دانلود

فرج‌الله سلحشور باز هم به حيثيت سينماي ايران حمله كرد: افسارگسیختگی به بن‌بست رسيد : 33 سال نادیده‌گرفتن فحشا و منکرات پشت و روی پرده سینما و تلویزیون حاصلی جز دریدگی نداشت/ خانم پگاه آهنگرانی و امثال ایشان باید می‌فهمیدند که روزی حتی مسئولین ارشاد و تلویزیون هم روی دفاع از آنان را نخواهند داشت :: سينمای ما ::

   







سینمای ما- فرج اله سلحشور، کارگردان سینمای ایران در یادداشتی برای خبرگزاری مهر زیر عنوان «یادداشت مهمان» به انتقاد شديد از فضای حاکم بر مجموعه سینمایی و تلویزیونی کشور پرداخته است. متن کامل یادداشت به شرح زیر است:

در زمان شاه بد‌ترین اقشار جامعه سینماگران و فیلم و سریال‌سازان تلویزیون بودند، چون فقط آن‌ها بودند که بی‌پروا مجاز بودند با حمایت شاه و آمریکا و ساواک بر روی پرده عریض سینما عریانی و فحشا به نمایش بگذارند؛ فقط آن‌ها بودند که دین و ایمان و اخلاق جامعه را به بازی گرفته بودند، به همین دلیل هم مردم بخشی از سینما‌ها را در پیروزی انقلاب به آتش کشیدند و بسیاری از سینماگران به بیرون مرز‌ها گریختند و هنوز هم تعداد زیادی از آن‌ها در ینگه دنیا هستند و اگر نبود دست نوازش و رافت اسلامی انقلاب، انقلابیون، نه سینمایی می‌گذاشتند و نه سینماگری.

امام فرمودند: ما با فحشا مخالف هستیم با سینما مخالف نیستیم. مقام معظم رهبری فرمودند: با هنرمندان با رافت و گذشت برخورد کنید و ۳۳ سال تلاش برای جذب، ۳۳ سال گذشت و نادیده گرفتن فحشا و منکرات پشت و روی پرده سینما و تلویزیون، ۳۳ سال نصیحت و خواهش، ۳۳ سال سرمایه گذاری و ارفاق، ۳۳ سال نادیده گرفتن خطا‌ها، حاصلی جز تجری و دریدگی نداشت. حاصلی جز خندیدن به ارزش‌ها و اعتقادات مردم، خندیدن و به تمسخر گرفتن خون شهدا نداشت. حاصلی جز سیاه نمایی و کریه نشان دادن چهره انقلاب نداشت و حاصلی جز وابستگی به آن سوی مرز‌ها و خیانت نداشت.

 کار به جایی رسید که مومنین و نیروهای هنرمندان انقلاب یا با جریان فاسد سینما و تلویزیون همراه شدند یا مظلوم و گوشه گیر تحقیر شدند. کار به جایی رسید که عوامل سینما و تلویزیون خود را تافته جدا بافته و بر‌تر از همه اقشار جامعه تصور کردند، بر‌تر از دانشمندان، علما و بزرگان، بر‌تر از شهدا و رزمندگان، بر‌تر از مومنین و پاکان، گویی هنرمندان چون خوب ارزش‌ها را به تمسخر می‌گیرند و خوب ادای دیگران را در می‌آورند.

خوب با اربابان جشنواره‌ها نرد عشق می‌بازند و خوب تخم دو زرده می‌گذارند. پس باید هم از همه بر‌تر، عزیز‌تر و والا‌تر باشند! مردم می‌دیدند که انقلاب کرده‌اند تا ارزش‌ها حاکم باشد، انقلاب کرده‌اند تا مومنین و پاکان و صالحان و شهدا و عرفان و علما و اساتید و دانشمندان و خدمتگزاران، الگوهای جامعه باشند. به عکس کسانی الگو شده‌اند که به هیچ یک از این ارزش‌ها پایبند نیستند. مشتی خودخواه، شهرت طلب، دنیا دوست و وابسته به آن سوی مرز‌ها شده‌اند بت جوانان و الگوی جامعه اسلامی، البته انگشت شمار نیروهای هنرمند متعهد و سالم سینما و تلویزیون را باید از این قاعده مستثنی کرد. اما این جزء محدود را هم نباید به کل تعمیم داد.

چند نیروی سالم مبین کل سینما نیستند. باید سینما و تلویزیون و دستهای پشت پرده‌ای که هدایت فیلم و سریال سازی را به عهده دارند می‌فهمیدند صبر انقلاب و مسئولین و مومنین روزی به پایان خواهد رسید. باید می‌فهمیدند این افسار گسیختگی یک جا به بن بست می‌رسد و اینک آن روز است.

خانم پگاه آهنگرانی و امثال ایشان باید می‌فهمیدند که روزی خواهد رسید که حتی مسئولین ارشاد و تلویزیون هم روی دفاع از آنان را نخواهند داشت. چرا که اهالی سینما و تلویزیون جایی برای حمایت و دفاع نگذاشته‌اند. از مسئولین ارشاد و تلویزیون خطای حمایت از این جریان غلط و آلوده را یک جا به اجبار متوقف خواهند کرد. آنجاست که مردم در برابر سینما و تلویزیون خواهند ایستاد. آنجاست که نیروی انتظامی که تاکنون امنیت گروه‌های فیلم و سریال ساز را تامین می‌کرده، از آنان روی گردانده، خود در برابر آنان خواهد ایستاد. چرا که نیروی انتظامی همانگونه که مسئول مبارزه با ناامنی و شرارت و بی‌قانونی است. مسئول مبارزه با بی‌حیایی و پرده دری و شکستن خط قرمز‌ها و مسئول حفاظت از ارزش هاست.

اگر خانم آهنگرانی و دیگر عوامل سینما و تلویزیون گمان کرده‌اند که نیروی انتظامی فقط یک بازوی بازدارنده و نظامی در دست دولت مردان و سیاستمداران است سخت اشتباه کرده‌اند. نیروی انتظامی در جمهوری اسلامی یک نیروی عقیدتی- فرهنگی و سپس نظامی است و خود دارای فکر و فرهنگ و اراده و ایمان است و نسبت به ناهنجاری‌ها به موقع تصمیم می‌گیرد. در حقیقت نیروی انتظامی مسئول برخورد با قانون شکنی‌ها و مدافع اعتقادات و ایمان جامعه اسلامی است.

آیا وقت آن نرسیده که بت فیلمسازان و سریال سازان شکسته شود و این الگوی غلط اصلاح شود؟ آیا زمان آن نرسیده است که مسئولین به جای حمایت و دفاع از فیلم و سریال سازی غیراسلامی، ضد انقلاب و ضد ایران و ایرانی، به اصلاح و هدایت آن بپردازند. آیا زمان آن نرسیده که قانون همانگونه که در مورد اقشار مختلف جامعه اجرا می‌شود در مورد فیلم و سریال سازان نیز اجرا گردد؟ آیا زمان آن نرسیده است که...

خدایا غیرت و حمیت اسلامی را از مردم ما و از دولتمردان ما نگیر و به غیرتمداران و آنان که به تکلیف الهی خود در برخورد با بی‌حجابی و بی‌مبالاتی و پرده دری، عمل می‌کنند اجر جزیل و پاداش بی‌پایان عنایت فرما. خدایا به نیروی انتظامی ما توفیق خدمتگزاری به خدا و بندگانش را عنایت فرما.
التماس دعا
فرج اله سلحشور


منبع : مهر

به روز شده در : شنبه 3 تير 1391 - 2:49

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

مهناز
شنبه 3 تير 1391 - 4:41
-23
موافقم مخالفم
 

چشه این ؟!؟!

آفتاب
شنبه 3 تير 1391 - 6:10
4
موافقم مخالفم
 

تو دیگه تو این بلبشو حرف نزن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


شنبه 3 تير 1391 - 6:19
-20
موافقم مخالفم
 

این بابا باید بره تو غار زندگی کنه

رضا
شنبه 3 تير 1391 - 8:33
23
موافقم مخالفم
 

نباید باگفته های آقای سلحشور با بی توجهی ویامغرضانه برخورد شود بلکه باید پذیرفت که اینها واقعیت های سینما و تلویزیون ماست وباید برای آن چاره اندیشی کرد. (اگرازروی انصاف وبادید صحیح به مسایل نگاه کرد) وبایدپذیرفت که باگذشت 33 سال ازانقلاب سینما و تلویزیون مابجای حرکت درمسیر الگوهای اسلامی ودینی به بیراهه وانحراف رفته است(دراکثریت موارد).

علی
شنبه 3 تير 1391 - 9:0
7
موافقم مخالفم
 
هی هی هی

خدا شاپور و نادره و نعمت و ... رو بیامرزه

جای بهروز هم خیلی خالیه

چه حکمتی در کار حضرت عزرائیله ؟!؟!

--------------------------------------------------------------------------------

باید برای این آقا یه رسانه اختصاصی بسازن به نام : رسانه واتیکان یا "Vatican Media"

بره برای خودش کار کنه این قدر به پر و پای ملت نپیچه

مریم
شنبه 3 تير 1391 - 10:16
9
موافقم مخالفم
 

آقای سلحشور شما حالتون خوبه!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نکنه وزیر حیثیت سینما شدید ؟؟؟ یا شایدم سینما ماله شماست و ما خبر نداریم ؟! والا چی کار داری به کاره بازیگرای زن ای بابا!!1

جواد
شنبه 3 تير 1391 - 10:47
4
موافقم مخالفم
 

هنوز از اسکاری که ایران گرفته دلش چرکینه !!!

سینا
شنبه 3 تير 1391 - 14:26
3
موافقم مخالفم
 

[جناب سلحشور واقعا زمانش رسیده !! منتهی زمان بیدار شدن شما و امثال شما از خواب غفلت و نادانی

لیلا
شنبه 3 تير 1391 - 16:9
-18
موافقم مخالفم
 

وااااي واااي از دست اين همه تهمت و اهانت خسته شديم. بخدا اين مسلماني نيست كه عيب گيري بيخود مي كنين. خداوند نام ديگرش ستار العيوب است و شما بنده هاي خدا نامتان اتهام زن العيوب! واقعا فكر ميكنين اين راه و رسم مسلمونيه جناب سلحشور؟؟؟

رویا
شنبه 3 تير 1391 - 16:11
6
موافقم مخالفم
 

در خانه اگر كس است يك حرف بس است؛ شما اگر تعاليم درست و ارزنده اي داشتين، الان بايد دخترتان اولين و بيشترين دفاع را ازتون مي‌كرد نه اين‌كه هميشه منتقد و معترض شما و نظراتتون باشه. اگه اينقدر دلسوزين واسه خانه و اهل خانه خودتان فكري بكنيد تا ارشاد شوند به راه راستتتتت جناب فرج خداوند!

مهدی
شنبه 3 تير 1391 - 16:29
1
موافقم مخالفم
 

دمت گرم هم حرفای قبلی درسته هم جدیدا الحق که راست میگی . هر کی میگه دروغه خودشو زده به خواب

ياالله
شنبه 3 تير 1391 - 16:33
7
موافقم مخالفم
 

نشان درجه اول سلحشوري را بايد به شما داد كه با چنين شجاعت و دليري مثال زدني به يك دختر جوان هنرمند اتهامات واهي مي زنيد و نه از دنيايتان ميترسيد و نه آخرتتان

حسين
شنبه 3 تير 1391 - 16:34
-7
موافقم مخالفم
 

اين پوشه اي كه در عكس نشان اده نامه اعمال سينماي ايران است؟ داره ميگه: بگم؟ بگم؟!

زینب
شنبه 3 تير 1391 - 16:41
5
موافقم مخالفم
 
حرف های اقای سلحشور

اقای سلحشور شما که این قدر دم از دین میزنید بهتر است کتاب هایی که در مورد زندگی پیامبر (ص) و امامان (ع) هست و ادعا می کنید که انان را خوانده اید ولی بعید میدانم یا اگر هم خوانده اید با فکر خود انان را خوانده اید ، دوباره بخوانید شما یک نمونه در دین برای ما مثال بزنید که امامان ما و اصحاب انان این گونه در مورد یک جامعه بزرگ قضاوت کنند ولی انگار شما خود را یک تافته جدا بافته میدانید که اجازه قضاوت در همه امور را به خود میدهید مثل اینکه سریال بسیار بد یوسف پیامبر خودتان را فراموش کرده اید که بازیگران زن آن سریال هم به گونه ای بی حجاب بودند واقعا که متاسفم خدا شفاتون بده الهی امین

محمد
شنبه 3 تير 1391 - 16:44
-13
موافقم مخالفم
 
نداریم

سلام

به نظرتون این آقا کار شاخی داشته تو سینما و تی وی ؟؟

چه کار مفیدی کرده تو این مملکت ؟؟؟

بابا بهترین راه برای مشهور شدن و سر زبون انداختن همینه که الکی به این و اوون گیر بدی ...

این آقا هم ظاهرا می خواد که همیشه اسمی ازش باشه ...

بهزاد
شنبه 3 تير 1391 - 16:45
4
موافقم مخالفم
 

زمانش رسیده که افرادی مثل شما سینما رو ول کنید با این فیلنامه های دزدیتون.در مورد خانم آهنگرانی هم درست صحبت کن.ایشون ارزشش بالاتر از امثال شماست.

يوزارسيف
شنبه 3 تير 1391 - 17:4
19
موافقم مخالفم
 

اين اقا انگار خودش رو در جايگاه نعوذ بالله يوسف ميدونه كه بايد پاكدامني رو ترويج كنه يا از گناه آلوده شدن دنيا به تنگ اومدئه؟ شايدم ايوب شده و صبرش سر اومده؟ يا اصحاب كهف بوده بعد از سي سال از غار اومده بيرون حجاب مردم رو ديده قاطي كرده و نامه نوشته

پرنیان
شنبه 3 تير 1391 - 17:5
4
موافقم مخالفم
 

خدایا خودت هدایتش کن!ببین کی از دین و ایمان حرف می زنه؟!

مجتبی
شنبه 3 تير 1391 - 17:27
-3
موافقم مخالفم
 

واقعا راست میگه سینمای ما به کجا میره؟ اسلام یا غرب؟

سیامک
شنبه 3 تير 1391 - 18:59
11
موافقم مخالفم
 

یه دعایی برات بکنم که مرغ های اسمون به حالت تخم دو زرده کنن...

احمد
شنبه 3 تير 1391 - 22:2
-9
موافقم مخالفم
 

اندکی صبر سحر نزدیک است

محمود
شنبه 3 تير 1391 - 22:12
-14
موافقم مخالفم
 

سینمای ایران شده سینمای دماغ عملی و برنزه کردن.

مجید
شنبه 3 تير 1391 - 22:53
12
موافقم مخالفم
 

اقا خدا شفات بده توهم میزنی در حد بابا اتی یه کییییییییه کم داره بگی دمت گرم شادمون می کنی با حرفات

نسیم
يکشنبه 4 تير 1391 - 7:22
-23
موافقم مخالفم
 

آقای سلحشور نظرتون در مورد دزدیدن ایده مردم (شهاب الدین طاهری) و بعدش معروف شدن چیه؟ این از نظر شما فساد نیست؟

حیثت همه بازیگرای زن رو زیر سوال بردن فساد نیست؟

4تا تار مو و مانتو کوتاه که دقیقا آینه جامعه هست و دارن واقعیت رو نشون می دن نمیشه فساد. هر وقت تونستی یه معجزه ای تو جامعه نشون بدی ادای پیامبرا رو در بیار

راست میگن پیری و معرکه گیری.

همین که هنوز نگفته من امام زمانم باید خدا رو شکر کنیم

پریسا
يکشنبه 4 تير 1391 - 10:48
4
موافقم مخالفم
 

حالش خرابه..... هیچ کس دوسش نداره... به زور میخواد خودش رو تو دل مردم جا کنه

سعید
يکشنبه 4 تير 1391 - 12:38
1
موافقم مخالفم
 

چادرواتون روسریهاتون سر کنید سلحشور اومد

احسان
يکشنبه 4 تير 1391 - 14:0
-10
موافقم مخالفم
 

آقای سلحشور نه ببخشید بی ... .

هرچی بدبختی می کشیم از دست شما و امثال شماهاست .

خواهشا دست از سر بازیگران و دیگر زحمتکشان این سینما بردارید

عامل اصلی فساد خود شمایی آقای سلحشور .

البته اگه فسادی باشه من که فسادی نمیبینم .

كوثر
يکشنبه 4 تير 1391 - 14:50
13
موافقم مخالفم
 
نظردر موردبيانيه آقاى سلحشور

حرف هاى آقاىسلحشور عالىبودن چرا كه واقعا حرف دل مردم يك كشور اسلامىرو زدن.تلويزيون و خصوصا سينما سير نزولىرو در پيش گرفتن و متأسفانه اين نادانىو يا شايدم عناد بعضىاز بازيگران سينما،هر روز رسوايىجديدى رو براىفرهنگ اين مرز و بوم بوجود آورده است،اميدوارم كه فرياد دل ايشون و ما به گوش مسئولينى كه شعارشون رو تساهل و تسامح قرار دادن،برسه و پيش از اينكه اتفاق بدترى بوجود بياد به خودشون بيان و يه كارىبكنن چرا كه اين افراد در مقابل خدا و مردم مسئولن و روزى بايد پاسخگوى كارهاشون باشن!!!

یوسف
يکشنبه 4 تير 1391 - 16:33
0
موافقم مخالفم
 
بیانیه آقای سلحشور

بسم الله الرحمن الرحیم

واقعا خوشحالم که بالاخره یه نفر رگ غیرتش بجوش اومد و درمورد وضع بد زنان سینمای ایران حرف زد خدارو شکر که آقای سلحشور اینطور مردونه حرف دل مردم دیندار و ولایتمدار ایران رو زد،کشور اسلامی سینما و بازیگر اسلامی می خواد چون رسانه ها ی غربی به اندازه کافی دارن بازیگر و فرهنگ مبتذل خودشونو عرضه میکنن،دوستان شما هم یه مقداری هوشمندانه تر به این وضع نگاه کنین چون این سیاست غرب که اول دینمونو بگیره بعد کشورمون رو!

یا علی

كوثر
يکشنبه 4 تير 1391 - 16:50
10
موافقم مخالفم
 
بيانيه آقاى سلحشور

حرف هاى آقاىسلحشور عالىبودن چرا كه واقعا حرف دل مردم يك كشور اسلامىرو زدن،تلويزيون و خصوصا سينما سير نزولىرو در پيش گرفتن و متأسفانه اين نادانىو يا شايدم عناد بعضىاز بازيگران سينما،هر روز رسوايىجديدى رو براىفرهنگ اين مرز و بوم بوجود آورده است،اميدوارم كه فرياد دل ايشون و ما به گوش مسئولينى كه شعارشون رو تساهل و تسامح قرار دادن،برسه و پيش از اينكه اتفاق بدترى بوجود بياد به خودشون بيان و يه كارىبكنن چرا كه اين افراد در مقابل خدا و مردم مسئولن و روزى بايد پاسخگوى كارهاشون باشن!!!

كوثر
يکشنبه 4 تير 1391 - 16:51
15
موافقم مخالفم
 
بيانيه آقاى سلحشور

حرف هاى آقاىسلحشور عالىبودن چرا كه واقعا حرف دل مردم يك كشور اسلامىرو زدن،تلويزيون و خصوصا سينما سير نزولىرو در پيش گرفتن و متأسفانه اين نادانىو يا شايدم عناد بعضىاز بازيگران سينما،هر روز رسوايىجديدى رو براىفرهنگ اين مرز و بوم بوجود آورده است،اميدوارم كه فرياد دل ايشون و ما به گوش مسئولينى كه شعارشون رو تساهل و تسامح قرار دادن،برسه و پيش از اينكه اتفاق بدترى بوجود بياد به خودشون بيان و يه كارىبكنن چرا كه اين افراد در مقابل خدا و مردم مسئولن و روزى بايد پاسخگوى كارهاشون باشن!!!

جعفر
يکشنبه 4 تير 1391 - 19:51
8
موافقم مخالفم
 
شما چه کاره ای؟

بابا باشه ... اصلا تو مومن عالیقدر...تو از یاران با وفای امام زمان... اصلا تو خالص ترین و متدین ترین انسان روی زمین...

دست از سر بقیه بردار...

آخه پگاه آهنگرانی به تو چه ربطی داره...

شما هنوز یه کار سینمایی نساختی این همه خودتو قاطی سینما میکنی و شلوغش میکنی وای به روزی که ...

آخه مگه کسی ازت سوالی کرده یا مگه کسی چیزی گفته که میای الکی نظر شخصی تو اعلام عمومی میکنی؟

مگه شما متولی مذهب مردمی؟

ان شاالله شما هم یه روز خوب میشی...!

يوسف
يکشنبه 4 تير 1391 - 22:0
6
موافقم مخالفم
 

بسم الله الرحمن الرحیم

واقعا خوشحالم که بالاخره یه نفر رگ غیرتش بجوش اومد و درمورد وضع بد زنان سینمای ایران حرف زد خدارو شکر که آقای سلحشور اینطور مردونه حرف دل مردم دیندار و ولایتمدار ایران رو زد،کشور اسلامی سینما و بازیگر اسلامی می خواد چون رسانه ها ی غربی به اندازه کافی دارن بازیگر و فرهنگ مبتذل خودشونو عرضه میکنن،دوستان شما هم یه مقداری هوشمندانه تر به این وضع نگاه کنین چون این سیاست غرب که اول دینمونو بگیره بعد کشورمون رو!

یا علی


يکشنبه 4 تير 1391 - 23:6
-11
موافقم مخالفم
 

حرف هاى آقاىسلحشور عالىبودن چرا كه واقعا حرف دل مردم يك كشور اسلامىرو زدن،تلويزيون و خصوصا سينما سير نزولىرو در پيش گرفتن و متأسفانه اين نادانىو يا شايدم عناد بعضىاز بازيگران سينما،هر روز رسوايىجديدى رو براىفرهنگ اين مرز و بوم بوجود آورده است،اميدوارم كه فرياد دل ايشون و ما به گوش مسئولينى كه شعارشون رو تساهل و تسامح قرار دادن،برسه و پيش از اينكه اتفاق بدترى بوجود بياد به خودشون بيان و يه كارىبكنن چرا كه اين افراد در مقابل خدا و مردم مسئولن و روزى بايد پاسخگوى كارهاشون باشن!!!

محمد
دوشنبه 5 تير 1391 - 4:41
11
موافقم مخالفم
 

این قبیل آدمها برای اینکه بگن ما زنده ایم هر از چندگاهی حرف میزنن! خیلی مهم نیست! اصلا تو شان سایت شما نیست که این حرفها رو منعکس کنید!

زهرا 32ساله
دوشنبه 5 تير 1391 - 8:10
-14
موافقم مخالفم
 

من باشما موافقم آقای سلحشور شجاع و نترس باشید ادامه بدهید من هم برای شما فقط می توانم دعا کنم همین

ازاین نظرات هم معلوم که واقعا این کشور و جوانانش چقدر بی دین بی بصیرت شده اند عزیزان من هردینی قانون خودش را داره شما برید تحقیق کنید در دین مسیح حجاب و حیا هست میبینید که راهبه های مسیحی چرا حجاب دارند ؟ پس انها هم مردمشون دین خودشون را قبول نمی کنند . دردین یهود هم خدا دستور به حیا داده حتی درایران حفظ حجاب و عفت وحیا محکم و قوی بوده از پیش از اسلام مردم ایران یکتاپرست بودند وتارمان قاجاریه حجاب و حیا همیشه در کنار هم بوده تا رضا شاه خدا لعنت کرده عقده ای این اشتباه را مرتکب شد ولی خدا را شکر بعد از انقلاب دوباره ایران و ایرانی به اصل خودشون که شرم و حیا و غیرت بود بازگشتند ولی باچه قیمتی. کشته شدن و حتی مفقود شدن هزاران هزار جوانان کشورمان همراه بود منظورم از سال 42 تا 57 شوخی نیست بدون تحقیق توهین نکنید انقلاب ما حامیش وپشتیبانش خداوند بود خدا موافق حرکت مردم ایران بود وانقلاب ما یک معجزه بود وگرنه دست خالی و با اون قدرتی که شاه و حامیانش داشتند چطور ما مردم تونستیم ؟ واقعا تا حالا به هدف انقلابمون فکر کردید که اصلا چی شد به چه علت ؟ گزینه اول برای برچیده شدن فساد و فحشا و بعد هم ظلم بود . پس ببینید 15 سال تلاش و شکنجه شدن و کشته شدن تا انقلاب پیروز شد ودوباره یکسال بعد به مدت 8 سال جنگ شد نزدیک 80% مردم تو جبهه ها با دست خالی بدون حمایت هیچ کشوری مقاومت کردند وباز جه جوانانی که اصلا نمی تونم آماری از کشته هامون بدم چقدر جانباز که هنوز تعداد بسیاری از اونها گوشه آسایشگاهها و خونه هاشون دارند جون میدند هنوز بعد 30سال شهید می یارند ولی باز هم مادرانی چشم انتظارند یکی از آنها مادر بزرگ من بود که 2 سال پیش فوت شد و چشمش به در خشکید آخرش هم خبری از داییم نیومد خوب حالا این همه زحمت این همه خون این همه خانواده داغدار که هنوز هم ادامه داره سزاواره یک عده بازیگر خدانشناس بی بندوبار .سینمای اسلامی ما و جوانان پاک ما را اینطور به بازی بگیرند و هرروز مدل موی جدید مدل تیپ بی حیاگی از خودشون در بیارند و نصف بچه های ما خدا شاهده الگوی لباس و آرایششون شدند .شنیدید میگند دنیا دار مکافاته و هر آدمی آخر عاقبتی داره بالاخره چوب خدا صدا نداره انشاالله خدا و خون شهدا آه دل 80% خانواده های شهدا و کلا ایثارگران و شما آقای سلحشور تقاصشون را بده هرکی که تو این مملکت خیانت به فرهنگ و دینش و این مردم میکنه و بازیگران بدونند که من وخیلی هایی که می شناسمشون دارند بهتون نفرین میکنند من سرنمازم یکی از دعاهای اصلیم انشاالله هدایت شدن شماست یا اگه هدایت نشدید تقاص سختی بدید.

شرم وحیاو عفت هیچوقت قدیمی نمیشه هرکه با خدا در افتاد ورافتاد متاسفانه اگه خیلی هم طول بکشه ولی بالاخره ورمیفته

محسن
دوشنبه 5 تير 1391 - 10:15
0
موافقم مخالفم
 

خداوند سلحشور رو به راه راست هدایت کنه ...

ali
دوشنبه 5 تير 1391 - 13:26
-3
موافقم مخالفم
 

یاد کتاب تاریخ و قرون وسطی و حکومت کلیسا و پاپ افتادم

محمود
دوشنبه 5 تير 1391 - 16:34
-7
موافقم مخالفم
 

قرصت را خوردی فرج

حجت
سه‌شنبه 6 تير 1391 - 8:36
2
موافقم مخالفم
 

هی هی این فک کرده نسخه دوم خداست.حاجی من ذلیخارو میدیدم تو سریال مزخرفی که ساخته بودی حالم یه جورایی!!!!!!! میشد.همه اونایی که نابودشون کردی ناموسای منو خودت بودن.از قرآن سواستفاده نکن خواهشا.

حجت
سه‌شنبه 6 تير 1391 - 8:50
-4
موافقم مخالفم
 

سوره غایشه آیه 22 - ای پیامبر تو بر مردم سیطره و تسلط نداری.

سوره انعام آیه 117 - پيامبر ما تو را نگهبان و حافظ مردم قرار نداده ايم و تو وكيل مردم نيستي.

حاجی بشین سرجات.

نجمه
سه‌شنبه 6 تير 1391 - 8:52
-11
موافقم مخالفم
 
بیانیه آقای سلحشور

من یه سوال دارم این آقا واقعا نظرای مردمو راجع به خودش نمی بینه واقعا که روش زیاده متحجر فکر کن سینما هم مثل صدا و سیما بود اون وقت مردم بیچاره باید چی کنن ؟

نجمه
سه‌شنبه 6 تير 1391 - 8:52
-1
موافقم مخالفم
 
بیانیه آقای سلحشور

من یه سوال دارم این آقا واقعا نظرای مردمو راجع به خودش نمی بینه واقعا که روش زیاده متحجر فکر کن سینما هم مثل صدا و سیما بود اون وقت مردم بیچاره باید چی کنن ؟

بنی آدم
سه‌شنبه 6 تير 1391 - 17:16
-8
موافقم مخالفم
 

نیروی انتظامی یا وزارت ارشاد رو قبول نداری که دم به دیقه حیسیت همه نهاد ها و شخصیت هارو زیرسوال میبری؟اگر سینما به فحشا کشیده شده باشه آنان نیز مقصرن،خوب اگر مقصرن طرف حساب و سخنت با اونا باشه نه 4تا بازیگر!!!آقای آنقلاب و مسئولین و مومنین صبرشون تموم شده شمارو به نمایندگی از خودشون چ زمانی انتخاب کردند!!!

شیعه مولا علی(ع)
سه‌شنبه 6 تير 1391 - 19:48
-2
موافقم مخالفم
 
امر به معروف و نهی از منکر

بچه ها شما چرا اینجوری هستین مثلا ما شیعه های مولا علی (ع) هستیم شماها که میرین آیه از قرآن در میارین که به نفع امثال خودتونه برین آیه درباره امر به معروف و نهی از منکر دربیارین که به نفع همس،همه میدونن که وضع سینماها اصلا خوب نیست پس فرغی نمیکنه که این حرفو کی زده مهم اینه که یه راه حلی واسش پیدا کنیم وگرنه عواقبش دامن خودمونم میگیره

حمید
چهارشنبه 7 تير 1391 - 10:21
0
موافقم مخالفم
 

دوستان میدونستید در کراچی پاکستان برای شهدای جنگ ما یادمان میگیرند اونجا شیعه هاشون شهید همتو از خیلی از جوان های ما بهتر میشناسند اما اینجا چی اگر فیلمی برای شهدا ساخته شود اهالی سینما کارگردانشو تو جشن خانه سینما هو میکنند واقعاکه سینما داره به چه سمتی میره داره با ساز کیا میرقصه

بازیگرانی که با پول و پارتی به سینما آمده اند حالا شدند الگوی ما آها ببخشید یادم رفته بود که نباید به قشر مثلا هنر مندمان اعتراض کنیم

نیوشا
چهارشنبه 7 تير 1391 - 12:42
-3
موافقم مخالفم
 

آیا زمان آن نرسیده که تو دیگه هر وقت جنجال ها خوابید یه تز جدید ندی؟

محمدرضا
چهارشنبه 7 تير 1391 - 14:54
8
موافقم مخالفم
 

تا حدودی موافقم-اما نباید به همه تهمت زد

حسام
شنبه 10 تير 1391 - 11:22
7
موافقم مخالفم
 

سینما جای کار هستش.جای حرف خارج از مدیوم سینما نیست. اگه سینمای ما به انحطاط کشیده شده (که به نظرم بخش کوچیکیش درسته) به خاطر اینه که شما و امثال شما که مورد اعتماد نظامید نشستید و [...] قیل و قال می کنید. حرفی که تو میزنی کجا حرف انقلاب بود. [...] کجا حرف اسلام و حضرت علی هستش؟ بترس از خدا که روز قیامت کارنامه ی خودت خالی باشه....دیگران هم قطعا روز موعودی خواهند داشت.

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���