سه‌شنبه 25 اسفند 1388 - 21:35











-

I تبلیغات متنی I
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------



               



مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي در خصوص شایعات و حاشیه‌های اخير رسانه‌ها و محافل خبري توضیح داد
آخرین وضعیت فیلم‌های «زندگي با چشمان بسته»، «هيچ»، «زم‌هرير»، «آتشكار» و ...

سینمای ما- عليرضا سجادپور گفت: فيلم سينمايي «زندگي با چشمان بسته» را تماشا كردم و با توجه به اين كه در آخرين مراحل فني قرار دارد احتمال نمايش اين فيلم در آخرين روزهاي جشنواره وجود دارد. «سيد عليرضا سجادپور» مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي در خصوص برخي از مطالب مطرح شده اخير در بين رسانه‌ها و محافل خبري به گفت‌وگو پرداخت كه در اين مصاحبه در خصوص احتمال حضور «زندگي با چشمان بسته» در جشنواره، مسائل مطرح شده در خصوص سه فيلم سينمايي «هيچ»، «آتشكار»، «زمهرير» و همچنين ادامه روند صدور پروانه ساخت‌ها به صحبت پرداخت.

*احتمال نمايش «زندگي با چشمان بسته» در آخرين روزهاي جشنواره وجود دارد
سجادپور كه اخيرا شخصا فيلم سينمايي «زندگي با چشمان بسته» رسول صدرعاملي را بازبيني كرده است در خصوص حضور و يا عدم شركت اين فيلم در جشنواره به فارس گفت: چند روز قبل اين فيلم را نگاه كردم و تنها مرحله صداگذاري نهايي و موسيقي آن باقي مانده كه در صحبتي كه با «محمدرضا تخت‌كشيان» تهيه كننده اين فيلم داشتم عنوان شد كه سعي مي‌شود تا پايان جشنواره اين فيلم آماده نمايش شود.
وي افزود: با توجه به اينكه احتمال نمايش «زندگي با چشمان بسته» در آخرين روزهاي جشنواره وجود دارد شخصا از دبير جشنواره خواهش كردم كه در صورت رسيدن اين فيلم باكس مناسبي براي نمايش فيلم «رسول صدرعاملي» در نظر گرفته شود.

*«هيچ» مشكل نظارتي حادي ندارد
سجادپور در ادامه اين گفت‌وگو در خصوص مسائل مطرح شده پس از انتشار خبر نمايش محدود سه فيلم سينمايي «هيچ»، «آتشكار» و «زمهرير» در جشنواره و مسائل مطرح شده در پي آن كه در مطبوعات عنوان شده است اين سه فيلم به عنوان اولين فيلم‌هاي توقيفي معاونت سينمايي جديد به حساب مي‌آيند اظهار داشت: به هر حال هر كسي مي‌تواند از اخبار و رويدادهاي مختلف برداشت خود را داشته باشد اما بايد عنوان كنم كه به اعتقاد من فيلم سينمايي «هيچ» مشكل نظارتي حادي ندارد.

*پروانه نمايش «زم‌هرير» بايد در شوراي پروانه نمايش بررسي شود
وي افزود: اما در مورد فيلم سينمايي «زم‌هرير» بايد بگويم كه در مورد پروانه نمايش اين فيلم بايد در جلسه شوراي پروانه نمايش در خصوص صدور و يا عدم صدور پروانه نمايش اين فيلم صحبت و تبادل نظر شود.
مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي همچنين با رد شايعات در خصوص انتقاد هيات انتخاب جشنواره از مضمون و محتواي «زمهرير» و كپي برداري آن از فيلم سينمايي «اخراجي‌ها» گفت: تا آنجا كه يادم مي‌آيد هيچگاه در هيات انتخاب اين نوع بحث‌ها صورت نگرفت و به ياد ندارم كه هيچكدام از اعضاي هيات انتخاب نيز چنين بحثي را در خصوص مضمون و محتواي اين فيلم مطرح كرده باشند.

*احتمال رفع مشكل «آتشكار» وجود دارد
سجادپور همچنين در خصوص فيلم سينمايي «آتشكار» و اينكه پس از رفع توقيف فيلمهاي «صدسال به اين سالها» و «تسويه حساب» آيا احتمال صدور پروانه نمايش اين فيلم نيز وجود خواهد داشت به فارس گفت: مشكلات «آتشكار» مربوط به دوسال قبل است كه در صحبتي كه با محسن اميريوسفي كارگردان اين فيلم داشتم به ايشان گفته‌ام كه احتمال رفع مشكل اين فيلم وجود دارد اما هنوز مشكلات اين فيلم به طور كامل برطرف نشده است و در صورت برطرف شدن اين مشكلات احتمال صدور پروانه نمايش براي «آتشكار» نيز وجود خواهد داشت.

*هيچ محدوديتي براي صدور پروانه ساخت در معاونت سينمايي وجود ندارد
مدير كل اداره نظارت و ارزشيابي در ادامه اين گفتگو در خصوص اينكه تا پايان سال چه تعداد پروانه ساخت با توجه به ظرفيت‌هاي سينماي ايران صادر خواهد شد گفت: اين موضوع به طور قطعي قابل پيش بيني نيست چرا كه ما محدوديت خاصي براي صدور پروانه ساخت قائل نشده‌ايم و ظرفيت‌هاي سينماي ايران را حتي بيشتر از پروانه ساخت‌هاي صادر شده مي‌دانيم كه قطعا، آمار دقيق پروانه ساخت‌ها را تا پايان سال اعلام مي‌كنيم اما فكر مي‌كنم از ابتداي سال 88 تاكنون بيش از 100 عنوان پروانه ساخت صادر شده است كه قطعا تا پايان سال اين رقم بيش از 100 عنوان خواهد بود و بازهم تاكيد مي‌كنم هيچ محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد و ممكن اين تعداد به 120 عنوان برسد.

*در ايام جشنواره همه ما در خدمت جشنواره خواهيم بود
سجادپور در خاتمه اين گفتگو با اشاره به اينكه در ايام برگزاري جشنواره جلسات شوراي پروانه ساخت و نمايش برگزار نخواهد شد به فارس گفت: به دليل اهميت جشنواره در ايام برگزاري جشنواره فيلم فجر همه ما در خدمت جشنواره خواهد بود.



منبع : فارس

به روز شده در : يکشنبه 27 دي 1388 - 16:0

       
چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

زهرا
شنبه 3 بهمن 1388 - 22:56
0
موافقم مخالفم
 

اي نامردا كامنتا رو ديگه تاييد نمي كنيد

كلا خيلي خودتونو لوس مي كنيد تاز گيا.

اون از امير قادري كه معلوم نيست كجا ول كرد رفت,

اينم از اين كامنتا كه هر صفحه باز ميشه دريغ از يه كامنت.

آدم دلش ميگيره انگار محله ارواحه .

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       











  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 5.1245610714 seconds.