آقای بازیگر درباره آقای هامون : :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
چهارشنبه 31 تير 1388 - 5:51
module-htmlpages-display-pid-97.html

• باز هم برای اولین بار در سینمای ما ببینید؛ / یک فوتوکلیپ دیگر از خسرو شکیبایی      • در پي وعده مسولان تلويزيون؛ 20:45 هر روز از شبكه خبر / دور تازه مناظره هاي تلويزيوني درباره مسائل مربوط به كابينه دولت دهم روي آنتن مي‌رود      • «اخراجي‌ها3» اولين فيلم سينماي ايران با مضمون طنز سياسي خواهد بود؟ / همكاري طنزنويسان با مسعود ده‌نمكي در نوشتن ديالوگ‌هاي «اخراجي‌ها3»      • پس از بيش از چهار ماه كه از كليد خوردن فيلم مي‌گذرد؛ / فيلمبرداري «سن‌پترزبورگ» (بهروز افخمي) بالاخره تمام شد      • سرانجام پس از كش و قوس‌ها و تاخيرهاي مختلف براي نمايش عمومي اين فيلم؛ / «پاداش» (كمال تبريزی) عيد فطر روی پرده سينماها مي‌رود      









                       




آقای بازیگر درباره آقای هامون

سینمای ما - عزت‌اله انتظامي گفت: هميشه پيشنهاد كرده‌ام به جاي روز درگذشت، مانند همه جاي دنيا روز تولد هنرمند از او تجليل شود.

آقاي بازيگر سينماي ايران  خسرو شكيبايي را از هنرمنداني برشمرد كه براي كارش بسيار زحمت كشيد و اظهار داشت: او در اداره‌ي تئاتر همكار ما بود و از نمايش «بازرس» همكاري‌مان آغاز شد و سينما بستري شد تا پرواز كند. در واقع هر كاري كه خسرو در سينما، تئاتر و تلويزيون مي‌كرد زيبا بود و علاقه خاصي به او داشتم.

انتظامي كه در «هامون» و «شب» اولين و آخرين كارهاي شكيبايي در سينما با او همكاري داشته است تصريح كرد: او هنرمند بزرگي بود. در «هامون» انرژي زيادي داشت و در «شب» هم بسيار خوب بود و حتي در بدترين كارها هم كه حضور پيدا مي‌كرد آن كار ديدني مي‌شد.

اين بازيگر بهترين تجليل از هنرمندان را از جانب دولت برشمرد و گفت: اين‌كه در سالگرد فوت هنرمند جمع شويم و صحبت كنيم چيزي نصيب او نمي‌شود، بهتر است جايي مانند ايران خودرو به مناسبت يك عمر فعاليت هنري او به‌طور مثال يك سمند به خانواده‌اش هديه كند كه هم تبليغ خوبي براي آنهاست و هم كمكي كرده است.

وي افزود: شكيبايي آنقدر كه عاشق كارش بود به فكر جمع‌آوري مال و سرمايه نبود و بايد كاري براي او كرد كه ارزشش را داشته باشد.

انتظامي كه در هيات مديره‌ي موزه‌ي سينما عضويت دارد در خصوص اختصاص غرفه‌اي به شكيبايي در آنجا گفت: بايد ديد كه چه چيزهايي از اين هنرمند باقي‌مانده و چگونه در اختيار قرار مي‌گيرد. موزه براي جمع‌آوري يادگاري‌هاي علي حاتمي هم مشكلات زيادي داشت و به سختي فراهم شد. ضمن آنكه جاي موزه سينما هم محدود است و براي اختصاص غرفه به كساني كه الان وسايلشان را تحويل داده‌اند، هم با مشكل روبه‌رو است.




منبع : ایسنا

به روز شده در : يکشنبه 28 تير 1388 - 0:34

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

pegah
يکشنبه 28 تير 1388 - 3:22
0
موافقم مخالفم
 
آقای بازیگر درباره آقای هامون

ایده ی خوبی دادن امیدواریم از هنرمندان با ارزشی مثل خسرو شکیبایی عزیزم طوری قدردانی بشه که در شاءنشون باشه هر چند که هیچ چیز قابل مقایسه با میراثی که این هنرمندان از خودشون برامون باقی می گذارن نیست

azadeh
يکشنبه 28 تير 1388 - 12:56
1
موافقم مخالفم
 
آقای بازیگر درباره آقای هامون

manam ba pishnahade shoma moafegham eshala kesi beshnave va amal kone khoda biamorzateshon hamishe to ghalbe man.

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  





  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 2.16406583786 seconds.