جمعه 16 بهمن 1388 - 0:21















-

I تبلیغات متنی I
فروش نقد و اقساط بلند مدت
فروش لپ تاپ و تلویزیون های ال سی دی در مدل های مختلف
----------------------------
پی سی آنلاین
بازی و سرگرمی، دانلود، اخبار، اطلاعات بورس و فتوگالری
----------------------------
روزنامه تفاهم
اولین روزنامه کارآفرینی ایران
----------------------------
پارسيس
مشاوره،طراحي و برنامه نويسي  پورتال‌های اینترنتی
----------------------------



                       



گزارش نشست رسانه ای فیلم «شکلات داغ»؛
حتما زرنگ بودم که توانستم سرمایه گذار را مجاب کنم

سینمای ما- نشست رسانه ای فیلم "شکلات داغ" در سالن کنفرانس برج میلاد برگزار شد.این جلسه با حضور حامد کلاهداری(کارگردان)،فریبرز عرب نیا و علیرضا خمسه (بازیگر) ،محسن شاه ابراهیمی(طراح صحنه و لباس) ،حسن زاهدی (صدابردار) ،مهین نویدی(چهره پرداز) ، مهماندوست(تدوین) و محمد تقی فهیم (مدیر جلسه) برگزار شد.

حامد کلاهداری صحبت هایش را با رخصت گرفتن از علیرضا سجاد پور(مدیر کل ارزشیابی و نظارت ) تهیه کننده انصرافی فیلم که از ابتدا در سالن حضور داشت آغاز کرد.کلاهداری در رابطه با چگونگی تولید فیلم گفت: این کلاه بزرگی بر سر من بود که کارگردان بازیگران بزرگی باشم.من تهیه کننده فیلم نیستم و علاقه و سابقه ای در این زمینه ندارم.آقای سجادپور تهیه کننده فیلم بودند و بعد از اینکه مجوز گرفتیم ایشان مدیر نظارت و ارزشیابی شدند .ایشان همان موقع انصراف دادند و ما نخواستیم این موضوع رسانه ای شود و تصمیم گرفتیم بعد از اتمام فیلم آن را مطرح کنیم.

محسن شاه ابراهیمی در مورد طراحی صحنه فیلم گفت: طراحی صحنه طوری بود که دوربین بتواند 360درجه در کافی شاپ بچرخد و تمام صحنه ها به جز طلا فروشی به نوعی بازسازی شدند.

حسن زاهدی در مورد صدابرداری فیلم گفت:70 در صد فیلم در کافی شاپ بود که سقف آن نزدیک سر بازیگران بود و از آنجا که علاقه ای به استفاده از میکروفون ندارم کار ما سخت تر شد.علیرضا خمسه صحبتهایش را چنین آغاز کرد:قرار بود همه ما برای حضور در این جلسه کلاه بر سر بگذاریم.خانم نویدی می خواستند سر ما کلاه بگذارند.الان سه نفر ما کلاه داریم.عرب نیا در مورد طولانی بودن مدت کار نکردنش در سینما گفت: البته من سال گذشته با دو فیلم(طاووس های بی پر و صندلی خالی) در جشنواره حضور داشتم که متاسفم آنها اجازه اکران نگرفتند.این فیلم اولین کار من بعد از اتمام مختار نامه است.

کلاهداری در مورد اینکه چطور توانسته چنین سرمایه و امکاناتی را برای جذب عوامل حرفه ا ی سینمای ایران فراهم آورد گفت:سرمایه فیلم خصوصی است.حتما من زرنگ بودم که توانستم سرمایه گذار را مجاب کنم.اینکه گفته می شود ضعیف است باید توضیح داده شود کجایش نه اینکه کلی مطرح شود.

در ادامه جلسه سوالی مطرح شد که آیا حامد کلاهداری خواهر زاده آقای سجادپور هستند؟ که کلاهداری گفت:خیر بنده این سعادت را نداشتم. علیرضا سجادپور هم از میان جمع خبرنگاران جواب داد:من اصلا خواهر ندارم ولی شاید مثل فیلمهای هندی دایی گم شده ایشان باشم.سجادپور در ادامه افزود:سعی می کنم فارسی صحبت کنم.من یکی از تاسف هایم برای قبولی نظارت و ارزشیابی این بود که باید این فیلم را نیمه کاره رها می کردم و به نوعی رفیق نیمه راه شدم.اگر در ادامه کار می بودم فیلم کمی با این نسخه متفاوت و امشب هم قطعا جنجالی تربرگزارمی شد.اما در سابقه کاری ام این فیلم را به عنوان تهیه کننده ذکر می کنم حتی اگر نصف آن مربوط به من باشد.



به روز شده در : يکشنبه 11 بهمن 1388 - 18:20

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب |


Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

كورش
سه‌شنبه 13 بهمن 1388 - 9:43
1
موافقم مخالفم
 

بابا ... زرننننننننگگگگ !

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       










  سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما   سینمای ما      

استفاده از مطالب و عكس هاي سايت سينماي ما فقط با ذكر منبع مجاز است | عكس هاي سایت سینمای ما داراي كد اختصاصي ديجيتالي است

كليه حقوق و امتيازات اين سايت متعلق به گروه مطبوعاتي سينماي ما و شركت پويشگران اطلاع رساني تهران ما  است.

مجموعه سايت هاي ما : سينماي ما ، موسيقي ما، تئاترما ، دانش ما، خانواده ما ، تهران ما ، مشهد ما

 سينماي ما : صفحه اصلي :: اخبار :: سينماي جهان :: نقد فيلم :: جشنواره فيلم فجر :: گالري عكس :: سينما در سايت هاي ديگر :: موسسه هاي سينمايي :: تبليغات :: ارتباط با ما
Powered by Tehranema Co. | Copyright 2005-2010, cinemaema.com
Page created in 0.605234861374 seconds.