بسته خبری 3 - سوپر استار؛ : 1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند :: سينمای ما ::
سینمای ما - فيلم سينمايي «سوپراستار» به كارگرداني «تهمينه ميلاني» با فروشي معادل 380 ميليون تومان به عنوان دومين فيلم پرفروش اكران نوروز 88 شناخته شده است.
«سوپراستار» در حالي توانسته است طي 13روز به چنين رقمي برسد كه با فروش متوسط 30 ميليون تومان در روز توانسته است به فروشي بالغ بر 240 ميليون تومان در تهران و 120 ميليون تومان در شهرستانها دست يابد. همچنين براساس اعلام «مرتضي شايسته» يكي از مديران «هدايتفيلم»- پخش كننده «سوپراستار»، در تهران به ترتيب سينماهاي آزادي،فرهنگ،ايران، اريكه ايرانيان،زندگي و فلسطين بيشترين حجم استقبال از تازهترين ساخته سينمايي «تهمينه ميلاني» را به خود اختصاص دادهاند و در شهرستانها نيز بيشترين حجم استقبال مربوط به مشهد و اصفهان بوده است. شايسته همچنين تصريح كرد: در حالي تماشاگران از دو فيلم «سوپر استار» و «اخراجيها2» چنين استقبال بينظيري را انجام دادهاند كه هنوز هيچ گونه تبليغات شهري نداشتهايم و تيزرهاي تلويزيوني هم بسيار ناچيز است كه به همين دليل از روز 16 فروردين ماه تبليغات گسترده هر دو فيلم در شهرها نصب خواهد شد و تيزرها نيز با رويهاي مناسبتر از تلويزيون پخش خواهند شد. براساس اين گزارش،«سوپراستار» از تاريخ اول فروردين ماه روانه پرده سينماها شده است كه علاوه بر 24 سينما و فرهنگسرا در تهران به صورت همزمان در 15 شهرستان نيز اكران شده است كه براساس گفته مسولان هدايت فيلم استقبال از اين فيلم روز به روز در حال افزايش است و اين فيلم ميتواند در ادامه اكران، خود را به باشگاه ميليارديها برساند كه در اين صورت، اين دومين موفقيت چشمگير فيلمي از «تهمينه ميلاني» پس از «آتش بس» خواهد بود. فيلمهاي ديگه چه خبر (71) و زن زيادي (84) نيز جزو فيلمهاي پرمخاطب «تهمينه ميلاني» بودهاند.. شهاب حسيني، فتانه ملكمحمدي، محمدرضا شريفينيا، سارا خوئينيها، ليلا زارع، نسرين مقانلو و افسانه بايگان از جمله بازيگران «سوپراستار» هستند كه در جشنواره فجر نيز توانست در بين ده فيلم منتخب تماشاگران قرار گيرد.
تهمینه میلانی: فیلمهای من درباره ارتباطات است
«تهمينه ميلاني» گفت: من عاشق ارتباطات هستم. همه فيلمهاي من درباره ارتباط بين آدمها بوده و اصولا به دليل اينكه ارتباط را دوست دارم، به تصوير كشيدن ارتباطات براي من بسيار دلپذير خواهد بود و دوست دارم ارتباطات متفاوت را در سينما به تصوير بكشم.
نشست فيلم «سوپراستار» با حضور تهمینه ميلاني(كارگردان)، محمد نيكبين(تهيه كننده)،مصطفي شايسته(پخش كننده)، عليرضا زريندست(مدير فيلمبرداري)، السا فيروزآذر(دستيار كارگردان و بازيگر) و فتانه ملك محمدي(بازيگر نوجوان فيلم) برگزار شد و به سوالات خبرگزاري فارس پاسخ دادند. بر اساس اين گزارش، «تهمينه ميلاني» در شروع اين نشست با اشاره به دغدغه خود از ساخت «سوپراستار» اظهار داشت: من شخصا فردي بسيار اخلاقگرا هستم و اعتقاد دارم كه اخلاق است كه يك جامعه را نجات ميدهد و نگه ميدارد. متاسفانه آنچه را از جامعه متوجه شدم اين است كه اخلاق در برخي بخشهاي جامعه دارد از بين ميرود.. وي افزود: در جوامعي مثل ايران هميشه اخلاق و اسلام منطبق با هم بودهاند و اعتقاد ما به خداوند،بهشت و جهنم باعث شده است تا آدمهايي اخلاق مدار باشيم اما امروز به دلايلي، اعتقادات مذهبي برخي جوانان و نوجوانان ما تضعيف شده است و چون اعتقادات ما از بين رفته در نتيجه اخلاقيات هم از بين رفته است.. كارگردان فيلم «سوپراستار» تصريح كرد:اين مسئلهاي كه من اين روزها ميبينيم و در محيطهاي هنري،ورزشي و جاهايي كه با شهرت سروكار دارند حتي در زمينه سياست،افراد به محض اين كه به يك جايگاه ويژهاي ميرسند نمايش بزرگتري از بياخلاقي را ميتوان در آنها ديد و با توجه به اينكه شخصا به مساله اخلاق و خانواده علاقه زيادي دارم باعث شد من قصه «سوپراستار» را بنويسم و «سوپراستارها» را زير سوال ببرم.. ميلاني با تاكيد بر اين كه به هيچ عنوان قصد نداشته در مورد مسايل پشت پرده سينما فيلم بسازد، خاطرنشان كرد: منظور من از «سوپراستار» به معناي بازيگر نيست، بلكه «سوپراستار» از نظر من هر كسي ميتواند باشد و حتي بچه معروفها و پولدارهاي تهران هم به نوعي «سوپراستار» هستند. اين كارگردان سينماي ايران تأكيد كرد: «سوپراستار» در مورد آدم هايي است كه دچار خود شيفتگي ميشوند، آدمهايي كه فكر ميكنند به دليل موقعيتي كه جامعه به آنها ميدهد ميتوانند چشم جامعه را دربياورند.همذات پمداري بقا اين نوع افراد را هر كسي نميتواند داشته باشد مگر افرادي كه شخصيتي شبيه به سوپراستار داشته باشند. وي همچنين با اشاره به برخي واكنشها در زمان جشنواره نسبت به «سوپراستار» گفت: چيزي كه من متوجه شدم، به ويژه در بين جامعه منتقدين اين بود كه درست است كه در مورد «سوپراستار» يك جوي از قبل ساخته شده بود اما خيلي از افراد كاملا شخصي با موضوع فيلم برخورد كردند و حتي در برخي نقدها نوشته شد كه «تهمينه ميلاني» چهكار به زندگي خصوصي ما دارد؟!. در حالي كه من دارم در«سوپراستار» در خصوص آدمي صحبت ميكنم كه زن در زندگي هيچ نقشي ندارد و اصولا براي زن ارزشي قائل نيست. ميلاني با اشاره به تأثيرگذاري فيلمهايش اظهار داشت: اگر دقت كنيد در خيلي از فيلمهاي من نظير «نيمه پنهان»، «دوزن» و «واكنش پنجم» اين اتفاق افتاده است و هر طيفي كه موضوعات فيلمهايم به آنها برخورد، شروع كرد به جوسازي عليه فيلم و جاروجنجال به پا كردند كه در «واكنش پنجم» كار به يكسري جاهاي بسيار وحشتناك كشيد و يا در مورد «نيمه پنهان»... وي تاكيد كرد: به همين دليل انگار فيلمهايي كه من ميسازم يك سري از آدمها را متلاطم ميكند و گرنه مسئله واضح و مبرهن اين است كه بازيها،كارگرداني، نور، صدا، دكور، ميزانسن و ... همه خوب هستند، يعني اينكه فيلمهاي من يك سروشكل درستي دارند و كاملا سينما هستند و مخالفتها، كاملا ايدئولوژيك هستند. كارگردان «سوپراستار» با تأثيرگذار دانستن اين فيلم تصريح كرد: من فكر ميكنم «سوپر استار» در كل فيلم مثبتي است و استقبالي هم كه توسط مردم شد و واكنشهايي را كه شخصا ديدم متوجه شدم كه بسيار روي مخاطبان تاثير گذاشت و فيلمي است كه ميشود با خانواده رفت به سالن سينما و به تماشاي اين فيلم نشست. فيلمي است كه سن ندارد و هر كسي با يك بخشي از اين فيلم ارتباط برقرار ميكند و چنين چيزي به هيچ عنوان در سينما كار سادهاي نيست. به وبژه اين كه اسم فيلم را هم گذاشتند معناگرا، چون وقتي كه من اين فيلم را ساختم نمي دانستم كه قرار است معناگرا شود و هدفم فقط ساختن يك فيلمي بود كه خانوداهها را به سالن سينما بكشاند. ميلاني در خصوص واكنشهايي كه نسبت به معناگرا بودن «سوپراستار» صورت گرفت بيان داشت: نكته جالب اين است كه اگر همين فيلم را كارگرداني ديگري ساخته بود كه كارش ساخت فيلم معناگرا بود، اگر همه جوايز جشنواره را هم به او ميدادند، كسي صدايش در نميآمد.يعني مسئله آنها محتواي «سوپراستار» نبود و با شخص تهمينه ميلاني مشكل داشتند و دارند. اين كارگردان سينماي ايران افزود:اما يك نكتهاي در اين وسط فراموش شد و هيچكس توجهي نكرد اين بود كه حتي اگر اين فيلم معناگرا است- كه هست و معنا دارد- با تعريفي كه تا به امروز از سينماي معناگرا شناختهايم، كاملا متفاوت است. كارگردان «سوپراستار» خاطر نشان كرد: «سوپراستار» فيلمي است كه در يك جامعه شهري ساخته شده در حالي كه معمولا فيلمهاي معناگراي ما در روستا،كوه،دشت، بيابان،بقعه و نظير اينها ساخته ميشوند. «سوپراستار» در فضايي بسيار مدرن راجع به يك سوپراستار سينما است و برخلاف ساير فيلمهاي معناگرا، ريتمي بسيار تند و بالايي دارد. منتقدان به جاي نگاه سطحي به فيلم و تسويه حسابهاي شخصي با شخص تهمينه ميلاني، ميتوانستند به اين ويژگيها توجه كنند اما متأسفانه كسي اين موارد را نديد.. كارگردان فيلمهاي «تسويه حساب» و «واكنش پنجم» با اشاره به مسير دشوار طي شده براي ساخت «سوپراستار» ادامه داد: «سوپراستار» شايد اولين فيلم معناگرا باشد كه تهيه كننده و كارگردان كاملا مستقل دارد، كاري سفارشي نيست و از دل گروه سازنده برآمده است. خودمان خواستيم كه اين فيلم را بسازيم و بسيار براي ساخت آن سختي كشيديم به طوري كه فقط ٧ ماه طول كشيد تا پروانه ساخت فيلم صادر شود. ميلاني تاكيد كرد:در مورد امكانات هم اوضاع به همين گونه بود و به ما تازه بعد از ساخته شدن فيلم كمك كردند و سنگهاي زيادي جلوي پاي ما انداختند تا اين فيلم ساخته نشود. يعني ميگفتند كه تو نبايد اين فيلم را بسازي و به دنبال لايههاي پنهان در درون «سوپراستار» ميگشتند. ميلاني در ادامه با اشاره به ششمين همكاري خود با «عليرضا زرين دست» در فيلم «سوپراستار» گفت: ما جزو معدود كارگردانها و مديران فيلمبرداري هستيم كه براي تك تك سكانسها با هم صحبت ميكنيم و به نتيجه ميرسيم و اينگونه نيست كه دوربين را يكجا بكاريم و بعد گيج بشويم كه اصلا چه چيزي را ميخواهيم. به دليل اين كه طي سالها همكاري كاملا به اين نتيجه رسيدهايم كه چه چيزي ميخواهيم و بهدنبال چه چيزي هستيم كاملا ميدانيم كه در صحنهاي خاص بايد از چه رنگي استفاده كرد و به همين دليل، بسيار بدون مسئله كار ميكنيم و اين مهم نيست كه چه كسي چه پيشنهادي ميدهد و مهم اين است كه كدام پيشنهاد بيشتر براي فيلم مفيد است. كارگردان «سوپراستار» تصريح كرد: من گاهي سر فيلمبرداري پروژههاي مختلف ميروم و متوجه ميشوم كه افراد به هيچ عنوان با هم هماهنگ نيستند و انگار دارند همديگر را تحمل ميكنند و اين براي يك كار سينمايي بسيار بد است. ميلاني افزود: همانگونه كه در سالها همكاري كاملا احترامآميزي را با «هدايتفيلم» داشتهايم، در مورد آقاي زرين دست هم به همينگونه بوده است و اصل را بر احترام به همديگر قرار دادهايم و به همين دليل از كار كردن با همديگر دلزده نشدهايم و اين تأثير زيادي بر آن چيزي كه ثبت ميشود و شما روي پرده ميبينيد، دارد.. وي در ادامه با اشاره به مسير آينده فيلمسازي خود بيان داشت: مسئلهاي كه در زمان جشنواره هم نديدم هيچ منتقدي به آن اشاره كند اين است كه من عاشق ارتباطات هستم. فيلم اول من داستان ارتباط يك معلم يا يك بچه است، فيلم دوم من درباره ارتباط يك زن با آه است، فيلم سوم من ارتباط يك خواهر و برادر است كه تا قبل از «ديگه چه خبر» هرگز يك خواهر و برادر قهرمان قصه نبودهاند،فيلم چهارم من ارتباط يك بچه با يك موجود فضايي را به تصوير ميكشد، فيلم پنجم من درباره ارتباط دو زن بود، فيلم ششمم درباره ارتباط يك پدر شوهر با عروسش بود، فيلم هفتم من ارتباط يك سردبير با زني بود كه عاشق او شده بود، بنابراين من عاشق ارتباطهاي خاص در سينما هستم و در همين فيلم «سوپراستار» هم ارتباط يك دختربچه و يك ستاره سينما را به تصوير كشيدهام كه اصلا هيچ ارتباطي به هم ندارند. كارگردان «سوپراستار» در خاتمه گفت:اصولا به دليل اين كه ارتباط را دوست دارم، به تصوير كشيدن ارتباطات براي من بسيار دلپذير خواهد بود و طبيعتا فيلمهاي ديگر من هم در زمينه ارتباطات خواهد بود شايسته: این بهترین نوع پخش است
«مصطفي شايسته» گفت: من فكر ميكنم كه در ارتباط با فعاليت سينماي مستقل مهمترين وجه بازدارنده سوء تفاهمي است كه بين مسئولان با برخي از سينماگران وجود دارد. نشست فيلم «سوپراستار» با حضور تهيمنه ميلاني(كارگردان)،محمد نيكبين(تهيه كننده)،مصطفي شايسته(پخش كننده)،عليرضا زرين دست (مدير فيلمبرداري)،السا فيروزآذر(دستيار كارگردان و بازيگر) و فتانه ملك محمدي(بازيگر نوجوان فيلم) برگزار شد و به سوالات خبرگزاري فارس پاسخ دادند. بر اساس اين گزارش، «مصطفي شايسته» در شروع صحبتهاي خود، با اشاره به حواشي بهوجود آمده در مورد برخي از فيلمها در جشنواره فجر گفت: ما در كاري داريم فعاليت ميكنيم كه متأسفانه و يا خوشبختانه، امكان اظهار نظر درباره آن براي عده زيادي فراهم است و مانند تريبون آزادي است كه با استفاده از يك تلفن، آدم ميتواند اظهاراتاش را نقل كند و به گوش مردم برساند. اين موضوع فكر ميكنم كه يك جنبهاي را ميخواهد كه براي استفاده از اين امكانات افراد چگونه رفتار كنند. وي افزود: نظر شخصي من اين است كه موقعي كه در مورد موضوعات مختلف و متنوع اين حق را براي همه قايل هستم كه اظهار نظر كنند. اما در حدي كه مثل همه جوامع آزاد و متنوع از محدوده ادب و اخلاق تجاوز نكند و در صدد پاسخگويي هم معمولا برنميايم چرا كه آن كسي كه رعايت ادب را كرده به حرفهايش گوش ميدهم و اگر هم يك موضوعي خارج از اخلاق مطرح شده باشد نظر شخصيام اين است كه آدمي كمارزش است و در مقابل جملات نامناسب براي يك اثر هنري، فكر ميكنم آن شخص اصلا ارزش توجه ندارد چون ممكن است اصلا قصدش اين باشد مخاطب را به كارزاري برساند كه محل نزاع را او دارد تعيين ميكند. شايسته در خصوص واكنشهاي انجام شده نسبت به فيلم «سوپراستار» اظهار داشت: در مورد موضوعات مطرح شده در مورد «سوپراستار» در جشنواره فكر ميكنم كمي بيانصافي صورت گرفت و مناسبترين جملهاي كه ميشود به كار برد، كلمه بيانصافي است، چرا كه بايد پيشينه خانم ميلاني را در ارتباط با برخورد با «سوپراستار»، مورد توجه قرار داد و فكر ميكنم اگر همين اثر را با همه مختصاتي كه دارد، هنرمند ديگري فاقد پيشينه خانم ميلاني ميساخت، ممكن بود كسي به خودش اجازه بدهد در مورد اين اثر، نقدهاي اين چنيني را ابراز كند اما فكر ميكنم كه گذشته،آثار و رفتار تهمينه ميلاني در سينماي ايران نشان ميدهد كه ايشان با چه موضعي، فيلم «سوپراستار» را ساخته است و به همين علت، بايد با نگاهي توام با احترام با فيلم برخورد كرد. پخش كننده فيلم «سوپراستار» تصريح كرد: فكر ميكنم در مورد موضوعاتي كه محل مناقشه قرار گرفت، خانم ميلاني از تمامي آن دوستان اتفاقا راديكالتر هستند و بينش بازتري دارند اما نميدانم به چه علت در ممكلت ما اينگونه هست كه شخصي مثل تهمينه ميلاني به مرور زمان محدود ميشود. انگار اين قضيه مد شده است كه وقتي يك هنرمندي به عنوان مثال حرفه معلمي را سوژه فيلم خود قرار ميدهد بلافاصله به آنها بر ميخورد. يعني ما بايد از هنرمندان خواهش كنيم فيلمهايي بسازند كه در آنها همه آدمها صرفا خوب باشند. يعني دستاندركاران سينما را مورد نقد قرار دهند بلافاصله همه بانگ اعتراض بر ميآورند كه به تهيهكنندگان،بازيگران و ... توهين شد... با اين اوضاف، فكر ميكنم موضوعاتي كه براي ساخت براي يك هنرمند باقي مانده است، موضوعاتي درباره جامدات است! يعني بايد سوژه يا جامد باشد و يا فاقد زبان تا به كسي بر نخورد. شايسته در ادامه اين نشست، در پاسخ به اين پرسش كه چقدر كار در سينماي ايران به عنوان يك تهيه كننده مستقل سخت است؟ اظهار داشت: من فكر ميكنم كه در ارتباط با فعاليت سينماي مستقل، مهمترين وجه بازدارنده سوءتفاهمي است كه بين مسئولين با برخي از سينماگران وجود دارد. وي افزود: سؤتفاهم از اين جهت كه يك حس احتمالا بدبيني و در واقع بدگماني وجود دارد كه توليدات سينماگران ممكن است سمت و سويي مغاير با سياستهاي كلي سينما باشد در حالي كه به نظر من به هيچوجه اينگونه نيست و فكر ميكنم اين سؤتفاهم، باعث كند شدن روند حركت در اين بخش از سينما است. عضو اتحاديه تهيهكنندگان سينماي ايران خاطرنشان كرد: اين سينماگران مستقل كه جمعي تعريف نشده هستند-كه البته هيچ اتحاديه و مجمعي هم ندارند- افرادي هستند كه در واقع اين كلمه در مورد آنها صدق ميكند و فكر ميكنم كه اگر مسئولان سينمايي اعتماد بيشتري به اين افراد داشته باشند- چرا كه روند سينماي ايران به اينگونه است كه قبل از هر نمايشي فيلمها كاملا بازبيني ميشوند- بنابراين هيچ نگراني وجود ندارد كه اين سينماگران چيزي خارج از قاعده مورد نظر مسئولان سينمايي را به تصوير بكشند.به همين دليل، فكر ميكنم اگر درجه اين سؤتفاهم كاهش پيدا كند، نتيجه كار بهتر شود و پتانسيل وجود در سينماي ايران افزايش پيدا خواهد كرد. پخش كننده فيلم «سوپراستار» در ادامه اظهار داشت: بنابراين من اعتقاد دارم وقتي در جامعه سينمايي كشور در نقد فيلمي نظير «سوپراستار» با مشكل مواجه ميشويم، نميتوانيم انتظار داشته باشيم كه طبقه متوسط تر جامعه برخورد درستي با فيلم داشته باشد.بنابراين اگر نوع نگاه ما سينما درست شود فكر ميكنم ميتوان اين موضوع را به جامعه و طبيعتا مسئولان سينمايي تعميم داد. شايسته در ادامه اين نشست با اشاره به تمهيدات انديشيده شده، از طرف «هدايت فيلم» براي پخش مطلوب «سوپراستار» خاطرنشان كرد: «هدايت فيلم» در اكران نوروزي علاوه بر «سوپراستار»، فيلم سينمايي «اخراجيها2» را هم روانه پرده سينماها كرده است و به همين دليل تمامي تمهيدات لازم را انديشيدهايم كه همزماني اكران اين دوفيلم هيچگونه لطمهاي به ديگري نزند. مدير پخش «هدايت فيلم» تصريح كرد: با توجه به تجربه پخش همزمان چندين فيلم كه پيش از اين داشتهايم به گونهاي برنامهريزي كرديم كه هيچ مشكلي در راه اكران فيلمها وجود نداشته باشد و تا به امروز هم به همين صورت بوده است به طوري كه هر دو فيلم با استقبال بسيار خوب مخاطبان مواجه شدهاند. وي ادامه داد: با توجه به اكران گستردهاي كه «سوپراستار» به صورت همزمان در تهران و شهرستانها داشته است مطلوبترين شرايط براي اكران و عرضه فيلم فراهم شده است و استقبال بالاي مخطبان نيز خود گواه بر اين امر است و ما هم با توجه به استقبال خوبي كه از فيلم در جشنواره به عمل آمد، نهايت سعي خودمان را كرديم تا در اكران عمومي نيز همه چيز به نحو احسن انجام شود. عضو اتحاديه تهيه كنندگان سينماي ايران در ادامه اين نشست با تمجيد از امكان عرضه همزمان فيلمها در شهرستانها گفت: يكي از مهمترين اتفاقاتي كه در اين چند ساله اخير اتفاق افتاد كه معمولا كساني كه متولي انجام كار بودند از امكانات رسانهاي محروم بودند و در مورد اين قضيه صحبت نشده است، موضوع ساخت و ساز سينماها بوده است و فكر ميكنم يكي از دلايلي كه باعث شده تا ميزان فروش سينماها افزايش يابد همين نكته و توجه به ساختوساز سالن سينما در سطح كشور است. شايسته تأكيد كرد: متاسفانه شرايطي در كشور ما در مورد سينما بهوجود آمده بود كه سينما اصلا جزو نيازهاي يك خانواده محسوب نميشد و البته هنوز هم جزو سبد اصلي نيازهاي يك خانواده به حساب نميآيد و به همين دليل، شرايط بايد اينقدر مناسب باشد تا كسي رغبت كند و با خانواده خود به سينما برود كه يكي از شرايط به وجود آمدن اين امكان سالن سينما است كه در هجده ماه گذشته جهش بسيار خوبي در اين خصوص اتفاق افتاد. به طوري كه امروزه بيش از هشتاد درصد از فروش سينماهاي تهران متعلق به سالنهاي جدي است. وي تصريح كرد:در دوره جديد فعاليتهاي معاونت سينمايي- جداي از بحث فني و محتوايي فيلمها- در بخش مربوط به ساخت و ساز كارنامه چهار ساله معاونت سينمايي با بيست و شش سال گذشته برابري ميكند. پخش كننده فيلم «سوپراستار» در ادامه در پاسخ به اين سوال كه عدم هماهنگيهاي موجود در شوراي صنفي نمايش و اعلام آئيننامه اكران تا چه حد به ضرر تبليغات فيلم تمام شد، اظهار داشت: البته ما در مورد اين فيلمها هميشه عادت كردهايم به اين شرايط اما سعي ميكنيم كه مثبتانديش باشيم ولي حقيقت ماجرا اين است كه اين عدم هماهنگيها باعث شد تا به تبليغات فيلم ضربه بخورد و ما تا آخرين روزهاي سال تكليف خودمان را نميدانستيم اما به دليل اين كه از قبل با خانم ميلاني و آقاي نيكبين براي پخش «سوپراستار» به توافق رسيده بوديم پيشبيني همه چيز را انجام داديم. شايسته افزود: به طور كلي اين تأخيري كه در ابلاغ آئيننامه جديد اكران به وجود آمد فكر ميكنم دو موضوع را آورد كه شامل كاهش فروش فيلمها و بالابردن هزينهها شد و چون همه چيز از شرايط عادي خارج شد هزينهها همگي دوبرابر ميشود و در اين شرايط يك فشار مضاعفي به تهيهكنندگان فيلمها براي تبليغات وارد شد. عضو اتحاديه تهيه كنندگان سينماي ايران در خاتمه بيان داشت: به طور كلي محل انتقاد در مورد اين موضوع بخصوص بسيار وجود دارد اما متاسفانه توجهي به آن نميشود و كساني كه متولي كار هستند فكر ميكنم بسيار خوب متوجه عواقب كار هستند و تصورشان اين است كه حتي در آخرين روز سال شمسي هم ميتوانند طبق ميل خود رفتار كنند و هيچكس صدمهاي نخواهد ديد.
منبع :
فارس
به روز شده در :
جمعه 14 فروردين 1388 - 13:2
| |
نظرات
جمعه 14 فروردين 1388 - 22:31
0
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
اگر منظور بچه پولدار بوده چرا يك بازيگر سينما به تصوير كشيده شده؟سركار خانم ميلاني؟؟؟
جمعه 14 فروردين 1388 - 22:33
-16
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
چرا يك سوپراستار براي نقش اقاي سوپراستار انتخاب نشده بود؟
shaghayegh
جمعه 14 فروردين 1388 - 22:46
-2
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
من شخصا فردي بسيار اخلاقگرا هستم و اعتقاد دارم كه اخلاق است كه يك جامعه را نجات ميدهد و نگه ميدارد. متاسفانه آنچه را از جامعه متوجه شدم اين است كه اخلاق در برخي بخشهاي جامعه دارد از بين ميرود..
رحیمی
شنبه 15 فروردين 1388 - 2:11
-3
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
همیشه سایتتون بهترین مطالب رو داره
ولی درخواست داریم در مورد سینمای کودک فیلمهای کودکان و سنین نوجوان بحث و مطلب خوبی بگذارید
فرشاد
شنبه 15 فروردين 1388 - 2:18
-3
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
جدا بچه های معمولی مردم رو سوپر استار میدونن؟ پس از زندگی سوپراستار واقعی خبر ندارن!!!!
شنبه 15 فروردين 1388 - 12:15
1
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
مشاالله چقدر حرف زده بیچاره اونی که تایپ کرده
hasti
يکشنبه 16 فروردين 1388 - 0:11
-1
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
من نمی دونم چرا همه گیر میدن به اینکه چرا یک سوپراستار برای نقش کورش زند انتخاب نشد؟
من پوزش می خوام ولی مگه بازیگر واقعاً همونیه که نقششو بازی میکنه؟! یعنی بهرام رادان که در سنتوری یازی کرد واقعاً یک خواننده مطرح بود؟ معتاد بود؟
این حرفا واقعاً غیر منطقیه.
کاش یه ذره یاد می گرفتیم که چه جوری فیلما رو نقد کنیم
ما به خودمون اجازه می دیم هر جور دوست داریم راجع به فیلم ها و آدم ها صحبت کنیم
ميثم
يکشنبه 16 فروردين 1388 - 2:18
-1
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
به جرات مي تونم يگم اين بهترين فيلم ايراني 5سال اخيربود كه من ديدم مخصوصا بازي شهاب حسيني عالي بود
پريناز
دوشنبه 17 فروردين 1388 - 0:9
9
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
آقاي شهاب حسيني يك ستاره بي بديل در سينماي ايران بودند كه متاسفانه مورد كم لطفي هايي قرار گرفته بودند اما با اين فيلم سوپر استار شدند.وانتخاب ايشان به حق بود.
كمالي
دوشنبه 17 فروردين 1388 - 0:22
-2
1- «سوپر استار» به مرز 400 میلیون فروش رسید 2- تهمینه میلانی: بچه پولدار و معروفهای تهران هم به نظر من سوپر استار هستند 3- مصطفی شایسته: موقع جشنواره انصاف را درباره این فیلم رعایت نکردند
دوست عزيز آيا سوپر استار فقط كسي است كه چهره خوبي دارد؟آيا بازي در نقشي حساس نيازمند بازي خوب علاوه بر چهره جذاب نمي باشد؟مسلما انتخاب آقاي حسيني به جا و شايسته بوده.ايشان علاوه بر چهره و فيزيك خوب داراي توان بازيگري عالي هستند.