عليرضا سجادپور: فعالیت هیچ فیلمسازی در دولت دهم محدود نمی‌شود : دبیر هیئت اسلامی هنرمندان اعلام كرد كه دوست دارم کنار برادر عزیز جواد شمقدری باشم :: سينمای ما :: پايگاه خبری - تحليلی سينمای ايران :: Iranian Movie News & Information
پنجشنبه 9 مهر 1388 - 20:34
module-htmlpages-display-pid-97.html

      






                       



دبیر هیئت اسلامی هنرمندان اعلام كرد كه دوست دارم کنار برادر عزیز جواد شمقدری باشم
عليرضا سجادپور: فعالیت هیچ فیلمسازی در دولت دهم محدود نمی‌شود

سينماي ما- دبیر هیئت اسلامی هنرمندان تاکید کرد در دولت دهم هیچیک از فیلمسازان حذف نمی‌شوند و همه طیف‌ها و گروهها می‌توانند در سینما فعالیت کنند. علیرضا سجادپور درباره انتخاب جواد شمقدری به عنوان معاون سینمایی وزیر ارشاد گفت: من به دکتر حسینی برای این انتخاب هوشمندانه تبریک می‌گویم. بدنه سینمای ایران مدت‌ها منتظر حضور معاونی بود که سابقه فیلمسازی داشته و با مسائل سینمای ایران آشنا باشد. بدنه سینما از حضور کارگردانی که سابقه مدیریتی دارد و چهار سال کنار دکتر احمدی‌نژاد کار کرده در این پست راضی است.
وی در ادامه افزود: شمقدری با مشکلات سینمای ایران آشنا است و یک تیم مشورتی او را همراهی می‌کنند که می‌توانند به سینمای ایران کمک کنند. ایشان برای اداره سینما پیشنهادها و برنامه‌های بلندمدت و کوتاه‌مدت دارند و مجموع شرایط برای انجام یک کار خوب در حوزه فرهنگ و هنر مهیا است.
تهیه‌کننده فیلم سینمایی "آخرین ملکه زمین" افزود: نگاهی که قرار است از این پس بر سینمای ایران حاکم شود نگاه تحولگرا است، آقای شمقدری برنامه‌های ابتکاری فراوان برای سینمای ایران دارد. او به تغییر و تحول اعتقاد دارد و امیدوارم بتواند برنامه‌هایش را در سینمای ایران پیاده کند.
سجادپور گفت: ارتباط خوب آقای شمقدری و دکتر احمدی‌نژاد و هیئت دولت می‌تواند زمینه رشد و تعالی سینمای ایران را در روندی سریعتر فراهم کند، اعتماد اهالی سینما به آقای شمقدری به دلیل صراحت و صداقت ایشان است و این اعتماد می‌تواند بستر فعالیت ایشان را در معاونت سینمایی هموار کند. سینمای ایران به این رابطه پویا و زنده نیاز دارد.
دبیر هیئت اسلامی هنرمندان ادامه داد: برخلاف شایعه‌ها و تصورهای موجود و تبلیغات منفی لیبرال‌ها و هواداران فرهنگ غربی علیه دولت دهم و آقای شمقدری، قرار نیست فعالیت سینماگران در دولت دهم محدود شود یا طیفی از فیلمسازان و هنرمندان از گردونه سینما حذف شوند. زمانی که طرفداران لیبرالیسم بر مسند قدرت بودند سینماگران را با داس محدودیت درو کردند. اما دولت دهم نمی‌خواهد فعالیت هیچ فیلمسازی را محدود کند.
وی گفت: جشنواره فیلم فجر امسال نمی‌تواند آئینه تمام‌نمای برنامه‌هایی باشد که معاون سینمایی وزیر ارشاد برای بهبود شرایط و وضعیت سینمای ایران دارد،‌ یکسال دیگر می‌توانیم بهتر درباره عملکرد معاون سینمایی دولت دهم صحبت کنیم. در فرصت کمی که تا جشنواره باقی مانده، مهمترین برنامه برای جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر اجرای آبرومند و منظم آن است.
سجادپور افزود: آقای شمقدری مصر است با استفاده از نظر سینماگران جشنواره فیلم فجر امسال با نظم و برنامه‌ریزی حرفه‌ای و قابل قبول برگزار شود. ایشان به زودی دبیر جشنواره بیست و هشتم فیلم فجر را که از اهالی سینما است معرفی و برنامه‌ریزی برای برگزاری این جشنواره را به طور رسمی آغاز می‌کند.
وی در پایان درباره شایعه حضورش در پست مدیر عاملی بنیاد سینمایی فارابی گفت: مهم نیست در دولت دهم در چه سمت و عنوانی فعالیت کنم، فعالیت در سینما یکی از دغدغه‌های جدی من است و مهمتر اینکه دوست دارم کنار برادر عزیز جواد شمقدری باشم.




منبع : مهر

به روز شده در : دوشنبه 6 مهر 1388 - 15:48

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |

نظرات

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  







  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2008, cinemaema.com
Page created in 2.35800290108 seconds.