News
  • جدول فیلم‌های پرفروش1390‌؛ محاسبه كنيد با چه ‌هزینه‌ای تولید شدند، چقدر فروختند و سهم تهیه‌کننده‌ چقدر شد؟
    ورود آقايان ممنوع: 450ميليون هزينه و 3.5 میلیارد فروش/راه آبي ابريشم: 6 ميليارد هزينه و 293 میلیون فروش
  •  
  • ۲۴ صنف سینمای ایران در بیانیه‌اي اعلام كردند خانه سینما، خانه قانونی ما است
    هیئت مدیره خانه سینما را با آرای خود برگزیده‌ایم و به انتخاب خود ایمان داریم
  •  
  • انتقاد صريح سیدرضا میرکریمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در پي دستور انحلال خانه سينما
    آیا آمادگی دارند پرونده عملکرد مالی معاونت سینمایی را جهت روشن شدن افکار عمومی مردم مومن و انقلابی منتشر کنند؟
  •  
  • توضیح داریوش مهرجویی درباره‌ شایعه تاسیس موسسه فیلمسازی
    من اصلا شرکت یا دفتری تحت این عنوان ندارم
  •  
  • سپاس سايت "سينماي ما" از برخورد حرفه‌اي يك همكار رسانه‌اي
    سردبير سي‌نت استفاده از نامش را در كامنت‌هاي "سينماي ما" تكذيب كرد
  •  
  • خبري شوك‌برانگيز و عجيب كه در آستانه سي‌ام جشنواره فيلم فجر به سينماي ايران رسيد
    دستور انحلال خانه سينما به مديرعامل اعلام شد/ خانه سینما از همان ابتدا مغایر با اساسنامه خود فعالیت کرده است
  •  
  • همراه سايت "سينماي ما" به استقبال رونمايي از «تهران 1500» كه اتفاق مهم جشنواره فيلم فجر امسال است
    پيرمرد 160 ساله‌اي كه نوه‌اش در كره ماه درس مي‌خواند و دنبال مدركي مي‌گردد تا در قطعه هنرمندان دفن شود!
  •  
  • استقبال سايت "سينماي ما" از تهديد به شكايت توسط يك رسانه مجازي تازه‌‌تاسيس
    مشتاقانه منتظر آن روز براي حضور و طرح دعوي در شكايت‌خانه هستيم!
  •  
  • آلبوم اختصاصي «بغض» ساخته رضا درميشيان در سايت "سينماي ما"
    داستان مهاجرت با روایت دو مقطع متفاوت؛ روزهاي خوشي و هشت ساعت سرنوشت‌ساز
  •  
  • عكس‌هاي اختصاصي سايت "سينماي ما" از فيلم تازه داريوش مهرجويي را فقط اين‌جا ببينيد
    «نارنجی‌پوش» بازگشت مهرجویی و ضرب‌شست استاد به جوانانی است که این سال‌ها بهتر از او کار کرده‌اند‌؟
  •  
  • حقایقی تازه از زندگی شخصی مهران مدیری كه اين روزها ادامه ساخت سريالش به بحران رسيده است
    بچه متولد سرآسیاب دولاب كه فلسفه هگل مي‌خواند و خواب سالوادور دالي مي‌ديد و شادبودن را جلف مي‌دانست!
  •  
  • گفت‌وگو با بازيگر توانا و پر كار اين روزهاي سينما و تلويزيون
    مهران احمدی از تجربه دو جنسی شدن می گوید
  •  
  • جزئيات داستان سريال «پايتخت 2» را اين‌جا بخوانيد
    تاجر یهودی ساخت مجموعه «پایتخت 2» براي نوروز را منتفی کرد يا اشكالات محتوايي؟!
  •  
  • آخرین خبرها از سریال نوروزی جواد رضویان براي پخش از شبکه یک سیما
    تصویربرداری «کسی خوابه...؟!» در تهران ادامه دارد
  •  
  • گزارش و جدول فروش جهانی فیلم اصغر فرهادی كه به مرز ۹ میلیون دلار رسيد
    «جدایی نادر از سیمین» سه روز اول در سه سينماي آمریکا ۶۷ هزار دلار فروخت/ درجه سنی pg-13 يعني هشدار به والدین برای دیدن فیلم توسط کودکان!
  •  
  • مهران مديري با نوع جدیدی از قاچاق ویدیویی روبه‌رو شد كه هیچ‌کس نگرانش نیست
    سه قسمت پایانی«قهوه تلخ» پس از بارها بازبيني تأیید نشد/ تماشاگران این مجموعه نباید به ادامه تولید یا تماشای آن اميدوار باشند
  •  
  • با استعفاي محمد نيك‌بين از اتحادیه تهیه‌کنندگان، وضعیت صنف دولتی تهیه‌کنندگان چه خواهد شد؟
    رای‌گیری و انتخابات ترمیمی در مجمع عمومي روز يكشنبه 18 دي برگزار مي‌شود
  •  
  • انتقاد رضا رشیدپور از تهیه کنندگان کاباره ‌ای، اظهارات سلحشور و تاسف از بازي در فيلم «در امتداد شهر»
    تهیه‌کننده در جواب مطالبه دستمزد گفت: «می‌دهم بندازندت توی گونی ببرندت!»
  •  
  • اظهارات صادقانه جواد شمقدري درباره چند فيلم ارزشي كه اخيراً اكران شدند
    سالن‌های سینما «33 روز» را بدون تماشاگر نمایش می‌دهند/ با بليت نيم بها و رايگان به تماشای «گلوگاه شیطان» و «شکارچی شنبه« دعوت کرديم و نشد
  •  
  • رييس پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات درباره انتشار تصاویر خصوصي چند بازیگر زن سینما گفت
    مجرمان با تلاش كارشناسان پليس فتا شناسايي و دستگير شدند
  •  














       




    نظرخواهی سایت "سینمای ما" درباره سینمای رسانه ها در جشنواره سی ام فجر - بخش اول
    انتقال سینمای اصحاب رسانه از برج میلاد نشان محافظه کاری مسولان است/ برج میلاد شبیه زندان آلکاتراز است!

    سینمای ما-  شیدا عارف: این روزها یکی از بحثها و حرف و حدیثهای مهم رسانه ای، سالن سینمای اهالی مطبوعات و رسانه ها در جشنواره فجر سی ام است. دو سال گذشته، حضور منتقدان و اصحاب رسانه در سالن برج میلاد با واکنشهای مختلف و متنوعی روبرو بود؛ از یک سو امکانات رفاهی برج میلاد نسبت به سینماهای سطح شهر بهتر بود و فضای گسترده  خارج از سالن نمایش برای کنار هم بودن همکاران رسانه و پوشش خبری و گزارشی و همین طور جمع شدن ستاد روابط عمومی و دفتر بولتن روزانه و مراکز مشابه در این فضا  از ویژگیهای مثبت برج میلاد محسوب میشد و مواردی مثل کیفیت بد صدای سالن، ورود بی رویه اشخاص نامرتبط با رسانه به سالن و بُعد مسافت و دشواری نقل و انتقال از برج میلاد  موضوع بحثهای انتقادی بود. 

    امسال اما زمزمه هایی مبنی بر انتقال سالن رسانه ها به یک سینمای مرکز شهر خبرساز شده است؛ گروهی به دلایل مختلف با این تغییر موافقند  وعده دیگر از این جابجایی ناراضی هستند.. سینماهای فلسطین و صحرا که سالهای گذشته هم میزبان مطبوعاتی ها در روزهای جشنواره بودند، بار دیگر به عنوان گزینه امسال مطرح شده  و خبر احتمال قطعی شدن سینما فلسطین برای رسانه ها بیشتر به گوش می رسد.

    سایت "سینمای ما" نظر چند نفر از منتقدان سینمایی و خبرنگاران و فعالان مطبوعاتی را درباره این موضوع  منتشر می کند. نظرات متنوعی که شاید به تصمیم گیریهای متولیان جشنواره کمک کند تا فضای بهتری برای رسانه ها ایجاد کنند:

     

    آرش خوشخو: انتقال سینمای اصحاب رسانه به داخل شهر،به دلیل هراس مسئولان از حواشی است

    به نظرمن انتقال سینمای اصحاب رسانه از برج میلاد به سینماهای داخل شهر اتفاق ناخواشیندی است. در دو سال گذشته حضور منتقدان در برج میلاد به جشنواره سر و شکل می داد و شان جشنواره حفظ می شد. به علاوه اینکه فضای بهتری برای فیلم دیدن، نقد کردن و مصاحبه های مطبوعاتی به وجود آورده بود که با برگشتن به سینماهای داخل شهر این موقعیت از بین می رود. این کار هر توجیهی که داشته باشد یک جور پاک کردن صورت مسئله است که معمولا توسط مدیران ما و از روی محافظه کاری انجام می شود.
    این درست است که سالن نمایش فیلم برج میلاد برای فیلم دیدن مناسب نیست و بیننده نمی تواند به پرده مسلط باشد ولی به هر حال برج میلاد مزایای بسیاری دارد و این مسئله یکی از ایرادات کوچک آن جا به حساب می آید. مسئولان آنقدر به فکر راحتی منتقدان نیستند که به دلیل دوری مسافت و سالن نمایش فیلم سینمای اصحاب رسانه را به سینماهای داخل شهر منتقل کنند. این کار به خاطر حواشی است که در سال گذشته رخ داد. آنها با این کار می خواهند از حواشی و جنجال های سال های گذشته پیشگیری کنند.

    مهرزاد دانش : برج میلاد شبیه زندان آلکاتراز است!

    من سینما فلسطین را ترجیح می دهم. برج میلاد شاید ظاهر مجلل و بزرگی داشته باشد اما کاربری آن جا برای جشنواره مناسب نیست. آن جا بیشتر شبیه زندان آلکاتراز است! سالن نمایش فیلم برج میلاد سیستم صوتی بسیار بدی دارد و سال گذشته شاهد بودیم که از نیمه ی فیلم صدای دیالوگ ها به سختی شنیده می شد. حتی پرده نمایش چروک خورده بود و بخشی از آن پاره شده بود.
    ضمن اینکه برج میلاد خارج از شهر قرار دارد و اصحاب رسانه مجبورند مدام بین سالن نمایش و دفتر رسانه شان در رفت و آمد باشند. دوری راه حتی برای کسانی که وسیله نقلیه دارند هم مشکل است.
    از طرفی برگزاری جشنواره در برج میلاد مشکلات حاشیه ای دیگری هم ایجاد می کند.
    به عنوان مثال اطراف برج میلاد حتی یک لوازم تحریر فروشی هم وجود ندارد که منتقدان و خبرنگاران بتوانند ابزار ضروری کار شان را تهیه کنند و حتی گاهی اوقات شاید به هر دلیل نخواهند از غذای آنجا استفاده کنند و مجبور می شوند کیلومتر ها راه برود تا بتواند غذای مناسبی تهیه کند.
    من فکر می کنم افرادی که فضای برج میلاد را ترجیح می دهند بیشتر از آنکه به خود فیلم و بحث سینما توجه کنند حواشی آنجا برایشان جذاب است.
    از طرفی ورود افراد غیر حرفه ای در سینمای اصحاب رسانه فقط مختص به برج میلاد و فضای بزرگ آنجا نیست.این اتفاق ممکن است در سینما فلسطین و سینما صحرا هم بیفتد و مقصر خود مسئولان جشنواره هستند که باعث می شوند افراد بی ربطی وارد سینمای رسانه شوند.

    آنتونیا شرکا: برج میلاد سالن نمایش خوبی دارد ولی رفت آمد به آنجا مشکل است

    به دلیل زیاد شدن سایت ها و نشریات سینمایی ممکن است افرادی در جشنواره حضور پیدا کنند که چندان حرفه ای نباشند و احتمال حضور چنین افرادی مختص به برج میلاد و فضای بزرگ آنجا نیست. خیلی از منتقدان پیشکوست به همین دلیل تمایلی برای حضور در سینمای اصحاب رسانه و جلسات پرسش و پاسخ فیلم ها ندارند و فقط برای دیدن بعضی از فیلم ها به این سینما مراجعه می کنند.
    با این حال فکر می کنم نمی شود جلوی ورد افرادی که به نظرما چندان هم حرفه ای نیستند را گرفت. خیلی ها ممکن است یک خبرنگار معمولی باشند ولی به اندازه ی دیگران حق دارند که از این سالن استفاده کنند. همین طور حدس می زنم برای حضور عوامل فیلم ها و همراهانشان در سالن نمایش سهمیه ای در نظر گرفته می شود که البته حضور شان گذری است. این طور نیست که در همه ی نمایش ها صدای بچه شنیده شود و افرادی غیر از خبرنگاران و منتقدان در سالن حضور پیدا کنند؛ در این جور مواقع باید کمی صبوری داشته باشیم.


    غیر از انتخاب سالن، موضوعات دیگری هم باید در نظر گرفته شود؛ برای بهتر برگزار شدن سی امین جشنواره فیلم فجر به نظرم بهتر است منتقدان و دست اندرکاران سینما هم در هیات داوری جشنواره شرکت داشته باشند. اگر مشارکت خانه سینما را جذب کنند بهتر است تا اینکه بدون همکاری خانه سینما دست به انتخاب داوران بزنند.  پیشنهاد دیگر این است که برای فیلم هایی که پیش بینی می شود می تواند تماشاگران بیشتری را به خود جذب کند دو نوبت نمایش در نظر گرفته شود. سال گذشته پر بیننده بودن فیلمی «مثل جدایی نادر از سیمین» قابل پیش بینی بود ، در حالی که گنجایش سالن نمایش برای فیلم های پر مخاطب کافی نیست.
    در ضمن مراسم اختتامیه هم باید به یک ترتیبی ختم به خیر شود. نباید این طور باشد که کسانی که دوست و فامیل هستند بتوانند به راحتی در اختتامیه شرکت کنند و اصحاب رسانه که وظیفه پوشش خبری مراسم را به عهده دارند پشت در بمانند و مراسم را از طریق مانیتور دنبال کنند



    کیوان کثیریان: آدمهایی قاطی سینمای رسانه شده اند که ما نمی شناسیمشان

    آقای خزائی از دوستان و همکاران ما هستند و طبیعی است که از انتخاب ایشان خوشحالیم. به هر حال آقای خزائی انسان متعادلی هستند.همیشه جشنواره های پرتمکنی را برگزار کردند و تجربه های بسیاری را در برگزاری جشنواره ها کسب کرده اند.
    امیدوارم ایشان بتوانند نواقصی که در دوره های گذشته وجود داشته رفع کنند و سعی کنند مشارکت همه ی خانواده ی سینما را به طور کامل جلب کنند.
    چرا که در دوره های اخیر و به خصوص دو دوره ی قبل این اتفاق نیفتاد. فضای مثبتی بر جشنواره حاکم نبوده است و همه ی خانواده ی سینما با دل چرکین در جشنواره شرکت کردند و یا حضوری در جشنواره نداشتند گرچه آقای مسعود شاهی تلاش های زیادی انجام دادند ولی اختیار تام در دست ایشان نبود. من نمی دانم آقای خزائی تا چه میزان توانسته اند از معاونت سینمایی اختیار بگیرند و باید دید برای جذب همه ی اهالی سینما چه تمهیداتی دارند. این اتفاق موضوعی است که در چند سال اخیر به حاشیه رانده شده و جشنواره فجر خودش را از حضور افراد مختلف محروم کرده است.
    چیزی که مدیریت فعلی سینما این روز ها کم دارد عقلانیت و تعادل است. و برای همین است که مدیریت سینما خودش را در مقابل هنرمندان قرار داده است. امید وارم که عقلانیت، اعتدال و سعه ی صدری که حلقه ی مفقوده ی مدیریت سینمای ماست در مدیریت جشنواره امسال وجود داشته باشد.
    یکی از مشکلات دو سال اخیر جشنواره سینمای رسانه ها بوده است. پیش از این سینمای رسانه ها مدیریت جدایی داشت و جلسات پر بار تری را شاهد بودیم. ولی در دو سال گذشته آدمهایی قاطی سینمای رسانه شده اند که ما نمی شناسیمشان. و فقط بخش کوچکی از این سینما به اصحاب رسانه اختصاص پیدا کرده است.در این شرایط کنترلی هم روی رفتار افراد و برخورد های آنها وجود ندارد. وقتی مسئولین مهمان های خودشان را هم به سینمای اصحاب رسانه می آورند و در سالن های نمایش صدای بچه می پیچد و خانم های خانه دار و افرادی که معلوم نیست از چه طریقی به این سینما ها راه پیدا کرده اند را می بینیم طبیعی است که نمی توانند هر اتفاق و برخوردی را از جانب منتقدان ببینند و همه کاسه کوزه ها را سر آنها بشکنند!
    پینشهاد ما این است که مشارکت کنیم و جلسات را خودمان اداره کنیم و با کمک خود مدیریت سینما و زیر مجموعه ی دبیر جشنواره سینمای فرهیخته تری داشته باشیم تا اگر واکنشی نسبت به فیلم ها صورت گرفت خود مان بتوانیم جوابگو باشیم. به هر حال امید وارم که سی امین جشنواره فیلم فجر هم جشنواره ی پر باری باشد ولی نکته ی مهم ماجرا این نیست. مهم این است که همان طور که گفتم جشنواره بتواند مشارکت اهالی واقعی سینما را جلب کند و بتواند آن اعتمادی که دیگر وجود ندارد را احیا کنند.



    منبع : سینمای ما

    به روز شده در : سه‌شنبه 15 آذر 1390 - 20:57

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

    اخبار مرتبط

    نظرات

    یک خبرنگار
    سه‌شنبه 15 آذر 1390 - 21:2
    4
    موافقم مخالفم
     

    من نمی دونم مگه خبرنگار ها و منتقد هایی که از راه دور گلایه می کنند با اینترنت آشنایی ندارند؟!

    خوب خبرهاتون رو از طریق ای میل بفرستید. لازم نیست تا اون سر تهران برید و بیائید

    ق
    سه‌شنبه 15 آذر 1390 - 21:32
    0
    موافقم مخالفم
     

    چه خودتون رو تحویل گرفتید!

    البته حق ندارید کسی شما رو تحویل نمی گیره

    سیما ح
    سه‌شنبه 15 آذر 1390 - 21:59
    0
    موافقم مخالفم
     

    تو رو خدا سینما آزادی رو ندید به خبرنگار ها

    بذارید یه جای درست و حسابی واسه مردم بمونه

    پویان
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 9:23
    1
    موافقم مخالفم
     

    آقای خوشخو, راحتی منتقدها معنیش راحتی شکم منتقدها نیست! چیزی که شما گفتین, یعنی اصلا به فکر فیلم دیدن نیستید و فقط به هوای شکم, برج میلاد رو ترجیح میدید.

    وقتی میگین مناسب نبودن سالن میلاد برای فیلم دیدن, مشکل جزییه, معلومه بجز شکم به چیز دیگه ای فکر نمیکنید. (میدونم اینو تایید نمیکنید طبق معمول, ولی گفتنی رو باید گفت!)

    نيلوفر ﺁريا
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 12:41
    4
    موافقم مخالفم
     
    اتفاقا مركز شهر شبیه زندان آلکاتراز است!

    برج ميلاد همچين اون سر تهران هم نيست. از طريق بزرگراهاي مختلف(جناح, حكيم,همت,چمران و... )مردم هرجاي تهران باشند راحتر ميتونن به برج ميلاد برسند تا اينكه بخوان برن مركز شهر.

    به علاوه اينكه سينما فلسطين و صحرا تو "طرح" هستن و اينكه ترافيك اونجا خيلي سنگين تره. اصحاب رسانه جوري حرف ميزنند كه انگار برج ميلاد وسط بيابونه.

    در ضمن ﺁقاي مهرزاد دانش بهتره خودكار مدادشون رو از قبل تهيه كنند.

    نيلوفر ﺁريا - تهران

    ثریا
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 13:18
    -2
    موافقم مخالفم
     

    اصلا تو برج میلاد نمیشه فیلم دید.

    راس گفته آقای دانش که شبیه زندان آلکاترازه.

    همین جور ی دیمی ساختن رفته و فقط ظاهرش قشنگه.

    محمد
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 13:39
    0
    موافقم مخالفم
     

    بردن اهالی رسانه از برج میلاد به سینما فلسطین یا صحرا فاجعه است.چرا که تجربه فیلم دیدن تو این دو ینما رو تو سال های گذشته با بقیه دوستان مطبوعاتی داشتیم.ایرادهای جناب دانش هم که از اساس بنی اسرائیلیه!.

    پائیز شیراز
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 14:1
    -3
    موافقم مخالفم
     

    من این مهرزاد دانش رو خیلی دوست دارم.امید وارم سینمایی رو به منتقد ها بدن که لایقشون باشه. همیشه بهشون ظلم شده واقعا.

    کار پر در آمدی که ندارن حداقل بذارید یه سهمی از جشنواره داشته باش

    همکار
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 15:25
    1
    موافقم مخالفم
     

    آرش خوشخو گفته کیفیت سالن موضوع جزئیه؟؟؟؟؟ واقعاً باور کنیم؟ شاید اشتباه خبرنگارتون باشه والا واااای به حال وضعیت نقد فیلم که منتقدش بگه کیفیت فیلم دیدن مهم نیست


    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 15:28
    3
    موافقم مخالفم
     

    سلام و ممنون که به ایت موضوغ توجه کردین... من همکار خبرنگارتون هستم و میخوام بگم دوری و نزدیکی مسافت امزی نسبیه. کسی که خانه یا دفتر کارش غرب تهران باشه به میلاد نزدیکه و کسی که مرکز باشه به فلسطین. این که ملاک نشد واسه تعین جای سینما!

    اما واقعاً اگر کیفیت صدای میلاد اصاح بشه بهترین فضای سینمای رسانه بی شک همونجاست

    ف
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 16:14
    6
    موافقم مخالفم
     

    آخ جون

    میام دم در برج میلاد قرمه سبزی و مداد دفتر می فروشم

    سیاوش
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 16:47
    -1
    موافقم مخالفم
     
    چرا توهین می کنید؟

    بابا چرا به منتقد ها توهین می کنید؟

    اگر این خبرنگار ها و منقتد ها نباشن که ما نمی دونیم تو جشنواره چه خبره

    خدایی فکر کنید خبرنگارها و عکاس ها نباشن

    اصلا جشنواره شور و حالی خواهد داشت؟

    نه

    شک نکنید نخواهد داشت

    واقعا خسته نباشید

    کارتون خیلی سخته

    ماهتاب
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 18:48
    2
    موافقم مخالفم
     

    واقعا که اینجا ایران است

    چقدر شاکی هستید.

    سمیه
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 19:5
    1
    موافقم مخالفم
     

    واقعا تشبیه ات شاهکار بود آقای دانش

    سالمه
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 19:27
    -1
    موافقم مخالفم
     

    حر فهاتون رو یکی کنید بعد اعلام کنید

    اسفند
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 21:29
    -3
    موافقم مخالفم
     

    آقای پویان مثل اینکه خیلی شوتی. اگر دقت کنی خیلی ها گفتن که اگر سالن نمایش میلاد از نظر صدا درست بشه همه چی حله. اکثرا بهونه شون صدای سالنه. برو یه کم تحقیق کن بعد حرف بزن

    چراغی
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 21:37
    -4
    موافقم مخالفم
     

    نظر امیر پوریا چیه؟

    تشکر
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 22:0
    3
    موافقم مخالفم
     
    خانم شرکا

    از خانم شرکا بابت این نگاه مهربان و متعادلشون ممنونم.

    از بچه های 40چراغی قدیم
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 22:5
    -2
    موافقم مخالفم
     

    خوشخو نگفت مهم کیفیت فیلم مهم نیست. خواسته بگه چیز های مهم تری هم هست.

    صورتی
    چهارشنبه 16 آذر 1390 - 22:20
    0
    موافقم مخالفم
     

    پویان اون خوشخو نیست دانشه که گفته میلاد بده

    پریا
    پنجشنبه 17 آذر 1390 - 0:3
    -4
    موافقم مخالفم
     

    زندان الکاتراز؟ خیلی ببخشید ولی این مسخره ترین حرفیه که در مورد سالن میلاد شنیدم!!!!!!! مگه ما مشتی مجرم و بند پاره کرده هستیم که مجبور باشن ما رو به جایی بفرستن و ایزوله کنن؟ چرا به رفاه و راحتی و پارکینگ و تمیزی و محیط وسیع و زیبایی اصلا یعنی اصلا فکر نمی کنید؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!یعنی ما لایق رفاه و سرویس رفت و آمد و جای پارک بی دعوا مرافعه و محیط آفتاب گیر نیستیم؟

    شایان فر
    پنجشنبه 17 آذر 1390 - 15:36
    1
    موافقم مخالفم
     

    خانم پریا مگه حتما باید زندانی باشیم که جایی مثل برج میلاد رو به زور بدن به ما؟

    اآقای دانش منظورش محوطه و ساختمان برج میلاده نگفته که منتقد ها و خبرنگار ها زندانی و مجرم اند. واقعا کج فهمید

    محمدرضا میرانصاری
    پنجشنبه 17 آذر 1390 - 18:21
    -2
    موافقم مخالفم
     

    در مورد مطلب آقای دانش باید خدمتشان عرض کنم که اطلاعات پیرامون پارگی پرده نمایش غلط به ایشان منعکس شده چرا که بعد از مشخص شدن حضور جشنواره در اولین سال پرده نمایش جدید با مبلغ 50000000 تومان توسط شهرداری تهران در کمترین زمان ممکن تهیه ونصب گردید ضمن اینکه پیرامون موضوع صدا متاسفانه سال گذشته بعلت دخالت های غیر کارشناسانه دوستانی که سالیان زیادی است بر موضوع تجهیزات فنی سینما اختاپوسی خیمه زده اند ،با اعمال نفوذ ونصب تجهیزات خود با هدف سودجویی سبب این اتفاق شده اند، درصورتی که سال اول برگزاری جشنواره این مشکل به علت استفاده از تجهیزات خود برج میلاد که بسیار بی نظیر ومنحصر بفرد در ایران وحتی در بخش هایی در دنیا بوده حادث نشده است در مورد امکانات رفاهی نیز حرفی نمی زنم چون از اساس دروغی بیش نیست.

    لذا از دوستان توقع می رود که دیدگاه های غیر کارشناسانه خود را به خورد مردم ندهند ودر این زمینه بیشتر رعایت انصاف را داشته باشند.

    سلینا
    پنجشنبه 17 آذر 1390 - 21:4
    2
    موافقم مخالفم
     

    حواشی همه جا ممکنه رخ بده.چه ربطی به برج میلاد داره

    من فکرمی کنم مسئولین کلا از خبرنگار ها می ترسن

    مرتضی
    پنجشنبه 17 آذر 1390 - 21:46
    1
    موافقم مخالفم
     

    سال گذشته بیش از 90درصد منتقد ها به صدای فیلم اعتراض داشتند

    اخه مگه میشه دیالوگ ها نشنید و نقد نوشت

    خود بنده هیچ چی از فیلم یه حبه قند نفهمیدم شنیدن دیالوگ های این فیلم با اون لهجه ی یزدی نیاز به یه سالن خوب و صدای قوی داره

    چرا می گید دروغی بیش نیست؟

    شما چه کاره ی برج میلادی که میگی نظر غیر کارشناسانه ندید؟

    شما کارشناس چی هستید؟ اگر در زمینه ی برج سازی و کاخ سازی تخصص دارید بدونید که ژورنالیسم یه تخصص دیگه است که زمین تا آسمون با کار شما فرق داره

    کاظم زاده
    پنجشنبه 17 آذر 1390 - 21:53
    -1
    موافقم مخالفم
     

    خاتم آریا شما که تو پست های قبلی گفتید اتفاقا مرکز شهر شبیه زندان آلکاترازه بعد الان میگی آزادی و ملت رو ندن به خبرنگار ها؟

    خیلی طلبکارید

    هر چه برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند دخترم

    نگار
    پنجشنبه 17 آذر 1390 - 22:7
    1
    موافقم مخالفم
     

    همه کارگردان ها از جمله نیکی کریمی به وضعیت نمایش فیلمشون اعتراض داشتن باز هی از سالن هاتون تعریف کنید

    خوش بین
    پنجشنبه 17 آذر 1390 - 22:20
    -1
    موافقم مخالفم
     

    آقا یه بچه مسلمون پیدا بشه عیب ها و محسنات برج میلاد رو از نظر منطقی بشمره ببینیم چه خبره.

    امید
    پنجشنبه 17 آذر 1390 - 22:41
    0
    موافقم مخالفم
     

    هیچ جوری نمیشه جلوی وورد غیر سینمایی ها رو گرفت چون مسئولین نمی تونن بببینن فک و فامیلشون برن تو صف های سرد زمستون یخ بزنند

    ایرج
    پنجشنبه 17 آذر 1390 - 22:58
    1
    موافقم مخالفم
     

    به نظر من به خبرنگار ها اجازه بدن هر جا خواستن بتونن برن

    بالاخره تو سینماهای مختلف ممکنه اتفاقاتی بیفته که نیاز به پوشش خبری داشته باشه

    پویان
    شنبه 19 آذر 1390 - 14:35
    -1
    موافقم مخالفم
     

    اسفند: فکر کنم بد نباشه یه بار با دقت چیزی که نوشتمو بخونی. من درمورد بقیه حرفی نزدم. درمورد حرف جناب خوشخو داشتم صحبت میکردم.

    صورتی: میدونم عزیز. منم دارم میگم جناب خوشخو بخعطر رفاه حال شکمشون میگن میلاد خوبه. وگرنه منم مخالف میلادم و با حرف جناب دانش هم موافقم.

    بهار
    يکشنبه 20 آذر 1390 - 16:14
    -1
    موافقم مخالفم
     

    به نظرم خود منتقدا و اصحاب رسانه تو یه نظر سنجی سینمای رسانه رو انتخاب کنن

    فکر میکنم اینطوری بهتر باشه

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       






    خبرهای سینمای ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
    پست الکترونيکی (Email):

    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید
    بازديد امروز: 383659
    بازديد ديروز: 487035
    متوسط بازديد هفته گذشته: 412762
    بیشترین بازدید در روز ‌چهارشنبه 27 بهمن 1389 : 983090
    مجموع بازديدها: 334162541



    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات