«تنها دوبار زندگی می‌کنیم» برای دانشجویان با بلیت نیم‌بها به نمایش درمی‌آید : :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
يکشنبه 22 آذر 1388 - 19:26
module-htmlpages-display-pid-97.html
      



http://www.mohammadmohammadian.blogfa.com/



-

                       




«تنها دوبار زندگی می‌کنیم» برای دانشجویان با بلیت نیم‌بها به نمایش درمی‌آید

سینمای ما - بلیت فیلم سینمایی "تنها دوبار زندگی می‌کنیم" ساخته بهنام بهزادی همزمان با اکران عمومی برای دانشجویان به صورت نیم‌بها ارائه می‌شود. پخش این فیلم برعهده فیلمیران است و با توجه به مذاکرات انجام شده همزمان با 25 آذرماه اکران عمومی "تنها دوبار زندگی می‌کنیم"، دانشجویان می‌توانند با ارائه کارت بلیت نیم بها تهیه کنند. با توجه به اینکه مخاطبان اصلی این فیلم دانشجویان و جوانان هستند، این تصمیم گرفته شده است.

اکران عمومی" تنها دوبار زندگی می‌کنیم" از 25 آذرماه در سینماهای پردیس زندگی، پردیس ملت، اریکه ایرانیان، آزادی، فرهنگ و فلسطین شروع می‌شود.

خلاصه داستان "تنها دو بار زندگی می‌کنیم" آمده است: سیامک 40 ساله و راننده مینی‌بوس است و در پی ماجراهایی تصمیم می‌گیرد در فرصتی چند روزه کارهایی را که همیشه حسرتشان را داشته انجام دهد و روز تولدش از این دنیا برود. علیرضا آقاخانی، نگار جواهریان، عباد کریمی، رایا نصیری و رامین راستاد در فیلم بازی کرده‌اند.

از دیگر عوامل تولید فیلم می‌توان به نویسنده: بهنام بهزادی بروجنی، مدیر فیلمبرداری: بایرام فضلی، صدابردار: یداللّه نجفی، مدیر هنری: منصوره یزدانجو، طراح و مجری گریم: کورش علیزاده طاری، مجری طرح و مدیر تولید: اسماعیل میهن‌دوست، مشاور کارگردان: رضا میرکریمی و تهیه کننده: بهروز هاشمیان با حمایت مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی اشاره کرد.

فیلم سینمایی "تنها دو بار زندگی می‌کنیم" در جشنواره فیلم فجر نامزد دریافت بهترین فیلم اول، در جشن انجمن منتقدان نامزد جایزه بهترین فیلمنامه و در جوایز اسکرین آسیا پاسیفیک نامزد بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر مرد شده و در جشنواره‌های شیکاگو، موزه هنرهای زیبای بوستن، مکزیکوسیتی، اوبین فرانسه و سینمایی جنوب به نمایش درآمده است.

این فیلم در جشنواره اوشین سینه‌فن که از 24 تا 30 اکتبر در هند برگزار شد، جایزه بهترین بازیگران مرد و زن آن به علیرضا آقاخانی و نگار جواهریان اهدا شد.



منبع : مهر

به روز شده در : دوشنبه 16 آذر 1388 - 20:43

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       









  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 1.50024199486 seconds.