دانلود

گفت‌وگو با رخشان بنی‌اعتماد درباره فیلم تازه‌اش درباره انتخابات ریاست جمهوری امسال؛ : ما نیمی از جمعیت ایرانیم/این فیلم قبل از روز انتخابات تکثیر می‌شود... :: سينمای ما ::

   


News
  • فیلمنامه «شب یلدا» را خشایار الوند براساس طرحي از محسن تنابنده نوشته است
    «پايتخت 2» به‌جاي ايام نوروز در شب يلدا روي آنتن مي‌رود
  •  
  • «بولتن نيوز» منتشر كرد: جزئيات داستان و نقد فیلم «باغبان» ساخته تازه ميثم و محسن مخملباف‌‌
    از شهید آوینی تا ده نمکی و امروز دبورا یانگ/ پدر، پسر و یک باغبان خوش بیان!
  •  
  • واكنش اميرحسين علم‌الهدي به تحريم اسكار: 160‌ نفر هیئت عالی‌رتبه دولت در جلسات کشور اسکار!
    تا نام «یه حبه قند» بیرون آمد، اسکار شد مظهر همه پلیدی‌ها/ فیلم آمریکایی از سروکول‌مان بالا می‌رو‌د
  •  
  • سيگار و فست‌فود در سينماي ايران ممنوع،مگر براي نقش منفي!/نگاهي به رابطه سينما و سيگار در ايران و جهان
    «جدایی نادر از سیمین» به‌دلیل نماي کوتاه سیگار کشیدن سيمين از انجمن درجه‌بندی فیلم‌ها در آمریکا 13-PG گرفت
  •  
  • متن نامه پسر ابوالفضل پورعرب و توضيحات سايت "سينماي ما": گلايه‌هاي نابجا‌ و ديوار كوتاه رسانه‌ها
    پورعرب اکنون با سرطان خوش خیم دسته و پنجه نرم می‌کند و دوران نقاهت و استراحت را می‌گذراند/ امثال پورعرب‌ها و کشاورزها احتیاجی به تيتر يك رسانه‌ها ندارند و فقط آرامش مي‌خواهند
  •  
  • عكس‌هاي تازه از پروژه چمران به كارگرداني ابراهيم حاتمي‌كيا
    فیلم‌برداری «چ» ۴۵ روز ديگر ادامه دارد/ بازسازي هلال احمر پاوه در پادگان افسريه تهران
  •  
  • «خرس»، «خانه پدری»، «بی خود و بی جهت»، «پذیرایی ساده» و ... در لیست سیاه تلویزیون
    رسانه ملی در بخشنامه‌اي از برنامه‌سازان خواسته درباره چند فیلم ملتهب حرف یا نکته‌ای نگويند
  •  
  • همکاری بازيگر ايراني با نخستین کارگردان زن برنده اسکار
    همایون ارشادی بازیگر اکشن «30 دقیقه بامداد» درباره دستگيري اسامه بن لادن است
  •  
  • زن‌پوشي امید روحانی در نقش کلفت خانواده اسمیت‌ها + عكس
    منتقد و نویسنده سینمایی در نمایش «آواز خوان طاس» بازي مي‌كند
  •  
  • رونمایی از دوپوستر جدید «بینوایان»
    نمایش یکی از فیلم های مدعی اسکار «بینوایان»ازپنجم دی ماه آغاز می شود
  •  
  • بازیگری که می خواست رستوران داری کند اما...
    جزییات کلاهبرداری ۵۵ میلیون تومانی از اکبر عبدی
  •  
  • آنونس و گالري عكس‌ «اختاپوس: دفتر اول آهوی پیشونی سفید» در سايت "سينماي ما"
    پرهزينه‌ترين فيلم كودك‌ و نوجوان ‌سينماي ايران اكران شد
  •  
  • یادداشت مهتاب کرامتی
    سفیر حسن‌نیت یونیسف به جشنواره فیلم کودک و نوجوان پیام داد
  •  
  • رقابت ها آغاز شد
    هشت مستند کوتاه در اسکار ۸۵ رقابت می‌کنند
  •  
  • «خرس» نامزد دو جایزه اسکرین آسیا پاسیفیک شد
    از ایران «خرس» ساخته خسرو معصومی و تورج اصلانی نامزد جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک شدند
  •  
  • تولد بزرگ ترین ستاره هزاره
    «پادشاه بالیوود» 70 ساله شد
  •  
  • تجلیل از کارگردان «آخرین تانگو در پاریس»
    آکادمی فیلم اروپا از برتولوچی تقدیر می‌کند
  •  
  • عکس‌های فیلم جدید نیکول کیدمن
    ادامه فیلمبرداری «گریس از موناکو» در شهر پاریس
  •  
  • نامه حمايت از مدير بركنارشده شبكه سه حاشيه‌ساز شد
    میرباقری: از نامه حمایت خبر نداشتم/ دری: فقط می‌خواستم از پورمحمدی تشکر کنم/ لطیفی: قرار بود متن نامه را ببینم
  •  
  • فشارهاي تازه بر سينماي ايران در پي انتشار نامه جمعی از متدینین و مردم تهران از جواد شمقدري به‌عنوان مسئول اکران چهار فیلم مساله‌دار
    سيد جمال ساداتيان: شاكيان بدون دیدن فیلم و با تحریک گروه خاص وابسته به حوزه هنری دست به این اقدام زده‌اند/چرا دوستان مدافع خانه سینما و صنوف سینمایی در مقابل قربانی‌کردن فیلم‌ها سکوت کرده‌اند؟
  •  
     
     
     


     



       




    گفت‌وگو با رخشان بنی‌اعتماد درباره فیلم تازه‌اش درباره انتخابات ریاست جمهوری امسال؛
    ما نیمی از جمعیت ایرانیم/این فیلم قبل از روز انتخابات تکثیر می‌شود...

    سینمای ما - لیلی نیکونظر: در این روزهای پرهیاهوی انتخاباتی، کارگردان «روزگار ما» جایی؛ در دفتری حوالی سینما فرهنگ، روزهای شلوغ و پرکاری دارد. رخشان بنی‌اعتماد، این روزها درگیر مستند «ما نیمی از جمعیت ایرانیم» است. او هم‌زمان می‌سازد و تدوین می‌کند. نمی‌خواهم بیش از این در اشاره این گفت‌وگو چیزی بگویم. حکایت کارگردان «روزگار ما» و این روزهایش و فیلم مستندی که این روزها درگیر آن است، همه به شرح و تفصیل در گفت‌وگو آمده. از این اشاره، به سرعت بگذرید و این گفت‌وگو را بخوانید.

    - خانم بنی‌اعتماد، هدفتان از «ما نیمی از جمعیت ایرانیم» چیست؟


    ببینید، چیزی که در فضای انتخابات امسال بیش از هر چیز به چشم می‌خورد، فضای مطالبه‌جویی اقشار و طیف‌های گوناگون جامعه است. این فضا، کاندیداها را در موقعیتی قرار داده که نتوانند شعارهای کلی و غیرقابل تفسیر دهند و کلی‌گویی کنند. این فضا به‌گونه‌ای است که کاندیداهای انتخابات امسال مجبور شده‌اند دیدگاه‌های مشخص خود را درباره موارد مختلف بیان کنند. طبیعتا این اتفاق، در شرایطی که کاندیداها برآمده از احزاب نیستند، به سختی رخ داده و این خودش زمینه‌ای برای حرکت‌های مدنی در جامعه است؛ همین که اقشار و گروه‌های مشخص از کاندیداها می‌خواهند آنها برنامه‌های خود را درباره مسائل و مواضع معین اعلام کنند. مهم‌ترین مسئله‌ای که در این انتخابات مطرح شده؛ مسئله زنان است. طرح مطالبات زنان معمولا در طول تاریخ، به دلیل بهانه‌هایی که براساس شرایط و موقعیت‌های خاص اجتماع، آورده شده، همیشه به تعویق می‌افتاده. خود این یک مسئله است؛ همین که طرح مسائل زنان معمولا در اولویت قرار نمی‌گیرد و اتفاق بدتر این که طرح این مطالبات در فضاهای غیرملتهب‌تر هم به دلیل مسائل فرهنگی به تعویق افتاده، به انزوا کشیده شده و حتی با آن برخوردهای تند سیاسی شده است و اتفاقا همین برخوردها باعث شده تا بخشی از فعالیت‌های زنان جنبه سیاسی پیدا کند. به همین خاطر مسئله «نیمی از جمعیت ایران» به حاشیه رانده شده است.


    -آیا انتخابات امسال شرایط ویژه تری در این رابطه دارد؟


    اتفاقی که در این دوره انتخابات افتاده، این است که زنان تصمیم گرفته‌اند مطالباتشان را در همین ایام پی‌گیری کنند تا این مطالبات پس از انتخابات به حاشیه نرود و زنان در قالب همگرایی و ائتلاف دارند مطالباتشان را مطرح می‌کنند. این جمع‌ها به دنبال تریبونی هستند که خواسته‌هایشان را مطرح کنند، اما این اتفاق، این حرف‌ها دقیقا از دل مردم جامعه بیرون می‌آید. درست است که خیلی از زن‌ها نمی‌توانند با ادبیات یک مدافع حقوق زنان خواسته‌هایشان را ادا کنند، اما این نیاز برای طرح مسائل - الان – به صورت یک فضای غیرقابل انکار در جامعه دیده می‌شود. حالا هدف من؛ این کاری است که من از یکی، دو سال پیش تحقیقاتش را شروع کردم. می‌خواستم درباره مطالبات کلی و مشترک بین زنان؛ زنان با دیدگاه‌های مختلف، یک مستند بسازم. این فرصت در این زمان - زمان پیش از انتخابات دهم ریاست جمهوری - به وجود آمد. یعنی همان ائتلاف و جمع‌های زنان جدا از دیدگاه‌های سیاسی، فرهنگی و حتی عقیدتی حول محور مسائل مشترک دور هم جمع شدند و کاری که الان در این مستند دارم انجام می‌دهم، تصویر این موقعیت و این فضا و مطالباتی است که به صورت سؤال از کاندیداهای ریاست جمهوری پرسیده می‌شود. یعنی اساس فیلم طرح سؤالاتی از جانب زنان مختلفی است که درباره مطالبات زنان از کاندیداها می‌پرسند. ساختار فیلم براساس طرح این مطالبات و دیده‌شدن و پاسخ چهار نامزد تایید صلاحیت‌شده انتخابات ریاست جمهوری است تا بتوانند در یک وقت فشرده و مساوی، برنامه‌‌های خودشان را بیان کنند.


    - یعنی در واقع شما در حال ساختن فیلم مستندی هستید که بخشی از این فیلم مستند، دیده‌شدن بخش دیگر این فیلم از سوی کاندیداهاست؟


    بله، البته به دلیل فشاری که در این ایام روی نامزدهای انتخاباتی است و حتی این افراد ممکن است با سؤالات جزئی‌تر و کلی‌تر روبه‌رو شده باشند، شاید پاسخ‌های چنددقیقه‌ای این افراد یک برآیند کلی باشد از پاسخ آنها به مطالبات مختلف زنان و آن‌چه که می‌شود در یک زمان مشخص و در یک فیلم مستند گنجاند. اگر قرار باشد به جزئیات بپردازیم، مسلما باید وقت بیشتری صرف شود. و به دلیل فشردگی این فیلم مسلما به همه چیز پرداخته شده.


    - این پاسخ نامزدهای انتخاباتی قرار است به چه صورت باشد؟


    در قالب برنامه‌های اعلام‌شده خودشان یا موضوعاتی که در فیلم هست؛ یک برخورد زنده‌تر در مقابل آن مجموعه مطالبات و دیدگاه‌های مطرح‌شده در فیلم.


    - این مطالبات از طرف چه کسانی مطرح شده است؟ سؤال شخصیت‌های برجسته‌ای است که در این سال‌ها در حوزه زنان خیلی مطرح بوده‌اند یا فرضا مطالبات زنی در صف نان هم مطرح شده است؟


    مطالبات هم از طرف بخشی از فعالان حقوق زنان از طیف‌های مختلف و هم از سوی زنان معمولی جامعه مطرح شده و جای خیلی از افراد در فیلم خالی است. این به آن معنا نیست که فعالان حقوق مدنی محدود به همین کسانی می‌شوند که من در فیلم از آنها استفاده کرده‌ام. افراد زیادی در دسترس نبوده‌اند یا زمان اجازه نداده با آنها صحبتی شود. بسیار مایل بودم با کسانی که نسبت به طرح این مطالبات موضع تدافعی دارند؛ با بخشی از زنان که اصلا لزومی برای طرح مسائل زنان نمی‌بینند، صحبت کنم، اما متاسفانه هیچ کدام حاضر نشدند در فیلم حضور داشته باشند.


    - دلیلشان چه بود؟


    دلیل که... هیچ کس دلیل نیاورد؛ همه بهانه بود. ولی بسیار مایل بودم کسانی که به نوعی باید طرف پاسخ‌گویی به این مطالبات قرار بگیرند، حاضر باشند؛ مثل کسانی که در موقعیت‌های اجرایی هستند؛ افرادی که در سازمان‌‌ها و نهادهای مربوط به زنان سمت‌های اجرایی دارند و طرح بسیاری از این انتقادات و مطالبات به عملکرد آنان برمی‌گردد.


    - همه اینها را گفتید، اما دغدغه ساختن این مستند از کجا آمد؟


    ببین، من به بعضی فیلم‌ها می‌گویم «فیلم‌های لازم». این به نظرم از آن دسته فیلم‌های لازم است.


    - شما این اصطلاح را درباره «خون بازی» هم به‌کار می‌بردید. درباره «خون بازی» هم اعتقاد داشتید که ساختن این فیلم «لازم» بوده. البته شما در آنجا به اندازه کافی به جنبه‌های آرتیستیک این «کار لازم» هم توجه داشتید.


    درباره «خون بازی» این امکان وجود داشت؛ فیلم داستانی بود، اما گاهی اوقات آدم کمیِ زمان را احساس می‌کند. گاهی وقتی آدم احساس می‌کند فرصت کم و تنگناها زیاد است، به این فکر می‌افتد که بهتر است کارهای لازم را انجام بدهد. در شرایطی که جامعه با معضلات بسیاری روبه‌روست، من فکر می‌کنم بیشتر باید کارهای لازم را انجام بدهم. این هم از آن موضوعات بود؛‌ این فضا، این مطالبات که تریبون بسیار محدودی دارد و خودش با خودش یک خودسانسوری به همراه می‌آورد، باید مطرح شود. البته در نهایت این را در نظر داشته باشیم که حرکت رو به جلو و به پیش است و متوقف‌نشدنی است.


    - از این ترس ندارید که به فیلمتان یک برچسب «فمینیستی» بچسبانند؟


    راستش من خودم بعضا با برخی از فعالان حقوق زنان این بحث را داشته‌ام که با اطلاق یک عنوان؛ عنوانی که مفهوم آن – به دلیل عدم آگاهی - باعث بسیاری از سوءتفاهم‌ها در جامعه است، چه دلیلی دارد که من ادعا کنم یک فمینیست هستم؟! من فکر می‌کنم مطالبات حقوق زنان آن‌قدر اهمیت دارد که این بهانه به دست دادن اشتباه است؛ همان بهانه‌ای که باعث می‌شود این بحث تا این حد جدی با موانع روبه‌رو شود. اتفاقا در بحث حقوق و منافع زنان بحث عدالت‌خواهی هم مطرح است. خانواده هنوز از نهادهای جدی جامعه ماست و ما وقتی درباره زن‌ها حرف می‌زنیم، از حقوق خانواده؛ از حقوق دختر، حقوق همسر و حقوق مادر می‌گوییم.


    و البته این هم کاملا اشتباه است که برای مهم جلوه‌دادن نهاد خانواده، نقش زن را فقط در خانواده تعریف و او را به‌عنوان یک موجود فعال اجتماعی فراموش کنیم، یعنی در اینجا هم حقوق زنان به فراموشی سپرده شود. و فکر می‌کنم این حربه که چون این بحث فمینیستی(!) است، پس نباید مطرح شود، بسیار کهنه است. من هیچ ادعا و هیچ مارک فمینیستی را برای این فیلم نمی‌پذیرم. ولی فکر می‌کنم این حرف‌هایی است که باید شنیده شود.


    - تا حالا بهترین برخوردی که با شما شده، از سمت جناح خاصی بوده یا همه دارند همکاری می‌کنند؟


    فعلا در صحبت‌هایی که با نامزدهای انتخاباتی شده، همه آنها استقبال کرده‌اند. فقط در یک مورد هنوز جواب قطعی نگرفته‌ایم، ولی به هر حال هیچ اعلام رد این دعوت هم در کار نبوده. چون این فیلم بدون هیچ‌گونه موضع‌گیری حرفش را زده و آن‌چه مربوط به کاندیداهای مختلف است، در فرصت مساوی، امکانی است که در اختیار هر کدام از آنها قرار می‌گیرد تا برنامه‌هایشان را اعلام کنند. پس دلیلی برای رد این دعوت وجود ندارد. طبیعتا حضور هر چهار کاندیدا می‌تواند به توضیح وضعیت خودشان بیشتر کمک کند تا آن‌که در نتیجه فیلم بخواهد موثر باشد.


    - فکر می‌کنید این فیلم چقدر در فضای انتخاباتی موثر است و چقدر ممکن است تاثیر بلافاصله‌ای در فضای موجود داشته باشد؟


    این‌که ما این‌طور بی‌وقفه کار می‌کنیم، دلیلش این است که بتوانیم پیش از انتخابات این فیلم را تکثیر کنیم.


    - از چه طریق؟


    بعد از گرفتن مجوز از طریق همین شبکه توزیع نمایش خانگی، تا در قالب یک سی‌دی تکثیر شود. خود این موقعیت یک امکان آگاه‌سازی برای زنان است تا رأیی که ما زن‌ها به صندوق می‌اندازیم یا نمی‌اندازیم، دارای معنا باشد.


    - خانم بنی‌اعتماد، از عدم جانبداری در مستندتان گفتید. سؤال من این است که چقدر این امکان‌پذیر است؟ تا چه اندازه این‌که بدون جانبداری فیلم بسازید، اتفاق‌افتادنی است؟


    من اصلا قصد ندارم نگاه منتقدانه خودم به شرایط را پنهان کنم، ولی آن چیزی که در این فیلم اهمیت دارد، تریبونی است برای طرح موضوعی با این اهمیت و این ابعاد که همیشه یک جوری به فراموشی سپرده می‌شود؛ تریبونی که بتواند این دیدگاه‌های مختلف را مطرح کند. البته چون در فضای انتخاباتی هستیم، به همان اندازه‌ای که مهم است این مطالبات مطرح شود، این حساسیت هم به وجود می‌آید که شاید بیان مطالبات و شکل تجمع‌ها و ائتلاف‌ها برای حمایت از کاندیدای خاصی است، در صورتی که ماجرا اصلا به این شکل نیست. حتی در همان جمع کسانی که الان دور هم جمع شده‌اند؛ از کسانی که نمی‌خواهند رأی بدهند تا کسانی که می‌خواهند به کاندیداهای اصولگرا رأی بدهند تا کسانی که می‌خواهند به کاندیداهای اصلاح‌طلب رأی بدهند، حضور دارند و اصلا همین اهمیت جمع‌شدن زنان به این شکل، این نوید خوب را می‌دهد که یک حرکت مدنی انجام شده است.


    پس به همان اندازه که این جمع‌ها توانسته‌اند خودشان را از جانبداری سیاسی جدا کنند، طبیعتا در این فیلم هم باید همین اتفاق بیفتد. بنابراین اصلا و ابدا مهم نیست که من شخصا از چه کاندیدایی حمایت می‌کنم و به چه کاندیدایی رأی می‌دهم. الان وظیفه من این است که این موقعیت و این فضای واقعیِ تا پیش از این پنهان شده را آشکار کنم و من هم سطح فیلم را در حد یک شعار و یک جانبداری سیاسی از کاندیدایی خاص محدود نمی‌کنم.
    - جالب اینجاست که این نگاه همیشه در سینمای شما حضور داشته؛ همین که زنان در سینمای شما مهم هستند؛ در مرکز توجه هستند، قصه و ماجرایشان مهم است، مطالباتشان هست و حضور دارند، اما هیچ وقت سینمای شما در حد شعار تنزل نکرده و شعارزده حرفی گفته نشده و فکر می‌کنم این ادامه نگاه شما در مستندهایتان است.


    سعی می‌کنم نگاهم ورای جانبداری‌های سیاسی باشد. هدفم این نیست که خودم را در باند خاصی محدود کنم. دلم می‌خواهد در جایی قرار بگیرم که از آنجا بتوانم بدون جانبداری به شرایط و موقعیت‌ها نگاه کنم. محدود شدنم در یک شعار سیاسی یا عنوان انتخاب شده جناحی یا تشکیلاتی هیچ وقت چیزی نیست که در قالبش گنجانده شوم. دلم می‌خواهد فارغ از همه اینها به آن موقعیت سیاسی اجتماعی نگاه کنم.


    - راستی فکر می‌کنید اولین کاندیدایی که جلوی دوربینتان قرار می‌گیرد، چه کسی است؟


    از همه کاندیداها در یک زمان واحد به صورت شفاهی و نامه رسمی دعوت شده و ما حالا منتظر پاسخ آنها هستیم تا ظرف چند روز آینده، به ما اعلام کنند چه وقتی می‌توانند برای دیدن فیلم حاضر شوند.


    - روایت فیلم و ساختار آن چگونه است؟


    نزدیک‌ترین تعریفی که به ذهنم می‌رسد، یک گزارش است. و این گزارش باید زبان، ساختار و بیانی که بتواند موقعیت حاضر را تشریح کند، دارا باشد. قصد هم ندارم بگذارم التهاب دوران انتخابات بر فضای فیلم تاثیر بگذارد. قرار نیست التهاب این زمان را بیشتر از چیزی که هست، نشان دهیم. البته ریتم باید به نوعی به کار گرفته شود که فیلم برای مخاطب جذاب باشد، چون به هر حال فیلم پرحرفی است. اما خب فضای انتخاباتی به نوعی باید در فیلم مطرح شود.


    - بحث‌ها و صحبت‌های مراجع تقلید در این فیلم مستند مطرح شده یا قرار است مطرح شود؟


    در این فیلم نه، اما در نسخه کامل‌تری که قرار است در یک فرصت بهتر و در شرایطی که تحت فشار زمانی اینچنینی نباشیم ساخته شود، صحبت‌های مراجع تقلید هم منعکس می‌شود. این نسخه اولیه‌ای است که بعدا کامل می‌شود.


    - خانم بنی‌اعتماد، حال خودتان این روزها خوب است؟ به آینده امیدوار هستید؟


    حالم که باید خوب باشد، به دلیل کاری که دارم انجام می‌دهم و امیدوار هستم که انجام شود. انگیزه‌‌ام برای ساختن فیلم خیلی زیاد است و درباره امیدواری هم بگویم که من هیچ وقت ناامید نیستم، اما همیشه نگران هستم و این نگرانی در شرایط فعلی طبیعی است.


    منبع : چلچراغ

    به روز شده در : پنجشنبه 14 خرداد 1388 - 0:6

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

    اخبار مرتبط

    نظرات


    پنجشنبه 14 خرداد 1388 - 1:12
    3
    موافقم مخالفم
     
    این برای مهدی کروبی است...

    امیدوارم فیلم آبرومندی باشه و برعکس فیلم های قبلی و مناظره امشب که آبرو بر بود آبرو داری کنه و یک مقدار رای جمع کنه وگرنه من که آمار نظرسنجی اس ام اسی رو دیدم نسبت به چند روز پیش افتضاح شده داشتیم احمدی نژادو می رسوندیم حالا آمار نصف احمدی نژاد شده ...!آمارها که هیچ دور وبریهای من همگی احمدی نژادی شدند مخصوصا با این مناظره امشب وای ی ی ی

    مناظره آقای موسوی که خیلی بد بود آبرومونو برد به یکی از چیز هایی که احمدی نژاد از دولتش گفت جواب نداد با اینکه وقتم اضافه آورد... اه ... اصلا چرا صداش می لرزید و نفس نفس می زد مگه احمدی نژاد کیه؟ هان؟

    این چیز گفتنش هم فقط باعث شد اطرافیان منو مسخره کنند و هی بگند ما دیگه به آقای چیز رای نمی دیم!!!

    آخرشم که اس ام اس اومد رنگ جدید ما قهوه ای(حامیان آقای چیز)

    خانم بنی اعتماد جون ما اگه فیلم تو هم سوتی داره بی خیال شو ... اگرم برعکس اینا یه فیلم محکم و حساب شده است زودتر برسونش دیگه چرا نگهش داشتی واسه آخر کار که توی پخشش مشکل داشته باشیم و مثل اون دفعه تا صبح تو کوچه ها علاف شیم اونم واسه هیچ و پوچ ...اشتباهات دوره قبل داره تکرار می شه

    امین
    پنجشنبه 14 خرداد 1388 - 1:44
    -1
    موافقم مخالفم
     
    این برای مهدی کروبی است...

    دیگه واقعا شورشو در آوردین اصلا معلومه این سایت سینمایی یا انتخاباتی یا ورزشی؟

    تا نزدیک یه جام فوتبال میشه همه خبرا مال فوتبال حالا هم که شده مخصوص انتخابات

    آقای قادری من دوستت دارم اما حس میکنم شدیدا نیاز به یک شبکه تلوزیونی داری که درباره ی همه دغدغه هات صحبت کنی

    بابا بسه دیگه

    این همه عشق سینما عشق سینما فقط شعاره؟

    به عنوان یه دوست کوچکتر میگم : این قدر نخود هر آشی نشو

    امیر قادری ، قدر خودت رو بدون من دوست دارم اما جدیدا زیادی حاشیه داری ، ضرر میکنیا

    خود دانی


    پنجشنبه 14 خرداد 1388 - 12:37
    -5
    موافقم مخالفم
     
    این برای مهدی کروبی است...

    http://tabnak.ir/fa/pages/?cid=50601

    http://www.dolateomid.ir/fa/pages/?cid=441

    رضا _ ن
    پنجشنبه 14 خرداد 1388 - 17:24
    -3
    موافقم مخالفم
     
    این برای مهدی کروبی است...

    بعضی از افراد دو رو هستند و بعضی صادق. افراد صادق همیشه تعداد دشمنانشان زیاد است. چون برای خوش امد دل کسی حرفی نمی زنند و کاری نمی کنند نمونه اش همین اقای احمدی نژاد است . مناظره او و موسوی نشان دهنده عمق صداقت احمدی نزاد بود و عمق کینه ورزی و بخل امثال موسوی و هاشمی . دوستان رئیس جمهوری علاوه بر مدیر و مدبر بودن جرات زیادی هم می خواهد چیزی که همین اقای احمدی نژاد با ان جثه ریز و لبخند همیشگی اش اتفاقا دارد. رفتار او در عرصه سیاست خارچی نشان دهنده همین شجاعت اوست چیزی که از نظر ادم ترسویی مثل موسوی بی ابرویی نظام عنوان شد. واقعا که....

    همینطور او در عرصه سیاست داخلی هم چرات زیادی دارد زمانی که می خواست نام مفسدان اقتصادی را فاش کند و بنا بر مصالح نظام کله گنده های رژیم دست به دامن رهبر شدند تا بی خیال این موضوع شود . و انوقت بدون هیچ ترسی در رسانه ملی نام دو نفر از این اقایان را برد هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری. واقعا احسنت به این همه شچاعت. افرین. امیدوارم برای ایشان اتفاقی از سوی افراد تنگ نظر نیافتد. و بعد بندازند گردن گروهک منافقین.


    پنجشنبه 14 خرداد 1388 - 19:26
    -6
    موافقم مخالفم
     
    این برای مهدی کروبی است...

    به ایمان، شجاعت و صداقت احمدی نژاد رای می دهم، حتی اگر گاهی از فرط صداقت بی تدبیری به خرج دهد.

    یه دختر دهه شصتی
    پنجشنبه 14 خرداد 1388 - 20:2
    3
    موافقم مخالفم
     
    این برای مهدی کروبی است...

    امام علی (ع) که میفرمایند:حاکمان هر ملت به اندازه ی لیاقت آن مردمان است.

    من با تمام وجودم از خدا میخوام این سخن طوری محقق نشود که لیاقت ما احمدی نژاد باشد.

    من از آقای احمدی نژاد که انقدر دم از حقوق بشر میزنند و و احدی را،چه بیگانه چه خودی ،در عمل به حقوق بشر قبول ندارند ، سوال میکنم:آیا شما در مناظره وحشتناک" 13" خرداد(که روز نمایش شما بود ) به حقوق بشر توجه کردید؟

    آیا هتک حرمت و افترا در واژگان اساسنامه حقوق بشر شما، که گویا خود به تازگی نوشته و نشر کردید جایی دارد؟

    خندیدن های عصبی شما زمان صحبت اقای موسوی برای تخریب و به هم زدن تمرکز بود یا رعایت حقوق یک بشر؟

    اینکه یک مناظره با نفرت و کینه عجیب شما شروع و تمام شود عین حقوق بشر است؟آیا معنی کامل حقوق بشرازدید شما این است؟

    آقای احمدی نژاد که با انتخاب خود و قبول خود به عنوان یک فرد شایسته برای ریاست جمهوری قدم به میدانی مقدس گذاشتیتد و امروزه همه چیز را از یاد بردید، به عنوان یک دختر جوان از نسل سوم به شما تذکر و اخطار می دهم که در برابر من جوان مسوولیتی سنگین داشتید! اما به خطا رفتید؟

    اشکان
    پنجشنبه 14 خرداد 1388 - 21:57
    1
    موافقم مخالفم
     
    این برای مهدی کروبی است...

    خدایا این بلای 4 ساله را هرچه زودتر از سر ملت ایران دور فرما. آمین

    واقعا رفتار احمدی نژاد باعث شرم و سرافکندگی هر ایرانی بود که چشم بسته برای دوره ای چنین نماینده ای برای خود برگزیده ایم

    با دستنوشته های احمدی نژاد خطر فروپاشی کشور بیش از بیش برای همه روشن شد

    این ادم نشون داد برای رسیدن به قدرت هر کسی رو زیره پا میزاره

    درود به تو میرحسین که با صبر ومتانت جواب تهمت ها و ناسزا رو دادی

    اکثریت خاموش
    شنبه 16 خرداد 1388 - 19:29
    -4
    موافقم مخالفم
     
    این برای مهدی کروبی است...

    ساحل افتاده گفت گرچه بسی زیستم

    هیچ نه معلوم شد آه که من چیستم

    موج زخود رفته ای تیز خرامید و گفت

    هستم اگر می روم .............. گر نروم نیستم

    برای جلوگیری از سقوط و برای تغییر

    رای من کروبی

    گلشیفته & رادان
    يکشنبه 17 خرداد 1388 - 2:50
    1
    موافقم مخالفم
     
    لحظه‌های تصمیم

    ما هنرمندان به خاطر اعتلای ایران ، به خاطر شکوفایی فرهنگ و هنر ، به خاطر فردایی بهتر ، سرشار از روشنی ، آگاهی ، عدالت ، آزادی ، ایمان و مهربانی از همه شهروندان میهن اسلامی می خواهیم در انتخابات پیش رو شرکت کنند و رای سبز خود را به نام هنرمند و مدیر برحسته کشور آقای مهندس میرحسین موسوی به صندوق ها بیاندازد.

    این بیانیه را هنرمندان زیر امضا کرده اند :

    داریوش ارجمند- شهرام اسدی- همایون اسعدیان- مهناز افشار- سیروس الوند- حمید امجد- محسن امیریوسفی- علیرضا امینی - عزت الله انتظامی- پریسا بخت آور- مرضیه برومند- کامبوزیا پرتوی - رفیع پیتز- کیومرث پوراحمد- امین تارخ- کمال تبریزی- سیروس تسلیمی - هدیه تهرانی- نغمه ثمینی- ابوالفضل جلیلی- شهاب حسینی- محمدحسین حقیقی- منیژه حکمت- عزیز الله حمیدنژاد- سیف الله داد- علیرضا داودنژاد- ابوالحسن داودی- پوران درخشنده- احمدرضا درویش- محمد رحمانیان- مرتضی رزاق کریمی – جمیل رستمی- داود رشیدی- علیرضا رئیسیان - علی ژکان- جمال ساداتیان- سامان سالور- محمدعلی سجادی- علی سرتیپی- منوچهر شاهسواری- مرتضی شایسته- علیرضا شجاع نوری- اسماعیل شنگله- پرویز شهبازی- پری صابری- قطب الدین صادقی - یدالله صمدی- محمدعلی طالبی- فرشته طائرپور- رضا عطاران- تقی علیقلی زاده-کیانوش عیاری - حسین فرح بخش- حمید فرخ نژاد-بهمن فرمان آرا - محمدرضا فروتن- داریوش فرهنگ- اصغر فرهادی - مهرشاد کارخانی- کامبیز کاشفی- مهدی کرم پور- محمدعلی کشاورز- رضا کیانیان- مسعود کیمیایی - مجید مجیدی- منوچهر محمدی- محسن مخملباف - جعفر مدرس صادقی- احمد مرادپور- هادی مرزبان- فاطمه معتمدآریا- خسرو معصومی- فرزاد موتمن- فرهاد مهرانفر- داریوش مهرجویی- فرهاد مهندس پور- مازیار میری- محمدعلی نجفی- مهتاب نصیرپور- رویا نونهالی- علی نصیریان- حمید نعمت الله- سید ضیاء هاشمی- اصغر هاشمی

    پرویز آبنار- امیر آتشانی- پوریا آذربایجانی- محمد صادق آذین- غلامرضا آزادی- علی آشتیانی پور- حسن آقا کریمی- محمد آلادپوش- پگاه آهنگرانی- صابر ابر- امیر اثباتی- محمد احمدی- سامان استرکی- سیاوش اسعدی- عبدالله اسفندیاری- حبیب اسماعیلی- تورج اصلانی- محمد اطبایی- رضا اعظمیان- مانیا اکبری- داریوش بابائیان- پژمان بازغی- عنایت بخشی- بهرام بدخشانی- اسماعیل براری- نادر برهانی مرند- عادل بزدوده- پانته آ بهرام- بهنام بهزادی- فریال بهزاد- هومن بهمنش- مسعود بهنام- پروانه پرتو- ماهایا پطروسیان- حسن پورشیرازی- امیر توده روستا- سعید تهرانی- اکبر ثقفی- مجید جعفری- بهرام جلالی- محمدرضا جهان پناه- مجید جوانمرد- سعید حاجی میری- سیروس حسن پور- فرج حیدری- اکبر خامین- اسحاق خانزادی- مصطفی خرقه پوش- ملک جهان خزاعی- فردین خلعتبری- خسرو خورشیدی- گوهر خیراندیش- محمد درمنش- بهرام دهقانی- پیام دهکردی- شادمهر راستین- لیلی رشیدی- پناه برخدا رضایی- حبیب رضایی- رحمان رضایی- سیروس رنجبر- بهاره رهنما- حسن زاهدی- علیرضا زرین دست- رضا سبحانی- محمدرضا سکوت- سعید سهیلی- علی شاه حاتمی- جلال شمسیان- سعید شهرام - مهری شیرازی- فردین صاحب الزمانی- حبیب الله صحرانورد- فرشته صدرعرفایی- ابوالفضل صفاری- پروین صفری- هایده صفی یاری- یوسف صمدزاده- امیر عابدی- محمد عاقبتی- محمدرضا عالی پیام- علی عبدالعلی زاده- سپیده عبدالوهاب- محمدرضا عرب- داود فتحعلی بیگی- مسعود فروتن- بیتا فرهی- مهرداد فرید- بایرام فضلی- مجید قاری زاده- علیرضا قاسم خان- پیمان قاسم خانی- آتوسا قلمفرسایی- حسن قلی زاده- رهبر قنبری- علی قوی تن- عبدالرضا کاهانی- رضا کرم رضایی - نظام کیایی- غلامرضا گمرکی- بابک محمدی- حمید مدرسی- ولی الله مدنی- کیومرث مرادی- جواد مزدآبادی- محسن مسافرچی- فرید مصطفوی- علی مصفا- منوچهر مصیری- پیمان معادی- بهروز معاونیان- حسن معجونی- محمدابراهیم معیری- نازنین مفخم- نادر مقدس- سعید ملکان- یاسمن ملک نصر- مهران ملکوتی- بیتا منصوری- تورج منصوری- مستانه مهاجر - ژیلا مهرجویی- بیژن میرباقری- جهانگیر میرشکاری- مجتبی میرطهماسب- مزدک میرعابدینی- مهرداد میرکیانی- مجید میرفخرایی- مهرداد میرفلاح- محمد نشاط- کورش نریمانی- اصغر نژاد ایمانی- اصغر نعیمی- نقی نعمتی- مسعود نوابی- جواد نوروز بیگی- علی نیک رفتار - منوچهر هادی- کارن همایونفر- اصغر همت- علی واجد سمیعی- شیرین وحیدی- مهدی ودادی

    رضا آحادی- حمید آذرنگ- ایوب آقاخانی- محمد آقامحمدی- ناصر آویژه- امیرکاوه آهنجان- شیوا ابراهیمی- بهرام ابراهیمی- مهرداد ابوالقاسمی- ایده ابوطالبی- محمد احمدی- نازنین احمدی- خسرو احمدی- نسیم ادبی- بهار ارجمند- انوشیروان ارجمند- داریوش اسدزاده- خاطره اسدی- رابعه اسکویی- جواد اعرابی- حمیدرضا افشار- مهوش افشارپناه- مهناز افضلی- مهران امام بخش- رضا امامی- بیژن امکانیان- سیمین امیریان- پویا امینی- رحمت امینی- مهدی امینی- آزاده انصاری- رضا بابک - فارس باقری- بهاره برهانی- فرهاد بشارتی- لیلا بلوکات- محمود بنفشه خواه- مریم بوبانی- رکسانا بهرام- محبوبه بیات- مسعود پاکدل- حسین پاکدل- مهدی پاکدل- الهام پاوه نژاد – حسین پرستار- سهیلا پورگرامی- علی پویان- فرهاد تجویدی- فرید تجویدی- عمار تفتی- کامران تفتی- عباس تقی آبادی- آتش تقی پور- محسن تنابنده- امیرعباس توفیقی- سیما تیرانداز- سهیلا تیلاوی- نگار جواهریان- جمشید جهانزاده- سعید چنگیزیان- محمد حاتمی- اکرم حاجی وند- رضا حامدی خواه- حامد حامدی خواه- هایده حائری- صدرالدین حجازی- علیرضا حسینی- یوحنا حکیمی- محمد حمزه ای- رودابه حمزه ای- شیلا خداداد- بهزاد خداویسی- اشکان خطیبی- شیدا خلیق- افشین خورشیدباختری- سعید داخ- داود داداشی- آرش دادگر- انکیدو دارش- گیتا داوودی- ابوالفضل دژاکام- اصغر دشتی- رویا دعوتی- نادیا دلدار گلچین- مرجانه دلدار گلچین- حسن دولت آبادی- حبیب دهقان نسب- الهام دهقانی- کامبیز دیرباز- سینا رازانی- علی رامز- مژگان ربانی- فرزین رستم پور- زهرا رفیعی گیله وایی – کرامت رودساز- امیر رهبری- حمیرا ریاضی- فریبا رئیسی- نیما رئیسی - امیر محمد زند- افشین زارعی- امید زندگانی- حسین زینالی- محمدعلی ساربان- بیتا سحرخیز- فرزانه سکوتی- مریم سلطانی- شهره سلطانی- مهدی سلطانی- هومن سیدی- سعید شاپوری- علی شایان فر- مهراوه شریفی نیا- اسماعیل شفیعی- محمدتقی شمسایی- میکائیل شهرستانی- تهمینه شه میر- محمد شیری- رضا صابری- مهنوش صادقی- حمدرسول صادقی- اشکان صادقی- زهرا صبری- پرویز صبری- لاله صبوری- نگین صدق گویا-فرزاد صدیق شریف- مهرداد صدیقیان- آزاده صمدی- صبا ضامنی- سوگل ضامنی- مهرداد ضیایی- طناز طباطبایی- مهدی طبیبی- حمیدرضا طوبایی- خشایار عابدیان- آرش عباسی - رضا عبدالعلی زاده – مصطفی عبداللهی- سید محمدرضا عطایی فر- محمدسرور عظیمی- احمد علامه دهر- منوچهر علی پور- مهدی علیاری- حمیده بانو عنقا- ژوبین غازیانی- شهاب غزالی- امیر غفارمنش- امیر غفاری- عباس غفاری- سولماز غنی- شقایق فراهانی- جلیل فرجاد- مارال فرجاد- مونا فرجاد- فرشاد فزونی- نیره فراهانی- شبنم فرشادجو- عبدالرضا فریدزاده- شمسی فضل اللهی- اندیشه فولادوند- رضا فیاضی - محسن قاضی مرادی- هنگامه قاضیانی- فرهاد قائمیان- فرید قبادی- محمود قبه زرین- فروغ قجابگلی- اکبر قدمی- اکبر قهرمانی- رزانه کابلی- الهام کردا- لادن کنعانی- گرشاسب کیان بخت- جمشید گرگین- شکرخدا گودرزی- رضا گوران- مینا لاکانی- وحید لک- افسانه ماهیان- عباس محبوب- گلزار محمدی- کیوان محمودنژاد- رامین محمودیان- لادن مستوفی- ناهید مسلمی- امیر مشهدی عباس- سیما مطلبی- مریم معینی- شبنم مقدمی- سوسن مقصودلو- کیهان ملکی- فرحناز منافی ظاهر- ولی الله مومنی- رضا مهدیزاده- شیوا مهرزاد- مهدی میامی- سیما میرزاحسینی- سمانه میرزاحسینی- فهیمه میرزاحسینی- مینو میرشاه ولد- رویا میرعلمی- بهروز میرلو- ناصر ممدوح- هدا ناصح- علیرضا ناصحی- رامین ناصرنصیر- افسانه ناصری- شهین نجف زاده – فرزانه نشاط خواه- پریوش نظریه- رسول نقوی- ایرج نوذری- امیر نوری- فرشته نوید- صادق هاتفی- تبسم هاشمی- افشین هاشمی- کاظم هژیرآزاد- عزیزالله هنرآموز- ندا هنگامی- حسن وارسته- مهوش وقاری- محمدامیر یاراحمدی

    آناهید آباد- بهنام آدینه زاده- سیمین آزادی- بهنام آسبان- ندا آصف- امیرمسعود آقابابایی-میترا آقامیری- محمود آیدن- حمید ابراهیمی- نرجس ابراهیمی- سعید احمدی- مهران احمدی- مصطفی احمدی- احمد احمدی- آزاده اخلاقی- مجید اخوان- علی اصغر اخوان مقدم- بابک اخوان- امیر ادیب پرور- فرهاد ادیب مهر- فرهاد ارجمندی- احمد اردلان- سعید اژدر- ایما استمراری- علی اسداللهی- کیارش اسدی زاده- مانفرد اسماعیلی- مرجان اشرفی زاده- علی اعلایی- دانش اقباشاوی- علی اللهیاری- تیما امیری- امیراحمد انصاری- سحر انصاری- ستار اورکی- ابراهیم ایرج زاد- جهانبخش ایمانی- امین ایمانی- حسن ایوبی- داود بابایی- بشاش بافکر- روح الله برادری- شیرین برق نورد- علیرضا برومند- آرش برومند- عباس بلوندی- فرامرز بهرامپور- رضا بهرامی نژاد- فریدون بهمنی- اصغر بیچاره- هدیش بیگدلی شاملو- امیر پرتوزاده- مهدی پروین- راحله پروین نیا- بابک پناهی- محمد پورراد- مهدی پورموسی- فرید پوروالی- امیر تجربه- آذر تجلی- نیکا ترابی- علی تصدیقی- محمد تقی نیا- مهدی توحیدپور- بهرنگ توفیقی- علی تیموری- مهدی جعفری- زهرا جعفری- سیدمحمود جعفری- مسعود جعفری پور- پیمان جعفری- امیر جغتایی- فرشته جغتایی- رضا جمالی- محمد جمشیدی- رضا حاج درویش- کیانوش حاج رمضانی- کاوه حاج رمضانی- وحید حاجیلویی- حسین حج گذار- امیر حسینی- پیمان حقانی- داریوش حکمت- جلال حمیدی- بهمن حمیدی- بهمن حیدری- وحیده حیدری- عاطفه خادم الرضا- محسن خان جهانی- امیرحسین خانکلانی- محمود خرسند- فرحناز خسروآبادی- سیما خضرآبادی- آرش خلاقه دوست- جمشید خندان- محسن خوش صفا- مهدی دارابی- خسرو دارسنج- بهمن دادفر- گلچهره دانش- نادر داوودی- بهرنگ دزفولی زاده- محمدرضا دلنوازی- نفسیه ذاکری- الهام راد- رضا رادمنش- روزبه رایگا- عباس رجبی- لادن رحمتی- مازیار رزاقی- حسین رزاقی- عباس رستگارپور- دکتر مصطفی رستگاری- امیر حسین رسولی- علیرضا رسولی نژاد- شیوا رشیدیان- زهره رضایی- نادر رضایی- افشین رضایی- غفار رضایی- احسان رفیعی جم- لیلا رنگرزان- حسن روح پروری- امیر روحی- حسین روزبه- علی زارع- مهرداد زاهدیان- واینا زرافشان- سیامک زمردی مطلق- کامبیز زندی- مهران زینت بخش- امبرمهدی ژوله- محمدحسین ساداتیان- سید احمد ساکت- محمد سال افزون- مختار سائقی- کاوه سجادی حسینی- کامران سحرخیز- ابراهیم سعیدی- فیروز سلطانی- مینا سلیمی- حمید سلیمی- بهرنگ سنجابی- پیام حسین سوری- سیدنادر سید محمدی- فریبرز سیکارودی- مانیا سیمون- شیرین شازده سدهی- مسعود شاهوردی- حامد شریفی نیا- احمدرضا شجاعی- بهروز شعیبی- علیرضا شمس- سعید شهرابی- مازیار شیخ محمودی- افسانه شیخی- کامیار شیسی- داریوش صادق پور- مسعود صادقیان- ایمان صفا- ابوالفضل صفاری- دلیله صوفیانی- علی طالب آبادی- ظفر طاهری کریمی- ناهید طلوع- ایمان طلوع- آیدین ظریف- غزاله ظهوری- علی ظهوری- بهروز عابدینی- ایرج عاشوری- رضا عاطفی- داریوش عبادی- پیمان عباسی- عبدالله عبدی نسب- جعفر عروجی- معصومه عروجی- امیر عزیزی- مهرداد عسگری- علی عطار- کریم عظیمی- شهرزاد عقیلی- ساسان علائیان- علی علویان- محمدرضا علی اکبر- فهیمه علی اکبری- شهاب عموپور- داریوش عنیانی- محدرضا غفاری- محمود غفاری- حسن غفاری- فرمیسک فاریا- نوید فرح مرزی - کمال فرهنگ- آرمان فیاض- ندا قائدی- محراب قاسم خانی- امیر حسین قاسمی- طاهره قاسمی- فریبرز قربان زاده- امید قربانی- افسانه قلی زاده- محمد هادی قمیشی- کاوه قهرمانی- منیر قیدی- بهروز کاشانی- زیبا کاظمی- پرنیان کاظمی پور- ابوالفضل کریمی- بهنام کریمی- غلامرضا کزازی- مهرداد کسری- سام کلانتری- کامران کیان ارثی- آوا کیایی- خسرو کیوانمهر- رضا گرگانی- فرشاد گل سفیدی- محمد گنجعلی- مجید گودرزی- محمدرضا گوهری- مهرداد لشکری- مجید لیلاجی- حسین مجد- امیرعلی محسنین- فرشاد محمدی- جمشید محمدی - سید محمد محمودی- علی مردانه- سروناز مستوفی- یوسف مصدقی- سحر مصیبی- غزاله معتمد- نادر معصومی- محمود مقدسی- مهناز مقدم- کیوان مقدم- پرستو مقدم- رضا مقصودی- داریوش منتظری- اسماعیل منصف- محمدرضا منصوری- شیما منفرد- امیر موسوی- محمود موسوی نژاد- آرمان موسی پور- مهران مهری- حسین مهکام- اسماعیل موحدی- بهزاد مولود- همیلا موید- جهانگیر میرزاجانی- سعید میرزایی- امین میرشکاری- تهمینه میرمیرانی- بهناز نازی- رضا نامی- پویا نبی- محمدرضا نجفی- سارا نجفی- ساسان نخعی- نغمه نظری- شهرام نمایان- مجید نیامراد- شرف النسا نیرومند- آرزو نیک پور - مهتا نیلفروشان- پریناز هاشمی- روح الله هاشمی- مرتضی هدایی- مریم هژیروند - چاوش هنرآموز- آذر هوشیار- سعید واثق- امیرعلی واجد سمیعی- رضا واعظی- مهدی ورپایی- فرهاد ویلکیجی- یوسف یزدانی- علی یعقوبی- سارا یوسفی

    در جمع آوری این امضاها گروهی از هنرمندان رشته های مختلف نقش داشتند که ستادی با عنوان هنرمندان یاور خاتمی ، حامی موسوی تشکیل داده اند

    DEAD MAN
    يکشنبه 17 خرداد 1388 - 16:13
    0
    موافقم مخالفم
     
    لحظه‌های تصمیم

    مهندس میر حسین موسوی هیچ احتیاجی به این امضا ها و این کارهای بیهوده ندارد

    هر آدمی با عقلی که داره و آموخته هاش باید تحقیق بکنه و رای خودش رو بده؟؟؟

    اینکه اگر از فلان بازیگر خوشمون اومد و رای بدیم یک کار اشتباه هست

    اگر اون بازیگر یک ایرانی هست من و شما هم یک ایرانی هستیم و هر کدام حق یک رای رو داریم نه اون از من از هر نظری بالاتر هست و نه من از او/////

    بهتر از این کارا دوری کنیم و با صحبت مردم خاموش رو به رای دادن و سبز بودن ترویج بدهیم

    رخشان بنی اعتماد فیلمش مایه ی عابروی ایرانی هست

    بانوی سینمای ایران

    مهندس میر حسین موسوی

    میثم احمدزاده
    چهارشنبه 3 تير 1388 - 3:36
    2
    موافقم مخالفم
     
    فردا جمعه 22 خرداد ماه، همه رای خواهیم داد

    خاک بر سر اینا که خودشون رو خس و خاشاک میدونن - خاک - چشماشون رو بستن عقلشون رو دادن دست بیگانه - همشون رو باید با خاک انداز جمع کرد تو گونی و یه جا چال کرد

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       






    خبرهای سینمای ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
    پست الکترونيکی (Email):

    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید
    بازديد امروز: 55178
    بازديد ديروز: 432884
    متوسط بازديد هفته گذشته: 383657
    بیشترین بازدید در روز ‌یکشنبه 23 بهمن 1390 : 1490465
    مجموع بازديدها: 442451595



    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات