دانلود

هواداران محسن چاوشي در واكنش به سخنان اردوان كامكار در حاشیه «سنتوری» بیانیه دادند : حاضر نيستم من ساز بزنم و محسن چاووشی بخواند :: سينمای ما ::


   






هواداران محسن چاوشي در واكنش به سخنان اردوان كامكار در حاشیه «سنتوری» بیانیه دادند
حاضر نيستم من ساز بزنم و محسن چاووشی بخواند

سینمای ما- اردوان كامكار عضو گروه موسيقي «كامكارها» كه ساخت موسيقي فيلم «سنتوري» (داریوش مهرجویی) را بر عهده داشته است، همزمان با انتشار نسخه‌ نمایش خانگی «سنتوري» ناگفته‌ها و گلایه‌هایش را از کار در این فیلم مطرح کرد. کامکار گفت: پخش بدون مجوز موسيقي فيلم «سنتوري» ضربه‌ي بزرگي به من زد و قصد دارم كه به زودي آلبوم موسيقي اين فيلم را منتشر كنم. من تحت هيچ شرايطي قبول نمي‌كردم موسيقي اين فيلم را بنويسم و شايد آقاي داريوش مهرجويي يك سال در اين باره با من صحبت مي‌كرد و من تمايلي نداشتم. در اين ميان، تعدادي از شاگردان خودم را به او معرفي كردم و حتي از اساتيد آن زمان پرويز مشكاتيان را براي اجراي سنتور اين فيلم پيشنهاد كردم؛ اما باز كه او براي تحقيق رفت، به نتيجه نرسيد و تمايل داشت كه من موسيقي فيلم را بنويسم و من هم چون سال‌ها با او دوست بودم، قبول كردم كه اين كار را انجام بدهم.
كامكار توضيح داد: اجراي موسيقي فيلم « سنتوري» كار بسيار غيرعادي در موسيقي فيلم به شمارمي‌رود، چون من بايد در تمام صحنه‌ها حضور داشتم و اين كار بسيار وقت مي‌گرفت و مشكلات بسياري را به همراه داشت. البته در برخي از صحنه‌ها من فقط نظارت داشتم، ولي با اين وجود اين كار هم، زمان‌بر بود.
اين نوازنده‌ سنتور درباره‌ي روند كار در اجراي موسيقي فيلم «سنتوري» بيان كرد: در ابتداي تصويربرداري قرار بود كه من فقط به هنرپيشه (بهران رادان) ياد بدهم كه چگونه اين قطعات را بنوازد كه اصلا امكان‌پذير نبود و بعد تصميم گرفتيم كه فقط فيگورهاي نوازندگي را به او بياموزم كه اين هم كاري سخت و زمان‌بر بود. بنابراين قرار شد كه نماهاي نزديك را خود بنوازم و باز مجبور شدم كه وقت بيشتري را بر روي تصويربرداري اين فيلم بگذارم.
عضو گروه موسيقي كامكارها درباره محسن چاووشي به عنوان خواننده قطعات «سنتوري» گفت: من در انتخاب خواننده نقشي نداشتم و اين انتخاب خودشان بود. البته محسن چاووشي خواننده نازنيني است، ولي تحت هيچ شرايطي حاضر نيستم كه روزي من ساز بزنم و او بخواند. جزء محالات است. من فقط به خاطر شخص داريوش مهرجويي اين كار را انجام دادم، چون اساسا سبك كار ما دو نفر با يكديگر متفاوت است.
اردوان كامكار درباره آهنگسازي براي اين فيلم گفت: من بايد رابطه‌اي بين موسيقي پيشرفته سنتي ايران و موسيقي درجه سه پاپ پيدا مي‌كردم. به عبارتي بايد اين فيلم موسيقي عامه‌پسندي می‌داشت، ولي در عين حال كاري خارق العاده بود. اين نوع آهنگسازي را سناريوي فيلم «سنتوري» نياز داشت. به عبارتي بازیگر نقش اول اين فيلم، به خاطر نوازندگي فوق‌العاده‌اش در سنتور معروف بود و اصلا خواننده نبو، بلكه براي پول درآوردن در هنگام نوازندگي سنتور آواز مي‌خواند. مي‌خواستم اين كار به نحو احسن انجام شود و بنابراين به مهرجويي فرصت دادم كه در اين‌باره تحقيق كند. چون نخواستم حق نوازنده سنتور ديگري را ضايع كنم و سبك كار من هم به گونه‌اي نيست كه بخواهم موسيقي پاپ درجه سه يا چهار كار كنم.
اين نوازنده سنتور با اشاره به اينكه موسيقي فيلم «سنتوري» به صورت غيرمجاز در بازار پخش شد گفت: اين كار ضربه بزرگي به حق و حقوق من زد. در حالي كه هرگز چنين ضربه‌اي به حق و حقوق كارگردان و يا تهيه‌كننده اين فيلم وارد نشد و من هنوز نمي‌دانم كه چه كسي اين آلبوم را وارد بازار كرد. چون مستر اين موسيقي فقط پيش من و تهيه‌كننده‌ي فيلم (زنده‌ياد فرامرز فرازمند) بود و هيچ كس ديگري مستر اين موسيقي را نداشت و مطمئنا من كه كار خودم را خراب نمي‌كنم و زحمتم را به باد بدهم. نمي‌دانم چگونه اين موسيقي وارد بازار شد و نمي‌خواهم هم به دنبال مقصر بگردم.

عضو گروه موسيقي كامكارها ادامه داد: به هر حال، اين كار ضربه بزرگي به من زد. چون من در فيلم «سنتوري» دستمزد درخور شخصيتم نگرفتم و صاحب امتياز اثر نيز خودم هستم و قصد داشتم كه بعد از اخذ مجوز فيلم، آن را به صورت آلبوم منتشر كنم. مجوز انتشار اين آلبوم را دريافت كردم و تا 10 روز ديگر موسيقي اين فيلم وارد بازار موسيقي مي‌شود اما به اعتقاد من تا حدودي جذابيت اوليه‌اش را از دست داده است، چون كار لو رفته و فقط قاچاقچي از اين كار سود برد و اتفاق مخوفي بود.

او در بخش ديگري از اين گفت‌وگو درباره‌ي مدت زمان فيلمبرداري فيلم «سنتوري» يادآور شد: كار از اول زمستان شروع شد و اول بهار نيز به پايان رسيد و من هم به غير از برخي صحنه‌هاي كوچك، براي فيلمبرداري تمام صحنه‌ها مي‌رفتم. البته وقتي مخاطب، فيلم را نگاه مي‌كند به ريزه‌كاري‌هايش توجه نمي‌كند ولي واقعيت اينگونه بود كه هيچ يك از بازيگران اين فيلم كه موسيقي مي‌نواختند، با اين كار آشنا نبودند و موسيقي كار بايد به دو صورت زنده و ضبط شده در صحنه اجرا مي‌شد.
كامكار درباره نوازندگي بهرام رادان در فيلم «سنتوري» نيز گفت: رادان نوازندگي سنتور را بلد نبود، ولي بازيگر بااستعدادي بود و توانست فيگورها را ياد بگيرد، البته آن هم صد در صد نشد و در برخي از صحنه‌ها معلوم است.
×××
تراژدی استفاده از نام محسن چاوشی برای درصدراخبار قرار گرفتن
هواداران محسن چاووشي در واكنش به سخنان اردوان كامكار در سايت رسمي هواداران محسن چاووشي بیانیه‌ای صادر کردند. متن این بیانیه به این شرح است:

غرور، انسان را در انبوهی از خیالات گرفتار می سازد و اسباب نجات را از او قطع می کند
حضرت علی(ع)
به نام او که تواناترین است.
در طی چند روز اخیر بار دیگر شاهد صحبت های اسفناک شخصی که اتفاقا عضو گروه صاحب قدمتی هم هست به خواننده محبوبمان بودیم. تراژدی استفاده از نام محسن چاوشی برای درصدراخبار قرار گرفتن مدتهاست باب شده و گویا تمامی ندارد.
همه می دانیم که بیش از 40 سال از قدمت گروه کامکار ها می گذرد،چگونه این شخص به خودش اجازه می دهد اعتبار این گروه را با حرفهای نسنجیده اش زیر سوال ببرد؟ اگر ایشان به هدف خود از هنر که همان طور که در مصاحبه اشاره شد، مادیات است، نرسیده اند نباید در جای دیگری دنبال مقصر باشند و روی دیوار کوتاه تر خراب شوند
چرا که این دیوار شاید خودش همیشه در مقابل این صحبتها سکوت اختیار کند اما حامیانی دارد که ساکت نخواهند نشست،همواره از او حمایت می کنند چون هنوز هم رفیق روزهای خوب و رفیق خوب روزهاست. در شرایطی که این شخص با محسن چاوشی هیچ برخورد حضوری یا غیر حضوری نداشته، طوری صحبت می کند که انگار سود مالی ایشان(!)درپروژه سنتوری را محسن چاوشی، یکی ازمحبوب ترین خواننده های حال حاضر ایران بر باد داده است!
پس جای این صحبت ها و اظهارنظر در مورد هنر خوانندگی، وقتی که تخصصش را ندارید،بهتر است به فکر پیشرفت درکارهای خود باشید تا شاید این گونه مورد توجه قراربگیرید،با این صحبتها فقط خودتان را زیر سوال بردید.
در پایان توجه شما را به صحبت های داریوش مهرجویی کارگردان بزرگ سینما درباره علت انتخاب محسن چاوشی برای فیلم سنتوری جلب می کنیم. ایشان در مورد انتخاب محسن چاوشی گفته اند:
خیلی از خانوداه‌های ایرانی برای تامین ملزومات زندگی شان با مشکل مواجه اند، ولی  لااقل یک سی‌دی چاوشی درخانه دارند!
جامعه هواداران محسن چاوشی
پنجشنبه 01/07/1389


منبع : ایسنا - موسیقی ایرانیان

به روز شده در : دوشنبه 5 مهر 1389 - 20:30

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

fan
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 1:46
7
موافقم مخالفم
 

vaghean ke!!!kamkar che khiali karde ke dar morede soltan chavoshi hamchin harfi zade?!!!!!

رضا
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 9:22
28
موافقم مخالفم
 

ممنون از قرار دادن بیانیه

اردوان کامکار هم به اندازه کافی از طرفدارای سلطان چاوشی جوابش گرفت

maryam
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 9:41
-11
موافقم مخالفم
 

دش خوشه اقای اردوان کامکار

چاووشی عاشقتییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییممممم...تا ماها رو داری غم نداشته باش

45
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 10:47
-25
موافقم مخالفم
 
حاضر نيستم من ساز بزنم و محسن چاووشی بخواند

من در انتخاب خواننده نقشي نداشتم و اين انتخاب خودشان بود. البته محسن چاووشي خواننده نازنيني است، ولي تحت هيچ شرايطي حاضر نيستم كه روزي من ساز بزنم و او بخواند. جزء محالات است. من فقط به خاطر شخص داريوش مهرجويي اين كار را انجام دادم، چون اساسا سبك كار ما دو نفر با يكديگر متفاوت است.

این چه تیتر زرد و بی ربطیه زدید؟ داره میگه ما به هم هیچ ربطی نداریم! سبکمون به هم نمیخوره و محاله این طور باشه! نه اینکه من از چاووشی بدم میاد! ای خدا این بیکاران هوادار دیگه کی هستند؟

ارش
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 11:9
21
موافقم مخالفم
 
سلطان موزیک ایران : محسن چاوشی

سلام به مسئولان محترم سینمای ما و تشکر از قرار دادن بیانیه رو سایت

دیگه با واکنش هایی که طرفدارای سلطان چاوشی نسبت به این مصاحبش که میخواست خودشو معروف کنه با مصاحبه علیه سلطان چاوشی صورت گرفت صددرصد از کردش پشیمون شده :

اینم نظری که تو یکی از سایت ها خوندم اقای کامکار کامل بخوان لطفا :

سلام... اقای کامکار توهین عجیبی به سطح سلطان پاپ ایران کرد که جا داره یکسری چیزهارومرور کنیم که محسن توش اولین بوده.و خیلی ها بعد محسن اونکارهارو کردند.

اولین کسی که به قدرت میشه گفت با ساز غربی اونم گیتار الکتریک ملودیه ایرانی در یک ابر آهنگ استفاده کرد و اون آهنگ ترکوند محسن چاوشی بود. آنه هم در آهنگ متاسفم

اولین کسی که موسیقی تلفیقی راک و پاپ رو در ایران با قدرت تمام ایجاد کرد محسن چاوشی بود در یه شاخه نیلوفر

اولین کسی که بعد از زمان داریوش (قبل انقلاب)توانست دله هر عاشقیو به گریه در آره و اولین کسی که خیلی ها با شنیدن آهنگهای اون برای اولین بار گریه کردند محسن چاوشی بود

اولین کسی که هیچ وقت بعد 8 سال هنوز در صدا و سیما نیومد و مثل لهراسبی و اخشابی و محمد اصفهانی و افتخاری خواجه امیری.مدام در چشم مرم نبود و باز صدای محسن چاوشی در سرتاسر ایران بیشتر از اینها شنیده شد باز هم او بود

اولین کسی که میلیونها هوادار متعصب و آتیشی و خاص در ایران داره باز هم محسن چاوشی است

اولین کسی که انقدر موسیقی و سبک خوانندگیش پیچیدس که فضای کار اورا به فرانتس کافکا نسبت می دهند محسن چاوشی است

اولین کسی که به شدت مورد تایید داریوش سیاوش قمیشی و محسن نامجوست و اولین کسی که اورا از نظر معروفیت ومحبوبیت میتوان در کنار استاد شجریان گذاشت محسن چاوشی است

اولین کسی که دو سال متوالی آلبومش پر فروشترین میشود و اگر هر سال آلبوم بدهد میتواند 40 سال این رکورد را داشته باشد محسن چاوشی است

اولین و آخرین کسی که در مخیله ی داریوش مهرجویی برای سنتوری مناسب بود چاوشی بود

اولین کسی که سالها مطبوعات اورا در زیر فشار قرار میدادند و با تلاش بسیار جواب همه ی اونارو با اثرهاش داد محسن چاوشی بود

تلاش او برای به اینجا رسیدنش بسیار بیشتر از آقای کامکار که در خانواده ای بود که در قنداق نت موسیقی رو به او یاد میدادند بوده و به مقام سلطانی رسید

و آقای کامکار بهتره بنوازند تا خانم های خانوادیشان بخوانند.چیزی که در کنسرتهایشان میبینیم.و من از طرف تمامیه هواداران محسن به شما میگویم استاد کامکار موسیقیه درجه 3 و 4 در این مملکت میلیونها طرفدار داره چون این نظر توئه.محسن یه دونس از خزر تا خلیج فارس.از تهران تا نیویورک.و مهمترین عامل معروفیت و محبوبیتش اینه که محسن یک انسان فروتن و عاشق هوادارانش هست.چیزی که شما استاد.شمایی که بعد از مرگ مشکاتیان در سنتور نوازی نظیر ندارید.آن را ندارید.شما غرور و تکبر دارید و من هم میگویم اردلان کامکار آدم نازنینی نیست.گرچه خودت میدانی که محسن نازنین است

موسیقی درجه یکه پاپ شاید از نگاه شما اخشابی باشد یا آرین و.....

ما هم میگوییم خوانندگان گروه شما درجه 4 هستند چرا که استاد شجریان درجه یک هست.

و در پایان محسن اولین کسی است که یک سپاه میلیونی دارد که نمیتوان کوچکترین توهینی به او کرد.

Mohammad
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 12:58
-3
موافقم مخالفم
 

ممنون. ای کاش در موسیقی ما قرار می گرفت چرا که صحبت های جناب آقای کامکار در آنجا بود

محمد امین
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 13:13
-31
موافقم مخالفم
 

این مصاحبه رو هفته پیش تو ایسنا خوندم تعجب کردم از طرز بیان و مصاحبه ایشون

ایشون هدفش از این مصاحبه صددرصد به راه انداختن بازار تبلیغات برای خودش و البومش با استفاده از محبوبیت محسن چاوشی بوده و بس

مگر نه چطور بعد سه سال و اون هم نزدیک به زمان انتشار البومش اومده این مصاحبه رو کرده واقعا باید تاسف خورد به حالشون

محسن چاوشی که همیشه مظلوم بوده و هیچ وقت جواب هیچکس نداده حتی اگر پشت سرش حرف بزنن ولی خدا اینقدر دوسش داشته و محبوبش کرده که هواداراش بالاخواهش در میان

محمد از کرمان
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 13:24
5
موافقم مخالفم
 
برای کامکار متاسفم

ممنونم از قرار دادن بیانیه...زنده باد محسن چاوشی....محمد از کرمان.

پویان
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 14:58
-27
موافقم مخالفم
 
درود بر هواداران محسن چاووشی

واقعاً آفرین بر شما هواداران واقعی. من وقتی این خبرو داشتم می‌خوندم همین‌طور داشتم به این مثلاً سنتور زن فحش می‌دادم چون واقعاً شورشو درآورده بود.

آدم مغرور و پررو دیده بودم ولی نه اینجوریشو. خیلی رو می‌خواد یکی بر گرده از کار خودش کلی تعریف کنه و بگه موسیقی سنتی مدرن می‌زنم، بعد بگه من هیچ وقت نمیام موسیقی پاپ درجه 3 بسازم! خیلی رو داری واقعاً. اولاً شما رو چه معیاری روی موسیقی درجه می‌ذاری ( اونم موسیقی که هیچی ازش نمی‌دونی! خودت میگی سنتی کار می‌کنی بعد از پاپ ایراد می‌گیری؟! ) دوماً اگه این موسیقی واقعاً درجه 3 بود، اگه محسن چاووشی انقدر خواننده‌ی بدی بود که شما رغبت نمی‌کنی با ایشون کار کنی، پس میشه بگین چطور آلبوم محسن چاووشی پرفروش‌ترین آلبوم موسیقی شده؟

م.ف
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 18:33
0
موافقم مخالفم
 

خدا به اندازه کافی زدش دیگه لازم نیست ما هم بزنیمش

فقط یاد بگیره از این به بعد در مورد بزرگتر از خودش به خصوص اونم محسن چاوشی که کلی عاشق و دیوونه داره اظهار نظر کنه

بسوزه پدر غرور به جای عاشقی

shahin
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 19:9
-8
موافقم مخالفم
 
علی سنتوری

اقای محترم ان موسیقی بخاطر صدای اقای چاوشی معروف شد نه ساز شما حالا هر چقدر می خواهید از اب گل الود ماهی بگیرید

mehran ahmadi
سه‌شنبه 6 مهر 1389 - 20:18
-4
موافقم مخالفم
 

سلام

چقدر ساده اید فکر میکنید اردوان کامکار از اینکه تو کلی سایت ها طرفدارای چاوشی جوابشو دادن و بیانیه دادن تو سایت های مختلف ناراحت میشه ؟ اتفاقا خوشحال میشه چون از اولم هدفش این بود اسمش بیاد سر زبونا که اینطورم شد تو این یه هفته چقدر معروف شد با مصاحبه راجع به چاوشی

مهم نیست فقط عشق است چاوشی سلطان حنجره طلایی

جواد
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 12:5
-39
موافقم مخالفم
 
روشت خوب بود اقای کامکار ولی راهت غلطت

سلام به مسئولین محترم سایت سینمای ما و تشکر بابت گذاشتن بیانیه در این سایت بزرگ

جناب اردوان کامکار روش خوبی رو برای مطرح شدن در پیش گرفتن استفاده از نام و محبوبیت استاد مسلم موزیکی پاپ ایران محسن چاوشی ولی خوب بهتر بود عواقب کار هم در نظر میگرفتند تا اینگونه همه چی برعکس رقم نخوره و ایشون اینطوری سنگ روی یخ نشن

نیوشا
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 12:20
1
موافقم مخالفم
 

کامکار به چاووشی توهین نکرده و حرف هایش هم درست است. نوازنده باید کلاس کارش رو حفظ کنه و ربطی هم به غرور نداره. آهنگ های پاپ نیازی به نوازندگی در سطح عالی ندارن و چیزی هم که زیاده نوازنده ی آماتوره. کسی که به عنوان نوازنده ی سنتی در سطح عالی شناخته میشه نباید برای یک آهنگ پاپ معمولی خودشو زیر سوال ببره. مثلا هیچ وقت "پرلمن" نمیاد برای چه می دونم "آوریل" ویولن بزنه. کاملا با نظر کامکار موافقم.

ehsan
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 12:48
-17
موافقم مخالفم
 

انسان با غرور می تازد با دروغ می بازد (دکتر شریعتی)

mersedeh
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 15:19
-6
موافقم مخالفم
 

تراژدی استفاده از نام محسن چاوشی برای درصدر اخبار قرار گرفتن گرچه برای خود محسن چاوشی و هوادارانش عادی شده اما علی رغم سکوت محسن چاوشی، هواداران او هرگز در مقابل این قبیل تقلاهای کودکانه ی عده ای برای مطرح شدن سکوت نخواهند کرد کاش از هنرمان استفاده کنیم برای شهرت نه از آوازه و محبوبیت دیگران!

محمدرضا
چهارشنبه 7 مهر 1389 - 18:0
12
موافقم مخالفم
 

این اردوان کامکار فقط و فقط میخواست با مصاحبش معروف شه اونم با مصاحبه کردن بر علیه محبوب ترین خواننده ایران

جدا متاسفم براش هر چند که خودش ضایع و سرافکنده شد

sam vingster
پنجشنبه 8 مهر 1389 - 19:12
20
موافقم مخالفم
 

متاسفم برات کامکار.تو نصف محسن هم نیستی

abc
جمعه 9 مهر 1389 - 21:4
-9
موافقم مخالفم
 
غرور

آقای کامکار:

غرور خود را نگهدار ولي براي او زيست نکن ( کارن استيونس )

هاله
يکشنبه 11 مهر 1389 - 12:12
40
موافقم مخالفم
 

بهترين خواننده ي ايران در حال حاضر محسن چاووشيه كه هيچ وقت به سمت ترانه هاي مبتذل و سبك نرفت.غم تو صداي محسن چاووشي غم دل همه ي ماست.البوم جديد محسن بي نظيره.

احتمالا اقاي كامكار از ارزوشون گفتند!

عارف
چهارشنبه 5 بهمن 1390 - 21:34
-48
موافقم مخالفم
 

مشخص که سطح موسیقی کامکار بالاتر از چاووشی.هم سوادش بیشتره هم کارش بهتره

طاها
پنجشنبه 12 مرداد 1391 - 20:5
0
موافقم مخالفم
 

من هم میگم که محسن چاوشی از نطر صدا بی نظیر است

بهراد
سه‌شنبه 14 شهريور 1391 - 10:43
-2
موافقم مخالفم
 

درسته که آقای چاوشی صدای خوب ودلنشینی دارند اما استاد اردوان کامکار نیز از بهترین نوازنده های سنتور حال حاضر ایران هستند،پس لطفا به ایشان توهین نکنید،چون ایشان هم به کسی توهین نکردند و فقط گفتند سبک من با آقای چاوشی متفاوته،همینو بس.

بهنام اصلاني
چهارشنبه 19 مهر 1391 - 22:30
-3
موافقم مخالفم
 
زنده باد حضرت استاد اردوان كامكار خداي موسيقي

جاي بسي تاسف است كه اينقدر زود قضاوت كرديد. عزيزان طرفدار محسن چاوشي در سخنان استاد اردوان كامكار هيچ اثري از توهين ديده نمي شود. ايشان علت اينكه فرموده حاضر نيست ساز بنوازد و محسن چاوشي عزيز بخواند عدم هماهنگي دو سبك است و نه غرور. محسن چاوشي هنرمندي قابل است و بسيار محترم ولي شما از اردوان كامكار چه مي دانيد. اگر محسن چاوشي محبوبترين خواننده است (كه هرگز چنين نيست) اردوان كامكار به اعتراف بزرگترين موسيقيدانان جهان اعجوبه اي در آهنگ سازي و خداي تكنيك در نوازندگي است. براي ايشان متاسفم كه شان خود را با همكاري در فيلمي خالتور و ابلهانه شان خود را زير سوال برد.كسي كه مهارت نوازندگي در حد اردوان دارد هرگز مطرب پاپ نواز مجالس عروسي نمي شود. سنتور را بايد با وضو نواخت. من ايراني گرجي تبار هستم. متاسفم كه موسيقي كلاسيك خود را پايينتر از پاپ ميدانيد. متاسفم. شما كه موسيقي نمي فهميد. مدرك؟ بهترين مدرك اين كه آثار اردوان و چاوشي را نزد بزرگترين موسيقيدانان اروپا آسيا و آمريكا ببريد و قضاوتشان را به نظاره بنشينيد. سنتور اردوان موجب تحير بزرگان موسيقي جهان شده ولي چاوشي نه.محسن چاوشي خواننده خوبي است اما حتي در ميان دوستداران پاپ دست چندمي است. شما داريوش را پايينتر از چاوشي برشمرده ايد. عجبا؟!! چاوشي عزيز طرفدار دارد ولي در حد خود. حد اكثر 10 درصد از جوان ها. عزيزان، چاوشي اصلا پر طرفدار نيست. خواند چاوشي عامه پسند است و نه پر محتوا..... بهترين پاسخ من در حمايت از حضرت استاد اردوان كامكار اين است : عاقلان دانند( نه جوجه قرطي ها)

محسن
چهارشنبه 19 مهر 1391 - 22:35
-3
موافقم مخالفم
 
فقط اردوان

آخه چاوشي هم شد خواننده. اصلا هم محبوب نيست. اكثر مردم اصلا نمي تونند صداي آزار دهنده و مسخره اش را تحمل كنند. كدام محبوب. سلطان دهكوره موسيقي درپيت پاپ شايد باشه ولي خداييش خاك پاي اردوان هم نيست.

مرجان
چهارشنبه 19 مهر 1391 - 22:38
-1
موافقم مخالفم
 

خودتونو جر نديد بابا همه ي دنيا ميدونن چاوشي در برابر استاد اردوان كامكار اصلا به چشم نمياد. اصلا زشته چاوشي را با اردوان بزرگ مقايسه كرد. مثل مقايسه مطرب عروسي با بتهون ميمونه. خجالت بكشيد. واقعا كه همه شما هيچي از موسيقي نميددونيد.

زهرا
چهارشنبه 19 مهر 1391 - 22:39
1
موافقم مخالفم
 

چاوشي كيلو چنده بابا با اون صداي مسخره اش؟؟

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���