دانلود

 مطلب «رونمایی از کلفت لادن طباطبایی» باعث خداحافظي اين بازيگر از سينما و تلويزيون شد : یک باربیکیو ساده به چشم‌شان آمده و آن‌قدر بی‌ادب هستند كه خانم همراه من را کلفت خطاب می‌کنند/لابد سکته می‌کنند اگر بفهمند من چهار زبان دیگر غیر از فارسی بلدم! :: سينمای ما ::

   







سينماي ما- گویا نقد صریح سايت شبکه ایران بر بخش دوم برنامه «شام ایرانی» با حضور بازيگران زن ايراني بازتاب‌هاي متفاوتي در میان رسانه ها داشته و حتی یکی از بازیگران حاضر در این برنامه را هم واداشته که با نگارش یادداشتی خداحافظی خود از بازیگری را اعلام کند.

دوشنبه هفته گذشته (30 مردادماه) شبکه ایران با نگاهی به قسمت هفتم از مجموعه «شام ایرانی» یادداشتی با عنوان «رونمایی از کلفت لادن طباطبایی» یا «بفرمایید مهدکودک»! منتشر کرد که گویا طرح برخی موضوعات در این نقد و بازتاب آن در دیگر سایت‌ها و رسانه‌های خبری چندان به مذاق لادن طباطبایی بازیگر سینما و تلویزیون خوش نیامده و دقیقا به همین دلیل با ارسال یادداشتی به تنها روزنامه سینمایی کشور که این روزنامه هم همان نقد را به نقل از شبکه ایران منتشر کرده بود، اظهار نارضایتی کرده و عجیب اینکه گویا یادداشت رسانه ما باعث شده خانم طباطبایی از بازیگری هم خداحافظی کند. متن یادداشت طباطبایی را  می خوانید:

اجازه می‌خواهم که برای اولین و آخرین بار در طی دوران حرفه‌ای‌ام به مطلبی که بخشی از آن در مورد شخص من نوشته و چاپ شده است اعتراض کنم و در مورد این قضاوت نادرست و مغرضانه درددل کنم.
دفاع و یا توضیح در باب ساختار برنامه، وظیفه من نیست. کارگردان و تهیه‌کننده باید پاسخگو باشند. ولی چیزی که می‌دانم این است که اگر این شخص منتقد فقط کمی تحقیق می‌کرد، متوجه می‌شد که این برنامه در انحصار هیچ شخص و شبکه و گروهی نیست و اولین بار در دهه 1970 در اروپا تولید و پخش آن شروع شد و پس از آن تا به امروز اکثر کشورها به سبک و سیاق خود آن را ساخته‌اند و در اغلب آنها هم یک نفر روی تصویر حرف می‌زند. اسم این برنامه هم معمولاً ترجمه همین جمله استCome and dine with me و در آخر این جمله اسم کشور می‌آید. این است که حرص و جوش و جوسازی در مورد تقلید از چه و چه، به نظر بی‌مورد می‌رسد.

در عین حال عاملی که باعث شد من در منزلم را برای اولین بار روی دیگران باز کنم، همین بود. این فکر را که ما هم «بفرمایید شام» خودمان را داشته باشیم پسندیدم. سال‌های دراز فکر جدا کردن زندگی خصوصی‌ام از حرفه را کنار گذاشتم و دل به دریا زدم. فکر کردم چه اشکالی دارد؟ بهتر است که بینندگان ببینند که ما هم زندگی عادی خودمان را داریم. خانواده، بچه، دغدغه والدین و.... ببینند که ما هم با هم شوخی می‌کنیم و برخلاف توقع منتقد سختگیر کذایی (که انتظار بحث‌های وزین و سنگین را داشت) نه فیلسوف هستیم و نه ادیب و نه سخنران.... می‌خواستم جوابی باشد برای خیلی از عزیزان که در صف نانوایی می‌پرسند: ا، شما هم تو صف نونوایی وامیستین؟
و با لبخند جواب می‌‌دهی: بله، آخه بچه‌ها سنگک دوست دارن!!

بله، ما هم گاهی خاله‌زنک می‌شویم... بله، غمگین می‌شویم، شاد می‌شویم، گریه می‌کنیم، زار می‌زنیم، قهقهه می‌زنیم. بله ما هم برای همسران و فرزندانمان آشپزی می‌کنیم، لباس می‌شوریم، مریض می‌شویم، بیمارستان می‌رویم و... یادم هست یکبار زمانی که دخترم را باردار بودم، خانمی باتعجب از من پرسید: ا... شما باردارید؟ حمید فرخ‌نژاد وقتی شنید با طنز خاص خودش گفت: آخه بعضی‌ها فکر می‌کنن بازیگرها مثل آمیب از وسط نصف می‌شن!!!!
یک چیز دیگر که همه این سال‌ها برای من آزاردهنده بود، این است که: حتی اطرافیان ما اغلب بروز احساساتمان را نوعی نقش بازی کردن می‌دانند!! با دیالوگ: بازیگره دیگه، داره بازی می‌کنه... و این جمله بشدت گروتسک است، متناقض است، ایهام دارد، طنزیست تلخ، من را یاد کافکا می‌اندازد. هیچوقت نفهمیدم تعریف است یا توهین (البته فقط همین یک مورد را. درمورد حرف‌های منتقد کذایی مطمئنم توهین است!)... بله، خلاصه، ما 4 زن بازیگر، با جسارت تمام پیشقدم شدیم. هر چهار نفر فکر کردیم که چیزی برای پنهان کردن نداریم... صاف و صادق و شاد جلوی دوربین رفتیم. چه می‌دانستیم صداقتمان دروغ، صافی‌مان، ادا و شادیمان، کودکانه تعبیر می‌شود!!

بسیار جالب بود که این شخص، منزل مرا مجلل و مرا ثروتمند معرفی کرده است. دوستانی که مرا می‌شناسند، می‌دانند که من بعد از سال‌ها دوندگی آپارتمانی 80 متری را با مصالح پیش ساخته، بر بام منزل پدری‌ام ساخته‌ام و تراسی که آنقدر چشم ایشان را گرفته است، در واقع پشت بام منزل پدرم است!!
این که پشت بام تبدیل به تراس شده است، فکر اینجانب بود، چرا که می‌خواستم دخترم به‌راحتی در آن بازی کند. گلدان‌های بزرگ پلاستیکی را لب دیوار چیدم که بچه از لبه آن پایین نیفتد. شمشادها را با عرض معذرت خریدم، باقی گل‌ها را یا از حیاط دوستان قلمه زدم یا کادو گرفتم و بعد از یکسال حاصل آن شد چیزی که این دوست محترم ما را عصبی کرده است!! تازه، یکی از گلدان‌ها را هم سبزی خوردن می‌کارم. ندیدند که حرص بخورند!

کلیه اثاثی که در منزل دیده می‌شود، همگی دست دوم هستند و تنها بازسازی و مرمت شده‌اند، باعث افتخار است که هنر و سلیقه اینجانب و توانایی‌ام در استفاده مناسب از وسایلی که با صرف ساعت‌ها وقت از سمساری‌های مناطق جنوب تهران خریده‌ام و بازسازی کرده‌ام و کنار هم قرار داده‌ام به نظر ایشان نشانه ثروت و تجمل می‌آید.

یک باربیکیو ساده به چشمشان آمده و آنقدر بی‌ادب هستند که به خانم همراه من توهین می‌کنند و او را کلفت خطاب می‌کنند. خانمی که زمان‌هایی که من سر کار هستم، برای خانواده‌ام غذا می‌پزند. منتقد کذایی نگران نباشند، چون بندرت سر کار می‌روم، شاید در سال جمعاً ایشان 60 روز برایمان غذا بپزند!! باقی وقت‌ها خودم غذا می‌پزم و آشپز خوبی هم هستم. ایشان تا اندازه‌ای مشکل دارند که تلفظ باربیکیوی مرا مسخره می‌کنند و لابد سکته می‌کنند اگر بفهمند من چهار زبان دیگر غیر از فارسی بلدم!! خب چاره چیست؟ همیشه به یاد گرفتن زبان علاقه داشتم و وقتم را با غیبت کردن از دیگران و تهمت زدن تلف نمی‌کردم!!! بابت استعدادم در آموختن زبان و لهجه‌های مختلف، این منتقد بسیار باسواد و مؤدب، باید مرا ببخشند. این شخص که این مطالب را به‌عنوان نقد نوشته است چه چیزی از زندگی من می‌داند که با لحنی توهین‌آمیز مرا متهم می‌کند؟ چطور می‌فرماید که ما چهار نفر نه آشپزی بلدیم نه خانه‌داری می‌دانیم؟ مگر خانه‌مان آمده؟ یا دستپخت ما را خورده؟ به نظر می‌آید که ایشان فقط فیلم‌های هیچکاک و برگمان و... می‌بینند که در یک برنامه مفرح مسابقه‌ای دنبال تعلیق می‌گردند. البته که باز هم دست مسئول این صفحه در بانی‌فیلم درد نکند که حداقل فحاشی‌های این شخص را حذف کرده‌اند. درعین حال تعجب می‌کنم از مسئول این صفحه... آیا اصولاً هر چیزی را چاپ می‌کند و با تیتر نگاه دیگران، مسئولیت را از سر خود باز می‌کند؟

ابراز ناراحتی من برای خودم نیست. دختر 18 ساله نیستم که منتظر تعریف و تمجید دیگران باشم، همه می‌دانند که 20 سال است کار حرفه‌ای می‌کنم. هرگز نه شکایت کردم، نه وارد حاشیه‌ها شدم و نه رنجیدم. برای من در زندگی از هر چیزی مهم‌تر احترام و اعتماد است. دارم می‌بینم که لحن نقد سینمای ما روز به روز مبتذل‌تر می‌شود. هر مطلب خاله‌زنکی و توهین‌آمیزی چاپ می‌شود چرا که به نظر جسورانه می‌آید. دوستان: بین جسارت و بی‌ادبی، تنها یک خط باریک است. و هر انسان بی‌ادبی، جسور محسوب نمی‌شود.
تا آنجایی که شنیده‌ایم و دیده‌ایم و خوانده‌ایم، خبرنگار، یعنی کسی که خبرها را گردآوری می‌کند و به همراه ملزومات آن (عکس، فیلم و...) تحویل می‌دهد تا چاپ شود. روزنامه‌نگار: عقاید شخصی و تحلیل خود را برپایه دانشی که باید بسیار عمیق‌تر از موضوع مورد بحث باشد، می‌نگارد. آن هم چاپ می‌شود. و اما منتقد، آن هم از نوع سینمایی‌اش.... چه عرض کنم؟... مختصر اینکه شلوغ کردن و توهین کردن را به عنوان نقد به رسانه‌ها خوراندن هم، خودش هنر می‌خواهد!

قبل از بازی در سریال «راز پنهان» تصمیم خودم را جهت خداحافظی با دنیای بازیگری گرفته بودم و «راز پنهان» آخرین بازیگری من در مقابل دوربین بود. بازیگری همیشه عشق من بوده و هست... کنکاشی بود برای به تعالی رسیدن...
سعی بر انسان بهتری بودن. از اساتیدم، از کارگردان‌ها و بازیگران همکارم و از تک به تک عوامل هر صحنه‌ای، بسیار آموختم. امیدوارم که بتوانم آموخته‌هایم را در جهتی دیگر، به سود دیگران به‌کار ببندم.
در این مدت طولانی، دلخوشی من، توجه و حمایت هموطنانم بود و تمام سعی‌ام را کردم که در لحظات حضور بر پرده سینما یا صفحه تلویزیون، وقت گرانقدرشان را ارج بنهم.
زمانی که بازیگری را شروع کردم، تصمیم داشتم مثل نازنینم، خانم جمیله شیخی باشم. زمانی که ایشان فوت کردند، روحشان شاد، گفتم من هم مثل او تا آخرین روزهای زندگی بر صحنه می‌مانم. اما، زمان انسانی دایره‌وار نمی‌گذرد. وقتی حرفی برای گفتن نداری، باید بروی ... شاد و پیروز باشید.




  • منبع : شبكه ايران

    به روز شده در : سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 4:17

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

    نظرات

    احمدی
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 5:50
    24
    موافقم مخالفم
     

    سئوال اینجاست. بعضی از دوستان وقتی علاقه‌ای به دیدن یک برنامه ندارند چرا اصرار به دیدن آن دارند. اگر شبکه من و تو و برنامه بفرمائید شامش، مبتذل است چگونه به خود اجازه میدهند این برنامه در جمع خانوادگیشان پخش شود، آن را آنقدر با دقت هم می‌بینند که حتی اسم مستعار گوینده برنامه را هم خوب می‌دانند. لابد می‌بینند که در موردش نقد ادبی بنیوسند!! مثل آن مطلب پرطمطراقی شد که سایتی با افتخار تیتر کرده بود که بسیجی متعهد جواب دندان شکنی به توهین کننده در شبکه مجازی را داد!! متن را که میخواندی میفهمیدی منظور از شبکه اجتماعی همان فیس بووک خودمان است. جالب اینجاست اگر فیس بووک داشتن جرم است و ورود به آن ممنوع، آیا دوستان ارزشی ما فقط برای پاسخگویی دندان شکنانه وارد آن می‌شوند!!

    از منتقد محترم هم خواهشمندیم اگر برنامه ای را دوست ندارن نبینند. و با توهین به بازیگران، کارگردانان و برنامه‌های محبوب مردم خود را خفیف نکنند. ساختن چنین برنامه‌ای در «ایران» خود به جسارتی بی‌مثال نیاز دارد که ظاهرا از کسی جز استاد بیرنگ بر نیامد.

    از سرکار خانوم طباطبایی هم تقاضا دارم مسیر زندگیشان را بخاطر هذیان‌های یک ذهن بیخواب تغییر ندهند. مردم هنوز همچنان دوستش دارند.


    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 6:29
    13
    موافقم مخالفم
     

    چقدر باید یه نفر بدبخت باشه که با یک ساعت دیدن زندگی یه نفر اونم جلوی دوربین نه به صورت واقعی اینطوری راجع بهش قضاوت کنه .


    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 7:38
    12
    موافقم مخالفم
     

    گیریم این خانوم خیلی هم ثروتمنده خوب به کسی ربطی نداره

    بنده خدا رو مجبور میکنند توضیح بده وسایلش رو از کجا گرفته،کی بهش کمک میکنه تو کارهای خونه

    اقا جان یک کلام اصلا به شما چه مربوطه؟هر کسی زندگی شخصی خودش رو داره

    رشید الدین
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 8:1
    -15
    موافقم مخالفم
     

    جواب نمی داد سبک تر بود که. یه خدافسی می کرد و خِلاس. کسی هم باور کنید جای خالیشو حس نمی کرد که هیچ...

    یاسمن
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 8:46
    1
    موافقم مخالفم
     

    به افتخار لادن طباطبایی.........واقعا نقد و نقادی توی ایران معنی فحاشی و بی ادبی گرفته!

    نقد پذیر نبودن دلیلش نیست!بد نقد کردنو به جای نقد دلگیری های شخصیرو به میان اوردن دلیلشه!

    پری
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 9:19
    17
    موافقم مخالفم
     

    (خانم طباطبائی عزیز حق میدم که از دست این منتقدنماهای خاله زنک بی ادب ناراحت باشید. ولی اینو بدونین که ما برای حرفهای ایشون تره هم خرد نمی کنیم. چنین افرادی با این قلم فحاشانه شون فقط شخصیت خودشون رو نشون می دن.)

    این نوشته خانم مهسا هست و من نقل قول کردم چون دقیقا نظر منم هست

    م
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 9:21
    15
    موافقم مخالفم
     

    حتا تیتر انتخابی هم نشان از کم خردی و کم سوادی و نادانی نویسنده داره.

    مهراد
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 10:13
    3
    موافقم مخالفم
     

    درود بر لادن طباطبایی عزیز با این دردودلهای حقش

    خداخیر نده کسایی که نقدو انتقادهای تخریب کننده دارن

    حسيني
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 12:12
    7
    موافقم مخالفم
     
    نويسنده

    سلام به خانم طباطبايي!

    يک سوال از شما دارم که بايد از خود بپرسيد!

    در حال قدم زدن هستيد و از هوا و نم باراني که ساعتي پيش باريده لذت مي بريد اما لحظه اي بعد خودرويي به عمد از روي گدال پر از آبي عبور کند تا شما خيس و آرامش شما را به هم بريزيد چکار مي کنيد؟!

    به او فحش مي دهيد؟

    يا آرامش خود را حفظ کرده و به راهتان ادامه مي دهيد؟

    فحش دادن و عصباني شدن شما همان چيزيست که آن شخص مي خواهد و حفظ آرامشتان او را عصبي مي کند!

    چراکه او نمي تواند جاي شما باشد!

    حال اين خيلي عجيب است که شما از اين اتفاق رنجيده شده ايد!

    شما بايد ادامه بدهيد، با قدرت :)

    محمد حسین
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 15:32
    -3
    موافقم مخالفم
     

    سلام

    این عکسها که مرتبت به منزل خانم طباطبایی نیست چرا مردم وبینند هارو.......

    شهراد شکیب
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 16:10
    -10
    موافقم مخالفم
     

    من خدمت خانم لادن طباطبایی سلام می کنم،بازیگری که همیشه برای من قابل احترام بوده اند و البته مورد تحسین،و متاسفم از وجود [...] ‌ با کمال خضوع و خشوع از آن بانوی فرهیخته سینمای ایران خواهش می کنم به ‌[...] اهمیتی ندهند و هواداران شان را از حضور خود بی بهره نگذارند. با احترام شهراد شکیب

    ژوان
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 17:49
    6
    موافقم مخالفم
     

    چیزی که خیلی منو اذیت می کنه اینه که این بازیگرا چقدر در مورد خودشون دچار سوتفاهم هستند یعنی چی که مردم از زندگی خندیدن و حرف زدن و حامله شدن و در کل زندگی عادی اونها تعجب می کنند به نظرم این به نوعی توهین به شعور مردمه

    خانم طباطبایی سطح هرکسی از کارها و آثارش کاملا پیداست مطمئن باشید هرکسی از شما و همکاراتون انتظار سخن فلسفی رو داشته باشه خیلی ساده ست نگران نباشید مردم در موردتون قضاوت اشتباه نمی کنند

    هما
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 19:9
    -2
    موافقم مخالفم
     

    (تازه، یکی از گلدان‌ها را هم سبزی خوردن می‌کارم. ندیدند که حرص بخورند!)واقعا متاسفم

    میترا
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 19:14
    30
    موافقم مخالفم
     

    کاش با این لحن تند این مطلب رو نمی نوشتید.توضیح دادن درباره ی وسایل منزلتون خیلی به نظرم عجیب بود.

    مارال
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 20:25
    19
    موافقم مخالفم
     

    واقعا این خانوم!! نمیخواد از خانم طباطبایی عذر خواهی کنه؟ چقدر در این سالها دروغ و هتاکی و پرده دری و فحاشی عادی شده...

    Taban
    سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 21:19
    2
    موافقم مخالفم
     

    این خانم تو کدوم کلاس زبان در پیت انگلیسی یاد گرفته که باربکیو را اینطور تلفظ می‌کنه؟ ٔمردم از خنده. این برنامه شام ایرانی‌ واقعا بد است، به این دلیل ساده که ریلیتی تی‌وی را نمیشه اینطوری بازیگری کرد و ادای فی‌البداهه در آورد. منتها تو تلویزیون ایران که نمیشه به مردم آزادی داد جلوی دوربین خودشون باشند، اما هر پدیده فرهنگ عامه را فکر میکنند میشه عوض کرد به خورد خلق داد یه همچین چيزی از آب در میاد که عین منوچهر فیل مثله شده شهر قصه می‌مونه. کاش آقای حسنی نسب خودش یه نقد خوبی‌ بنویسه

    شهرام
    چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 5:57
    -26
    موافقم مخالفم
     

    در حواب دوستی که گفته زندگی خصوصی هنرمند به خودش مربوطه صددرصد موافقم اما مادامی که هنرمند نخواد در رسانه ای پز زندگیشو بده. ضمنا این خواشی هیچ حسنی که نداشته باشه یه مزیت عمده داره و اونم اینکه خانم طباطبایی رو چند وقتی به راس رسانه های میکشونه. این یه واقعیته که خانم طباطبایی با تمام احترامی که براشون و چهار زبانی که بلدن، قائلیم همیشه یه بازیگر رده متوسط به پایین بوده و البته خداحافظی کردن یا نکردنش ضرر یا سودی به حال هنر نداره

    افسانه
    چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 16:27
    -11
    موافقم مخالفم
     

    این جمله رو خوندم خیلی تعجب کردم:(آخه بعضی‌ها فکر می‌کنن بازیگرها مثل آمیب از وسط نصف می‌شن!!!!)

    نه خانم طباطبایی مردم خیلی باشعورند.درست نیست که به شعور ما توهین میکنید.

    مجید
    جمعه 10 شهريور 1391 - 5:51
    -8
    موافقم مخالفم
     

    خانم طباطبایی کلمات نا موزون یک نفر رو جدی نگیرید. ارزش و شخصیت شما بیشتر از این ها است که بخواهید جواب پس دهید. شما برای هزاران آدمی که من می شناسم با ارزشید

    ناشناس
    جمعه 10 شهريور 1391 - 16:22
    9
    موافقم مخالفم
     

    از شنیدن خبر خداحافظی لادن طباطبایی خیلی خیلی متاثر شدم...من از طرفداران ایشون هستتم...از نظر من خانم طباطبایی یک بازیگر خیلی حرفه ایست و من عاشق کارهای ایشون هستم...برای مثال من سریال راز پنهان رو فقط واسه بازی زیبای ایشون دنبال میکردم...جای تاسفانه که منتقدانی این چنین دل همچین بازیگری رو به درد میارن...لادن طباطبایی کاملا حق داره و امیدوارم نظرش رو درباره خداحافظی از بازیگری تغییر بده...


    جمعه 10 شهريور 1391 - 21:2
    1
    موافقم مخالفم
     

    متاسفم سینمای ما متاسفانه خاله زنک شده و نمی توان انتضار دیگه ای داشت......

    نیکا
    جمعه 10 شهريور 1391 - 21:19
    4
    موافقم مخالفم
     

    حق با خانوم طباطبایی هست

    بهادر
    جمعه 10 شهريور 1391 - 22:7
    1
    موافقم مخالفم
     
    بفرمایید شام

    تودهانی خوبی بود خانم طباطبایی

    علی
    شنبه 11 شهريور 1391 - 0:58
    -1
    موافقم مخالفم
     

    کار زشت خانم نازنین شادپی تاسف باره!!!

    و جوابیه بسیار "عجیب" خانم طباطبایی تاسف بارتر!!!

    حسین
    يکشنبه 12 شهريور 1391 - 8:55
    0
    موافقم مخالفم
     

    قوی باش وجسور مثل همیشه . لابد شنیدید که بی محلی از زخم شمشیر بدتره؟ بی خیال این حرفا. بزار دهن گشادشونو بازکنن و هرچی دلشون میخاد بگن . آخرش چی . فکر میکنن مردم ما کر و کورن . مردم بهترین قاضی هستن مطمئن باش در قلب مردم جا داری . میگی نه بفرمایید یکی از این سایتها یه نظرسنجی ساده بزارن ببین چه خبر میشه . مطمئنا چشای این کوته فکرا کور خواهد شد. بیصبرانه منتظر کارهای بعدی شما هستیم

    ehsan
    يکشنبه 12 شهريور 1391 - 9:36
    8
    موافقم مخالفم
     

    سلام بر بانو لادن طباطبایی

    شایعه شده شما از دنیای شیرین بازیگری کناره گیری کردید ؟

    اگه ولاقعیت داشته باشه برای این خبر متاسفم شما نباید برای بیهوده گویی یه عده ادم که از لحاظ فکری عقب مونده هستن اهمیت بدید ادم میتونه ارزش خودشو خودش حس کنه بهش بها بده

    reza
    يکشنبه 12 شهريور 1391 - 12:9
    9
    موافقم مخالفم
     

    واقعا از خانم وبانوی سینمای ایران معذرت می خواهم که بعضیها که دچار بغضی ذاتی هستند به خوت اجازه می دهند اینطور زندگی شخصی یک بانوی ایرانی را مورد رصد ناجوانمردانه خود قرار دهد. وقعا داریم به کجا میرویم یک بانو با اینهمه محدویت در این جامعه که باید گرگ باشی تا شاید خورده نشوی گلیم خود را از اب بیرون کشیده باید اینطور برخورد کرد.فرهنگ اصیل ایرانی کجاست . ای کاش همون زمون داش اکل بود تا نوامیس مردم انقدر ... ای کاش بخود بیاییم .

    ژوان
    يکشنبه 12 شهريور 1391 - 22:33
    -1
    موافقم مخالفم
     

    چند روز پیش که این خبر رو خوندم خیلی برام جالب شد که شام ایرانی رو ببینم چیزی که دیدم یه نمایش بسیار بی مزه شبیه سریالهای بی مزه تلویزیونیه اگه سوءتفاهمی هم به وجود اومده بخش زیادش برمی گرده به رفتارهای نمایشی و لوس خانم طباطبایی و آقای کارگردان فکر کنم خودشون باید یه بار منصفانه بشینن و فیلمو ببینن نمونه ش اینه که بابت هر کار کوچیکی که می خواستن انجام بدن خانمی رو صدا می زدن حتی نمی دونستن کاسه بشقاباشون کجاست ببخشید ولی واقعا مسخره بود

    سپیده
    دوشنبه 13 شهريور 1391 - 11:51
    9
    موافقم مخالفم
     

    خانم طباطبایی شما توی برنامه شام ایرانی از ویدا میپرسید کاسه ها کجاست ....چه توقعی دارید بقیه قضاوت بد نکنند ....شما جوری رفتار کردید که نشان میداد جای کاسه هاتون رو اونم تو خونه خودتون نمیدونید ....اون وقت میگید این خانم کلا 60 روز در سال میاد خونتون ... 2 تا حالت داره 1 : یا واقعا هیچ وقت تو خونه نیستید .. اون خانم همیشه براتون کار میکنه یا میخواستید توی برنامه کلاس بزارید که کارگر دارید ...در هر صورت رفتار شما باعث قضاوت درست یا غلط مردم ومنتقدها میشه ....یکم به رفتار خودتون در برنامه فکر کنین...

    سپیده
    دوشنبه 13 شهريور 1391 - 11:51
    2
    موافقم مخالفم
     

    خانم طباطبایی شما توی برنامه شام ایرانی از ویدا میپرسید کاسه ها کجاست ....چه توقعی دارید بقیه قضاوت بد نکنند ....شما جوری رفتار کردید که نشان میداد جای کاسه هاتون رو اونم تو خونه خودتون نمیدونید ....اون وقت میگید این خانم کلا 60 روز در سال میاد خونتون ... 2 تا حالت داره 1 : یا واقعا هیچ وقت تو خونه نیستید .. اون خانم همیشه براتون کار میکنه یا میخواستید توی برنامه کلاس بزارید که کارگر دارید ...در هر صورت رفتار شما باعث قضاوت درست یا غلط مردم ومنتقدها میشه ....یکم به رفتار خودتون در برنامه فکر کنین...

    Max
    سه‌شنبه 14 شهريور 1391 - 10:20
    1
    موافقم مخالفم
     

    سلام .

    نظرات جالب بود . به شعور بعضي ها توهين شده ، اومده بودن از خودشون دفاع كنن .

    من به عنوان يكي از دوست داران خانم طباطبايي از شخص ايشون بخاطر اين توهين هاي كودكانه و بي ادبانه عذرخواهي مي كنم .

    به انتخابشون در ترك بازيگري يا بازگشت دوباره احترام ميگذاريم.

    در پناه خدا باشيد

    سامان
    سه‌شنبه 14 شهريور 1391 - 12:20
    5
    موافقم مخالفم
     

    لادن طباطبایی عزیز.همیشه. زبان و اخلاق و منش.و موفقیت ترکها باعث حسودی افراد خاصی شده است. من به عنوان یک همشهری از شما میخوام به این حرفها بها ندید.

    همیشه پشت سر آدمهای بزرگ این حرفها زده میشود.

    یاشاسین لادن طباطبایی

    شهراد
    سه‌شنبه 14 شهريور 1391 - 12:37
    4
    موافقم مخالفم
     

    من فكر می كنم خانم لادن طباطبايی عزيز با كناره‌گيری شون از بازيگری دقيقاً همون كاری رو كردن كه امثال اين افراد بدانديش و بدخواه دنبالش بودن يعنی اون‌ها رو به هدف زننده‌شون رسوندن. پس از خانم طباطبايی خواهش می كنم به همين دليل هم كه شده بايستند و جا نزنند.

    واقف
    چهارشنبه 15 شهريور 1391 - 23:16
    -37
    موافقم مخالفم
     
    کوتوله ها

    همون بهتر که داری خداحافظی میکنی بشکنه دستمون و همینطور صدا سیما که امثال شماهارو بزرگ کردیم و حالا دارید برای مردم ناز میکنید خانم طباطبایی شما کجای سینمای ایران هستید که رفتنتون باعث افول سینمای ایران بشه خیلی عذر میخوام خانم سوسن تسلیمی که کارنامه اش احتیاج به تعریف نداره والله اینقدر مثله شما خودشیفته نیست بعد شما...!!!!!!!

    محمد
    پنجشنبه 16 شهريور 1391 - 23:15
    -17
    موافقم مخالفم
     
    خوش اومدین

    خانم طباطبایی همون بهتر که میخواین خداحافظی کنین چون سینمای ما به ادمای مثه شما احتیاج نداره هر کی ندونه فکر میکنه مریل اسریپ هستین...امثال شما تو سینمای ایران روزمره هستین یه مدت میان و میرین کسی به شماها اهمیت نمیده...

    شادی
    شنبه 18 شهريور 1391 - 11:50
    -5
    موافقم مخالفم
     
    چرا خداحافظی؟

    خانم طباطبایی

    با خداحافظیتان به امثال این منتقد بی ادب، پرو بال می دهید، اگر همه بخواهند با یک اظهار نظر غیر معقول جا خالی کنند که از فردا سنگ روی سنگ بند نمی شود.


    شنبه 18 شهريور 1391 - 16:46
    8
    موافقم مخالفم
     

    برای من عجیبه. به نظر من خانم طباطبایی اصلا نباید احتی این جوابیه رو می داد. بلکه می ذاشت اون منتقد!!! متعهد!!! در بخل خودش بسوزه.

    amir
    دوشنبه 20 شهريور 1391 - 1:1
    5
    موافقم مخالفم
     

    وایییییی به مملکت ما که سر سوزنی هم واسه هنرمنداش قائل نیست


    دوشنبه 20 شهريور 1391 - 17:56
    1
    موافقم مخالفم
     

    ببخشید حالا این خانمی که می گید یعنی همین خانم لادن طباطبایی کی هستن؟؟؟؟

    جوابیه را که می خوانی فکر می کنی مثلا لیلا حاتمی یا رویا تیموریان یا افرادی با این لول آن را نوشته اند نه یک هنرپیشه دست چندم که ظاهرا آخر عمری( عمر حرفه ای) دری به تخته خورده و ابزار معروفیت ایشون فراهم شده...

    رضا
    دوشنبه 20 شهريور 1391 - 20:26
    4
    موافقم مخالفم
     

    خانم طباطبایی ما مردم و هواداران واقعی هنر هرگز فحاشان را با نقادان اشتباه نمیگیریم شما در قلب ما جا داری به امید بازگشت با شکوهتان سوپر استار حتی در پاسخ به توهین هتاکان هم سوپر استار است


    دوشنبه 20 شهريور 1391 - 20:40
    -3
    موافقم مخالفم
     

    خانم طباطبایی اصلا نباید احتی این جوابیه رو می داد. بلکه می ذاشت اون منتقد!!! متعهد!!! در بخل خودش بسوزه.

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       




    mobile view
    ...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���