شنبه 25 ارديبهشت 1389 - 8:14
























-

I تبلیغات متنی I
موسسه سینمایی پاسارگاد
به تعدادی آقا و خانم جهت بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال نیازمندیم
09121468447
----------------------------
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------

موسسه سینمایی پاسارگاد
ارائه هنرور و بازیگر به پروژه‌ها
09121468447


                       



جزئیات برنامه‌های ششمین نشست باشگاه فیلم سایت "سینمای ما"
حضور نگار جواهریان،بازیگر برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر، همراه با بهروز شعیبی، سحر دولتشاهی و جواد عزتی در جلسه پرسش و پاسخ

سینمای ما- ششمین برنامه باشگاه فیلم سایت "سینمای ما" به نمایش فیلم و پشت‌صحنه «طلا و مس» و پرسش و پاسخ با بازیگران و عوامل فیلم اختصاص دارد. «طلا و مس» از فیلم‌های مطرح و برگزیده جشنواره فیلم فجر بود و در هفت رشته اصلی از جمله بهترین فیلم و کارگردانی و فیلمنامه و موسیقی و بازیگر زن نقش اول کاندیدای دریافت سیمرغ بلورین شد. نگار جواهریان برای بازی در این فیلم سیمرغ بلورین جشنواره را از آن خود کرد.

برنامه نشست پرسش و پاسخ «طلا و مس» با حضور همایون اسعدیان (کارگردان)، منوچهر محمدی (تهیه‌کننده)، حامد محمدی (فیلمنامه‌نویس)، آریا عظیمی‌نژاد (موسیقی) و بهرام دهقانی (تدوین) و نگار جواهریان، بهروز شعیبی، جواد عزتی و سحر دولتشاهی (بازیگران فیلم) برگزار می‌شود.
منتقد مهمان این برنامه حمیدرضا صدر است.
این برنامه به همت سایت سینمای ما و با همکاری پردیس سینمایی پارک ملت در تاریخ شنبه 25 اردیبهشت 1389 برگزار می‌شود. ساعت شروع برنامه 6 بعدازظهر خواهد بود.
در این برنامه علاوه بر نمایش فیلم و برگزاری جلسه نقد و بررسی فیلم با حضور کارگردان و عوامل فیلم و بازیگران اصلی، فیلم پشت‌صحنه «طلا و مس» برای اولین بار نمایش داده می‌شود. پوستر و تراکت‌های تبلیغاتی فیلم با امضای هنرمندان فیلم و سی‌دی اختصاصی عکس، پشت‌صحنه و تیزر و آنونس‌های فیلم به عنوان هدیه به میهمانان و حاضران در برنامه هدیه داده می‌شود.

كانون فيلم هشت و نيم مثل برنامه قبلي سايت سينماي ما  به 5 نفر از شركت كنندگان در جلسه پرسش و پاسخ و  نمايش فيلم طلا و مس كه با حضور عوامل فيلم برگزار مي شود به قيد قرعه هديه مي دهد. اين هديه يك مجموعه فيلم از بهترين فيلم هاي تاريخ سينماي جهان است.

قيمت بليت اين برنامه 6000 تومان است. علاقه مندان مي توانند براي شركت در اين مراسم و تهيه كارت ورود به يكي از مراكز زير مراجعه كنند:
1- گيشه پرديس سينمايي ملت تهران
2- كانون فيلم هشت و نيم :  پاسداران، ميدان هروي، خيابان وفامنش، خيابان جوانشير، روبه روي بانك تجارت ، واحد هاي تجاري ساختمان پزشكان فارابي
3- دفتر سايت سينماي ما:  خيابان قائم مقام فراهاني، نرسيده به خيابان شهيد بهشتي، خيابان دهم، پلاك 22 ، واحد 6
4- ارسال بليت با پيك: 88515155 داخلي 109

 این ششمین برنامه باشگاه فیلم سایت "سینمای ما" است. پیش از این، برگزاری برنامه‌های نشست با عوامل فیلم‌های «آتش‌بس» و «هوو» در دوره قبل و جلسات پرسش و پاسخ کاربران سایت با عوامل فیلم‌های «درباره الی»، «خاک‌آشنا» و «بی‌پولی» با استقبال بی‌سابقه علاقمندان سینما روبرو شد.



به روز شده در : چهارشنبه 22 ارديبهشت 1389 - 16:7

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       
















  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 0.0549221038818 seconds.