دانلود

كاربران سايت "سينماي ما" مي‌توانند در بخش كامنت‌ها در اين زمينه نظر بدهند و در بحث شركت كنند
سينماي ما-... حسيني گفت: در اواسط دهه هفتاد مي توانستم با حضور در برنامه هايي همانند 'ساعت خوش' به شهرت بيشتري برسم، اما با بازنگري در اين برنامه مي فهميم از جمع بازيگران حاضر در 'ساعت خوش' فقط افرادي همچون 'مهران مديري'، 'رضا عطاران' و 'سعيد آقاخاني' ماندگار شدند و براي ديگران..." /> در آغاز چهارمين دهه زندگي نياز دارم به سووالات ذهنم پاسخ دهم : شهاب حسيني از بازيگري خداحافظي مي كند :: سينمای ما ::

   


News
  • انتقاد كارگردان و تهيه‌كننده «تو و من» از بازي محمدرضا گلزار و دلايل شكست تجاري فيلم
    سعی کردم فیلمبرداری را طوری پیش ببرم که ایرادات گلزار کمتر به چشم بیاید/ حتی یک پلان از راه‌رفتن گلزار نگرفته‌ام چون ايراد دارد/ من که مدرسه بازیگری ندارم تا به بازیگران کم توان کمک کنم!
  •  
  • روایت مصطفی شایسته از ارتباط تعطیلی خانه سینما و لیست سیاه حوزه هنری: رويه این ارگان در طول تاریخ سینما سابقه ندارد
    دوستان هيات رئيسه سابق خانه سينما این روزها مشغول کار در نهادی هستند که با افتخار توقیف فیلم‌های مجوزدار را اعلام می‌کند
  •  
  • محمدرضا شریفی‌نیا‌ از مافياي سينماي ايران و حاشيه‌هاي كار در تلويزيون مي‌گويد
    بازیگری که نخواهد در تلویزیون باشد، نه هنر می‌شناسد نه هنرمند و نه مردم را / اگر سينما در انحصار من بود حتما سینمای بهتر داشتیم!
  •  
  • حميد اعتباريان از آغاز پيش‌توليد يك فيلم كمدي خبر داد
    «شیطان شلوار لی می‌پوشد» يك ماه ديگر جلوي دوربين مي‌رود
  •  
  • واكنش اعتراض‌آميز هديه تهراني به اوضاع فرهنگي: دیگر برای سینمای ایران کاری انجام نخواهم داد
    تئاتر کار می‌کنیم‌ اجازه اجرا نداریم، فیلم بازی می‌کنیم اکران نمی‌شود، گالری عکس می‌گذاریم تا ده سال بعد باید جواب پس بدهی!
  •  
  • يك گفت‌وگوي ناتمام: واكنش تند شقايق فراهاني به نقد منطقي كارنامه بازيگري‌اش
    متاسفانه بیان شما از همان ابتدای گفت‌وگو شکل توهین‌آمیزی به خود گرفت و همه فیلم‌ها را ترور کردید!
  •  
  • سينماگران همكار ستاره دهه هفتاد پاسخ دادند: چرا ابوالفضل پورعرب خبرساز شد؟!
    ‌مشکلات خانوادگی و ضربه‌هاي روحي پي‌ در پي مهمترین دلیل گرفتاری پورعرب است/ پورعرب به نصیحت‌های من و عزت‌الله انتظامی گوش نداد/ آن‌ها‌ که با گونی گونی پول دنبال او می‌رفتند کجا هستند؟
  •  
  • انتقاد شديد سايت رجانيوز به مضمون فيلم همايون اسعديان: «بوسیدن روی ماه» فیلمی خطرناک است
    وقتی ‌خانواده شهدا‌ فاتحه انقلاب را می‌خوانند!
  •  
  • انتقاد مهران غفوريان از كيفيت مجموعه «خانه اجاره‌اي» و احتمال كارگرداني سريال تازه
    کلی انرژی می‌گذارم و وقت صرف می‌کنم اما چيزي كه دلم مي‌خواهد نمی‌شود/ نویسنده‌ای که کف‌گیرش به ته دیگ خورده نمی‌تواند کار قوی بنویسد/ من نمی‌فهمم که چرا باید باج داد/
  •  
  • باز هم ستارگان سينما و موسيقي در شبكه نمايش خانگي: رامبد جوان با حامد بهداد. کامبیز دیرباز، فرزاد فرزین، سیروان خسروی و .. يك فنجان چاي مي‌نوشد
    چهره‌هاي مطرح سینما، موسیقی و ورزش مقابل دوربین مخفی در موقعیت‌های خاص قرار مي‌گيرند
  •  
  • منوچهر محمدي تهيه‌كننده «بوسيدن روي ماه» از متن و حواشي توليد و اكران فيلم مي‌گويد
    ايده اصلي «بوسيدن روي ماه» حاصل بمب خبري اختلاس بزرگ سه‌هزار ميلياردي است/ شادمهر راستین بعد از خواندن طرح به‌شدت گریه کرد/ دلم به حال عواملی که با من کار می‌کنند می‌سوزد
  •  
  • سیروس مقدم اعلام كرد كه اگر شرایط آماده باشد، «پایتخت ۲» را می‌سازیم
    ترجیح می‌دهم خاطره خوب سریال «پایتخت» برای مردم باقی بماند
  •  
  • كيانوش عياري درباره سرنوشت فيلم توقيفي‌اش سكوت را شكست
    با اعمال اصلاحات ويرانگر «خانه پدري» هستي فيلم زير سوال مي‌رود
  •  
  • واكنش يك سايت اصول‌گرا به پخش سریال «دیوار» ساخته سيروس مقدم
    ‌قیصر بازی و قیصرسازی در تلویزیون!
  •  
  • به‌دلیل عوارض پس‌زدگی کبد تحت نظر قرار گرفت
    رضا داودنژاد دوباره در شیراز بستری شد
  •  
  • پنجاه سال با اتومبیل های جیمز باند:از «دکتر نو» تا «اسکای فال»
    اینفوگرافی ماشین های جیمزباند+عکس
  •  
  • رونمایی از تصاویر فیلم فراموش شده ودیده نشده از گروه بیتلز
    فیلمی که خشم منتقدان انگلیسی را برانگیخت و مردم را گیج کرد
  •  
  • تحلیل‌گران نخستین پیش‌بینی‌ها را آغاز کردند/ امسال کدام بازیگران مرد نقش‌آفرینی‌های خوبی داشتند؟
    تندیس اسکار بهترین بازیگر مرد سال 2013 در دستان کدام بازیگر خواهد بود؟
  •  
  • تام کروز می خواهد بخت خود را در عرصه سرمایه گذاری بیازماید
    «تام کروز» تهیه‌کننده فیلم ورزشی شد
  •  
  • استیون اسپیلبرگ در گفت وگویی به سوالات کاربران از طریق اینترنت پاسخ خواهد داد
    «لینکلن» استیون اسپیلبرگ خبرساز می‌شود
  •  
     
     
     


     



       




    در آغاز چهارمين دهه زندگي نياز دارم به سووالات ذهنم پاسخ دهم
    شهاب حسيني از بازيگري خداحافظي مي كند

    كاربران سايت "سينماي ما" مي‌توانند در بخش كامنت‌ها در اين زمينه نظر بدهند و در بحث شركت كنند
    سينماي ما- شهاب حسيني بازيگر سينما و تلويزيون قصد دارد پس از پايان بازي در سريال 'سرزمين كهن' به كارگرداني كمال تبريزي براي پنج سال از دنياي بازيگري خداحافظي كند. شهاب حسيني در گفت وگويي تفصيلي گفت: قصد دارم براي مدتي بازيگري را كنار بگذارم، امروز نياز به دريافت هاي جديدي در كار و زندگي دارم و بايد براي بدست آوردن اين دريافت ها زماني را اختصاص دهم.

    بازيگر فيلم سينمايي 'جدايي نادر از سيمين' يادآور شد: پايان هر دهه از زندگي، دغدغه هايي را براي هر انسان در پي دارد و برخي اين دغدغه ها رنگ ديگري گرفته، تعدادي از آنها عميق شده و برخي نيز از بين مي رود.
    حسيني تاكيد كرد: در آغاز چهارمين دهه زندگي خود هستم و نياز دارم به برخي سووالات ذهنم پاسخ دهم و اين امر بدون در اختيار داشتن زماني مناسب براي تحقيق و جستجو امكانپذير نيست.

    وي ادامه داد: اين تلاش براي رهايي از تكرار و فرار از مرز روزمرگي است زيرا ادامه اين روند موجب مرگ عشق و خلاقيت مي شود.
    بازيگر فيلم سينمايي 'برف روي شيرواني داغ' گفت: فقط براي رفع نيازهاي روزمره در زندگي نمي توان در آثار سينمايي بازي كرد و نبايد در انتظار باشيم تا پس از سال ها به واسطه دو پيشنهاد خوب، اثري درخور توجه در عرصه بازيگري داشته باشيم.
    حسيني ادامه داد: براي دريافت صحيح و درك عميق تر از حرفه بازيگري نياز دارم فضاي پشت دوربين را تجربه كنم تا اينگونه به شناخت خوبي از سينما و دنياي فيلم برسم.
    وي درباره اينكه در اين سال ها چه فعاليتي خواهد كرد، يادآور شد: سال هاي دوري از عرصه بازيگري بدون شك دوران استراحت نيست، در اين سال ها تلاش مي كنم تا از بيرون به بازيگري و سينما نگاه كنم و به جستجو و كنكاش براي تازه شدن بپردازم.
    بازيگر فيلم سينمايي 'درباره الي' افزود: 15 سال عملكرد من در عرصه هنر، حاصل 26 سال زندگي قبل از دوران هنري من بوده است. در اين دوران سرگشتگي هاي دوران نوجواني، شرايط هشت سال جنگ تحميلي و احساسات و روياپردازي هاي متناسب با جواني با من همراه بود اما در سال هاي اخير تجربه جديدي به من افزوده نشده است.
    حسيني ادامه داد: تصور مي كنم به ابزاري براي كار خود تبديل شده ام و دوست دارم از آنچه تاكنون بوده و هستم مفيدتر باشم تا به اغناي روحي برسم.

    ** سال 91 از دنياي بازيگري به طور موقت خداحافظي مي كنم

    بازيگر سريال 'شوق پرواز' در پاسخ به اين پرسش كه از چه زماني بازيگري را براي مدتي كنار مي گذارد، گفت: هم اكنون در حال بازي در سريال 'سرزمين كهن' به كارگرداني كمال تبريزي هستم. فيلمبرداري اين اثر تلويزيوني تا سال 91 ادامه دارد و پس از پايان بازي در اين اثر، بازيگري را حداقل براي 4 يا 5 سال كنار مي گذارم و اميدوارم پس از اين سال ها با روحيه بهتر و دانش بيشتر به عرصه بازيگري بازگردم.
    حسيني افزود: در اين مدت قصد دارم به برخي فعاليت هاي اجتماعي كه هميشه دغدغه من بوده اند بپردازم. به عنوان نمونه دوست دارم مركزي را براي ارائه مشاوره تحصيلي درباره سينما و بازيگري در سينما به علاقه مندان تاسيس كنم تا اينگونه دوستداران عرصه بازيگري را راهنمايي كنم.
    به گفته بازيگر فيلم سينمايي 'شمعي در باد'، بسياري از علاقه مندان به بازيگري راه درست حضور در اين عرصه را نمي دانند و ما مي توانيم تفكري صحيح را نسبت به عرصه بازيگري در آنان ايجاد كنيم.

    ** فقر بازيگري حاصل عدم هدايت صحيح علاقه مندان است
    وي در ادامه در پاسخ به اين پرسش كه به چه علت امروز در سينما و تلويزيون با فقر بازيگر روبرو هستيم، گفت: فقر بازيگري در سينماي ما در عدم كشف و شناخت و هدايت صحيح نيروي انساني خلاصه مي شود.
    حسيني تاكيد كرد: كلاس هاي بازيگري بسياري در سراسر كشور وجود دارد و دانشگاه هاي مختلفي در رشته هاي مختلف سينمايي دانشجو مي پذيرند اما نكته مهم آن است كه علاقه مندان به حضور در عرصه بازيگري تلقي صحيحي از حضور در سينما ندارند.
    بازيگر فيلم سينمايي 'درباره الي' افزود: فقري كه شما از آن صحبت مي كنيد به علت تلقي و برداشت اشتباه افرادي است كه وارد اين عرصه مي شوند.

    ** تناسبي ميان توانمندي و درآمد برخي بازيگران وجود ندارد
    حسيني درباره تاثير شرايط رفاهي بازيگران سوپراستار بر علاقه جوانان براي حضور در عرصه بازيگري گفت: بازيگران در صورتي برازنده داشتن زندگي آسوده و به دور از دغدغه هاي روزانه هستند كه وقتي روي پرده نقره اي سينما ديده مي شوند، در حد استانداردهاي روز بازيگري با توانمندي هاي خود مخاطبان را مجذوب كنند.
    وي ادامه داد: متاسفانه اين توانمندي در ميان برخي بازيگران ما وجود ندارد و اين تناسب توانمندي و امكانات گاهي اوقات ديده نمي شود.
    بازيگر سريال 'سرزمين كهن' يادآور شد: زندگي آنچناني و سرشار از شهرت و لذت براي هر انساني مطلوب است اما مخاطبان نيز بايد به درستي بدانند بازيگران به چه واسطه اي حق دارند اينگونه زندگي كنند و بازيگران نيز بايد با توانمندي هاي خود حقانيت داشتن چنين زندگي را ثابت كنند.
    حسيني، بازيگران را جزء سرمايه هاي بزرگ فرهنگي جامعه دانست و بر حمايت از اين قشر از جامعه هنري تاكيد كرد.

    ** علاقه مندان صرفا براي بازيگر شدن مشتاق هستند
    وي درباره اشتياق بازيگري در ميان نسل جوان گفت: در چهره تمام كساني كه براي حضور در عرصه بازيگري به من مراجعه مي كنند، فقط يك اشتياق صرف براي بازيگر شدن ديده مي شود كه متاسفانه خالي از تفكر است و به دشواري هاي اين راه توجه نمي شود.
    اين بازيگر سينماي ايران تاكيد كرد: اگر علاقه مندان به بازيگري بدانند براي چه چيزي وارد اين عرصه مي شوند و دقيقا مفهوم بازيگري را درك كنند، مشكل ما حل مي شود.
    حسيني گفت: بايد به دلايل حضور هنرهاي نمايشي در زندگي بشر نگاهي بياندازيم. آيا اين هنرها آمده اند تا عده اي سوپر استار شوند يا برخي مباحث فلسفي و تفكري از طريق اين هنر به مخاطبان ارائه شد؟
    وي افزود: در حقيقت هنرهاي نمايشي به وجود آمد تا عده اي با ديدن برخي آثار، پيام هاي يك نمايش را در زندگي خود به كار برند و به تصميمات اشتباه خود پي ببرند.

    ** بازيگران سرمايه هاي كشور هستند
    بازيگر فيلم سينمايي 'آناهيتا' يادآور شد: هر بازيگر قبل از هر چيزي رسالتي بزرگ بر دوش دارد. در حقيقت بازيگران همانند معلمان هستند و به همان اندازه جايگاهي خطير را در جامعه دارند.
    وي ادامه داد: بازيگران و اهالي سينما جزئي از سرمايه هاي انساني كشور هستند و ارزش آنان به مراتب از الماس، نفت و طلا بيشتر است زيرا آنان با ايده هاي خود مي توانند خط مشي فرهنگي و ذهني يك جامعه را تغيير دهند.
    حسيني گفت: شايد هزاران تبليغ شهري درباره صرفه جويي در مصرف آب وجود داشته باشد اما يك اثر سينمايي با موضوع صرفه جويي در مصرف آب به مراتب تاثيرگذاري بيشتري نسبت به اين تبليغات دارد.

    ** بازيگري فقط در گرفتن عكس يادگاري خلاصه نمي شود

    وي در ادامه درباره تلقي جوانان از عرصه بازيگري يادآورشد: متاسفانه عده اي تصور مي كنند بازيگري در شهرت، گرفتن عكس يادگاري با مردم، پوشيدن لباس هاي مارك دار و رفتن به ميهماني هاي آنچناني خلاصه مي شود در حاليكه اين تفكر بيشتر يك حباب و سطحي است.
    حسيني درباره افرادي كه با پرداخت هزينه به برخي سينماگران براي بازي در يك اثر سينمايي وارد سينما شده و تاثير اين مساله در عرصه بازيگري كشور، گفت: بطور قطع اين اقدام به سود عرصه بازيگري كشور نيست و به عبارتي كار نيكو كردن از پر كردن است.
    وي ادامه داد: با حضور در بخش هاي طنز تلويزيوني كار خود را آغاز كردم و اگر فقط اشتياق به ديده شدن داشتم، حضورم در اين آثار پاسخگوي نيازم مي شد.
    بازيگر فيلم سينمايي 'جدايي نادر از سيمين' يادآور شد: 'چگونه ديده شدن در عرصه بازيگري' مهمتر از 'ديده شدن' است و تا زماني كه دغدغه چگونه ديده شدن در وجود يك بازيگر وجود نداشته باشد، نمي توان آينده درخشاني را براي او متصور بود.

    ** 'مهران مديري' ها ماندگار شدند

    حسيني افزود: در اواسط دهه هفتاد مي توانستم با حضور در برنامه هايي همانند 'ساعت خوش' به شهرت بيشتري برسم اما با بازنگري در اين برنامه مي فهميم از جمع بازيگران حاضر در 'ساعت خوش' فقط افرادي همچون 'مهران مديري'، 'رضا عطاران' و 'سعيد آقاخاني' ماندگار شدند و براي ديگران اتفاق خيلي خاصي رخ نداد.
    وي تاكيد كند: خدا نكند هيچ انساني به اصطلاح 'جوگير' شود زيرا اين مساله هر انساني را كور كرده و جلوي تفكر او را مي گيرد.
    حسيني گفت: پرداخت هزينه به يك سينماگر براي حضور در يك نقش در يك اثر ممكن است يك تجربه را در اختيار يك فرد علاقه مند به بازيگري قرار دهد اما به علت عدم وجود تجربه مناسب، اين فرصت از بين رفته و گاهي اوقات راه را براي حضور بعدي اين افراد به سينما و تلويزيون مي بندد.
    به گفته بازيگر فيلم سينمايي 'رخساره'، افرادي كه براي بازيگري هزينه پرداخت مي كنند همانند فوتباليستي مي مانند كه با رابطه در يك بازي مهم ملي بازي مي كند و با يك فرصت سوزي ذهنيت بدي را از خود براي مردم برجاي مي گذارد.
    وي ادامه داد: حضور در سينما بايد علاوه بر شور با شعور همراه باشد.

    ** شهرت جذاب نيست
    حسيني درباره جذابيت هاي شهرت براي علاقه مندان به بازيگري يادآور شد: به عنوان كسي كه شهرت را تجربه كرده صريح مي گويم، شهرت خيلي جذاب نيست و زندگي آدم را به شدت محدود مي كند و در عين حال سطح توقعات ديگران را افزايش مي دهد.
    وي ادامه داد: مردم در برخورد با يك بازيگر با پيش فرض به سراغ وي مي روند در حاليكه يك بازيگر هيچ پيش فرضي از ديگران ندارد.
    بازيگر فيلم سينمايي 'محيا' افزود: به هر حال از جايي كه ما انسان هاي كاملي نيستيم، اخلاق هاي بدي داريم و ممكن است اين اخلاق ها ضد ارزش باشد و همه اين موارد، عرصه را براي انسان تنگ مي كند.
    وي به كساني كه از طريق ورود به عرصه بازيگري به دنبال سودهاي كلان هستند توصيه كرد راه هاي ديگري كه به مراتب پرسودتر از بازيگري است را براي تجارت انتخاب كنند و براي رسيدن به اهداف خود با فرهنگ و هنر بازي نكنند.

    ** بدنبال ثبت خود در موزه خاطرات مردم باشيم
    حسيني درباره تفاوت كيفي بازيگران با يكديگر گفت: يك بازيگر حقيقي بدنبال ثبت خود در موزه خاطرات مردم است و مي خواهد ركورد ديگر بازيگران را به خود اختصاص دهد.
    وي افزود: بازيگر خوب همانند باغباني است كه خود را از بوي گل هاي فصلي محروم كرده و بدنبال كاشت درختي است كه سال ها پابرجا بماند و با تغيير فصل ها از بين نرود.
    بازيگر سريال تلويزيوني 'پليس جوان' يادآور شد: همه ما به نوعي دغدغه ماندگاري داريم. بازيگراني همچون 'چارلي چاپلين' همچنان با آثار ماندگارشان ماندگار هستند.
    حسيني تاكيد كرد: چگونه ممكن است ما وارد عرصه بازيگري شويم اما از تاريخ، جامعه شناسي، فلسفه يا روانشناسي چيزي ندانيم. من امروز پس از سال ها حضور در عرصه بازيگري نياز تحصيل در رشته هاي همچون روانشناسي را در خود احساس مي كنم و پشيمانم كه چرا از تحصيل در اين رشته انصراف دادم.
    وي افزود: بازيگراني كه با تفكر 'شهرت' وارد عرصه بازيگري مي شوند همانند همان گل هاي فصلي مي مانند كه ماندگاري ندارند و با تغيير فصل ها از بين مي روند.
    ادامه دارد...
    گفت وگو از: مرتضي رنجبران


    منبع : ايرنا

    به روز شده در : پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 1:56

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

    اخبار مرتبط

    نظرات

    نیما
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 2:28
    24
    موافقم مخالفم
     

    غافلان همسازند. تنها طوفان کودکان نا همگون می زاید. براستی که فرزند طوفانی و از روزمرگی بدور.

    شروین
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 3:33
    10
    موافقم مخالفم
     

    با تمام حرفاشون موافقم واقعاً این شهرت های زود گذر ارزشش رو نداره،واقعاً ما چند بازیگر ماندگار داریم؟؟؟

    nikta
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 10:18
    1
    موافقم مخالفم
     

    in kheili birahmie bekhoda

    مرجان
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 10:46
    19
    موافقم مخالفم
     

    خب قطعا نظر هرکس براي خودش محترمه. به صرف اينکه ما شهاب حسيني رو خيلي دوست داريم و از بازيهاش لذت مي بريم دليل نميشه که اون مجبور باشه از ايده الهاش، روياهاش و برنامه هاش دست بکشه. من براي خودش و خونوادش آرزوي موفقيت و شادي مي کنم و اميدوارم شهاب عزيز بعد از يه دوره استراحت و به نوعي مراقبه بهتر و قوي تر از قبل به دنياي بازيگري برگرده. هرچند از الان احساس ميکنم دلم خيلي براش تنگ ميشه و سينما بدون اون احساس خلاء مي کنه.

    احمد
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 11:3
    8
    موافقم مخالفم
     
    Shahab Hosseini

    شهاب حسینی در مصاحبه با چلچراغ هم گفت که علاقه ی اول من موسیقیست، احتمالا مدتی به دنبال موسیقی می رود و جدا از اینکه باز می گردد، گفت در مدتی که در عرصه بازیگری فعالیتی ندارم اگر پیشنهاد فیلم های شاهکاری مانند «درباره الی...» و «جدایی نادر از سیمین» باشد حتما بازی خواهم کرد.

    matrix
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 11:22
    25
    موافقم مخالفم
     
    باشه برو

    باشه برو ولی بدون منتظرت می مونیم


    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 11:52
    2
    موافقم مخالفم
     

    ma baray eshan arezoye salamati va moafaghyat dobare darem

    hamed
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 12:21
    7
    موافقم مخالفم
     
    raftan shahab

    kheyli narahat shodam va kheyli ham shoke shodam.shahab hosseini be joraat mitonam begam ke dar hale hazer behtarin bazigare iran ast.omidvaram ke saritar bargardi.

    مريم
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 12:23
    24
    موافقم مخالفم
     

    در اوج ماندن خوبه...

    اما براي شهاب حسيني كه هنوز حرفي براي گفتن داره اين خداحافظي زود و ناراحت كننده ست...

    شيده
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 12:27
    -2
    موافقم مخالفم
     
    شهاب

    شهاب حسيني عزيز هنرمند باشكوه ايراني مادوستدارانت به تصميم امروزت احترام ميگذاريم واز داشتن چنين هنرمند باتدبيري به خود ميباليم وخوشحاليم قبل از اينكه به اين شعربرسي تصميم گرفتي از روزمرگي دورباشي جواني راتبه كردم بسازم زندگاني را چه سوداززندگاني چون تبه كردم جواني را

    مهدی
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 12:42
    15
    موافقم مخالفم
     

    یه دونه ای شهاب جون ...

    نسیم
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 12:57
    -3
    موافقم مخالفم
     

    من فکر نمیکنم پنج سال دوری از بازیگری کار درستی باشه.میترسیم همون اتفاقی که برای هدیه تهرانی افتاد بیفته...

    علي رضا
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 13:0
    23
    موافقم مخالفم
     

    سلام من يكي از طرفداراي پراپاقرص شهابم از پليس جوان تا حالا به تصميمش احترام م ي ذارم ولي اميدوارم بازم شهاب رو تو سينما و حتي آثار ماندگار تلوزيون ببينم به نظر من شهاب در حال حاضر بهترين بازيگر سينماي ايرانه

    محمد هادی توحیدی
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 13:2
    18
    موافقم مخالفم
     

    خداحافظی کسی مثل شهاب حسینی در این سینما یعنی جنایت

    امروز نیاز سینمای ما امثال شماست آقای حسینی . یعنی آدمی که در کنار داشتن چهره ی زیبا بازیگر خوبی هم باشد .

    شما با رفتنتون جا رو برای نابازیگر هایی که اتفاقا کم هم نیستند و برای جایگاه شما دندان تیز کرده اند باز می کنید

    صاحبه
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 13:8
    6
    موافقم مخالفم
     

    منتظر بازگشت با شکوهت هستیم...

    سوشیانت
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 14:39
    31
    موافقم مخالفم
     

    شهاب حسینی بازیگر تواناییست

    هیچ وقت دنبال نام و شهرت نبوده و نیست چرا که به عقیده من شهرت و نام به دنبال اینگونه افراد است

    وقتی شهاب حسینی را 45 ساله ببینیم قطعا با شهاب حسینی امروز متفاوت خواهد بود

    فقط کمی دلمان برایش تنگ می شود...

    اشکان افشار
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 15:22
    6
    موافقم مخالفم
     
    تو واقعا مرد هستی پسر!

    توی این سینمای فعلی هنرمندی همچون شهاب واقعا کم پیدا میشه. باید بگم: تو واقعا مردی پسر!

    پری
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 15:36
    6
    موافقم مخالفم
     

    شهاب حسینی همیشه بهترین بوده و خواهد بود چون همیشه با فکر کار کرده نه برای شهرت اومده سینما نه برای چیزای دیگه فقط به عشق هنر اومده و ذاتا هم هنرمند است در کارنامه کاریش یک نقش پیدا نمیشه که شبیه نقش دیگه ای باشه به راستی که شهاب حسینی با این تصمیم درست و به موقعش نشون داد که دوست داره محبوب بمونه مطمئنم که این تصمیم درستش باعث میشه کارگردان های مطرح سینمای ایران بیشتر این هنرمند ارزنده کشورمون رو درک کنند و ایمان دارم که درخشش شهاب حسینی از این به بعد دو چندان خواهد شد هر چند که حضور کمترش هم دلتنگ مون میکنه اما اینکه همیشه شهاب سینمای ایران بدرخشه بهتر از تنها یک زمان خاص است ........ واقعا شهاب حسینی خسته ست و به این وقفه نیاز داره ............ براش بهترین های زمین و اسمون رو می خوام (به قول خودش )

    سهیل
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 15:39
    6
    موافقم مخالفم
     

    شهاب حسینی یکی از بازیگرای خوب و با استعداد ایرانه جاش طی این مدت قطعا تو سینمای ایران خالیه ولی امیدوارپم که بعد از این مدت او را مثل همیشه پر قدرت و رو به کمال ببینیم شهاب حسینی تواناهاش خیلی زیاده و می تواند یکی از بازیگران ماندگار سینمای کشورمان باشه ولی باید قدر خودش بدونه

    shadi
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 16:56
    13
    موافقم مخالفم
     

    شهاب عزیز نظرت قابل احترامه ولی خودتون همیشه میگفتین یک هنرمند متعلق به مردمم هست همیشه با عشق بازی می کردین تا مردم از بازیت راضی باشن فکرکردین اگه خداحافظی کنید طرفدارانتون چقدر دلتنگ میشن؟همونایی که واسه خودتو ن خانوادتون و موفقیت روز افزونتون همیشه دعاکردن و امیدوار بودن اما حالا بایدباهاتون خداحافظی کنن این انصاف نیست.......

    dante
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 18:37
    -8
    موافقم مخالفم
     

    برو اما بس میشین تا دوباره در خونه رو بزنی .

    سامان کریمی
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 20:14
    18
    موافقم مخالفم
     

    واقعا ناراحت شدم

    این دلایل خوب است اما به نظرم حداقل 4 تا 5 سال خیلی زیاد است

    تو رو خدا زود برگرد

    سامان

    سعیده
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 22:49
    9
    موافقم مخالفم
     

    با اینکه با رفتنش من یکی دیگه انیگزه ای برای دیدن فیلم ندارم اما باید بهش حق داد... اونم حق زندگی داره

    vahid la
    پنجشنبه 19 خرداد 1390 - 23:46
    6
    موافقم مخالفم
     

    من این مطلب رو نخوندم اما در مورد شهاب حسینی میخوام یه چیزی بگم: شهاب حسینی از جمله اون اندک بازیگرایی هستش که شرافت و سابقه کاریش و محبوبیتش رو به پول نفروخت. بازیگرای خیلی بزرگی تو این سالها همه چیزشون رو به پول فروختند ...  مثل شهاب حسینی کم بازیگری هست که هم محبوب باشند و هم با شرافت ، بهرام رادان و استاد انتظامی و استاد مشایخی از جمله بازیگران دیگری هستند که مثل شهاب حسینی هنوز ذره ای معرفت توی وجودشون هست. به هر حال اگه شهاب حسینی بخواد از دنیای بازیگری کنار بکشه خیلی خوبه چون شخصیت کاریزماتیکش حفظ میشه و اسمش در کنار بازیگران واقعی سینما و تلویزیون ایران ثبت میشه.

    زهره
    جمعه 20 خرداد 1390 - 1:10
    -6
    موافقم مخالفم
     
    نه

    ای وای... شما همیشه در اوج خواهید بود... اما باز این زندگی خودتونه و هر جور که دوست دارید اون رو طی می کنید... موفق باشید

    نگین
    جمعه 20 خرداد 1390 - 1:36
    -13
    موافقم مخالفم
     

    شهاب خیلی دوست دارم

    سامی پورعلی
    جمعه 20 خرداد 1390 - 5:6
    22
    موافقم مخالفم
     
    سخته !!!

    سینما ایران پنج سال بدون شهاب حسینی , یعنی سینما ایران پنج سال بدون تنفس ... از همین حالا واسه این پنج سال ثانیه شماری میکنیم...

    و در جواب احمد عزیز: شهاب حسنی در مصاحبه دیگری درباره خوندن ترک " شهزاده رویای من " گفت: اگه میتونستم سازی بنوازم هیچ وقت نمیخوندم , در حالی که برادرش یک نوازنده حرفه ایست. میخوام بگم تو این پنج سال دنبال موسیقی نمیره ( شاید اونم در کنارش باشه ولی کم ) و به تجربه های سینمایش اضافه میکنه.

    با آرزوی موفقیت روز افزون برای سینماگران حرفه ای کشورمون از جمله " شهاب حسینی "

    احسان
    جمعه 20 خرداد 1390 - 7:50
    21
    موافقم مخالفم
     

    'چگونه ديده شدن در عرصه بازيگري' مهمتر از 'ديده شدن' است و تا زماني كه دغدغه چگونه ديده شدن در وجود يك بازيگر وجود نداشته باشد، نمي توان آينده درخشاني را براي او متصور بود.................دمش گرم.كاملا درسته.موفق باشي شهاب جون(آمين)

    نیمه پنهان
    جمعه 20 خرداد 1390 - 9:18
    -146
    موافقم مخالفم
     

    نقشهای زیادی است که باید شهاب حسینی با هنر و استعداد خود به آنها رنگ دیگری بدهد. رفتنش زود است و حسرتی بر دل ما!

    لیلا
    جمعه 20 خرداد 1390 - 11:27
    1
    موافقم مخالفم
     

    شما فوق العاده اید آقای حسینی منتظرت می مونیم

    SHIVA
    جمعه 20 خرداد 1390 - 11:32
    -8
    موافقم مخالفم
     

    اول سلام شهاب عزیز. دوم اینکه با کاری که می خواهی انجام دهی کاملا

    موافقم چون تنها زمان است که می تواند به انسان درس خودکاوی دهد.

    به قول ملاصدرا فیلسوف بزرگمان چه خوب است انسان علاوه بر زندگی در این دنیا چیزهایی به این دنیا اضافه کند و برود.

    تو نیز در این فرصت خودشناسی وخداشناسی ، قطعا میتوانی به بازیگری این کشور خلاقیتهایی اضافه کنی همانطور که دراین دهه اخیر از همتایانت پیشی گرفتی.

    در آخر برای تو ، خانواده ات وهمه هنرمندان ،هنردوستان

    وتمامی اهالی سینما آرزوی موفقیت دارم واز خداوند منان می خواهم

    که توفیق روزافزون عنایت کند تا همیشه شما هنرمندان پرچم افتخار

    را برای مردم این مرزوبوم برافرازید.

    زنده باد ایران وایرانی.

    زهرا
    جمعه 20 خرداد 1390 - 12:4
    7
    موافقم مخالفم
     

    اميدوارم خود واقعيت رو پيدا كني و روز به روز به خود آرمانيت نزديكتر بشي . ما به بازيگراي باسواد و ارزشمندي چون تو بيشتر احتياج داريم تا ... باشكوهتر از هميشه برگرد پليس جوان! (مادرم هنوز با اسم پليس جوان شهاب حسيني رو ميشناسه)

    عماد
    جمعه 20 خرداد 1390 - 12:50
    -32
    موافقم مخالفم
     

    چه بهتر که رفتی دیگه تو خیلی از فیلم ها بودی تکراری شده بودی


    جمعه 20 خرداد 1390 - 16:37
    8
    موافقم مخالفم
     

    حیف نیست تو اوج بری؟

    mohsen
    جمعه 20 خرداد 1390 - 16:46
    7
    موافقم مخالفم
     

    khoda ro shokr namordimo didim kasi hast tu in donya ke az vaghte khodedh bezane vas kase dige

    omidvaram ba angizeye bishtar va tavanaeie bishtar bargardin sarkar hoseini

    vahid la
    جمعه 20 خرداد 1390 - 19:52
    -5
    موافقم مخالفم
     

    من از دوستان عزیز و زحمت کش طراح سایت سینمای ما خیلی

    متشکرم که که کامنت بنده را تایید کردند اما بهتر نبود بگذارید که

    کامنت من کامل منتشر بشه ؟

    بهتر نبود جای 3 خط از کامنت من فقط سه نقطه نگذارید ؟

    من نه اهانتی کردم و نه دروغی گفتم فقط نظر خودم رو اعلام

    کردم....

    محمدرضا
    شنبه 21 خرداد 1390 - 8:31
    11
    موافقم مخالفم
     
    شهاب فراموش نشدني

    شهاب نمونه واقعي يك هنرمند بزرگ و تمام عيار است كه هميشه

    درست انتخاب كرده، بعد از اين هم با آمدنش دوباره خوب شروع خواهد كرد.

    تا آمدنت، شهاب عزيز لحظه شماري مي كنم.

    پاينده و سرافراز باشي

    nikan
    شنبه 21 خرداد 1390 - 8:40
    30
    موافقم مخالفم
     

    آقا عماد یه سوال داشتم؟

    شما چندتا فیلم تو سال از شهاب حسینی دیدی؟

    چندتا سریال هرشبی ازش پخش شده که تکراری شده؟

    چندتا فیلم کمدی سخیف ازش دیدی؟

    خیلی از بازیگرها ی دیگه تکراری شدن نه شهاب حسینی که تو هر بازیش تازگی رو میشه دید،که تو هر بازیش حرفی برای گفتن داره.ضمناً این خداحافظی دائمی نخواهد بود و در این مدت فیلم ها و سریال هایی ازشون پخش میشه که ما ازدیدنشون محروم نشیم.شما هم می تونیدجلوی فیلم های مورد علاقتون بشینید و بازیگرهای غیر تکراریتون رو ساعت ها تماشا کنید.

    نرگس
    شنبه 21 خرداد 1390 - 9:36
    12
    موافقم مخالفم
     

    واقعا حیفه که ما 5 سال بازی آقای شهاب حسینی را نبینیم به منظر من ایشون جزو معدود افراد جوان سینما هستند که واقعا عالی هستند. من مدار صفر درجه ایشون را بیش از 4 بار دیدم.

    عادل نریمانی
    شنبه 21 خرداد 1390 - 10:14
    0
    موافقم مخالفم
     
    احترام متقابل

    شهاب عزیز! خوش حالم که به سلیقه و فهم و شعور مخاطب اهمیت میدی و فکر کسب تجربه و توانایی های جدید هستی. همچنین خوش حالم که هنوز شوق و خلاقیتی وصف ناپذیر و انسانیتی آشکار در تو هست که می خواهی به عرصه های جدید قدم بگذاری. امیدوارم فیلم کانون امام علی (ع) آن طور که می خواهی شود ، چرا که من هم بسیار تحت تاثیر اتفاقات درون این کانون قرار گرفتم.

    در پایان امیدوارم که بازگشت تو به بازیگری با داشته های بیشتر و سطح درکی بالاتر و با کیفیتی در خور توجه باشد و حداقل به خوبی بازگشت مهدی هاشمی عزیز بشود. با آرزوی موفقیت روز افزونت. امید آنکه ققنوسی جوان از پس این خاکستر گرم برآید.

    الهه
    شنبه 21 خرداد 1390 - 12:3
    12
    موافقم مخالفم
     

    سلام من عاشقانه بازی شهاب رو دوست دارم ولی اگه دیگه بازی نکنه اسمم رو عوض میکنم!!آخه کجا این دستمزدی که این حیطه ی کار یداره رو بهشون میدن؟!!کجا میخوان دیگه محبوب و مشهور باشن؟!کجا بره؟حالا که دیگه به نهایت ستاره شدن رسید ممیخواد بره !!!؟؟؟!!!اگه هم رفت که نمیره مطمئن باشین این قدر اینو اون بهش نامه و پیغام میدن که حتما بر میگرده غیر ممکنه که دیگه بازی نکنه شاید فقط واسه یه مدت کوتاه بازی نکنه همین!!!!!!!!!!!!!!!!

    سینا
    شنبه 21 خرداد 1390 - 12:34
    -2
    موافقم مخالفم
     

    با وجود اینکه شهاب حسینی یکی از بهترین بازیگرای ایرانه و من هم بازیشو خیلی دوست دارم به نظر من این کارش نوعی شانتاژ تبلیغاتی داره چون گفته 4 و 5 سال دیگه برمی گردم.درست مثل هدیه تهرانی بعد از چند سال بازی نکردن به سینما برگشت و نوعی جنبه تبلیغاتی برای فیلمی که توش بازی کرد ایجاد کرد.

    Ali .M
    شنبه 21 خرداد 1390 - 13:39
    8
    موافقم مخالفم
     

    نه ترو خدا نکن بی تو سینما برام معنی نداره

    نرو.....

    sahar
    شنبه 21 خرداد 1390 - 14:43
    8
    موافقم مخالفم
     

    golshifte raft....

    shakibai fot shod....

    shahab ham khodafezi kone

    way b hale cinamaye iran!

    masael shakhsi mohem tare vai shahab mandegare che ro parde bashe che nabashe

    choon vaghean bazi kardan ro balade

    Sarah
    شنبه 21 خرداد 1390 - 16:46
    -5
    موافقم مخالفم
     

    nemituni va nabayad beri

    پیمان
    شنبه 21 خرداد 1390 - 18:57
    -9
    موافقم مخالفم
     

    باید سال ها پیش از سینما و تلوزیون کناره گیری می کرد

    henas
    شنبه 21 خرداد 1390 - 22:16
    6
    موافقم مخالفم
     

    بااینکه خلأنبودن شمادرسینمای ایران پرشدنی نیست اماتصمیم شمابرای طرفداراتون محترمه

    امیدوارم هرکجاکه هستید مثل همیشه بهترین باشید

    منتظرآثارهنری واقعا ارزشمندتون هستیم

    pahlbod
    شنبه 21 خرداد 1390 - 23:16
    13
    موافقم مخالفم
     

    واقعا با از دست رفتن امثال شهاب حسینی چه بلایی سر سینمای ما خواهد آمد

    ميم گاگول
    يکشنبه 22 خرداد 1390 - 9:46
    13
    موافقم مخالفم
     
    برو ولي برگرد!

    كار خوبي مي كني كه بين خودت و شهرت فاصله ميندازي شهاب عزيز،

    ولي به خاطر سينماي ايران برگرد...

    من يقين دارم هنرپيشه هايي مثل شما در سنين مياني بيشتر به درد اين سينما خواهند خورد...

    اميد داريم آقاي بازيگري ديگر داشته باشيم كه تا آخر ميراث هنرپيشه هاي محبوب را در اين ديار حفظ كنند و سمبل مردمي بودن اين هنر باشند.

    امیر حسین
    دوشنبه 23 خرداد 1390 - 10:37
    3
    موافقم مخالفم
     

    شهاب جان وقتی این خبر را قبلا شنیدم خیلی ناراحت شدم و باور نکردم . فکر می کردم این خبر مربوط به نشریات زرده ولی وقتی یک روز در خانه بودم مادرم گفت امروز در خبرها شنیدم شهاب حسینی داره از بازیگری خداحافظی میکنه.حالا باورم شد تورو خدا برگرد بعد این پنج سال

    سینا افشار
    دوشنبه 23 خرداد 1390 - 15:0
    31
    موافقم مخالفم
     
    دوباره بیا ! با اکسیژنی دوباره بیا

    دوباره بیا ! با اکسیژنی دوباره بیا ! منتظرت هستیم

    از اولین باری که مهمان قاب چشمانم شدی با اکسیژنت تنفس کردم. حال تو به اکسیژنی تازه نیاز داری. دوباره بیا ! با اکسیژنی دوباره بیا

    سینا افشار
    دوشنبه 23 خرداد 1390 - 15:1
    3
    موافقم مخالفم
     
    دوباره بیا ! با اکسیژنی دوباره بیا

    دوباره بیا ! با اکسیژنی دوباره بیا


    سه‌شنبه 24 خرداد 1390 - 2:0
    18
    موافقم مخالفم
     

    تجربه ی بازیگرای قبلی که برای مدتی از سینما کنار رفتن مثل هدیه تهرانی نشون میده که سینمای ایران خیلی زودتر از اونی که فکرشو بکنین هنر منداشو فراموش میکنه .بازیگرای خیلی بزرگی تو دهه ی 60 یا 70 داشتیم که اسمشون هم الان کسی نمیاره .در مورد مردمم اگر چه الان خیلیا خوششون نمیاد واعتراض میکنن ولی باعرض معذرت باید بگم همینایی که الان شهاب شهاب میکنن4سال دیگه جوونتراشون عاشق یه بازیگر دیگه ای میشن .واونایی هم که سنشون بالاتر میره بنا به اقتضای زمان میرن دنبال سر نوشتشون و سینما یادشون میره . یادتونه 4 سال پیش چه جوری یه عده عاشق رادان فیلم سنتوری بودن حالا کجا هستن ؟


    سه‌شنبه 24 خرداد 1390 - 14:20
    9
    موافقم مخالفم
     

    نمیدونم چی بگم!بهر حال نظر خودش مهمه.شاید تو این مدت به نتایجی برسه که تغییرش بده.البته امیدوارم تغییرات مثبت

    آتنا
    شنبه 28 خرداد 1390 - 17:1
    13
    موافقم مخالفم
     

    5 سال كه شوخيه ، ما 5 ماه تحمل ميكنيم تا آقاي حسيني زود به سوالاي ذهنشون جواب بدن و برگردن!

    پگاه
    دوشنبه 30 خرداد 1390 - 19:13
    10
    موافقم مخالفم
     

    با اینکه خبر خوبی نبود ولی هر کسی به وقفه ای نیاز داره تا خودشو پیدا کنه و من با اینکه واقعا به ایشون و بازیشون علاقه مندم ولی به نظرم هم تصمیم خوبیه هم باعث میشه بازیگرای به اصطلاح آبکی بیشتر روی کار بیان تا مردم و قشر سینمایی و مخصوصا مسولان بیشتر قدر شما و امثال شمارو بدونن...

    مثل همیشه براتون آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون دارم.

    محسن
    پنجشنبه 2 تير 1390 - 10:58
    21
    موافقم مخالفم
     

    شهاب حسينی به گواه انتخاب های سينمائی اش مستحق احترام و عزت است.

    اگر اين خداحافظی هم انتخاب اوست من يكی احترام می گذارم...

    saba
    يکشنبه 12 تير 1390 - 13:19
    1
    موافقم مخالفم
     

    سلام .فقط می تونم بگم همیشه جاودان هستین چه الان چه 5سال بعد .جایت خالی است.

    amir
    دوشنبه 13 تير 1390 - 11:29
    2
    موافقم مخالفم
     
    دوستانه

    کجاااااااااااااااااااااااااا میخوای بری شهاب جونننننننننننننننننننننن سینما بی تو هیچه عاشقتم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ...
    دوشنبه 13 تير 1390 - 13:30
    -3
    موافقم مخالفم
     

    خیلی حیف شد آخه چند تا مثل آقای شهاب حسینی پیدا میشند

    saeid
    سه‌شنبه 14 تير 1390 - 12:2
    0
    موافقم مخالفم
     

    آقا شهاب بخدا اینکه میگم از ته دله؟ من خیلی دوستت دارم و از موقعیکه اومدی تلویزیون و سینما و با اکسیژن و پلیس جوان شروع کردی اخبار و فیلم هایت را دنبال کردم و به همه گفتم که شما در این عرصه موفق و ماندگار می شوید و نوع بازی شما در سینما معرکه است و از اینکه تصمیم خداحافظی را گرفتی ناراحتم ولی خوشحالم از اینکه خانواده ات برایت اهمیت خاصی دارند موفق باشی انشاالله ..

    سعیده
    پنجشنبه 22 تير 1391 - 14:38
    1
    موافقم مخالفم
     

    اگه میدونستی سر شوق پرواز با زندگی من چه کردی.تو اوج یه بحران وحشتناک بودم که سریالت شروع شد.خودم قزوینی ام و شیفته شهید خلبان بابایی.اما تو اونو رویایی به تصویر کشیدی.هر هفته به من امید دادی.جادوی روح اون شهید با بازی تو منو نجات داد.با پایان سریال من از گرداب نجات یافته بودم.به موفقیتی عجیب رسیدم.و تو انگار تجلی دست خدا بودی در اون نقش.نمیدونم چرا با همه فرق داری.اما بدون که نیروی جادویی داری که بهت داده شده.هر جا میری ما رو ازین قدرتت بی نصیب نکن.بدون که چقدر تاثیر گذاری.شهاب همیشه بتاب 

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       






    خبرهای سینمای ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
    پست الکترونيکی (Email):

    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید
    بازديد امروز: 61461
    بازديد ديروز: 392086
    متوسط بازديد هفته گذشته: 378754
    بیشترین بازدید در روز ‌یکشنبه 23 بهمن 1390 : 1490465
    مجموع بازديدها: 439772279



    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات