يکشنبه 21 شهريور 1389 - 4:42


















-

I تبلیغات متنی I
موسسه سینمایی پاسارگاد
به تعدادی آقا و خانم جهت بازی در فیلم‌های سینمایی و سریال نیازمندیم
09121468447
----------------------------
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------

موسسه سینمایی پاسارگاد
ارائه هنرور و بازیگر به پروژه‌ها
09121468447




 


 



                       



بهترین، بدترین‌ها و فاجعه‌های سریال‌های رمضان از نگاه همشهری جوانی‌ها
«جراحت» بهترین و «ملکوت» و محمدرضا شریفی​نیا بدترین‌های سریال رمضان 89

سینمای ما- - دو مجموعه تلویزیونی «جراحت» و «ملکوت» در نظرسنجی هفته‌نامه «همشهری جوان» از خوانندگانش به ترتیب گوی و تمشک طلایی سریال​های ماه رمضان را از آن خود کردند. «همشهری جوان» ترین​های سریال​های ماه رمضان امسال را از نگاه خوانندگان مجله و نویسندگان بخش سینما و تلویزیون خود انتخاب کرد.

براساس این نظرسنجی در بخش بهترین سریال، سریال «جراحت» به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور با کسب 67 درصد از آرا برنده گوی طلایی شد و سریال «در مسیر زاینده‌رود» باکسب 15 درصد از آرا با اختلاف فاحش در رتبه دوم قرار گرفت.

نویسندگان همشهری جوان هم سریال «جراحت» را به عنوان سریال برتر انتخاب کردند. در بخش بدترین سریال، «ملکوت» با کسب 75 درصد از آرا برنده تمشک طلایی شد. در این بخش هم نظر خوانندگان و نویسندگان همشهری جوان مشترک بود.

در بخش بهترین بازیگر امین تارخ 60 درصد از آرا را به خود اختصاص داد و گوی طلایی را از آن خود کرد. آتنه فقیه نصیری، حسین محجوب و امیرحسین رستمی در رتبه​های بعدی قرار گرفتند. در این بخش نویسندگان مجله به امین تارخ رای دادند.

اما تمشک طلایی بازیگری به محمدرضا شریفی​نیا رسید. او 39 درصد از آرا را به خود اختصاص داد. ایرج نوذری، کوروش تهامی و سیدیاسر جعفری رقبای شریفی​نیا در این بخش بودند، اما نویسندگان مجله در بخش تمشک طلایی بازیگری به ایرج نوذری رای دادند.

در بخش پدیده و فاجعه تنوع آرا بسیاری وجود داشت. با این حال آتنه فقیه نصیری با کسب 16 درصد از آرا به عنوان پدیده امسال شناخته شد.

سریال«جراحت»، تیتراژ سریال «نون و ریحون» دیگر پدیده​های امسال شناخته شدند. در این بخش نویسندگان مجله سعید نعمت​الله را برای نگارش سریال «جراحت» به عنوان پدیده انتخاب کردند.

در بخش فاجعه امسال هم نویسندگان و خوانندگان مجله به اتفاق جلوه​های ویژه «ملکوت» را انتخاب کردند. لهجه اصفهانی بازیگران سریال «در مسیر زاینده رور» انتخاب دیگر خوانندگان در بخش فاجعه بود.



به روز شده در : چهارشنبه 17 شهريور 1389 - 17:6

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       














  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 1.34792590141 seconds.