دانلود

انتهای خیابان هشتم :: سينمای ما ::


   



  خلاصه داستان:

نيلوفر و خانواده‌اش بايد ظرف 3 روز مبلغ سنگيني را جور كند، اما هرچه زمان مي‌گذرد، نيلوفر متوجه مي‌شود كه سرنوشت ديگري پيش روي اوست. در اين بين اتفاقاتي مي‌افتد و ...



      انتهای خیابان هشتم     

کارگردان:   علیرضا امینی
...
نویسنده:   عليرضا اميني، محمد باغباني
...
سال توليد:   1389
...
بازیگران:   ترانه عليدوستي، صابر ابر، حامد بهداد، محمدرضا غفاري، مهدي ماهاني، بيتا بيگي، خسرو شهراز، احسان عيوض‌نژاد، اولدوز منصور، رضا دهقاني‌ساماني، محمد همايون‌‌پور، الهه حصاري
...
سایر عوامل:   تهيه‌كننده: سيد جمال ساداتيان مدير فيلمبرداري: مرتضي غفوري موسیقی: علیرضا کهن دیری دستيار اول كارگردان و برنامه‌ريز: علي تيموري دستيار دوم كارگردان: عليرضا لنگرودي منشي صحنه: آناهيد روستا طراح صحنه و لباس: منصوره يزدان‌جو طراح گريم: ايمان اميدواري صدابردار: محمود خرسند مدير توليد: مجتبي متولي عكاس: سيد جواد سيدي مدير روابط عمومي: آرامه اعتمادي تدوين: مهدي حسيني‌وند
...
     
سینما ها:   مجتمع سينمايي قلهك - اريكه ايرانيان - عصرجدید - آزادی - پردیس زندگی - پردیس ملت - فرهنگ - مركزي - بهمن - ايران - موزه سينما - جوان - ماندانا - كيان - جي - برج ميلاد



+ مجتمع سينمايي قلهك


آدرس: شريعتي - ابتداي خيابان يخچال
تلفن : 22643553  

+ آزادی

آدرس: خیابان بهشتی، ابتدای خالد اسلامبولی
تلفن: 9-84480
سانس: 30/11-30/13-30/15-30/17-30/19-30/21
(دوشنبه و پنج شنبه سانس فوق العاده 30/23)

+ اریکه ایرانیان

آدرس: شهرک غرب، بلوار فرخزادی
تلفن: 2-22370001
سانس: 15/14-15/16-15/18-15/20

+ فرهنگ

آدرس: خیابان شریعتی، قلهک
تلفن: 22601205
سانس: 12-18-20-22

+ پردیس ملت

آدرس: خیابان ولیعصر، ابتدای نیایش
تلفن: 23162
سانس: 30/13-30/15-30/17-30/19-30/21

+ پردیس زندگی

آدرس: بلوار فردوس، خیابان اباذر
تلفن: 44014251
سانس: 13-30/16-15/20-22

+ ایران

آدرس: شریعتی، روبروی بهار شیراز
تلفن: 77538711

+ موزه سینما

آدرس: سه راه زعفرانیه، باغ فردوس
تلفن: 22723535
سانس: 17-21

+ ماندانا

آدرس: تهران نو، سی متری نارمک
تلفن: 774109802
سانس: 45/12-15/16-45/19-30/21

+ جی

آدرس: خیابان سی متری جی
تلفن: 66630940
سانس: 45/11-30/13-15/15-17-45/18-30/20


...
     
     


اخبار مرتبط
       

نظرات

سهیل
يکشنبه 28 اسفند 1390 - 13:11
23
موافقم مخالفم
 

فیلم فوق العاده ای بود بی نهایت لذت بردم. فقط فکر می کنم 5 دقیقه انتهایی فیلم سانسور و حذف شده ای کاش فیلم را به طور کامل نشان می دادند

آرین
يکشنبه 28 اسفند 1390 - 15:20
-3
موافقم مخالفم
 

شک بزرگ بود...

هر چند که از هفت دقیقه تا پاییز خیلی بهتر بود و گاف های اعصاب خوردکنی اونهم نداشت ولی قشنگ معلوم بود که رو چیزهای ریزم خیلی حواسش بوده اونقدر که می خواسته هیچ ضعفی نداشته باشه فیلمش.از ساعت نیلوفر گرفته تا گوشی و سیم کارت اعتباری....

بی صبرانه منتظر ویژه برنامه سی نمای ما هستم برای این فیلم که به جرئت بسیار با ارزش بود و ارزشش از بارها دیدن هم بیشتر است....

محسن
سه‌شنبه 1 فروردين 1391 - 21:55
7
موافقم مخالفم
 

با سلام.اگر کسی از عوامل فیلم نظر منو میخونه تورو خدا کمک کنید فیلم تو مشهد اکران بشه چون دارن جلوشو میگیرن.

سامی پورعلی
پنجشنبه 3 فروردين 1391 - 19:1
-6
موافقم مخالفم
 
عالـــــــــــــی

فیلم فوق العاده ای بود ... فیلنامه آدمو غافلگیر میکنه , مو به تن آدم سیخ میشه کارگردانی فیلم هم فوق العاده بود ....

بازیگرا هم که تک تکشون عالی بودن ...

yazdan
جمعه 4 فروردين 1391 - 22:1
-12
موافقم مخالفم
 
زیبابود

فیلم جذاب ودیدنی بود .بازی آقای بهداد هم فیلم رازیباتر نشان داده بود


شنبه 5 فروردين 1391 - 21:45
25
موافقم مخالفم
 

فیلم خوبی نبود هرچند از هفت دقیقه تا پاییز بهتر بود اما مسائلی مثل وام دیه (قتل عمد که دیه نداره) پرداخت مبلغ 100 میلیون بابت خود فروشی و معامله ای که موسی با بچه و اسب انجام میده و... نشون میده فیلم نامه در خوش بینانه ترین حالت سر صحنه شکل گرفته همچنین بازی های در حد فاجعه ی حامد بهداد و مهدی ماهانی صداگذاری خیلی بد (برای نمونه باز شدن فرش قرمز) کارگردانی همه سکانس های مربوط به بهداد و ماهانی!

تنها نقطه قوت فیلم بازی های تاثیرگذار ترانه علیدوستی و صابر ابر بود(که تازگی هم نداره) و ایده اولیه خوب قصه!

این خوبه که فیلم سازای ما تحت تاثیر درباره الی و جدایی نادر از سیمین به آسیب های اجتماعی بپردازن اما بهتره اول «آن» نهفته در این دو شاهکار اصغر فرهادی رو پیدا کنن!

صبا
يکشنبه 6 فروردين 1391 - 1:32
-4
موافقم مخالفم
 

فکرمیکنم خیلی باید فیلم عالیی باشه از کارگردان خوبش اقای امینی ونویسنده نازنینش اقای باغبانی میشه سرنخ گرفت وبازیگران عالیش اقای بهداد/ابروخانم علیدوستی ...

sina
سه‌شنبه 8 فروردين 1391 - 12:26
6
موافقم مخالفم
 

تو رو خدا کاری کنید مشهد اکران بشه .خواهش میکنم

مهدی
جمعه 11 فروردين 1391 - 1:56
10
موافقم مخالفم
 

سلام

به قول مرحوم حسین پناهی عزیز که میگه ، ما دیر آمده ایم ، دیر و به ناچار حدس میزنیم و شرط می بندیم و . . .

واقعا قسمت قشنگ فیلم بودش ، اون جایی که اون پسر رفیق حامد بهداد ، داره پوکر بازی میکنه و باید برنده بشه !

حداقل خدا رو شکر فیم هفت دقیقه تا پاییز نیستش علی رغم این که قسمت هایی از اون فیلم حذف شده بود و یا آخرش عوض شده بود .

یکی از اشکالات فیلم این که فیلم دقیقا از اونجایی شروع میشه

که پول از طرف کشمیری داده نمیشه ! ( که معلوم نیست چرا زد زیرش که اتفاقا مهم هستش ولی خب حالا به هر دلیلی بگذریم ) قسمتی از فیلم وقتی ترانه علیدوستی رو پله های مترو خمیازه میشکه واقعا ، حس فیلم بودش !!!

آدم های تو فیلم و باز دوستای این آدم ها و رابطه های اون ها خیلی مبهم و گنگ هستن

از اون دوست ترانه علیدوستی که اینقد به اونا نزدیک که بابای اون میگه ، بابا ،یا زن سابق بهداد یا اون زن دیگه که بچه رو میخواد و میبره که نفهمدم خریدش بچه رو ، یا همینجوری داد بهش که اگه خرید میتونست جور شدن قسمتی از پول رو به دوستاش بگه بهداد و اون آأمی که مدام تو کوچه پرسه میزدش نفهمیدم کی بودش که چند بار هم نشون داده شد !

یه فیلم پر از آدم با رابطه ها و معرفی های نامعلوم و نامفهوم

یه چیز دیگه هم تقریبا الان داره تو همه فیلم ها جا میفته ، داشتن یه پدر پیر و علیل و کپسول اکسیژن به دست !!!!

واقعا مثلا الان اون بابا نبود چی میشدش ؟؟!!!

یکی از شخصیت های اصلی فیلم ، صابر ابر هستش که مثل همیشه انتظارات همه رو برآورده کردش با بازیش

اما متاسفانه در قسمت آخر فیلم ، وقتی که هر کی به نحوی شروع میکنه به قمار با زندگیش ، برای این شخصیت هیچی نوشته نشده بود ، نقش کلا میره رو هوا و فقط یه کناری می مونه

در حالی که مثلا یه نقش تو سایه که دوست حامد بهداد باش میاد و یه جورایی یکی از 3 ضلع فمار میشه و یه قهرمان !!!

و در آخر هم دعا میکنیم که اصغر فرهادی بالاخره برای یکی از فیلم هاش یه پایان معلوم بزاره تا بلکن ، کارگردان های محترم هم اینجوری تشویق بشن برای ایده پردازی خودشون !

saeed
دوشنبه 14 فروردين 1391 - 16:23
-6
موافقم مخالفم
 

يك فيلم بد و دوباره يك بازي بد از حامد بهداد

رضا
چهارشنبه 16 فروردين 1391 - 23:13
-9
موافقم مخالفم
 
ضعیف

اگه میخواین تو همون 10 دقیقه اول فیلم از بابت پولی که واسه بلیط دادین پشیمون بشین، گزینه واقعاً مناسبیه!

بازیهای ضعیف، داستان پر از سوراخ و بی سر و ته و ...

کلاً یه بنجل به تمام معنی مثل فیلم قبلی آقای به اصطلاح کارگردان "هفت دقیقه تا پاییز"


پنجشنبه 17 فروردين 1391 - 15:31
6
موافقم مخالفم
 

مهدی جان تو فیلمای فرهادی فقط شهر زیبا پایان نا معلوم داره نمیشه به پایان باز گفت پایان نا معلوم یا پایان گنگ. تازه درباره الی که پایانش بسته است پایان جدایی... شبیه پایان بازه فقط چهارشنبه سوری پایان باز داره. حالا اگه نظرت فرق می کنه اشکالی پیش نمیاد فقط مهم اینه که پایان باز با نامعلوم فرق داره!!!

مژگان
پنجشنبه 17 فروردين 1391 - 20:11
22
موافقم مخالفم
 

حامد بهداد بازیگربسیارخوب وحرفه ای است

سهیل
جمعه 18 فروردين 1391 - 0:23
15
موافقم مخالفم
 

آقا مهدی فیلم پایان معلومی داشته ولی دچار سانسور شده در انتهاث فیلم هم صابر ابر پمپ بنزین را به آتش می کشه و هم ترانه علیدوستی دست به خود فروشی می زنه

اینجوری که فیلم اکران شده نه تکلیف صابر ابر مشخص می شه و نه تکلیف ترانه علیدوستی پرداخت نشدن پول توسط کشمیری هم احتمالاً بر میگرده به پدر نیلوفر که به نظر می رسه شخصیتی سیاسی است و گر نه دلیلی نداشت که نه شناسنامه و نه کارت ملی داشته باشه

نیلو
جمعه 18 فروردين 1391 - 11:23
-7
موافقم مخالفم
 

پایان جدایی ... که باز نیست کاملا" هم معلومه .به نظرم اصلا" جالب نیست که کارگردان های دیگرو بخاطر موفقیت بزرگ فرهادی به طور کلی نادیده بگیریم.

مهشید
جمعه 18 فروردين 1391 - 21:47
-7
موافقم مخالفم
 

مزخرف


شنبه 19 فروردين 1391 - 16:33
4
موافقم مخالفم
 

آقا سهیل بحثی در مورد پایان فیلم وجود نداره پایان فیلم مشخصه حتی تو همین پایان سانسور شده هم مشخصه صابر ابر خودکشی می کنه (یه صدای انفجار ناشیانه وقتی داریم نیلوفر رو می بینیم روش گذاشته!) موضوع اینه که کنش و واکنش های شخصیت ها منطق دراماتیک نداره جالب اینه که خود امینی دیشب تو برنامه هفت گفت اصلا واسش مهم نبوده (عذر بدتر از گناه)! البته این پایان از پایان مورد نظر امینی خیلی بهتره هر چند تاثیر زیادی رو کیفیت فیلم نداره!

علی سیف
دوشنبه 21 فروردين 1391 - 11:11
-1
موافقم مخالفم
 

فیلم خیلی خوب شروع شد شخصیتا به خوبی معرفی شدن ولی به نظر بنده از اونجایی که قصه باید مارو به دنبال خودش میکشید اون توانایی رو نداشت. و چیزی که از همه بیشتر تو ذوق میزد پلانای شلوغ پلوغ بود. ما باید بحران رو تو فیلم درک کنیم دلیلی نداره ما بیشتر از شخصیتای فیلم دردمون بیاد.

مرتضی
پنجشنبه 24 فروردين 1391 - 13:4
-17
موافقم مخالفم
 

خوب بود ولی در مقایسه با هفت دقیقه تا پاییز زیاد جالب نبود

مهدی
جمعه 25 فروردين 1391 - 13:6
-1
موافقم مخالفم
 

سلام

یکی از دوستان متاسفانه اسمش رو نمیدونم خوب گفتش پایان باز با نامعلوم فرق داره ، حرفتون درست ، فرهادی رو مثال زدم چون اگر هم پایان نامعلوم به قول شما یا پایان باز ، به قول شما ، برای بعضی از فیلمهاش میزاره خب این کار رو خوب انجام میده

چه جوری بگم یه مثال همین الان یادم افتادش ، شاید بگی ربطی نداشته باش فقط اسمش رو میگم اونم فلیم مخمصه هستش !

حتما دوستان فیلم رو دیدن ، منظور من از پایان دقیقا همین . فیلم به اون خوبی و پایان به اون بی نظیری ! به نظر من دلیل نداره برای هر فیلمی پایان باز یا مثلا نامعلوم گذاشته بشه . البته خب نظر دیگه .

البته آقا سهیل گفتن که فیلم دچار سانسور شده تو پایان بندی که متاسفانه من اطلاعی خب نداشتم و اون چیزی رو که دیدم رو ، دربارش نظر دادم .

خانم نیلو هم گفتن نادیده گرفتن دیگر کارگردان ها . اصلا بحث نادیده گرفتن نیستش ، بیشتر حرف روی نوآوری تو چنین سبک هایی هستش .

_________________________________________________

جدا از تمامی این جرف ها چنتا سکانس بودش که واقعا دوست داشتم

یکی از اون صحنه ها ، که واقعا نمیدونم چه جوری باید تبریک گفتش به ترانه علیدوستی به خاطر بازیش ، صحنه تحویل گرفتن

وسایل برادرش و بعدش بغل کردن کفش ها و . . . .

خیلی خیلی خیلی عالی بودش

neda
دوشنبه 28 فروردين 1391 - 0:46
1
موافقم مخالفم
 
عالییییییییییییی

به نظر من نسبت به خیلی از فیلمهای جشنواره خوب کار شده بود من و همسرم دوبار برای دیدن فیلم رفتیم و هر دو بار برامون جذاب بود" ممنون از همه ی عوامل....


دوشنبه 28 فروردين 1391 - 21:3
1
موافقم مخالفم
 

خوب بود ولی خیلی سوال تو ذهن آدم ایجاد میکرد.مگه سعید در حق موسی چکار کرده بود که حاضر شد دخترشو به اون خانوم بفروشه؟؟؟؟زنی که موسی بهش میگه بچم پیشت بمونه خراب میشه!!!!!!یا مگه همسرش چکار کرده بود که گفت میخوام زجر بکشه؟؟؟؟(شاید معتاد بود)شایدم سانسور های فیلم زیاد بوده

حامد
چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 12:24
-2
موافقم مخالفم
 

فیلم بی نظمی بود و بهداد هو طبق معمول ادا در میاورد و نکته مثبت فیلم فقط ترانه علیدوستی و صابر ابر بود

هر كس بجز فراستي
چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 14:41
0
موافقم مخالفم
 

كاش اول فيلم يه فلش بك ميزد عقب تا جريان قتل رو نشون ميداد

چون يه دفعه آدمو انداخت تو جريان و آدمو سردرگم ميكرد

سانسور نشده فيلم بود بهتر بود

در كل فيلم قشنگي بود

معین
چهارشنبه 30 فروردين 1391 - 23:19
4
موافقم مخالفم
 

فیلم خیلی خیلی معمولی بود. ملقمه ای از سکانسهای چند فیلم هالیوودی، فیلم نامه معمولی و بازیهای معمولی. این وسط فقط صابر ابر فوق العاده بود مثل همیشه!

عباس
شنبه 2 ارديبهشت 1391 - 14:4
-4
موافقم مخالفم
 
عالييييييي

خيليم عالييييييييييييييييييي

محمد
يکشنبه 3 ارديبهشت 1391 - 21:12
1
موافقم مخالفم
 

مهدی جان باهات موافقم فیلم خوبی رو مثال زدی همین مخمصه زمانش دو ساعت و چهل و پنج دقیقه است اما به قدری فیلم جذبه داره که آدم خسته نمیشه از دیدنش! همه لحظات فیلم دارن پایانشو پی ریزی میکنن. بیشتر از هر چیزی به فیلم نامه فکر شده مثلا تو اون سکانس بی نظیری که نیل مک کالی و وینسنت (دنیرو و پاچینو) تو رستوران رو بروی هم قرار می گیرن کلی اطلاعات درباره شون به بیننده منتقل میشه. کل این سکانس شاید دو دقیقه هم نشه اما انتهای ... تو کجای فیلم نصف این سکانس دو دقیقه ای شخصیتاشو معرفی می کنه؟ پایان فیلم هرچی باشه نمی تونه پایان خوبی باشه چون داستان می لنگه. نمیشه از یه داستان و از یه قصه گویی پیش پا افتاده و... به یه پایان خوب رسید. پایان پدر خوانده 1 رو بذارین جای پایان پدر خوانده 3 مطمئنا دیگه پایان خوبی نیست چون پدر خئانده 3 فیلم خوبی نیست!!!!


دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 13:14
6
موافقم مخالفم
 

ندیدم ولی عشقم کشید نظر بزارم

نیما
دوشنبه 4 ارديبهشت 1391 - 20:26
4
موافقم مخالفم
 

نشون دادن جریان قتل کمکی به بهتر شدن روند داستان نمیکرد بهتر بود بیشتر به روابط آدمای قصه با قاتل متمرکز میشد

نگار
سه‌شنبه 5 ارديبهشت 1391 - 22:11
2
موافقم مخالفم
 

عالیییییییییییییییییییییییییییییییی

فریبا
پنجشنبه 7 ارديبهشت 1391 - 0:8
3
موافقم مخالفم
 

این فیلم رو دیدم و هر روز که ازش میگذره از جذابیتش برام کاسته میشه

با نظر منتقد خوبی مثل سعید قطبی زاده تو مجله ی فیلم که راجع به این فیلم حرفهایی زده کاملا موافقم

بازی همه ی شخصیت ها عالی بود بجز بهداد که دیگه کاملا تصنعی بازی میکرد.

به نظرم کارگردانی و فیلمنامه هردو مشکل داشت حتی اگه اون صحنه های سانسور شده رو هم اضافه کنیم باز یه جاهایی از کار می لنگه.

به نظرم علیرضا امینی بعد از 7دقیقه تا پاییز تو این کار یه ذره افت کرده.

این فیلم بغیر از بازیهای درخشانش...برام معمولی بود

javad
جمعه 8 ارديبهشت 1391 - 22:15
-2
موافقم مخالفم
 

به جر باری باریگر نقش پریسا فیلم زیبا و کار شده ای بود.ار دیدنش لذت بردم

الناز
يکشنبه 10 ارديبهشت 1391 - 23:49
-10
موافقم مخالفم
 
انتهای خیابان هشتم

حیرت اور بود.فقط قربانی سانسور لعنتی

qwert
پنجشنبه 14 ارديبهشت 1391 - 20:38
-7
موافقم مخالفم
 

فیلم قبلی شون تقلید "در باره الی " بود. این هم باید تقلید "جدایی"

باشد. واقعا متاسفم.

افشين
شنبه 16 ارديبهشت 1391 - 16:1
-2
موافقم مخالفم
 

خوبه كه بعضي ها يه اسم اصغر فرهادي ياد گرفتن! بنده خدا تا قبل از درباره الي كمتر كسي بود كه از فرهادي و قابليت هاي ايشون حرفي بزنه و خوبه كه بعضي ها درباره الي رو ديدن!

در قابليت هاي اصغر فرهادي شكي نيست ولي شما دارين انتهاي خيابان هشتم و نقد مي كنين يا از اصغر فرهادي مي گين!؟

هر كارگرداني خط خودشو داره و سبك و سياق خودش.

فيلم مسلما كم و كاستي هايي داشت و به نظرم اگه سانسور نمي شد و دست كارگردان بيشتر باز گذاشته مي شد خيلي بهتر از اينها به نظرم مي شد از آب در بياد، انتهاي خيابان هشتم در كل مثل هفت دقيقه تا پاييز فيلم قابل قبولي از عليرضا اميني بود ولي از اين بابت حيف كه مي شد خيلي بهتر از اينها باشه.

بازي بهداد مثل هميشه فوق العاده در كنار صابر ابر، ترانه عليدوستي

محمد
چهارشنبه 20 ارديبهشت 1391 - 19:12
-1
موافقم مخالفم
 

افشین جان کسی انتها... رو با فیلمای اصغر فرهادی مقایسه نکرد اما چون فیلم ساز بعد از دیدن درباره الی مسیر فیلم سازیشو تغییر داده نا خود آگاه پای فرهادی هم میاد وسط!!! پس امینی سبک و سیاق خاصی نداره که با خودش مقایسش کنیم. فیلم هم که همش کاستیه کو نقطه قوت؟؟؟ بازی بهداد هم که مثل بیشتر مواقع ضعیف و اغراق شده بود!!!

میلاد
پنجشنبه 21 ارديبهشت 1391 - 18:32
6
موافقم مخالفم
 

ی ایده ی خیلی خوب دلنشین کارگردانی متوسط اما فیلم نامه ای پر از رابطه ها و تیپ ها ی مبهمی از جمله بهداد در کنار بازی زیبا و تاثیر گذار ابر و علیدوستی . بعضی دوستان حرف های خوب و منطقی داشتن مث مهدی / پایینیه یزدان / پایینیه ندا ک اسم نداشتن

در ضمن فرهادی و فیلمشو فقط با خودش مقایسه کنید نه اینکه الگوی امینی

zahra rahimi
شنبه 23 ارديبهشت 1391 - 23:17
-8
موافقم مخالفم
 
درموردفیلم

درسته فیلمو ندیدم ولی هر جا حامدبهداد باشه دیگه محشرمیشه...

mehdi pori
چهارشنبه 22 شهريور 1391 - 16:59
-3
موافقم مخالفم
 

سلام فیلم عالی بود واسه اولین بار بازی حامد بهداد ضعف داشت.ولی بدترین قسمت تموم شدن بی معنی اون بود من که نفهمیدم اخرش چی شد

hamid saw
چهارشنبه 29 شهريور 1391 - 1:21
-4
موافقم مخالفم
 

فیلم عالی بود

هر کی میگه این چه فیلمی بود ما نفهمیدیم چرا این سکانس اینطوری شد آخرش چی شد و چی میشه و .......

فیلمو خوب ندیده شما فقط باید رو پدر نیلوفر تمرکز کنید پدره که حرف نمیزنی درحقیقت حرفی نداره که بزنه تو حرف نزدناش حرفی است حرف کارگردان و پیام فیلم تو شخصیت پدر نیلوفر هست فقط متوجه کاراکتر اون باشید به تمام سوالاتون می رسید این که اون کیه سر کوچه وای میسته و چرا وام ندادن و.....

امینی زیرکانه از پدر نیلوفر استفاده کرد اتفاقا پدر این فیلم خیلی جایگاش درست تر از بقیه هست اصلا دیه و خودفروشی و خودکشی و قمار و مسابقه بوکس همه همه ما را به مسببش میرسونه مسبب همه این کارها یک واژه است که با پیگیری پیشینه پدر نیلوفر به آن می رسید

فیلم یه جاهایی اساسی مشکل داره منکر نمیشم شایدم ممیزی شد نمونش علاقه افراطی موسی به سعید که حاضره بچشو حتی خودشو قربانی کنه

یه خورده آدمو اذیت میکنه این موضوع

به نظر من ماجرای قصاص که تو فیلم شوخیه یعنی خیلی سطحی هست و معلومه کارگردان دنبال این نیست که قصاص را توضیح بده مثل فیلم شهر زیبا و سوت پایان که نیست هدفشم این نبود که بخواد خودفروشی و بزهکاری و بحران را نشون بده شایدم بوده ولی مهمتر از همه یه چیزی دیگه بوده

اون می خواست عاملی که باعث این کارا میشه را مطرح کنه که به نظرم بسیار زیرکانه عمل کرد برای همینه که سکانس های زیادی از فیلم ممیزی شد و این فیلم توقیف شد و تعداد 11سالن از 270 سالن نصیبش شد اما با این فیلم ابتر که دی وی دیش هم اومد اگه از دریچه یک بیننده تیزبین بهش نگاه کنی متوجه پیام سازنده اثرش میشی

من از امینی تشکر میکنم چون پیام فیلمو به خوبی گرفتم

تو یه جمله مثل فیلم گشت ارشاد که گفت از بین گوسفند بودنو گرگ بودن ؛گوسفند نباش

تو جامعه نیازه که گرگ صفت باشی وگرنه گوسفند باشی زود بلعیده میشی

منتظر فیلم بعدیش مثل این فیلم هستم یعنی بلوک 2 خروجی 2

اضافه کردن نظر جدید
:             
:        
:  
:       




mobile view
...ǐ� �� ���� ����� ������� �?���?�


cinemaema web awards



Copyright 2005-2011 © www.cinemaema.com
استفاده از مطالب سایت سینمای ما فقط با ذکر منبع مجاز است
کلیه حقوق و امتیازات این سایت متعلق به گروه سینمای ما و شرکت توسعه فناوری نوآوران پارسیس است

مجموعه سایت های ما: سینمای ما، موسیقی ما، تئاترما، فوتبال ما، بازار ما، آگهی ما

 




close cinemaema.com ژ� ��� �?��� ��� ���?���