متن كامل نوشته‌اي كه باعث ناراحتي لادن طباطبايي و خداحافظي از دنياي بازيگري شد
رونمایی از کلفت لادن طباطبایی یا «بفرمایید مهدکودک»!

سينماي ما- انتشار نوشته‌اي درباره بخش هفتم مجموعه «شام ايراني» ساخته بيژن بيرنگ با ميزباني لادن طباطبايي در شبكه ايران، واكنش شديد اين بازيگر را به دنيال داشت. لادن طباطبايي در يك روزنامه صبح كشور با چاپ جوابيه شديداللحني به اين نوشته، به دليل اين شرايط و رنجش‌هايش از بازيگري خداحافظي كرد. متن كامل اين نوشته با همان تيتر جنجالي را مي‌خوانيد:
........................

نگاهی به تازه ترین قسمتهای «شام ایرانی»
رونمایی از کلفت لادن طباطبایی یا «بفرمایید مهدکودک»!

نازنین شادپی:
هرچند از همان زمان عرضه نخستین قسمت از سریال «شام ایرانی» کپی برداری از مجموعه ای مشابه محصول «من و تو» جلب توجه می کرد اما در قسمتهای بعدی نه تنها این اصرار بر تقلید کاهش نیافت بلکه کار را به جایی رساند که حالا هفتمین قسمت از این مجموعه را بایستی به یک کُپی کاملا مبتذل شبیه دانست.

یک نگاه کلی به این قسمت که بخش سوم از سری دوم «شام ایرانی» است ما را بیش از پیش به این حقیقت رهنمون می سازد که جناب بیژن بیرنگ در دهه ششم زندگی خویش خلاقیت را کاملا کنار گذاشته و به جایش تا توانسته به گرته برداری از «طغرل» پرداخته! طغرل کیست؟ همان گوینده برنامه «بفرمایید شام» در کانال ماهواره ای «من و تو». همین است که می بینیم بازیگران زنی که برای رقابت در «شام ایرانی» انتخاب شده اند تا می توانند سعی می کنند با شوخی های سبکی که مابین آنها و گوینده برنامه بیژن بیرنگ ردوبدل می شود فقط و فقط وقت برنامه را تلف کنند وگرنه کیست که نداند آشپزی کردن بهانه است و جناب بیرنگ قصد داشته با ساخت «شام ایرانی» فقط و فقط تجمل و ثروتی که در زندگی بازیگرانی درجه سوم مانند لادن طباطبایی و سحر زکریا وجود دارد را به مخاطبان عرضه کند تا به این طریق آدمهایی مانند ما که خانه مان نه اثاثیه شیک دارد و نه تراس باصفا و باربکیو/ barbecue-لطفا باربکیو را با تلفظ خانم طباطبایی که انگار سالها ساکن ینگه دنیا بودند و تلفظشان ما را کشته «باربی کیو» تلفظ کنید- دلشان بسوزد و آه حسرت بخورند که چرا هنرپیشه نشده اند!

دقیقا به همین دلیل است که بازیگری که تا به حال آشپزی نکرده و حتی خودش هم تلویحا به این موضوع اشاره می کند که کلفتی دارد به نام «ویدا» که او کارهایش را انجام می دهد به عنوان یکی از رقابت کنندگان در برنامه آشپزی(!!!) انتخاب می شود. باز اگر طرفمان هنرپیشگان درجه یک بودند، حرفی نبود اما وقتی کسی که همه افتخارش بازی در نقش مکمل فیلمی است مثل «ازدواج به سبک ایرانی» به مانند یک سوپراستار پولساز سخن می گوید، نمیشود دم فروبست و چیزی نگفت.

باز اگر در خلال همین شوی تجملی که بیرنگ و رفقایش عرضه کرده اند یک سری تعلیقهای واقع گرایانه وجود داشت درصد توهین به شعور مخاطب پایین می آمد اما نه تنها در انتخاب پرسشهایی که مجری برنامه از مهمانان می پرسد کمترین تفکری صورت نگرفته بلکه کاملا مشخص است که این خانم های بازیگر در اقدامی کاملا هماهنگ با مجری، سعی کرده اند هر چه خاطره ریز و درشت درباره خانه داری و آشپزی ندارند(!) را براساس سناریویی از پیش تعیین شده، حفظ کرده و در برابر دوربین، طوطی وار بیان کنند.

بدبختانه اینکه شوخی هایی که مهمانان با هم یا با مجری برنامه مطرح می کنند هم آن قدر کودکانه است که بعضا می مانی در حال تماشای تازه ترین محصول کارگردانی هستی که «همسران» را ساخته یا در حال تماشای یک برنامه ارگانی که محل اجرای آن یک مهدکودک است!

از همه اینها که بگذریم حجم فراوان آگهی های تبلیغاتی گنجانده شده در ابتدا و انتها و مابین پخش هر قسمت از «شام ایرانی» واقعا خجالت آور است. از یک طرف از مخاطب می خواهیم که نسخه کپی نخرد و صرفا محصول ارژینال را تهیه کند و از سوی دیگر نسخه ارژینال را پر می کنیم از آگهی هایی که حتی با فشردن دکمه forward هم نمی توان آنها را رد کرد! باز اگر «شام ایرانی» محصولی بود از رسانه ملی این حجم آگهی قابل چشم پوشی بود اما وقتی بناست محصول در شبکه نمایش خانگی عرضه شود و مخاطب برای خرید آن پول نقد بپردازد این حجم آگهی چه معنایی دارد؟ به خصوص که نیم بیشتری از فیلم به پیام بازرگانی اختصاص داده شده است یا به بیانی ساده تر مابین آگهی های بازرگانی، برنامه ای به شدت ضعیف و مبتذل و مقلد، پخش می شود!

در این جا است که باید گفت صد رحمت به اصل برنامه چراکه حداقل می دانیم ماهواره ای و مبتذل است! آخر از بازیگران و هنرمندان ایران زمین چنین رفتاری به شدت بعید و دور از ذهن می باشد. به خصوص ازبیژن بیرنگ با آن کارنامه زیبا و خاطره انگیزش! این برنامه اصلا قابل قیاس با «خانه سبز» و«همسران» نیست. در هر حال او ریسک بزرگی کرده و حاصل این ریسک هم تنزل کارنامه کاری بوده است.


منبع : شبكه ايران

به روز شده در : سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 4:24

چاپ این مطلب |ارسال این مطلب | Bookmark and Share

اخبار مرتبط

نظرات

پری
سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 9:16
116
موافقم مخالفم
 

چقدر این نوشته زشت و هتاکانه و شرم آوره! من به عنوان یک زن خجالت کشیدم وقتی این نوشته ی سراسر غرض ورزانه و حسادت آمیز رو خوندم. برای یک منتقد(منتقد؟!!) خیلی زشته که به تراس خونه ی یه بازیگر حسادت کنه و از شدت بغض اون بازیگر رو درجه 3خطاب کنه!!

خودشما منتقد درجه چند محسوب میشید خانم؟!!!!!!!!!!

علی
سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 10:52
48
موافقم مخالفم
 

تقصیر رسانه ی ملیه که سطح برنامه های سرگرم کننده ش به آشغالی مثل خنده بازار رسیده.من اصلا نمیدونم مگه تلویزیون با پول مردم نمی چرخه اگه می چرخه پس چرا باید مردم به خاطر یه ذره سرگرمی هر هفته پول به قهوه تلخ یا شام ایرانی یا بقیه ی اینا بدن.یا نباید تولید بشه یا اگه تولید میشه باید تلویزیون بخره تا برای همه پخش کنه.وقتی نمیخره نمیتونه رو سطح کیفیش هم نظارت کنه .البته اگه نظارتم کنه فرقی نداره چون تو خود تلویزیون هم سطح خیلی پایین اومده.آخریش هم مزخرفاتی مثل خداحافظ بچه وچمدان وراز پنهان بود که همشون رو هم به اندازه ی یه سریال آبگوشتی نبودن.به نظر من این وسط کسی خیلی دلش به حال بالا بردن سطح سلیقه ی مخاطب نسوخته.همه میگن که آره وای چرا مردم سریال های مبتذل pmc و gemtv رو میبینن اما به نظر من کسی خیلی تلاش اساسی نمیکنه که چیکار کنیم که نبینند.


سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 11:25
51
موافقم مخالفم
 

واقعا نمی دونم این همه بخل و کینه و کمبود نویسنده این متن ناشی از چیه؟!!!!!!!!!

araz
سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 12:37
20
موافقم مخالفم
 

یه مشت مزخرف

رها
سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 13:18
29
موافقم مخالفم
 
سخیف

کمی سخیف و سفارشی نوشتید!!!

یعنی چون بازیگر پولدار ه ؟ یا چون بازیگر نمیتونه خوب زندگی کنه؟

.

.

.

.

متاسفم!

حمید
سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 13:42
54
موافقم مخالفم
 
چرا

وقتی کسی ما رو به خونش راه میده حالا حتی به واسطه ی دوربین شام ایرانی و ما هم دعوتشو میپذیریم و صادقانه در مورد زاویه هایی از زندگی شخصیش با ما صحبت میکنه (که البته وظیفش نیست) کمال بی ادبی بی شخصیتی و بی فرهنگی هست که ما تو اون خونه سرک بکشیم

متاسفانه گاهی یه نفر مثل این هنرمندان عزیز یک لطفی میکنن و ما رو از خودشون میدونن و به حریم شخصیشون راه میدن ولی بعضی افراد متوهم فکر میکنند این لطف نیست بلکه وظیفست و بر اساس همین توهم دخالتهایی بی مورد میکنن

امیدوارم منشا اثری مثبت برای پیرامون خود باشید نه منشا آشفتگی مانند این منتقد شاید محترم

شهرزاد
سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 16:59
11
موافقم مخالفم
 

اخه این چه تیتری هست که به مقاله زدین زشت به خدا.

چرا هی براهم مشکل می تراشید اخه.

حمید
سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 17:17
-6
موافقم مخالفم
 

دقیقا موافقم ...ای ول به نویسنده متن/ برنامه چیپی بود درواقع کپی برداری چیپی از شبکه من و تو فرصتی شد که [...] خودشونو لوس کنن عین دختر چهارده ساله ...

صدف
سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 17:58
14
موافقم مخالفم
 

واقعا خجالت آوره که هر کسی از راه میرسه اسم خودشو میزاره منتقد!!!! در صورتی که حتی نحوه صحیح حرف زدن و احترام به شخصیت طرف مقابل رو بلد نیست. [...] کاملا مشخص بود که از حسادت فراوان رنج میبره و [...] که به خودش اجاره میده همچین مطالبی رو در مورد یک بازیگر دوست داشتنی بیان کنه و حتی تعیین درجه هم میکنه. و به قول دوستمون خودشما منتقد درجه چند محسوب میشید خانم؟!!!!!!!!!!

میترا
سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 19:11
-30
موافقم مخالفم
 

مرسی.نقدتون رو دوست داشتم.

عارف کاظمی
سه‌شنبه 7 شهريور 1391 - 22:15
26
موافقم مخالفم
 

((واقعا نمی دونم این همه بخل و کینه و کمبود نویسنده این متن ناشی از چیه؟!!!!!!!!!))

واسه نونه واسه نونه

ایرانی
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 3:57
36
موافقم مخالفم
 

خانم نازنین شاد پی :

امیدوارم از نوشته هاتون خجالت کامل بکشد که پر از بخل وحسد واحتمالا کینه است. اینکه ما عادت به تقلید در سینما داریم جای خود. اما اینکه هر کسی بیاد وهرچی دلش میخواد به یه هنرمند توهین کنه سنگینه !

شما توی سینمای ایران فیلم درجه 1 میبینی که رتبه بازیگر درجه 3 با خانم طباطبایی میدی؟

اصلا ما در مقامی هستی که به ایشون یا هر هنرمند دیگه درجه ورتبه بدی؟

کمی شرم کنید

شماا اصول اولیه انتقاد رو هم بلد نیستی خانم محترم شاید میخواستی هنر پیشه بشی و ردت کردن که اینقدر بخل وکینه داری . نمیدوم!

اما کمی شرم وحیا وانتقاد دوستانه وسازنده خیلی بهتره . شما حق نداری به شخصی رو کلفت خطاب کنی مگه مسلمان نیستی؟ مگه انسان نیستی؟

فرق شما با شخصی که فیلم مبتذل خانگی درست کرده ودر خیابان پخش میکنه چیه؟

امیدوارم ایین مطالب رو بتونی بخونی وشرم کنی از نوشته هات که واقعا برات متاسفم.

peji
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 5:53
-8
موافقم مخالفم
 

من فکر میکنم شام ایرانی اونقدر ضعیف هست که ارزش این همه هیاهو رو نداشته باشه. البته بعید هم نیست به دلیل پایین اومدن آمار فروش کار، تهیه کننده خودش به صدتبلیغ روی آورده باشه. البته گفتم بعید نیست. امیدوارم همین اظهارنظر هم دوباره اسباب جوابیه بلندبالا نشه

mohammad
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 6:22
1
موافقم مخالفم
 

واقعا شرم آوره که اینگونه به نقد یک فرد پرداختید!!!!!

اصلا امر پسندیده ای نیست. برای نقد یک فرد همیشه خوبی های اون فرد رو می شمارند و بعد بدی هایش را بازگو می کنند اما شما از همان ابتدا به بازگویی بدی ها پرداخته و مجالی برای خوبی ها نگذاشتید.

امير پوري
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 6:48
29
موافقم مخالفم
 
واي برما

واي بر ما كه خانمهاي زحمتكش را كلفت خطاب مي كنيم ... [...] واي بر ما ...


چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 7:33
13
موافقم مخالفم
 

من در مورد اينكه برنامه شام ايراني بايد خلاقيت بخرج بده موافقم

اما هيچكس نميتونه به خودش اجازه بده كه در يك تريبون، مثل يك مجله، به ديگران (خانم طباطبايي) به اين شدت توهين كنه.

خانم منتقد لطفاً بعد از عذرخواهي از خانم طباطبايي حتما واژه انتقاد رو در فرهنگ لغات جستجو كنيد.

نیلوفر
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 7:50
13
موافقم مخالفم
 
نچ نچ ....

فکر میکردم دوره خاله زنک بازی تموم شده...

چقدر زشت ...چقدر خجالت آور...

خانم طباطبایی با این بی ادبی شما بیشتر و بیشتر تو دل ما عزیز ترو عزیز تر شدند...

از این به بعد هم اول تحقیق کنید بعد نقد کنید! نه اینکه هرچی به ذهنت رسید بنویسید ...

از همه اینها دیوانه کننده تر اینه که این نوشته ها بدون هیچ بازبینی کارشناسانه و جامع شناسانه ایی چاپ میشه و در بین عموم مردم قرار میگیره

رضوانه
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 10:26
1
موافقم مخالفم
 

سلام.

با بعضی از بخش های این نوشته موافقم....واقعا میشد برای ساخت برنامه از بازیگران معروف تری استفاده کرد.همچنین کاملا موافقم که گفتگو ها کاملا برنامه ریزی شده و از پیش تعیین شدست.بعدشم اینکه من نمیدونم ما ایرانی ها کی میخوایم یاد بگیریم که تقلید رو کنار بذاریم و کمی از خلاقیت و مغزمون استفاده کنیم.اگه ماهواره و برنامه هاش سخیف و بدن پس چرا از روشون برنامه سازی میکنیم؟!بعد از اون طرف به کارگردان مملکتمون (محمد بانکی)میگیم چون اسم فیلمت با اسم یکی از کانالای ماهواره یکیه حق نداری اکرانش کنی!این دیگه واقعا خنده داره!

با بعضی از بخش های این نوشته هم مخالفم...سبک زندگی و پولداریه یک آدم(چه هنرپیشه و چه غیر هنرپیشه)به کسی ربطی نداره.اینکه هنرپیشه ها پولدارن چیز قابل انکاری نیست که حالا ما بخوایم پنهاش کنیم....چیزی که عیان است قابل پنهان کردن نیست.بعدشم کلمه ی خارجی رو که نمیشه با لهجه گیلکی تلفظ کرد!شما نویسنده محترم چطور به تلفظ باربیکیو دقت کردین اما اون همه آذری حرف زدن خانم لادن طباطبایی رو نادیده گرفتین!!!

پدرام
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 10:30
5
موافقم مخالفم
 

[...] دلت از كجا ميسوزه كه اينچنين شخصيت يك بازيگر را آماج توهمات در خيال باطل خود قرار دادي؟ آيا فكر كردي كه [...] تو چه جيزي از شخصيت بارز و برجسته اين بازيگر خواهد كاست ؟ شخصيت سركار خانم طباطبايي نه تنها مورد احترام همكاران و دوستان مي باشد بلكه عامه مردم كه با تصوير و نقش هاي ايفا شده در سينما و تلويزيون آشنا هستند براي ايشان ارزش خاصي قائل هستند . جاي تاسف است كه آدمي مثل تو در يك سايت تخصصي قلم مي زند...

زهرا حسینی
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 14:14
23
موافقم مخالفم
 

سلام واقعا برای این نویسنده و طرز تفکرش متاسفم .

اصلا درست نیست که از قلمت سلاحی بسازی برای به تمسخر گرفتن یک انسان.

مگر نه اینکه بازیگر هم یک انسانه!

م. رهنما / هیچ ربطی هم به خانوم بهاره رهنما ندارم من از متولد شت هستم
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 15:12
7
موافقم مخالفم
 

اتفاقا بر عکس این منتقد من فکر می کنم برنامه واقعا زیباست ، من خیلی از جاها واقعا بغض کردم ، خیلی جاها از ته دل خندیدم و فکر می کردم واقعا چقدر همه منوهایی که انتخاب شده ساده و خوب بوده ، من خودم تو این برنامه چند تا چیز خوب یاد گرفتم ، از آقای سروش صحت تو شام ایرانی مردان یاد گرفتم که : قضاوت نکنیم و ببخشیم . خانم منتقد عزیز به جای گوش کردن به اینکه خانم طباطبایی باربکیو رو چطور بیان می کنن به معنی جمله هاشون فکر کنید . به اون حرکتشون که وقتی آقای بیرنگ از دستشون ناراحت بود به سادگی رفت و گفت آشتی کنیم ، شما خودت تا حالا همچین کاری کردی؟ شما چطور می تونید بازیگران توانای ما رو درجه بندی کنید؟ شما باید کمی بیشتر فکر کنید و کمی کمتر بنویسید.

گلی
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 16:13
22
موافقم مخالفم
 

خانم منتقد اگه از کیفیت یک مجموعه راضی نیستی چرا مهمان اون برنامه رو به چالش می کشید ؟ واقعا نقد مزخرفی بود که عقده های درونی نویسنده را نشان می داد

افسانه
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 16:35
-187
موافقم مخالفم
 

من خیلی از نقدتون لذت بردم.امیدوارم باز هم شاهد نقدهاتون باشیم.

حامد
چهارشنبه 8 شهريور 1391 - 19:0
-24
موافقم مخالفم
 

واقعا برای نویسنده این متن متاسفم..مطمئنا فرد بی سوادی بوده..انقدر بی اطلاع بوده که نمیدونه اگهی و تبلیغ مخصوص شبکه نمایش خانگی هست.

کلفت به زبان ادبی میشه مستخدم..حتما نویسنده هم زیاد با ادب آشنائی نداره.

بهزاد
جمعه 10 شهريور 1391 - 6:36
7
موافقم مخالفم
 

نقد؟؟؟؟ شما اصولِ نقد رو کجا و پیش کی یاد گرفتید؟؟؟ بر اساس کدوم تعریف این سَیَلان ذِهنی شما رو میشه نقد نامید؟؟؟

عنوان نوشته رو بگذارید "نظر شخصی من در مورد..." .

موافقم که برنامه کپی برداری از نمونه ی خارجیشه و خلاقیت دَرِش وجود نداره، ولی این دلیل نمیشه که ما به خودمون اجازه ی توهین کردن به کسی رو بدیم. اونم بر چه پایه و اساسی؟

اول عذر خواهی کنید، بعد یه دوره ی نقد پیش یک استاد بگذرونید. اینجوری برای خودتون بَده.

ریزبین
جمعه 10 شهريور 1391 - 7:17
13
موافقم مخالفم
 

این که نوشته ای که به عنوان نقد آورده شده، خیلی احساسی و یک جانبه گرایانه ست و بیشتر اجتماعی هست تا سینمایی تلویزیونی!

در ضمن میتونستن لااقل از کلمات بهتری برای رسیدن به هدفشون استفاده کنن!

اما همه اینها ضعف های زیاد این سریال رو نمی پوشونه. این دسته سریال ها از نوع واقعی (reality show) و از پیش تعیین نشده هستن، ولی این سریال تا حد زیادی ساختگی و مصنوعی است.

ضعف ها به شکل فهرست وار : رفتار ها ی مصنوعی - رقابت خاصی وجود نداره - مدت زمان زیاد کلافه کننده - روایت سردرگم

نکته مثبت که از جهاتی نقطه ضعفه : استفاده از بایگران با توجه به کنجکاوی مردم تو زندگی خصوصی اونها که این نا توانی در برنامه سازی و ایده پردازی دست اندر کاران رو نشون میده

امیر
جمعه 10 شهريور 1391 - 9:26
-2
موافقم مخالفم
 

واقعا تربیت خانوادگی نویسنده رو میرسونه که چقدر بی فرهنگ و بیشعوره

پرستو
جمعه 10 شهريور 1391 - 10:10
11
موافقم مخالفم
 

زندگی ساده سروش صحت میخواست چی رو نشون بده خوب هر کس یه جور زندگی میکنه شما هم اگه تجمل زندگی دیگران آزارت میده برو پیش یه روانشناس بهتر میتونه کمکت کنه

zizo
جمعه 10 شهريور 1391 - 10:15
18
موافقم مخالفم
 

با وجود اشخاصی مثل شما چطور باید انتظار داشته باشیم تو جامعه پیشرفت حاصل بشه.حالم از افرادی مثل شما بهم میخوره که واسه اسم در کردنو وخودی نشون دادن بقیه رو له مکنن.اخه به چه قیمتی؟؟؟اسمه خودتو میذاری مسلمون-شیعه...

یه نفر
جمعه 10 شهريور 1391 - 12:32
78
موافقم مخالفم
 

شام ایرانی برنامه ی خوبی نیست. واقعن خوب نیست ولی شما خانم شادپی واقعن آدم عجیبی هستید. من مثل شما نمیتوانم به مردم بی احترامی کنم و به همان عجیب بودن شما فقط اشاره می کنم. معنی این همه کینه و نفرت قابل درک نیست. آیا خانم طبابایی با شما دشمنی کرده که حتا در این صورت هم جنابعالی حق نداشتی در رسانه از ایشون انتقام بگیری. شما خانم در مودبانه ترین حالت یک آدم پیش پا افتاده و کینه توز هستید. خانم طباطبایی نه تنها هنرپیشه ی درجه سه نیستند بلکه به نظر من در سینمایی که ما داریم درجه ای وجود ندارد و هیچکس با هیچکس فرقی ندارد. خانم طباطبایی قبل از هر چیز یک انسان است و شما احترام به همنوع حالیتون نیست خانم. خودتان را به یک دکتر نشان دهید. خانم طباطبایی عزیز من شما را دوست دارم و به شجاعتتان برای حضور در این برنامه و راه دادن مردم به زندگی خصوصیتان تبریک میگم. هرچند که نتیجه خوب نیست ولی شما قابل احترام و دوست داشتنی هستید

ژاله
جمعه 10 شهريور 1391 - 13:17
21
موافقم مخالفم
 

نویسنده ی مطلب هنوز تفاوت نقد و توهین را نمی داند. پس صلاحیت انتشار این مطلب را ندارد.این عمل جرم است.


جمعه 10 شهريور 1391 - 14:23
-4
موافقم مخالفم
 

خانم طباطبایی انقدر شماباسلیقه بودید وزندگی مرتبی داشتیدکه حسودان باکم امتیاز دادن به شماواین سرصداهاکه به راه افتاد ناشی حقارتشان است زندگی شلخته وبه هم ریخته ان دونفررا ندیدی شتربابارش نویگپی کشوهاگم میشد

hootan
جمعه 10 شهريور 1391 - 17:21
28
موافقم مخالفم
 

دلم می سوزه واسه سینما و تلویزیون ایران...

چه معنی داره زندگی خصوصی بازیگرا رو مسخره کنید؟

واقعا فکر می کنید شما منتقدی؟ نقد شما یه مشت حرفای خاله زنک بیشتر نیست!

خدایا به دادمون برس...

سه لاله
جمعه 10 شهريور 1391 - 21:25
10
موافقم مخالفم
 
نقدی که سه شد!

فقط یه منتقد درجه سه می تونه یه همچین نقدی در باره یه بازیگر درجه سه و یه برنامه درجه سه بنویسه!

وحید
جمعه 10 شهريور 1391 - 21:58
12
موافقم مخالفم
 

خانم منتقد

واقعا تا چد حد درگیر بغض و کینه و شدی؟تا ادمای کوته فکری مثل شما باشند وای به حال هنر و ما مردم.

چقدر خجالت آور...

مری
شنبه 11 شهريور 1391 - 5:59
-19
موافقم مخالفم
 

به نظرم این اراجیف حتی ارزش پاسخ دادن نداره چه برسه به کناره گیری از بازیگری!

امیر
شنبه 11 شهريور 1391 - 8:16
0
موافقم مخالفم
 

به نظر من نقد ایشان بیشتر شبیه به عقده گشایی خود از امکانات زندگی خود بود.

نازنین
شنبه 11 شهريور 1391 - 9:16
-14
موافقم مخالفم
 

واقعا با دقت که به این برنامه نگاه می کنی می بینید که این اقای نویسنده درست به اصل مطلب برنامه اشاره کرده .

به نظر منم این خانم از قسمت اول سعی به این دارد که به بیننده برساند که ما در رفاه کامل زندگی می کنیم و از نظر من لادن طباطبایی بازیگر خاصی نمی باشد به جز چندتا فیلم پلیسی نقشی متفاوت و خیره کننده از ایشون دیده نشده که انقدر خودشونو دت بالا میگیره و انقدر کلاس میذاره.

ممنونم از نویسنده که انقدر باصداقت برداشت شو از این فیلم نوشته

پردیس
شنبه 11 شهريور 1391 - 11:57
-6
موافقم مخالفم
 
تاسف

منم مثل اکثر دوستانم که در اینجا نظر دادن تاسف میخورم به حال شما خانم نازنین شادپی که تا این اندازه حسادت میکنید و دقیقا متوجه نشدم از چه چیزی انقدر لجت گرفته. حدس میزنم از محبوبیت کسانی مثل خانم طباطبایی یا ذکریا.

انگار ما لیاقت برنامه شاد و خنده و شادمانی رو نداریم. یک نفر هم که میاد برای مردمش برنامه شاد بسازه باید انقدر کوبیده بشه که از کار بیزار بشه. واسه همینه که هر شبکه ای رو میزنی سریال ببینی مدام تشییع جنازه میبینی و لباس مشکی و اشک و آه.

متاسفم برای شما و طرز فکرت و باید بگم خانم طباطبایی برای ما عزیزتر از همیشه است. و به قول خودشان حتما اگه بفهمی 4 تا زبان دیگه هم بلده از حسادت میترکی :))))))

احمد
شنبه 11 شهريور 1391 - 12:46
-3
موافقم مخالفم
 

اگر خانم طباطبایی موافق باشند من وکالات ایشان را در دادگاه بابت این هتک حرمتها به صورت رایگان می پذیرم

shokrane
شنبه 11 شهريور 1391 - 14:0
4
موافقم مخالفم
 

با سلام

حانم شادپی خواهشمندم متوجه مرزی که بین توهین و انتقاد هست، بشوید.

اگر نمی توانید راحتی و شرایط زندگی دیگران را تحمل کنید، این قدر ارزش انسانی خودتون رو پایین نیاورید.

با این کار علاوه بر آنکه از خودتون شخصیت منفوری ساختید باعث محبوبیت بیشتر خانم طباطبائی نیز شدید.

واقعا متاسفم که یک موجود خاله زنک اسم خودشو منتقد میزاره!!

امیر
يکشنبه 12 شهريور 1391 - 0:55
-19
موافقم مخالفم
 
بفر مایید شام

من شما خیلی عالی بود و آنهایی که به نویسنده این حرف را زدند افرادی بدبدخت می باشند

sunset
يکشنبه 12 شهريور 1391 - 6:13
10
موافقم مخالفم
 

شما منتقد درجه چندمی هستی.... داشتن بالکن نشونه پولداری؟ داشتن باربیکیو نشونه پولداری؟ اینم شد نقد آخه؟ گیرم پولدار چه اشکال داره ؟ گیرم تو خونه آشپز داشته باشه چه اشکال داره ندید بدید....البته من از لغت کلفت استفاده نمی کنم ....بعضی ها واسه کسب درآمد میرن خونه ی مردم کار میکنن خیلی هم شرافتمندانس ...بعضی ها هم میتونن این افراد استخدام کنن و یه فرصت شغلی بهشون بدن یه فرصت کسب درآمد...

مهدی
يکشنبه 12 شهريور 1391 - 6:39
-7
موافقم مخالفم
 

در اون بخش که به شخص بازیگر مربوط میشه بنظرم بی انصافی بوده

ولی درباره کلیت موضوع بنظرم برنامه های ما دیگه فارغ از خلاقیت شدن و ماهواره ها اونقدر روی ذهن برنامه سازان ما تاثیر گذاشتن که نمیتونن فارغ از سایه ای که این ماهواره ها روی ذهنشان انداخته کار کنن ، بجای تولید افتادن به کار کپی کاری

علی
يکشنبه 12 شهريور 1391 - 11:33
-11
موافقم مخالفم
 
لادن طباطبایی

درود

اگر از لحن تند نویسنده بگذریم اصل مطلب خلی هم بیراه نیست ولی این ما هستیم که حاضر به پذیرش هیچ انتقادی نیستیم.

الان در کشور ما قشری با وجود زحمات زیاد سطح زنگی بالایی ندارن مثل تولید کننده های مظلوم و هنر پیشه های عزیز و فوتبالیتهای با لیاقت ما که دروازه خالی را هم نمیشناسن بهترین وضعیت ممکن را دارن.

مطئمن باشید که این شکاف بسرعت مشکل ساز میشه.

بحث تمسخر نیست بلکه بایدها

مهدی
يکشنبه 12 شهريور 1391 - 12:49
22
موافقم مخالفم
 

وای از حسادت !!!!!!!!!!!!

پری-ب
يکشنبه 12 شهريور 1391 - 16:31
15
موافقم مخالفم
 

حتی اگر این سریال و این قسمت قابل انتقاد باشد نباید اجازه داد هر کسی به عنوان منتقد به هنرپیشگان محترم کشورمان توهین کند و آنها را زیر سوال ببرد. اگر دوست ندارید مجبور نیستید نگاه کنید!!!

پانیذ
يکشنبه 12 شهريور 1391 - 19:25
-7
موافقم مخالفم
 

خوشحالم که جواب خانم طباطبایی رو تو بانی فیلم خوندم

اگر به نظر شما بازیگران گیشه و عوام فریب درجه یک هستن خودتون هم جزئ انها و از آخر اولید

قذر زر زرگر شناسد نه یک منقد بی سابقه که تحصیلات و مدارک و تجربه هایش مشخص نیست اما حسادت خفه اش کرده

......

مهدی
يکشنبه 12 شهريور 1391 - 20:42
-4
موافقم مخالفم
 

درود

اولا: خیلی نوشته بی ادبانه و بچگانه است

دوم:این را درست گفته که باید بشه رو اگهی دور تند زد!چون اصلا آگهی اجباری نیست در محصولی که میخرین

سوما:کسی که محترمانه خدمت میکند را با الفاظی که بار معنایی بد دارند خطاب میکنیم تا ریشه کار ور بیافتد!کلفت!

چهار: ملت ایران عمده بدبختیشون از نادانی خودشونه

حمید
يکشنبه 12 شهريور 1391 - 23:13
95
موافقم مخالفم
 

1 این نوشته لحن مودبانه ای ندارد.

2 بفرمایید شام در شبکه من وتو اولین برنامه با چنین مضمونی نیست، بلکه خودش هم از برنامه های مشابه خارجی الگو گرفته است.

3 اما در مورد پخش آگهی که قابل رد کردن هم نیست برای محصولی که با پول نقد خریده شده، تا حدودی با نظر نویسنده موافقم. این کار جدیدا در اکثر آثار ویدئوی خانگی انجام می شود.

4 در آخر هم از خانم طباطبایی که آثار ماندگاری مثل ولایت عشق، خواب و بیدار و ... دارند، خواهش می کنم در تصمیمشان تجدید نظر کنند و بدانند که همیشه از آدم های بزرگ کاریکاتور می کشند.

ثمین
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 6:10
-17
موافقم مخالفم
 

واقعا از آدمای به قول خودشون برجسته یه چنین بیانی بعیده. چنین اشخاص بی ادبی همان بهتر که از صحنه هنر خداحافظی کنن

علي
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 6:23
0
موافقم مخالفم
 
نوشته خانم شاد پي

سلام

به نظرم نوشته شما بيشتر فقر هنري و همچنين ضعف صدا سيماي ايران را نشان مي دهد كه مردم مجبورن براي سرگرمي و نيز به دليل نا اميدي از برنامه هاي صدا و سيما كه به خصوص در اين 3-4 سال اخير بيشتر شده پول خود را صرف خريد اين نوع محصولات نمايشي كه ذره اي از هنر يا خلاقيت يا هر چيز لازم يه محصول بصري در آن ها نيست صرف كنند من اين مجموعه را نديده و نخواهم ديد چراكه نمي فهمم ديدن خانه يه هنرپيشه حتي محمد رضا گلزار و... و همچنين شام خوردن و گپ زدن ايشان با دوستانش چه جذابيتي مي تونه براي من مخاطب داشته باشه هنرمند توي هر عرصه وقتي جذابيت ديدن داره كه هنرش را به نمايش بذاره و گرنه زندگي خصوصي خيلي هنرپيشه ها با خيلي آدم هاي ثروتمند يكسان و... يا حق

کسرا
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 7:28
13
موافقم مخالفم
 

خانوم طباطبایی اگه با خوندن این متن احمقانه خداحافظی بکنن از دنیای بازیگری کاری رو میکنن که امثال این آدم می‌خوان: خالی شدن عرصه از آدم حسابی

یه سوال هم برام پیش اومد: هنوز هم آدم‌هایی هستند که برای جراید -اینترنتی یا کاغذی- مطلب می‌نویسن و از tug "می‌باشد" استفاده می‌کنن؟

ش.شرافتی
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 15:52
-4
موافقم مخالفم
 
عتراض به نقد توهین آمیز نویسنده

واقعا من برای این نویسنده متاسفم . بیش تر برای خانم لادن طباطبایی که مورد انتقاد همچین آدم بی ادبی قرار گرفته. خانم عزیز خودت از نویسنده ی درجه 3 هم کمتری.

ﻣﺮﯾﻢ
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 19:56
-7
موافقم مخالفم
 

ﺷﻤﺎﻫﺎ ﮐﻪ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﯿﺪ ﺗﻮ ﻧﻘﺪ ﮐﺮﺩﻥ ﺭﺗﺒﻪ ۱ ﺭﻭ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺧﻮﺏ ﻓﯿﻠﻢ ﻫﻢ ﺑﺴﺎﺯﯾﺪ ﺑﺒﯿﻨﯿﻢ ﺧﻮﺩﺗﻮﻥ ﭼﯿﮑﺎﺭ ﮐﻨﯿﺪ.ﺭﺍﺳﺘﯽ ﯾﻪ ﻧﮕﺎﻩ ﺑﻪ ﺧﻮﻧﻪ ﻫﺎﯼ ﺧﻮﺩﻣﻮﻥ ﺑﻨﺪﺍﺯﯾﻢ ﺑﺪ ﻧﯿﺴﺖ ﺧﯿﻠﯽ ﺗﺠﻤﻼﺗﯽ ﺗﺮ ﺍﺯ ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﺍﺳﺖ ﻫﺮ ﮐﯽ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﺩﺍﺭﻩ ﻭ ﻓﮑﺮ ﻣﯽ ﮐﻨﻪ ﺷﻐﻞ ﺧﻮﺑﯿﻪ ﺧﻮﺏ ﺑﺮﻩ ﻫﻨﺮﻣﻨﺪ ﺑﺸﻪ

سایه
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 21:24
-45
موافقم مخالفم
 
آفرین

سلام وافعا نقد بجاییست هدف از شرکت خانم طباطبایی کاملا از رفتارشان واضح بود حتی در قسمت های قبل!!!!!!

نازنین
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 21:52
4
موافقم مخالفم
 

خانم نازنین شادپی شما که نشستی بفرمایید شام رو دیدی احتمالا هر شب برنامه های دیگه من و تو رو هم نگاه میکنی ! شما شام ایرانی رو نگاه نکن بذار اونایی ببینن که ماهواره ندارن ولی این حق رو دارن تا برنامه های جالبی مثل شام ایرانی رو نگاه کنن.

نازنین
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 21:52
11
موافقم مخالفم
 

خانم نازنین شادپی شما که نشستی بفرمایید شام رو دیدی احتمالا هر شب برنامه های دیگه من و تو رو هم نگاه میکنی ! شما شام ایرانی رو نگاه نکن بذار اونایی ببینن که ماهواره ندارن ولی این حق رو دارن تا برنامه های جالبی مثل شام ایرانی رو نگاه کنن.

نازنین
دوشنبه 13 شهريور 1391 - 21:53
-7
موافقم مخالفم
 

خانم نازنین شادپی شما که نشستی بفرمایید شام رو دیدی احتمالا هر شب برنامه های دیگه من و تو رو هم نگاه میکنی ! شما شام ایرانی رو نگاه نکن بذار اونایی ببینن که ماهواره ندارن ولی این حق رو دارن تا برنامه های جالبی مثل شام ایرانی رو نگاه کنن.

لیلی
سه‌شنبه 14 شهريور 1391 - 11:14
32
موافقم مخالفم
 

خانم محترم یاد بگیرید تو زندگی مردم سرک نکشید امثال شما هستن که میرن سر سفره مردم میشینن بعد بیرون نیومده شروع میکنن به ایراد گرفتن به شما چه ربطی داره که پولداره یعنی باید بخاطر این برنامه وسایلشو جمع میکرد جاش موکت پهن میکرد تا بگین خیلی خانومه هر چند در این صورت هم باز حرف داشتین واسه گفتن!

فاطمه
سه‌شنبه 14 شهريور 1391 - 12:6
4
موافقم مخالفم
 

این خانم محترم به علت هنرپیشه بودن ثروتمند نیستند واز خانواده اصیل وخیلی محترمی هستند که اگر نویسنده بداند بشتر حسادت می کند.

شهراد
سه‌شنبه 14 شهريور 1391 - 12:35
0
موافقم مخالفم
 

حالا گذشته از همه ی بحث ها اصلاً كی گفته كه برنامه‌ی بفرماييد شام اصلی مبتذله؟ اصلاً‌ اين كلمه‌ی مبتذل خودش تو اين سال‌ها بيش‌تر از هر چيز ديگری به ابتذال كشيده شده! جالبه كه تعيير "ماهواره‌ای و مبتذل" رو هم به كار برده! يعنی هر چيزی كه ماهواره‌ای باشه اصولاً مبتذل هم هست. شرط می بندم خود سركار خانم "نويسنده" از پروپاقرص‌ترين بيننده‌های برنامه‌های راستی راستی مبتذل اين شبكه‌هاست. سر زندگيم شرط می بندم! خدا آخر و عاقبت ما را به خير كند كه چه كسانی تو اين مملكت اسم خودشان را گذاشته‌اند نويسنده!

نسیم
سه‌شنبه 14 شهريور 1391 - 19:47
-14
موافقم مخالفم
 

چقدر خوشحالم که میبینم این همه خواننده نوشتند که این متن پر از بخل و کینه است. بسیار متنِ چشم تنگانه ای بود.

بفرمایید شام رو دوست دارم چون نکات مثبت ایرانیها را به قولی "هایلایت" میکند. من از دیدن و تیز دیدنِ نکات بد خسته شده ام. دم آقای بیرنگ گرم .

نسیم
سه‌شنبه 14 شهريور 1391 - 19:47
5
موافقم مخالفم
 

چقدر خوشحالم که میبینم این همه خواننده نوشتند که این متن پر از بخل و کینه است. بسیار متنِ چشم تنگانه ای بود.

بفرمایید شام رو دوست دارم چون نکات مثبت ایرانیها را به قولی "هایلایت" میکند. من از دیدن و تیز دیدنِ نکات بد خسته شده ام. دم آقای بیرنگ گرم .

فرانک
چهارشنبه 15 شهريور 1391 - 3:32
-1
موافقم مخالفم
 

متن را خواندم و واقعاً برای نویسنده سراپا مغرض آن متأسف شدم. این نوشته (و به اصطلاح نقد) سرشار از توهین و نشان دهنده درک و شعور پایین کسی است که ادای آدم های منتقد را در می آورد، در حالی که حتی از الفبای نوشتن نقد هم چیزی نمی داند. خانم نازنین شادپی این شرم آور است که به خودت اجازه می دهی به مقام و جایگاه شغلی یک فرد توهین کنی. تو خودت نویسنده و منتقد درجه یک هست؟!!! فکر نمی کنم اصلاً لیاقت هیچ درجه ای را داشته باشی.

مصطفی
چهارشنبه 15 شهريور 1391 - 13:24
-3
موافقم مخالفم
 
شام ایرانی

کاری به این حرف ها ندارم.فقط میخام بدونم شام ایرانی به مخاطبش چی یادمیده؟چرامهمونی توخونه بازیگرهابایدباشه.چرانبایدیه مخترع یادانشمندهسته ای یایک جانبازروبهتربشناسیم؟چرافقط بازیگرابایدهمه جاباشن؟یعنی کارشون اینقدرمهمه؟

عاطفه
چهارشنبه 15 شهريور 1391 - 21:47
15
موافقم مخالفم
 

من هم واقعا متاسفم اخه این همه حسادت وعقده برای چیه ؟ این خانم فکر میکنه خودش کیه؟ وبه خودش این اجازه رو داده که به این خانم با شخصیت ودوست داشتنی اینطور توهین کنه .واقعا درست نیست که ادم عقده های خودش رو سر یکی دیگه خالی کنه.من فکر میکنم از روی قصد غرض این چرندیات رو نوشته.شرم اوره


پنجشنبه 16 شهريور 1391 - 9:22
3
موافقم مخالفم
 
!

آيا به صرف مبتذل(!)بودن يك اثر ميتوان نقدي به اين سخيفي (كه توهين به خود نقد و شبيه درددلهاي خاله زنكيست) نوشت ؟

آيا براي گفتن حرفي كه شايد حق باشد به كار بردن هر نوع ادبيات و هر نوع تهمت و قضاوتي جايز است؟

طبق كدام اصول نقد ، نقد اثر به نقد شخصيت مي انجامد ؟

لطفا پاسخ دهيد خانم منتقد!

بنفشه
پنجشنبه 16 شهريور 1391 - 9:32
-4
موافقم مخالفم
 

خانم شاد پی شما دقیقا طرز تفکرتون در حد همون مهدکودک هست . تاسف خوردن برای شما , حال شما , تفکر شما دیگه به درد نمی خوره . یعنی حسادت از این آشکار تر ؟ قشنگ تو نقدتون میشه آثار همزاد پنداری و دید و حسادت از اینکه چرا من این خونه , به قول خودتون کلفت و ندارم ...... خیلی بد بختیم که تو منتقد ما هستی . تو در حدی نیستی که راجب خانم لادن طباطبایی بخوای نظر بدی . حتی انقدر هم متوجه نمیشی که یه بازیگر درجه10000000 ( به قول خودت با اون درجه دادنت ) میتونه کلا بچه پولدار باشه . خلاصه اینکه خانم لادن طباطبایی نباید به خاطر آدمایی مثل تو بازیگری و کنار بزاره . چون بی ارزشتر از این چیزایین .

حمیدصارمی
پنجشنبه 16 شهريور 1391 - 12:23
-1
موافقم مخالفم
 

عاقلان دانندو بس


جمعه 17 شهريور 1391 - 17:10
-6
موافقم مخالفم
 

مزخرف

جلال
جمعه 17 شهريور 1391 - 20:28
17
موافقم مخالفم
 

خانم نازنین شاد پی ...

واقعا" متاسفم که منتقد سینمایی مثل شما در این مملکت سعی میکند با بی احترامی خودش را منتقد خوبی جا بزند.

شما بهتر است نون خشک بخری و سبد پاره دست مردم بدی.

آن هم خارج از تهران.

شاید کمی فرهنگ و ادب یاد بگیری.

و تاسف دومم بابت سر دبیر آن مجله که فکر میکنم مثل رئیس های اکثر ارگان های مملکت ما چشم بسته تمامی نامه های کارتابل خودس را امضاء میکند.

امیر
جمعه 17 شهريور 1391 - 22:15
21
موافقم مخالفم
 
نقد

به همطنانم افتخار می کنم که فرق نقد و عقده گشایی رو خوب تشخیص میدن..قسمت نظراتو که خوندم حال کردم. منم مثل بیشتر کسایی که نظر دادن ، از لحن این نوشته ابراز انزجار می کنم.


شنبه 18 شهريور 1391 - 4:37
-20
موافقم مخالفم
 

بظر نقد هم خوب بود و هم بد... بد بود چون لحنی تند و زننده و بی ادبانه داشت و خوب بود چون نشون داد که چرا ما باید تو سرزمینی باشیم که بازیگران معمولی ما اینطوری زندگی کنن در حالیکه خیلی از متخصصین و کارشناسان و تحصیلکرده های ما برای تامین معاش دست و پنجه خرد کنند...یا ای کاش اقای بیرنگ این چیزهارو نشون مردم نمیداد...درسته که سرک کشیدن تو خونه مردم کار درستی نیست ولی من هرجا که تا الان ا مردم کوچه و بازار حرف زدم شنیدم که میگن دید؟؟ این مرئم بدنه اجتماع ما هستند و ما باید به شعورشون و داشته ها و نداشته هاشون احترام بگذاریم و بهشون یاد اوری نکنیم که کلفت و باربیکیو ندارند...

حیما
شنبه 18 شهريور 1391 - 6:14
-3
موافقم مخالفم
 

اشکالی نداره نویسنده ی محترم ، پیش میاد ، فقط از این به بعد سعی کن چیزی رو نقد کنی که نسبت بهش آگاهی داری ، نه با بیسوادی خودت هر چی که به دهنت اومد و هرچی که به ذهن الکنت خطور کرد ، روی برگه بیاری، البته ناگفته نماند که جامعه هم تو این قضیه مقصره ، چون تو رو نا آگاه بار آورده ، و بعد از جامعه خانواده ، خانوادتم واست کاری نکرده که تو آگاه و با سواد بار بیای، واست متأسفم.

سبحان
شنبه 18 شهريور 1391 - 7:15
-10
موافقم مخالفم
 

آدم انتقادم میکنه باید ادب داشته باشه.واقعا زشته که اینطور یه بازیگر رو تخریب کنی.متاسفم برای این همه بی فرهنگی...

محمد
شنبه 18 شهريور 1391 - 11:36
4
موافقم مخالفم
 
متن بی ادبانه نویسنده

خوب این نویسنده هم با ماهواره هم با هنرپیشه های داخلی هم با بیرنگ وهم با.... همه مشکل داره باب درکش کنید حالش خوب نیست!!

این خانم و متنش اصلا ارزش جواب دادن نداره چون هم حالش خوب نیست هم معلومه از چه قماشیه!

خانم لادن طباطبایی هم نباید زیاد اینو جدی بگیره.


شنبه 18 شهريور 1391 - 11:59
-8
موافقم مخالفم
 

واقعا برای نویسنده ی متاسفم !

لیلی
شنبه 18 شهريور 1391 - 12:15
5
موافقم مخالفم
 

چرا زود وپیش پیش قضاوت میکنید عزیز من .اگر حتی بازیگر خطایی هم بکنه چیز غیر قابل بخشیدن نیست. اینطور که این خانم نوشته اند مثل کسی میماند که خصومت شخصی داشته باشد وهیچ دست اویزی جز این حرفها نداشته باشد.مطمعنن اگر حرفهای خانم طباطبایی در برنامه اش گفته میشد این خانم جسارت این کار را به خودش نمی داد.از بین 70میلیون جمعیت هیچ بعید نبود یک نقدتند دربیاید.خانم طباطبایی طلا که پاکه چه منتش به خاکه.بعضی وقتها در تلویزیون ممکن است خانه هنرمندی رانشان دهند اگر انسان عاقل کمی تامل وتعقل کند که ماظاهر رامیبینیم ممکن است خانه پدریش باشد یا ارث باشد یابازحمت بدست اورده باشد دیگر این حرفها رابه زبان نمیاوریم.چه بسا انسانهایی که بدون زحمت ثروت انچنانی را بدست میاورند ولی چون دیده نمشوند محکوم هم نمی شوند.

واقعا متاسفم که تو مملکتی زندگی می کنم که به باربیکیووتراس یه نفر حسودی میکنیم و شخصیت ادمارو خیلی راحت لکه دار می کنیم.
شنبه 18 شهريور 1391 - 14:33
3
موافقم مخالفم
 
ساناز
شنبه 18 شهريور 1391 - 18:12
-4
موافقم مخالفم
 
خانم لادن طباطبایی

خانم شادپی شما که یه تراس با ده تا گلدون و یه باربیکیو کنارش انقدر چشمتونو گرفته چرا اینهمه پله و بی آسانسوری خونه ی خانم طباطبایی به نظرتون نیومد؟؟؟ منم برخورد ایشون با خانم ویدا رو دوست نداشتم، اونجایی که با آقای بیرنگ بحث می کنم، نمی کنم، می کردند حوصلمو سر برد اما دوست نداشتن رفتار دیگران، مجوزی برای توهین و تحقیرشان نیست. ما برای قضاوت یکدیگر بسیار کمتر از آنچه که فکر می کنیم صلاحیت داریم چون شناخت هایمان از همدیگر اندک است، چون همه ی آدم ها و اتفاق ها از صافی ذهن و باورهای ما عبور می کند، چون تحلیل انسان ها با توجه به شخصیت شان، طبقه ی اجتماعی شان، گذشته وحال زندگی شان، شغل شان و فضای جامعه ای که در آن زندگی می کنند نیازمند دانشی است که قریب به اتفاق همه ی ما فاقد آنیم!

فقط به نظرم می آید که یکی ازسبب های این حسدها و تنگ نظری ها که امروزه در اجتماع بیداد می کند احساس بی عدالتی است که از اختلاف طبقاتی ناشی می شود و درمانی ندارد جز کار و درآمدی مکفی که با آن راحت تر روزگار بگذرانیم، شاید اینگونه با هم مهربان تر شویم...

امیررضا
شنبه 18 شهريور 1391 - 21:56
-7
موافقم مخالفم
 

خانم شادپی حسادت رو کنار بذار شاید شما تا حالا خونه یه آدم پولدارو ندیدی که اینجوری قضاوت میکنی یه کم با آدمای بالاتر از خودتم رفت و آمد کن که اینقدر یه خونه ساده به چشمت یه خونه رویایی نیاد.... برات متاسفم که اسمتو یه منتقد گذاشتی؟

شیوا
شنبه 18 شهريور 1391 - 23:2
8
موافقم مخالفم
 
جوابیه به مقاله ی بفرمایید مهد کودک

خانم شاد پی :کلفت بودن ،بازیگر درجه ی 7و8 بودن شرافت دارد به منتقدی سیاه دل و بی سوادی مانند شما.

شاید اگر در رسانه ی عمومی از خانم لادن طباطبایی عذر خواهی رسمی کنید، ذره ای از زشتی عمل شما کاسته شود و از خدا طلب بخشش کنید.

چون شما منتقد هستید برنامه های ممنوع ماهواره را نگاه میکنید؟؟!

طغرل کیست؟؟؟!!!!!!!!

این شما هستید که از نقد کردن باید خداحافظی کنید چرا که نقد کردن ظرفیت بالایی میخواهد.

محمدرضا
يکشنبه 19 شهريور 1391 - 8:26
-6
موافقم مخالفم
 

مقاله جالبی بود .

این خانم یه هنرپیشه دست دوم هم نیست .

توی برنامه 7 دست از خود نمای برنداشت و همه فهمیدم بچه اش خارج درس می خونه و تازه صداش دورگه همه شده .

بهاره
يکشنبه 19 شهريور 1391 - 11:53
3
موافقم مخالفم
 

واقعا برای شما متاسقم امثال شما باعث شده برنامه های تلویزیون ایران تا این حد مزخرف بشه بهتر افکارتونو کمی به روزتر کنید و عقاید شخصیتونو به دیگران تحمیل نکنید.

مونا
يکشنبه 19 شهريور 1391 - 19:24
-5
موافقم مخالفم
 

با عرض پوزش این نوشته بیشتر از آنکه انتقادی به یک برنامه داشته باشد محل تخلیه کمبودهای یک به ظاهر نویسنده شده که البته ادبیات توهین آمیز این متن همگونی خاصی با نوع ادبیات سران مملکتمان در این روزها دارد که باب اینگونه بی در و پیکر صحبت کردن و نظر دادن به کار دیگران راباز کرده اند.خانم محترم این برنامه مثل همه برنامه هایی که در این روزگار ساخته می شود دارای انتقادهایی است ولی شما به عنوان یک نویسنده متاسفانه هنوز عدالت در صحبت را یاد نگرفته اید و این که باید انتقاد با رعایت خقوق افراد باشد.مضاف بر این که حتی اگر ایشون کسی را برای کمک در خانه شان داشته باشند یکی از حقوقی که اسلام برای زن قرار داده این است که بتواند کنیز داشته باشد و اگر در عرف جامعه این مطلب وجود ندارد ولی با متن اسلام مقایرتی ندارد.لطفا در مورد نوع انتقادتان تجدید نظر کنید چون این نوع صحبت شایسته یک زن مسلمان ایرانی نیست

ليلي
يکشنبه 19 شهريور 1391 - 21:43
-2
موافقم مخالفم
 
چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟

آخر چرا بايد كسي كه اسم خود را منتقد ميگذارد اينقدر بي ادب و حسود باشد!!!!!!خودتو سريع به يه روانپزشك نشون بده [...]

مهدی
يکشنبه 19 شهريور 1391 - 22:15
2
موافقم مخالفم
 

من یه نگته جالب رو متوجه شدم... این خانم منتقد توی فیسبوک جزء ادلیست دوستان بیژن بیرنگ هستند !

امیر سالار
دوشنبه 20 شهريور 1391 - 9:39
-5
موافقم مخالفم
 

کاری ندارم که این نقد تند نوشته شده یا نه، حرفم اینه که سر کار خانم طباطبائی باید می دونستن که اولین و ابتدایی ترین شرط برای شرکت توی همچین برنامه ای همون "غذا درست کردنه"! نه اینکه نیم ساعت وقت برنامه رو با ادا و اصول های بی مزه و غیر منطقی مثل "من دست به سیاه و سفید نمی زنم" و فلان و بیسار بگیرن.

فرشته
سه‌شنبه 21 شهريور 1391 - 14:24
-7
موافقم مخالفم
 
تشکر

از اذری صحبت کردنتان در برنامه شام ایرانی لذت بردیم

احسان
سه‌شنبه 21 شهريور 1391 - 14:54
5
موافقم مخالفم
 

تا آدم های خاله زنکی مثل این منتقد نادان وجود دارند که با اراجیف خود نه تنها نقد بلکه اخلاق را زیر سوال میبرند چشم هنرمندان خون است.

دریغ از ذره ای خرد...

بيتا
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 13:32
2
موافقم مخالفم
 

واقعا برات متاسفم .از اين كه هم وطني مثل تو دارم متاسفم

الهه
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 6:34
19
موافقم مخالفم
 

چقدر مغرضانه

اتفاقا دمش گرم . واقعا لذت بردم از ديزاين خونه خانم طباطبايي.

اتفاقا يه بازيگر قوي هستن و فكر كنم ايشون از پيدا شدن رقيب براي بفرماييد شام ناراحت شدن

حامد
پنجشنبه 23 شهريور 1391 - 14:6
-3
موافقم مخالفم
 

نویسنده ... شما کی هستیکه حرفتو به مردم تحمیل میکنی.واقعا عقده ای هستی وملت مارو امثالی مثل تو خراب کردن

الهه
شنبه 25 شهريور 1391 - 16:24
2
موافقم مخالفم
 

من واقعا برای این خانم به اصطلاح منتقد و نویسنده متاسفم...... معلومه این خانم عقده تراس تو دلش مونده.......... خانم لادن طباطبایی بیشتر از قبل دوستت داشتم و دارم.

سارا
يکشنبه 26 شهريور 1391 - 10:9
1
موافقم مخالفم
 

بی تربیت بی ادب بی سواد و بی شخصیت

نقد داری داشته باش تو داری فحش میدی هنوز مفهوم نقد رد متوجه نشدی متاسفم برات

اشرف
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 10:53
5
موافقم مخالفم
 

وای من نمی دونم کسی که اینو نوشته تا چه حد می تونه کمبود داشته باشه والا خود من عاشق شام ایرانی ام و همیشه می گیرم اونم اورجینال..... خانم طباظبایی چرا شما خداحافظی کردید یعنی این قدر براتون مهم بود حرف این آدم بی سواد؟؟؟

وای جقدر کشورمون رو به تنزله....

لیلا
دوشنبه 27 شهريور 1391 - 15:18
-4
موافقم مخالفم
 
ادامه ساخت بفرمایید شام

با سلام من هر 8 برنامه رو دیدم خیلی خوب بود خیلی خیلی خوشمان آمد و از بازیگرانی که شرکت کرده بودند تشکر میکنم با دیدن این فیلم ها حالا خیلی احساس راحتی میکنم با بازیگران . و این خانم اگر شهامت و عرضه دارن تو برنامه شرکت کنند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امیدوارم ادامه داشته باشد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غفاری
سه‌شنبه 28 شهريور 1391 - 9:17
-6
موافقم مخالفم
 
نقد یا توهین

سه‌شنبه 28 شهريور 1391 - 9:26
-6
موافقم مخالفم
 

اساسا میدانید نقد کردن یعنی چه؟ کلمه کلفت در شان کدام ایرانی است که شما دم از سبکی و...... میزنید انقدر اشخاص متمول هستند که معلوم نیست از کجا آورده اند چراشما منتقدشان نیستید . بدا به حال هر کسی که شما به خانه اش میروید چون هر چه دارد به نظر شما خودنمایی است جمع کنید این خاله زنک بازیهارا .

ناشناس
چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 7:25
2
موافقم مخالفم
 
شام صد در صد ایرانی

چقدر این نویسنده یا بهتره بگیم نقاد خودش رو ترکونده تا یه همچین چیزی نوشته

در مورد پیام بازرگانی و .. که کاملا درسته

اما در مورد ثروت بازیگران ما تصور دیگه ای داشتیم

والله ما فکر می کردیم این بازیگرا خیلی بیش از اینا دستشون به دهشنشون برسه

خونه لادن و سحر همچین هم چیز ویژه ای نبود که باعث ترویج فرهنگ تجمل گرایی بشه

والله همین مردم معمولی هم همچین خونه زندگی هایی دارن

در هر صورت این نوشته به جای آتیش زدن به این کارگردان و این مجموعش بهتر بود که با دید دلسوزانه تری نقدش رو پی می گرفت

منتقدهای ما کی می خوان یاد بگیرن که نگاه کارشناسانه رو جایگزین نگاه شخصی و افراطیشون بکنن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ایران
چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 14:42
-1
موافقم مخالفم
 
دوست دار درستی و پاکی

من زحمات دوستان را دیدم و هیچگونه بی ارزشی، توهین و یا اینکه فخر فروشی در کار باشد ندیدم ولی در نوشته های این دوستمان این مسائل زشت را دیدم چرا باید یک انسان اینقدر حسادت کند. اگر شما خانه ای بزرگ با بالکن ندارید و یا اینکه در خانه تان باربیکو ندارید. خوب دلیلی ندارد که بقیه هم نداشته باشند. من می دانم که این دوستان بسیار در کارشان زحمت کشیده اند و همه این دوستان بسیار در کارشان حرفه ای هستن من از این عزیزان کاملا حمایت می کنم و از این برنامه شان تشکر می کنم . این که باز هم به خوبی بکارشان ادامه بدهند تا این افراد از حسادت .... و بسیار خوشحالم که خانم طباطبایی این قسمت را زیبا اجرا کردن و ما را به حریم خانه شان راه دادن امیدوارم که برنامه های زیباتری از ایشان ببینیم و به حرف یک موجود ناراحت و حسود اصلا خود را ناراحت نکنند چون این افراد در حد شما نیستند با تشکر از آقای بیژن بیرنگ دوستان داریم. ا.ا.

سیامک
سه‌شنبه 11 مهر 1391 - 15:31
2
موافقم مخالفم
 

درسته کپی برداری بود و مخصوصا سری دوم اش خیلی بی مزه بود ولی در جایی برنامه های تلویزیون ما اینقدر بی کیفیت و پوچ هستند باید از امثال آقای بی رنگ تشکر کرد و به شما گفت که: «گر تو بهتر می زنی بستان بزن»

سمیه
دوشنبه 17 مهر 1391 - 7:4
9
موافقم مخالفم
 

میرزا بنویسایی که واسه دوزار آبروی دیگران رو دستمایه قرار میدن چطورن خانم شادپی نسبتا محترم؟؟

منتقد
چهارشنبه 19 مهر 1391 - 16:12
-6
موافقم مخالفم
 

به نظرمن نقدبدی هم نبوده بابا این هنرپیشه ها دیگه شده بت ول کنید این لوس بازی هارو

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���