سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است : یک خبر و یک تحلیل از اکران سینماهای تهران و فیلم اصغر فرهادی؛ :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
پنجشنبه 15 مرداد 1388 - 23:35
module-htmlpages-display-pid-97.html

      









                       



یک خبر و یک تحلیل از اکران سینماهای تهران و فیلم اصغر فرهادی؛
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

سینمای ما - مدیر موسسه فیلمیران که پخش فیلم‌های سینمایی "درباره الی" و "خروس جنگی" را برعهده دارد، از ادامه اکران عمومی این آثار در گروه سینمایی آزاد خبر داد.

علی سرتیپی در این ارتباط گفت: فیلم "خروس جنگی" مسعود اطیابی با وجود نداشتن سینمای سرگروه در 20 سالن، طی سه روز گذشته 50 میلیون فروش داشته است. این فیلم تا امروز در تهران 700 میلیون و در شهرستانها 500 میلیون فروخته است.

وی افزود: فیلم "درباره الی" اصغر فرهادی نیز طی سه روز گذشته با وجود از دست دادن سینمای سرگروه، 30 میلیون فروش داشته به طوری‌که مبلغ کل فروش آن در آغاز هفته هشتم اکران به یک میلیارد و 100 میلیون تومان رسیده است. با وجود این فروش بالا، اکران فیلم ها تا عید فطر ادامه پیدا می‌کند.

سرتیپی درباره اکران عمومی "پستچی سه بار در نمی زند" به کارگردانی حسن فتحی گفت: فروش این فیلم در ابتدای اکران راضی کننده است، البته نصب بیلبوردها به تازگی آغاز شده است. امیدوارم این فیلم در روزهای آینده فروش تصاعدی داشته باشد.

از سوی دیگر یک کارشناس حوزه توزیع فیلم با اشاره به اینکه افزایش آمار فروش فیلم‌ها دلیل استقبال مخاطبان از سینما نیست، بالا رفتن بهای بلیت را از مهمترین دلایل بالا رفتن ارقام فروش دانست.

حسین علم‌الهدی در این باره گفت: طبق قوانین یک فیلم نمی‌تواند بیش از هفت هفته در تابستان روی پرده بماند. با اینکه در هفته‌های اخیر شرایط اکران مناسب نبود، اما نمی‌توان انتظار داشت قانون تغییر کند. با وجود زیان فراوان فیلم‌های روی پرده، با یک برنامه‌ریزی حساب‌شده و در نظر گرفتن همه شرایط می‌بایست راهی برای حل این مشکل پیدا می‌شد.

وی افزود: تصمیم شورای صنفی نمایش نوعی تلاش برای تامین منافع فیلم‌های مختلف است، هم فیلم‌هایی که نمایش آنها شروع شده و هم فیلم‌هایی که از قبل روی پرده رفته‌ و به دلیل شرایط آسیب دیده‌اند. نزدیکی به ماه مبارک رمضان محاسبات برای اکران را دشوار می‌کند. در این ماه فروش سینماها پائین می‌آید و پخش‌کننده‌ها ترجیح می‌دهند پیش از رمضان فیلم را اکران کنند.

این کارشناس حوزه توزیع و نمایش فیلم گفت: فیلم خوب در هر شرایطی با استقبال مواجه می‌شود، فیلم‌های "آکواریوم" و "مرد عوضی" ماه رمضان اکران و با استقبال مواجه شدند. اما برنامه‌ریزی درست برای نمایش فیلم‌ها مهم است، در شرایط فعلی تعداد سینماهای تاثیرگذار محدود است و نوعی آشفتگی در زمینه اکران فیلم‌ها به چشم می‌خورد.

علم‌الهدی ادامه داد: میزان فروش یک فیلم با تعداد مخاطبان یکی نیست، متاسفانه در سال‌های اخیر فروش فیلم‌های سینمایی را با میزان مخاطبان آن اشتباه می‌گیرند. فروش‌های فعلی با بلیت 2500 تومانی است و اگر فیلمی یک میلیارد تومان در تهران بفروشد 450 هزار نفر آن را دیده‌اند که با توجه به جمعیت 14 میلیونی تهران رقم بالایی نیست و نشان می‌دهد فیلم‌ها تماشاگر زیاد ندارند.

وی افزود: در مقایسه با سال‌های گذشته سینمای ایران با افت مخاطب روبرو است، امسال تابستانی گرم و پررونق برای سینمای ایران نبود و فیلم‌ها در بهترین حالت فروش متوسط داشته‌اند. فیلم‌ها پنج سال پیش با بهای بلیت 800 و 1000 تومان رکوردشکنی می‌کردند، "دوئل"، "کما"، "مارمولک" و "مهمان مامان" مخاطبان بیشتری نسبت به بسیاری از فیلم‌های امروز داشتند.

این کارشناس گفت: افزایش بهای بلیت سینما باید با برنامه‌ریزی باشد، در بعضی مناطق به دلیل درآمد افراد افزایش بلیت تاثیری بر فروش فیلم‌ها ندارد. در سینماهای مجهز و جدید تماشاگران به راحتی افزایش بهای بلیت را می‌پذیرند. اما بالارفتن قیمت‌ها برای افراد کم درآمد سخت است و در سینماهای بدون تجهیزات و امکانات کافی مخاطب به راحتی افزایش قیمت را نمی‌پذیرد.

علم‌الهدی تاکید کرد: طبق آمار و ارقام می‌توان تشخیص داد میزان مخاطب سینما در پنج سال گذشته کاهش داشته است. برای رونق بخشیدن به سینما زنجیره‌ای از عوامل باید تصحیح شود و تنها با بالارفتن بهای بلیت نمی‌توان این صنعت را احیا کرد.




منبع : مهر

به روز شده در : دوشنبه 12 مرداد 1388 - 5:5

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات


دوشنبه 12 مرداد 1388 - 6:24
3
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

اول اینکه جناب علم الهدی، متوسط قیمت بلیط در سینماهای تهران، 2000 تومان است و نه 2500 تومان. در نتیجه فیلم یک میلیاردی، 500 هزار "بلیط" برایش فروش رفته و نه 450 هزار.

دوم اینکه به کار بردن لفظ "تعداد مخاطبان"، بسیار اشتباه است. چون مشخص نیست که یک فیلم را هر فرد ممکن است چند بار دیده باشد. پس بهتر است بگویید فلان فیلم 500 هزار "بلیط" برایش به فروش رفته است.

سوم اینکه درباره الی دارد 200 میلیون هم بالای یک میلیارد می فروشد. در نتیجه تعداد بلیطهای فروخته شده اش می شود 600 هزار تا(بهای بلیط در روز سه شنبه نیم بهاست و تعداد مخاطبان در این روز دو برابرند. پس تعداد مخاطبان نهایی یک اثر هم بالاتر می رود. که در اینجا لحاظ نشده است).

چهارم اینکه طبق دقیق ترین آمار، استان تهران حدود 12 میلیون و شهر تهران حدود 8 میلیون نفر جمعیت دارد. فروش فیلمها در شهرستانهای تهران(مثلا کرج) جزو فروش شهرستانهای یک فیلم حساب می شود و نه فروش تهرانش. حال شما ضمن ادغام اینها با یکدیگر، جمعیت شهر تهران را هم از جمعیت کل استان تهران بیشتر اعلام نموده اید؟!

پنجم اینکه فروش درباره الی برای این حیرت آور است که خب خودتان شاهد بودید که 4 هفته سر اکران این فیلم چه بساطی پیش آمد و گیشه اش لطمه دید. اما با تمام اینها، باز هم بسیار پرفروش شد.

ششم اینکه ما لذتمان از بابت این فروش درباره الی، به خاطر اینست که این فیلم نه کمدی است و نه دختر پسری. برای اولین بار یک درام جدی و تلخ توانسته به این فروش دست پیدا کند. همان فیلمهای رکورد شکنی که شما مثال زدید، تماما کمدی اند. مارمولک و مهمان مامان و کما و آتش بس و...! فیلمهایی هم که در آینده قصد رکورد زنی دارند، کمدی اند(پاداش و بی پولی و..). ما در حیطه فیلم های جدی چه آثار پرفروشی داشته ایم طی 6، 7 سال اخیر؟ طی این سالها، فقط چهارشنبه سوری و میم مثل مادر درام های واقعا پرفروش ما بوده اند. که اگر با قیمت بلیطها حساب کنیم، تعداد بلیطهای فروخته شده برای آنها، از درباره الی کمتر بوده است.

هفتم اینکه به طور کلی طی این سالها مخاطبان سینمای ایران کمتر شده اند(لطمه اش را هم خودتان زدید با بالا بردن قیمت بلیطها). پس تعداد مخاطبان فیلم ها را باید در مقیاس جدید ارزیابی کرد. من نمی دانم آیا اینکه یک درام جدی و تلخ در رقابت با آثار کمدی و در شرایط اکران بسیار بد، توانسته نه فقط پرفروش ترین فیلم جدی(غیر طنز) سینمای ایران از حیث ریالی لقب بگیرد، بلکه از حیث تعداد تماشاگر هم پر تماشاگرترین درام 6، 7 سال اخیر(حتی بیشتر) سینمای ایران باشد، انقدر برای برخی ها درک عظمت و شکوهش سخت است؟ ما اگر از فروش این فیلم تمجید می کنیم، فقط به خاطر اینست که اولا از حیث ریالی اولین فیلم میلیاردی غیر کمدی شده است(میلیاردی بودن مهم نیست، غیرکمدی بودنش مهم است) و طبیعتا پرفروش ترین فیلم جدی. دوما از حیث تعداد تماشاگر هم بیشترین تماشاگر را در بین آثار جدی 6، 7 سال اخیر سینمای ایران داشته است. سوما اینکه شرایط بد اکران این فیلم را هم در نظر بگیرید. حالا قیاس این فیلم مثلا با مارمولک و کما، بی ربط ترین قیاس ممکن است. ما جه می گوییم و آقای علم الهدی چه! ما می گوییم مردم ما که همینطوری خودشان به تماشای کمدی ها می آیند! چه برسد به نوع سیاسی اش، همچون مارمولک و کما! اما این مخاطبان، سخت به دیدن فیلم جدی و تلخ می آیند. چه برسد در زمانه ای که وقایعی روی داده و آنها را افسرده کرده. اما درباره الی در این شرایط باز هم فروخت و آن رکوردهایی را که گفتم، زد. پس حرف ما از بابت اهمیت فروش این فیلم، همین است. حالا شما هی چرتکه بینداز و بگو فلان فیلم انقدر فروخت و تماشاگر داشت و فلانی انقدر! معلوم می شود که نکته ی اصلی را نگرفته اید. به فروش کمدی ها کاری ندارم. ولی در ادامه ی اکران امسال و اکران سالهای آتی، دوست دارم فروش و تعداد مخاطبان آثار جدی و یا درام ها را با دقت دنبال کنید و بگذارید کنار درباره الی. بعید می دانم حتی در سال 90، یک درام بتواند به فروش یک میلیارد برسد(در حالی که سالی حداقل 2 کمدی از یک میلیارد می گذرند!)! بنشینید و ببینید. آن موقع منظور بنده از حرفهای الان را متوجه می شوید...

اخراجی ها سه
دوشنبه 12 مرداد 1388 - 7:9
-1
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

قابل توجه اونهایی که گفتن اخراجی ها سه ماه روی پرده بود که البته نبود .

فعلا پنجاه روز تا عید فطر هم پنجاه روز جمعآ حدود صد روز خیرش رو ببینید


دوشنبه 12 مرداد 1388 - 9:50
-19
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

ولي واقعا در باره الي خيلي فيلم معمولي بود


دوشنبه 12 مرداد 1388 - 13:5
3
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

اخراجی ها سه

چقدر بی سواد و ابلهی که شاهکاری مثل درباره ی الی رو با فیلم مزخرف و سطح پایین و چرندی مثل اخراجی ها مقایسه میکین

درست مثل اینه که جواد یساری رو با مثلا استاد شهرام ناظری مقایسه کنی

از قیاسش خنده آمد خلق را...................

جون من یه کم قد یه ارزن فکر کن بعد کامنت بگذار

مرجان
دوشنبه 12 مرداد 1388 - 15:14
4
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

دوستان به تمام تعاریفی که از فیلم درباره الی شده این را هم اضافه کنید که در باره الی جزء معدود فیلمهایی است که هم در جشنواره های جهانی و توسط بهترین فیلم سازان مورد توجه قرار گرفته(آن هم با در نظر گرفتن اینکه یک فیلم اجتماعی است و به هیچ وجه نمی توان انگ سیاسی بودن به آن زد و مثل سایر فیلمهای جهان سومی با نشان دادن فقر و بدبختی جهان سوم جایزه نگرفته است)و هم در داخل کشور مورد استقبال مردم قرار گرفته است. همه ما از صمیم قلب برای آقای فرهادی به عنوان یک فیلمساز جوان آرزوی موفقیت می کنیم.

ArghavaN
دوشنبه 12 مرداد 1388 - 15:48
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

شرايط ((بد))براي يك فيلم مي تواند ماه رمضان باشد يا زمان انتخابات ؟

فيلم آكواريوم اگر در عيد هم اكران مي شد فكر نمي كنم فروش بيشتري مي كرد آخه چي بود ؟ واقعا قشنگ نبود . از نظر من مردم به خصوص آقا پسر هايي كه طرفدار دو آتيشه ي مهنار افشار بودن و هستن به خاطر تيريپ خانم افشار فقط پا به سينما گذاشتندبراي آكواريوم و فكر كردن حالا ديگه چي شده...

از نظر من اصلا و واقعا قشنگ نبود

تازه تو اين خبر اومده آكواريوم!!!!!!!! رو با درباره ي الي!!!!!! مقايسه كردن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اين اصلا درست نيست چون اين دو هيچ ربطي به هم ندارن چه از لحاظ كيفيت چه زمان اكران فيلم و چه نوع مخاطب .

تازه مردم ما فيلم هاي كمدي رو دوست دارن حتي خود من هم فيلم كمدي رو دوست دارم و خوب مخاطب فيلم هاي كمدي به طبع خيلي بيشتر از فيلم هاي درام هستش ولي...

باز امكان اين هست كه فردي وقتي مارمولك يا كما رو ديد براي همون يكي دو ساعت خوشش بياد و ديگه دلش نخواد بره اون فيلم رو ببينه چون فيلم كمدي مخاطب رو خيلي به تامل وا نمي داره

اما فيلمي مثل در باره ي الي يا چهارشنبه سوري يا ميم مثل مادر طوري هستن كه ما رو به فكر كردن مجبور مي كنند چون زيبا هستن و جاي سخن گفتن درباره اشان زياد است و فيلم هاي جدي با همان مخاطبان كم مي فروشند ولي مخاطباني كه فيلم را 16 بار 13 بار 5 بار و... مي بينند از نظر من درباره ي الي را هركسي نمي تواند حضم كند ولي كما يا همين مهمان مامان آقاي مهرجويي چرا به درد همه مي خورد چون محوري راست دارد و در آخر بيننده از خود نمي پرسد مثلا: خوب چرا سپيده دروغ گفت؟ يا الي خودش رفت يا بخاطر آرش؟ يا مژگان (چهارشنبه سوري) چرا ماند و نرفت؟ و خيلي چيز هاي ديگر پس

ما اصلا نمي تونيم فروش فيلم هاي كمدي را با فيلم هاي درام مقايسه كنيم چه از لحاظ كيفي و چه مخاطبي البته اين نظر منه.

مهدیه
دوشنبه 12 مرداد 1388 - 17:20
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

بابا تو رو خدا یه پوستر بهتر برای این فیلم نازنین طراحی کنید!!

آخه این چیه؟؟!

mehdi7
دوشنبه 12 مرداد 1388 - 18:37
-42
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

ه ه ه اخه ادم .... تو اون 3 ماه رو با این مقایسه میکنی درباره ی الی تو اکرانش که همه دیدن چه اتفاقایی افتاد بعدشم این 50 روز فقط اکران محدود داره نه مثل اخراجی ها که دو تا سینمای سرگروه داشته باشه تو سینما ازادیم که جزو پر مخاطب ترین سینما ها شهره همه ی سانساش پشت س هم باشه 13.14.15.16در ضمن تو نوروز اکران شد که 15 روزش تعطیل بود در ضمن فیلمایی که باهاش اکران شدن الا پر مخاطب نبودن کمدیم نبودن فقط سوپر استار بود تازه به درباره ی الی 4 ساعت تبلیغ رایگان اونم تو عید نوروز ندادن پس دیگه حرف مفت نزن

احمد
دوشنبه 12 مرداد 1388 - 20:21
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

فونت نوشته ها خیلی بده


دوشنبه 12 مرداد 1388 - 21:43
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

من که میگم اصلا توی هر شهری یک سینما رو بدند به درباره الی اصلا چه طور دلشون میاد این فیلم رو از روی پرده های سینما بردارند

سهیل
دوشنبه 12 مرداد 1388 - 22:24
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

سطح فیلم درباره الی از بسیاری از فیلم های سینمای کشورمان چه قبل و چه بعد از انقلاب بالاتر است. درباره الی به واقع یکی از 5 فیلم برتر سینمای کشورمان در چند سال اخیر است

انشاالله در آینده نزدیک بازهم شاهد نمایش فیلم های خوب در سینمای کشورمان باشیم

در میان فیلم های در حال اکران تنها خاک آشنا قابل تامل است آنهم اگر ممیزی پدر از فیلم در نیاورده باشد. البته کار آقای فتحی هم خوب و قابل دیدن است کاری متفاوت از کارگردانی متفاوت

NafAs
سه‌شنبه 13 مرداد 1388 - 1:33
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

اگه بخواهيم كه فيلم هاي كمدي رو با فيلم هاي دراماتيك مقايسه كنيم فكر نمي كنم نتيجه چيز منطقي ايي از آب در بياد

خوب اين درسته كه يك فيلم كمدي خيلي بيشتر از يك فيلم درام مي فروشه و اين اصلا جاي بحث نداره پس چرا اينجا اينجوري صحبت كردن ؟

من فكر مي كنم مي خواستن مثل همين دوستمون بگن كه درباره ي الي... خيلي معمولي بود

ولي واقعا و اصلا اينطور نبود.

اشکان
سه‌شنبه 13 مرداد 1388 - 1:39
4
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

وقتی تمام بودج کشور میره توی تلوزیون و برای 7 دقیقه بازی به بازیگری تازه کار 15 میلیون میدن بایدم وضع سینما و خصوصا تئاتر همین طوری باشه

اخراجیها انقدر آشغال بود که آدم باید دهنش رو آب بکشه وقتی اون رو با این شاهکار مقایسه میکنه

کار دولیتی و کارگردان خودی و پول خوب دولتی و ... بایدم این همه ازش این مسئولین حمایت کنن

جالبه که همینا با اخراجیها 1 مشکل داشتن


سه‌شنبه 13 مرداد 1388 - 2:51
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

من از مسئولان سایت سینمای ما ناراضیم

این فردی که با نام مضحک اخراجی ها همان طور به مضحکی آن فیلم و به اصطلاح کارگردان(!) بود صراحتا به شعور ملت توهین میکنه کامنتش رو چرا نمایش میدید؟؟؟؟؟

درباره الی رو با کلیپی مثل اخراجی ها مقایسه میکنی؟؟؟

اخراجی امروز کیه؟؟؟؟؟ آقای ده نمکیه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یا اصغر فرهادی و نسل جوانیه که میدونم چشم دیدنشونو نداری و حرفاشونو طبق معمول سانسور شده باید بگن .... مثل همین کامنت که نمیشه خیلی از درددلا رو توش گفت!

باید مثل اصغر برای الی نوشت با اسرار پیچیدش و موسیقی متن آخرش تا دنیا رو برای امثال ابله تو روشن تر کرد

اخراجی ها سه
سه‌شنبه 13 مرداد 1388 - 11:51
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

دوباره تکرار می کنم البته خود ده نمکی هم گفته که هیچ حمایتی از طرف دولت برای اخراجی ها نشد و با بودجه بخش خصوصی ساخته شد . ولی حالا به خاطر فروش بیشتر فیلم بعضی ها بلیت گرون میشه زمان اکران تمدید میشه احتمالا از فردا ... . بعضی ها در تاریکی مطلق به سر می برند و دوست ندارند که به سمت روشنایی حرکت کنند - قابل توجه بعضی ها


سه‌شنبه 13 مرداد 1388 - 15:55
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

اسم اخراجی ها رو کنار درباره الی نیارین گند میزنه به همه چی


سه‌شنبه 13 مرداد 1388 - 15:58
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

اقای قادری کی بشه در سایت سینمای ما از بین بهترین دیالوگ ها دیالوگ های شخصیت های درباره الی رو بخونیم

احمد رو به الی : یک پایان تلخ بهتر از تلخی بی پایانه


چهارشنبه 14 مرداد 1388 - 13:24
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

درباره الی اون شاهکاری که انتظار می رفت نبود ... به نظر من این همه جایزه گرفتنش هم به خاطر همون تلخ بودنش بوده و البته کارگردانی که به خود فیلم و روایتش می چربیده قطعا...


چهارشنبه 14 مرداد 1388 - 13:26
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

درباره الی اون شاهکاری که انتظار می رفت نبود ... به نظر من این همه جایزه گرفتنش هم به خاطر همون تلخ بودنش بوده و البته کارگردانی که به خود فیلم و روایتش می چربیده قطعا...


چهارشنبه 14 مرداد 1388 - 13:26
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

خوب راست می گه ... با این قیمت بلیط همچین فروشی هم نداشته ... این فروششم به خاطر جوایزیه که گرفته و مردم کنجکاو هستند و گرنه همین قدر هم نمی فروخت

آسمان
پنجشنبه 15 مرداد 1388 - 13:33
0
موافقم مخالفم
 
سرتیپی: اکران «درباره الی...» تا عید فطر ادامه دارد / علم‌الهدی: با این قیمت بلیت، فیلم یک میلیاردی تماشاگر زیادی نداشته است

اگه بخوام از نظر مادی بگم که درباره الی میلیاردها میلیارد میرزه...از نظر معنوی هم باید بگم شاهکاره...

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  






  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 2.67974495888 seconds.