سه‌شنبه 22 تير 1389 - 23:52


















-

I تبلیغات متنی I
موسسه سینمایی پاسارگاد
به تعدادی آقا و خانم جهت بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال نیازمندیم
09121468447
----------------------------
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------

موسسه سینمایی پاسارگاد
ارائه هنرور و بازیگر به پروژه‌ها
09121468447




 


 



                       



سينماها با پخش فوتبال بيش از 300 درصد افزايش مخاطب داشته‌اند
امیرحسین علم‌الهدي: طرح‌ جديد نمايش ليگ داخلي فوتبال در سينماها به ارشاد ارائه مي‌شود

سینمای ما-  مدير پرديس سينماي ملت از ارائه طرح ادامه نمايش بازي‌هاي فوتبال (شامل بازي‌هاي خارجي و داخلي) در پرديس‌هاي سينمايي به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي خبر داد. اميرحسين علم‌الهدي با اعلام خبر فوق افزود: در حال حاضر به دنبال تدوين طرحي هستيم كه پس از پايان جام جهاني آن را به وزارت ارشاد ارائه كنيم تا بتوانيم بازي‌هاي فوتبال را همچنان در سينماها و پرديس‌هاي سينمايي نمايش دهيم.
وي افزود: در حال كار كارشناسي بر روي اين طرح هستيم تا تنوع را وارد سالن سينماها كنيم اما نبايد اين طرح به گونه‌اي باشد كه براي فيلم‌ها مزاحمت ايجاد كنيم.

*قصد داريم بازي‌هاي داخلي و خارجي را نمايش دهيم
مدير پرديس سينماي ملت خاطرنشان كرد: در طرح جديد قصد داريم بازي‌هاي داخلي و خارجي را نمايش دهيم و به دنبال راهكاري براي اين موضوع هستيم چرا كه با اجراي اين طرح مطمئنا همه اركان سينما از آن منتفع خواهند شد.

* ادامه اين طرح مي‌تواند منجر به عادت فيلم ديدن و سينما رفتن در بين مردم ما شود
علم‌الهدي تصريح كرد: در جريان اجراي اين طرح براي بازي‌هاي جام جهاني عملا ديديم كه وقتي مردم بليت فوتبال گيرشان نمي‌آيد، دست خالي سينما را ترك نمي‌كنند و به سالن‌هاي ديگر مراجعه مي‌كنند و فيلم‌هاي سينمايي را مي‌بينند كه ادامه اين طرح در آينده مي‌تواند منجر به عادت فيلم ديدن و سينما رفتن در بين مردم ما شود.
اين سينمادار خاطرنشان كرد: سينماي ايران نياز دارد تا درآمد داشته باشد و اگر نتواند درآمد داشته باشد و از قبال اين درآمد براي خود هزينه نكند، اين روز به روز به مخروبه‌شدن سينماها منجر خواهد شد و مطمئنا ادامه اين طرح، هم باعث ارتقاء امنيت اجتماعي خواهد شد و هم سود مناسبي را عايد سينماي ايران خواهد كرد.

* اگر اين طرح بخواهد ادامه پيدا كند در زمان نمايش مفيد فيلم‌ها نخواهد بود
وي در ادامه گفت‌وگوي خود با فارس با رد انتقادها و اين موضوع كه اين طرح باعث ريزش مخاطبان سينما خواهد شد، گفت: به هيچ عنوان چنين چيزي نيست بلكه در درجه اول براي ما فيلم اهميت دارد. ما بايد بتوانيم در ساعت‌هايي كه به عنوان سئانس‌هاي مرده سينما به حساب مي‌آيند، مخاطبان را به سالن‌ها بكشانيم كه در مدت اخير نيز بازي‌ها در زمان‌هايي پخش شده است كه جزء سئانس هاي مرده سينما به حساب مي‌آمده و قطعا اگر اين طرح بخواهد ادامه پيدا كند، در زمان نمايش مفيد فيلم‌ها نخواهد بود.
علم‌الهدي تصريح كرد: البته اين موضوع را نيز بايد در نظر بگيريم كه سالن‌هاي سينمايي اكثرا چندين سالن دارند كه يكي از آنها بدون اين كه مزاحمتي را براي نمايش فيلم‌ها ايجاد كند مي‌تواند به پخش فوتبال اختصاص پيدا كند كه البته سرريز تماشاگران فوتبال باز هم به سالن‌هاي ديگر خواهند رفت.

* وقتي اين هجوم را به سالن‌ها مي‌بينيم، شور و شعف وجود ما را فرا مي‌گيرد
اين كارشناس حوزه پخش و نمايش سينما در ادامه بيان داشت: ما به عنوان سينماداران وقتي اين هجوم را به سالن‌ها مي‌بينيم شور و شعف وجود ما را فرا مي‌گيرد و اين اتفاقا جزء سياست‌هاي نظام است كه بتوانيم با برنامه‌هاي خوب اوقات فراغت مردم را پر كنيم و اتفاقا اين طرح نشان داده است كه مي‌تواند همانند طرح موفق اذان تا اذان در ارتقاي ضريب امنيت اجتماعي مؤثر باشد. چرا كه خانواده‌ها دارند براي ديدن فوتبال به سالن‌هاي سينمايي مي آيند و اين خودش باعث مي‌شود وقتي جوان به سالن بيايد هيجان خود را خالي كند ديگر سراغ بزهكاري نرود.

* بيش از 300 درصد افزايش مخاطب داشته‌ايم
علم الهدي تأكيد كرد: با اجراي طرح نمايش بازي هاي فوتبال جام جهاني در پرديس هاي سينمايي بيش از 300 درصد افزايش مخاطب داشته‌ايم و مهم‌تر از همه حضور خانواده‌ها در سالن‌ها است كه به بهانه فوتبال به سينما مي‌آيند و اگر بليت فوتبال گيرشان نيايد به ديدن فيلم‌هاي سينمايي مي‌روند.
مدير پرديس سينماي ملت در ادامه بيان داشت: همه جاي دنيا سينما رفتن به عنوان يك شاخصه توسعه اجتماعي به حساب مي آيد همه جا به بهانه‌هاي مختلف نظير فوتبال مردم را به سالن سينما مي‌كشانند و ما نيز بايد بتوانيم تجربه‌هاي موفقي را كه در دنيا انجام شده است دريافت و با يك ساز و كار مناسب اجرا كنيم. چراكه اتفاقا با توجه به اين كه همگي سالن‌هاي سينماي ما كنترل شده هستند، خانواده‌ها مي‌توانند به راحتي دست جوانان خود را بگيرند و به سالن‌ها بيايند.

*نمايندگان پليس امنيت اجتماعي، اداره اماكن و بازرس وزارت ارشاد بازي هلند- اروگوئه را ديدند
وي در خاتمه با اشاره به اينكه شب گذشته نمايندگان پليس امنيت اجتماعي، اداره اماكن و بازرس وزارت ارشاد با حضور در پرديس ملت بازي هلند و اروگوئه را در كنار مردم تماشا كردند گفت: طبق آماري كه من دارم شب گذشته نيز استقبال بسيار خوبي از بازي هلند و اروگوئه شد به گونه اي كه دو سالن پرديس ملت و چند سالن پرديس آزادي كاملا پر بودند.



منبع : فارس

به روز شده در : پنجشنبه 17 تير 1389 - 22:14

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       












  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 1.18111491203 seconds.