دوشنبه 6 ارديبهشت 1389 - 4:56










-

I تبلیغات متنی I
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------



                       



فرج‌الله سلحشور به منتقدان مطبوعاتي‌ در برابر بازتاب انتقاداتش از ده نمکی پاسخ داد
بنده تنها انتقادي سازنده و دوستانه از كار يك برادر مسلمان كردم

سینمای ما- فرج‌الله سلحشور «به بعضي مطبوعات بيمار» درباره انتقادات مسعود ده‌نمكي و بازتاب آن در مطبوعات يادداشتي نوشت.  در متن اين يادداشت آمده: بعضي از روزي‌نامه‌هاي كذايي و معلوم‌الحال از اينكه آقاي «ده ‌نمكي» پاسخ بنده را نداده، ناراحت‌اند. ضمن تشكر از آقاي ده نمكي كه تحمل انتقاد كردند و حرمت دوستي را نگه داشتند و نشان دادند كه روحيه انتقادپذيري دارند، بايد به اين روزي‌نامه‌ها و مجلات كه نان خود را از ميان لجنزار اختلاف ديگران پيدا مي‌كنند و با دو بهم‌زني تفرقه مي‌اندازد و حكومت مي‌كنند! عرض كنم كه بنده تنها انتقادي سازنده و دوستانه از كار يك برادر مسلمان كردم و ايشان هم اگر صلاح بدانند، پاسخ مي‌دهند و اگر نياز نباشد، مي‌پذيرند.
 اين اختلاف‌افكني‌ها و دو بهم زني‌ها ماهيت حقيقي شما را برملا مي‌كند و نشان مي‌دهد، آنچه بنده در مورد ماهيت سينما و تلويزيون و روزي‌نامه و مجلات سينمايي مي‌گويم پر بي‌راه نيست. از كوزه همان برون تراود كه در اوست... از شما كه سر نخ‌هايتان جاي ديگري است و عروسك‌هاي عروسك گردانان آن سوي مرزها هستيد، انتظاري جز اين نيست.
سلحشور در انتهاي يادداشت خود آورده است: باز هم از آقاي ده نمكي به خاطر تحمل بنده تشكر مي‌كنم و عرض مي‌كنم، به كوري چشم اختلاف‌افكنان، نيروهاي معتقد به نظام و ولايت با يكديگر همدل و همسو هستند و طرح و توطئه‌هاي شما به حول قوه الهي تأثيري در اين همدلي ندارد.



منبع : فارس

به روز شده در : پنجشنبه 2 ارديبهشت 1389 - 15:58

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       













  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 0.870859146118 seconds.