«پسر تهرونی» هم به باشگاه میلیاردی ها رسید : فروش فیلم در سينماهاي تهران پس از سه ماه از مرز يک ميليارد تومان گذشت :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
يکشنبه 5 مهر 1388 - 11:21
module-htmlpages-display-pid-97.html

      






                       



فروش فیلم در سينماهاي تهران پس از سه ماه از مرز يک ميليارد تومان گذشت
«پسر تهرونی» هم به باشگاه میلیاردی ها رسید

سینمای ما- فروش فيلم سينمايي "پسر تهروني" به کارگرداني کاظم راست گفتار پس از سه ماه از مرز يک ميليارد تومان در سينماهاي تهران گذشت. خسرو اميرصادقي تهيه‌کننده اين فيلم گفت: فروش "پسر تهروني" در تهران از مرز يک ميليارد تومان گذشته و فروش در شهرستان‌ها به 750 ميليون تومان رسيده است. با توجه به شرايط اجتماعي و شروع اکران عيد فطر از فروش فيلم راضي هستم.

وي افزود: متاسفانه سيستم پخش فيلم در سينماي ايران با مشکل روبرو است و پخش فيلم با نگاهي غير کارشناسي انجام مي‌شود، تهيه‌کننده سينمادارها هم به يکي از معضل‌هاي نمايش فيلم در ايران تبديل شده‌اند. شکاف ميان تهيه‌کنندگان مانع از آن مي‌شود که براي معضل اکران برنامه‌اي طراحي مي‌شود.

تهيه‌کننده "بله برون" ادامه داد: نمايش چند فيلم پرفروش در يک مقطع زماني کوتاه ضربه زدن به سينمايي است که وضعيت نامطلوبي از نظر سالن و بخش نمايش دارد. اگر تعدادي از سالن‌هاي مهم شهر و پرديس‌هاي سينمايي را از چرخه اکران خارج کنيم، آمار فروش فيلم‌ها به شدت کاهش پيدا مي‌کند.

اين تهيه‌کننده گفت: "پسر تهروني" اگر در شرايطي منصفانه و مطلوب روي پرده مي‌رفت در سينماهاي تهران به فروش دو ميليارد توماني مي‌رسيد، اما در اين نبرد نابرابر قابليت فيلم‌هايي که سهمي در مافياي نمايش ندارند از بين مي‌رود.

اکران فيلم "پسر تهروني" از سوم تيرماه شروع شده است، محمدرضا شريفي‌نيا، امين حيايي، طناز طباطبايي و شقايق فراهاني در اين فيلم بازي مي‌کنند.



منبع : مهر

به روز شده در : پنجشنبه 2 مهر 1388 - 17:37

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  







  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 0.402009963989 seconds.