دانلود

سينمای ما - نامه یک مادر به گل‌شیفته فراهانی؛ / می‌دانی هالیوود کجاست؟

   


fajr teazer31

«روز روشن» (حسین شهابی)

«خسته نباشید» (محسن قرایی)

«دلتنگی‌های عاشقانه» (رضا اعظمیان)

«خاک و مرجان» (مسعود اطیابی)

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» (محمدهادی کریمی)

«حوض نقاشی» (مازيار ميري)

«جیب‌بر خیابان جنوبی» (سیاوش اسعدی)

«آفتاب، مهتاب، زمین»

«استرداد»

 

«رسوایی» (مسعود ده‌نمکی)

«چه خوبه که برگشتی» ( داریوش مهرجویی)

«دربند» (پرویز شهبازی)

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» (پوران درخشنده)

«گهواره‌اي براي مادر» (پناه بر خدا رضایی)

«برلين-7» (رامتین لوافی )

«غریبه» (حمید بهمنی)

«گناهکاران» (فرامرز قریبیان)

«زیباتر از زندگی » (انسیه شاه‌حسینی)

bottom banner


fajr posters 30
 
 
 


این بخش به زودی تکمیل خواهد شد
fajr film 29

«روز روشن» (حسین شهابی)

«خسته نباشید» (محسن قرایی)

«دلتنگی‌های عاشقانه» (رضا اعظمیان)

«خاک و مرجان» (مسعود اطیابی)

«بشارت به یک شهروند هزاره سوم» (محمدهادی کریمی)

«حوض نقاشی» (مازيار ميري)

«جیب‌بر خیابان جنوبی» (سیاوش اسعدی)

«آفتاب، مهتاب، زمین»

«استرداد»

 

«رسوایی» (مسعود ده‌نمکی)

«چه خوبه که برگشتی» ( داریوش مهرجویی)

«دربند» (پرویز شهبازی)

«هیس! دخترها فریاد نمی‌زنند» (پوران درخشنده)

«گهواره‌اي براي مادر» (پناه بر خدا رضایی)

«برلين-7» (رامتین لوافی )

«غریبه» (حمید بهمنی)

«گناهکاران» (فرامرز قریبیان)

«زیباتر از زندگی » (انسیه شاه‌حسینی)

fajr cinema 30
 
fajr video
  صحنه هایی از فیلم «پله آخر» (علی مصطفا)
  صحنه هایی از فیلم «بیداری» (فرزاد موتمن)
  صحنه هایی از فیلم «روزهای زندگی» (پرویز شیخ طادی)
  صحنه هایی از فیلم «در انتظار معجزه» (رسول صدرعاملی)
  صحنه هایی از فیلم «بیخود و بی جهت» (عبدالرضا کاهانی)

asrejomeadv
tablighat
 
 
   
 
 
 
 
 
adv
در صورت علاقه به درج آگهي در پايگاه خبري تحليلي سينماي ما می توانید با شماره تلفن های دفتر سایت تماس بگیرید.
تلفن: 88535305 (داخلی 109)
       09386503357 
آدرس: تهران - خيابان شهيد بهشتي (عباس آباد) - نرسیده به خیابان میرزای شیرازی - ساختمان پارسه - واحد 12
پست الكترونيكي: info@cinemaema.com

> برای مشاهده تعرفه آگهی‌ها اینجا کلیک کنید
Nokia

i news
سينماي ما- در نشست خبری مراسم با حضور عوامل سریال از جمله داود میرباقری نویسنده و کارگردان، مهران برومند و سیدمحمد امامی تهیه‌کنندگان، محسن تنابنده،فرهاد اصلانی،سیروس گرجستانی،احمد مهرانفر،شهرام حقیقت دوست،مرجانه گلچین،حمید رضا آذرنگ وطناز طباطبایی بازیگران و با اجرای سعید قطبی‌زاده، ميرباقري گفت: می توانم این قول را به مخاطبان این سریال بدهم که از خرید «شاهگوش» پشیمان نخواهند شد...
سينماي ما- نكته عجيب در اين اظهار نظر حامد عنقا و خبر منتشر شده اين است كه ظاهراً فيلمنامه‌نويس محترم يا رمان را نخوانده، يا فيلم را نديده، يا هيچكدام و يا كلاً چيز ديگري را جاي آن يكي گذاشته كه به اين ماجرا رسيده و يا فرض بعدي اينكه تنظيم‌كننده خبر اين اسامي را مخلوط كرده است. رمان ‌«در میان مردگان» يا "D'Entre Les Morts" منبع اقتباس فيلم «سرگيجه» (آلفرد هيچكاك) بوده نه فيلم ...
سينماي ما- یکشنبه در «ماه عسل» برای اولین‌بار در تلویزیون کودکی هشت ساله‌ توانست صاحب پدر و مادر شود. پس از يادداشت منتقدانه پيام فروتن نسبت به اين برنامه، مریم نوابی‌نژاد، کارشناس سوژه «ماه عسل» در يادداشتي نسبت به حرف و حديث‌ها و حواشي رسانه‌اي برنامه يكشنبه‌شب «ماه عسل» كه پسر هشت ساله‌اي را جلوي دوربين صاحب پدر و مادر كرد يادداشتي نوشت و اين يادداشت هم با واكنش پيام فروتن در قالب يادداشتي ديگر مواجه شد...

goldiran
Main News
 
سينماي ما- «فرزند چهارم» از جمله فیلم‌هایی است که قرار است در اکران عید فطر به نمایش درآید. طراحی پوستر این فیلم را بهزاد خورشیدی برعهده داشته است. «فرزند چهارم» که از پروژه‌های بنیاد سینمایی فارابی است و پخش آن را هم همین بنیاد برعهده دارد، سال گذشته در سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم فجر اکران شد...
 
سينماي ما- سردار سعید منتظرالمهدی در پاسخ به درخواست فرهاد توحیدی مبنی بر برگزاری مجمع عمومی در خانه سینما شماره ۱ را رد کرد.معاون اجتماعی ناجا به درخواست فرهاد توحیدی که به عنوان نمایندگی از اعضای مجمع عمومی به وی امروز نامه نوشت پاسخ گفت. دکتر منتظرالمهدی درخواست فرهاد توحیدی مبنی بر برگزاری مجمع عمومی در خانه سینما را رد کرد. در بخشی از نامه آمده است: ...
 
سينماي ما- در نشست خبری مراسم با حضور عوامل سریال از جمله داود میرباقری نویسنده و کارگردان، مهران برومند و سیدمحمد امامی تهیه‌کنندگان، محسن تنابنده،فرهاد اصلانی،سیروس گرجستانی،احمد مهرانفر،شهرام حقیقت دوست،مرجانه گلچین،حمید رضا آذرنگ وطناز طباطبایی بازیگران و با اجرای سعید قطبی‌زاده، ميرباقري گفت: می توانم این قول را به مخاطبان این سریال بدهم که از خرید «شاهگوش» پشیمان نخواهند شد...
 
سينماي ما- نكته عجيب در اين اظهار نظر حامد عنقا و خبر منتشر شده اين است كه ظاهراً فيلمنامه‌نويس محترم يا رمان را نخوانده، يا فيلم را نديده، يا هيچكدام و يا كلاً چيز ديگري را جاي آن يكي گذاشته كه به اين ماجرا رسيده و يا فرض بعدي اينكه تنظيم‌كننده خبر اين اسامي را مخلوط كرده است. رمان ‌«در میان مردگان» يا "D'Entre Les Morts" منبع اقتباس فيلم «سرگيجه» (آلفرد هيچكاك) بوده نه فيلم ...
 
سينماي ما- "گذشته" فیلم جدید اصغر فرهادی در بخش نمایش‌ های ویژه جشنواره بین ‌المللی فیلم تورنتو به نمایش در می‌آید. گاردین خبر داد كه سی و هشتمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو که به عنوان مهمترین جشنواره سینمایی آمریکای شمالی شناخته می شود با اعلام اسامی شماری از فیلم‌های بخش جشن فیلم (گالا) و بخش نمایش‌های ویژه از "گذشته" به عنوان یکی از فیلم های بخش ویژه نام برد. در این ...
 
سينماي ما- یکشنبه در «ماه عسل» برای اولین‌بار در تلویزیون کودکی هشت ساله‌ توانست صاحب پدر و مادر شود. پس از يادداشت منتقدانه پيام فروتن نسبت به اين برنامه، مریم نوابی‌نژاد، کارشناس سوژه «ماه عسل» در يادداشتي نسبت به حرف و حديث‌ها و حواشي رسانه‌اي برنامه يكشنبه‌شب «ماه عسل» كه پسر هشت ساله‌اي را جلوي دوربين صاحب پدر و مادر كرد يادداشتي نوشت و اين يادداشت هم با واكنش پيام فروتن در قالب يادداشتي ديگر مواجه شد...

 
سينماي ما- مجموعه ویدیویی «شوخی کردم» به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهران مدیری پس از پایان توزیع «ویلای من» به صورت جدی وارد پیش‌تولید می‌شود. مدیری اواخر تیر امسال پروانه ساخت «شوخی کردم» را از اداره محصولات ویدئویی و شبکه نمایش خانگی سازمان سینمایی دریافت کرده و اين روزها مراحل نگارش را سپری می‌کند. گروه نویسندگان این سریال متشکل از ...
 
سینماي ما- فرهاد توحیدی رئیس هیات مدیره و سخنگوی خانه سینما با ارسای نامه‌ای به سرداد منتظرالمهدی از معاون اجتماعی ناجا خواست که امنیت مجمع عمومی این تشکل صنفی را تامین کنند. او در این نامه آورده است:« همانطور که مستحضرید روز یکشنبه 6 مرداد 1392 مجمع عمومی فوق العاده‌خانه سینما مطابق فراخوان قبلی بر پا خواهد شد. با عنایت به دستور ...
 
سينماي ما- فیلم سینمایی "زندگی دوگانه فیروز" به کارگردانی فریدون جیرانی به "خواب‌زده‌ها" تغییر نام داد. جیرانی جدیدترین ساخته خود با نام "زندگی دوگانه فیروز" را در 25 اسفند ماه سال 91 جلوی دوربین برد و زمان فیلمبرداری آن تا 14 اردیبهشت ماه 92 با 45 جلسه فیلمبرداری به پایان رسید...
 
سينماي ما- تهیه‌کننده مجموعه «رالی ایرانی» گفت که مجوز ساخت چهار قسمت از سری جدید برنامه را دریافت کرده اند، گفت: برای ساخت سری جدید «رالی ایرانی» در سایت رسمی این مجموعه نظرسنجی‌ای راه انداختیم تا مخاطبان این مجوعه تصمیم بگیرند که چه گروه از چهره‌های هنری و ورزشی در این مسابقه حضور داشته باشند...
 
سينماي ما- دو فیلم خاطره‌انگیز "هامون" و "اجاره‌نشین‌ها" پس از گذشت دو دهه از اولین اکران عمومی آنها، در طرح "اذان تا اذان" پردیس‌های شهرداری تهران روی پرده می روند. اکران دو فیلم داريوش مهرجويي در طرح رمضانی "اذان تا اذان" در پردیس های سینمایی ملت و تماشا به صورت سانس فوق العاده و فروش بلیت نیم بها از شب ...
 
سينماي ما- مجموعه عكس‌ دوم سايت "سينماي ما" از تجمع سينماگران ايران مقابل خانه سينما را اين‌جا ببينيد: ...
 
سينماي ما- پيام نيكفرد: ساعت 8 صبح سه شنبه رسیدم کوچه سمنان. همان کوچه‌ی باریکی که خانه‌ی سینمای ایران در آن‌ واقع شده. طولی نکشید که جمعیت بیشتر و بیشتر شد. خیلی‌ها آمده بودند. خیلی از افراد اصناف و چهره‌هاي شناخته‌شده حضور داشتند. نیم ساعت از شروع تجمع گذشته بود و می‌شد تعداد حاضران را هزار نفر تخمین زد. شاید این بزرگ‌ترین گردهمایی سینماگران ایران بود. دیالوگ هایی که بین افراد رد و بدل می‌شد جالب بود..
 
سينماي ما- بیشتر منتقدان فیلم جدید فرهادی را که این روزها روی پرده سینماهاست، در ادامه آثار قبلی او ارزیابی کرده‌اند و اعتقاد دارند این فیلم در نهایت سطحی بالاتر از استانداردهای سینمای ایران دارد. برخی دیگر هم «گذشته» را ادامه منطقی دو اثر فیلم قبلی او نمی‌دانند و معتقدند فیلم کاستی‌هایی دارد. در این نظرخواهی منتقدان سینما با دادن ستاره نظر خود را درباره فیلم فرانسوی «گذشته» اعلام کرده‌اند.
 
سينماي ما- بیژن بیرنگ این روزها در تدارک پیش‌تولید سریال "عشق تعطیل نیست" برای شبکه نمایش خانگی است و در این‌باره گفت: شبکه نمایش خانگی برای ساخت سریال "عشق تعطیل نیست" این فرصت را به من داد که با سرمایه‌گذاری شخصی حاصل تلاش خود و گروه تولید را با ...
 
سينماي ما- سازندگان«ازدواج سعید و لیلا» دنبال دو بازیگر با چهره جدید نقش اصلي فيلم مي‌گردندبه گفته تهیه‌کننده فیلم سینمایی "ازدواج سعید و لیلا"، با انتخاب دو بازیگر با چهره جدید برای نقش‌های اصلی، این فیلم به زودی جلوی دوربین می‌رود. رضا رخشان در این‌باره ‌گفت: با برنامه‌ریزی های انجام شده فیلم "ازدواج سعید و لیلا" پاییز امسال ...
 
سينماي ما- مشاور حقوقی  سازمان سینمایی کشور از رفع اتهام مستندسازان همکار با شبکه بی بی سی خبر داد. بهزاد ابتهاج مشاور حقوقی سازمان سینمایی کشور با بیان این مطلب که مستندسازان همکار با شبکه بی بی سی فارسی رفع اتهام شده‌اند، گفت: مستندسازان متهم همکار با شبکه بی بی سی فارسی بعد از انجام تحقیقات...
 
سينماي ما- "ماه عسل" این شب‌ها تلاش می‌کند با حضور مهمانانی که از مردم عادی انتخاب شده‌اند ولی هرکدام شرایط خاصی دارند، برنامه‌ای برای خودِ خود مردم باشد؛ ماه عسلی که در آن از باربر بازار گرفته تا تنها قصاب زن کشور حضور دارد. عصر چند روز پیش  به سمت جایی که قرار نیست نشانی‌اش را فاش کنم، حرکت می‌کنیم؛ لوکیشن ماه عسل 92 به تهیه‌کنندگی، طراحی و اجرای احسان علیخانی. راننده چند اتوبان را پشت سر می‌گذارد و سرانجام به...
 
 
سينماي ما- شنيده‌هاي "سينماي ما" مي‌گويد مذاكرات طرفين براي حل مشكلات سرانجام به نتيجه رسيده و عصر چهارشنبه پس از جلسه، خبر بازگشايي درب خانه سينما و فك پلمپ آن دهان به دهان نقل مي‌شود. خبر خوشي براي سينماي ايران و سينماگران ايراني اين است كه بالاخره درب خانه سينما روي اهالي سينما باز خواهد شد. خبرهاي تاييد نشده مي‌گويد گروهي از همين حالا وارد ساختمان خانه سينما شدند و مشغول آماده سازي ...
toptitle
            از سال 1384
boghz

 

TopFilm
کارگردان : احمد کاوری
(امتیاز 70,0/100 - 15 رأي)
کارگردان : اصغر فرهادی
(امتیاز 90,3/100 - 215 رأي)
کارگردان : مهرداد فرید
(امتیاز 65,3/100 - 17 رأي)
کارگردان : محمد آهنگرانی
(امتیاز 37,3/100 - 11 رأي)
کارگردان : محمدعلی باشه آهنگر
(امتیاز 73,4/100 - 32 رأي)
کارگردان : علی عطشانی
(امتیاز 62,3/100 - 13 رأي)
کارگردان : پیمان معادی
(امتیاز 75,5/100 - 163 رأي)
VIDEO BANNER

bank
جهت مشاهده تيزر ها به صورت آنلاين نياز به برنامه Flash Player 9 داريد --- Download Flash Player 9 ---
بخش بانك تيزر سايت مناسب كاربراني است كه از اينترنت پر سرعت استفاده مي كنند

نامه یک مادر به گل‌شیفته فراهانی؛
می‌دانی هالیوود کجاست؟
می‌دانی هالیوود کجاست؟


هانیه میرزاییان

سینمای ما - سلا‌م گلشیفته جان؛این روزها نام تو را از خیلی‌ها می شنوم و در هر مجلس و مهمانی ای نقل زبانهایی.شنیده ام رفته ای به ینگه دنیا و حجابت را از سر برداشته ای و...


گلشیفته جان،وقتی ۲ سال پیش با پسر بزرگم رفتم به سینما كه فیلم میم مثل مادرت را ببینم،از بازی گرم و صمیمانه تو همه صورتم از اشك خیس شد،آن لحظه شك نداشتم كه همه مادران ایرانی شبیه گلشیفته اند و گلشیفته،نقش پنهانی ا ست از تصویر مادری كه هر ایرانی در ضمیرش دارد.مادری كه همه وجودش ایثار و از خود گذشتگی است،می سوزد تا نورو گرمی و محبت وحیات ببخشد،"هست"برای آن كه فرزندش "باشد."مادری كه یك زیبایی آسمانی در رخسارش موج می زند و ترنم لبانش به ذكری الهی،در خانه نور می پراكند.
یادت هست هنگامی كه تو با مشت به شیشه كوبیدی و دستت غرق خون شد تا فرزندت نجات یابد،چگونه رسول ملا‌قلی پور در پشت صحنه زار زار گریست؟رسول،چهره مادر خودش را در تو ترسیم كرد.تو زنی شدی به شكل مادر رسول،به شكل مادر همه ایرانی‌ها.این تاج افتخار را رسول بر سرت گذاشت پیش از آن كه آن حادثه،آن خبر شوم رخ دهد.
اما حالا‌ تو رفته ای آن ور دنیا و عوض شده ای.می گویند می خواهی ستاره فیلم‌های‌هالیوود شوی.
گلشیفته جان،نمی دانم كه مادرت در قید حیات هست یا نه،اما می خواهم به عنوان یك مادر با تو حرف بزنم.دخترم،تو می دانی كه‌هالیوود كجاست؟
می دانم كه هنر پیشه هستی و به اندازه همه گیس‌های سفید من در شباب عمرت فیلم دیده ای،عمرت دراز باد مادر،اما خبر از دنیای‌هالیوودی‌ها داری؟می دانی این اختاپوس بر هر زنی كه چنگ بیندازد تا چه منجلا‌ب‌هایی سقوطش می دهد؟ دخترم،دنیای غربی كه تو اكنون به آنجا رفته ای،ترمز بریده است.غرق شدن در تنعمات عجیب و تهوع آور جسمی،دارد مثل موریانه پایه‌های خانواده‌ها رادر غرب می جود...می دانم،می دانم كه آنها پیشرفته اند،اما این پیشرفت‌ها چشمت را كور نكند.
دخترم،برای من كه مادرم قابل تصور نیست كه چگونه یك هنرپیشه زن غربی،در حالی كه از استودیو به خانه می آید و تنش به ننگ بوی مردی غریبه آغشته است،می تواند آغوشی پر از عشق را به همسرش هدیه دهد؟ چگونه چنین زنی همراه فرزندش،در برابر پرده سینما یا تلویزیون می نشیند،و صحنه هم آغوشی خود و هنرپیشه ای بیگانه را تماشا می كند؟گلشیفته جان،دنیای رسانه و تبلیغات،خیلی پر هیاهوست مادر جان!مبادا زرق و برق‌هالیوود چشمت را كور كند كه گوهر عصمت و عفافت را بدزدند. شهرت،طعم خوشایندی دارد در شباب عمر.شهرت،یعنی پول،احترام،فلشهای پرنور دوربین‌های عكاسی و هلهله و هورای میلیونها هوادار در سراسر جهان.دخترم،هالیوود می تواند تو را به قله شهرت جهان برساند،می تواند نام تورا در تاریخ سینمای جهان جاودانه كند،می تواندحساب بانكی تو را با ارقام نجومی پر كند،دستشان درد نكند،خیلی هم خوب است كه به این چیزها می رسی مادر.اما به یاد داشته باش كه حتی اگر لباسی از یاقوت برتنت كنند،تاجی از الماس بر سرت بگذارند،و در قصری پر از جواهرات رنگین و افسانه ای ساكنت كنند، جای خانه ای گرم از محبت و هلهله شادمانه كودكت را نخواهد گرفت.این درسی بود كه رسول ملا‌قلی پور به تو یاد داد،اما خیال می كنم خوب این درس را یاد نگرفته ای.از تو خواهش می كنم یك بار دیگر بنشین و فیلم میم مثل مادر را ببین؛ببین رسول می خواسته در این فیلم چه چیزرا به تو و به همه دختران ما حالی كند؟
فراموش نكن گلشیفته جان كه تو اول یك مادر هستی،بعد یك هنرپیشه،اول یك مادر هستی بعد یك شهروند،اول یك مادر هستی بعد یك...حتی همسر. گلشیفته،هیچ چیز،هیچ چیز در دنیا وجود ندارد كه بخواهی برای آن لذت یك مادر پاك و نورانی بودن را از دست بدهی.تمام فرصت‌های درخشان‌هالیوود هم نمی تواند لذت یك لحظه از تجربه شگفتی را كه امثال مادر ملا‌قلی پور درك كرده اند به توهدیه بدهد.هنرپیشه باش گلشیفته جان،به فكر ترقی و پیشرفت باش عزیزم، اما قبل از هر چیز یك"مادر"باش.


منبع خبر : سیاست روز
شنبه,27 مهر 1387 - 15:19:34

اين مطلب را براي يک دوست بفرستيد صفحه مناسب براي چاپگر
آرشيو
اخبار مرتبط:

نظرات

در هنگام باركردن آيتمها خطايي رخ داد
shaghayegh
شنبه 27 مهر 1387 - 12:7
3
موافقم مخالفم
 

من از جو حاکم بر هالیوود خوشم نمیاد ولی هر کسی حق داره تصمیم خودشو بگیره.اگه گلشیفته دوست داره اونجا باشه نمیشه مانعش شد.البته منم امیدوارم که همیشه متانتشو حفظ کنه و تن به بازی در نقشای بی ارزش نده اما انتخاب مکان و نوع زندگی به خودش مربوطه و نمی شه از همه ی زنها خواست که خودشونو فدای خونواده و بچه کنن.

ضمنا گلشیفته فیلمای با ارزشتری از میم مثل مادر مرحوم ملاقلی پور بازی کرده مثل بوتیک و سنتوری.اما ایرانیا چون احساساتین دائم از میم مثل مادر حرف میزنن و لابد انتظار دارن شخصیت واقعی گلشیفته هم شبیه سپیده ی میم مثل مادر باشه.

محمد (MoMo)
شنبه 27 مهر 1387 - 12:12
-10
موافقم مخالفم
 

چه عجب یکی حرف دلش رو زد، همه تو این فکر بودن که گلشیفته فراهانی اگه بخواد هالیوودی بشه باید همه جوره هالیوودی باشه ، اما انگار تا الان کسی روش نشده بود این رو بگه که میم سینمای ایران چطور می خواد با داشتن خانوادش این کار رو بکنه ؟


شنبه 27 مهر 1387 - 12:25
-13
موافقم مخالفم
 

فوق العاده زیبا و تأثیرگذار بود. لذت بردیم. حرف دل و فکر همه ی ایرانیان با ایمان ( توجه کنید باایمان؛ نه بی ایمانانی که عشق هالیوود ایمانشان را از بین برده است) بود. زرق و برق هالیوود و غرب، ایمان و اعتقادات انسانها را یکی یکی، آرام آرام از بین می برند و مثل بختک به جان و روح آنان حمله ور میشوند...

اقلیما
شنبه 27 مهر 1387 - 12:33
8
موافقم مخالفم
 

قربونت برم مادر جون

نمیدونم شما کی هستی....یا کجا زندگی میکنی...

نامت قشنگ بود

نامت زندگی بود.....قربون دله ساده و مهربونت برم....

ایکاش گلی یه گوش چشمی به این نامه تو بندازه....گلشیفته ما ماه تر از این حرفاست که بخواد عوض شه.اون برمیگرده

من ایمان دارم

farshid
شنبه 27 مهر 1387 - 12:45
2
موافقم مخالفم
 

کاش اجازه می دادیم هر کسی خودش برای سرنوشتش تصمیم

بگیرد .این که از ادمها کارکتر دلخواه خودمان را بسازیم و توقع داشته باشیم به خاطر ان تا اخر عمر همان کارکتر را بازی و زندگی کنند کار درست و منطقی نیست.

سینمای هالیوود ان قدر ها هم که بعضی دوستان عزیز و رسانه های محترم می گویند هیولایی هزار دست و پا نیست و فرهنگ غرب را نمی توان با تکیه بر چند جمله سانتی مانتال خرد و خمیر کرد.

هر کسی مختار است انتخاب کند .شاید عواقب این انتخاب مشکلات و مسائل زیادی به همراه داشته باشد ولی انتخاب است .شاید غلط باشد شاید درست باشد مهم نیست من قصد قضاوت در باره ی این تصمیم گلشیفته فراهانی را ندارم .

یاد فیلم سه زن از منیژه حکمت افتادم گلشیفته هم یکی از این سه زن است .متاسفانه نسل های ما از هم دور افتادند هر نسلی به واسطه ی باورهایش حرفهای خودش را دارد که قابل احترام است .گلشیفته هم راه خودش را می رود توی جاده ای که شاید پیچ بعدیش معلوم نیست ولی دارد می رود بگذاریم کار خودش را بکند .

farshid

iren
شنبه 27 مهر 1387 - 12:47
-10
موافقم مخالفم
 

ما اول زن هستیم.نه مادر!

ما اگر بخواهیم مادر می شویم!

مادر بودن جزیی از ما نیست!

ما زن هستیم و هر گونه و هر جا که مایلیم زندگی می کنیم.....


شنبه 27 مهر 1387 - 12:55
-8
موافقم مخالفم
 

آفرین خانوم هانیه میرزاییان! آفرین! بالاخره یک نفر پیدا شد که جسورانه این حرفها را زد, و نظرش تأیید شد. ما که هرچه راجع به فساد درهالیوود می نوشتیم، تأیید نمی شد. به هر حال دنیای کثیف و مبتذل هالیوود ممکن است که شهرت و ثروت بیاورد, ولی آخرت انسان را خراب می کند. شقایق جون! مثل اینکه خیلی خوش بینی و هنوز در هالیوود 50 سال پیش زندگی می کنی. متاسفانه از دهه 70 میلادی فحشا وارد سینما و فیلم شد و واقعا انگشت شمارند آثاری که صحنه ی .... نداشته باشند. به قول خانم میلانی تهیه کنندگان هالیوودی می گویند ما باید در فیلمهای خود برای جذب مردم از صحنه های وقیحانه و بی شرمانه استفاده کنیم. دیگر نمی شود در هالیوود گرتا گابو و اینگرید برگمن و کاترین هپبورن شد. آن دوران گذشت....

سامي
شنبه 27 مهر 1387 - 13:22
-5
موافقم مخالفم
 

عالي بود...

حرف نداشت...

حرف دل ما بود....

فریده
شنبه 27 مهر 1387 - 14:21
2
موافقم مخالفم
 

وای خوش به حال سینمای ایران که مثل هالیوود کثیف نیست!پشت پرده اش هیچ خبری نیست و زن ها به راحتی می تونن عفت و حیا رو حفظ کنن!!!!!


شنبه 27 مهر 1387 - 14:35
1
موافقم مخالفم
 

مادرم! شما از یه آدم که این همه به دروغ متوسل شد (کلاه گیس و پاسپورت و ...) تا پاش به اون ور آب برسه و به هالیوود راه پیدا کنه چه انتظاری دارین؟ موضوع اینه که این آدم اونی نیست که شما فکر می کردین. همش نقش بازی کردن بود!

peyman
شنبه 27 مهر 1387 - 15:59
-10
موافقم مخالفم
 

بس كنيد اقا خجالت بكشيد بسه ديگه تمام مشكلات اين سينمارو كه در امد يك ساله تمام فيلماش يك دهم هزينه ساخت يه فيلم درجه 3 امريكا نيسوتو ول كردين چسبيدين به گلشيفته كه از راهش وارد شده. صبح تا شب مثل مجيدي و قبادي و كيارستمي ايرانيارو يه جوري معرفي كنيم كه هميشه مردم دنيا فكر كنن ما تو تهران با الاغ ميريم اينور اونورو خيابونامون خاكيه. تورو خدا بس كنيد. اين كامنتو بزارين مردم بخونن خواهشن

ali
شنبه 27 مهر 1387 - 16:2
2
موافقم مخالفم
 

حرفتون قشنگ بود خانم.تاثیر گذار بود ولی گلشیفته اگر هم بخواهد بماند باید برای خودش چارچوب بذاره و انتخاب هاشو دقیق بکنه.این جوری باعث افتخار ما ایرانی ها مخصوصا شما زنان ایرانی می شود.

محمد
شنبه 27 مهر 1387 - 16:7
18
موافقم مخالفم
 

خانوم گلشیفته ی عزیز,ایا دلت برای سینما فرهنگ , خ ولیعصر, ناصر خسرو و... تنگ نمیشه?البته که تصمیم با خودت است و حق خودتون است.همیشه سرزنده و موفق باشی.

غريبه
شنبه 27 مهر 1387 - 16:16
-10
موافقم مخالفم
 

سلام

نامه ي خوبي بود

شبيه نامه چارلي چاپلين فقيد به جرالدين.

به خانم فراهاني پيشنهاد مي كنم نامه چاپلين را هم بخواند.

سهیل
شنبه 27 مهر 1387 - 16:56
-10
موافقم مخالفم
 

نامه بسیار زیبایی بود امیدوارم که یکجوری این نامه به دست گلشیفته فراهانی هم برسه

گلشیفته فراهانی به خاطر پیش رفت در بازیگری و شکوفا شدن غابلیت هایش به آمریکا رفته است امیدوارم که در آنجا هم مانند ایران موفق باشد و راه موفقیت آمیزش را به خوبی ادامه دهد.

ولی خانم فراهانی یادت باشه که اونجا با ایران عزیز فرق داره ، آدماش فرق دارن، تفکراتشون فرق داره مواظب باش یه وقت تحت تاثیر قرار نگیری و تبدیل به یک شهروند تماماً امریکایی نشوی

خانم فراهانی ما شما را به عنوان یک بازیگر مستعد ایرانی در هر کجا که باشی دوست داریم و مطمئناً پیگیر اخبار کارها و موفقیت هایت هستیم اما تو هم ما را فراموش نکن . یادت نرود که چگونه و چطور به این موفقیت ها رسیدی

خانم فراهانی تو می توانی مانند هزاران ایرانی که در اقصی نقاط جهان زندگی می کنند هر جا دلت می خواهی زندگی کنی ولی خواهشاً یک ایرانی بمان.

ما تورا همانطور که بودی دوست داریم. ما نمی خواهیم تو کاترین زتا جونز شوی، نمی خواهیم نیکول کیدمن شی، نمی خواهیم جودی فاستر بشی ما می خوایم تو با همه خصوصیات یک زن ایرانی در هالیوود بدرخشی و باعث افتخار ما ایرانی ها در هر کجای این کره خاکی باشی

عليرضا اويسي
شنبه 27 مهر 1387 - 17:12
7
موافقم مخالفم
 

درست نمي دانم چه بايد بگويم درون يك دوگانگي عجيب ايجاد شده كه مي دانم درون گلشيفته هم ايجاد شده حرف هاي اين مادر بسيار زيبا بود بسيار اما ما هنوز از تفكر گلشيفته درباره اين اتفاقات چيزي نمي دانيم كه اين گونه او را خطاب قرار مي دهيم و او را بخاطر انجام كاري كه انجام نداده است سرزنش مي كنيم

.
شنبه 27 مهر 1387 - 17:20
5
موافقم مخالفم
 

منم ایمان دارم اگه می تونست بر می گشت

shaghayegh
شنبه 27 مهر 1387 - 17:21
10
موافقم مخالفم
 

در جواب دوستی که به من جواب داده بود:

من خودم همونطور که گفتم که از جو هالیوود _جو فاسد هالیوود_بدم میاد.اما واقعیت اینه که من فکر نمی کنم اونجا اونقدر به گلشیفته بها بدن که سوپراستار بشه.مگه بهروز وثوقی و شهره اغداشلو تونستن؟درسته الان ستاره های هالیوود مثل اونایی که اسم بردید نیستن و تن به کارای شرم اوری میدن اما چون گلشیفته خیلی بعیده که به اونجا ها برسه ممکنه بتونه تو نقشای مکمل مناسب_که البته قبول دارم خیلی زیاد نیست_بازی کنه.

اما اصل حرف من اینه که برای هیچ کس به خصوص شخصی مثل گلشیفته نمیشه تصمیم گرفت چون اون با وجود خونواده اش حتما از فضایی که میخواد توش کار کنه و عواقب احتمالیش اگاهه-چه بسا بیشتر از ما- و بنابراین تصمیمی که گرفته اگاهانه و با انتخاب خودش بوده.من نه ازش دفاع می کنم و نه باهاش مخالفت می کنم.اما نمیتونیم انتظار داشته باشیم طبق خواسته ی ما رفتار کنه.گذشته از این بحث هر زنی اول یه انسانه نه مادر و بزرگترین افتخارش فدا شدن برای خانواده نیست.

sana
شنبه 27 مهر 1387 - 17:22
1
موافقم مخالفم
 

گلی جون امیدوارم هرجا هستی یک دختر ایرانی باشی که هستی امیدوارم نجابت و متانتتو ازت ندزدن امیدوارم برگردی ایران و بازم تو فیلم های ایرانی بازی کنی و همینطور در فیلم های هالیوودی که نجابتتو زیر سوال نبره و ثابت کنه که دختر ایرونی چقدر ماهه و چقدر با اعتقاد.

saeed
شنبه 27 مهر 1387 - 17:35
5
موافقم مخالفم
 

این همه برخورد از نوع نزدیک!

احساساتی ترین نامه ی یک مادر!

آخ که چقدر ما مردم ایران فضولیم و به خودمون این حق و میدیم که تو کار همه دخالت کنیم .

خانم جان! شما جوری از هالیوود حرف زده ای که انگار یکی از سران کمپانی ها هستی! شما برو بشین همان میم مثل مادر رو ببین هی گریه کن که چی بر سر مادران این سرزمین اومد!

اصلا ما حقمونه که همیشه تو سری برخوریم؟!

ESI
شنبه 27 مهر 1387 - 17:36
0
موافقم مخالفم
 

میدوارم گلشیفته پشیمون نشه

عمید
شنبه 27 مهر 1387 - 18:0
3
موافقم مخالفم
 

من احساس میکنم این مادر مهربان در قضاوت خود دچار سو تفاهم شده اند(حاشیه های دروغ ) زیرا در این فیلم از فراهانی هیچ خطایی سر نزده که بتوان او را سرزنش کرد و من مطمئن هستم نظر این مادر عزیز با دیدن فیلم عوض خواهد شد.

روشا
شنبه 27 مهر 1387 - 18:20
-5
موافقم مخالفم
 

من برای این خانم که خودش رو یه مادر معرفی کرده احترام قائلم اما در حیرتم از سینمای ما برای قرار دادن یه همچین نوشته ای روی سایت.

نمی دونم چطور به خودتون اجازه می دید به راحتی در مورد دیگران قضاوت کنید و در مورد شخصی ترین مسائل زندگیش اظهار نظر کنید.

به نظرم بهتره همونطور که تا به حال در این مورد سکوت کردید و برای حمایت از یکی از ستاره های سینمایتان چیزی ننوشتید باز هم سکوت کنید و اجازه دهید حداقل گلشیفته خودش واسه اینده اش تصمیم گیری کنه.

Mina
شنبه 27 مهر 1387 - 19:23
4
موافقم مخالفم
 

Gloly mesle Sepideh dar mim mesle madar raftar nakard....Tasmime oon mesle Hanieh dar filme Santoori bood ke Ali ro vel kard va raft peye pishrafte khodesh ...Amma ma yek mellat boodim va dorost nabood be hamamoon poshte pa mizad o miraft..ey kash mimoond baraye khodemoon...


شنبه 27 مهر 1387 - 19:29
5
موافقم مخالفم
 

vay khodayeh bozorg mordim az daste in mardoom Irannnnnnnnnnn, akhe be to che delesh khasteh bereh, foozool

غزل
شنبه 27 مهر 1387 - 19:34
-1
موافقم مخالفم
 

کاش این قدر منفی نبودی مادر هانیه


شنبه 27 مهر 1387 - 19:41
-4
موافقم مخالفم
 

واقعا مثل هر مادر ايراني دلسوز و مهربان

از صميم قلب آرزو مي كنم گلشيفته فقط يك بار اين نامه را بخواند و عميقا به آن فكر كند

مسافران
شنبه 27 مهر 1387 - 19:44
-3
موافقم مخالفم
 

هالیوود اونجاست که من نمی توانم 90درصد فیلمهایش را با مادرم ببینم حالا گلشیفته چقدر می تونه توی اون 10 درصد باقی مونده بازی کنه خدا عالمه

هژیر
شنبه 27 مهر 1387 - 19:57
0
موافقم مخالفم
 

ممنون مادر...خیلی وقت بود گریه نکرده بودم.

ستاره
شنبه 27 مهر 1387 - 20:5
13
موافقم مخالفم
 

چی می تونه آدم بگه در مقابل این حرفا؟....

با احترام به این مادر عزیز و نظرشون ولی ای کاش حق نظر دادن برای همه همین قدر محفوظ بود....

مادر مهربان کی گفته که هالیوود فقط همینه که شما ازش برداشت کردین؟ کی گفته که هر کس که تو این چاردیواری ایران ما زندگی نمی کنه یا فاسده یا داره تو لجن زندگی می کنه؟!!

اصلا دختر ایرانی مگه با بقیه انسان های دنیا چه فرقی داره که باید حتما راه ایثار و از خود گذشتگی و فداکاری رو پیش بگیره؟ این فقط یه انتخابه که هر کسی می تونه در یاره اش تصمیم بگیره..

مگه گلشیفته فقط در میم مثل مادر بازی کرده؟ مگه قراره با یه نقش ، شخصیت و کاراکتر خودش از دست بره؟

متاسفم که انسانیت رو بدجوری گم کردیم هممون...

یه مادر قبل از مادر بودن یه زنه و قبل از اون یه انسانه مادر عزیز.

reza
شنبه 27 مهر 1387 - 20:13
6
موافقم مخالفم
 

اصلا میدونی هالیوود کجاست؟الکی از هالیوود یه هیولا تو ذهن مردم درست کردند در ضمن گلی مادرش در قید حیاته مطمئن باشید اگر قرار باشه کسی براش دل بسوزونه مادرش میسوزونه

ابی
شنبه 27 مهر 1387 - 21:10
-2
موافقم مخالفم
 

بسیار لوس نوشته شده !

دنیای حرفه ای مادر و دختر سرش نمیشه !

...
يکشنبه 28 مهر 1387 - 5:18
-2
موافقم مخالفم
 

بابا دست بردارین

آخه چه وقت هالیوود گفته فراهانی را بعنوان هنرپیشه قبول کرده.

جوری ازش حرف می زنین انگار شده یک سوپر استار مثل آنجلینا جولی

در همه فیلمهاش حرکات و حرف زدن و کارهاش عین دختر بچه های لوس ننر بود

فراهانی با یک بازی آبدوغ خیاری کنار دست دی کاپریو خیال کرده الان شده سوپر استار هالیووودی . دیگه خدا را بنده نیست

اینهمه تکبر فقط مال بازیگران ایرانی است. حتی سوپر استارهای هالیوودی هم انقدر گنده دماغ نیستند که فراهانی هست

یعنی خودش و شما راستی راستی خیال کردین که خیلی هنرپیشه تشریف دارد ؟؟؟؟ با اون بازی های مزخرفش

نگار
يکشنبه 28 مهر 1387 - 6:19
-4
موافقم مخالفم
 

خانم جان! زندگی در میم مثل مادر خلاصه نمی شود که قربانت شوم.

matin
يکشنبه 28 مهر 1387 - 6:20
-3
موافقم مخالفم
 

ye khabar jaleb :MITRA HAJAR HAM DARE TU HALIWOO FIM AZI MIKONE

کامیلا
يکشنبه 28 مهر 1387 - 7:33
0
موافقم مخالفم
 

سلام به هانیه میرزاییان

نمی دونم چرا مامان ها اینقد شبیه به هم هستن

مامان منم که شنید گلی رفته هالیوود دستش و زد رو دستش و

گفت که مادر خدا به داد این بچه برسه تو اون گرگا

البته من خندیدم و دستش انداختم .

شاید چون واقعا همه میدونیم که گلی خوشم می دونسته کجا رفته


يکشنبه 28 مهر 1387 - 10:7
0
موافقم مخالفم
 

تا اونجایی که ما شنیدیم میگن اول همسر باش بعد مادر!

فرانک
يکشنبه 28 مهر 1387 - 11:49
-14
موافقم مخالفم
 

من نمی دونم مخالفتها با گلشیفته به چه علتیه؟

همین آدمهایی که دارن مخالفت می کنند اگه موقعیت گلشیفته رو پیدا کنند رو هوا می قاپند. پس قضیه چیه؟ منظورم خانم میرزاییان نیست؛ به طور کلی دارم می گم. یعنی حسودیم؟ اگه خودمون جای گلشیفته بودیم هم همین حرفها رو می زدیم؟ یاد نجابت و وقار گلشیفته افتادید؟ تا همین دو روز پیش که سینمای ایران رو هم کثیف می دونستید. حال چی شد؟ هالیوود کثیف شد و سینمای ایران گلستان؟ من نمی گم هالیوود تمیز است نه هالیوود تمیز نیست اما سینمای ایران هم همچین خیلی تمیز نیست. هالیوود می تونه مسیر خوبی برای پیشرفت خیلی از آدمها باشه. به نظر من اگه آدمی بخواد تحت تاثیر قرار بگیره و کثیف شه تو سینمای ایران هم می تونه کثیف شه. من هم دوست دارم گلشیفته خیلی قاطیه هالیوود نشه اما علی رغم اینکه مواظب خودش باشه سعی کنه از موقعیتش استفاده کنه و موفق بشه. خیلی از بازیگرهای نامدار یا خیلی از ماها هم آرزوی این موقعیت رو داریم پس حالا که گلشیفته تونسته به این موقعیت برسه بهتره براش آرزوی موفقیت کنیم. در ضمن در مورد حجاب برداشتن گلشیفته گفتید. آخه چقدر هم تو ایران همه حجاب رعایت می کنند! همه تون توی یک کشور با حجاب، بی حجابید و به روی خودتون هم نمی آورید حالا که گلشیفته توی یک کشور بی حجاب، بیحجابی می کنه ناراحتید؟ آره ما تو خیابون حجاب داریم اما تو مهمونیها خیلیامون نداریم! ولی حالا گیر دادیم به گلشیفته.

خانم میرزاییان حرفهاتون با هیجان بود و احساساتی اما نه منطقی.

همه ما زنها می دونیم فقط وجود ما زنیت، همسر بودن و مادری نست ما هممثل همه آدمهای دیگه هدفهای دیگری هم داریم ما هم مثل همه انسانیم و دوست داریم زندگی کنیم پیشرفت کنیم و به اهداف و به هویت واقعیمون برسیم که فکر میکنم با مادر بودن و همسر بودن منافاتی ندارد.

با احترام به نظر همه دوستان من هم نظر خودم را عنوان کردم.

میلاد
يکشنبه 28 مهر 1387 - 12:14
2
موافقم مخالفم
 

نامه جالبی بود . نکات جالبی هم داشت . ولی هنوز یک قسمته نامه واسم قابل هزم نیست . میشه یک مادر در مورد این بیشتر توضیح بده ؟

"اول یك مادر هستی بعد یك...حتی همسر"

چه جوری میشه اونوقت ؟

السانا
يکشنبه 28 مهر 1387 - 12:51
0
موافقم مخالفم
 

گلشیفته خودش این قدر با شعوره که نیازی به نصیحت دیگران نداره . من خیلی بازیشو دوست دارم .

سمانه
يکشنبه 28 مهر 1387 - 13:13
10
موافقم مخالفم
 

آدمایی که صادقانه و بدون ترس حرف دلشونو می زنن چه نازننین هستند.

در ضمن ما مادریم حتی اگه هیچ وقت مادر نشیم.

فیلمشم کم کم داره می رسه و رو سیاهی به زغال می مونه.

ببینیم هالیوودی که ستاره های خودشو با چهار تا چروک زیر چشم خونه نشین می کنه می خواد با ستاره ما چه بکنه..

farah
يکشنبه 28 مهر 1387 - 13:23
1
موافقم مخالفم
 

kash beshnavi goli ,kash befahmi goli...

احسان
يکشنبه 28 مهر 1387 - 13:27
6
موافقم مخالفم
 

آخرین فیلمی که از گلشیفته دیدم، دیوار بود.نقش دختری که جلوی بی منطقی جامعه می ایسته و به عنوان یه انسان از حق خودش برای داشتن کار و شغل مورد علاقه اش دفاع می کنه..

هنر هفتم
يکشنبه 28 مهر 1387 - 13:30
3
موافقم مخالفم
 

با سلام

خانم میرزاییان مطلبتون زیبا بود.......گلشیفته حتی در داخل کشور هم در فیلمهایی که از نظر حسی یا فکری مخالف بود بازی نکرد بنابراین امید زیادی داریم که این رویه رو ادامه بده.....در حال حاضر کار اشتباه او موضوع حجابش است..............درضمن خانم میرزاییان مادر عزیز ارزش یک زن در وهله اول به زن بودن اوست نه مادر بودن همانطور که ارزش یک مرد در وهله اول به مرد بودن اوست نه پدر بودن .........!!!!

ماری مو قرمزی
يکشنبه 28 مهر 1387 - 13:50
-8
موافقم مخالفم
 

از بس اشک تو چشمام پر شده نمی تونم کیبوردم و ببینم و درست تایپ کنم.

هیچ چیزی برای گفتن ندارم. گلی فکر کرد با رفتنش همه چیز رو گفته اما انگار خیلی نا گفته مونده که باید گفته بشه.....


يکشنبه 28 مهر 1387 - 16:53
6
موافقم مخالفم
 

Dear Ms Mirzaeyan

Firstly, forgive me for writing in Englisg as I do not have persian font installed. I can underestand your view against western world and Holliwood in particuler . I used to share that view with you until I move to that "world" and experienced day to day living with " its people".

There are plenty of beauty and moralty, and family values are strongly appreciated and promoted. With Regards to Holliwood, haven't you see all the movies made against War, Corrupt politicians, Ect? Have you seen Forrset Gump? Chashmhara bayad shost , joore digary bayad did...

Redads

Makan

فرزاد
يکشنبه 28 مهر 1387 - 16:58
1
موافقم مخالفم
 

سلام به عقیده ی من وقتی که فیلم و آهنگ به راحتی توی ایران کپی میشه و بازیگرا و هنرمندای ایرانی آینده ی روشنی رو نمیبینن مجبور میشن که به جایی برن که براشون فرش قرمز پهن بشه ... وقتی فیلم سنتوری که گلشیفته توش بازی کرده بود ممنوع شد کسی اومد از این فیلم که همش عبرت و درس بود دفاع کنه ؟؟؟ کسی اومد گلشیفته رو تشویق کنه و براش فرش قرمز پهن کنه ؟؟؟؟ تا این اوضاع تو مملکت ما هست باید روز به روز شاهد فرار اسطوره های سینما باشیم ....

من آرزو میکنم که مسولین فکری برای سینمای ایران بکنن که هنرمندای ما امنیت شغلی داشته باشن و از مملکت بیرون نرن .

از تهي سرشار
يکشنبه 28 مهر 1387 - 17:11
8
موافقم مخالفم
 

هر جا باشي، مشغول هر كاري باشي و تو هر زماني باشي خوبه اول ايراني باشي.

mehraneh
يکشنبه 28 مهر 1387 - 17:41
-3
موافقم مخالفم
 

salam.aali bud khanume mirzaeean.vali moteasefane gharb zadegi va jav gir shodan hala halaha dast az sare javan haye irani bar nemidare.omidvaram golshifte zud be khodesh biad.heife golshifte ha va susan taslimi ha.rasti chera tu jashnvare golshifte hichvaght simorgh nagereft.?

ava
يکشنبه 28 مهر 1387 - 18:7
-4
موافقم مخالفم
 

neveshteye shoma kheili ghashang va tasir gozar bood!!! man faghat yek arezoo baraye golshifteh daram va oon ham inke rahi ro entekhab kone va masiri ro tey kone ke dar ayande dochare narahati va pashimooni nashe!!!


يکشنبه 28 مهر 1387 - 22:43
11
موافقم مخالفم
 

با نظر ریحانه خیلی موافقم. کلا ایرونیها هم غرب زدن هم ندید بدید و هم خیلی زود جو گیر میشن. اقا فرزاد حالا مگه این فرش قرمز چیه که کسی عقده داشته باشه روش راه بره؟و عکاسا ازش عکس بگیرن؟ خودمون بهترین فرشای دنیا رو داریم. فرش تبریز!

م
يکشنبه 28 مهر 1387 - 22:50
9
موافقم مخالفم
 

Iren!

درست است. تو اول زن هستی. بعد مادر.

ولی مثل اینکه خوب به مفهوم کلام آن خانم پی نبردی. یک زن ممکن است به دلایلی بچه دار نشود. منظور آن بانو این نبود که تو باید درخانه بنشینی و بچه داری کنی! فکر نمی کنم سخنان این خانم انقدر سخت بوده باشد که دوستان قادر به درک آن نیستند. لطفا پاراگراف 6 را بهتر بخوانید: دخترم،برای من که مادرم قابل تصور نیست.....

به نظر من نامه ی خانم هانیه بسیار به جا و درست بود. من هرگز نمی فهمم که ما چرا نمی خواهیم اشتباهات قهرمانان ذهنیمان را بپذیریم. دنیای هالیوود دنیای تمیزی نیست که هیچ, بسیار دنیای مستهجنیست که سالهاست در منجلاب فساد غرق شده است. تمام ضدارزشهای ما در آنجا ارزش محسوب می شوند. و ارزشهای ما ضد ارزش آنان.

dariush
يکشنبه 28 مهر 1387 - 23:15
-1
موافقم مخالفم
 

nazare man ke barresi shod vali monakes nashod

pas age nazare shakhsie ensanha enghadr baraye in site bi ahammiate chera nazare shakhsie in khanoome madar chap shode! moteassefam age faghat be khatere gharb setizish bashe

علی
يکشنبه 28 مهر 1387 - 23:25
-10
موافقم مخالفم
 

با سلام :

متاسفانه ما یاد نگرفتیم که دموکرات باشیم و به نظرات و عقاید و افکار دیگران احترام بگذاریم، البته تقصیری هم نداریم چون جو جامعه و سیستم حاکم بر اون اینجوری نیست ، ما قبل از اینکه مادر، همسر و ........ باشیم ، انسان هستیم و کوچکترین حق یک انسان تعیین سرنوشت و مکان زندگی خود است، ما دائما دیگران را از دریچه دید خود می بینیم و انتظار داریم مطابق نظر و سلیقه ما باشند و نمی خواهیم دیگران را آنگونه که هستند بپذیریم، بهتر است که بجای احساساتی شدن کمی خردورزی و عقلگرایی داشته باشیم.


دوشنبه 29 مهر 1387 - 1:52
-4
موافقم مخالفم
 

کجا گلشیفته ی بیچاره خودش را گرفته و اینا ؟؟

اون که بیچاره چیزی نگفته ماییم که راجع بش حرف می زنیم !!


دوشنبه 29 مهر 1387 - 8:18
-11
موافقم مخالفم
 

با سهیل و مسافران و "م" هم عقیده ام.

7
دوشنبه 29 مهر 1387 - 8:21
-1
موافقم مخالفم
 

از اون جا که نظر من هم بررسی شد ولی منعکس نشد

فقط می خوام بگم با نظر روشا و dariush و ستاره و همه

آدم هایی که هنوز انسانیت دارند کاملا موافقم.

حقیقت
دوشنبه 29 مهر 1387 - 10:23
-6
موافقم مخالفم
 

من هم با خانم ستاره موافقم.

همه ی انسانیت به ایرانیت نیست!!!

و لزوما هر ایرانی ( بلا نسبت همه شما ) انسان!!!!!

هر کسی می تونه آدم باشه حالا هر جا که هست.

انسانیت تعریف های گوناگونی داره! و اون مسائلی که بعضی ماها

اون رو قانون انسانیت میدونیم ، جایی ننوشتنش.

پس آدم باشیم. قبل از زن بودن ، مرد بودن ...

قبل از مادر بودن!!!!!

shirin
دوشنبه 29 مهر 1387 - 10:27
8
موافقم مخالفم
 

دست مریزاد گلشیفته جان

تو نمونه کامل یک دختر موفقی

مطمئنم میدونی داری چکار میکنی

برات آرزوی بهترینها را دارم.

aSAl
دوشنبه 29 مهر 1387 - 14:19
-4
موافقم مخالفم
 

منظور از اینکه بعضیا میگن هالیوود دنیای تمیزی نیست چیه؟؟؟؟؟؟؟

بابا مگه فرهنگشون دینشون عقایدشون زندگیشون....با ما یکیه؟؟؟

اونا دینه خودشونو دارن و این چیزا تو دینشون بد نیست اگه یه خورده بهتون رو بدن میاین اینجا به پیامبرشون که اونم از طرف خداست(مثه اماما و پیامبرای ما) بدو بیراه میگین!!! بابا هر کسی تو دنیا حق انتخاب داره و تو دین هیچ چیز زورکی نیست(لا اکراه فی الدین) مگه بدبخت گناه کرده که ایرانیه؟؟؟؟؟؟؟؟ شماها همتون بی نقصین؟ هیچ گناهی ندارین؟

فیلمای هالیوودم که نگاه نمیکنین؟؟؟؟؟؟

امیدوارم گلشیفته جااااااان هر جا که هستی موفق باشی. هر کی حتی اگه یه ذره خونه ایرانی بودن داشته باشه برای هموطنش این ارزو رو میکنه حالا اون هموطن میخواد هر جا باشه. اینم یادتون نره که هر کیو تو قبره خودش میذارن شماها نمیخواد اینقدر واسه بی حجابیه گلشیفته حرص و جوش بخورین. امیدوارم اینو بذارین.


دوشنبه 29 مهر 1387 - 14:21
9
موافقم مخالفم
 

به نظر من خانم فراهانی قربانی یک بازی سیاسیست

استعمارگران ،کشورهایی چون هند و لیبی و تونس و ... را به راحتی استعمار کرده و تحت سلطه خود قرار دادند و دیدند که کشورهایی چون ایران را ، به واسطه داشتن پشتوانه ای قوی چون دین و مذهب نمی توانند به راحتی اتعمار کنند از این رو متوسل به راههای جدیدی شدند و در صدد ریشه ای کار کردن و سست کردن اعتقادات بر آمدند .

چندین سال پیش کسانی چون مستر همفر را پیش فرستادند و حالا از طریق فرهنگی ،هالیوود را .

در ضمن به نظر من بازی ایشان آنقدر هم خوب نیست که هالیوود براش دست و پا بشکونه . کی گفته که ایشون اونجا موندگار میشه . بی غرض عرض می کنم که ایشان نهایتا در همان نقش میم مثل... می تواند موفق باشد چون تمام لازمه های یک بازیگر خوب را ندارد ، از جمله می توان به صدای نامناسب و احساسی بازی کردنش اشاره کرد .

در ضمن احتمالا خانم فراهانی یادشان رفته که هالیوود ساخته دست صهیونیسم است و دیدن گوشه ای از جنایات بی شمار صهیونیست در سراسر جهان کافیست که متوجه این شویم که از ساخت هیولایی به نام هالیوود نیت خیر در کار نبوده (هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره) و در ضمن با ساخت فیلمهایی با موضوع ماورایی و تخیلی قصد در تخریب اسلام(غیر مستقیم و با دید تحلیلی)دارند و ساخت فیلمی مثل محاصره که احتمالا همه دوستان نقدش را توسط استاد بلخاری دیده اند سندی بر این مدعاست .

و به نظر من انتخاب ایشان برای این فیلم این بود که بگویند ایران به عنوان مسلمانترین کشور جهان چندین هم مقید به اصول و دستوراتش نیست . (الان ایشان با حجاب بازی کرده اند ولی همیشه نقشی با روسری به ایشان که نمی دهند) و از طرفی به جهان بگویند که در ایران چه به سر مردم می آورند که مردم حاضر به فرار هستند حتی اگر موقعیت شغلی خوبی چون خانم فراهانی داشته باشند بهترین زبان برای اشاعه چیزی زبان سینماست و شاهد حی و حاضری برای این حرفشان چون خانم فراهانی خواهند داشت

شبهه روشنفکر
دوشنبه 29 مهر 1387 - 14:41
7
موافقم مخالفم
 

یکی میاد میگه مشکل همه ی ما اینه که یاد نگرفتیم دموکرات باشیم و به نظر همه باید احترام گذاشت. بعد خودش هرچی میتونه بی احترامی می کنه به نظر دیگران!

یکی میاد میگه انسانیت فقط این نیست که ما می گیم و تعاریف زیادی داره. بعد میگه پس انسان باشیم! آخه اگه این تعریف از انسانیت رو نمی شه معیار قرار داد، بر چه اساسی باید آدم بود؟ بر اساس تعریف هالیوود که حق زنا و فساد جنسی رو هم برای آدما برسمیت می شناسه؟

بر اساس کدوم تعریف آدم بودن مجزای از زن و مرد بودنه؟ این نوعی استبداد هست که ارزش های مردم (عفاف و نجیب بودن و ارزش مادر بودن و ...) رو تحقیر کنی و بعد تعریف شخصی خودت رو به عنوان یک تعریف اصیل از انسانیت جا بزنی آقای روشنفکر!

شیفته ی گل
دوشنبه 29 مهر 1387 - 14:42
7
موافقم مخالفم
 

این چه رسمیه تو کشور ما که مد شده به اسم این که قضاوت نکنید و نظر هر کسی محترمه و ... هم قضاوت می کنیم و هم نظر همه رو تحقیر می کنیم؟

طرف اومده نوشته هر کسی آزاده که هر جوری می خواد زندگی کنه و هیچ کس حق نداره به دیگران بگه چی کار بکنن و چی کار نکنن.

این حرف شما اگه معقول بود اولین کسی که نقض اش می کرد خودت نبودی. تو چه حقی داری میای به کسی امر و نهی می کنی که چی تو نظرشون بنویسن و چی ننویسن؟

اومده نوشته آخه ما مردم چرا اینقدر فضولیم؟ اگه نظر دادن درباره ی کار هم اسمش فضولیه، فضول دوم شخص شمایی که میای در مورد نظر دیگران فضولی می کنی. اگه این کار فضولی هست، شما حق نداری در هیچ موردی نظر بدی، چه برسه به نظر دادن درمورد حرف کسی دیگه که قطعا یک مساله شخصی محسوب میشه. (بر اساس حرفتون).


دوشنبه 29 مهر 1387 - 15:10
7
موافقم مخالفم
 

مثلا شماها تو زندگیتون همه عالی و درجه 1 عمل کردین که میان واسه مردم تکلیف می کنین این نظرات " گوهربار"تونو واسه خودتون نگه دارید

خانم میرزایی به فساد کشیده شدن به هالیوود و ایران ربطی نداره ... اگه کسی بخواد فاسد شه از همینجا هم می تونه به این راه کشیده بشه

در حاشیه بگم هر کسی اول باید " انسان " باشه

thunderbird
دوشنبه 29 مهر 1387 - 15:23
11
موافقم مخالفم
 

She is a HUMAN BEING first, and then maybe a MOTHER. Please try to understand the difference

جوجه خبرنگار
دوشنبه 29 مهر 1387 - 15:29
-4
موافقم مخالفم
 

آقای قادری چرا کامنت من را نزاشتین؟

اگر براتون خوشایند هم نیست اخلاق حرفه ای ایجاب می کنه حرف های همه را اعلام کنیم

من نمی دانم چه طور کسی می تونه توی این کشور زندگی بکنه اونوقت تا این حد از کشورش دور باشه .

جالب تر اینکه هالییوود دقیقا به ایران به چشم دشمن نگاه می کنه سالیانه میلیون ها دلار بر علیه امان خرج می کنه و این روز ها دیگه همه می دونند که هالییوود یک صنعت یهودی است اما این چنین قبله آمال همه ما شده .

من هرگز از شرایط بد کشورم دفاع نمی کنم . از ضعف هاش هم همینطور اما تا کی می خواییم یه گوشه گود وایسیم ؟

می دونید آمریکا با فیلم هاش کاری می کنه مردم شهروندان برون مرزی اش باشند؟باور کنید خود من خیلی مواقع همین احساس را داشتم .توی ایرانی اما تمام تفکرت چیزی خارج از اینجاست یا اینکه دنیا را با فرهنگ آنها تفسیر می کنی

گلشیفته نه تنها برای ورود به هالییوود ایتدا حجاب و اعتقادات عملی اش را ازدست داد بلکه برای تداوم در آن ماشین قول پیکر باید همراه تفکر صهیونیستی آن شود . می دانید که تنها کسانی توی هالییوود زنده می مانند که یا صهیونیست باشند و یا در خدمت آن ؟

نمی دانم چه جور می شه اسم چنین واقعیت هایی را گذاشت توجیه اعتقادی واحساسی که ما را از پیش رفت باز می دارد .

یا چه جور می شه در نظر نگرفت که ما مثل مردم هند و اکثر شرقی ها یک سری پایبندی ها را دوست داریم . دوست داریم زنهامان وفادار،کاملا پاک و بی آلایش باشند .

و چه جور می شه حضور گلشیفته را در مجالس هالییوود با عدم تفاوت پوششی چندانی نسبت به سایر افراد حاضر توی اون جلسه یک پیشرفت خواند .

بماند که من خودم به شخصه تا چه اندازه ای از حضور گلشیفته در کنار دی کاپریو هیجان زده شدم .اما افکر کارتونی من تصور واقیعت را نداشت .این که چنین ماجرا هایی تاکنون کم اتفاق نیفتاده و مسئله سر انتخواب هاست .

آقای امیری نمی دانم چرا کامنت ام را نزاشتید اما شما دیگر انقدر از عنصر سانسور استفاده نکنید .چون به شما که انقدر اصرار بر بی طرفی و صداقت دارید نمی آید.

راستی آقای قادری می دانستید که متخصصان فن رسانه به این نتیجه رسیدند که هیچ رسانه ای نمی تواند بی طرف باشد ؟

ویک چیز دیگر اگر ما به اسلام اعتقادی داشته باشیم که همه از جمله من فکر می کنیم داریم باید همه چیزش را بپذیریم ؟من هم خوب می دانم چه قدر سخت است .

روناك
دوشنبه 29 مهر 1387 - 15:35
-13
موافقم مخالفم
 

گلشيفته بهتر از شماها ميدونه كه داره چيكار ميكنه. پس خواهشا جوگير نشيد....

دختر بابام
دوشنبه 29 مهر 1387 - 17:6
-2
موافقم مخالفم
 

ادم اگه واقعا ادم باشه همیشه و همه جا ادم می مونه

arash
دوشنبه 29 مهر 1387 - 18:23
-3
موافقم مخالفم
 

yek bazigar faghat ye bazigare

...

niloofar
دوشنبه 29 مهر 1387 - 19:3
-5
موافقم مخالفم
 

چرا شما هیچ نظری رو تائید نمیکنید؟خوب به جای اینکه بگید نظر شما بررسی خواهد شد بگیید نظرات موافق تائید خواهد شد.

حسين
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 2:55
2
موافقم مخالفم
 

اون رفت دنبال زندگيش ما مونديم با بحثاي خاله زنكيش!

از مديران محترم سايت هم ممنونم كه اينقدر بحثهاي تحليلي قوي و آموزنده راه ميندازن!!

استفاده كرديم مادر جان، نقدسينمايي مفت نمي ارزه، شما فقط يه نامه هم براي ميترا حجار بنويس تا يه بحث توپ ديگه هم داشته باشيم.

فقط توي انتخاب كلمه ها هم دقت كنيد كه بيشتر مادرانه باشه!

ماريا
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 6:39
-6
موافقم مخالفم
 

خانم عزيز يه جوري حرف ميزني كه انگار تو هاليوود بوده اي تو بشين همون فيليم ملاقلي پور رو ببين و بزن تو سر خودت و كتابهاي فهيمه رحيمي و دانيل استيل رو بخون . تو با اين حرفهاي عوام پسندانه ات به شخصيت گلي توهين كرده اي . گلي جان هرجا كه باشي و هر طور كه باشي دوستت داريم و بهت افتخار ميكنيم . برو جلو و پشت سرت رو نيگا هم نكن ماماني عزيز


سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 8:12
-3
موافقم مخالفم
 

ببين آقاي قادري خدا ايشالله از سر تقصيراتت نگذره. براي چي بر عليه گلشيفته ميخواي جو درست كني؟ اگر وجدان داريد اين كامنت رو تاييد كنيد....

مينا
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 12:10
-3
موافقم مخالفم
 

اين مادر بهتر در مورد چيزي كه نمي دونه حرف نزنه....

از سايت شما هم انتظار نميره كه اين جو خاله زنكي رو راه بندازيد.....

baran
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 13:17
9
موافقم مخالفم
 

yejoori harf mizanid engar gharb ye donyaye digast ke khoda nemishnasan, HONAR PISHEYI BIGANE, mage adam nistan? hame dide soo estefade az zanha ro nadaran, har rabeteyi too film bazi kardane bazigara faghat baraye filme na in bardashthayi ke shoma dashtid ba namatoon;)

.
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 13:22
0
موافقم مخالفم
 

eyval peyman damet garm

نا شناس
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 13:32
-6
موافقم مخالفم
 

مطمئن باشید هنرپیشه هایی که تو فیلمهای هالیوود بازی می کنن محال که کارگردان ازشون کارهای غیر اخلاقی نخواد.یعنی از نظر اونا تا این نباشه نمی شه .بقول سینماییهافیلم شکست تجاری می خوره. واین خانم حتمن فکر اینجارو هم کرده .ولی واقعن حیف شد دختری به زیبایی او با داشتن چهره ای معصوم وپاک . بعضی ها در نظر اشون می گن که ایشان حق انتخاب داشته مثه خانم شیزین یا علی و... ولی نظراتی که مخالف این کار فراهانی هستن حاکی از اینه که همه نگران آینده او هستن چون اونم مثه خواهرمون یادخترمون فرقی نمی کنه والا به کسی مربوط نیست.

یک مادر
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 14:39
-9
موافقم مخالفم
 

نامه از این قشنگتر و پرمحتواتر نبود بزارید رو سایت ؟؟؟؟؟؟؟ حتی اگه قصد داشتید یه جوابیه به گلی بدید این خیلی سطحش پایینه و ادم بدش میاد وقتی میخوندش . مگه گلی قراره چیکار کنه ؟ نکنه فکر کردید که قراره به جای آنجلینا جولی اون از این به بعد نقش اول باشه . زهی خیال باطل

hell boy
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 14:42
-5
موافقم مخالفم
 

برای چی به خودتون اجازه می دین در زندگی خصوصی دیگران دخالت کنین؟

برخی از مسالا در آمریکا از نظر ما ناپسنده.....ولی همین طور خیلی از مسال در ایران برای کسانی که انجا هستند بد و ناپسنده....پس با نگاه به فرهنگ خودمون نتیجه گیری کنیم......


سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 16:19
-3
موافقم مخالفم
 

برای گلشیفته واقعا متاسفم

میثم
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 16:23
13
موافقم مخالفم
 

به خواننده اول سایت >>مثل اینکه شماهم بدت نمیاد از این حرفهایی که نویسنده هاشون حرف خودشون رو هم قبول ندارند ( بقیه رو سانسور میکنی.مهم نیست ولی بدون رضا ناجی با بازی در فیلم ایرانی خرس نقره ای گرفت)

فرانک
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 17:48
-8
موافقم مخالفم
 

سینمای ما؛ راستی اگه واقعاً شما مقاله هر کسی رو انقدر راحت میگذارید رو سایت پس من هم مقاله هام رو براتون می فرستم بگذارید ،چون من هم راجع به هنرپیشه ها مثل این خانم نظریات زیادی دارم. یعنی سینمای ما انقدر بی در و دروازه شده ؟

راستی مادر بزرگ من هم نظرات زیادی داره می فرستم شاید به دردتون بخوره!

فاطمه
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 21:25
12
موافقم مخالفم
 

چقدر سایت سینمای ما حرفه ای عمل می کنه!!!!!!!کامنت من چه اشکالی داشت که منتشر نشد؟؟؟! لیاقت شما همین کل کل های احمقانه چند تا بچه مدرسه ای سر گلزار و افشاره... سایت غیرحرفه ای شما با همین سانسور نظراتش و انتشار اراجیف بچگانه چند تا جوجه، گرایش خودش رو به رنگ زیبای زرد نشون می ده...واقعا براتون متاسفم.این دومین باره که کامنت می گذارم و هردوبار هم سانسور شده.چیز خاصی هم نبوده نه توهینی نه فحشی.فقط نظر یک ادم بوده... براتون متاسفم.

مهران
سه‌شنبه 30 مهر 1387 - 23:54
6
موافقم مخالفم
 

بابا آقاي قادري تو هم ديگه گندش رو درآوردي با اين محافظه كاريت. اطراف يكي ديگه طوفان شده، اون موقع تو داري از نسيمش به خودت ميلرزي؟ فكر كنم 60% كامنتهاي اين صفحه رو رسما سانسور كردي. 2 بار هم كامنتهاي منو سانسور كردي.

برو يكم نوشته هاي امثال مسيح علي نژاد رو بخون تا بفهمي جيگر مطبوعاتي يعني چي. به شدت آدم خنثي و موج سوار و محافظه كار و بي رنگ و بويي هستي!! فقط جرات داري به امثال اون خياباني بدبخت گير بدي. اينا اسمش فعاليت مطبوعاتي نيست بالام جان.........


چهارشنبه 1 آبان 1387 - 3:1
-3
موافقم مخالفم
 

hatrf delen mano zadi madar jooooooooooooooonammmmmmmmmmm

ba ib ke man to ghorbat zendegi mikonam vali iran va faghat irannnnnnnnnnnn

goli
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 6:53
-2
موافقم مخالفم
 

نامه ی یک دختر به مادرش :

"مادره من شما خودت می دونی هالیوود کجاست ؟"

سلام مادر !! نمی دونم شما چند سالته و یا تحصیلات آکادمیک در رابطه با هنر داری یا اینکه تا به حال تو سینمای ایران و یا هالیوود بازی کردی که این چنین قاطع و مطمئن حرف می زنی یا نه ؟

حرفایی که زدی بعضی هاش قشنگ بودن و خیلی ایده آل اما من در مورد یه چیزاییش سوال دارم :

خب آیا شما قبل از اینکه بدونی هالیوود کجاست می دونی سینمای ایران کجاست ؟

از کلمه مقدس " مادر " حرف به میان آوردی ... و از نقش سپیده گفتی ....

همه ی مردم ایران دوست دارن زنهای ایرانی مثل سپیده باشن و فقط وظیفه ی ما رو به عنوان یک "زن" مادری کردن می دونن ...همه دوست دارن نقش سپیده رو ببینن ... اما شما آیا واقعا خودت تا حالا یک ساعت مثل سپیده بودی ؟ بعید می دونم .... سپیده خیلی ایده آل بود مثل حرفای شما ... و شاید اصلا وجود خارجی نداره ... و اون "نقش " هم فقط و فقط به خاطر بازیه زیبای گلشیفته دیده شد و گرنه همین جوریش این چنین مادری رو باید تو خواب دید ...

اما چرا هیچ کی هانیه رو نمی بینه ؟ هانیه که ما مثالش رو تو جامعه خیلی داریم ... هانیه که زیر فشار زندگی مجبور به رها کردن همه چیز از جمله عشقش شد و رفت ...

چرا هیچ کی اتی رو نمی بینه ؟ اتی که حتی نتونست به آرزوهای کوچیکش برسه . و همه به چشم یک سرکش و دیوونه می دیدنش و آخر سر هم قربانیه همهو آرزوهای کوچیک و قشنگش شد ...

چرا هیچ کی ستاره رو نمی بینه ؟ که عشقش موتور سواری بود اما اونو از عشقش محروم کردن و اون مجبور شد راه دیگری رو انتخاب کنه ...

اینها همه مثال گلشیفته س . گلشیفته هم به دنبال عشقش رفت ... بازیگری ...گلشیفته هم زیر فشار بود ...

گلشیفته اینهمه زور زد و نقشای اینجوری بازی کرد تا ما رو آگاه کنه ... اما ما هنوز چسبیدیم به همون فکرای قدیمیمون ... گلشیفته شاید نتونست نسل شما رو تکون بده اما نسل ما رو تکون داد و رفت ...

اما مهم تر از اینها گلشیفته دیگه نقش بازی نکرد ... گلشیفته الان خودشه همونی که می خواست باشه .... اما شما مادر من بهتره به خودت یک نگاهی بکنی . الان این شمایی که داری سعی می کنی با حرفای سوزنام و خاله زنکی دل همه رو آب کنی و نقش مادری دلسوز رو بازی کنی ... الان این شمایی که داری دروغ می گی و خودت نیستی ... الان این شمایی که داری نقش بازی می کنی اما گلشیفته دیگه نقش بازی نکرد و اینه که ارزش داره ...

من فکر می کردم تو جامعه ی ما فقط این مردان که فکر می کنن وظیفه ی ما زن ها توی زندگی فقط مادری کردن و تو خونه نشستن و خونه دل خوردنه ....

اما خدا قبل از اینکه ما رو مادر بیافرینه ما رو یک "زن" آفریده و برامون وظایفی رو مشخص کرده ... زنی که باید تو جامعه اش مفید باشه و دوش به دوش مردش کار کنه ...

اما مثل اینکه این فکر مردها رو ما خودمون هم قبول داریم ... و یکی از تفاوت های ما هم با اون جهان اولیا هم همینه ...

مادری کردن خیلی قشنگه و با ارزش اما اگر ما هم در کنار صرفا مادری کردنمون به وظایف دیگرمون به عنوان یک زن هم عمل می کردیم شاید ما هم الان جزئه اون جهان اولی ها بودیم ... ما زن ها هم مقصریم ... اما من یک خواهش دارم از شما مادر گلم : قبل از اینکه واسه مردم بنویسی و سخن رانی کنی اول واسه خودت یک دور حرفات رو مرور کن ببین خودت باورت می شه ؟!!

و حالا شما که جهان سومی هستی به جهان اولی ها می گی که ترمز بریدن ؟ آره شاید ... اما بعضی وقتا ترمز بریدن تو علم و تکنولوژی هم خوبه ..... بگذریم ....

مادر جون از سینما ی هالیوود گفتی و بدی هاش ... خب معلومه که مخاطب عام سینمای هالیوود هستی وگرنه این حرفه رو نمی زدی ...

سینما ی هالیوود هم مثل سینمای ایران که از دو بخش تجاری و هنری تشکیل شده از چند بخش تشکیل می شه ...که من دو بخش مهمش رو می گم که مربوط به بحث ماست ....

بخش هنری و بخشی که شما توش ابتذال می بینی و یا همون بخش مخاطبین عام . که در واقع همه ی این فیلم ها مبتذل نیستن و حرفی واسه زدن دارن که شما مثل اینکه فقط به جاهای بدش توجه می کنی تا جاهای خوبش ! و این رو هم باید از یک هنرمند بپرسی تا اینکه خودتون ندونسته نظر بدین !

و اما شما اگر ۴ تا فیلم شاهکارشون رو می دیدی می فهمیدی هالیوود فقط اون چیزی نیست که شما ازش دم می زنی . پس حالا من از شما می پرسم :

" مادر من می دونی هالیوود کجاست ؟"

و اما در مورد گلشیفته و حضورش در هالیوود :

گلشیفته اونقدر پاک و معصومه که من مطمئنم هیچ وقت یک همچین کاری رو نمی کنه . گلشیفته اونقدر شجاع بود که خودش باشه پس مطمئن باش هیچ وقت توی اون فیلمایی که شما مخاطبش هستی ازی نمی کنه . نخواهد کرد...

و به قول دوست عزیز" اقلیما ":

گلشیفته برمی گردد . من ایمان دارم ....

به امید آن روز

تعدادی از دوستداران گلشیفته فراهانی
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 7:39
4
موافقم مخالفم
 

سرکار خانم گلشیفته فراهانی شخصیتی بسیار محترم و به تمام معنا ایرانی دارند و در طی دوران بازیگری ، در گزینش فیلم های پیشنهاد شده به ایشان جهت ایفای نقش در آنها بهترین انتخاب ها را داشته و به حق در یکایک آنها نیز بسیار موفق عمل نموده اند. اشخاصی که راجع به ایشان نظر می دهند باید ابتدا با نگاه به اصالت خانوادگی و سابقه درخشان هنری ایشان کمی در نظرات شخصی خود تأمل نموده سپس سعی کنند تا قضاوتی درست و در خور شخصیت این هنرمند بزرگ داشته باشند.

آنچه حق یک انسان است و نمی توان از وی گرفت آن است که به دلخواه خود و در حیطه قوانین جامعه ای که در آن حضور دارد عمل نماید . و همین حق برای این هنرمند عزیز نیز وجود دارد و نباید او را به خاطر حضور در مراسم افتتاحیه فیلم بدون حجاب سرزنش کرد.

اگر مصاحبه ایشان در مراسم مذکور را به دقت مشاهده کرده باشید حتماً تصدیق خواهید کرد که گلشیفته فراهانی به عنوان یک ایرانی نه تنها اسیر آن به اصطلاح مافیای غرب نشده بلکه با استواری تمام ، در رفع تصویر بدی که رسانه های غربی از خاورمیانه و کشور عزیزمان در ذهن مردم غرب ایجاد نموده اند گام برداشته است .

او نشان داد که می توان در هالیوود ایفای نقش کرد و آلوده نشد.اگر ما دوستدار او هستیم نباید اعتمادمان را نسبت به او از دست بدهیم . ما ایمان داریم گلشیفته فراهانی یک نماینده خوب از سینمای ایران در آمریکا خواهد بود و تأثیر بسیار مثبتی در ایجاد سینمایی ارزش گرا در مقابل سینمای (در پاره ای اوقات) مبتذل غرب خواهد داشت. در حال حاضر به جای قضاوت های ناعادلانه برای اتفاقات رخ نداده ، باید با حمایت از این هنرمند استثنایی کشورمان سعی در ورود فرهنگ ایرانی به خارج از کشور داشته باشیم .

به امید موفقیت روز افزون برای گلشیفته فراهانی عزیز

حیدر(ارمیا)
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 8:4
4
موافقم مخالفم
 

چرا بعضیها فکر میکنند که نظر دهی در مورد این کار گلشیفته دخالته ؟.

مگه نه اینکه تا وقتی که اینجا هستن(همه بازیگران و ...) ادعا دارن که ما برای مردم فیلم میسازیم ، بازی می کنیم و ... ،من هم یک نفر از مردم .

اگه گلی اونجا گلی به سر ایران بزنه به سر من که هموطنشم هم زده و اگه برعکس باز هم همینجور .

یادمون نره که هالیوود ساخته دست کیه

اگه به کارهای صهیونیسم دقت کنیم می فهمیم که هالیوود هم مثل کارهای دیگشون نیت خیر نداره (ساخت فیلمهای ضد اسلام و ضد مهدویت به تعداد زیاد)

سازمان یونیسف راه میندازن ، آدم نیگا که میکنه میگه کار خیری است دیگه ، دفاع از حقوق کودکان ، ولی خدا می دونه چه نیتی دارن .

کاش خانم مهتاب کرامتی هم اول یه دقتی می کرد بعد عضو این سازمان میشد .

آخه چیزی که صهیونیست درست کنه ، خیره؟

خودشون(استعمار گران) این حرفو زدن که مسلمونا رو بوسیله دین خودشون و اعتقاداتشون استعمار می کنیم (جریان همفر را به خاطر بیاورید)

توصیه می کنم حتما کتاب (دستهای نا پیدا - خاطرات همفر) را بخوانید.

من مطمئنم از انتخاب فراهانی و کرامتی هدف دارند ، متاسفاه جای اینکه ما مسلمونا به دستوراتمون عمل کنیم و برنامه داشته باشیم و خوب کار کنیم ، نمی کنیم ،و این استعمار گرا بهش رسیدن(باز هم به کتاب دستهای نا ... مراجعه شود)) و برای همه کاراشون برنامه و هدف معینی دارن.

تو این یه مورد به نظرم باید از این یهودیا درس بگیریم .

دستورات ائمه ما رو عمل می کنن اونوقت ما به عمل به این دستورات می گیم عقب افتادگی و ... در صورتیکه با عمل به دستورات اسلام به مراتب بالا میشه رسید و نتیجه شو داریم می بینیم.

ببخشید زیاد مزاحمتون شدم

ولی تفرقه بین شیعه و سنی رو ببینید ، این اولین کارشون برای خراب کردن اسلام بود ، (از بین بردن وحدت) ، بعد نشستن برنامه ریختن که شیعه رو به طور جدا از اعتقاداتش سست کنن ، سنی رو هم جدا .

به نظرم اینقدر خوب رو این قضیه کار کردن که گلشیفته ی بچه مسلمون شیعه رو نسبتا خریدن .

البته این رو هم یادآور بشم که گلی بازی خوبی نداره که بخوان نگهش دارن ، حتما هدف دیگه ای داشتن !

خواهر من ، خانم فراهانی ، کاش بیشتر دقت می کردی

اینا رو هم که می بینی نظر میدن و میگن کار خوبی کردی ، جای تو نیستن که ، سر جاشون نشستن و حرف می زنن.

جمال
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 9:3
7
موافقم مخالفم
 

زنده باشی مادر واقعا نام مادر و مادر بودن و مادر شدن برازنده شماست

ستاره
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 9:47
2
موافقم مخالفم
 

در پاسخ به شبهه روشنفکر :

دوست عزیز در این موضوع که اصلا جای هیچ شکی وجود نداره که ما دموکراسی و احترام به نظر همدیگه رو یاد نگرفتیم و خیلی از ما ها حتی اصلا تمایلی هم نداریم که یاد بگیریم چون ارزش ها و باور ها مون اونقدر محکم و ریشه ای نیست که از بحث در باره اش نترسیم....

اما به نظر من ( فقط نظر من ! ) بر خلاف نظر شما انسان بودن و انسانیت از هر چیزی مهمتره اما نه انسانیت بر اساس معیار های هالیوود یا ایران یا افغانستان یا آفریقا یا ...

بله انسان بودن از زن یا مرد بودن فراتره ، از ایرانی و غیر ایرانی بودن فراتره ، اینکه چه دینی داشته باشی تاثیری در انسانیت نداره

بله انسان بودن یه معیاره و تا کسی یه درک باطنی و درونی از این مفهوم به دست نیاره ، مجبوره همه چیز رو با معیار های بیرونی و قالبی و تجویزی متر کنه ( البته هر کس در مورد خودش مختاره ولی اشکال کار وقتیه که علاوه بر خودمون ، بخوایم همه آدما رو با متر خودمون اندازه گیری کنیم...)

الهام
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 12:51
9
موافقم مخالفم
 

این نامه 1 نامه احمقانه نبود نامه 1 مادر آگاه بود که قابل ستایشه گلشیفته مهربونم قدیما که کوچکتر بودم با خواهرت رها تو 1 ورزشگاه ورزش میکردم و بارها پدرت رو میدیدم که نمونه 1 مرد ایرانی متشخصند سالها بعد وقتی فیلم مادرت در حال اکران بود پسر 2 سالم توی بیمارستان در کما بود و من خون دلمو با اشک چشم تو روی پرده سینما شستم و به این که 1 مادر ایرانی هستم افتخار کردم با دیدن فیلم سنتوزی باز هم به جسارتت افتخار کردم و حتی همین چند روز پیش که مصاحبتو با 1 شبکه بیگانه شنیدم از تسلطت به زبان بین المللی باز هم باعث افتخارم شدی ولی نازنینم اللان به این فکر میکنم که چرا از محمدرضا گلزار که نمونه 1 مرد زیباست هالیوود دعوت نمیکنه چرا این همه مرد توانایی که تو سینمای ما هستن دعوتنامه از هالیوود ندارن اونها جنگ با نظام ما ندارن با فرهنگ ما دارن فرهنگی که ما در هر نظامی اونو حفظ کردیم و حالا من و تو باید ارثیمونو نگه داریم شقایق جان اونا از منو تو مثل ابزار استفاده میکنند تو بابالهایی که مردم ایران بهت دادن جستی پس برگردو تو همین آسمون پرواز کن برگردو مثل همیشه عزیز دل ما باش ما چشم به راهتیم و برای برگشتنت هر کاری میکنیم

الهام
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 13:10
-6
موافقم مخالفم
 

بعضیاتون خیلی خوشحالین که گلشیفته محبوب رو در کنار کاپریو دیدین نه؟ فکر میکنین خیلی باکلاس شدیم خیلی پیشرفت کردیم یه روزی نیکل کیدمن هم همین احساسو داشت البته قبل از اینکه انجلینا رو دستش بلند شه و باعث شه از افسردگی به همین ایران به قول عقب مونده ما بیاد و با دیدن تمدن قدیم ایرانی و به یاد آوردن دنیای بی ریای دیروز کمی آرامش بگیره هالیوود یهودی امروز رحم نداره کاش خاطرات چاپ شده زنان هالیوود رو میخوندین و دعا میکردین ستاره سینمای پاکمون برگرده و به جای اینکه از هالیوودی شدن ذوق کنیم از این که تام کروز هالیوودی اسم زیبای ایرانی برای دخترش میگزاره به ایرانی بودنمون افتخاار کنیم و ایرانی باشیم تا اینکه 1 شهروند برون مکرزی برای آمریکای تازه نفس

nel
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 13:18
-6
موافقم مخالفم
 

اولا که همهٔ زنها برای مادری ساخته نشدن، نمونش مادرای بچه کش

یعنی‌ بعضی‌ ها رو اصلا باید لوله هاشونو بست که خدای نکرده مرتکب تولید مثل نشن

این البته یه حرف کلیه و مقصود فراهانی نیست

اما در باب بازی ایشون در فیلم پیکره دروغ ها:

اصلا چنگی به دل نمیزد، نکرده بود حداقل برای ۴-۵ خط دیالوگ لهجهٔ عربی‌ یاد بگیره

اونجا که میگه "شکرا جزیلا" که آدم کهیر می‌زنه

حالا مثلا کارگردان برای رفع کتی میگه این شخصیت باباش ایرانی ولی‌ چه طور خواهرش قشنگ مثل عربا صحبت میکنه؟ احتمالا باید زیر‌نویس میزاشتن که "اینا نا تنی هستند!!!!"

یا مثلا شخصیت دی کاپریو مثل بل‌بل عربی‌ حرف می‌زنه اون وقت ایشون اینگیلیسی جواب میده!

اگر بقیه فیلما رم بخواد با همین شلختگی بازی کنه چیزی بیش از لشکر سیاهی و دم رو کول بازگشت به وطن در انتظارش نیست

aSAl
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 15:15
7
موافقم مخالفم
 

در جواب به شیفته ی گل:

عزیزم منظور از فوضولی این نیست که هر کی کامنت میده(نظر میده) فوضوله!!!!!!

فوضول یعنی این که: ما بیایم تو نظرمون بگیم پس مادرت چی؟ کشورت چی؟ تو اونجا از تو فلان جیزو میخوان....با تو فلان کارو میکنن.....ایمانت چی میشه؟؟؟ با داشتن همچین خوانواده ای چرا رفتی؟؟؟ چرا دلت برای ناصرخسرو تنگ نمیشه؟؟؟ چرا مثل میم مثل مادر نیستی؟؟؟

چرا مادر نیستی؟؟؟ چرا همسر نیستی؟........

بابااااااااااااااا بیخیال ول کنین رفته به عنوان یه انسان دوست داشته این کارو کنه تازه با اجازه ی همسرو مادرو پدرررررررررررر........دیگه شماها مسئول تصمیم گیری نیستین که......دوباره میپرسم مگه گناه کرده که ایرانیه؟؟؟؟؟؟؟؟ چون ایرانیه باید فقط تو ایران بمونه برای شماها نقش مادرای دلسوزو بازی کنه؟؟؟؟؟؟ اون یکی که میگه هالیوود یه هیولاست که قصد در تخریب اسلام داره....این خوده ماییم که داریم دینمونو خراب میکنیم.......نه ولی ارررررره باشه تو هالیوود از کارگردان گرفته تا همه ی عواملو بازیگرا و حتی تماشاگرا این قصدو دارن!!!!!!!!! گلشیفته فرهانی واقعا بددددد کرد واااااااای.

Sepehr
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 17:7
-5
موافقم مخالفم
 

واقعا که!این همه جر و بحث به خاطر همین یه موضوع...1.هالیوود بی رحمه(درست)2.گلشیفته حیفه(درست)3.ولی بمونه که چی بشه...بمونه تا آخره عمرش فیلم فارسی بازی کنه،یا تو فیلمای بی سرو ته بازی کنه...آدمیزاد دوست داره تجربه کنه...بزارین بره تجربه کنه...حرفیم نباشه...4. در ضمن بهتون قول می دم..اگه قرار به صحنه بازی کردن باشه اون بازی نمی کنه.تموم...

مهدی مهرآفر
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 17:17
3
موافقم مخالفم
 

چرا نظر من تایید نشد؟چرا هر چیزی به ضرر خودتون باشه تایید نمیکنید؟

این کارتون توهین به بازدید کننده هاست.

شما از ممیزی ارشاد بدترید!!!!!! خدا نکنه شما مسئول جایی بشید.!!! پوست مردمو میکنید.

كامران
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 17:34
12
موافقم مخالفم
 

من در تحيرم كه بعضي ها چقدر راحت درباره گلشيفته فراهاني نظر ميدن. دوستان شما الان درباره يه بازيگر معمولي كه صحبت نمي كنيد. داريد درباره گلشيفته فراهاني صحبت مي كنيد. تكرار كنيد : گلشيفته فراهاني....

اسمش الان خيلي سنگينه. هم از حيث محبوبيت، هم از حيث شخصيت، هم از حيث قدرت بازيگري، هم از حيث بعد بين المللي و.... كمتر بازيگري رو در تاريخ سينمامون داشتيم و داريم كه اينقدر از همه حيث پر و پيمون باشه. پس قبل از اينكه درباره گلشيفته نظر بديد، يه نگاه به خودتوون و سطحتون بندازيد و قبلش حتما توجه داشته باشيد كه داريد درباره گلشيفته فراهاني نظر ميديد. كسي كه در 25 سالگي قله هايي رو فتح كرده كه خيلي از به اصطلاح اساتيد كنوني سينما در سن ، 7060 سالگي هم به دستش نياوردن! پس قبل از اينكه درباره گلشيفته نظر بديد، حرفتون رو مزه مزه كنيد!!

اولا اينكه گلشيفته نرفته كه تو هاليوود بمونه. بلكه اون الان به خاطر شرايط خاصي اونجاست و ظرف چند ماه آينده برميگرده. حتي اگرم گلشيفته رفته بود تو هاليوود بمونه، بازم خوب كاري كرده بود. اصلا سينماي درپيتي ايران در سطح اون نيست و در سطح برخي از همين مردم خودمونه!! خواهشا بعضي ها هم زيادي حرف نزنن. بريد به زندگي خودتون برسيد. شماها خودتون اگر به جايي برسيد خدا رو هم بنده نيستيد!! ملت بي جنبه ايران شهره دنيا هستن!! الان مثلا اون حيدر اومده ميگه گلشيفته بازي خوبي هم نداره. دقيقا اينجور به نظر ميرسه كه اين آدم در خواب غفلت بوده چند سال. چون الان ديگه گلشيفته در سطحي از سينماست كه درباره اينكه خوب بازي ميكنه يا بد اصلا بحث نميكنن. بلكه درباره اينكه جزو چند بازيگر زن برتر تاريخ سينماي ايرانه بحث ميكنن! بازم تاكيد ميكنم كه يكم به سطح خودتون نگاه كنيد و بعد متناسب با سطحتون بياين درباره يه بازيگر نظر بديد. اون nel هم قشنگ ديگه داره از عقده ميتركه. چرندياتي بافته!! ميگه گلشيفته تو مجموعه دروغها خوب عربي حرف نميزنه. در حالي كه راجر(ديكاپريو) تو فيلم يه آمريكاييه و چون ماموريت داره و تو اردنه، بلاجبار با سختي چند كلمه عربي حرف ميزنه. عايشه(گلشيفته) به عنوان يك پرستار به انگليسي هم تسلط داره و با اين فرد آمريكايي، انگليسي حرف ميزنه. اصلا نيازي به عربي صحبت كردن نبوده. اين بنده خدا هم فكر كنم اصلا فيلمو نديده! چون خواهر عايشه هم بيچاره عربي حرف نميزنه. بلكه مثل بلبل با راجر انگليسي صحبت ميكن!! اين خانوم احيانا با دوبله عربي فيلمو ديده! به هر حال گلشيفته به طرز حيرت انگيزي مسلط انگليسي صحبت ميكنه(در حالي كه اكثريت بازيگراي ما مثل بچه هاي نوپا انگليسي صحبت ميكنن و حال مخاطب رو بهم ميزنن!!) و در چند جا هم كه لازم بوده بسيار عالي عربي صحبت ميكنه و انقدر خوب و تازه بازي ميكنه كه تمام ايراني هايي كه به خصوص تو خود آمريكا فيلمو ديدن، از بازيش تعريف ميكنن.

بشينيد زندگيتونو كنيد. هاليوود ميخواد به ما ضربه بزنه و.... هم همش كشكه. آخه شما از جهان چه مي دونيد!!!!!

رادمهر
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 18:28
3
موافقم مخالفم
 

به به عالی بود. ممنون از این مادر عزیز و سایت سینمای ما...

کاش......

سارا.د
چهارشنبه 1 آبان 1387 - 22:52
20
موافقم مخالفم
 

کاش لااقل یه دست لباس خوب میپوشید و یه شونه به موهای وزش میزد پپاک ابرومون رو برد!

آقا من معتقدم هر کسی رو تو قبر خودش میگذارن به ما چه ربطی داره ؟

دلش خواسته رفته ما فقط به عنوان یه هموطن میتونیم براش آرزوی موفقیت کنیم همین

من هیچوقت از طرفدارهاش نبودم از بازیهای غلو شده اش هم هرگز خوشم نیومد یاد بازیه احمقانه و چندش آورش تو سنتوری میفتم هنوزم گوشت تنم میریزه اما...................اما به عنوان یه ایرانی میگم انشاا.. تو هالیوود موفق باشه این موفقیت هرگز هیچ منافاتی با ایرانی بودن، مسلمان بودن ،انسان بودن، مادر بودن ،و خوب بودن نداره

گلی فرحی موفق باشی


پنجشنبه 2 آبان 1387 - 2:29
2
موافقم مخالفم
 

بدبخت جیم جارموش که بعد از دیدن فیلم ((نیوه مانگ)) گلشیفته فراهانی را برای ایفای نقش به ریدلی اسکات معرفی کرده... اگه می دونست چه جنجالی به پا خواهد شد و بحث غرب زدگی و نفشه کاخ سفید و تخریب فرهنگی پاگیر خواهد شد از این غلطای اضافی نمی کرد.

مژده
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 6:9
-9
موافقم مخالفم
 

تهمت زدن اصلاً کار درستی نیست!

منا
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 7:25
-12
موافقم مخالفم
 

يه بار ديگه بريد سنتوري رو ببينيد... رابطه گلشيفته رو با بهرام ببينيد .. با دي كاپريو { اين بازيگره بيگانه !!!!! } رو هم ببينيد !

چه فرقي با هم داره ؟؟؟؟؟؟؟ !!!!

خدا وكيلي ما ايراني ها اگه جو گير نشيم شب خوابمون نمي بره... !!!!

حالا مي گيد چون قيافش معصومه بايد از تو ايرون تكون نخوره؟؟؟ هاليوود فكر مي كنيد چيه؟؟؟ كي گفته همه زن ها هاليوود فاسدند؟؟؟ اصلا فساد رو شما چي تعريف مي كنيد؟؟

از پشت صحنه سينما ايران خبر داريد؟؟

ما اگه به فكر پيشرفت مملكتمونيم جاها ديگه بايد به فكر بيفتيم ... نه گير بديم به اين بنده خدا !!

خودش شوهر داره.. خانواده داره.. بايد بهش افتخار كنيد كه باعث شد اسم ايران اون طرفم بياد.. حداقل برا چند نفر اون ور توضيح بده كه ايران يه كوير نيست تو عربستان! .. زناشونم با روبند نميشينند تو خونه.. بايد ازش تشكر كنيد ... نه اين حرفاي با مزه رو بگيد...

رها
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 9:4
-2
موافقم مخالفم
 

بابا دست از سرش بردارید...زندگی خودشه.اصلا شاید نخواد ملت بهش افتخار کنه.... مگه ازش طلبکارید؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!

yas
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 10:10
4
موافقم مخالفم
 

گلشیفته خیلی دوست داریم میدونیم تو خودت حق انتخاب داری اما باید بیشتر فکر میکردی و یک دفعه ای خودت رو نبازی . کاش این متن رو میخوندی و به حرف این مادر گوش میکردی .

امیدوارم اون جا هم مثل ایرانی ها دوستت داشته باشن و موفق بشی و از رفتنت حداقل پشیمون نشی عزیزم

setareh
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 10:25
-4
موافقم مخالفم
 

ببخشید مگه من چی نوشته بووودم که به تا یید شما نرسید؟؟؟؟؟؟دروغ گفتم؟از گلی بد گفتم؟واقعا متاسفم واسه خودم..من خودم عاشق گلی ام..ولی کارش جای نقد داشت!!!!منو بگو داشتم برنامه ریزی میکردم که جمعه بیام مصلا!!!!!!ولی حالا بهتر شد به کارای دیگم میرسم!!!

ارغوان
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 11:28
-5
موافقم مخالفم
 

هنوز برام جالبه که چرا کامنتی که برای این پست زده بودم رو نذاشتید؟!!!!!!!!!!!!


پنجشنبه 2 آبان 1387 - 14:31
-1
موافقم مخالفم
 

این آخرین کامنتی که برای این سایت سانسور چی میذارم.برای دست اندر کاران حرفه ای و آزاد اندیش سایت هم به عنوان یک روزنامه نگار متاسفم.تو مملکتی که خودمون(شاید خودمونم نه باید بگیم آقایون!) خودمونسانسور می کنیم مگه گلشیفته دیوونه است برگرده تو این محیط؟برید پی کارتون بابا جمع کنین.یه عده که از آزادی بیان هیچی حالیشون نمی شه قسمت نظر دهی رئ کنترل می کنن یه عده هم که ده تا فیلم خوب ندیدن چهار تا مقاله راجعه رفتارها و زندگی اجتماعی بازیگرای هالیوود نخوندن در حال نظر دهی هستن.جالب اینکه از سینما نمی گذرن هیچ به سیاست رو میارن تز صهیونیستی بودن هالیوود و اختلافات مذهبی و..غیره میدنواقعا تو این مملکت هنوز بلدیم از خط عابر رد شیم که از این حرفا می زنیم؟

aSAl
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 14:40
-3
موافقم مخالفم
 

در جواب به حیدر(ارمیا) :

جوابی که نمیشه به تو داد ولی خوب برو یه نگاه به کامنت goli بکن خیلی خوب جواب بعضیارو داده.

حالا در کل اگه نشتی فکر میکنی همه ی این خارجیا بیکارن فقط میخوان ضد ما کار کنن سخت در اشتباهی........خیلی خوب قبل از نوشتن فکر کنیم نه؟ من نمیدونم این مطالب از کجا تو مخه تو رفته یا از اگه خودت از خودت میگی(من بعید میدونم تا این حد استعداد داشته باشی این همه اراجیفو بدون کمک دیگران بتونی بگی) سعی کن یه کم از اون حالت عقب موندگی بیای بیرون الان ما تو قرن 21 زندگی میکنیم الان همه دارن سعی میکنن پیشرفت کنن....نمیدونم کدوم ملا بود که من فیلمشو دیدم حرفای قشنگی میزد میگفت چرا ما هیچوقت سعی نمیکینیم از علمشون تلاششون و پیشرفتشون درس بگیریم چرا همیشه وجه بدو در نظر میگیریم؟؟؟؟؟ چرا از فرهنگ غرب فقط لباس پوشیدن و مدلای مختلف میبینیم....و جدا اونا خیلی چیزای خوبی دارن که ما میتونیم یاد بگیریم و با همه ی این بدی ها که شما میگین هر روز در حال پیشرفت هستند...امیدوارم گلی عزیز موفق بشه روز پیشرفتشو ببینیم.

معصومه
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 16:39
11
موافقم مخالفم
 

بابا هنوز که اتفاقی نیفتاده.واسش حرف درست می کنید.....

شقایق
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 18:46
9
موافقم مخالفم
 

به قول پریا فردوسی هیچ چیز یه روزه و یه شبه اتفاق نمی افته همه چی برمیگرده به قبل و قبل ترش

دلم برای همه دخترای ایرانی که هویت و منیت و خویشتن خویش گم کردند میسوزه من خورم یکیشون اما اول از همه برای خودم دعا میکنم برای پیدا کردن هویت زیبا ی ایرانیم چون بیشتر از همه باید دل برای خودمون بسوزونیم اونوقت همه چی ایده ال میشه

پس التماس دعا

رضا
پنجشنبه 2 آبان 1387 - 19:24
-2
موافقم مخالفم
 

من يه سوالي برام پيش اومده. ببخشيد خانوم nel ؛ ميخواستم بدونم كه شما سابقه كامنت گذاشتن در اين سايت با اسم هاي "نيلو" و "نيلوفر" رو نداريد؟ آخه بين انبوه كامنتهاي موافق و مخالف اين صفحه، فقط وقتي كامنت شما رو خوندم، يه حس خاصي بهم دست داد! هم محتواش كاملا آشنا بود(هر كجا هستم باشم، فقط ضد گلشيفته فراهاني!)، هم لحنش بدجور برام آشنا بود(بدجور)، هم ساختارش و هم كلمات توش!

شما يه مدت با اسم نيلوفر كامنت ميزاشتي. بعد كوتاهش كردي و با اسم نيلو گذاشتي. حالا هم با اسم nel كامنت ميزاري! جلل خالق. بايد منتظر باشيم تا در آينده فقط با حرف n كامنت بزاري!

راستي شما آخر سر به توصيه دوستان توجه كردي براي رفتن به نزد روانپزشك؟

در ضمن اون بنده خدا خواهر عايشه تو فيلم كه اصلا عربي حرف نميزنه. طفلي عين بلبل انگليسي صحبت ميكنه! بازم مثل هميشه براي مزخرف نوشتن، وجود عقل رو به زير سوال بردي! برو كه گند گاف هات اين دفعه بيشتر از قبل زده بالا!!!!!!!! برو فقط........


پنجشنبه 2 آبان 1387 - 23:17
2
موافقم مخالفم
 

اقای جوجه خبرنگار واقعا اسمت بهت میاد آخه چقد میتونه آدم تو خواب و خیال باشه؟

Nel
جمعه 3 آبان 1387 - 2:7
4
موافقم مخالفم
 

Aghaye Reza

it's the first time I'm posting with this name and I've never

appeared as niloofar or else

read the post carefully "mesle Arab-ha" does not mean Arabic but perhaps with an Arabic accent

I have nothing against Ms. Farahani, hell no, just outpointing a flaw in her acting , which appears to be indugled by the director as well

All I'm saying is that if she wants to make it in Holywood she needs to work harder

her exotic looks and Iranian apeal may be hot for a while but at the end of the day it's all about money and who delivers better, as she may be auditioning for middle eastern characters in future she has to work on her accent or she'd diappear from radars in a little while, which is sad but realistic of course


جمعه 3 آبان 1387 - 2:47
4
موافقم مخالفم
 

رضا جون خیلی کامنت با حالی گذاشتی راجع به nel !! :)

مونا
جمعه 3 آبان 1387 - 9:2
4
موافقم مخالفم
 

حالم از كامنت سارا.د بهم خورد. چقدر آدم ميتونه عقده اي باشه. مثلا به بهونه اينكه من براي هموطنم آرزوي موفقيت ميكنم اومده 4 تا تيكه هم انداخته!! دختر جون بازي خوب گلي تو سنتوري تموم شد. گلي بعد از سنتوري بازيهاي فوق العاده اي تو نيوه مانگ و ميم مثل مادر و مجموعه دروغها انجام داده. بهتره به اصل مطلب بپردازي!!!!! واقعا من خواهش ميكنم كه تو براي هموطنتم آرزوي موفقيت نكني. بيچاره اون هموطن!!!!!!!!! واقعا راست ميگن ملت ايران هيچي نشده شور حسيني مي گيرتشون. از الان نشستن دارن سر تفكرات پوچ ذهنشون بحث ميكنن!!!!!!!!!! بابا مثل آدميزاد در انتظار آينده بشينيد. معلوم ميشه كه چه اتفاقي ميفته و گلي هم چه تصميماتي داره. هزار اتفاق ممكنه بيفته. آخه شما الان سر چي بحث ميكنيد؟ اي بابا!!!!!

الهام
جمعه 3 آبان 1387 - 11:29
3
موافقم مخالفم
 

چرا اسمشو میگذترین دخالت مگه گل شیفته همین طور الکی شد گلشیفته مگه امثال من و شما جلوی در سینما صف نکشیدیم و حمایتش نکردیم ؟ مگه همین امثال ما نبودیم که تو مقاله های مختلف ستایشش کردیم و بهش فهموندیم که به خودش تعلق نداره حالا این حق ما نیست که دلمون میخواد دوباره به خاطر او به سینما برویم؟


جمعه 3 آبان 1387 - 13:55
-5
موافقم مخالفم
 

رضا جان تو علیرضا و علی و مهدی و محمدعلی و محمد و ساناز و کورش و مریم و MOHAM و کامران و ... نیستی؟! چرا! هستی. خودتی!

مهسا
جمعه 3 آبان 1387 - 14:38
-6
موافقم مخالفم
 

گلشیفته ایران حیف می شد. هیج کس قدرشو نمی دونست.

هالیودود حقشه....بذارین بره اونجا پیشرفت کنه!

مریم.ر
جمعه 3 آبان 1387 - 14:56
0
موافقم مخالفم
 

برای بار دوم کامنت میزارم..که امیدوارم این بار ببینمش!

حدود 2 ساعت وقت صرف کردم و تقریبا همه ی کامنت ها رو خوندم.

اونچه که نظرم رو جلب کرد کامنتی بود از " گلی" تحت عنوان " نامه ی یک دختر به مادرش " بسیار دقیق و موشکافانه بود.

یک جمع بندی کلی و یک جواب بسیار بجا به او شخصی که به عنوان یک مادر نامه ارسال کردن! ( نمیدونستم نامه های ارسالی رو هم میشه تو سایت دید!)

جز تاسف چیزی برای گفتن ندارم...گلشیفته و امثال اون فتح بابی اند برای شکوفایی استعداد ها در کشورهایی که هنر بها داره.. هنر ارزش داره..هنرمند بیمه داره..هنرمند امکانات داره..هنرمند آرامش ذهنی داره.. هنرمند اگه سالی یه کارم انجام بده خیالش راحت که حساب بانکیش کفاف دخل و خرج یک سالش رو میده...دیگه کسی مثل مرحوم شکیبایی مجبور نمیشه آخر عمری واسه امرار معاش تن به هر فیلم نامه ای بده...تازه اون که شکیبایی بود وای به حال بقیه!

در ضمن شمایی که خودتو مادر معرفی کردی...به نظرت کسی به زور در هالیوود بازیگری رو مجبور به بازی در فیلم های غیر اخلاقی میکنه؟ تورو خدا بی خیال ! غرب اون دنیایی نیست که شما شناختی .

محيا
جمعه 3 آبان 1387 - 15:38
5
موافقم مخالفم
 

نمي دونم چرا بعضي ها اينقدر زود اصالتشون رو فراموش ميكنن من به گلي جون حق انتخاب ميدم ولي يادش باشه اون يه ايرانيه و نماينده ايراني ها در هاليوود اميدوارم نماينده خوبي باشه...

saye
شنبه 4 آبان 1387 - 7:42
-11
موافقم مخالفم
 

من به اين مادر كاري ندارم از شما تعجب مي كنم كه چنين نامه هايي را كه دست نوشته عوام دور از سينما است در سايت تخصصيتان مي گذاريد . بگذاريد يك جا مال ما سينمايي ها باشد و همان طور كه يك سينماگر حرفه اي به زندگي نگاه مي كند اهالي اين سايت به سينما نگاه كنند . من هم به نظرم گل شيفته تصميم عجولانه اي گرفت اما شايد خوسشي يك روز روي فرش قرمز ايستادن براي او مي ارزيد به همه چي . اصلا شايد تمام هدفش اين بود كه بهاين فرش قرمز برسد .

رضا
شنبه 4 آبان 1387 - 9:44
11
موافقم مخالفم
 

نيلو جان، دختر خوب حالا چرا اسمتو ننوشتي؟! نه عزيزم من هيچ كدوم از كسايي كه تو گفتي نيستم. فقط اون عليرضا هستم. من چون اسمم عليرضاست، طبيعتا اسم دومم هم رضاست. گاهي هم با اسم رضا كامنت ميزارم. اما دختر خوب بهت توصيه ميكنم حتما روانپزشك رو از دست ندي. حتما از خودت سوال كن كه چرا بين اينهمه كامنت مخالف و موافق تو اين صفحه، من فقط حس خاصي نسبت به كامنت تو پيدا كردم و تونستم كامنت تو رو از بين اينهمه كامنت، تشخيص بدم! من به خوبي ميشناسمت خانوم سارا.د! خوب شد ايندفعه سكانس عقد رو مثال نزدي! واقعا ايندفعه به خودت لطف كردي!

به هر حال ما با كسي دشمني نداريم. آدمها در نظر دادن آزادن. مثل اينهمه آدمي كه با عقايد مختلف اينجا كامنت گذاشتن. اما مشكل شما، به قول يه عزيزي فرا تاريخيه! اينكه اصرار داري يك نفره دوره بيفتي و ثابت كني گلشيفته فراهاني خوب بازي نميكنه و غلو ميكنه و....!!! فراتاريخي....فرا تاريخي.....

آفرين بر پشتكارتان.....

اهورا
شنبه 4 آبان 1387 - 20:17
9
موافقم مخالفم
 

نامه یک دختر به مادرش

مادره من شما خودت می دونی هالیوود کجاست ؟"

سلام مادر !! نمی دونم شما چند سالته و یا تحصیلات آکادمیک در رابطه با هنر داری یا اینکه تا به حال تو سینمای ایران و یا هالیوود بازی کردی که این چنین قاطع و مطمئن حرف می زنی یا نه ؟

حرفایی که زدی بعضی هاش قشنگ بودن و خیلی ایده آل اما من در مورد یه چیزاییش سوال دارم :

خب آیا شما قبل از اینکه بدونی هالیوود کجاست می دونی سینمای ایران کجاست ؟

از کلمه مقدس " مادر " حرف به میان آوردی ... و از نقش سپیده گفتی ....

همه ی مردم ایران دوست دارن زنهای ایرانی مثل سپیده باشن و فقط وظیفه ی ما رو به عنوان یک "زن" مادری کردن می دونن ...همه دوست دارن نقش سپیده رو ببینن ... اما شما آیا واقعا خودت تا حالا یک ساعت مثل سپیده بودی ؟ بعید می دونم .... سپیده خیلی ایده آل بود مثل حرفای شما ... و شاید اصلا وجود خارجی نداره ... و اون "نقش " هم فقط و فقط به خاطر بازیه زیبای گلشیفته دیده شد و گرنه همین جوریش این چنین مادری رو باید تو خواب دید ...

اما چرا هیچ کی هانیه رو نمی بینه ؟ هانیه که ما مثالش رو تو جامعه خیلی داریم ... هانیه که زیر فشار زندگی مجبور به رها کردن همه چیز از جمله عشقش شد و رفت ...

چرا هیچ کی اتی رو نمی بینه ؟ اتی که حتی نتونست به آرزوهای کوچیکش برسه . و همه به چشم یک سرکش و دیوونه می دیدنش و آخر سر هم قربانیه همهو آرزوهای کوچیک و قشنگش شد ...

چرا هیچ کی ستاره رو نمی بینه ؟ که عشقش موتور سواری بود اما اونو از عشقش محروم کردن و اون مجبور شد راه دیگری رو انتخاب کنه ...

اینها همه مثال گلشیفته س . گلشیفته هم به دنبال عشقش رفت ... بازیگری ...گلشیفته هم زیر فشار بود ...

گلشیفته اینهمه زور زد و نقشای اینجوری بازی کرد تا ما رو آگاه کنه ... اما ما هنوز چسبیدیم به همون فکرای قدیمیمون ... گلشیفته شاید نتونست نسل شما رو تکون بده اما نسل ما رو تکون داد و رفت ...

اما مهم تر از اینها گلشیفته دیگه نقش بازی نکرد ... گلشیفته الان خودشه همونی که می خواست باشه .... اما شما مادر من بهتره به خودت یک نگاهی بکنی . الان این شمایی که داری سعی می کنی با حرفای سوزنام و خاله زنکی دل همه رو آب کنی و نقش مادری دلسوز رو بازی کنی ... الان این شمایی که داری دروغ می گی و خودت نیستی ... الان این شمایی که داری نقش بازی می کنی اما گلشیفته دیگه نقش بازی نکرد و اینه که ارزش داره ...

من فکر می کردم تو جامعه ی ما فقط این مردان که فکر می کنن وظیفه ی ما زن ها توی زندگی فقط مادری کردن و تو خونه نشستن و خونه دل خوردنه ....

اما خدا قبل از اینکه ما رو مادر بیافرینه ما رو یک "زن" آفریده و برامون وظایفی رو مشخص کرده ... زنی که باید تو جامعه اش مفید باشه و دوش به دوش مردش کار کنه ...

اما مثل اینکه این فکر مردها رو ما خودمون هم قبول داریم ... و یکی از تفاوت های ما هم با اون جهان اولیا هم همینه ...

مادری کردن خیلی قشنگه و با ارزش اما اگر ما هم در کنار صرفا مادری کردنمون به وظایف دیگرمون به عنوان یک زن هم عمل می کردیم شاید ما هم الان جزئه اون جهان اولی ها بودیم ... ما زن ها هم مقصریم ... اما من یک خواهش دارم از شما مادر گلم : قبل از اینکه واسه مردم بنویسی و سخن رانی کنی اول واسه خودت یک دور حرفات رو مرور کن ببین خودت باورت می شه ؟!!

و حالا شما که جهان سومی هستی به جهان اولی ها می گی که ترمز بریدن ؟ آره شاید ... اما بعضی وقتا ترمز بریدن تو علم و تکنولوژی هم خوبه ..... بگذریم ....

مادر جون از سینما ی هالیوود گفتی و بدی هاش ... خب معلومه که مخاطب عام سینمای هالیوود هستی وگرنه این حرفه رو نمی زدی ...

سینما ی هالیوود هم مثل سینمای ایران که از دو بخش تجاری و هنری تشکیل شده از چند بخش تشکیل می شه ...که من دو بخش مهمش رو می گم که مربوط به بحث ماست ....

بخش هنری و بخشی که شما توش ابتذال می بینی و یا همون بخش مخاطبین عام . که در واقع همه ی این فیلم ها مبتذل نیستن و حرفی واسه زدن دارن که شما مثل اینکه فقط به جاهای بدش توجه می کنی تا جاهای خوبش ! و این رو هم باید از یک هنرمند بپرسی تا اینکه خودتون ندونسته نظر بدین !

و اما شما اگر ۴ تا فیلم شاهکارشون رو می دیدی می فهمیدی هالیوود فقط اون چیزی نیست که شما ازش دم می زنی . پس حالا من از شما می پرسم :

" مادر من می دونی هالیوود کجاست ؟"

و اما در مورد گلشیفته و حضورش در هالیوود :

گلشیفته اونقدر پاک و معصومه که من مطمئنم هیچ وقت یک همچین کاری رو نمی کنه . گلشیفته اونقدر شجاع بود که خودش باشه پس مطمئن باش هیچ وقت توی اون فیلمایی که شما مخاطبش هستی بازی نمی کنه . نخواهد کرد...

حیدر (ارمیا)
يکشنبه 5 آبان 1387 - 9:12
-7
موافقم مخالفم
 

خیلی از کامران , aSAL ممنونم

خانم عسل ، به نظرم اسم اون متنی که گذاشتید جوابیه ، به همه چیز شبیه هست الا به جوابیه ، لا اقل یه حرفی تو رد نظریه من می اوردید که صدق جواب دندون شکن بکنه . در ضمن من به همین دلیل کتاب دستهای ناپیدا رو معرفی کردم ،بازم پیشنهاد می کنم اول کتابو بخونید بعد بازم نظر بدید . فکر می کنم شما درخواب هستید نه من در عقب ماندگی.

کامران جان ، منظور من این بود که نهایتا (به قول خودت) گلشیفته

تو ایران جزو بهترینها باشه (قبول ندارم که در خوب بازی کردنش شکی نیست) ولی حالا که اونجاس دیگه باید با اونا مقایسش کرد که خوب به نظرم مقایسه مع الفارغه . آّخه آنجلیا و جولیا روبرتز و ساندرا و... کجا و گلی کجا ...

رودابه
يکشنبه 5 آبان 1387 - 20:13
-5
موافقم مخالفم
 

سلام هانیه جون

شما اگه گلشیفته صحنه بدی بازی کرد رد کن فیلمو که به احساساته مادرانه ات فشار نیاد پیش یه دکتر هم برو بگو من فیلمو واقعیت و از هم تشخیص نمی دم

بهزاد
سه‌شنبه 7 آبان 1387 - 22:53
8
موافقم مخالفم
 

گل شیفته به خاطر همه ایرانیا برگرد

آرمین آران
چهارشنبه 8 آبان 1387 - 21:36
-5
موافقم مخالفم
 

اگر قرار بر پیشرفت است پس راه باز است وجاده دراز و هر کس در امور کار خویش مختار و توانا

چگونگی برخورد با فرهنگ غرب نباید کسی را مشوش و خاطری را ناآسوده کند

هر که فیل خواهد جور هندوستان کشد

مثل هیچکس
شنبه 11 آبان 1387 - 18:16
-7
موافقم مخالفم
 

سلام من فقط امیدوارم همه ادما بدونند بهای اونا بهشته خودشونو به کمتر از بهشت نفروشند کاش توی همین سایت بهتر ازینا اظهار نظر میکردیم کاش به نظرهای هم بااحترام انتقاد میکردیم امیدوارم گلشیفته همین انسانیتی رو که همه ازش حرف زدند در خودش حفظ کنه

بهروز
دوشنبه 13 آبان 1387 - 6:55
-7
موافقم مخالفم
 

این مادری که به گلشیفته نامه داده دایه عزیز تر از مادر شده که به خودش اجازه ی تعیین تکلیف برای گلشیفته رو داده

افسانه
دوشنبه 13 آبان 1387 - 22:0
11
موافقم مخالفم
 

من همیشه آرزو داشتم بازیگران با استعدادو زیبا وجذاب وخوش چشم وابروی ایران که خیلی از برخی هنرپیشه های بور و وارفته هالیوودی سر تر هستن مشهور بشن و با نام خودشون نام ایرانو هم در جهان س زبون ها بندازن من نظری در مورد خانم فراهانی ندارم و اصلا خودشو کارهاش برام مهم نیست خودم هم از اون خیلی خشکل تر وجذاب تر م فقط همیشه فکرمی کردم که اگر هنرپیشه های ایرانی در هالیوود باشند یا به یک نحوی جهانی بشن ایا میشه که هالیوودی ها اون هنرپیشه رو همونطوری که هست قبول کنند؟ وحتی باروسری فیلم بازی کنند؟ چراحتما ما باید مثل اونا بشیم؟

حتی فکر میکردم روی فرش قرمز رفتن هم با یک روسری شیک ویک لباس شیک وگران قیمت اشکالی ندارد وباعث افت کلاس واین جور چیزهانیست .آدم باید خودش زیبا باشه حتی با روسری .

یک زن زیبا بایک روسری شیک ویک لباس شب زیبا وگرون قیمت حتی باطرحهای خوب ایرانی یا... به اندازه کافی زیبا هست که نظر هر عکاس و هر بیننده ای رو جلب کنه.

نادر
يکشنبه 19 آبان 1387 - 16:13
-3
موافقم مخالفم
 

سلام خانم فراهانی

ازشما خواهش میکنم کاری را نکنید که بعدن پشیمون بشید فکر نمیکنم هالیوود جایگاه یک دختر ایرانی با هر مذهب و یا منشی باشه چون بارزترین مشخصه دختر ایرانی نجابت اونه.

علی
پنجشنبه 14 آذر 1387 - 10:10
-1
موافقم مخالفم
 
می‌دانی هالیوود کجاست؟

چرا اکثر افراد چسبیده اند به توبه و برگشتن ایشان - آیا خدایی که این دنیا را با این همه آزادی آفریده ما انسانها چرا میخواهیم بزور و اجبار به کاری داشته باشیم که طرف ایمان و اعتقادی به آن ندارد . اگر امثال فراهانی هی به نقشی که در فیلم بازی میکنند اعتقاد داشتند ، دیگر اسم فیلم را برای این برنامه ها انتخاب نمیکردند .

بگذارید اسلامی که فقط ادعای آن را میکنیم و انسان بودنمان با فیلمهای امثال 0میم مثل مادر و ... ) ساخته نشود تا با یک چرخش از ذات امثال فراهانی ها از بین نرود . مگر ما دین خود را از تعدادی عالم بی عمل گرفته ایم که با آشکار شدن درون و ذات تعدادی ملا به دین اسلام بدبین شویم . راه راست و خدایی برای همه افراد بشر آمده و تمییز و تشخیص آن یک عقل سالم میخواهد و عنایت حق تعالی . موفق باشید . به امید دیدار روی مهدی زهرا - هر چه سریعتر - انشاالله

شبنم
پنجشنبه 10 بهمن 1387 - 9:4
-3
موافقم مخالفم
 
می‌دانی هالیوود کجاست؟

من نمی دونم ماها چرا انقد هممون دوست داریم حرف حرف خودمون باشه؟ چرا من و شما باید واسه گلشیفته تصمیم بگیریم؟ آیا جامعه و کشور ما می تونه به هیچکدوم ما آرامش و اطمینان از آینده رو هدیه بده؟ حسین رضا زاده رو یادتون رفته؟ بیچاره پیشنهاد میلیاردی ترکیه رو به خاطر حفظ وطن رد کرد و بعد از مدتی-قطعا به خاطر فشار مالی- در تبلیغات خرید منزل در دبی حضور داشت و کلی به این خاطر اذیتش کردن و اراجیف گفتن... بمونه که چی بشه؟ که دو روز دیگه که پیر و زشت شد بچه اش از گرسنگی بمیره؟ من نمی گم بمونه اونجا و هر کاری بکنه اما می تونه بره تو بعضی نقش های اخلاقی هم بازی کنه. تازه، مثلا پشت صحنه سینمای خودمون خیلی تمیزه؟؟؟ من شنیدم که گلشیفته یه جور حالت صوفیانه و عارفانه داره پس قطعا هر جا که باشه متانت خودشو به عنوان یک زن خانواده دار حفظ می کنه. مگه تمام زنهای اروپایی به شوهراشون خیانت می کنن؟؟؟

مشب
شنبه 1 فروردين 1388 - 7:41
0
موافقم مخالفم
 
می‌دانی هالیوود کجاست؟

امیدوارم .. پاش به خاک مقدس ایران مهد تمدن نرسه...

shiva
جمعه 28 فروردين 1388 - 0:56
8
موافقم مخالفم
 
می‌دانی هالیوود کجاست؟

Nameye mozakhrafi bood.

مصطفی
سه‌شنبه 29 ارديبهشت 1388 - 8:5
1
موافقم مخالفم
 
می‌دانی هالیوود کجاست؟

به نظر من هر بازیگری راه و روش خودش رو برای مشهور شدن داره...حالاچه توسینمای ایران...چه تو هالیوود...

مشعل
شنبه 31 مرداد 1388 - 19:50
-11
موافقم مخالفم
 
می‌دانی هالیوود کجاست؟

عزیز دلم آخه با این همه محدودیت و بگیر و ببند الکی که بخاطر هیچی آدم رو می کنن تو قوطی کنسرو شما می خوای آدمهایی که نظری غیر از نظر شما رو دارن بمیرن!!!! ارزش هنر و این حرفا و ایرانی بودن چرته نهایت به خودت میای می بینی ای بابا نه دینم و داشتم نه دنیامو (.. پول حرف اول زندگی رو می زنه و اشکای مادرونه میم مثل مادر رو باید بری تو خرابه های فساد ببینی و این هندی بازیارو اگه راست می گی برای اونها دربیار که تو چشم نیستن مادر جان ...) این بدبخت هم یه زنه و در درجه اول یک آدم و حق انتخاب داره و من و شما و این مادر گرامی حق دخالت در زندگی اون رو نداریم به قول ایرونیای قدیم "خسروان صلاح مملکت خویش دانند"

یلدا
پنجشنبه 23 مهر 1388 - 12:30
12
موافقم مخالفم
 

میخواستم به گلشیفته بگم درسته تو هالیوودشهرت جهانی است پول هست خیلی چیزا ی دیگه که خودش بهتر از من میدونه ولی مطمئن باش یه چیزی رو هرگز در هالیوود پیدا نمی کنی من نماینده یک کلاس 30نفره ام کلاسی که تمام بازیهاتو با عشق نگاه کردیم با تمام لحظه هایی که گریه کردی گریه گردیم با لحظه هایی که خندیدی خندیدیم ولی تو عشق و احساس 30تا دختر 17-18ساله را نمیتونی اونجا پیدا کنی ما دوست نداریم ببینیم بازیگر مورد علاقه مون یه روزی پشیمون بشه ما ادمهای متحجری نیستیم ما همون دوست داریم پولدارشیم مشهور شیم ولی قبل اون دوست دارم ادم خوبی باشیم تو چشمات میشه دید که دل پاکی داری پس خرابش نکن شاید این 30نفر تو طرفدارهات گم باشن ولی احساسشون نه ممکن نیست پس ازت خواهش میکنیم که تصویری که ازت داریم را خرابش نکن ممنون.

َامیر حسین
يکشنبه 12 ارديبهشت 1389 - 10:59
-3
موافقم مخالفم
 
شما از هالیوود چه می دانید؟

با سلام و احترام

برای کسانی که هالیوود را برای خود یک جهنم تصور کرده اند عرض کنم هالییود هم زنانی دارند که برای خود مادر هستند زندگی می کنند.....شوهر دارند...هالییود تنها یک شهرک است که شرکت هایی دارند که متاسفانه باید بگویم فیلم های بهتر..عمیق تر و با بازی بسیار بهتر از ایران درست می کنند تنها در جواب این مادر دلسوز باید گفت: شما از هالیوود چه می دانید؟....

چشم ها را باید شست....جور دیگر باید دید................

حامد
سه‌شنبه 29 تير 1389 - 13:14
5
موافقم مخالفم
 
گلشیفته

سلام به همه ی آقایون و خانم ها

به همه ی موافقین و مخالفین

و به همه ی اون کسایی که فقط حرف میزنن

کسایی که دم از بازگشت گلشیفته میزنید ! اصلا میدونید کسی که همه چیزشو رها کرده و رفته اون ور چرا رفته ؟؟؟؟ لابد رفته عشق و حال نه بابا برا شهرتم نرفته اون تو ایران به اندازه کافی مشهور بود و با بازیگرای خوبی هم هم بازی بود ( رادان و ......)

اون دلش از ایران و محدودیت های بازی گری پر بود درکش کنین

کدوم شما دوست دارین با آبروی چندین ساله ی پدرتون بازی کنین و بشین تیتر اول روزنامه های مسخره ایران ؟؟؟؟ چشماتون رو باز کنین

چشم ها را باید شست طور دیگر باید دید .......

گلشیفته من به عنوان یه ایرانی دوستت دارم به اون کاری بها بده که بعدا از انجامش پشیمون نشی . فدات

اسماعيل
جمعه 8 مرداد 1389 - 7:40
2
موافقم مخالفم
 

سلام گلشيفته جان برگرد اينجا خيلي بهتره اشتباه نكن من خودتو فيلماتو خيلي دوست دارم دلم ميخواهد اينجا باشي تورو خودا برگردتو مال ايراني مال مايي نه جاي ديگه دوست دارم

محمد
چهارشنبه 22 تير 1390 - 20:33
9
موافقم مخالفم
 

سلام.گلشیفته امیدوارم هرجاهستی موفق باشی.من نمیخوام فضولی کنم فقط میخوام بگم هرکار دوست داری بکن هرجا دوست داری بازی کن ولی همیشه یه ایرانی باش و نام ایران را زنده کن.درود بر ایران

nina
شنبه 19 شهريور 1390 - 10:34
6
موافقم مخالفم
 
1

مادر جان فکر میکنم احساسات مادریت ایکاش جا ها ی دیگه به غلیان درمیومد راه دوری نمیرم مثل وقتیکه دل صدها مادر ایرانی داغدار شد

اه اه و افسوس که تومادر عزیز هیچ وقت نمیتونی حس گلشیفته رو وقتی که شیشه رو شکست تا بچه شو نجات بده نمی فهمی چه برسه به گلشیفته هایی که بچشون کل زندگی وهستیشون جلو چشمشون پر پر زد

نه نمیتونی بفهمی که اگه میفهمیدی دغدغه ات چن صد مادر ایرانی میشد نه مادر بودن یا موندن گلشیفته

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���