News
  • مروري بر ده اتفاق‌و حاشيه مهم سينماي ايران در سالي كه گذشت - 7
    رفع توقیف‌ها و اکران فیلم‌های در محاق مانده: مورد عجیب معاونت سینمایی
  •  
  • اختصاصي سايت "سينماي ما"؛ نوشته‌اي از حامد بهداد به مناسبت دوازدهمين سالمرگ محمدعلي فردين
    تقديم به سلطان قلب‌ها
  •  
  • صبح امروز در منزل شخصي بر اثر سکته قلبی
    فاطمه طاهری بازیگر تئا‌تر، سینما و تلویزیون درگذشت
  •  
  • حرف‌هاي جنجالي پرستو صالحي از شرايط پشت صحنه سينما و تلويزيون ايران
    صدتا بازیگر حرف‌های مرا تایید می کنند ولی کسی جرات حرف زدن ندارد/ 40 درصد از افراد سینمایی پشت دوربين فاسد هستند
  •  
  • موضوع مشاجره بر سر درجه بندی سینما های حوزه هنری بود
    درگیری فيزيكي دو عضو اتحادیه تهیه کنندگان پای پلیس 110 را به اتحادیه باز کرد
  •  
  • احسان عليخاني درباره اتفاق‌هاي برنامه زنده سال تحويل توضيح داد
    رضا صادقی سامان گوران را دوست دارد/ هیچ اتفاقی نیفتاد که باعث دلخوری لعيا زنگنه شود/ محسن چاوشی دوست ندارد تنهایی‌‌اش خراب شود
  •  
  • يكتا ناصر هنوز جایزه خود را از جشنواره فجر دریافت نکرده است
    با من طوری برخورد کردند که گویا قرار است با زور چیزی را بگیریم!
  •  
  • در 45 قسمت و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه اول سیما
    جدیدترین سريال حسن فتحی در تهران مقابل دوربین رفت
  •  
  • روابط عمومی سریال «ساخت ایران» اعلام كرد
    شايعه پناهندگی امین حیایی کذب محض است
  •  
  • علت انصراف مریلا زارعی از بازی در «قلاده‌های طلا» اعلام شد
    مريلا زارعي نتوانست فشار فاشیست‌ها را تحمل کند
  •  
  • متن کامل گفت‌وگوی جنجالي ابوالقاسم طالبي با مسيح علي‌نژاد روزنامه‌نگار اپوزيسيون خارج از كشور درباره «قلاده‌های طلا»
    معترضان روز 25 خرداد در فيلم من مورد تکریم قرار گرفته‌اند/ آقای نوری‌زاد الان رفیق خانوادگی من است/ فقط ما هستیم که داریم اعتقادی کار می‌کنیم و بقیه پولی‌اند
  •  
  • بسته خبري "سينماي ما" درباره يك اتفاقف عجيب: تاریخ شهادت مرتضي آوینی بخاطر روز ملي فناوري هسته‌اي تغییر کرد!
    نامه اعتراض خانواده شهید آوینی، توضیح شورای فرهنگ عمومی کشور، پاسخ دوباره خانواده و يادداشت حسين معززي‌نيا
  •  
  • گزارش تفصیلی حاشیه‌سازی رسانه‌ای پیرامون «پارک ملت»
    محمدرضا شهیدی‌فر: تعبیر سياسي از گفته‌هایم کذب محض است
  •  
  • دليل انتخاب اصغر فرهادي به نقل از سايت مجله «تايم» چيست؟
    تا اين لحظه، اصغر فرهادی دومین نفر از فهرست صد چهره تاثیر گذار جهان در سال گذشته به انتخاب TIME است
  •  
  • فیلمبرداری «احتمال معکوس» چند روز آینده تمام مي‌شود
    بهرام توکلی تابستان امسال با «بازگشت» سراغ سینمای دفاع مقدس مي‌رود
  •  
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامي درباره «خصوصی» و «گشت ارشاد» نظر داد
    برخی برداشت نادرستی از این فیلم‌ها داشته‌اند و درباره این دو فیلم اغراق شده است
  •  
  • فیلم جدید عباس کیارستمی همزمان در داخل و خارج از کشور اکران مي‌شود؟
    «مثل یک عاشق» پس از جشنواره كن روي پرده سينماها مي‌رود
  •  
  • احتمال ساخت فیلم به صورت سه‌بعدی وجود دارد
    فرزاد موتمن فانتزي كودكانه «مانی و دلاور» را جلوی دوربین می‌برد
  •  
  • شايعه درگذشت بازيگر پيش‌كسوت تكذيب شد
    ثريا قاسمي در سلامت كامل سرگرم ديد و بازديد نوروزي است
  •  
  • عليرضا سجاد‌پور معتقد است «توقيف» درمورد اکران جنجالی نوروز کلمه مناسبی نیست
    یک تصمیم مدیریتی گرفته شد تا بخشی از حواشی پیرامون این دو فیلم از بین برود
  •  
     





     



       





    سینمای ما- محمود گبرلو در يادداشتي، از آنچه را كه در مراسم ديدار اهالي فرهنگ و هنر دفاع مقدس، هنرمندان و اهالي فرهنگ با رهبر معظم انقلاب ديده، نوشته است. به گزارش خبرگزاري فارس، محمود گبرلو پس از ديدار هنرمندان با رهبر معظم انقلاب، در يادداشتي آورده است:
    جمع كثيري از نويسندگان و هنرمندان كه در عرصه دفاع مقدس فعاليت داشتند مهمان آقا(رهبرانقلاب اسلامي) بودند تا پس از گفت‌وگويي رودررو نمازمغرب و عشاء را اقامه كرده و افطار را با ايشان صرف كنند. ساعت سه و نيم جلوي درب فلسطين حاضر شدم تا با دوستي كه كارت ملاقات در اختيارش بود وارد حسينيه شويم. جلوي درب ورودي كه منتظر بودم تا دوستم برسد متوجه شدم جمعيت كثيري خلاف آنچه كه گفته بودند و در ذهن داشتم دعوت شده‌اند. از فيلمسازان گرفته تا نويسندگان ادبيات و تئاتري‌ها و گرافيست‌ها و عكاسان و مجمسه‌سازان و برنامه‌سازان تلويزيوني و سرداران سال‌هاي دفاع مقدس، حتي از هنرمندان شهرستاني هم آمده بودند. مشخص شد كارت دعوت در اختيار چند متولي فرهنگ و هنر از جمله ارشاد و انجمن سينماي دفاع مقدس و بنياد حفظ آثار و...بوده و آنان بر اساس ليست خود افراد را دعوت كرده‌اند.
    جلوي درب فلسطين نمايندگاني از نهاد دفاع مقدس و يا ارشاد حضور داشتند كه كارت را در اختيار مهمانان خودشان قرار مي‌دادند. ولي به هرحال جمع خوبي بود، به نوعي ديدارها تازه شد و اكثريت كساني بودند كه سالهاست در عرصه دفاع مقدس فعال هستند اما درگيري‌هاي كاري مانع از ملاقات يگديكر مي‌شد و اين ديدار بستر مناسبي براي روبوسي و احوال‌پرسي و بيعتي دوباره و ديداري مجدد با آقا بود.
    هنگام ورود به حسينيه به عده‌اي كارت ويژه‌تر مي‌دادند تا بتوانند در رديف‌هاي جلو قرار بگيرند. راس ساعت 5 هنوز جمعيت در حال جابه‌جايي بود كه آقا آرام و بدون همراه و يا محافظي كه معمولا اين ايام در عكس‌ها ديده مي‌شود، وارد شدند و جمعيت جلو ناگهان صلوات فرستادند. اينجا بود كه مابقي جمعيت متوجه شدند و همگي شعار صل علي محمد .... سر دادند. برنامه با تلاوت قرآن و سپس شعر خواني مجري برنامه «اكبر نبوي» آغاز شد. قرار شد به ترتيب نوبتي كه از قبل تعيين شده، عده‌اي براي سخنراني كوتاه و ارايه نقطه نظرات دعوت شوند. اولين نفر حبيبب احمدزاده بود كه به صراحت بيان در خاطرات دفاع مقدس مشهور است، اما برعكس فقط به ذكر خاطره‌اي از حضورش در جنگ اشاره داشت و تلويحا بيان كرد «نبايد حركت‌هاي نابجايي انجام شود كه باعث خشنودي دشمنان گردد» و بعد نوبت مرتضي سرهنگي نويسنده و محقق معروف شد. او كه آرام و متين سخن مي‌گفت معتقد بود «ادبيات جنگ در سال‌هاي دفاع مقدس و بعد از آن ساخته نشده است بلكه متولد شد. بنابر اين براي حفظ و يا رشد اين ادبيات نياز به وكيل و وزير نيست بلكه نياز به پدري است كه دلسوز باشد.»
    وي در ادامه نوشته است: انسيه شاه حسيني هم كه مدعي است آدم رك و سريع الهجه‌ايست نفر بعد بود كه او هم به خاطره‌اي از شهيد علم الهدي پرداخت و گفت «نبايد كاري كنيم كه رفتار خود شرمنده باشيم.»
    حميد شريفي گرافيست محبوب بعدي بود كه به حوزه تخصصي خود پرداخت و معتقد بود «مشكل عمده اين رشته اين است كه مديران انتصابي مختصص رشته مورد نظر نيستند» و بعد سعيد قاسمي مرد همچنان در سنگر پشت تربيون رفت و خيلي زيبا به حركت‌هاي فرهنگي بعد از سال‌هاي دفاع مقدس پرداخت و معتقد بود «حركت فرهنگي در كشور مركز فر ماندهي و يا خط مشخص مبارزه و دفاع ندارد». مسعود فراستي هميشه منتقد نيز اين بار هم مثل هميشه به انتقاد از سينماگران و مسئولان و جشنواره‌هاي خارجي پرداخت و معتقد بود «در عرصه فرهنگ و سينما جريان پويايي كه ارزش‌ها و آرمان‌ها را با خود داشته باشد، نمي‌بيند.»
    اكبر نبوي كه نقش مجري را هم ايفا مي‌كرد، با انتقاد از سخنرانان جلسه كه چرا صريح و منتقدانه حرف‌هاي دل خود را بيان نمي‌كنند، خود نيز به ايراد سخن پرداخت و خيلي مستدل به ضعف بودجه‌نويسي كشور در خصوص فرهنگ و سينما پرداخت.
    دكتر سنگري سخنران بعدي بود كه خلاف برخي دوستان كه عرصه فرهنگ دفاع مقدس را خيلي منفي ديده بودند مستدل و مستند به توليد فراوان برخي آثار مكتوب و تصويري در خصوص دفاع مقدس پرداخت و معتقد بود «مواظب باشيم بعضي ضعف‌ها ما را از قله‌هايي كه ايجاد كرده‌ايم دور نگه ندارد. در اين هنگام نبوي از مجيد مجيدي دعوت كرد كه پشت تربيون قرار بگيرد. او كه تقريبا بعد از شروع برنامه به جمع پيوسته بود ابتدا اعلام كرد تبركا اينجا آمده و در عرصه دفاع مقدس فعاليتي نداشته است و سپس درحالي كه لحن آرام اما غمگيني داشت مطالبي را بدين مضمون گفت: «تبركا اينجا آمدم ... طعم روزهاي زيباي دفاع مقدس همه ما را دلتنگ ميكند... حال آن روزها من را دچار افسردگي مي‌كند.. هم اكنون بر ما چه مي‌گذرد... دوراني كه پر از شور و شعف بود. دوراني كه كسي زور نمي‌زد صف اول باشد، نامش در تيتر اول باشد، همه تلاش مي‌كردند مخفيانه كار بكنند، كسي نبيند كه چه كسي كفششان را واكس مي‌زند، مردمي كه نداشته‌شان را تقسيم مي‌كردند... براستي چه شد آن روزها ... آن روزهاي زيبايي كه اسم شان را بگذاريم روياهاي سرزمين من، سرزمين ايران... انگار جنگ واقعي كه پر از كينه است الان دارد اتفاق مي‌افتد... كسي آن موقع به كسي تهمت نمي‌زد، همديگر را متهم نميكرد. حال چرا اينجوري است ...» مجيدي در اين لحظه ناگهان بغض كرد و با صدايي اشك آلود خطاب به آقا گفت: آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم... چكار مي‌كنيم ...» و سپس در آرامش ادامه داد «همه چي را داريم قطعه قطعه مي‌كنيم ... آن رشادت‌ها كجا رفتند ... غرور ما را گرفته ... ما چيزي از خودمان نداريم هر چه داريم متعلق به شهداست و مرداني كه پايمردي كردند تا ما در عرصه‌هاي مختلف قدم برداريم. قهرمان واقعي ما آنها هستند ...» و سپس دوباره با حالت بغض گفت «آقا من حالم خوب نيست ... حال خيلي از فيلم‌سازها خوب نيست ... خيلي از فيلم‌سازها امروز نيامدند و البته دليلش بي‌حرمتي نبود بلكه مايل بودند در موقعيتي مناسب‌ترحضورتان بيايند و حرفهاشان را با آقا بزنند... همه دارد از دست مي‌رود... داشته و نداشته‌هاي ما دارد از بين مي‌رود ... چرا همديگر را متهم مي‌كنيم ... همه‌چي يك‌طرفه است... من همين جا اعلام مي‌كنم تلويزيون حق ندارد اصلا تصوير من را پخش كند. براي اينكه مجيدي را مي‌برد در ليست سياه... من هيچي ندارم. هرچي دارم از مردم و انقلاب است... اگر درايت و تدبير خردمندانه شما نبود هر كاري مي‌خواستند مي‌كردند... من آن ليست را ديدم ... تلويزيون حق ندارد؛ حتي در مديريت جديد هم حق ندارد تصوير من را پخش كند... همه ضررها به‌خاطر اين است كه عصر خودمان را فراموش كرده‌ايم ... به يك وضع نامتعادلي رسيده‌ايم، به يك وضع بي‌اخلاقي، فضاي دروغ، تهمت... فيلمي كه من ساخته بودم؛ سه بار اعلام كردم اين خانم هنرپيشه نيست اما سه بار در رسانه‌هاي رسمي اعلام كردند كه هنرپيشه است... چرا به اينجا رسيده‌ايم؟ به‌خاطر اين كه از ريشه‌ها جدا شده‌ايم، تهي شده‌ايم. ريشه‌هايي كه متعلق به ائمه معصومين است ... روز به روز از معنويت فاصله گرفتيم، به شعار زدگي محض رسيديم، در آن دوران زيبا ما اينجوري نبوديم. اميدوارم به لطف پروردگار و خون شهدا و عزيزاني كه پشتوانه انقلاب بودند ما برگرديم به عصر خودمان، به باورهاي عصر خودمان كه ايران سربلند و پر از اميد داشته باشيم» پس از سخنان مجيدي در حالي كه سكوت جلسه را فرا گرفته بود آقا با آرامش و مهرباني مطالبي را بدين مضمون فرمودند:« آقاي مجيدي به‌خاطر هنرمند بودنشان روح لطيف دارند و خيلي حساس هستند. من اين حرف‌ها را قبلا هم از ايشان شنيده بودم و اشك ايشان را كه از خلوص بود ديده بودم... آن روزي كه روزهاي دفاع مقدس بود همان روزها هم همين جور دعواها بود، خيال نكنيد نبود، به حافظه مراجعه كنيد اين دعواها بود. خودم جبهه بودم وگاهي از تهران مي‌آمدند نكاتي را مي‌گفتند بعد ديدم در سال‌هاي 63، 64، 65 هم بچه‌ها در كتاب خاطرات خود نيز به آنها اشاره مي‌كردند...آن موقع كنار آن بهشت، جهنمي بود الان هم كنار اين جهنمي كه شما حس مي‌كنيد بهشت‌هايي وجود دارد.
    در اين بين طلبه جواني اجازه خواست سخن بگويد و بدون توجه به فضاي جلسه به نحوه اداره جلسه و سطح ضعيف سخنراني‌ها اشاره كرد كه آقا فرمودند من هم مثل يكي از شما حاضرين هستم و اگر به نحوه اداره جلسه اعتراض داريد بايد به آن آقا بگوئيد(اشاره به نبوي) كه آن طلبه پذيرفت و به سمت نبوي رفت در اين بين يكي از فرماندهان سپاه بلند شد و اصرار كرد خاطره‌اي بگويد و هرچه آقا خواست كه تابع نظم جلسه باشد نپذيرفت و خاطره خود را با صداي بلند از ته سالن نقل كرد. او به نحوه شهادت يكي از پاسداران توسط ضد انقلاب در يك مجلس عروسي با خاموش كردن ده‌ها سيگار روي بدنش اشاره كرد و گفت «هنر امروز با سال‌هاي دفاع مقدس فاصله دارد.»
    سپس آقا فرمودند ايشان مرتضي قرباني فرمانده لشكر 25 كربلا هستند كه در آن زمان روزي پيش من آمدند و با لهجه اصفهاني گفتند (آقا نيز با لهجه اصفهاني جمله قرباني را اينگونه نقل كردند) آقا چند تا اسير زن گرفتيم ... آقا كنيزست!! و همه حضار خنديدند و سپس آقا ادامه دادند «خاصيت هنرمند اين است كه آنچه را چشم معمولي نمي‌بيند، ببيند... خاصيت دل لطيف هنرمند اين است كه شامه حساسش بوهاي بد را كه خيلي‌ها حس نمي‌كنند حس كند و هشدار بدهد... اين رويه را كاملا تائيد مي‌كنم. اين هشدارها براي من دلنشين است اما مراقب باشيد اين نگاه بدبينانه و تا حدودي واقعيانه شما را مايوس نكند... توقع و انتظار از شما هنرمندان زياد است و بدانيد كه مي‌توانيد...
    در ادامه مراسم نبوي اعلام كرد چون وقت كم است ممكن است برخي براي صحبت حذف شوند و از آقا كسب تكليف نمود كه چه كنيم؟ آيا به صحبت‌هاي حاضرين ادامه دهيم يا اينكه از محضر شما فيض ببريم؟ كه آقا فرمودند هر جور برنامه را تنظيم كرده‌ايد ادامه دهيد. در اين بين برخي حاضرين به نحوه انتخاب سخنران‌ها اعتراض كردند. از جمله يكي از هنرمندان شهرستاني بلند شد و گفت ما هنرمندان شهرستاني هميشه در اين مراسم‌ها نقش سياه لشگر را بازي مي‌كنيم. برخي مايل بودند سخن بگويند و برخي مايل بودند سخنان آقا را بشنوند كه نبوي طالب‌زاده را پشت تريبون دعوت كرد. طالب‌زاده با اشاره به اينكه در جامعه نياز به انتقاد سازنده داريم اشاره كرد: «ما نبايد حرف‌هاي مردم را فقط در تاكسي و اتوبوس بشنويم بلكه بايد در رسانه‌ها نيز بشنويم اما در چارچوب قانون. و سپس خواستار راه اندازي شبكه مستقل براي پخش فيلم‌هاي مستند درخصوص مسائل روز شد. در ادامه مراسم طلبه جواني كه معترض به اداره جلسه بود پشت تربيون قرار گرفت و از برخي سخنرانان كه ساده و كم عمق سخن گفتند گله كرد و سپس به حركت جديد چند طلبه اشاره كرد كه در مجالس روضه خواني به توصيف شخصيت شهداي جنگ نيز مي‌پردازند و معتقد بود حركت نويي در جهت خدمت به شهداست.
    سپس نبوي سيد مهدي شجاعي را پشت تربيون دعوت كرد.شجاعي كه با تاخير پشت تربيون قرار گرفت، گفت:قرار نبوده سخنران باشد. بنابراين مطالبي را آماده نكرده و فقط به جهت احترام و عرض ادب پشت تربيون قرار گرفته است» و سپس خداحافظي كرد و نشست. مسافر آستانه نفر بعدي بود كه خيلي تند و سريع گزارشي از وضعيت دانشجويان تئاتر را از روي كاغذ خواند و در پايان مسعود ده‌نمكي كه در حين مراسم نكاتي را به عنوان اعتراض بيان مي‌كرد خود را به نزديك تربيون رساند و به دعوت نبوي پشت تربيون قرار گرفت. او كه با عجله و تند سخن مي‌گفت خطاب به آقا گفت: «اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند و يا ما را هزينه مي‌كنند.» ده‌نمكي سپس به وجود جريان مافيا در سينما اشاره كرد و گفت برخي در سال‌هاي طولاني گذشته پول‌هاي فراواني گرفته‌اند اما اثر درخشاني ارايه ندادند.
    وي همچنين با تحليل وضعيت فعلي سينما خروجي نيروهاي آموزش ديده از اين دروازه را غير ارزشي و سكولار زده خواند و در پايان اظهار اميدواري كرد همانگونه كه درباره جنگ احد و تلخي‌هاي شكست آن صحبت مي‌شود روزي بتواند درباره تلخ‌ترين شكست‌هاي سال‌هاي دفاع مقدس نيز به راحتي صحبت كند.
    لحظات پاياني فرا رسيد و در حالي كه نحوه اداره نبوي همچنان مورد اعتراض بود، آقا در لحظات كوتاه باقيمانده نكاتي را فرمودند.


    منبع : فارس

    به روز شده در : چهارشنبه 25 شهريور 1388 - 17:6

    چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

    نظرات


    چهارشنبه 25 شهريور 1388 - 17:25
    3
    موافقم مخالفم
     
    مجید مجیدی:«آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم»/ مسعود ده نمکی:««اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند؟»

    منظور ده نمکی ازاینکه گفته برخی پول فراوان گرفتن ولی اثردرخشان ارایه ندادن چیه؟!یعنی اخراجی های این آقا درخشان بود؟!من به عنوان یکی ازتماشاگران سینما بادیدن اخراجی ها دلم گرفت ،این بود دفاع مقدس ما که ده نمکی بی ارزشش کرد واقعا متاسفم .

    احسان
    چهارشنبه 25 شهريور 1388 - 21:17
    6
    موافقم مخالفم
     
    مجید مجیدی:«آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم»/ مسعود ده نمکی:««اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند؟»

    مرسی استاد مجیدی . . .

    .

    .

    .

    .

    از سخنان فرد میتوان به وجودش و ذاتش پی برد و بسیار ساده میشود به ذات کارگردان اخراجی ها پی برد . . .

    گلشیفته & رادان
    پنجشنبه 26 شهريور 1388 - 3:13
    19
    موافقم مخالفم
     
    مجید مجیدی:«آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم»/ مسعود ده نمکی:««اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند؟»

    .

    .

    .

    .

    فقط میتونم بگم درود بر اقای مجیدی & . . .

    می ترسم نظرم باز هم تایید نشه !!


    پنجشنبه 26 شهريور 1388 - 3:34
    -8
    موافقم مخالفم
     
    مجید مجیدی:«آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم»/ مسعود ده نمکی:««اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند؟»

    ممنون

    معین از دیار کریمان
    پنجشنبه 26 شهريور 1388 - 12:11
    -2
    موافقم مخالفم
     
    مجید مجیدی:«آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم»/ مسعود ده نمکی:««اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند؟»

    این آقای ده نمکی که میگه مافیا هست و در سالهای اخیر پول گرفته اند اما اثر درخشان ارایه ندادن.آیا ،یلم اخراجیها که این قدر فروش کرد و پول مردم رفت تو جیب ایشون ودیگران اثر درخشانی بود؟!!!

    DEAD MAN
    پنجشنبه 26 شهريور 1388 - 12:16
    21
    موافقم مخالفم
     
    مجید مجیدی:«آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم»/ مسعود ده نمکی:««اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند؟»

    اصلآ این دونفر هنرمند نیستند//

    بیخودی خودشون رو قاطی هنرمندان نکنند

    بت
    جمعه 27 شهريور 1388 - 14:19
    5
    موافقم مخالفم
     
    مجید مجیدی:«آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم»/ مسعود ده نمکی:««اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند؟»

    از وقتی فکر میکنه هنرمنده شده تبدیل به مصداق بارز اون جوک معروف "ما سه تا رو کجا میبرید" هم شده! این تقصیر اون ملتیست که پول دادن جوک های تکراری رو از زبان بازیگران در "اخراجی ها" ها بشنوند.... نتیجه اش این میشود.

    .
    جمعه 27 شهريور 1388 - 23:38
    -28
    موافقم مخالفم
     
    مجید مجیدی:«آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم»/ مسعود ده نمکی:««اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند؟»

    من نه از ده نمكي خوشم مياد نه از مجيدي

    اما ده نمكي حرفهاي خوبي زد

    مريم
    شنبه 28 شهريور 1388 - 11:31
    -4
    موافقم مخالفم
     
    مجید مجیدی:«آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم»/ مسعود ده نمکی:««اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند؟»

    زنده باد مجيد مجيدي زنده باد هنرمند صادق و دوست داشتني زنده باد اين انسان واقعي

    رها سمیعی
    شنبه 28 شهريور 1388 - 15:54
    22
    موافقم مخالفم
     
    مجید مجیدی:«آقا ما دلتنگ‌ايم. آقا من حالم خوب نيست... كجا داريم مي‌رويم... چرا به چنين روزيي افتاديم»/ مسعود ده نمکی:««اگر دل بعضي‌ها گرفته دل ما هم گرفته. چرا از روي ما رد مي‌شوند؟»

    وای مثه اینکه این DEAD MAN آلزایمر گرفته، همین چند وقت پیش بود می گفت اگه فیلمسازهای ما می خوان فیلمی در حد اسکار بسازن برن اثر استاد مجید مجیدی رو ببینن همون بچه های آسمان رو!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    من از هیچ کدوم از این دو نفر خوشم نمی یاد و قصدم دفاع از حرفاشون نیست چه آقای مجیدی چه ده نمکی فقط می خواستم به عده ای بگم تکلیفشون با عقایدشون مشخص نیست.

    اضافه کردن نظر جدید
    :             
    :        
    :  
    :       






    خبرهای سینمای ما را در صندوق پستی خود دریافت کنید.
    پست الکترونيکی (Email):

    mobile view
    ...اگر از تلفن همراه استفاده می‌کنید
    بازديد امروز: 211874
    بازديد ديروز: 240724
    متوسط بازديد هفته گذشته: 270320
    بیشترین بازدید در روز ‌یکشنبه 23 بهمن 1390 : 1490465
    مجموع بازديدها: 393628062



    cinemaema web awards



    Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
    استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
    کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

    مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

     




    close cinemaema.com عکس روز دیالوگ روز تبلیغات