فیلم بازی ندارد و محمدرضا شریفی‌نیا مشغول گریم شدن است. سراغ وی می‌رویم تا از نقش آقاشریف برای ما تعریف کند.

    البته تعدادی جوان که گویا قرار است نقش طلبه را بازی کنند نیز با لباس صحنه از کنار ما می‌گذرند. محمدرضا شریفی‌نیا که این فیلم چهارمین همکاری وی با ده‌نمکی محسوب می‌شود درباره این نقش خود می‌گوید: "اخراجی‌ها" تم طنز داشت و بیشتر بار قصه بر روی طنز می‌چرخید اما "رسوایی" یک کار جدی و در حقیقت با یک موقعیت متفاوت نوشته شده‌است. به همین دلیل و قصه جدیدی که داشت به نظرم جذاب آمد.

    درگیری میان دو مرد و یک زن

    وی در ادامه توضیح می‌دهد: "رسوایی" سه شخصیت اصلی دارد و درگیری بین دو تا مرد و یک زن است. که نقش زن را الناز شاکردوست بازی می‌کند. نقش روحانی نیز برعهده اکبر عبدی است. من نیز در این فیلم نقش یک بازاری فرش فروش را برعهده دارم که از دوستان این روحانی است.

    شریفی‌نیا درباره عدم حضورش در نقش روحانی و اینکه چطور این نقش را عبدی بازی کرده‌است، می‌گوید: این فیلم قرار بود تاریخ دیگری فیلمبرداری شود که من در آن مقطع درگیر "کلاه پهلوی" بودم. به هر حال باید راکورد آن مجموعه را هم در نظر می‌گرفتم. از طرف دیگر نقش روحانی این فیلم عارف وارسته‌ای است که باید صورت تکیده‌ای داشته باشد. من باید حدود 10 کیلو برای این نقش کم می‌کردم. با توجه به نقشی که در "کلاه پهلوی" داشتم این امکان وجود نداشت.

    وی می‌افزاید: اما متاسفانه یا خوشبختانه زمان فیلمبرداری به حالا موکول شد.7 نفر برای نقش روحانی تست شدند که از میان آنها اکبر عبدی انتخاب شد. شخصیت روحانی که من بازی می‌کنم شباهت زیادی به حاجی گرینوف دارد. خیلی علاقمند نبودم در این نقش بازی کنم. چون یک بار منفی دارد و بهتر است یک بازیگر به دلیل این بازخورد منفی در مخاطب هر چند وقت یکبار به سراغ نقش‌های دیگری برود و تغییر ایجاد کند تا در ذهن مخاطب به یک شکل نقش نبندد.

    شریفی‌نیا درباره تکرار بازی در نقش‌ شخصیت‌های بازاری می‌گوید: به تعداد آدم‌های که در این شهر زندگی می‌کنند ما نقش داریم. هر بازیگری می‌تواند نقش متفاوتی از یک بازاری را بازی کند. من اعتقاد ندارم بازیگر در این نقش‌ها می‌تواند کلیشه شود. باید هر بازیگری که هر چند بار که در این نقش‌ها بازی می‌کند به درصد تفاوت بین آدمها دقت کند.

    شاید در زمان اکران نظرها تغییر کند


    این بازیگر همچنین درباره اکران فیلم "رسوایی" با توجه به شرایط این روزهای سینمای ایران می‌گوید: ما فعلا بازی می‌کنیم و کاری به اکران نداریم. شاید زمان اکران با دیدن فیلم نظرها تغییر کند.

    وی با اشاره به شخصیت‌های اصلی "رسوایی" عنوان می‌کند: سه بازیگر این فیلم که در نقش‌های اصلی حضور دارند از بازیگران حرفه‌ای و سرشناس هستند. فیلم جایی برای بازیگران دیگر ندارد. ما در سیما فیلمنامه‌های محدودی برای زنان داریم. سینمای ما مردانه است. اما در "رسوایی" قصه بر محور یک زن می‌چرخد و نقش شاکردوست خاص است. وی نیز از عهده این نقش به خوبی برآمده است. موقعیت خوبی هم برای وی در فیلم ایجاد شده است.

    شریفی‌نیا درباره همکاری با ده‌نمکی می‌گوید: مهمترین ویژگی کار با ده‌نمکی متن‌های وی است. اولین‌بار که با فیلمنامه "اخراجی‌ها1" روبرو شدم احساس کردم متن خوبی است و مردم را سینمارو می‌کند. ناگفته‌هایی از جنگ دارد و از طرف دیگر نوع ساختار نیز متفاوت است. ما این نوع سینما را در ایران نداشتیم. ده‌نمکی راه جدید را باز می‌کند و اتفاقا مخاطب خوبی را هم می‌تواند به سینما دعوت کند.

    سوژه "رسوایی" سوژه‌ای ممنوعه است

    کامران تفتی یکی دیگر از بازیگران "رسوایی" است که گویا یکی از نقش‌های اصلی این پروژه محسوب می‌شود. او نیز در محل استراحتگاه گروه تولید قرار دارد و مدتی است گریم شده تا جلوی دوربین برود.

    وی درباره همکاری خود در این پروژه می‌گوید: پیشنهاد بازی در این فیلم از طریق نورالدین گودرزی به من شد. با ده‌نمکی صحبت کردم. بعد از خواندن فیلمنامه احساس کردم خاصیت فیلم در ایرانیزه شدن این قصه است. به طوریکه که اگر بخواهید قصه آن را با یک اثر هالیوودی مقایسه کنید قطعا متوجه می‌شوید که قصه آن کاملا ایرانی است. البته سوژه "رسوایی" به نوعی ممنوعه است که کارگردان با شجاعت به سراغ آن رفته و به نوعی ساخت آن ریسک دارد.

    تفتی در ارتباط با نقش خود عنوان می‌کند: من در این فیلم نقش "جعفر سریش" را بازی می‌کنم. او هدفی دارد و چون به آن نمی‌رسد تغییر ماهیت می‌دهد که من آن را دوست دارم. به عقیده من ده‌نمکی فیلم را در ذهن خود ساخته است. ما در سرکار با استوری برد ویژه و یا دکوپاژ نوشته شده‌ای روبرو نیستیم اما تکلیفمان مشخص است. وی حساسیت ویژه‌ای روی دیالوگ‌ها دارد به همین چیزی به اسم بداهه نداریم. فیلمنامه چارت مشخصی دارد. مردمی در فیلم به تصویر کشیده می‌شوند که زیر خط فقر هستند. در این فیلم ده‌نمکی اندیشه‌ای تازه‌ای را به نسبت فیلم‌های قبلی خود به نمایش می‌گذارد.

    کاراکتری خشن‌تر از مجید سوزوکی

    وی همچنین درباره نوع گریم خود که شباهت‌هایش به شخصیت مجید سوزوکی عنوان می‌کند: شخصیت جعفر مابه‌ازا بیرونی دارد. مجید سوزوکی شاید بعدا در "اخراجی‌ها2" می‌شود، حسام نواب صفوی. اما قبل‌تر وی شاید جعفر باشد. کسی که تعادل را رعایت نمی‌کند. این کاراکتر صورت خشن مجید عاشق است و من این تضاد را دوست دارم. دیرباز نقش مجید سوزوکی را به خوبی بازی کرده است. جعفر از قشری است که من آنها را می‌شناسم چون در منطقه‌ای که از آنجا آمده زندگی کردم و حتی دوستانی دارم.

    تفتی درباره حضور در این نقش توضیح می‌دهد: من خودم این نقش را قبول کردم. من بازیگرم و نباید با توجه به حرفه‌ای که دارم به جناح‌بندی‌ها توجه کنم. من در کارنامه کاری‌ام فیلم دیگری هم دارم که وقتی به من بازی در آن پیشنهاد شد خیلی‌ها گفتند که نروم و ممکن است حضور در آن فیلم باعث شود افراد دیگری با من کار نکنند و به نوعی می‌خواستند من را بترسانند. باید بگویم که من غیر از خدا از هیچ کس دیگری نمی‌ترسم. برای من تفاوت به قیمت خون دل به دست آمده است.

    وی می‌افزاید: من در این فیلم بیشتر با شریفی‌نیا و شاکردوست بازی دارم. خیلی گروه خوبی داریم و همه تلاش می‌کنند یک فضای سالمی به وجود آید. اقبال اندیشه عمومی برایم در این فیلم مهم است. ما همه با قلب‌مان برای این فیلم کار می‌کنیم.

    تفتی در پایان تاکید می‌کند: اگر از امامزاده یحیی در سال‌های گذشته قیصر بیرون می‌آید اما حالا در سال 91 از همان جا یک قیصر دیگر می‌آید البته در هیأت یک زن. با این تفاوت که قیصر امروز آنقدر شرایطش تغییر کرده که اگر سیلی در صورتش بزنند سرش را پایین می‌اندازد. الناز شاکردوست این نقش را به خوبی ایفا کرده و با وسواس کار می‌کند.

    صحبت‌ با دو بازیگر نقش اصلی فیلم تمام می‌شود. اکبر عبدی بازیگر محبوب سینما نیز برای نقش روحانی گریم شده است. او با چهره‌ای متفاوت در میان عکاسان قرار می‌گیرد اما تمایلی به گفتگو ندارد و به همراه دیگر عوامل راهی لوکیشن اصلی فیلم همان تکیه پایین تجریش می‌شود.

    ما نیز به محل استقرار گروه فیلمبرداری می‌رویم. تکیه در کوچه‌های باریک پشت امامزاده صالح قرار دارد که کاملا بافت قدیمی آن مشخص است. در تکیه چند حجره فرش فروشی قرار دارد که یکی از آنها باعنوان حجره فرش الغدیر متعلق به آقاشریف "رسوایی" است.

    گروه مشغول فیلمبرداری هستند و در وسط تکیه چند تخت سنتی قرار دارد که عوامل دیگر گروه همچون مجید میرفخرایی طراح صحنه و لباس، اسماعیل خلج و اسدالله یکتا دیگر بازیگران فیلم در گوشه‌ای از آن نشسته‌اند. مردم علاقمند به سینما نیز از آنجا در حال عبور هستند و هر کدام از آنها چند دقیقه‌ای می‌ایستند و درباره فیلم سوال می‌کنند. بعضی‌ها با تفتی و برخی دیگر با اسدالله یکتا صحبت می‌کنند و از سختی کار می‌گویند.

    یکی از پلان‌ها گرفته می‌شود و مسعود ده‌نمکی به همراه فرشاد گل سفیدی مدیر فیلمبرداری به بیرون از حجره می‌آیند. در این سکانس عبدی، شریفی‌نیا و خلج بازی دارند.

    ده‌نمکی کارگردان "رسوایی" درباره قصه فیلم که حاشیه‌هایی چون ممنوعه بودن دارد، می‌گوید: من در این فیلم اتفاق‌های واقعی را که برای برخی از چهره‌های خاص و عرفا افتاده را با بضاعت سینما ترسیم می‌کنم. قصه‌ها ناشنیده نیست؛ بلکه تعدادی از آنها توسط روحانیون در بالای منبرها تعریف شده است. به همین دلیل قصه ممنوعه‌ای قرار نیست بیان شود.

    وی می‌افزاید: شخصیت‌های اصلی فیلم یک زن و دو مرد هستند. مابقی نیز مکمل‌ها را شکل می‌دهند. قصه این فیلم در دوران امروز می گذرد. شاید قصه این فیلم برای مردمی که از پشت شیسشه‌های دودی جامعه را می‌بینند قابل لمس نباشد اما برای مخاطبان فیل‌های من قابل درک است. اتفاقات در فیلم "رسوایی" در جامعه امروز ساری و جاری است. آدم‌هایی که به خاطر فقر دچار استیصال می‌شوند و در امتحان قرار می‌گیرند. فیلم نگاه منتقدانه دارد.

    ده‌نمکی درباره شباهت این فیلم با مستند فقر و فحشا می‌گوید: به فقر شاید اما آنها به فحشا نمی‌رسند. "رسوایی" یک فیلم خاص است. قضاوت‌ها و حاشیه‌های به وجود آمده برای فیلم اشتباه است.

    وی در ارتباط با حضور اکبر عبدی در نقش روحانی عنوان می‌کند: من محبوب‌ترین بازیگر را برای این نقش انتخاب کردم که از درست‌ترین انتخاب‌ها است. بهتر است کسانی که درباره نقش وی صحبت کردند اول به پیام فیلم توجه کرده و بعد قضاوت کنند. برای من فعلا ساخته شدن فیلم مهم است. بعد از مراحل فنی به زمان اکران فکر می‌کنم.

    نمی‌خواهم فیلمم بی‌مخاطب باشد

    ده‌نمکی با اشاره به مضمون و فضای "رسوایی" می‌گوید: این فیلم جدی است و درون‌مایه طنز هم ندارد. من فکر می‌کنم مخاطبان حرف‌های خودشان را در فیلم می‌بینند. همانطور که می‌دانید مستندهای من همچون "فقرو فحشا" و "کدام استقلال، کدام پیروزی" با استقبال زیادی روبرو شدند. امیدوارم مخاطبان دغدغه‌های خود را در "رسوایی" ببینند و این فیلم به اندازه دیگر آثار جدی سینما مخاطب داشته باشد. من نمی‌خواهم فیلمم بی‌مخاطب باشد مثل کسانی که با بودجه‌های دولتی فیلم می‌سازند و مخاطب برایشان مهم نیست. من برای این فیلم وارد مقایسه با "اخراجی‌ها" نمی‌شوم. چون آن کار کمدی بوده است.

    وی درباره حاشیه‌های این فیلم توضیح داد: موج منفی درباره این فیلم را هم بعضی از هم صنفی‌های من و جریان‌های رسانه‌ای راه انداخته‌اند. که برخی از آنها بر می‌گردد به نگاه اعتقادی و شخصیت من. اما برای من مهم این است که فیلمم را بسازم و مخاطب هم با آن ارتباط برقرار کند.

    ده‌نمکی در ارتباط با اکران "رسوایی" عنوان می‌کند: شاید اولین نمایش فیلم در جشنواره و یا در اکران عمومی باشد. هنوز تصمیمی در این ارتباط ندارم.

    وی در پایان درباره شخصیت روحانی فیلم توضیح می‌دهد: مخاطب این شخصیت را باور می‌کند. تک تک دیالوگ‌ها برآمده از احادیث و بزرگان است. سعی کردم نوع بازی و گویش‌ها بر اساس شخصیت‌های واقعی باشد و به نوعی ادا نیست. به همین دلیل عبدی مجبور بود یکسری از طنازی‌های خود را کنار می‌گذاشت. او در این مدت حتی از فضای زندگیش جدا شد. شخصیت وی مربوط به هیچ روحانی خاصی نمی‌شود و ویژگی جمعی از عرفا است.

    وقتی ما تکیه پایین تجریش لوکیشن فیلم را ترک می‌کنیم چند ساعت از ظهر گذشته است و گروه کار را تعطیل می‌کنند تا نهار بخورند. وقتی از میان مردم علاقمند می‌گذریم مشخص است خیلی از آنها منتظرند تا این فیلم را در پرده سینما ببینند.










  • منبع : مهر

    به روز شده در : يکشنبه 1 مرداد 1391 - 18:50

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

    اخبار مرتبط

    نظرات

    فرمون
    سه‌شنبه 3 مرداد 1391 - 6:13
    0
    موافقم مخالفم
     

    النااااااز كجايي كه داداشتو كشتن!!!

    بهرام
    سه‌شنبه 3 مرداد 1391 - 6:21
    0
    موافقم مخالفم
     

    اگه فكر ميكنين اخراجيهاي تازه تو راهه عمرا كه اين يكي بفروشه مگه اكبر عبدي كمدي بازي كرده باشه مثه مارمولك يا مثه شريفي نيا در اخراجي ها و دنيا

    پايان نامه
    سه‌شنبه 3 مرداد 1391 - 6:44
    0
    موافقم مخالفم
     

    باز تبليغات الكي و جوسازي بيجا شروع شد. آخه قيصر چه ربطي داره به اين ماجراها آقاي تفتي؟ نكنه باز پيشنهاد حسابي رسيده كه مثل پايان نامه راضي شديد؟

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       






    خبرهای سینمای ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
    پست الکترونيکی (Email):

    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید
    بازديد امروز: 113666
    بازديد ديروز: 247144
    متوسط بازديد هفته گذشته: 299637
    بیشترین بازدید در روز ‌یکشنبه 23 بهمن 1390 : 1490465
    مجموع بازديدها: 419489825



    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات