يکشنبه 18 بهمن 1388 - 14:23















-

I تبلیغات متنی I
فروش نقد و اقساط بلند مدت
فروش لپ تاپ و تلویزیون های ال سی دی در مدل های مختلف
----------------------------
پی سی آنلاین
بازی و سرگرمی، دانلود، اخبار، اطلاعات بورس و فتوگالری
----------------------------
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------



                       



جدال میان منتقدان و فیلمسازها ادامه دارد - 5
لینک برنامه‌های پرطرفدار «سینما - صدا» با حضور مسعود ده‌نمکی و تهمینه میلانی با حضور منتقدان‌شان + بخش مربوط به ترک جلسه توسط میلانی به صورت نوشتاری

سینمای ما - این دو برنامه «سینما - صدا» (که با اجرای فرزاد حسنی ساعت 10 جمعه شب‌ها از رادیو گفتگو پخش می‌شود) با حضور مسعود ده‌نمکی و تهمینه میلانی سر و صدای فراوانی برانگیخت.

لینک برنامه مربوط به مسعود ده‌نمکی:

http://radio.irib.ir/goftogoo/RadioSheet/Yadasht-Rooz/Yaddasht06.php

این هم لینک برنامه جنجالی تهمینه میلانی

http://radio.irib.ir/goftogoo/RadioSheet/Yadasht-Rooz/Cinema-Seda.php
 

و این هم بخش مربوط به گفته‌های خانم میلانی پس از ترک جلسه رادیویی به صورت مکتوب که احسان هاشمی همکار «سینمای ما» پیاده‌اش کرده:


فرزاد: شما فیلمتون فوق العاده اخلاقیه... اما این در بیان، مصنوعی دراومده .... حرفاتون حرف های قشنگیه....

تهمینه میلانی: اجازه بدین من جلسه رو ترک کنم، شما نقد کنید! چون به شما اینا رو دیکته کردن و بهتون گفتن بگین!

فرزاد: آره اصلا دیکته کردن! حالا ببینید امکان داره شعری (با مضمون اخلاقی) گفته بشه اما غلط های عروض و قافیه داشته باشه...

تهمینه میلانی: آقای حسنی صبر کنید! آقای گبرلو یه لحظه صبر کنید! بذارین من کمک کنم آقای حسنی به راه راست هدایت بشن (خنده ی جمع) آخه آقای حسنی در راه این که سعی می کنن خودشون رو مطرح کنن...

فرزاد (با لحن کنایه): اصلا ما خودمون رو داریم مطرح می کنیم!

تهمینه میلانی: اجازه بدین! من با آقای گبرلو صحبت می کردم!...

فرزاد: خانم میلانی، همه دارن خودشون رو مطرح می کنن، فقط شما خودتونو مطرح نمی کنین!

تهمینه میلانی: آقای حسنی یه لحظه صبر کنین، بشینین سر جاتون! گوش بدین!

فرزاد(با خنده): من واینسادم! من شما رو این جا نشوندم سر جاتون، جواب بدین!

تهمینه میلانی: این رو دیکته کردن به شما، گفتن برو به میلانی اینو بگو! کاملا واضحه!

فرزاد: اینارو ان شا ا... فردا مطبوعات بنویسن!

منتقد: یه نظر در مورد دایی جان ناپلئون می تونم بدم!!

تهمینه میلانی: شما خواهش کردی من بیام، گفتم نمیام برنامتون. چند بارم اصرار کردین بازم گفتم من نمیام. گفتم من اون دارو دسته ای که شما باهاشون دوستین و رفیقین قبول ندارم! شما گفتین من با اونا نیستم و من فریب خوردم و اومدم. بحث علمی بکنین. چرا شما واقعا با جریانی هستید که دلشون نمی خواد تهمینه میلانی که توی این جامعه برا خودش استقلال داره، مستقل بمونه؟!

فرزاد (روبه منتقد): خیلی منفی فکر می کنه ها!

تهمینه میلانی: آقای حسنی بالاخره من یه کوچولو سواد روانشناسی دارم. وارد این نوع مباحث نشیم. این مباحث در حد من نیست، اگر در حد مهمون های دیگتون... اجازه بدین من جلسه رو ترک کنم و بحث رو همین جا تموم کنیم!

فرزاد: نه خانم میلانی! باشین، پاسخگو باشین!

تهمینه میلانی(از صندلی اش برخاسته): نه به نظر من کافی بود.

فرزاد(خطاب به شنوندگان): خانم میلانی بحث را ترک می کنن.

تهمینه میلانی(صدای ضعیف): خداحافظ شنوندگان عزیز! فتانه جان! اگه میل داری با من بیا!

فرزاد: پاتون رو رو سیم نذارین !!!


فرزاد: خیلی ممنونم خانم ملک محمدی.

فتانه: مرسی، خدافظ !!! .

منتقد: چقدر بد شد !!!! .  



منبع : سینمای ما

به روز شده در : پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 14:36

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |


Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات


پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 15:59
-9
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

خانم میلانی کار خوبی کردند

بالاخره یک نفر باید در مقابل پررویی های حسنی این کار را میکرد


پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 15:59
4
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

خانم میلانی کار خوبی کردند

بالاخره یک نفر باید در مقابل پررویی های حسنی این کار را میکرد


پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 17:41
-2
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

من به خانم میلانی حق می دهم.


پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 18:43
11
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

من تا به حال تصور می کردم تهمینه میلانی آشوب و غوغا به پا می کند. این هم یک باز ی دیگر است. ممنون که متن فارسی را گذاشتید . به نظر شما این دیالوگ به یک خانم که من شما رو نشوندم سرجاتون جواب بدین!!!!! صحیح است؟ مگر متهم است یا جانی؟!! تازه با متهم های قتل هم اینگونه برخورد نمی کنند. حسنی باید یاد بگیرد برنامه ی 90 از آنجایی پرطرفدار شد که عادل هیچ توهینی به کسی نمی کرد. از متن به حاشیه گریز می زد و ... این لحن به درد کل کل کردن دختر و پسرهای 20 ساله

می خورد که سر کافی شاپ رفتن دعوا می کنند!!!!!!!!!!!


پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 21:29
0
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

فیلمساز باید جنبه داشته باشه .... وظیفه منتقد نقد کردنه....


پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 21:55
-14
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

برای آقای حسنی پیشنهاد بکری دارم: لطفا برای تقویت سواد و مجریگری خود اگر فرصت داشتند برنامه های "چشم انداز" و "بهارستان" در شبکه های جهانی IRIB 1,2 را تماشا کنند و اجراهای دلنشین و دوست داشتنی و متواضعانه و مودبانه استاد رسول نجفیان و ناصر ممدوح عزیز را ببینند که چطور با هنرمندان مصاحبه می کنند و احیانا طرز اجرا و برخورد با هنروران را کمی از آنان یاد بگیرند. انگار آقای حسنی دعوا خانه و یا دادگاه را با مصاحبه و گفتگو با یک هنرمند اشتباه گرفته اند و اصلا تکلیفشان با خودشان و برنامه شان نیز روشن نیست! ایشان باید از ابتدای برنامه بدانند که می خواهند مصاحبه کنند یا دعوا! دیگر گستاخیهای ایشان آزاردهنده شده است. واقعا چرا برخی فرق نقد و گفتگو با بی احترامی و بی ادبی و گستاخی را نمی دانند؟ چنین جوانک های بی تجربه و پررویی باید یک دوره کلاس درس مصاحبه نزد استاد نجفیان ببینند, شخصیت آرام و متین و باوقاری که بیش از دو برابر سن جوانک گستاخی مثل حسنی را دارد و چون خود بزرگوار است همه را بزرگوار خطاب می کند.


پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 22:20
0
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

هر دو هم فرزاد هم خانم میلانی زیادی شلوغش کردند به نظرم نوع لحن خیلی مهمه ولی در کل اگر خانم میلانی جلسه رو ترک نمی کرد برنامه خوبی در می امد ....

zahra
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 22:24
-1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

salam faghat mikhastam begam ke az hamin hasani MOTONAFERRAM khanom tahmine milani va fatane jan khiely kare khobi kardan aslan be gole khode khanom milani nabayad miyamadand be in barname .MARG BAR HASANI.

shaghayegh
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 22:42
2
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

فیلم سوپراستار یه فیلم شعاری بود و اگرچه قصد فیلمساز خوب بوده ولی عملا خوب از آب در نیومده بود.اما فرزاد حسنی میخواد وقت حرف زدن شلوغ بازی دربیاره و بپره وسط حرف طرف مقابل و به جای این که اشکالات فیلمو بگه دنبال اینه که یه سوتی از جمله های کارگردان بگیره که بزنه تو ذوقش و بخنده .انگار قصدش از مصاحبه نقد کردن و به نتیجه رسیدن نیست بلکه خودنمایی و حال گیریه.یعنی چی من که وای نستادم نشستم؟؟!!!


پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 22:44
-6
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

ولی من اصلا به ابشون حق نمیدم ماهیت برنامه فرزاد حسنی چالشی هست در ضمن میلانی شروع کرد و به فرزاد حسنی گفت بیسواد بنشین سرجات هر کی دیگه بود جوابش رو بدتر میداد بعد هم حسنی خیلی آروم حرف میزد با میلانی

مهشید محمدی
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 22:46
1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

چه خوب که متن این دعوای لفظی را توی سایت گذاشتید تا کسانی مثل من که این برنامه را نشنیده اند بتوانند قضاوت کنند. فرزاد حسنی قبلا بارها ثابت کرده یک مجری بی ادب و گستاخ و نان به نرخ روزخور است که فقط و فقط از روی منفعت حرف می زند و هر وقت که لازم باشد طرف مقابلش را می کوبد و هر وقت که احتیاج باشد مهمان برنامه اش را تا عرش بالا می برد! امیدوارم کسانی که به این سایت می آیند طرف حق را بگیرند. اصلا گیریم که فیلم میلانی ضعیف. اما آیا این طرز برخورد با یک خانم درست است؟ "من شما رو نشوندم سر جاتون" "پاتون رو روی سیم نذارین!!" این حرفها را مقایسه کنید با حرفهایی که حسنی در همین برنامه به حاتمی کیا می زد. مگر فیلم دعوت فیلم قوی ای بود؟ اما حسنی تا توانست از "شخص حاتمی کیا" و فیلمهایش تعریف و تمجید کرد! ناگفته نماند که حاتمی کیا فیلمساز مورد علاقه ی من است اما خواهش می کنم بیایید بدون تعصب به این قضیه نگاه کنیم. بیشتر مجری های صدا و سیما ثابت کرده اند که در وجودشان خبری از عزت نفس نیست چون کسی که عزت نفس داشته باشد کسی را تحقیر نمی کند. اما برخی مجریان ما گویا فقط با تحقیر و تخریب مهمان برنامه شان می توانند خود را بالا ببرند! البته ما مجری های خوبی هم داریم که قبلا دوستان به آنها اشاره کرده اند. افرادی مثل ناصر ممدوح- رسول نجفیان- و حتی فریدون جیرانی که کاملا مشخص است فرد باشعور و بافرهنگی ست. فرزاد حسنی شاید منبع اطلاعات باشد اما مجریگری شعور و ادب هم لازم دارد. دوستانی که به اینجا می آیید. . . به خاطر چشم و ابروی کسی از او طرفداری نکنید! حق را باید گفت. کمی بهتر باشیم.

سعید
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 23:3
2
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

از دار و دسته قادری بیسواد لمپن هیچ انتظاری جز این نیست.

ادمهایی از ردیف قادری برای دور کردن ذهن مردم از مسائل مملکت میخواهند جو رو گلالود کنند تا از گلالود شدن اب هم دستورات ارباباشون رو براورده کنند یعنی دور شده ذهن مردم از واقعیتهای جاری کاری که دقیقا با فوتبال دارند انجام میدهند و از این گلالود شدن به ترور شخصیت هم بپدازند. بد بخت هنر ایران که یه ارازل و اوباشی از قوماش قادری میشه نویسندش

سیب سرخ
پنجشنبه 10 ارديبهشت 1388 - 23:6
0
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

بر خلاف کامنت های قبلی من فکر می کنم حق با آقای حسنی بود،همنطورم که آقای حسنی خودشون تو برنامه اشاره کردن اگر واقعا خانم میلانی حرفی برای گفتن داشتن بحث رو ادامه می دادن و برنامه رو ترک نمی کردن.


جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 0:24
4
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

من هم به خانم ميلاني حق ميدم. مثل اينکه آقاي حسني نميدونن چطور بايد با يک خانم صحبت کنن!

عاطفه
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 2:29
-2
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

اگه شمایی که فقط از روی تعصب می آین و نظر می دین یه نگاه به خط اول و دوم گفتگوی این دو بکنین متوجه می شین که کی اول توهین و تهمت رو شروع کرده, خانم میلانی جواب یه سوال ساده رو که چرا فیلمتون داره شعار اخلاقی میده می خوان با ترک جلسه بدن و بعد مثل آدم های بدبین به همه چیز این استدلال خنده دار رو می کنن که:" با جریانی هستید که دلشون نمی خواد تهمینه میلانی که توی این جامعه برا خودش استقلال داره، مستقل بمونه؟!" یعنی چی؟!؟! کی جلوی استقلال شما رو گرفته؟! شما که داری ساختمون و فیلمتو می سازی و پولتو در می آری دیگه دلیل نداره این جار و جنجالها رو در برابر یه سوال ساده در بیارین و بعدشم دست بچه رو بگیری که "مادر تو هم پا شو بریم!!!" شما که داد استقلال خواهی سر می دی که خودت جلوی این همه شنونده استقلال ستاره فیلمت رو بردی زیر سوال که!!!! نه خانم میلانی با کوبیدن آدمهای دور وبرتون و چسبوندن اسمتون به اساتیدی مثل بیضایی نمی تونین جایگاهتون رو از اینی که هست بالاتر ببری.... قضاوت منصفانه کار چندان سختی نیست اگه توهین های خانم میلانی رو بشمارین:

به شما اینا رو دیکته کردن و بهتون گفتن بگین!

بذارین من کمک کنم آقای حسنی به راه راست هدایت بشن...قای حسنی در راه این که سعی می کنن خودشون رو مطرح کنن

من با آقای گبرلو صحبت می کردم!...

بشینین سر جاتون! گوش بدین!

این رو دیکته کردن به شما، گفتن برو به میلانی اینو بگو!

چرا شما واقعا با جریانی هستید که دلشون نمی خواد تهمینه میلانی که توی این جامعه برا خودش استقلال داره، مستقل بمونه؟!

این مباحث در حد من نیست، اگر در حد مهمون های دیگتون...

خوب به این جملات دقت کنین... فکر می کنم خانم میلانی که سواد روانشناسیشونو به رخ همه می کشن و در مورد کودک درون "تخصص" دارن موافق باشن که این تهمینه میلانی بالغ نبود بلکه مطمئنا کودک درونشون شدیدا اون شب فعال شده بود!!!!!

در ضمن معلوم نیست منظور خانم میلانی از "بحث علمی بکنین" چیه؟! شما یه فیلمی ساختین که ملودرامه یعنی مستقیما با احساس تماشاگر درگیره و مدام داره درس اخلاق میده, فیلمی که تو جشنواره معنا گرا شرکت داده شده, اون وقت در برابر سوالی که فیلم زیادی داره شعار اخلاقی میده می گین بحث علمی بکنین؟!؟!؟!؟

یا شما اون شب خودت نبودی یا من رو شما خیلی حساب می کردم!!!!

علی
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 3:32
1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

به نظر من خانوم میلانی فقط یه اشتباه کرد. او نباید اصلا تو این برنامه شرکت می کرد. واقعا چه لزومی داره که یه خانم به این باسوادی و محترمی تو یه برنامه زرد و سطح پایین که یه مجری لوس و بی تربیت و چاپلوس و وقیح داره شرکت کنه؟ خانم میلانی اشتباه کرد که به این برنامه رفت.

فقط یه سوال از حسنی دارم. تو با مادر و خواهر و همسرت هم اینطوری صحبت می کنی؟ من شمارو اینجا نشوندم سرجاتون!؟... خیلی منفی فکر می کنه ها! { فکر می کنن, نه فکر می کنه بی ادب}... پاتون رو رو سیم نذارین!... لطفن جمله امری رو خوردی؟!! خوشمزه بود؟!

سارا
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 12:41
4
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

چرا كامنت منو تاييد نكردين به نفعتون نبود ؟

من كه يكساعت و پنجاه دقيقه فايل صوتي رو كامل گوش داده بودم و مي دونستم حق با كيه ؟ شماها هم بيخودي شلوغش مي كنيد . اگه جرات دارين كامنت قبلي منو تاييد مي كردين .

اصلا فرزاد حسني مجري بيسواد يك كارگرداني مثل تهمينه ميلاني چرا به يك مجري ميگه " يكم صبر كن " من اگه به جاي ميلاني بودم مي گفتم " آقاي حسني به من اجازه مي دين يه مطلبي رو بگم " اين جمله خيلي قشنگتره . ميلاني توي مصاحبه هاي قبلي گفته بود 90 درصد منتقدان بي سواد هستن . همه منتقدان بيسواد هستند ، همه مجريان بد و بيسواد هستند فقط ميلاني باسواده . ميلاني باسواد وسط حرف مجري ، منتقدها نبايد بپره . ميلاني باسواد اجازه نمي ده ديگران حرف بزنن فقط مي خواد حرف خودشو به اثبات برسونه . ميلاني اگه باسواد بود كلمه " فايشه "روي پيش چند تا مرد به زبون نمي آورد از يك كلمه ديگه استفاده مي كرد .توي جامعه ما وقتي اسم يك كارگردان مي ياد يعني اون آدم خيلي مهمه ، ولي متاسفم از لحن بد صحبت كردن يك كارگردان زن ايراني .

اگه كامنت قبلي منو تاييد كنيد خيلي بهتر بود .

سايت شما هم به خوانندگان مي تونه دروغ بگه ولي به شنونده ها نه .

لطفا همه مطالب رو كامل براي خوانندگان بگذاريد نه فقط مطالبي كه به نفع خودتون باشه .

مزدک
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 14:35
5
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

می خواهم اینجا یک سوالی از همه خوانندگان این صفحه بکنم: چطور شده که خانوم میلانی دقیقا 20 سال است که فیلم می سازد , 20 سال است که مصاحبه زنده و غیر زنده می کند , 20 سال است که منتقدین مختلف موافق و خیلی مخالف مجلات و روزنامه های فیلم و غیر فیلم با او گفت و گو می کنند , اما این نخستین باری است که چنین اتفاقی افتاده و چنین دعوایی شده؟ چرا؟ از خودتان در خلوتتان بدوت تعصب و یا علاقه به میلانی و یا حسنی بپرسید. چرا؟ لابد چیزی در استودیو و پشت پرده اتفاق افتاده که ما از ان بی خبریم. همه می دانیم تو جامعه ای داریم زندگی می کنیم که همه خبرها سانسور می شود. اینجا امدند 10 تا دیالوگ را برای قضاوت و داوری ما گذاشتند و تمام؟ ایا نباید بدانیم در پشت صحنه و یا قبل از اینها چه اتفاقی افتاده بوده؟ همه این سوالها و نقدها را اقای عباس یاری با رعایت ادب و احترام در ماهنامه فیلم شماره اردیبهشت از میلانی پرسیده بود. چرا انجا دعوا نشد؟ چون ان منتقد ادم بود و احترام سرش می شد. ضمنا عاطفه خانوم همه دیالوگهایی که به نفع فرزاد جونتون بود را گفتید؟ خیلی زرنگید! اما ما اقای هالو و ببو و پپه نیستیم. ما هم می توانیم مثل جناب علی و خانوم مهشید محمدی دیالوگهای زشت و بی ادبانه فرزاد را نقل کنیم.

رفتاری که منتقدین در طول این دو سه ماه اخیر با استاد بیضایی و میلانی کردند رفتار خوبی نبود. بیشترش هم برمی گردد به اینکه منتقدین به خودشان شک دارند. بیضایی از پشت صحنه سینما و مافیای پشت پرده ان می گوید و میلانی از فساد سوپراستارها , و به بعضیها که احتمالا این کاره اند برخورده است. هر فیلمسازی و صاحب اثری حتی اگر فیلمی بد ساخته باشد حق دارد که از خود و فیلمش دفاع کند. شما منتقدین حق ندارید به فیلمسازان بگویید شما حق دفاع ندارید و باید فقط گوش دهید. ضمنا سارا جون مثل اینکه سواد خواندن نداری. میلانی گفته بود 90% منتقدان جوان کم سواد هستند. نگفته بود 90% همه منتقدان پیر و جوان بی سوادند. بین این دو جمله تفاوت زیادی وجود دارد. درضمن مگر نیستند؟ ما چند تا منتقد جوان باسواد داریم؟ بیشتر از 2 یا 3 تا؟


جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 14:56
1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

tahmine milani porharfo az khod razi va dar donyaye kuchak khod gharghfarzad hasani ghostakha tike paruna javgira...............vali har doshun ba mazan enghad ba eteghad harfashuna valo chertopert be zabun miyaran ke jaleb mishe sohbatashun.......dar zemn to in zamune donbale adaba savada ezat nafsa.......hame baham nagardin.hamine ke hast.......inan alami daran vase khodeshn.

eh3an
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 15:23
-5
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

به نظر من شما نبايد اين رو پياده ميكرديد و متن مطلب رو هم در صفحه اول بياريد!!!

متاسفانه بسيار بد پياده شده و حق مطلب رو ادا نميكنه! يا كامل بياريد يا...

بعد پياده كردن راه و رسمي داره نه اينطوري!!

در اين پياده سازي نظر فرد اعمال شده ! شايد شما از "پاتون رو رو سیم نذارین !!!" اينقدر تعجب كرديد! ولي چيزي كه ما شنيديم گفتن اين جمله بسيار آرام و متين بود! ولي با خوندن اين آدم فكر ميكنه حسني بي احترامي كرده!

يا اينكه اونجا كه خانوم ميلاني ميگن:"آقای حسنی بالاخره من یه کوچولو سواد روانشناسی دارم" حسني ميگه: "اختيار داريد، بيشتر از يه كوچولو"

خلاصه اينكه به دوستان توصيه ميكنم به هيچ وجه از روي اين چند خط اشتباه تصميم نگيرند!!!!!!!!!

رضا
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 15:28
1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

خطاب به آقاي مزدك!

لطفا ميشه غير از گفته هاي داخل متن بي ادبي هاي ديگر حسني رو نقل كنيد؟

محمد
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 17:6
-2
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

برای اثبات بی سوادی خانم میلانی همین بس که فیلم «درباره ی الی» که در جشنواره های داخلی و بین المللی از آن به عنوان یک «يك قطعه درخشان فيلم سازي» یاد می کنند(به خبر تازه سایت مراجعه شود) را یک اثر معمولی! توصیف کرده بودند! که البته ایشان معتقد بودند: منتقدان بی سواد الکی آن را گنده کرده اند!!!!

این روز ها با درخشش چشمگیر «درباره ی الی» میزان بی سوادی کسانی که دیگران را متهم به بی سوادی می کنند به خوبی مشخص شده است!

یه خواهش: خانم میلانی میشه لطف کنین و فیلم نسازین!!!!!

ما هنرمندان بی حوصله و عصبی و طلبکاری مثل شما رو نمی خوایم.

لطفا پاتون رو از روی اون سیم بردارین! و یک دوره ی کامل سریال «دایی جان ناپلئون » رو حتما حتما تماشا کنین. برای مزاجتون خوبه! آخه اونم خیلی منفی فکر می کرد ها؟!!!

عاطفه
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 17:42
1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

آقای مزدک در کمال احترام به نظر شما می خوام در جواب شما که گفته بودین خانم میلانی در طول این بیست سال هیچ واکنش این چنینی نداشته می خوام نظرتون رو فقط به بخشی از یکی از مصاحبه های ایشون در چند سال اخیر جلب کنم که به وضوح می شه علائم خودشیفتگی مفرط و در نتیجه عدم قبول نظر منتقدین رو دید و حس کرد:

(گفتگو از مجتبی پور محسن):

"فکر می‌کنید چرا مخاطبان‌ «دو زن»‌ و «نیمه‌ی پنهان»‌ را بیشتر از «واکنش‌ پنجم»‌ و «زن‌ زیادی»‌ دوست‌ داشتند؟

اشتباه‌ می‌کنید. من‌ اخیرا شیراز بودم.‌ بدون‌ استثنا «واکنش‌ پنجم‌» را دوست‌ دارند. همذات پنداری،‌ به‌ ویژه‌ در طبقات‌ پایین‌ جامعه‌ ‌و زنان‌ مذهبی‌ وجود داشت. شاید خیلی‌ جالب‌ باشد برای‌ شما که زنان‌ مذهبی‌ خیلی‌ با «واکنش‌ پنجم»‌ همذات پنداری‌ می‌کنند. می‌دانید چه‌ می‌گویم؟

من‌ راجع‌ به‌ کیفیت‌ فیلم‌های‌ شما حرف‌ زدم.

آن‌ سلیقه‌ی‌ شماست‌. این‌ طور نیست‌ اصلا. پس‌ چه‌ طور جایزه‌ی‌ اول‌ سوییس‌ یا آمریکا را می‌گیرد؟ منظورتان‌ این‌ است‌ که‌ این‌ها را یکی‌ ساخته‌ و آنها را کسی‌ دیگر؟

ببینید! اصلا شیوه‌ی‌ کار شما در «دو زن‌» و «نیمه‌ی‌ پنهان»‌ خیلی‌ سینمایی‌تر است.‌ ولی‌ در «واکنش‌ پنجم»‌ و «زن‌ زیادی»‌ انگار فقط‌ خواستید...

مردم‌ که‌ می‌گویند این‌قدر ریتم‌ تند و این‌قدر لوکیشن‌های‌ زیبا از تهران، می‌گویند یک‌ لحظه‌ آدم‌ آرام‌ ندارد. من‌ نقدهایی‌ که‌ می‌خوانم‌ همین‌ را می‌گویند.

خانم‌ میلانی! شما خیلی‌ از فیلم‌هایتان‌ تعریف‌ می‌کنید!

خب، چرا نه. ببینید! من‌ چه‌ بگویم؟ مگر شما بقالی‌ را دیده‌اید که‌ بگوید ماستم‌ ترش‌ است؟

....فیلم‌ «چهارشنبه‌ سوری»‌ را که‌ حتما دیده‌اید. توی‌ آن‌ فیلم‌ هم‌ مرد به‌ زنش‌ خیانت‌ می‌کند ولی‌ تصویر آن‌قدر اغراق‌ شده‌ نیست‌ که‌ زن‌ مظلوم‌ باشد.

برای‌ این‌که‌ خوشایند شماست. ببینید! شما به‌ عنوان‌ یک‌ آقا لذت‌ می‌برید. برای‌ این‌که‌ مرد یک‌ زن‌ عصبی‌ مریض‌ دارد. یک‌ خورده‌ به‌ آن‌ آقا حق‌ می‌دهید. معلوم‌ است‌ که‌ باید با آن‌ فیلم‌ راحت‌ باشید .معلوم‌ است‌ که‌ باید به‌ آن‌ فیلم‌ جایزه‌های‌ زیادی‌ داده‌ شود؛ چون‌ داوران‌ هم‌ مرد هستند. می‌دانید منظورم‌ چیست؟‌ آن‌ فیلم‌ خوشایندِ من،‌ که‌ زن‌ هستم‌، نیست‌. آن‌ فیلم‌ خوشایند شماست‌ که‌ مردید. بر عکس،‌ فیلم‌های‌ من‌ را خانم‌ها خیلی‌ خیلی‌ دوست‌ دارند."

ببینید اصلا به منتقد اجازه ابراز عقیده داده می شه؟؟ در جواب هر سوال منتقد فقط "منم" "منم" می شنوید و اینکه مردم همه جا عاشق فیلمهای من هستن و جالب اینجاست که وقتی از ایشون در باره ی عقایدشون سوال میشه می گن چرا راجع به کیفیت فیلمم بحث نمی کنید و بحث ایدئولوژیک می کنین, وقتی صحبت از کیفیت فیلمشون میشه می گن کیفیت فیلمای من که عالیه اصلا جای بحث نداره!!! خوبه نمردیم و فهمیدیم ظرافتهای شاهکاری مثل چهار شنبه سوری از کجا ناشی می شه , ببینید ایشون چطور قابلیتهای فیلمی مثل چهارشنبه سوری رو با یه جمله سر هم میارن که بله دیگه داورا مرد بودن فیلمو دوست داشتن دیگه!!! این بد بینی مزمن به همه چیز از کجا می آد؟؟؟ از بحث دور نشم: آقا! خانم! اصلا شما به عنوان کارگردان و فیلمنامه نویس یه فیلمی رو ساختی و پای همه چیزش هم باید وایسی, حالا یکی می خواد از شما راجع به تفکرتون بپرسه یکی راجع به تکنیکتون, وظیفه تونه که پاسخ گو باشین. کی می گه کسی که فیلم می سازه لازم نیست به کسی جواب پس بده؟؟ اتفاقا باید این اتفاق بیافته چرا که تا بحث و گفتگو و پرسش و پاسخی نباشه پیشرفتی هم نیست. خیلی ها فقط تو حرف این چیزا رو خوب می دونن و ادعای روشنفکری می کنن اما وقت عمل می شن یه متحجر دو آتیشه!!!

در ضمن من هم این رو می دونم که وقتی فرزاد حسنی به یه خانم اونم کارگردان می گه من نشوندمتون اینجا جواب بدبن صورت خوشی نداره ولی همو نطور که گفتم با یه نگاه می شه فهمید کی بحث رو به اینجا کشوند... وقتی خانم میلانی خودشون احترام خودشون رو نگه نمی دارن و به یه مجری تو یه برنامه ی زنده با چند صد هزار تا شنونده می گن بشین سر جات!! از فرزاد حسنی حاضر جواب که طرف یه همچین توهینی قرار گرفته حرف دیگه ای انتظار نمی ره.

در ضمن در مورد اینکه گفته بودین خانم میلانی از فساد سوپر استار ها و مافیای پشت صحنه سینما گفته و اینکه به بعضی ها بر خورده, نقل می کنم از صحبتهای خود ایشون در مصاحبه ای که در وبلاگ سیستان اکتیو خوندم:

"فيلم من درباره پشت صحنه سينماي ايران نيست. درباره آدم معروفي است كه به دليل نداشتن ظرفيت كافي در مرحله اول، شروع به تخريب خود و در مرحله بعدي تخريب ديگران مي‌كند. اين شخصيت مي‌تواند يك ورزشكار، يك سياستمدار و حتي يك تاجر موفق باشد. شما روي چيزي اصرار مي‌كنيد كه اصلاً موضوع فيلم من نيست و من آن را نشان نداده‌ام. "

به نظر من خانم میلانی خود این روزها نمونه بارز این حرف خودشون شدن: آدم معروفی که به دلیل نداشتن ظرفیت کافی داره دست به تخریب خود و دیگران می زنه.

با احترام به نظر شما, این نظر شخصی منه.

reza
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 18:55
-1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

من با نظر علی موافقم. اشتباه خانم میلانی شرکت در این برنامه بوده. فرزاد حسنی که به عنوان یه شخص بیسواد و پرمدعا و بی‌ادب کارنامه‌اش روشنه. بعد خانم میلانی بالاخره بدون هیچ ارزش‌گذاری یه فیلمساز باسابقه و کارنامه‌داره. باید یه منتقد هم طراز با کارنامه‌اش مثل آقای طوسی یا گلمکانی بیاد تو برنامه. من اسم این آقای باغبانی رو تا حالا نشنیده بودم و مطمئن نیستم اصلا ایشون منتقد هستن یا کارشون چیز دیگه‌ای هست. این رسم برنامه درست کردن نیست.


جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 19:0
1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

من كاري به تهمينه ميلاني ندارم اما به نظرم فرزاد حسني به هر حالي بي ادبي كرد، رفتارش در مقام ميزبان برنامه درست نبود

100
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 19:9
4
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

توجه....... توجه........... توجه................. خیلی مهمه!

برای اثبات بی سوادی آقای محمد ساعت 17:6 همین بس که بدون اینکه چیزی را بداند اظهار فضل می کند. در پاسخ به شما باید بگم که لطفا اگه قصد اظهار نظر درباره مطلبی رو دارید اول کمی اطلاعات در اون باره دست و پا کنید !

آقای قادری چندی پیش اشتباهی کرد که احتمالا سو تفاهم بوده. چون منظور خانم میلانی فیلم الی نبوده است. ایشان به فیلمی اشاره کرده بودند که بازیگر معروف نداشته. این متنی که برایتان گذاشتم مربوط به روزهای جشنواره س:::

سینمای ما - محمد تاجیک: تهمینه میلانی کارگردان سینمای ایران با اشاره به حضور فیلم "درباره الی" در جشنواره فیلم برلین گفت: «از شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدم و امیدوارم که این فیلم در جشنواره برلین موفق شود.»

میلانی در گفت وگو با سایت سینمای ما گفت: «موفقیت این فیلم تاثیرات بسیار خوبی در دنیا خواهد داشت و قطعا پر ثمر خواهد بود.» وی تاکید کرد: «هر فیلمسازی از سینمای ایران که در جشنواره های معتبر دنیا موفق باشد، در واقع همه کل سینمای ایران موفق شده است.» منبع خبر : سینمای ما

محمد
جمعه 11 ارديبهشت 1388 - 21:45
-8
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

شخصی ناشناس در کامنتی با عنوان «توجه....... توجه........... توجه................. خیلی مهمه!» به کامنت قبلی ما گیر داده بود و پیش خود حساب کرده که مثلا با استدلال صحبت کرده، زهی خیال باطل! و ما در اینجا بی اساسی استدلال های ایشان را رو می کنیم تا ایشان به پوچی ادعاهای خود پی ببرند و زین پس این گونه بی گدار به آب نزنند و حالا بخوانید جواب ما را :

ای ناشناس! اولا که اسمت را ننوشته ای و ما گمان بردیم که این از بی سوادی ات است که هنوز متوجه نشدی که آدم اول خودش را معرفی می کند بعد به پشتوانه ی آن حرف می زند و بدان تو که انگ بی سوادی به ما می زنی، خود بسی لایق تر به آنی. اگر آدرس کلاس های نهضت سواد آموزی را بخواهی باور کن پسرم باور کن پسرم حاضرم برایت ییدا کنم (البته شاید هم دختر باشی که در این صورت با رعایت موازین شرعی آدرس ها را خدمتان تحویل می دهیم،آبجی!) این از این.

تنها منبعی که تو به آن ارجاع دادی همین سایت یعنی سایت «سینمای ما» است که حتما می دانی مدیر این سایت هم آقای قادری است که من از او آن صحبت های تهمینه میلانی را نقل کرده بودم و حالا تو به راحتی هرچه تمام تر می گویی آقای قادری احتمالا اشتباه کرده!!! و سوتفاهمی پیش آمده و اصلا دلیلی نمی آوری که چرا می گویی اقای قادری اشتباه کرده است و این واقعا نوبر است! و جالب اینجاست که تو خود برای رد حرف های من به همان سایتی ارجاع می دهی که آقای قادری اداره می کند پس منبع اخبار های ما از همین سایت است و تو نمی توانی بگویی آن خبرهایی که من از سایت می گیرم درست است ولی خبری را که من نقل کردم احتمالا اشتباه بوده است!! . اما من معتقدم که هر دوی ما اخبارمان درست است ولی تو اصلا به این توجه نکرده ای که خانم میلانی آن حرف ها را بعد از این که فیلم به موفقیت رسیده است گفته و خواسته که از قافله عقب نماند ولی نظر واقعی ایشان همان است که در برخورد اول با فیلم داشته اند که من آن را در بالا نقل کرده بودم.

حالا یادت نرود که اگر خواستی باز هم اظهار فضل بکنی اول اسمت را بنویسی.

100
شنبه 12 ارديبهشت 1388 - 0:45
0
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

برای محمد!

اگه می خوای باز هم اظهار فضل کنی اول یه کم اطلاعات کسب کن و بعد حرف بزن!

نه ..... خیر! این گفتگو مربوط به روزهای آغازین جشنواره و هفته اول بهمنه. درباره الی روز 26 بهمن جایزه خرس نقره ای رو برد. این گفتگو با خانم میلانی حداقل مال دو هفته قبل موفقیت درباره الی تو جشنواره فجر و برلین بوده!! حالا شیرفهم شد؟؟!!

ضمنا فکر نمی کنم به تو و یا کس دیگه ای ربط داشته باشه که من چرا اسم خودمو نمی نویسم. حالا تو که می نویسی از کجا معلومه اسمت محمد باشه؟ یا اگه هم باشه چه فرقی می کنه؟ مهم اینه که فامیلیتو هم بنویسی. ما یک میلیون اسم محمد تو ایران و خارج از کشور داریم. این یک سایت آزاده و توش دموکراسی برقراره و هرکسی با هر اسمی مثل شلتوک, ماری مو قرمزی و اسامی عجیب و غریب دیگه توش کامنت می ذاره. من عدد 100 رو دوست دارم و به همین جهت انتخابش کردم. خواستم ببینم فوضولم کیه, دیدم فقط تویی!!

محسن...
شنبه 12 ارديبهشت 1388 - 1:30
5
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

اونایی که فرزاد حسنی و نون به نرخ روز خور میدونن چرا اسم نمی نویسن .آخه اگه چهار تا مثه فرزاد حسنیم تو صدا وسیما نباشه که عطر گل وگلاب دهه 70 همه جار و میگیره !.

آقایون بهتره برن عجب رسمیه رسول نجفیان و گوش بدن تا سینما -صدا رو.

پوربا
شنبه 12 ارديبهشت 1388 - 10:48
1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

آقا با خانم 100..شلوغ نكن.اين گفتگو مال بعد از عيده..ميتوني به آرشيو سايت مراجعه كني..تصلا چه دليلي داشته تو تب و تاب جشنواره همچين گفتگويي صورت بگيره؟ يا قبلش؟ چون به قول تو قبل از موفقيت تو برلين و فجر بوده....با تشكر از محمد

محمد
شنبه 12 ارديبهشت 1388 - 12:30
1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

به 100 !

متاسفم برایت که این قدر مغالطه کاری،

جناب 100 !

اولا تو نمی توانی آن گفته ی میلانی را که گفته بود «دربار ه ی الی» را منتقدها بزرگ کرده اند را رد کنی.

ثانیا در مورد آن خبری را هم که نقل کردی باید اضافه کنم که خب طبیعی است که یک کارگردان برای یک فیلم آرزوی موفقیت بکند و تو بیا به این فکر کن اصلا چرا خبرنگار «سینمای ما» باید از تهمینه میلانی در مورد فیلم«دربار ه ی الی» سوال کند؟غیر از این است که بعد از آن حرفهای بی سوادانه ی میلانی، «سینمای ما» کنجکاو شده است که نظر میلانی را در این زمینه بداند و البته میلانی هم با یک حرکت حرفه ای فقط برای فیلم آرزوی موفقیت می کند! توجه کن میلانی اصلا از فیلم تعریف نمی کند.اگر از من هم در مورد فیلم«چار چنگولی»!! این سوال شود مسلما باید برای آن آرزوی موفقیت بکنم و گرنه از جانب همکارانم متهم به حسودی و ....می شوم.میلانی به خاطر همین مسئله است که برای فیلم آرزوی موفقیت می کند و این یک واکنش طبیعی است که اصلا تایید نمی کند فیلم مورد نظر خوب است.ولی تو ببین که میلانی در آن گفته ی خود بر اساس میزان فهم خود از فیلم خوب به راحتی اجماع منتقدان را زیر سوال می برد! این جاست که من به او ایراد می گیرم که هنرمند بی حوصله ای است که احتمالا پیش خود فکر می کرده است که فیلم ضعیف او شاهکار جشنواره است!! و در ذهن خود فیلمای دیگر را در حد ریز می بینمت! می پنداشته است! وآن موقع که برخلاف تصورات خود موفقیت چشمگیر «درباره ی الی» را می بیند آن حرف ها را می زند. بله میلانی آن حرفها را زده است و تو نمی توانی انکار کنی.

حالا این ها به کنار من فکر می کنم منشا اختلاف ما از اینجاست که تو حسنی را دوست نداری و من هم میلانی را و البته هر دوی ما می دانیم که هم میلانی در آن جلسه اشتباهاتی داشت و هم حسنی. فقط من بخاطر این از حسنی طرفداری می کنم که چون اول این میلانی است که شروع به توهین می کند و طبیعی است که حسنی هم مثل همیشه کم نیاورد.

100
شنبه 12 ارديبهشت 1388 - 13:15
1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

آقای پوربا! این گفتگو مال 28 دی ماهه! من این صفحه رو سیو کردم. تو شهر شما 28 دی بعد عیده؟؟! البته بعد عید کریسمسه!!

100
شنبه 12 ارديبهشت 1388 - 18:31
2
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

جواب جناب پوربا که کاملا مشخصه. نمی دونم با چنین آدم دروغگویی باید چه کرد! سایت به این واضحی! آرشیو به این دقیقی! تو روز روشن دروغ می گه که این گفتگو مال بعد عیده! آخه آی کیو جون! عقلتو یک کم به کار بندازی بد نیست! تهیمنه میلانی گفته که امیدوارم _توجه کن_ امیدوارم که این فیلم در جشنواره برلین موفق شود. این جمله یعنی چی؟ یعنی اینکه این گفتگو باید مال قبل از موفقیت فیلم در برلین باشه. مثل اینکه کسی تو کنکور, پزشکی قبول بشه و یکی بهش بگه: امیدوارم که در کنکور موفق بشی!!! این گفتگو دقیقا مال 27 دی 1387 ساعت 17:52:42 هستش. یعنی دقیقا 14 روز قبل از روز افتتاحیه جشنواره فجر. یعنی تهمینه جزء اولین کسانی بوده که از فیلم تعریف کرده. موقعی که هیچکس حتی داورا فیلمو ندیده بودن، مورد توجه محمد که گفته تهمینه بعد از تعریف همه مجبور شده از فیلم تمجید کنه. در روزهای جشنواره هم خانم میلانی گفت بهترین فیلمی که دیدم الی بوده.

در پاسخ به محمد هم می گم لطفا این جمله ها رو خوب بخون:

يکشنبه 23 فروردين 1388

تهمینه میلانی: ناگهان موجی برای یک فیلم معمولی [امیر قادری: منظور خانم میلانی «درباره الی» است] ایجاد شد که خنده‌دار بود. یک دفعه سیاهی‌لشگرهای آن فیلم هم به بهترین بازیگرهای تاریخ سینما تبدیل شدند... این‌ها عادی نیست. مطمئنا جو سازی است...

ببین! تهمینه در گفتگو کوچکترین اشاره ای نکرده که منظورش چه فیلمیه. این همه فیلم بودند که در جشنواره به آنان توجه شده. قادری تنها در پرانتز [ ] حدس زده که لابد منظور میلانی فیلم درباره الی بوده: [منظور خانم میلانی درباره الی است.] در صورتی که اصلا تو فیلم درباره الی سیاهی لشگر بازی نمی کنه. همه بازیگرای فیلم معروف هستن. حتی صابر ابر که نقش کوتاهی داره هم مشهوره. دو تا از بازیگراش هم در سه چهار فیلم تهمینه نقش اول داشتن. من حدس زدم که منظور تهمینه با چه فیلمی بوده که اتفاقا همه بازیگراش گم نام هستن و البته نمی گم چه فیلمی.

آره محمد. من حسنی را دوست ندارم. نه فقط من , می بینی که نصف بیشتر کسایی که بالا کامنت گذشتن از حسنی چندان دل خوشی ندارن و حق رو به خانوم میلانی دادن. حسنی فقط یه آدم لوس و چاپلوس و نون به نرخ روز خور و پرمدعاس. همین. مصاحبه فقط سواد و گفتن چند تا جمله قلمبه سلمبه که خنگ ترین آدم هم بلده حفظ و از برشون کنه نیست. مصاحبه کردن احتیاج به فرهنگ و ادب هم داره. اتفاقا طبق نظر خیلی ها و برخلاف نظر محسن باید بگم که من هم رسول نجفیان رو خیلی دوست دارم. خیلی آقاست و اهل ادب و عرفانه.

علیرضا
يکشنبه 13 ارديبهشت 1388 - 0:47
4
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

دوستان عزیز، تهمینه میلانی آن مصاحبه با سایت سینمای ما و آرزو برای موفقیت درباره الی را در بهمن ماه انجام داد و آن صحبت های مبنی بر ایجاد یک موج عظیم برای یک فیلم معمولی را در یکی از گفتگوهای مفصلش با یکی از خبرگزاری ها مطرح کرد. واقعیت امر اینست که خانوم میلانی در ابتدا برای درباره الی آرزوی موفقیت می کرده. چون هنوز فیلم را ندیده بوده و منتقدان هم آن را ندیده بودند. فیلم خودشان هم همینطور. اصلا صحبتی پیرامون فیلم ها نبود. اما پس از آغاز اکران عمومی سوپراستار، خانوم میلانی که فیلمشان مورد انتقادات شدید منتقدان قرار گرفته بود، در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها، وقتی با سوالی مبنی بر علت برخورد سرد منتقدان با فیلمشان مواجه می شوند، با دلی پر و چرکین، مثل همیشه آن ها را بی سواد و حسود و... نامید و برای آنکه عصبانیتش را خالی کند و در یک کلکل کودکانه، پاسخ منتقدان انبوه فیلمش را بدهد، به درباره الی عنوان فیلم معمولی را داد(که بی شک خودش هم باورش ندارد)، تا مثلا حال منتقدان فیلمش را(که جملگی از طرفداران درباره الی هستند) بگیرد. در زمان جشنواره، به جز درباره الی، هیچ فیلم دیگری یک موج عظیم حمایتی از سوی منتقدان نداشت. فیلم های بی پولی و عیار 14 و اشکان.... و...، به طور پراکنده توسط منتقدان به عنوان آثار خوب مطرح شدند. همین. در ضمن، فیلمی که تمام بازیگرانش مورد ستایش قرار گرفتند، همین درباره الی است و در این فیلم هم سیاهی لشگر وجود دارد. از قضا آن پیرزن که ماجرای علت آمدن الی به شمال را لو می دهد و آن پسر بچه که به دریا می رود در پی نجات الی و...! و خانوم میلانی در یک کنایه، در واکنش به ستایش منتقدان از بازی بازیگران این فیلم، گفتند که ناگهان سیاهی لشگرهای فیلم هم شدند بهترین بازیگران تاریخ سینما!

خانوم میلانی منظورش کاملا واضح بود و فقط هم از روی عصبانیت و کودک درون(!) این صحبت را انجام دادند و چقدر من را یاد مسعود ده نمکی انداختند که او هم از صبح روز آغاز اکران فیلمش، بی دلیل، یک بند در وبلاگش به درباره الی فحش می داد و آخرسر هم قرار بود دست سید محمود رضوی(سرمایه گذار درباره الی) را رو کند، که اصلا یادش رفت! درباره ی اتفاق اخیر هم نظری ندارم. در واقع بهتر است که چیزی نگویم...


يکشنبه 13 ارديبهشت 1388 - 1:12
2
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

دم خانم میلانی گرم.

شما هم حق بود دیالوگ ها رو از جایی چنین ناجوانمردانه شروع نمیکردید.دو جمله قبلش که خانم میلانی میگه رو هم باید میذاشتین

مزدک
يکشنبه 13 ارديبهشت 1388 - 1:59
2
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

علیرضا ی عزیز داری اشتباه می کنی. من اطمینان دارم که در طی روزهای جشنواره در روزنامه ای خواندم که میلانی از تماشای درباره ی الی بسیار راضی بوده و همانطور که دوستی گفته علاقه خود را نمایان ساخته و گفته بود درباره الی بهترین فیلم جشنواره میباشد. من فکر می کنم منظور میلانی با فیلم اشکان ... بوده. به این دلیل که نقدهای زیادی از ان خواندم که بازیگران نا معروف ان را فوق العاده توصیف کرده بودند. در صورتی که چنین نبود. البته من باز هم در مورد فیلم اشکان ... مطمئن نیستم و گناه میلانی را نمی شویم که تهمت بدترین گناه است و مجازات ان شدید. ولی مطمئنم کسی که برای فیلمی ارزوی بهروزی میکند و ان را برترین فیلم جشنواره می خواند نمی تواند چنین حرفی زده باشد.

با تشکر

پوریا
يکشنبه 13 ارديبهشت 1388 - 12:9
3
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

آقا یا خانم 100...مثل این که خوب گوش نکردی گفتگو رو...من دوباره دانلود کردم تا مطمئن شم...فرزاد حسنی چند بار تاکید می کنه که فیلم پر فروش شده...تو شهر شما اکران نوروز از دی ماه شروع میشه؟ آقای امیر قادری لطفا شما ایشونو روشن کنید

100
يکشنبه 13 ارديبهشت 1388 - 16:58
-1
موافقم مخالفم
 
یادداشت‌های هفتگی امیر قادری / 15 چیزی که ماه اول 1388 را ساختند...

پوریا جان منظور من گفتگو با حسنی نبود. منظور من گفتگویی بود که خانم میلانی برای فیلم الی آرزوی موفقیت کرده بود. شیر فهم شد جانم؟!


دوشنبه 14 ارديبهشت 1388 - 18:0
-2
موافقم مخالفم
 
یادداشت مجله آف اسکرین درباره فیلم بهرام بیضایی و واکنش‌های منتقدان

خدا بده شانسسسسسسسس! میلانی دختر رو تنها نذاشت با خودش برد


سه‌شنبه 15 ارديبهشت 1388 - 3:25
0
موافقم مخالفم
 
یادداشت مجله آف اسکرین درباره فیلم بهرام بیضایی و واکنش‌های منتقدان

فرزاد حسني حیا کن ------------------- مجري گری و رها کن!

***
سه‌شنبه 15 ارديبهشت 1388 - 15:26
12
موافقم مخالفم
 
یادداشت مجله آف اسکرین درباره فیلم بهرام بیضایی و واکنش‌های منتقدان

وااااااااااای بر ما...

واااااااااااای بر ما...

وااااااااااااای بر ما مردمی که قدر خانم میلانی را نمی دانیم...

در ایران شیرزنانی همانند خانم میلانی انگشت شمارند...

کسی که با یک شجاعت منحصر به فرد، تمام رویدادهای سالهای ابتدایی انقلاب 57 را برای نسل ما، و نسل دوم که خود آن وقایع را حس کرده بودند، تصویر کرد. تصویری که به قول احمد طالبی نژاد اگر در کشور ما دموکراسی بیشتری بود، به یک فتو رمانی از حوادث اوایل انقلاب تبدیل می شد. ولی دست خانم میلانی آنطور که باید، باز نبود و با وجود این، هنوز نیمه پنهان بهترین فیلم ایرانی تا به امروز است.

واااااااااااااای بر ما که قدر چنین گوهری را ندانستیم و ایشان را چندین روز به خاطر شاهکار نیمه پنهان به زندان انداختیم. پرواضح است که هر کسی بعد از چنین وقایعی تاسف بار، باید هم محتاطانه تر عمل کند و از صراحت فیلمهای پیشین خود بکاهد. در مملکت ما با استعدادها این گونه برخورد می شود. البته بیشتر با زنان. گاهی کارگردانان مرد فیلمها و سریالهایی معمولی ساخته اند که انقدر با استقبال منتقدین روبرو شده که آن فیلمساز خود را باور کرده و آن باور او را به حرکت رو به جلو واداشته. اما ما خودمان با نقدهای متعصبانه و کوته فکرانه کاری کردیم که خانم میلانی از دو زن و نیمه پنهان به آتش بس برسد... فیلم تسویه حساب او سه سال است که توقیف شده و اصلا تکلیفش روشن نیست.

ای کاش جریانات شیرین عبادی برایمان الگو می شد. اکنون نیز برخوردی نکنیم که میلانی را همانند شیرین عبادی از دست بدهیم. افرادی مانند همین فرزاد حسنی که نان را به نرخ روز می خورند، نظیر همین تمسخرها و بی حرمتی ها را نثار خانم شیرین عبادی کردند و باعث شدند او که داشت کمی وضعیت کودکان و زنان را در مملکت ما بهبود می بخشید، عاصی شده و از اینجا برود.

خانم میلانی هم مانند خانم عبادی افتخار این آب و خاک است. قدر او را بیشتر بدانیم.

حسین
دوشنبه 21 ارديبهشت 1388 - 2:37
-3
موافقم مخالفم
 
یادداشت مجله آف اسکرین درباره فیلم بهرام بیضایی و واکنش‌های منتقدان

من فیلمو دیدم.. گیر الکی داد هر کی بود باید بلند میشد میرفت...

من نمیدونم مگه حسنی سینما خونده که اینقدر گستاخانه با یه کارگردان صحبت میکنه ... اقلن کارشناس یه چی بگه میگی این کاره است اما حسنی به قول خانم میلانی فقط دوس داره خودشو مطرح کنه

ممنون بابت خبر و لینک دانلودها استفاده کردیم...

ترنم
شنبه 26 ارديبهشت 1388 - 9:53
-4
موافقم مخالفم
 
لینک برنامه‌های پرطرفدار «سینما - صدا» با حضور مسعود ده‌نمکی و تهمینه میلانی با حضور منتقدان‌شان + بخش مربوط به ترک جلسه توسط میلانی به صورت نوشتاری

گر قدم در جمع مردان می نهی مردانه باش طاقت مردی نداری چون زنان در خانه باش خانم میلانی بی سواد خودتی سواد داشتی جلسه رو ترک نمی کردی بحث کردن با تک مجری باسواد برای تو سخت بود

ترنم
شنبه 26 ارديبهشت 1388 - 20:32
0
موافقم مخالفم
 
لینک برنامه‌های پرطرفدار «سینما - صدا» با حضور مسعود ده‌نمکی و تهمینه میلانی با حضور منتقدان‌شان + بخش مربوط به ترک جلسه توسط میلانی به صورت نوشتاری

سلام من به عنوان کسی که تمام برنامه های سینما صدا رو دنبال میکنم به بچه هایکه نظر گذاشتن باید بگم بیشتر دقت کنند بی احترامی اول از جانب میلانی صورت گرفت حتی فرزاد حسنی رعایت خانم بودن ایشونو کرد خواهش میکنم منطقی فکر کنید من از فرزاد حسنی بابت صبری که در مقابل بد رفتاری میلانی متحمل شدند ممنونم من خودم تا صبح از ناراحتی خوابم نبرد امیدوارم دیگه تکرار نشه

pari
جمعه 1 خرداد 1388 - 4:46
4
موافقم مخالفم
 
افخمی: سرت را بالا بگیر و به صفرهای فروش فیلم‌ات افتخار کن/ده‌نمکی: منتقدان برای «اجاره‌نشین‌ها»ی مهرجویی معنا می‌تراشند ولی وقتی به فیلم من می‌رسد...

man be in fekr mikonam ke aya asan montaghede zan ham darim ke inja be aghayane montaghed javab bede????

kheili bi ensafieh

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       









  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 1.32674789429 seconds.